Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Παιδικά Καθίσματα και Ασφάλεια παιδιών


gerkon

Recommended Posts

Πρεπει να δενουμε τα παιδια μας σε καθε μετακινηση εστω και κοντινη...

:wink: Το προβλημα μας εμας ειναι οτι σκαει απ τη ζεστη και ιδρωνει στο κω@οκαθισμα και με φουλ το κλιματιστικο...τι βλακειες υλικα βαζουν οι αχρηστοι κατασκευαστες...ημαρτον πια καθε φορα που την παιρνω αγκαλια μετα την διαδρομη φουντωνω.... :twisted:

tRGJp2.png1054268gj3rg6cc5t.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 325
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Όλα όσα λέτε σωστά & έχω διαφωνήσει έντονα με όσους δεν αγοράζουν παιδικά καθισματάκια για βρέφη & μωρά ή επιλέγουν να μη δένονταο με τις ζώνες στα πίσω καθίσματα..

Ας δούμε από που ξεκινάει το πρόβλημα: κάθε μία από μας έχει μία ιστορία να διηγηθεί με ασυνείδητους γονείς που προκάλεσαν μικροατύχημα & έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή των παιδιών τους. Σε όλα αυτά τα ατυχήματα, πόσες φορές βρέθηκαν υπόλογοι της δικαιοσύνης οι γονείς αυτοί??? Καμία!!!! Το ελληνικό κράτος & η ισχύουσα νομοθεσία προφανώς δε θεωρεί εγκληματική αμέλεια ένα μικρό παιδί να περιφέρεται στα πίσω καθίσματα ενώ ο μπαμπάς του τρέχει στην εθνική οδό με 160χμ... Ή τη χαρωπή μαμά που κρατάει το μωρό στην αγκαλιά της & το κακόμοιρο κάνει κούνια σε κάθε φρενάρισμά του οδηγού-μπαμπά.

 

Τι περιμένετε?? Συνείδηση από τους Έλληνες? Απλά ξεχάστε το!! Ο μόνος τρόπος που καταλαβαίνει ο Έλληνας είναι τα τσουχτερά πρόστιμα που θα του στοιχίσουν 1 νύχτα στο Γονίδη ή οι δικαστικές διαδικασίες που θα τον κλείσουν μέσα για ανθρωποκτονία! Αυτό ακόμη δεν το αντιλήφθηκε κανείς από τους ιθύνοντες, οπότε βρίσκουν & τα κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

Τα λουρακια τα σφιγγω υπεραρκετα.. αλλα εχει βρει τροπο και ξεγλιστραει.. ειναι παμπονηρος..

Οσο για τον ιδρωτα.. αστα να πανε.. και υποτιθεται οτι επειδη οταν το πηραμε ηταν καλοκαιρι επελεξα καθισματακι με βαμβακερο υφασμα και οχι αυτα τα βελουτε για να μην αναβει το παιδι.. αλλα και παλι τζιφος..

Το μονο που μπορω να κανω ειναι να σταματαω καπου ανα 20λεπτο να παινει μια ανασα

Αλλα αυτο σημαινει οτι φτανουμε μιση ωρα αργοτερα στο σπιτι κατι που επισης δεν ειναι εφικτο να γινεται συνεχεια.. ηδη κανουμε δυο ωρες να φτασουμε και χωρις στασεις..

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Εγω της έχω πάρει ένα πετσετέ κάλυμα νομιζώ απο το Λητώ και είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα στο θέμα του ιδρώτα. Είναι βελουτε το κάθισμα και είναι χάλια για καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

πάλι τα ίδια!!!!!!!!!! :evil::evil::evil::evil::evil:

 

Τροχαίο με θύμα βρέφος οκτώ μηνών

23 Ιουλίου 2008, 00:20

 

 

 

Τραγικό τροχαίο, με θύμα ένα βρέφος ηλικίας οκτώ μηνών, σημειώθηκε το βράδυ στη νέα εθνική οδό Πατρών - Κορίνθου, στο ύψος του Δρεπάνου Αχαΐας.

