Lucy

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.869
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

1 Neutral

Περισσότερα για την/τον Lucy

  • Rank
    Δοκιμή

Converted

  • Περιοχή
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Το να έρχεται ο οποιοσδήποτε 8 ώρες κάθε μέρα στο σπίτι μου ακόμα και τις καλύτερες προθέσεις να έχει, είναι όχι απλώς καταπιεστικό, αλλά δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω. Δεν θεωρώ ότι το να μην θέλω κάποιον τόσες πολλές ώρες στο σπίτι μου σημαίνει ότι τον κρατώ σε απόσταση. Ούτε προτείνω να κρατά σε απόσταση τις γιαγιάδες. Απλώς να υπάρχει ένα μέτρο. Ούτε 8ωρη βοήθεια χρειάζεται καθημερινά, ούτε 8ωρη καθημερινή επίσκεψη. Και οι ίδιες οι γιαγιάδες θα έχουν κουραστεί με τέτοιους ρυθμούς.
  2. Ασχέτως με το αν είναι σωστό ή λάθος, εφόσον τώρα ενοχλείσαι και θέλεις λίγο περισσότερο χρόνο με το μωρό, πες τους το ευγενικά. Δεν χρειάζεται να σου έρχονται 8 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα. Ας έρχονται πολύ λιγότερες ώρες. Πες τους ευγενικά ότι έχεις σταθεί στα πόδια σου και δεν χρειάζεσαι πλέον τόση βοήθεια. Ευχαρίστησέ τες και πες ότι πλέον θέλεις περισσότερο χρόνο με το μωρό γιατί νιώθεις ότι δεν το χαίρεσαι. Ή τέλοσπάντων πες τους κάτι τέτοιο σε συνεννόηση και με τον άντρα σου. Να έχεις το θάρρος να λες αυτό που αισθάνεσαι με ωραίο τρόπο. Να ξέρεις ότι θα καταπιέζεσαι πάρα πολύ στο μέλλον αν θα ανέχεσαι καταστάσεις που σε κάνουν να νιώθεις άσχημα ή με τις οποίες δεν συμφωνείς, απλώς και μόνο για να μην δυσαρεστήσεις τους άλλους.

