Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

  corina είπε:
δεν έχουν μόνο την ευχέρεια......... πιστεύω ότι πίσω από όλα αυτά κρύβεται η απόρριψη της κοινωνίας, η άρνηση της συμμετοχής, η αίσθηση πιθανόν ακόμα και υπεροχής έναντι των άλλων....... (αυτά αποτελούν προβληματα για την ψυχολογία του γονιού.....που...θα διδάξει το παιδί του ή θα καθορίσει και θα επιλέξει δασκάλους και ύλη .........)

στο σχολείο τα παιδιά καθρεπτίζουν την κατάσταση που επικρατεί στο σπίτι...και πολλές φορές έχουμε επέμβει σε καταστάσεις.... πολύ λυπηρές...... που θα διαφαίνεται η κατάσταση που ζουν στο σπίτι όταν κάνουν hs ;;;;;....

Ίσως η σωστή έκφραση να είναι "νομίζουν πως έχουν την ευχέρεια κλπ κλπ" ;)

Αυτό που λες είναι άλλο ενα μεγάλο μείον του συστήματος hs, αλλά η απάντηση μάλλον θα είναι πως δεν είναι όλοι οι γονείς που σκέφτονται το Hs έτσι. Απλά αν εφαρμοσθεί τελικά θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη (απο την πλευρά της πολιτείας ίσως?) ώστε να εντοπίζονται τέτοιες περιπτώσεις

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  Serba είπε:
αυτή η φράση είναι η καρδιά όλου του θέματος....

 

Ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες και πρεπει να ακουγονται.Δεν ειναι αναγκη να καταφευγουμε σε χλευασμους και ειρωνειες αν δεν συμφωνουμε.Συζητηση γινεται....:D

 

Η παραθεση στο παραπανω κειμενο ειναι καθαρα τυχαια.Δεν σημαινει οτι αναφερομαι σε εσενα φιλη μου προσωπικα(δεν βλεπω και το νικ σου)

Link to comment
Share on other sites

  malecon είπε:
Ίσως η σωστή έκφραση να είναι "νομίζουν πως έχουν την ευχέρεια κλπ κλπ" ;)

Αυτό που λες είναι άλλο ενα μεγάλο μείον του συστήματος hs, αλλά η απάντηση μάλλον θα είναι πως δεν είναι όλοι οι γονείς που σκέφτονται το Hs έτσι. Απλά αν εφαρμοσθεί τελικά θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη (απο την πλευρά της πολιτείας ίσως?) ώστε να εντοπίζονται τέτοιες περιπτώσεις

τώρα πως εντοπίζονται τέτοιες περιπτώσεις;;;; από το σχολείο και τους δασκάλους .......

δηλαδή θα έχει το παιδί επαφή σχεδόν καθημερινή με ειδικούς με χρήματα της πολιτείας για να διασφαλίσει ....το καπρίτσιο του γονιού ..... που αρνείται την κοινωνία;

γιαυτό πιστεύω ότι δεν επιτρέπεται.... είναι καλύτερο οι δαπάνες να χρησιμοποιηθούν για όλους παρά για λίγους και "εκλεκτούς"....... δεν είναι παράλογο να δημιουργούμε κι άλλα προβλήματα ενώ δεν λύνονται τελικά τα υπάρχοντα;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

  Messinia είπε:
Ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες και πρεπει να ακουγονται.Δεν ειναι αναγκη να καταφευγουμε σε χλευασμους και ειρωνειες αν δεν συμφωνουμε.Συζητηση γινεται....:D

 

Η παραθεση στο παραπανω κειμενο ειναι καθαρα τυχαια.Δεν σημαινει οτι αναφερομαι σε εσενα φιλη μου προσωπικα(δεν βλεπω και το νικ σου)

 

αυτό που είπα παραπάνω είναι η άποψή μου, και γι'αυτό την είπα, για να ακούγεται,

κακώς την θεωρείς χλευασμό,

πιστεύω πως όλη η ιδέα έχει τις ρίζες της στην υπερπροστασία και ανάγκη απόλυτου ελέγχου στα παιδιά μας, σαν να ήταν κτήμα μας

 

(εγώ απευθύνομαι σε σένα, και το νικ σου το βλέπω καθαρά)