 

Το δυστύχημα έγινε όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε το οκτάμηνο βρέφος συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο.

 

Από το τροχαίο έκλεισε για λίγη ώρα η εθνική οδός, ενώ έρευνες για τις ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων.

 

πηγή : zougla.gr

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να τολμήσω να πω κάτι βρε παιδιά?

Tο διάβασα άθελά μου κι εγώ σε άλλο site. Δεν ξέρω όμως αν τελικά είναι καλή ιδέα να ανοίγουμε topics με τόσο θλιβερά θέματα. Ας αφήσουμε στον άλλον την επιλογή αν θέλει κάνοντας μια βόλτα στο διαδίκτυο να τα διαβάσει. Όχι τίποτα άλλο, σκέφτομαι τις εγκύους που είναι συναισθηματικά φορτισμένες, άλλες κοπέλες που μόλις έχουν γεννήσει με τις ορμόνες στα ύψη, αλλά και μαμάδες όπως εγώ π.χ. δεν αντέχω να διαβάζω τέτοια. Το ξέρω ίσως δεν πρέπει να κλείνω τα μάτια μου και τ' αυτιά μου σε αυτά, αλλά επειδή όλες μας από τη στιγμή που γίναμε μητέρες σκεφτόμαστε όλα τα παιδάκια σαν να ήταν δικά μας, μας σκίζεται η καρδιά με κάτι τέτοια.. Ειλικρινά προτιμώ να μην ξέρω.

Δεν τη θεωρώ δηλαδή δημιουργική ενημέρωση.

mamaka χωρίς παρεξήγηση, ήθελα να το πω από καιρό με παρόμοιες ειδήσεις, δεν παύει όμως να είναι απλά η γνώμη μου.

Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Αντιγόνη μου κανένα πρόβλημα..

 

απλά θεωρώ οτι είναι καλό να γνωρίζουμε τι συμβαίνει και πόσο κακά είναι φτιαγμένοι οι αυτοκινητόδρομοι και τόσα άλλα στην χώρα μας...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

:(:(:(

 

Πιστευω οτι επειδη ολα ειναι μεσα στην ζωη ...καλο ειναι να τα μαθαινουμε-διαβαζουμε ολα...Γιατι μεσα απο το λαθος καποιου 3ου..ισως ξυπνησουμε και προσεχουμε καποια πραγματα :(

Link to comment
Share on other sites

αυτά να τα βλέπουν οι "μαμάδες" που χρησιμοποιούν τα παιδιά τους ως αερόσακους στην αγκαλιά τους στο μπροστινό κάθισμα :evil:

 

Δε θέλω να ανοίξω ιστορία άλλη, απλά διάβασα αλλού για το ίδιο ατύχημα ότι το μωρό ήταν στο καθισματάκι του αλλά έσπασε η ζώνη την ώρα του ατυχήματος. Το οποίο βέβαια ανοίγει άλλο θέμα, σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου και ειδικά των ζωνών ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Αν και έχω γράψει σχετικά και σε άλλο topic σχετικά θα αναφέρω και εδώ το ίδιο πράγμα.

Εμένα η 29 μηνών κόρη μου χρειάζετε πλέον καθισματάκι 15-36kg και μάλιστα άμεσα καθώς το τρέχον (9-18kg) της είναι μικρό (λόγω ύψους, όχι λόγω κιλών)

Μετά από ψάξιμο στο internet βρήκα ότι το Britax Evolva 23 Isofit έχει πάρει πολύ καλά αποτελέσματα σε τεστ συν του ότι έχει Isofix το οποίο το θέλω καθώς έχω διαβάσει μεγάλο ποσοστό των παιδικών καθισμάτων δεν δένοντε σωστά με αποτέλεσμα να μην παρέχετε η μέγιστη προστασία στο παιδί.

