Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

την χαστουκισα!!!


Recommended Posts

Mια δραστηριοτητα που θα μπορουσε να σε βοηθησει ισως ειναι το takewodo μαλλον λαθος το γραφω. Μια φιλη μου που υιοθετησε παιδακι αρκετα μεγαλο 6 χρονων με παρα πολλα θεματα λογω ιδρυματισμου βρηκε μεγαλη βοηθεια σε θεματα πειθαρχιας απο τον δασκαλο του takewodo. Το παιδι ειχε περασει πολλα και ηταν πραγματικο αγριμι, αλλα με πολυ αγαπη και στηριξη τωρα ειναι ενα εξαιρετικο παιδι σαν ολα τα αλλα. Απλα μου ελεγε οτι στο takewodo εμαθε τι παει να πει πειθαρχια και σεβασμος λογω του πολυ καλου δασκαλου που ειχε. Οταν την ρωτησα μηπως το takewodo το εκανε πιο επιθετικο μου ειπε οτι εγινε ακριβως το αντιθετο γιατι ο κανονας του δασκαλου ηταν οτι δεν χρισημοποιουμε ποτε βια σε γιαγιαδες μαμαδες και γενικα σε ολους τους ανθρωπους. Το κυριοτερο που εμαθε ηταν να συμμετεχει και να ακολουθει εντολες που μεχρι τοτε του ηταν αδυνατο καθως και το να πειθαρχει.

Για δες μηπως υπαρχει κατι τετοιο στην περιοχη σου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 301
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πάρα πολύ καλύ σκέψη...

τι ενοεις πια θα είναι μονη στο σπίτι ?

εννοω οτι οταν θα ερχομαι εγω, και θα περνω την μικρη να φευγω, δεν θα ειναι αλλος στο σπιτι. ο συζυγος ερχεται 10 ηωρα το βραδυ. η κοπελα που θα κανει δουλειες θα ειναι μονη στο σπιτι. δεν το εχω ξανακανει και στις εποχες που ζουμε να σας πω με φοβιζει λιγακι. μετα σκεφτομαι να ειμαι κι εγω εκει, εκεινη να ειναι παρουσα κι εμεις στο αλλο δωματιο... κατι τετοιο τελος παντων... δεν ξερω πως θα δουλεψει.... και αν θα δουλεψει.

 

παντως φιλη αυτο που ειπες για την παιδαγωγο την περυσινη μου την επαιξε κι εμενα.

φετος στο προνηπειο, η διευθυντρια το χειριστικε πιο επαγγελματικα, η βοηθος της ομως ηταν σαν την περυσινη και της ταχωσα κανονικα. δεν μπορει καθε μερα που πηγαινω να μου λετε, "ανεβηκε στην κουνια και παραλιγο να πεσει, και της το λεω συνεχεια και δεν το καταλαβαινει. βρειτε κατι αλλο να την απασχολησετε να μην ανεβενει!"

μεταξυ μας ομως, την καταλαβαινω γιατι αυτο δεν ειναι και το προβλημα μου???

εκεινη εχει αλλα 10 παιδια!!!

στην ειδικο θα παμε σιγουρα αμεσα γιατι εχεις δικιο φιλη, πρεπειι να το δουμε πριν το σχολειο!!! αν ειναι οντως υπερκινητικη θα πρεπει να το ξερουμε. απλα δεν ηθελα να την βαλω απο τοσο μικρη σε αυτην την διαδικασια...στεναχωριεμαι... αλλα πρεπει δεν το συζητω...καλυτερα τωρα...

η μουσικη δεν ειναι τροπος να φευγει η ενταση, ναι, απλα για να εχει μια ενδιαφερουσα απασχοληση γιατι μου λενε οτι "το εχει" με την μουσικη.

μονο η γυμναστικη ειναι η τελευταια λυση. μαλλον πολεμικες τεχνεες θα δουλεψουν και ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!! καινα δω πως θα τα βολεψω. γιατι εκει ειναι 3 φορες την εβδομαδα. εγω διαλεγω παντα τα πιο βραδυνα τμηματα για να εχω φυγει απο την δουλεια. αν εχει θα ειναι καλα. αλλιως πρεπει να καταφυγω σε βοηθεια.

 

ελπιζω να μη μου παιζει ξηλο μετα η μικρη....:)

Link to comment
Share on other sites

Mια δραστηριοτητα που θα μπορουσε να σε βοηθησει ισως ειναι το takewodo μαλλον λαθος το γραφω. Μια φιλη μου που υιοθετησε παιδακι αρκετα μεγαλο 6 χρονων με παρα πολλα θεματα λογω ιδρυματισμου βρηκε μεγαλη βοηθεια σε θεματα πειθαρχιας απο τον δασκαλο του takewodo. Το παιδι ειχε περασει πολλα και ηταν πραγματικο αγριμι, αλλα με πολυ αγαπη και στηριξη τωρα ειναι ενα εξαιρετικο παιδι σαν ολα τα αλλα. Απλα μου ελεγε οτι στο takewodo εμαθε τι παει να πει πειθαρχια και σεβασμος λογω του πολυ καλου δασκαλου που ειχε. Οταν την ρωτησα μηπως το takewodo το εκανε πιο επιθετικο μου ειπε οτι εγινε ακριβως το αντιθετο γιατι ο κανονας του δασκαλου ηταν οτι δεν χρισημοποιουμε ποτε βια σε γιαγιαδες μαμαδες και γενικα σε ολους τους ανθρωπους. Το κυριοτερο που εμαθε ηταν να συμμετεχει και να ακολουθει εντολες που μεχρι τοτε του ηταν αδυνατο καθως και το να πειθαρχει.

 

όλα τα παραπάνω όντως ισχύουν και ιδιαίτερα σε θέματα πειθαρχίας...

έχω πολλές φίλες που στέλνον τα παιδιά τους...