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  Serba είπε:
αυτό που είπα παραπάνω είναι η άποψή μου, και γι'αυτό την είπα, για να ακούγεται,

κακώς την θεωρείς χλευασμό,

πιστεύω πως όλη η ιδέα έχει τις ρίζες της στην υπερπροστασία και ανάγκη απόλυτου ελέγχου στα παιδιά μας, σαν να ήταν κτήμα μας

 

(εγώ απευθύνομαι σε σένα, και το νικ σου το βλέπω καθαρά)

 

 

Καλη μου,ειπα οτι δεν απευθυνομαι σε σενα προσωπικα.Αν σου καθεται στραβα,πιες και λιγο νερακι!

Ειπες αυτο που πιστευεις,ωραια.Ασε την ειρωνεια σου,για αλλου.Μαθε να κανεις διαλογο/συζητηση και κυριως να ακους αυτα που δεν σου αρεσουν να ακους!

Link to comment
Share on other sites

  corina είπε:
υπάρχει λοιπόν τέτοια μελέτη;;;;;

πως να υπάρξει......... πρέπει να μπουν στο κάθε σπίτι..... να ρωτήσουν πολλά....δεν είναι ευχάριστο αυτό για ένα γονιό που επιλέγει το hs όχι ως λύση ανάγκης (λόγοι υγείας )αλλά λόγω αποστροφής στην σημερινή κοινωνία μέρος της οποίας είναι το σχολείο....... όταν θέλει να επιβάλλει συγκεκριμένο τρόπο σκέψης και νοοτροπία στο παιδί του.

 

Ειμαστε τόσο αυστηροί με τους άλλους, με το σχολείο μη μας το χτυπήσουν, μη μας το προσβάλλουν (και καλά κάνουμε το προστατεύουμε από τους άλλους....) από ΕΜΑΣ ποιος θα το προστατεύσει όταν δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ τέτοιος έλεγχος ακόμα και στις χώρες που είναι ελεύθερο το hs ;;;;; Ποιος στον βωμό της γνώσης (που είναι και αμφίβολλο ότι παρέχεται καλύτερα από το hs) θα θυσιάσει την ψυχική υγεία του παιδιού;;;;;;

 

 

Αν ψάξεις σε παλιότερα posts μου (δυστυχώς δεν έχω την πολυτελεια του χρόνου να το κάνω εγώ αυτή τη στιγμή και να τα παραθέσω) θα δεις ότι έχω βρει έρευνες σε επιστημονικά περιοδικά (όχι από sites υπερ ή κατά του hs) που λένε τα εξής:

1) Το hs υιοθετείται κυρίως από γονείς που διαφωνούν με το π΄ρογραμμα των θρησκευτικών στο σχολέιο, και αν αλλάξει η διδασκαλία των θρησκευτικών δεν έχουν κάποιο πρόβλημα με την επιστροφή των παιδιών στο σχολέιο

2) Πολλά σχολεία δεν δέχονται τα παιδιά που έχουν διδαχτεί στο σπίτι, όταν αυτά αποφασ΄σιουν να επιστρέψουν στο πλαίσιο του τυπικού σχολείου

3) Αντιμετωπίζεται με σκεπτικσμό από τις αρχές

4) Θεωρείται ως μια τάση που έχει κάνει τον κύκλο της.

Link to comment
Share on other sites

Άργησα να απαντήσω γιατί έπινα λίγο νεράκι,

 

μην χάνεις την ψυχραιμία σου, θέλεις να διδάξεις στα παιδιά, πρέπει να την διατηρείς, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες;)

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

  emmaki είπε:
Αν ψάξεις σε παλιότερα posts μου (δυστυχώς δεν έχω την πολυτελεια του χρόνου να το κάνω εγώ αυτή τη στιγμή και να τα παραθέσω) θα δεις ότι έχω βρει έρευνες σε επιστημονικά περιοδικά (όχι από sites υπερ ή κατά του hs) που λένε τα εξής:

1) Το hs υιοθετείται κυρίως από γονείς που διαφωνούν με το π΄ρογραμμα των θρησκευτικών στο σχολέιο, και αν αλλάξει η διδασκαλία των θρησκευτικών δεν έχουν κάποιο πρόβλημα με την επιστροφή των παιδιών στο σχολέιο

2) Πολλά σχολεία δεν δέχονται τα παιδιά που έχουν διδαχτεί στο σπίτι, όταν αυτά αποφασ΄σιουν να επιστρέψουν στο πλαίσιο του τυπικού σχολείου

3) Αντιμετωπίζεται με σκεπτικσμό από τις αρχές

4) Θεωρείται ως μια τάση που έχει κάνει τον κύκλο της.