  3. Διαφημίσεις


  4. Και εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί το μωρό είναι 3 μηνών και οι γιαγιάδες χτυπάνε 8ωρα εναλλάξ. Φυσικά και είναι λάθος αυτό για να απαντήσω στο ερώτημά σου. Δεν φταίνε όμως οι γιαγιάδες. Αν χρειάζεσαι βοήθεια, εκείνη θα μπορούσε να αφορά τις δουλειές του σπιτιού. Δεν λέω ότι δεν πρέπει να ασχολούνται καθόλου με το μωρό, ή να μην το αλλάζουν ποτε ή να μην το βγάζουν βόλτα. Αλοίμονο! Αλλά από το μήνυμά σου καταλαβαίνω ότι έχεις επαναπαυθεί και τώρα ξαφνικά αρχίζεις να το συνειδητοποιείς. Αυτό που πρέπει να κάνεις τώρα είναι να αρχίσεις να ασχολείσαι με το μωρό και να εξηγήσεις στις γιαγιάδες ότι πλέον έχεις σταθεί στα πόδια σου και δεν χρειάζεσαι τόσες ώρες βοήθεια.
  5. Σε συμβουλεύω να είσαι σταθερή, να μην διακρίνει πάνω σου στενοχώρια, δισταγμό, αμφιβολία ή οτιδήποτε. Από εκεί και πέρα να το συζητήσεις με τη δασκάλα. Τώρα το ότι είναι "πεισματάρα" δεν μου φαίνεται επιστημονική εξήγηση. Η δασκάλα πρέπει να διακρίνει τι κρύβεται πίσω από αυτό το πείσμα ή άρνηση ή ας το πει όπως θέλει και να το χειριστεί αναλόγως.
  6. Συγγνώμη την ανθοστήλη στην είχαν δανείσει ή χαρίσει? Στη δεύτερη περίπτωση, τι πάει να πει σε "έκανε σκουπίδι"??? Θα την πρόσβαλλα για το θράσος της και την γυφτιά της και θα της έκλεινα και το τηλέφωνο. Είναι δυνατόν να κάθεστε να το συζητάτε μαζί της εσύ και η μαμά σου;
  7. Εγώ ρωτάω έμμεσα. πχ αντί να ρωτήσω ακριβώς τι έκανε, της λέω πως πέρασα εγώ τη μέρα μου και ανοίγουμε κουβέντα. Ρωτάω και ευθέως: "πως τα πέρασες σήμερα?" αλλά ξέρω ότι η απάντηση που θα λάβω είναι "καλά". Οπότε μετά πιάνω κουβέντα. Αν αρχίσω να ρωτάω λεπτομέρειες πχ τι ζωγράφισες, τι έφαγες, πόσο έφαγες, τι σας είπε η δασκάλα κτλ, ξέρω ότι γίνεται κουραστικό και είναι σαν να της κάνω ανάκριση. Προσπάθησε λοιπόν να πιάνεις κουβέντα χαλαρή. Αν δεν θέλει να σου πει λεπτομέρειες, μην επιμένεις. Θα δεις που θα αρχίσει να σου λεει από μόνη της. Και βέβαια όταν θα σου ανοίγεται, εσύ να ακούς με προσοχή και να δείχνεις ενδιαφέρον και όχι να κάνεις κριτική. πχ δεν έφαγα σήμερα όλο το φαγητό μου ή με μάλωσε η δασκάλα μην αρχίσεις να τη μαλώνεις
  8. Ο υπολογιστής, η τηλεόραση, το dvd κτλ, είναι χαζοκούτια αποβλάκωσης αν τα χρησιμοποιείς κατ΄αυτόν τον τρόπο. Ειδικά ο υπολογιστής είναι εργαλείο εκπαίδευσης, μόρφωσης, επικοινωνίας, διασκέδασης κτλ. δεν βλέπω που είναι το κακό ένα τετράχρονο να έρχεται σε επαφή με τον υπολογιστή κάνοντας δραστηριότητες αντίστοιχες της ηλικίας του και βέβαια με μέτρο, όπως και τα πάντα άλλωστε... Για τη θεματοθέτρια θα πρότεινα να του πάρει βιβλιαράκια δραστηριοτήτων προνηπίου για να ασχολείται και στο σπίτι. Να κάθονται μαμά και γιος να το κάνουν σαν παιχνίδι και όχι σαν μάθημα. Επίσης να τον παροτρύνεις να ζωγραφίζει και πάλι όχι σαν μάθημα αλλά να του δίνεις άλλα κίνητρα. Πάρτου ωραίες μπογιές, ωραία χαρτιά, βοήθησέ τον να κρατάει το μολύβι και πες του έλα να φτιάξουμε μια ζωγραφιά δωρο για τον παππού, τη γιαγιά, τον μπαμπά ή έλα να φτιάξουμε μια καρτούλα κτλ Επίσης, εφόσον ασχολείται με τον υπολογιστή γιατί δεν εκτυπώνετε τά αγαπημένα του σχέδια να τα χρωματίσει μόνος του; ώστε να εξασκηθεί και με τον μαρκαδόρο.
  9. Αφού της είπε ο αναπτυξιολόγος για την υψηλή νοημοσύνη. Νόμιζα ότι το είχε πει γραπτώς. Τέλοσπάντων, και οι παιδικοί σταθμοί διέπονται από κάποιους, νόμους, κανονισμούς κτλ. Θα εντόπιζα ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημά μου με την συμπεριφορά της νηπιαγωγού, θα έβρισκα αν δεσμεύεται από κάποιον κανονισμό ή οτιδήποτε και θα το ανέφερα στο έγγραφο των παραπόνων μου. Αν τώρα, δεν έβρισκα τίποτα σχετικό, θα έφτιαχνα και πάλι το έγγραφο, θα εξέφραζα ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημά μου και θα ρωτούσα τους αρμοδίους, τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση. Φαντάζομαι έστω και μια επίπληξη στη δασκάλα, μπορεί να ήταν αρκετή για να συμμαζευτεί. Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα που διαιωνίζεται και δεν μπορείς να βρεις άκρη με τον προφορικό λόγο, τότε κάτι μπορεί να γίνει όταν αποτυπώσεις το πρόβλημα σε χαρτί. Δεν υπάρχει περίπτωση να άλλαζα σχολείο στο παιδί αν είχα θέμα με την δασκάλα του. Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα το αντιμετωπίζουμε και δεν κάνουμε παράκαμψη για να το αποφύγουμε.