το δύσκολο κομμάτι είναι στην αρχή μη τυχόν και βαρεθεί γιατί αρχικά μαθαίνουν μόνο πειθαρχία και κανόνες

 

εννοω οτι οταν θα ερχομαι εγω, και θα περνω την μικρη να φευγω, δεν θα ειναι αλλος στο σπιτι. ο συζυγος ερχεται 10 ηωρα το βραδυ. η κοπελα που θα κανει δουλειες θα ειναι μονη στο σπιτι. δεν το εχω ξανακανει και στις εποχες που ζουμε να σας πω με φοβιζει λιγακι. μετα σκεφτομαι να ειμαι κι εγω εκει, εκεινη να ειναι παρουσα κι εμεις στο αλλο δωματιο... κατι τετοιο τελος παντων... δεν ξερω πως θα δουλεψει.... και αν θα δουλεψει.

 

Εννοείται ότι μέχρι να αποκτήσεις εμπιστοσύνη θα είσαι μαζί της...

και εγώ στην αρχή παρόλλο που είχα συστάσεις από τη διπλανή μου δεν την άφηνα μόνη...εδώ και 3 χρόνια όμως την αφήνω μόνη και όταν επιστρέφω κάθε παρασκευη απο τη δουλειά το σπίτι είναι super...

η κοπέλα θα κάνει δουλειές και εσύ θα ασχολείσαι με τη μικρή...

έτσι και αλλιώς δεν θα έρχεται κάθε μέρα...τις μέρες που δεν θα έρχεται κανονίζεις δραστηριότητες με τη μικρή...

αν εχετε φιλους ή συγγενείς με παιδιά ακόμα καλυτερα

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

"πολυ γελαστο παιδι χαρουμενο, αλλα ειναι στην κοσμαρα της... αλλα ελεγα εγω, αλλα εκανε εκεινη.

 

(Pantana είμαι η sophie07 απλά άλλαξα το username μου)

 

Λαμβάνοντας υπόψη αυτο το post σου,

και ένα άλλο που είπες οτι περάσατε μια φάση με τραυλισμό....

μου πέρασε απο το μυαλό

μήπως να την πήγαινες σε κάποιον "αναπτυξιολόγο";

 

Δεν σου το λέω για να σε τρομάξω...

αλλά αυτό το "στην κοσμάρα της" και το "δεν ακούει τίποτα"

δεν μου πολυαρέσει....

 

Μήπως σου προτείνει κάποια εργοθεραπεία....

 

Τι θα κάνετε όταν έρθει η ώρα να πάει στο σχολείο;

Μήπως χρειαστεί κάποια βοήθεια τώρα

έτσι ώστε όταν πάει στο σχολείο να είναι έτοιμη.

 

Ξέρω πολλά παιδάκια που κάνουν εργοθεραπείες

χωρίς να έχουν απαραίτητα κάποιο σοβαρό πρόβλημα.

 

Ο "αναπτυξιολόγος" είναι ο κατάλληλος γιατρός για να σου προτείνει τι να κάνεις!

Eχει και το "παίδων" απ΄οτι ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως κοριτσια απο το μαγειρεμα εως το καθαρισμα τα κανουμε μαζι μιας και δνε εχω καποιον να την αφησω παντου μαζι και στο μαρκετ και στην λαικη και παντου .Της αρεσει και το βλεπω στα ματια της και στην συμπεριφορα της οτι αρχιζει να γινετε υπευθυνη και της αρεσει δεν την αφηνω στην ακρη αμετοχη νομιζω θα της εκανε κακο ...

 

Αντε να δουμε πόσο υπομονη ακομα ....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

pantana, με πρόλαβε η soevan07, θα έλεγα κι εγώ για αρχή να ψάξεις λίγο το θέμα της συμπεριφοράς, κυρίως γιατί διαβάζοντας και το άλλο θέμα με τον τραυλισμό κατάλαβα ότι πρόκειται για υπερευαίσθητο παιδάκι και μάλλον οι αντιδράσεις της αυτές δεν είναι τυχαίες. Το παιδί χρειάζεται βοήθεια και από τους εκπαιδευτικούς του αλλά πρώτα και κύρια από την οικογένειά του.

Αλλά χρειάζεσαι βοήθεια κι εσύ. Βοήθεια με τις δουλειές του σπιτιού, αλλά και βοήθεια για να χαλαρώσεις και να ξαναβρείς τον αυτοέλεγχό σου.

Πιστεύεις ότι το παιδί συμπεριφέρεται έτσι μόνο και μόνο για να "περάσει το δικό της"; Αποκλείεται να είναι αντίδραση σε κάτι που της συμβαίνει και πώς θα το μάθεις αυτό;

 

Θα σου πρότεινα να διαβάσεις ένα βιβλίο που διαβάζω κι εγώ τώρα και που λέγεται "Το καλό παιδί" της Brenda Houghton, των εκδόσεων Αγκυρα. Είναι εξαιρετικό και διαβάζοντάς το θα δεις τί πραγματικά καταλαβαίνει και τί όχι ένα παιδί αυτής της ηλικίας και πόσο άσχετο είναι το να καταλαβαίνεις Αγγλικά με το να έχεις ενσυναίσθηση=να καταλαβαίνεις τί νιώθει ό άλλος.

 

Αυτό το δεύτερο είναι εξαιρετικά δύσκολο για πολλούς ενήλικες (μήπως οι γονείς καταλαβαίνουμε πάντα τα παιδιά μας; Αυτά γιατί πρέπει να μας καταλάβουν εμάς; Επειδή λόγω ηλικίας, θέσης, δύναμης βάζουμε τους κανόνες; Είναι δλδ θέμα εξουσίας και όχι ουσίας!)