Να συμπληρώσω ότι το συγκεκριμένο καθισματάκι σε eshop στην Αγγλία το βρήκα από 100 λίρες (περίπου 130 ευρώ), στην Ιταλία 174 ευρώ, στην Σλοβακία 225 ενώ στην Ελλάδα έχει ...360 ευρώ!

 

Καμμία πρόθεση να τους χαρίσω την τεράστια διαφορά, ήδη έχω διαμαρτηρηθεί τηλεφωνικά και με email στην εδώ αντιπροσωπία και στην Britax Αγγλίας.

 

Τελικά βρήκα ότι υπάρχει και η Romer-Britax η οποία (από ότι κατάλαβα) ανήκει στην Britax Βρετανίας και έχει το ίδιο καθισματακι με την ονομασία KidFix (μου το επιβεβαίωσαν και από Britax UK). Το συγκεκριμένο το αγόρασα από eshop στην Γερμανία προς 165 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικα).

 

Ενδιαφέρομαι και εγώ για isofix και εδώ είναι πανάκριβα

Από ποιο eshop το πήρες; Το έχεις λάβει ήδη;

Πως πλήρωσες; Ήρθε γρήγορα;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.

 

40+mama

.pngy3DLp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κι εμας το αυτοκινητο μας δεν ειχε ζωνη πισω..

πηγαμε στο συνεργειο και μας εβαλε ειδικους ιμαντες που κρατανε το καθισμα.

αν και για την ωρα οταν αδηγω μονη μου την εχω διπλα μου με το καθισματακι να κοιτα προς τα πισω.(δεν εχει αεροσακους το αυτοκινητο)για να μπορω και να την βλεπω.

 

πρεπει να αγορασουμε αλλο το ξερω αλλα για την ωρα ειναι αδυνατον..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

από την ομιλία του ιαβέρη στη ερμούπολη σε ένα άδειο (αδιάφορο) ακροατήριο:

 

1) ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας μπόμπαν γιάνκοβιτς; ε;

με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός.

όταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τι είναι πιθανό να γίνει; και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;

 

2) όταν ένα ιχ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλό; με δύναμη 3 τόνων. μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; ο πύρρος δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; ναι είμαστε. αλλά αν ρωτήσεις γύρω σου, όλοι πιστεύουν ότι ξέρουν να "οδηγάνε". ρε δεν πάμε στο διάολο, λέω εγώ.

 

3) όταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη; ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; τα ίδια, με 3 τόνους. ε, λοιπόν τι νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;

 

4) όταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλό, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; ε, τώρα πια ξέρετε. με 3 τόνους. θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; όχι; ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; και μη μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε...

 

5) λέει ο έλληνας που τα ξέρει... όλα: "άμα δε φοράω κράνος, βλέπω καλύτερα και στο κάτω κάτω μόνο τον εαυτό μου βλάπτω". αλήθεια; κλαμένος και μυξωμένος, πέρα από αηδία είσαι και σκέτη τύφλα. την τύφλα σου δε βλέπεις. αλλά ας το δούμε και αλλιώς. αν πηγαίνεις με 80 χ.α.ω και φας τη μέλισσα στη μούρη, δεν είναι πιθανό να προκαλέσεις ατύχημα; και ποιος θα φταίει τότε; βλέπεις λοιπόν που το κράνος δεν είναι μόνο "δική σου υπόθεση";

 