  10. Εγώ πάντως θα έκανα έγγραφο, θα έβαζα και κάποιο επίσημο χαρτί που περιγράφει την κατάσταση του μικρού (πχ υψηλός δείκτης ευφυίας ή οτιδήποτε) και θα ζητούσα επισήμως για την εξατομικευμένη διδασκαλία που λέει το Εμμάκι και θα κότσαρα και τη σχετική νομθεσία, κάνοντας τα παράπονά μου για το πως χειρίζεται το θέμα η νηπιαγωγός. Πριν κάνω το έγγραφο θα της τα έλεγα της νηπιαγωγού προφορικά και θα περίμενα να μου πει αναλυτικά τι ακριβώς κάνουν στην τάξη, σε ποια σημεία είναι προχωρημένος και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα συμπεριφοράς που περιγράφει. πχ πειράζει τα παιδιά? Πως ακριβώς τα πειράζει; Που το αποδίδει και πως το χειρίζεται? Συγκεκριμένα πράγματα να σου πει. Όχι γενικά και αόριστα ότι δεν τον μεγαλώνετε σωστά στο σπίτι και τέτοιες βλακείες. Δεν νομίζω ότι όλα τα άλλα είναι υπάκουα και μόνο ο δικός σου δεν είναι.
  11. Καταρχήν αν βρουν το κασετοφωνάκι μπορείς να μπλέξεις. Συγγνώμη πείραξε το κοριτσάκι, εκείνο τον δάγκωσε και κάνει παρατήρηση σε εσένα; Όπως και να΄χει είναι δικό της θέμα το πως θα χειριστεί τα παιδιά. Εκτός και αν συμβαίνει κάτι ακραίο. Αλλά και πάλι δεν θα σε φωνάξει να σε κριτικάρει. Θα σε φωνάξει να έχετε από κοινού τον ίδιο τρόπο αντιμετώπισης, την ίδια μέθοδο, τέλοσπάντων να συνεργαστείτε. Εγώ θα έλεγα να την προειδοποιήσεις ότι αν συνεχιστεί η κατάσταση θα αναγκαστείς να απευθυνθείς στους ανώτερούς της και στη συνέχεια αν δεν αλλάξει κάτι ως προς την συμπεριφορά της κάνε έγγραφο παραπόνων στον αρμόδιο δήμο για αρχή.
  12. Δεν νομίζω ότι μπορούν να σε αναγκάσουν να προπληρώσεις τον Ιούλιο. Να προπληρώσεις τον τρεχοντα μήνα, οκ. Καταρχήν θα απευθυνόμουν γραπτώς στον αρμόδιο φορέα (Δήμο δεν ξέρω τι) για να δω αν πράγματι προβλέπεται κάτι τέτοιο και που ακριβώς βασίζονται... Να ενημερώσω ότι το δικό μου θέμα λύθηκε. Κινήθηκα γραπτώς και σε λιγότερο από 24ωρο ανακάλεσαν. Και για το δικό σου θέμα, αυτο σε συμβουλεύω να κάνεις.
  13. Λοιπόν, καταρχήν θα της πεις να μην βγάζει διαγνώσεις. Την ευχαριστείς για το ενδιαφέρον της, αλλά το έχεις ψάξει το θέμα με ειδικούς και σε διαβεβαίωσαν ότι όλα είναι καλά. Στη συνέχεια αν συνεχίσει με την προσβλητική συμπεριφορά και την κριτική απέναντί σας, θα της πεις ότι θα αναγκαστείς να κάνεις παράπονα γραπτώς στους αρμοδίους. Δεν κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημά της με το παιδί. Δεν συνεργάζεται; Κάνει φασαρία, τι ακριβώς και εκείνη πως το χειρίζεται; Άσε στην άκρη τα κασετοφωνάκια γιατίθα μπλέξεις και δεν θα βρεις το δίκιο σου. Για όλα να πηγαίνεις δια της επίσημης οδού και γραπτώς.
  14. Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι μόνο θέμα Δήμου, αλλά και θέμα παιδικού σταθμού. Αλλού ίσως ψάχνουν το θέμα, αλλού βαριούνται που ζουν και στη δική μου περίπτωση πιστεύω ότι δεν δέχτηκαν κάποια παιδιά ατύπως, γι΄αυτό και θέλουν στα χαρτιά να φαίνονται όλα εντάξει. Κοινώς δεν δήλωσαν πουθενά ότι μερικά παιδιά ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει να πηγαίνουν, γι΄αυτό και ζητούν κανονικά την καταβολή των χρημάτων. (σιγά μην τους προπληρώσω και Ιούλιο. Δεν πάμε καλά μου φαίνεται...)
  15. Μα τους το είπα. Ότι το παιδί δεν έχει πάει με δική τους υπαιτιότητα και μάλιστα πληρώνω γυναίκα για να μου την κρατάει. Η απάντηση ήταν ότι "κρατάει τη θέση":evil:
  16. Που να απυεθυνθώ δηλαδή? Στο Δήμο? Μα και εμάς είναι γενικότερο το πρόβλημα. Δεν είναι μόνο το δικό μου παιδί που δεν πήραν. Δεν έχουν προσωπικό λεει και κάθομαι και περιμένω πότε θα την πάρουν. Τώρα μου λένε για μέσα Οκτώβρη, αλλά θέλουν τα χρήματα και για τους 2 μήνες (Σεπτέμβριο-Οκτώβριο) μέχρι τις 10 του μηνός κιόλας... Να στείλω κάποιο έγγραφο διαμαρτυρίας? Που?