 

Και μένα ο γιος μου είναι 4,5 χρονών και μοναχοπαίδι επίσης και πολύ συχνά κάνω κι εγώ το λάθος να ξεχνώ ότι είναι ένα παιδάκι που μεγαλώνει σε ένα σπίτι με μεγάλους και προσπαθεί διαρκώς να προσαρμόζεται στοις συνθήκες και τους κανόνες που εμείς επιβάλουμε.

 

Ναι, καλοί είναι οι κανόνες και ναι, εμείς τους επιβάλουμε. Αλλά αν δεν διδάξουμε στα παιδιά μας γιατί πρέπει να τους εφαρμόζουν έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό. Και για να διδαχτούν οι κανόνες, πρέπει να είναι κατάλληλοι για την ηλικία τους, όχι για τη δική μας.

 

Γιατί θέλεις να διδάξεις το παιδί σου να ξεχωρίζει το καλό από το κακό, να θέλει να είναι καλό, όχι να φοβάται να είναι κακό. Η διαφορά είναι μεγάλη: τίμιος είναι αυτός που δεν θέλει να κλέψει, όχι αυτός που δεν κλέβει γιατί φοβάται μήπως πάει φυλακή!!!

 

pantana, είμαστε όλες στο ίδιο στρατόπεδο εδώ μέσα, γιατί είμαστε μάνες! Προσπάθησε λοιπόν να δεις πιο καθαρά τα πράγματα και μπες λίγο στη θέση του παιδιού σου, είναι πιο εύκολο να το κάνεις εσύ αυτό (που στο κάτω-κάτω ήσουν κάποτε παιδί και ξέρεις πώς είναι) από το να ζητάς από το 5χρονο να μπει στη θέση του (κουρασμένου/εξαντλημένου) ενήλικα.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ειμαι ειδική...χωρις καν να ειμαι μαμα...θα πω απλα ως προς τους κανονες οτι κατα τη γνωμη μου οι κανονες περα του οτι θα πρεπει να ειναι κατανοητοι για ολους μεσα στο σπιτι(να μπορει δλδ το πενταχρονο και το τριχρονο να τους καταλαβαινουν ωστε να τους σεβονται)...θα πρέπει επίσης να ισχύουν και για όλους μεσα στο σπιτι.Τι εννοώ?

πχ. το να λεμε σε ενα παιδι:

Οταν κάποιος μιλάει στο τηλέφωνο οι υπολοιποι υποχρεουνται να κανουν ησυχία -->Σωστος κανόνας

αλλά να του λέμε

Όταν κάποιος μιλάει στο τηλέφωνο εσύ θα πηγαίνεις στο δωμάτιο σου --> Λάθος κανόνας δεδομένου οτι διαχωρίζει το παιδι δειχνοντας του οτι αυτο ειναι υποχρεωμενο να υπακούσει κατι αλλιως θα τιμωρηθει ενω οι υπόλοιποι μπορουν να κανουν οτι θέλουν.

 

Δεν το λέω για την κοπέλα συγκεκριμένα,γενικά μιλάω.δεν ξερω αν ισχυει αλλά κατα τη γνώμη μου αυτο ειναι το καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε αυτό:

Αντί να της πεις "πήγαινε στο δωμάτιό σου να παίξεις γιατί θέλουμε ησυχία ή γιατί θέλω να κάνω μια δουλειά ή γιατί ο μπαμπάς σου μιλάει στο τηλέφωνο κτλ", βάλε κάτι που την ενδιαφέρει στο δωμάτιό της (ένα παιχνίδι, μια κούκλα κτλ) ή πρότεινέ της μια δραστηριότητα που θα της αρέσει (πχ πήγαινε να δοκιμάσεις ρούχα και έλα μετά να σε δω ή κόλλησε αυτοκόλλητα στο τζάμι σου να το στολίσεις ή κάτι τέτοιο). Προσπάθησε δηλαδή να πετύχεις αυτό που θέλεις με έμμεσο τρόπο, χωρίς να νιώθει ότι την διώχνείς ή ότι την τιμωρείς.. Θέλει φαντασία ώστε να πετύχεις τον αντιπερισπασμό σου. Να συμμετέχεις και εσύ όμως. Δηλαδή μετά δες τα ρούχα που φόρεσε και επιβράβευσέ την, δες τα αυτοκόλλητα που έβαλε στο τζάμι κτλ.

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

(Pantana είμαι η sophie07 απλά άλλαξα το username μου)

 

Λαμβάνοντας υπόψη αυτο το post σου,

και ένα άλλο που είπες οτι περάσατε μια φάση με τραυλισμό....

μου πέρασε απο το μυαλό

μήπως να την πήγαινες σε κάποιον "αναπτυξιολόγο";

 

Δεν σου το λέω για να σε τρομάξω...

αλλά αυτό το "στην κοσμάρα της" και το "δεν ακούει τίποτα"

δεν μου πολυαρέσει....

 

Μήπως σου προτείνει κάποια εργοθεραπεία....

 

Τι θα κάνετε όταν έρθει η ώρα να πάει στο σχολείο;

Μήπως χρειαστεί κάποια βοήθεια τώρα

έτσι ώστε όταν πάει στο σχολείο να είναι έτοιμη.

 

Ξέρω πολλά παιδάκια που κάνουν εργοθεραπείες

χωρίς να έχουν απαραίτητα κάποιο σοβαρό πρόβλημα.

 

Ο "αναπτυξιολόγος" είναι ο κατάλληλος γιατρός για να σου προτείνει τι να κάνεις!

Eχει και το "παίδων" απ΄οτι ξέρω.

 

ΑΝΑΠΤΥΞΙΟΛΟΓΟ?? ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ........ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟ, ΣΕ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΟΛΟΓΟ ΟΧΙ. ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ... ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΖΟΥΜΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.... ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΧΟΛΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΑΜΕΣΩΣ... ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΩ..ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ...ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΘΑ ΤΟ ΔΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

 

ΚΛΕΙΝΩΚΑΙ ΘΑ ΜΠΩ ΠΙΟ ΑΡΓΑ...