6) έχετε δει κάποιους πιτσιρικάδες με φτιαγμένα παπιά που έχουν (για μόδα; δεν ξέρω) ημιφορεμένο το κράνος, δηλ. το ακουμπάνε μέχρι το μέτωπο, κάπως σαν την περικεφαλαία του περικλή; θα το έχετε δει, δε μπορεί. το ξέρετε ότι είναι χειρότερο από το να μη φοράνε καθόλου κράνος; κι αυτό γιατί το ακουμπισμένο σαν περικεφαλαία κράνος σε πιθανή πτώση μπορεί να τραυματίσει τον αυχένα και να είναι αυτό η αιτία που θα αφήσει τον αναβάτη ανάπηρο. το ίδιο ισχύει και για αυτόν που φοράει μεν το κράνος του αλλά το έχει λυμένο. άμα είσαι λοιπόν τόσο ανόητος και έχεις το κράνος για περικεφαλαία ή το έχεις λυμένο, καλύτερα χωρίς κράνος.

 

7) ξέρετε ότι πολλοί γονείς προσπαθούν οι ίδιοι (εν αγνοία τους βέβαια) να στείλουν τα παιδιά τους στον τάφο; δείτε πώς.

πραγματικό γεγονός σε ελληνικό νησί.

ο γιος συλλαμβάνεται μέσα στη νύχτα με μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα από την αστυνομία. οι αστυνομικοί παίρνουν μέσα στη νύχτα τηλέφωνο στο σπίτι του νεαρού και ειδοποιούν τους γονείς του. το επόμενο πρωί πέφτουν από τον πατέρα τηλεφωνιές σε "παράγοντες" του τόπου και η κλήση σβήνεται και το θέμα είναι "λήξαν". είναι όμως; σε λίγο καιρό ο νεαρός σκοτώνεται με τη μηχανή χωρίς να φοράει κράνος. τι έκανε ο πατέρας; έδωσε το χείριστο παράδειγμα στο γιο του. με τη στάση του τού είπε: "δεν είναι κακό να οδηγούμε ενάντια στον κοκ, αρκεί να είμαστε σε θέση να μην τρώμε πρόστιμο και ποινές". όταν ο πατέρας επιδεικνύει τη... δύναμή του σβήνοντας την κλήση του γιου που οδηγεί χωρίς δίπλωμα, του "δείχνει" με ποιόν τρόπο πρέπει να πορεύεται στη ζωή. γλύφοντας, παρακαλώντας και κοροϊδεύοντας τον ίδιο σου τον εαυτό και τους άλλους. η παιδεία, επέμεινε ο ιαβέρης, αποκτάται μέσα από το σπίτι. το παράδειγμα των γονιών είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα. αλλά οι περισσότεροι γονείς είναι οι ίδιοι κάκιστα παραδείγματα.

 

:cool: τι είναι για την ελληνική πολιτεία πιο κακό; το να αποπειραθείς να κλέψεις λεφτά από μία τράπεζα ή το να αποπειραθείς να δολοφονήσεις κάποιον;

ε, λοιπόν πιο κακό είναι το πρώτο. δείτε γιατί:

-άμα σε πιάσουν να κλέβεις μια τράπεζα, θα πας κατηγορούμενος στα ποινικά δικαστήρια.

-άμα περάσεις με κόκκινο (άρα στην ουσία άμα αποπειραθείς να σκοτώσεις κάποιον άλλο που περνάει με πράσινο) πληρώνεις πρόστιμο 700 ευρώ. κι άμα "τα έχεις τα φράγκα" και πληρώσεις μέσα σε 10 μέρες, σου κάνουν εκπτωση 50% και πληρώνεις 350 ευρώ.

άμα πας να κλέψεις λοιπόν, πας φυλακή. άμα πας να σκοτώσεις, πληρώνεις και με έκπτωση.

μη γελάτε, εμάς αφορούν αυτά.

 

9) αλλά η ελληνική πολιτεία έχει μακρά θητεία στην υποκρισία. τη μέρα που ψηφιζόταν ο νέος κοκ, ένα κανάλι την είχε στήσει στην είσοδο του γκαράζ της βουλής. σχεδόν κανένας βουλευτής δε φορούσε ζώνη....