 

τα έχω δει τα ποστ απλά περιμένω από την Θεοδώρα ή άλλο υπέρμαχο να το αντικρούσει βασιζόμενη σε κάποια άλλη νεότερη έρευνα ....προφανώς για να έχει περάσει τόσος καιρός και να μην υπάρχει ΚΑΜΙΑ απάντηση σχετικά με αυτά δεν υπάρχει κάτι άλλο άρα ......

Link to comment
Share on other sites

  corina είπε:
τα έχω δει τα ποστ απλά περιμένω από την Θεοδώρα ή άλλο υπέρμαχο να το αντικρούσει βασιζόμενη σε κάποια άλλη νεότερη έρευνα ....προφανώς για να έχει περάσει τόσος καιρός και να μην υπάρχει ΚΑΜΙΑ απάντηση σχετικά με αυτά δεν υπάρχει κάτι άλλο άρα ......

 

Και εγώ περιμένω αυτό το κάτι άλλο που να αντικρούει τα δικά μου γραφόμενα!

 

(Να πω επίσης, ότι έχω ψάξει για έρευνες σε databases πανεπιστημίου και δεν έχω βρει κάτι άλλο για το hs, ούτε θετικό ούτε αρνητικό)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  Serba είπε:
Άργησα να απαντήσω γιατί έπινα λίγο νεράκι,

 

μην χάνεις την ψυχραιμία σου, θέλεις να διδάξεις στα παιδιά, πρέπει να την διατηρείς, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες;)

 

 

Δεν θελω να διδαξω τα παιδια!Δεν με ενδιαφερουν τα ξενα παιδια!Με ενδιαφερουν τα δικα μου!Μην προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις λοιπον!

Μαθε εσυ στα δικα σου παιδια τον συνωστισμο στην Σμυρνη,το οτι το 1821 στην Ελλαδα λειτουργουσαν σχολεια/νοσοκομεια,μαθε στο παιδακι σου να κεκεδιζει αναγκαστικα (δες το μαθημα με το σκατζοχοιρο στην λιμνη σε αναγνωστικο δημοτικου και ρωτα εναν ψυχολογο τι συμβαινει με αυτο το κειμενο),βαλε το παιδι σου να μαθει οτι του σερβιρουν(και εσυ μια μεριδα απο τα ιδια εισαι:wink:)και πως να γινει ενας αριστος παπαγαλος....ΚΑΙ ασε εμενα και τα παιδια μου να μαθαινουμε οτι μας γουσταρει!

 

Για μενα οποιος ειναι ευχαριστημενος με το τι μαθαινουν τα παιδια μας στα σχολεια και τον τροπο που ειναι γραμμενα τα βιβλια ....δειχνει το επιπεδο του!

 

Καλη χωνεψις με το νερακι!!!!!

Link to comment
Share on other sites

κατά καιρούς εμφανίζονται κι άλλοι όπως τώρα η messinia (αν δεν κάνω λάθος ) συνήθως με λίγα μηνύματα στο ενεργητικό τους αλλά δεν επιμένουν........

τελικά απαντήσεις για τις ψυχολογικές επιπτώσεις και το προφίλ του γονέα δεν θα δοθούν ......... απλά κάθε φορά θα λέμε άλλα αντί άλλων κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

  Messinia είπε:
Δεν θελω να διδαξω τα παιδια!Δεν με ενδιαφερουν τα ξενα παιδια!Με ενδιαφερουν τα δικα μου!Μην προσπαθεις να δημιουργησεις εντυπωσεις λοιπον!