ΤΑ ΛΕΜΕ ΩΣΤΟΣΟ...

 

ΑΑΑΑ!! ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! :)

Link to comment
Share on other sites

έγκυρη γνωμάτευση αναπτυξιολόγου, να χει ισχύ δηλ το χαρτί που θα σου δώσουν, μόνο από Παίδων! εμείς πέρυσι επισκεφτήκαμε την αναπτυξιακή κλινική Νικολάου στο Παίδων Πεντέλης. το θέμα είναι ότι θα κλείσεις από τώρα ραντεβού για αρκετούς μήνες αργότερα!

επειδή επισκέφτηκα και ιδιώτες σου λέω να μη το επιχειρήσεις. τα ιδιωτικά διαγνωστικά τέτοιου τύπου πάντα κάτι σου βρίσκουν για να σου κλείνουν συνεδρίες.

22-12-06

20-08-09

I0Uqp2.png

Link to comment
Share on other sites

έγκυρη γνωμάτευση αναπτυξιολόγου, να χει ισχύ δηλ το χαρτί που θα σου δώσουν, μόνο από Παίδων! εμείς πέρυσι επισκεφτήκαμε την αναπτυξιακή κλινική Νικολάου στο Παίδων Πεντέλης. το θέμα είναι ότι θα κλείσεις από τώρα ραντεβού για αρκετούς μήνες αργότερα!

επειδή επισκέφτηκα και ιδιώτες σου λέω να μη το επιχειρήσεις. τα ιδιωτικά διαγνωστικά τέτοιου τύπου πάντα κάτι σου βρίσκουν για να σου κλείνουν συνεδρίες.

 

ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΩΝ???

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.... ΟΧΙ ΑΛΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΓΧΩΘΗΚΑ ΤΩΡΑ.. ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΗ ΕΓΩ ΞΕΡΕΤΕ... ΠΩς ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ???

Link to comment
Share on other sites

Δεν παρακολουθείς συνεδρίες με τον αναπτυξιολόγο, αξιολόγηση είναι περισσότερο (και φαντάζομαι γνωμάτευση αν υπάρχει κάποιο θέμα) σε καθοδηγεί αναλόγως το πρόβλημα και απλά θα γίνει κάποια(ες) επανεξέταση(εις) από τον ίδιο σε κάποιο συγκεκριμένο διάστημα που θα ορίσει εκείνος (εμείς μετά από 6 μήνες). Μπορείς να δεις αν υπάρχει τέτοιο τμήμα σε Δημόσια Νοσοκομεία του νομού σου. Στο Παίδων όντως τα ραντεβού καθυστερούν χαρακτηριστικά, εμείς πήγαμε στο Παίδων Αγ. Κυριακού και στο Αττικό Νοσοκομείο που ήταν 3μηνη η αναμονή...

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συνήθως στα Παιδιατρικά Τμήματα των κρατικών νοσοκομείων υπάρχει αυτή ειδικότητα. Επίσης υπάρχουν και τα ΚΕΔΥ, θα πρέπει όμως να συνεργαστεί και η νηπιαγωγός της για να την παραπέμψει.

Link to comment
Share on other sites

ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΩΝ???

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ.... ΟΧΙ ΑΛΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΓΧΩΘΗΚΑ ΤΩΡΑ.. ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΗ ΕΓΩ ΞΕΡΕΤΕ... ΠΩς ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ???

 

H Άννα μιλούσε για την Αθήνα. Ξέχασε ότι δεν ζούμε όλες στην Αθήνα.:-P

Στην πόλη σου λογικά θα υπάρχουν αντίστοιχα κέντρα σε κρατικά νοσοκομεία, ψάξτο λιγάκι.

Πάντος πιστεύω ότι αφού είπες ότι έχουν δει ήδη το παιδί παιδοψυχολογος και λογοθεραπευτής, είσαι καλυμμένη. Αν είχαν δει αυτοί κάτι ανησυχητικό θα σε είχαν παραπέμψει.

Αλήθεια αυτοί τι σου είπαν για το παιδί;

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

τελικα αυτο που ηθελες να ακούσεις ειναι οτι το παιδι εχει πρόβλημα

και που αν απευθυνθεις !!!!????

φυγαμε απο την ουσια

η ουσια ειναι αλλου !1!!

και πρόβλημα να έχει (όλα είναι ανοιχτα σε αυτη τη ζωη ....

και ενα προβληματικο παιδι ΠΑΛΙ ΔΕ ΤΟ ΒΑΡΑΣ ...!!!???

και τι θα γίνει αν εχει πρόοβλημα?

θα υσηχάσεις ?

ή θα γυρωφερνεις γνωματευσεις ΚΔΑΥ ????

ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙς ΠΩς ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ !!

ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ

ΧΙΛΙΑ ΟΜΩς.,...

το εννοω !!! συγνωμη αλλα

δνε μορούσα να μην το πω ...

στην σημερον ημερα ολα εχουν και καλα αυτοματοποιηθει και εχουν μπει σε κουτακι ....

αρα ...αφου υπάρχουν αυτοματοποιημενα κουτακια με πρόβληματα και επιστημονικές ονομασίες για αυτα ......σιγουρα θα βρεθει ενα κα για σας !!!!

Link to comment
Share on other sites

ειχα μαθητη με διαγνωσμενη υπερκηνικικότητα και δυυσλεξια

χαντακομενο απο όλες τις παντες

....

ΑΠΕΣΙΕς ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕς ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ...

απο ολους ....

ειχαν βρει το πρόβλημα...υπερκινητικοτητα σου λεει ο αλλος ... δνε μπορω να κανω και κατι ....

ενας χρόνος μαζι του μου χρειαστηκε ...

σημερα (μεγας χακερας) τελειοφοιτος πανεπιστημιου ...