και πήγαιναν να ψηφίζουν για να πάει το πρόστιμο για τη ζώνη στα 700 ευρώ!

με έκπτωση 50%, αν πληρώσεις σε 10 μέρες, βεβαίως....

 

10) να πάμε και στην ελληνική αστυνομία;

πόσες φορές έχετε δει αστυνομικό να φοράει ζώνη ασφαλείας στο περιπολικό; μάλλον ποτέ ή σπάνια.

δηλ. αυτός που σου δίνει πρόστιμο για μη χρήση ζώνης είναι ο ίδιος παράνομος. τι να λέμε τώρα;

 

11) ας δούμε όμως και το θέμα της συνήθειας. κάθε μέρα σκοτώνονται περίπου 3 άνθρωποι από τροχαίο. πλήρης απάθεια. το θεωρούμε σαν κάτι φυσικό.

όταν όμως σκοτώθηκαν 21 παιδιά στα τέμπη, όλοι μιλούσαν για "εθνική τραγωδία". μα αφού σε 7 μέρες θα έχουμε πάλι συμπληρώσει άλλους 21 νεκρούς σε τροχαία! κάθε εβδομάδα 21 άνθρωποι (νέοι ως επί το πλείστον) σκοτώνονται στους δρόμους. αλλά είπαμε, το έχουμε συνηθισει. μόνο άμα είναι μαζεμένοι σε ένα τροχαίο 21 νεκροί ιδρώνει λίγο τ' αυτί μας. αλλιώς, χεστήκαμε.

 

12) αλλά ας το πάμε και παραπέρα. πόσοι κάηκαν στις φωτιές της πελοποννήσου το 2007; 80 άνθρωποι. και πάλι ο κοιμισμένος στον καναπέ του έλλην, ξύπνησε από το μόνιμο λήθαργό του και μίλησε για "εθνική τραγωδία". οι 2.500 νεκροί κάθε χρόνο στα τροχαία τι είναι; έχει διαφορά ένας άνθρωπος που καίγεται από έναν που σκοτώνεται σε τροχαίο; για πείτε μου;

 

και κλείνει την κουβέντα στο πνευματικό κέντρο του δήμου της ερμούπολης ο ιαβέρης, ζητώντας να μη χειροκροτήσουμε (γιατί τα χάλια μας δε θέλουν και χειροκρότημα) και ανακοινώνοντάς μας ένα ουσιαστικό και βαρύ σα σίδερο "καληνύχτα σας".

 

σας εύχομαι καλο πασχα και καλη και ασφαλη επιστροφη στα σπιτια σασ!!!!

Στη ζωή υπάρχουν πάντα δύο "δρόμοι"! Στο χέρι σου είναι ποιόν θα διαβείς....(το θέμα είναι..... εχεις "μυαλό" να ξεχωρίσεις???.....)

Link to comment
Share on other sites

Στην άσφαλτο χάνουν τη ζωή τους 470 παιδιά και νέοι στη χώρα μας κάθε χρόνο. Κι όμως, σύμφωνα με τους ειδικούς, το 50% των θανάτων θα μπορούσαν να μην είχαν συμβεί ποτέ εάν εφαρμόζονταν προληπτικά μέτρα. Αντί αυτού, πέντε άνθρωποι την ημέρα αφήνουν την τελευταία τους πνοή στους δρόμους, λόγω της αμέλειας των οδηγών που συχνά περιφρονούν τον κίνδυνο...

Ο τραγικός απολογισμός των θυμάτων των τροχαίων δεν σταματά εδώ: στη χώρα μας κάθε χρόνο καταγράφονται από τροχαία περισσότεροι από 1.700 θάνατοι πολιτών ανεξαρτήτως ηλικίας και τραυματίζονται 25.000 άνθρωποι, πολλοί από τους οποίους καταλήγουν με βαριές αναπηρίες.

Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία του Κέντρου Έρευνας και Πρόληψης Ατυχημάτων του Πανεπιστημίου Αθηνών, ένα στα δύο παιδιά που πέφτουν θύματα των οδηγών είναι πεζά. Καταγράφεται ωστόσο, και μια άλλη «πικρή» αλήθεια σε ό,τι αφορά στη χώρα μας: το έλλειμμα εκπαίδευσης και επιτήρησης των παιδιών, καθώς έτσι εξηγείται και το γεγονός πως ένας στους 10 ανηλίκους τραυματίζονται απο αυτοκίνητο την ώρα που κάνουν ποδήλατο χωρίς να φορούν προστατευτικό κράνος.

Τα παραπάνω τόνισαν διακριμένοι επιστήμονες, καθώς και οι εκπρόσωποι των φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης που συμμετείχαν στο 5ο ετήσιο Πανελλήνιο Συνέδριο, που διοργάνωσε το Διαδημοτικό Δίκτυο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με θέμα «Η Πρόληψη για την Υγεία, αρμοδιότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης». Από τα κεντρικά θέματα του συνεδρίου ήταν τα τροχαία δυστυχήματα που αντιπροσωπεύουν την πρώτη αιτία ακούσιου θανάτου από τραυματισμό και τη δέκατη στο σύνολο των θανάτων σε παγκόσμια κλίμακα.

Όπως προκύπτει απο τα στατιστικά δεδομένα που παρουσίασε η κ. Ελένη Πετρίδου, καθηγήτρια προληπτικής Ιατρικής και Επιδημιολογίας και ο παιδίατρος Άγης Τερζίδης, επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Υγιεινής και Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής, τα τροχαία δυστυχήματα αποτελούν σε ετήσια βάση, την αιτία για 1.171.000 θανάτους σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ χιλιάδες ειναι και οι άνθρωποι που επιβιώνουν μεν αλλά ζουν αντιμετωπίζοντας βαριές αναπηρίες.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα στατιστικά στοιχεία λένε ότι το 2006, 36 παιδιά ηλικίας 0-14 ετών και 497 νέοι ηλικίας 15-26, έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα. Μάλιστα, έχει υπολογιστεί ότι τα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, αποτρέπουν κατά 71% τα θανατηφόρα ατυχήματα και κατά 67% τους βαρείς τραυματισμούς. Σε μια πρόσκρουση με 30 χλμ./ώρα, ένα παιδί 10 κιλών φεύγει από την αγκαλιά ενός προσδεμένου ενήλικα με δύναμη 300 κιλών!

 

Πάνω απ’ όλα η ασφάλεια

Επειδή η προληψη είναι το παν. Ποτέ μη μεταφέρετε νεογέννητο σε καλαθούνα, πορτ-μπεμπέ, ή στην αγκαλιά σας. Μόνο με τα ειδικά καθίσματα μπορεί να μεταφερθεί ασφαλώς ένα μωρό. Τα παιδιά (ώς 13 ετών) πρέπει να κάθονται πάντα στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου. Στατιστικές δείχνουν ότι 35% των παιδιών ηλικίας από 13 ετών και μικρότερα που σκοτώθηκαν σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, κάθονταν στο μπροστινό κάθισμα. Ο κίνδυνος για τα παιδιά στο μπροστινό κάθισμα είναι μεγάλος και προέρχεται από δύο πηγές. Σε περίπτωση σύγκρουσης, η μπροστινή θέση είναι η περισσότερο επικίνδυνη. Επιπλέον, ο αερόσακος που θα ανοίξει στο μπροστινό κάθισμα μπορεί να προκαλέσει σοβαρές κακώσεις ή και να σκοτώσει το παιδί, ακόμη και σε περίπτωση ατυχήματος που θα συμβεί σε χαμηλές ταχύτητες.

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ακόμη και για τις πιο σύντομες διαδρομές πρέπει να ασφαλίζουμε τα παιδιά μας στα παιδικά καθίσματα. Μην ξεχνάτε το 75% των θανατηφόρων ατυχημάτων συμβαίνουν μέσα στην πόλη.