Μαθε εσυ στα δικα σου παιδια τον συνωστισμο στην Σμυρνη,το οτι το 1821 στην Ελλαδα λειτουργουσαν σχολεια/νοσοκομεια,μαθε στο παιδακι σου να κεκεδιζει αναγκαστικα (δες το μαθημα με το σκατζοχοιρο στην λιμνη σε αναγνωστικο δημοτικου και ρωτα εναν ψυχολογο τι συμβαινει με αυτο το κειμενο),βαλε το παιδι σου να μαθει οτι του σερβιρουν(και εσυ μια μεριδα απο τα ιδια εισαι:wink:)και πως να γινει ενας αριστος παπαγαλος....ΚΑΙ ασε εμενα και τα παιδια μου να μαθαινουμε οτι μας γουσταρει!

 

Για μενα οποιος ειναι ευχαριστημενος με το τι μαθαινουν τα παιδια μας στα σχολεια και τον τροπο που ειναι γραμμενα τα βιβλια ....δειχνει το επιπεδο του!

 

Καλη χωνεψις με το νερακι!!!!!

 

τι είναι αυτά!!!!!!

 

κι εγώ δεν είμαι ευχαριστημένη με το τι μαθαίνουν τα παιδιά μας, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι το πρόβλημα λύνεται με το hs, λύνεται με το να επεμβαίνουμε διορθωτικά όπου νομίζουμε αφήνοντας τα παιδιά μας να δέχονται πλήθος ερεθισμάτων..... έτσι λοιπόν όποιος δεν εγκρίνει το hs δεν είναι ένας ανεγγέφαλος παπαγάλος, όπως και όποιος το εγκρίνει δεν είναι ένα καταπιεστικό θρησκόληπτο εθνοφασισταριό της ...άριας φυλής, που προσπαθεί να εξαγνίσει τα παιδιά του σε γυάλα

 

δεν μαθαίνουμε στα παιδιά μας ό,τι μας γουστάρει γιατί δεν είναι κτήματά μας.... και με ιδιαίτερη προσοχή χειριζόμαστε το θέμα της κτητικότητας - αγάπης, γιατί τα βλάπτει αντί να τα προστατεύει

Link to comment
Share on other sites

Όταν πρωτοέγραψα σε αυτό το θέμα, δεν περίμενα να συναντήσω κι άλλους ανθρώπους που να ενδιαφέρονται για την καλλιέργεια των παιδιών στο πλαίσιο του σχολείου και έξω από αυτό. Είμαι ευτυχής που σας γνώρισα.

 

Το hs υπάρχει ίσως στα όνειρά μας, και σε εκείνες τις μικρές στιγμές που κοιτάμε τα παιδιά μας να πολεμούν για κάτι και να πεισμώνουν, κι εμείς αφήνουμε ό,τι κάνουμε, τα παίρνουμε στα γόνατά μας και τους μιλάμε γλυκά έτοιμοι να τους εξηγήσουμε τον κόσμο.

 

Φυσικά και όλος ο κόσμος είναι ένα σχολείο και η κοινωνικοποίηση είναι ευρεία έννοια, όπως αναφέρθηκε από τη Θεοδώρα3 παραπάνω.

 

Αλλά και το σχολείο είναι μια μικρή κοινωνία. Κοινωνία δεν είναι μόνο η οικογένειά μας,ή η εκκλησία, είναι και φυσικά και το παιδί του γείτονα μετανάστη, και το μαυράκι, και το τσιγγανάκι και το μουσουλμανάκι. Το σχολείο δεν αποτελείται μόνο από τους συνομιλήκους και το δάσκαλο. Έχει και παιδιά άλλων ηλικιών, και οι ηλικίες των δασκάλων ποικίλουν. Υπάρχουν και οι πολιτιστικοί όμιλοι, και οι σύλλογοι των γονέων και των κηδεμόνων, οι δάσκαλοι των ειδικοτήτων οι ειδικοί παιδαγωγοί, οι γυμναστές. Υπάρχουν παιδιά που αν κλείσει το σχολείο για διακοπές πέφτουν στεναχωριούνται γιατί θα αποχωριστούν τους φίλους τους.

Είναι μια οικογένεια, με κεφαλή το διευθυντή.

 

Η συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών είναι ό,τι πιο γόνιμο μπορούμε να φανταστούμε.