δεν ειμαι η σουπερ ουαου δακσλα ...(δεν ειμαι καν δασκαλα) αλλα απλα τον εμαθα να αξιοποιει τα ταλεταντα του ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ...! χωρις φωνες χωρις κλοτσιες

απλα θελω να πω

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ

ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ !!!!

Link to comment
Share on other sites

στην σημερον ημερα ολα εχουν και καλα αυτοματοποιηθει και εχουν μπει σε κουτακι ....

αρα ...αφου υπάρχουν αυτοματοποιημενα κουτακια με πρόβληματα και επιστημονικές ονομασίες για αυτα ......σιγουρα θα βρεθει ενα κα για σας !!!!

 

ειχα μαθητη με διαγνωσμενη υπερκηνικικότητα και δυυσλεξια

χαντακομενο απο όλες τις παντες

....

ΑΠΕΣΙΕς ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕς ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ...

απο ολους ....

ειχαν βρει το πρόβλημα...υπερκινητικοτητα σου λεει ο αλλος ... δνε μπορω να κανω και κατι ....

 

Πόσο δίκιο έχεις!!! Συμφωνώ απόλυτα στα παραπάνω...:(

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites

γειά σου pantana. λυπάμαι που τελικά θύμωσες κ εξέλαβες ότι εννοούσα παράλογη εσένα παρότι εγώ εννοούσα μόνο κάποιες σκέψεις σαν αυτές που όλοι μας έχουμε κατά καιρούς. Και εγώ έχω παράλογες σκέψεις πάρα πολλές μάλιστα, ευχαριστως να στις αναλυσω και σε πμ, να δεις που με εχουν οδηγήσει εμένα...:?:evil:

 

ο λόγος που αναφέρθηκα στην υπερκινητικότητα, είναι ότι με στεναχωρεί να μιλάμε για ένα παιδί και το αν είναι υπερκινητικό, απλώς επειδή μερικές παιδαγωγοί, μπορεί πραγματικα΄να ήταν μή ικανές να το προσεγγίσουν και να του δώσουν τα απαραίτητα κινητρα,

κ αυτό να οδηγεί τον γονέα στο να αισθάνεται ότι το παιδί του έχει λάθος/κ αυτο να κανει τον γονέα να ξεσπάει στο παιδί το θυμό που του προκαλεί αυτό το λάθος.

 

όπως θα είδες παντού έγραψα, ότι εσύ είσαι απλώς το σημείο στο οποίο καταλήγουν όλα αυτά (οι σκέψεις και οι πληροφορίες),

τέλος πάντων, όλα αυτά τα έγραψα πριν διαβάσω αυτό

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=49403

το οποίο δεν είχα δεί.

Μα εδώ έχουμε ήδη υπάρχον "αγκάθια" στην κατάσταση,

με την έννοια ότι έχεις απο πολλούς εξωτερικούς παράγοντες

προ αυτού του γεγονότος, την εικόνα οτι το παιδί σου έχει κάποιο πρόβλημα, ότι δεν ακολουθεί, έχεις προειδοποιήσεις των ατόμων που είναι υπεύθυνα για εκείνο.

Όλοι αυτοί που ο καθένας είχε μια διάγνωση, κανένας δεν σου ειπε εάν έχουν σοβαρές ανησυχίες ή εάν επρόκειτο απλως για δικά τους παράπονα? (εξοργίζομαι με άτομα που λένε κάτι τέτοιο στους γονείς και τους αφήνουν έτσι....!)

 

Το χαστούκι λοιπόν αυτό, προκύπτει, απο το ότι αυτά τα άτομα,

σου είπαν οτι το παιδί αυτο έχει κάποιο πρόβλημα,

σε άφησαν χωρίς καθοδήγηση, δεν σου είπαν τι να κάνεις για να το λύσεις, ή ποιόν ειδικό να επισκεφτείς που θα σου δώσει λύση και απαντησεις στο τι να κανεις για να βοηθήσεις το παιδί σου,

και είσαι εσυ στο σπίτι αντιμετωπη με μια ταλιμπάνισσα, την οποία έχουν χαρακτηρίσει οι άλλοι "προβληματική",

και τελικά? Έχει που έχει τον χαρακτηρισμό του ότι έχει κάποια δυσκολία, σαν παιδί, την τρώει και απο πάνω, και δέχεται τον δικό σου θυμό... !:evil:

Με τον τρόπο που περιγράφεις ότι την περιέγραψαν αυτά τα υπεύθυνα άτομα, εδώ, http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=49403

σημαίνει ότι έχει πάρει απο όπου και αν γίνεται απόρριψη...

 

Ειδικά εάν το παιδί σου έχει ΔΕΠ-Υ, τότε είναι που θα χρειαστεί να αλλάξεις εντελώς δραστικά τα πάντα όσον αφορά τον τρόπο που την αντιμετωπίζεις....

 

πάλι θα το πώ, στην Ελλάδα πολλοί -εννοώ παιδαγωγούς/δασκαλους- βαφτίζουν όπως θέλουν ένα παιδί, και του δινουν ταμπέλα υπερκινητικού απλώς επειδή δεν του έχει τύχει παιδί που να επιμένει!

ομως στον παιδικο σταθμο ηταν σε ξεφρενη κατασταση. η δασκαλα απο τις πολλες παρατηρησεις στο τελος την ειχε διπλα της και εχανε το παιχνιδι γιατι ξεσηκωνε και τα αλλα παιδια. ε ειπαμε θα αλλαξει στο νηπειαγωγειο.

Η δασκάλα αντί να βρεί τρόπο, σου πλάσαρε το παιδί σαν προβληματικό! και σου ειπε κιόλας ότι θα αλλάξει στο νηπιαγωγείο?!!:evil::evil::evil:

μπορείς να μου δώσεις το τηλέφωνο αυτής της δασκάλας?