Ποτέ μην τοποθετείτε το παιδικό κάθισμα σε κάθισμα με ενεργοποιημένο αερόσακο, γιατί σε περίπτωση πρόσκρουσης, ο αερόσακος μπορεί να σκοτώσει το παιδί, ενώ καλό θα είναι όλοι οι γονείς να γνωρίζουν πως φορώντας πάντα τη ζώνη τους δίνουν το καλό παράδειγμα. Επιπλέον, οι επιβάτες που δεν είναι δεμένοι, σε περίπτωση πρόσκρουσης μπορεί να τραυματίσουν τους εαυτούς τους ή τους άλλους συνεπιβάτες.

 

 

Χρήσιμες συμβουλές

Μην αφήνετε τα παιδιά σας να ανοίγουν τα παράθυρα και να βγάζουν τα χέρια ή το κεφάλι τους έξω, ακόμα και αν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο.

 

Οι πόρτες τού αυτοκινήτου πρέπει να είναι ασφαλισμένες και να ανοίγουν μόνο από έξω. Πολλά παιδιά τραυματίζονται θανάσιμα πέφτοντας έξω κατά τη διάρκεια παιχνιδιού.

 

Φροντίστε εκ των προτέρων να έχετε κάποια απασχόληση για το παιδί σας στο αυτοκίνητο (μαλακά παιχνίδια, μικρά παραμύθια).

Εάν τα παιδιά γκρινιάζουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, συνήθως έχουν κάποιον λόγο. Μπορεί να διψούν, να κρυώνουν ή να ζεσταίνονται ή να έχουν ζαλιστεί από τον ήλιο.

Σταματήστε σε ασφαλές σημείο το όχημά σας και φροντίστε τα έως ότου μπορέσετε να συνεχίσετε ήσυχοι την οδήγηση.

 

Μην αφήνετε τα παιδιά σας μέσα στο αυτοκίνητο ούτε για ελάχιστο χρονικό διάστημα. Η έκθεση του αυτοκινήτου στο ηλιακό φως σε μέρες με ήπιες θερμοκρασίες, μπορεί μέσα σε μισή ώρα να αυξήσει τη θερμοκρασία στην καμπίνα τόσο, που να προκαλέσει τον θάνατο. Τα βρέφη και τα παιδιά είναι πιο ευάλωτα στην αύξηση της θερμοκρασίας. Χάνουν αναλογικά περισσότερο νερό λόγω θερμότητας, η θερμοκρασία του σώματός τους αυξάνεται γρηγορότερα και κινδυνεύουν περισσότερο από θερμοπληξία.

 

Τα παιδιά που κάνουν ποδήλατο ή πατίνια θα πρέπει να φορούν προστατευτικά (κράνος, επιγονατίδες) και ρούχα με έντονο χρώμα ή ανακλαστικά.

Πηγή: ΕΣΥΕ

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις ποστάρισα, σε λίγο άσχετο θέμα, για αυτήν ακριβώς την αδιαφορία μας για τη ζωή. Τη δική μας και των άλλων.

 

Είχα διαβάσει πριν χρόνια στο Ε της Ελευθεροτυπίας, τέτοια εποχή, στη σελίδα του Αρκά "Η ζωή μετά".

Είχε σκιτσάρει προβατάκια, οδηγούς με τιμόνι στα χέρια και βάδιζαν με τη σειρά.

Και από κάτω: Α! οι συνήθεις αφίξεις του Πάσχα.

 

Τραγικό αλλά αληθινό.