γιατί όσο μιλάμε .......! θυμώνω εγώ και μετά ποιός με μαζεύει!:evil::evil::evil:

 

κοίτα - κάποια παιδιά όταν απο μικρά πχ 2 ετών, ξέρουν 100% τι θελουν και έχουν λαθος καθοδηγηση, η συμπεριφορά τους,

επειδή η ενέργειά τους θα πηγαίνει χαμένη, φαίνεται σαν να είναι υπερκινητικά! και εάν τους ΄δωσεις το εναυσμα - οχι εσυ, εννοω η δασκάλα - ξαφνικά λειτουργούν μια χαρά!!! ένα παιδί υπερκινητικό δεν θα πηγαινε να σου γράψει τα γράμματα....!

 

αν ήξερες πόσα παιδιά εχω συναντησει στα 10 χρόνια, που οι γονείς βρισκόντουσαν σε απελπισια !!!!! μόνο το 1/500 είχε όντως κάποια διάγνωση σε αυτά τα χρόνια απο αυτά που οι γονείς είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά!!) και μακάρι δηλαδή και εσυ να είσαι μια απο αυτές τις περιπτώσεις! ;)

 

ναι, σαφεστατα εάν υπάρχει τέτοια υποψία πρέπει να ελεγχθεί, συμφωνώ όπως κ άλλα μέλη, απο δημόσιο και όχι ιδιώτη, και άτομο με πολλά χρόνια εμπειρίας και ειδικότητα στην ΔΕΠ-Υ.

 

Δες εδώ για την υπερκινητικότητα

http://health.in.gr/parents/Article.asp?ArticleId=19089&CurrentTopId=19044&IssueTitle=%C3%EF%ED%E5%DF%F2-%D0%E1%E9%E4%E9%DC

 

Εάν

η διάγνωση δείξει ότι εισαι ένας γονέας που προσπαθεί να χειριστεί ένα παιδι με ΔΕΠ-Υ , το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί να αλλάξεις πολλά.

 

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ ΕΝΤΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΘΕΛΩ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΚΟΝΤΡΑ. ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ. ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙ!!! ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙΙ ΑΥΤΟ, ΖΗΤΗΣΑ ΤΙΠΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

τι να σου πώ, αυτό, εγώ ξέρω ότι το υπερκινητικό παιδί δεν αντιδρά επίτηδες,.... δεν λέει όχι σε αυτό που λες εσυ για να σου πάει κόντρα.

κάνει αυτο που κάνει, επειδη αισθάνεται οτι πρέπει να το κάνει, σαν να υπάρχει μια κινητηριος δυναμη μέσα του εντελώς ανεξαρτητη απο σένα...

αυτό είναι μια πολύ λεπτή διαφορά, την οποία

πρέπει να παρατηρήσεις, για να καταλάβεις περισσότερο εάν όντως υπάρχει κάτι τέτοιο.

Εάν δεν πείς και δεν κάνεις τίποτα, και απλως παίξεις μαζί της τι κάνει?

Αλλάζει η συμπεριφορά της?

Ενός υπερκινητικού παιδιού, δεν αλλάζει η συμπεριφορά του, δεν ηρεμεί, όταν ασχοληθούμε μαζί του.

Συνεχίζει να κάνει ότι κάνει και δεν μπορεί να χαμηλώσει το ρυθμό του, δεν μπορεί να ηρεμήσει.

 

ένα αντιδραστικό παιδί λοιπόν, δεν έχει καμία σχέση με ένα παιδί με ΔΕΠ-Υ.

δηλαδή ένα παιδί το οποίο έχει "μάθει" να αντιδρά

μέσω αρνητικής προσοχής (προσοχή και επιβράβευση, άρθρο http://parents.org.gr/psych/a42)

και να κάνει συνεχώς το απαγορευμένο και για να κανει κατεργαριές, τις κάνει στα γρήγορα και στα κρυφά, και δεν μένει στο ίδιο σημείο για να μη "το πιάσουν στα πράσα" ΔΕΝ έχει υπερκινητικότητα, καθώς η συμπεριφορά του αλλάζει όταν έχει τα σωστά ερεθισματα!.

 

Εάν όλο το καιρό που αντιμετωπίζουν πρόβλημα μαζι της στο σχολείο, κανείς στο σχολείο της

δεν είχε τις γνώσεις για να εφαρμόσει αυτά

http://parents.org.gr/psych/a46 σε συνεργασία μαζί σου,

εχουν χαθεί πολύ σημαντικές ευκαιρίες στο να διορθωθούν οι όποιες δύσκολίες - ακόμα όμως μπορείτε να τις κάνετε.

Είπες ότι είχες ασχοληθει με συμβουλες της νταντας η λαθος θυμάμαι...?

 

εάν όντως έχεις την αίσθηση ότι το παιδί σου έχει κάποια διαταραχή,

ειδικά ΚΑΙ τότε πρέπει να καταφέρεις αποστασιοποίηση δική σου, απο το τι αισθάνεται η κόρη σου για να τα δεις όλα αυτά...

(δηλαδή να σταματήσεις να αισθάνεσαι θυμό απέναντί της...που σου πάει κόντρα!)

 

ο Κ.Κουράκης ο οποίος έχει σχέση και με κρήτη, ήταν και στο πανεπιστήμιο κρήτης εκεί έκανε διατριβή!

(πολύ καλό βίντεο!!)

και έκανε διατριβή στα παιδιά με υπερκινητικά συμπτώματα

και εχει γραψει το βιβλίο Απρόσεκτος συχν το οποίο έχω διαβάσει που εχει σχέση με την υπερκινητικότητα,

σίγουρα θα μπορέσει να σου συστήσει κάποιον στην Κρήτη, που θα είναι αρμόδιος να αξιολογήσει την κόρη σου,

και να σου απαντηθούν τα προβλήματα.

Μπορείς να τον πάρεις τηλέφωνο και να πείς ότι είσαι μέλος του parents και θα χαρεί να σε βοηθήσει είναι πολύ συμπαθητικός, έχω μιλήσει τηλεφωνικά μαζί του πριν αρκετό καιρό.

 

να και τα υπολοιπα http://kourakis.blogspot.com/ εκεί θα βρείς τηλέφωνό του

 

 

δες βίντεο για παιδιά με adhd εδώ

λαθος

 

 

άρθρο

 

http://www.express.gr/news/ygeia/155359oz_20090410155359.php3

 

Η υπερβολική κινητικότητα είναι περισσότερο εμφανής σε δομημένες και οργανωμένες καταστάσεις που απαιτούν αυτοέλεγχο. Το παιδί φαίνεται ιδιαίτερα δραστήριο αλλά η ενεργητικότητά του είναι πολλές φορές άσκοπη. Μεταπηδά από τη μια δραστηριότητα στην άλλη, χωρίς ποτέ να τελειώνει κάτι που έχει αρχίσει. Δεν μπορεί να μείνει καθιστό περισσότερο από μερικά λεπτά, τρέχει, χοροπηδά, είναι υπερβολικά ομιλητικό και θορυβώδες, κουνά ένα μέρος του σώματός του ή στριφογυρίζει ακόμη και σε καταστάσεις υποθετικής ηρεμίας.

http://greveniotis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2026:2010-01-05-15-31-38&catid=40:2009-01-28-22-29-03&Itemid=58

 

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΖΩΗΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΠ-Υ

Ένα σύνηθες λάθος που παρατηρείται σε περιπτώσεις παιδιών με ΔΕΠ-Υ,κυρίως μικρότερης ηλικίας,είναι η υιοθέτηση της άποψης ότι πρόκειται απλώς για υπερβολικά ζωηρά παιδιά και κακομαθημένα παιδιά.Είναι αλήθεια ότι κατά την προσχολική ηλικία η αυξημένη κινητική δραστηριότητα θεωρείται φυσιολογική και αναμενόμενη.Τα παιδιά της ηλικίας αυτής εκδηλώνουν συνήθως κάποιες μορφές συμπεριφοράς που να μοιάζουν με τα συμπτώματα της ΔΕΠ-Υ,όπως παρορμητικότητα,μιωμένη διάρκεια προσοχής και αυξημένη κινητική δραστηριότητα.Ως εκ τούτου,η διάκριση των ορίων μεταξύ φυσιολογικής ζωηρότητας και ΔΕΠ-Υ είναι αρκετά δύσκολη σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο.Παρά ταυτα,ήδη από αυτήν την ηλικία,είναι συνήθως εμφανείς κάποιες ενδείξεις που διαφοροποιούν αισθητά την συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ από αυτή των συνομηλίκων τους.

Η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί με ΔΕΠ-Υ και σε ένα ζωηρό παιδί αφορά την ικανότητα και το βαθμό ελέγχου της κινητικής δραστηριότητας ανάλογα με τις περιστάσεις.Ένα ζωηρό παιδί είναι σε θέση να ελέγξει την κινητικότητα του σε ικανοποιητικό βαθμό και να τη μειώσει σε περιστάσεις όπου η αυξημένη κινητικότητα δεν είναι ενδεδειγμένη.Αντίθετα ένα παιδί με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ),δυσκολεύεται εξαιρετικά να παραμείνει ήσυχο ακόμη και σε περιπτώσεις όπου γνωρίζει ότι αυτό επιβάλλεται.Για παράδειγμα,ένα ζωηρό παιδί μπορεί να περιορίσει την κινητικότητα του μέσα στην σχολική τάξη ή κατά την διάρκεια επισκέψεων ,χωρίς να δυσκολεύεται ιδιαίτερα.Ένα παιδί με ΔΕΠ-Υ όμως δυσκολεύεται εξαιρετικά να παραμείνει ήσυχο,παρόλο που ξέρει ότι στην αντίθετη περίπτωση αντιμετωπίζει τον κίνδυνο της τιμωρίας.Άλλωστε,ακόμη και τις λίγες φορές που τα καταφέρνει,η διάρκεια της περιορισμένης κινητικότητας του είναι συνήθως πολύ μικρή.Επιπλέον, και όταν παραμένει καθιστό,μπορεί να κουνά χέρια και πόδια ή να στριφογυρίζει στο κάθισμά του,ή στην προσπάθεια του να ικανοποιήσει την ανάγκη του για κινητικότητα χωρίς να σηκωθεί,και ταυτόχρονα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της περίστασης.Σε γενικές γραμμές,η ανάγκη του παιδιού με ΔΕΠ-Υ να διοχετεύσει την ενέργεια του μέσα από την κινητική δραστηριότητα είναι μεγαλύτερη από αυτήν ενός φυσιολογικού ζωηρού παιδιού και υπόκειται πιο δύσκολα στον έλεγχό του.

Μία άλλη βασική διαφορά σχετίζεται με την ποιότητα της κινητικότητας των παιδιών με ΔΕΠ-Υ σε σύγκριση με αυτή των άλλων παιδιών.Συνήθως τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ είναι αδέξια τόσο στο επίπεδο της αδρής όσο και στο επίπεδο της λεπτής κινητικότητας(Carte et al., 1996. Seidman et al., 1997).Συχνά πέφτουν κάνουν ζημιές και δυσκολεύονται σε δραστηριότητες όπως το κούμπωμα των κουμπιών,η ζωγραφική κ.α.Αντίθετα παιδιά που είναι απλώς ζωηρά συνήθως δεν αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους δυσκολίες ,μπορεί μάλιστα να είναι και εξαιρετικά επιδέξια.

Η ικανότητα συγκέντρωσης των παιδιών με ΔΕΠ-Υ είναι εξ ορισμού περιορισμένη.Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι τα συγκεκριμένα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν καθόλου.Πολλά από αυτά είναι δυνατόν να επιτύχουν συγκέντρωση σε ικανοποιητικό βαθμό και για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα,εφόσον έχουν πολύ υψηλό κίνητρο γι αυτό και εφόσον η δραστηριότητα που τους προτείνεται κεντρίζει το ενδιαφέρον τους.Αντίθετα ένα ζωηρό παιδί μπορεί να συγκεντρωθεί ευκολότερα χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερα υψηλό κίνητρο.