 

ΠΑΝΤΑ να το έχουμε στο νου μας

Link to comment
Share on other sites

Τετάρτη, 22 Απρίλιος 2009

 

"Απο τους χειρότερους γονείς"

 

 

photo.jpg

"Ο βλακας της φωτογραφιας εχει την εντυπωση οτι σε περιπτωση που πεσει η συγκρουστει με καποιο οχημα, το κρανος που φοραει το παιδι το οποιο ειναι πλαστικο της πλακας, θα προστατευσει το κρανιο του παιδιου... να μην ανοιξει σαν καρπουζι. Προφανως ο πατερας

εχει μυαλο κουκουτσι. Επισης, δεν θα ηθελα να δω ποτε τι θα γινει εαν το παιδακι γλυστρησει απο την αγκαλια του και πεσει στον δρομο οταν κινειται το μηχανακι. Στον Βολο (απ οπου και η φωτο), ειχε γινει ενα συμβαν αντιστοιχο και απο πισω ερχοταν λεωφορειο το οποιο πατησε το κρανιο του οδηγου. Το κρακ ακουστηκε πολλα τετραγωνα παρακατω... "

 

Link to comment
Share on other sites

Ακουσατε για την 6μηνων εγκυο που τρακαρε στην εθνικη αθηνων - πατρων, το τριχρονο παιδι της σκοτωθηκε και καποια ζωα πηγαν να κλεψουν την τσαντα της? Το παιδακι πεταχτηκε εξω απο το αυτοκινητο λενε. Προφανως δεν ηταν δεμενο. :confused:

lcWup3.png
Link to comment
Share on other sites

Από τότε που γεννήθηκε το παιδί μου μπορεί να κλαίει, να τσιρίζει - όχι πλέον - αλλά ποτέ δεν έχει ταξιδέψει χωρίς να είναι δεμένο. Ούτε και εμείς.

Όσον αφορά στα πρόστιμα, έχω να πω τα εξής:

Προσωπικά, δεν θα έβαζα πρόστιμο σε οδηγό που δεν είναι δεμένος (ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στην αυτοκτονία). Είμαι υπέρ των τεράστιων προστίμων και στην αφαίρεση διπλωμάτων σε οδηγούς που έχουν το παιδί τους λυμένο, που κάθεται στο μπροστινό πρόστιμο κλπ. γιατί αυτό δεν φταίει σε τίποτα...

ZS95p3.png  hcT0p3.png

Link to comment
Share on other sites

Και επανέρχομαι...

 

Εμείς είμαστε οι "δάσκαλοι", έμεις δίνουμε το καλό παράδειγμα.

 

Η κυκλοφοριακή αγωγή ξεκινάει από πολύ νωρίς. Περπατάμε ΜΟΝΟ στο πεζοδρόμιο, περνάμε από τις διαβάσεις, περνάμε ΜΟΝΟ με πράσινο και φοράμε ΠΑΝΤΑ ζώνη στο αυτοκίνητο.

 

Θέλει συνεχή επανάληψη. Μιλάω συνέχεια στα παιδιά, και όταν είμαστε εξω τους λέω πάντα πως περνάμε το δρόμο κλπ (ο καλός μου με λέει παλαβή). Το αποτέλεσμα; Μόλις μπαίνουμε στο αυτοκίνητο, ο μεγάλος φωνάζει "ζώνη".

Το ένα τουλάχιστον το έμαθε!

 

Γιατί τα λέω όλα αυτα;

Δυστυχώς ο τύπος της φωτογραφίας δεν αλλάζει ότι και να του πεις, ότι και να συμβεί. Ανήκει στην κατηγορία των άτρωτων, των αθανάτων. :?

Τα παιδιά μας όμως πρέπει να μάθουν πως να συμπεριφέρονται στο δρόμο όχι μόνο για τη δική τους ασφάλεια, αλλά και για όλων των άλλων. Πρέπει να μεγαλώσουμε μια γενιά συνειδητών οδηγών αλλά και πεζών. Γιατί, δυστυχώς, και εμείς ως πεζοί κάνουμε λάθη που μπορεί να στοιχίσουν τη ζωή.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...