Ένα σημαντικό ποσοστό παιδιών με ΔΕΠ-Υ εμφανίζει καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου,ενώ όταν τελικά το πετύχει,μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα τόσο στην άρθρωση όσο και στην σύνταξη,ακόμη και μέχρι τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου(Hartsough&Lambert,1985).Aνάλογες δυσκολίες δεν εντοπίζονται στις περιπτώσεις των ζωηρών παιδιών.

Τέλος,τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ είναι συχνά ευερέθιστα και ευέξαπτα,η δε αδυναμία τους να ανταποκριθούν ικανοποιητικά σε πολλές από τις απαιτήσεις του περιβάλλοντος,σε συνδυασμό με τις αυξημένες παρατηρήσεις τις οποίες συνήθως δέχονται,μπορεί να πυροδοτεί εκ μέρος τους προκλητική και αντιδραστική συμπεριφορά(Barkley, 1990).Γι αυτό και τα ποικίλα προβλήματα συμπεριφοράς εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα στα παιδιά με ΔΕΠ-Υ από ό,τι στα συνομήλικα τους που είναι απλώς ζωηρά.

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω, ότι τα προαναφερθέντα συμπτώματα συν κάποια άλλα ποικίλουν ανάλογα και με την ηλικία αλλά και με το περιβάλλον του παιδιού.Καλό θα είναι τα προαναφερθέντα συμπτώματα να μην χρησιμοποιούνται ως πανάκεια και να νομίζουμε ότι με το παραμικρό το παιδί έχει ΔΕΠ-Υ,αλλά εάν πληρεί κάποια από τα συμπτώματα θα πρέπει να κινηθεί υποψία και να διερευνηθεί από κάποιον ειδικό. Βιβλιογραφικές πηγές: E. Kάκουρος επιμέλεια-Το Υπερκινητικό Παιδί-Οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά.

Βασιλειάδης Όμηρος

Εργοθεραπευτής-Β.Φυσικοθεραπευτής

 

ελπίζω να βρείς άκρη, και τελικά να απαιτήσεις και απο τους

δασκάλους, κ παιδαγωγούς που έχουν επαφή μαζί της,

να αλλάξουν τακτική - γιατί προφανώς αυτά που κάνουν ίσως έχουν χειροτερέψει την κατάσταση σε συνδυασμό με την όποια δυσκολία αντιμετωπίζει!

πόσες ώρες περνάει στο νηπιαγωγείο αυτό καθημερινά? παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το τι κάνουν εκεί!!!

Πάρε τηλ τον κ.Κουράκη, εκ μέρους μου θα χαρεί να σε βοηθήσει!

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

συγνώμη αλλά τα παιδιά που επισκέπτονται αναπτυξιολόγο δεν είναι καθόλου προβληματικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ο ειδικός δίνει συμβουλές και κατευθύνσεις στους γονείς!

δε χρειάζεται να γίνουν συνεδρίες! συνήθως αφήνει περιθώριο ένα 6μηνο ή τελοσπάντων σε ξανακαλεί μετά από κάποιους μήνες.

 

δεν είναι απαραίτητο το Παίδων, λάθος το διατύπωσα. γενικά κάποιο δημόσιο νοσοκομείο με αυτή την ειδικότητα. τη διαφορά δημόσιου/ιδιωτικού ήθελα να θίξω και μίλησα για το Παίδων. εννοείται στη πόλη του ο καθένας θα ψαχτεί.

πάντως δεν είναι και τόσο τρομερό, πολλά παιδιά πάνε σε αναπτυξιολόγο.

22-12-06

20-08-09

I0Uqp2.png

Link to comment
Share on other sites

Για παράδειγμα,ένα ζωηρό παιδί μπορεί να περιορίσει την κινητικότητα του μέσα στην σχολική τάξη ή κατά την διάρκεια επισκέψεων ,χωρίς να δυσκολεύεται ιδιαίτερα.

εκτός αν δεν θέλει κ το κάνει επίτηδες, όπου τότε δεν είναι ότι δεν μπορεί.

 

το παιδί με ΔΕΠ-Υ στερείται του μηχανισμού να το κάνει!. Δεν έχει την ικανότητα. , δεν είναι ότι το κάνει απο πονηριά ή απο κόντρα.

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

γράφω και σβήνω συνέχεια, δε ξέρω πως να το πω οπότε χρησιμοποιώ το δικό μου παράδειγμα

μεγαλώνω ένα υπερκινητικό/υπερδραστήριο παιδί με λίγες τάσεις μόνο συνεργασίας και με διαταραχή ύπνου. αυτό λέει το χαρτί αναπτυξιολόγου.

εμένα δε με νοιάζει τίποτα! για μένα είναι απλά ένα παιδί πανέξυπνο! κάποτε θα το καταλάβουν όλοι.

22-12-06

20-08-09

I0Uqp2.png

Link to comment
Share on other sites

Πάντος πιστεύω ότι αφού είπες ότι έχουν δει ήδη το παιδί παιδοψυχολογος και λογοθεραπευτής, είσαι καλυμμένη. Αν είχαν δει αυτοί κάτι ανησυχητικό θα σε είχαν παραπέμψει.

Αλήθεια αυτοί τι σου είπαν για το παιδί;

 

Ειναι κάπως καθησυχαστικό αυτό .....

 

....αλλά εγώ στη θέση σου pantana

θα την πήγαινα οπωσδήποτε και σε έναν "αναπτυξιολόγο" (ΔΗΜΟΣΙΟΥ)

για να ήμουν 100% καλυμένη!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...