Τόσο ο σύλλογος γονέων όσο και άλλες μεμονωμένες γόνιμες παρεμβάσεις από γονείς, διαλέξεις, δραστηριότητες και σεμινάρια, εκθέσεις, παζάρια,πάρτυ, κτλ είναι το αλατοπίπερο του σχολείου.

 

-----

Είχε γράψει αλλού η Θεοδώρα3 ότι παραμονεύει "ο νταής της τάξης."

Έπεσα πάνω σε ένα βιβλίο που λέγεται " Ο νταής του σχολικού" της Μαρίας Ρουσάκη, εκδόσεις Ψυχογιός

υπόθεση: Ο Αριστοτέλης δε βλέπει την ώρα να τελειώσει το καλοκαίρι και να επιστρέψει στο σχολείο. Όταν επιτέλους ξεκινάει η καινούρια χρονιά, δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμός του. Όμως η χαρά του κόβεται απότομα. Ο νταής του σχολικού, ο… πώς τον λένε, κάνει τη ζωή του Αριστοτέλη μαρτύριο.

Μέχρι που αποκαλύπτεται ένα μυστικό και τα πράγματα αλλάζουν…

 

Μια ιστορία για τον εκφοβισμό στο σχολείο και τους τρόπους αντιμετώπισής του.

 

Ο νταής της τάξης, του σχολικού, του τετραγώνου, η συμμορίες και άλλα τέτοια παρατράγουδα αν το παιδί δεν τα συναντήσει, επειδή κάνει hs θα τα συναντήσει σε κάποια άλλη περίπτωση, και μακάρι να είμαστε εκεί να το προστατεύσουμε. Κι αν έχουμε τρία ή τέσσερα παιδιά πόσα κομμάτια θα γίνουμε για να τα προστατεύσουμε όταν θα πρέπει κάπου να πάνε. Και μη μου πείτε ότι δεν θα πάνε πουθενά και ποτέ...

 

 

9Af0p2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λοιπόν...

 

Παρακολουθώ αυτή την συζήτηση με πραγματικό ενδιαφέρον σχεδόν από την μέρα που ξεκίνησε.

 

Το θέμα είναι φλέγον, άρα πολλές φορές είναι λογικό η κουβέντα να παίρνει φωτιά. Αυτό όμως απέχει πολύ από το να φτάνουμε σε ακρότητες και ανακρίβειες.

 

Προσωπικά, πιστεύω πως το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι αισχρό - δεν χρειάζεται να παραθέσω μελέτες, όποιος έχει φοιτήσει (τουλάχιστον πρόσφατα) σε Ελληνικό σχολείο (δημόσιο ή ιδιωτικό) ή όποιος έχει παιδιά που τώρα φοιτούν,

μπορεί πολύ εύκολα να καταλάβει τι εννοώ. Και στα θέματα παιδείας, να υποστηρίζουμε το μη χείρον βέλτιστον, είναι τουλάχιστον λυπηρό.

 

Από την άλλη, δεν είμαι και θιασώτης του hs. Παρ' όλα αυτά όμως διάβαζα με πολύ προσοχή τις σκέψεις της Θεοδώρας που σε αρκετά σημεία έθετε πολλά θέματα προς βαθιά σκέψη και (ανα)θεώρηση - όχι μόνο τ' αυστηρά εκπαιδευτικά αλλά και συγκοινωνούντα άλλα, όπως ο ρόλος μας σαν γονείς / η δομή κι ο ρόλος της οικογένειας, κ.λ.π.

 

Σήμερα όμως πραγματικά βγήκα από τα ρούχα μου, ίσως γιατί φίλη Θεοδώρα... μου χτύπησες φλέβα... Σε απάντησή σου προς την kinkajoujou (αν δεν κάνω λάθος), ξεκίνησες μια... επίθεση προς τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ή αλλοιώς τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ή αλλοιώς τους ΞΕΝΗΤΕΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ή αλλοιώς τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

 

Θέλω να σε πληροφορήσω πως επειδή πολύ αγαπημένοι μου άνθρωποι ΕΛΛΗΝΕΣ ζουν στο εξωτερικό (είτε από επιλογή είτε από ανάγκη), αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν έχουν πολύ ψηλά την ΠΑΤΡΙΔΑ, την ΓΛΩΣΣΑ, τα ΗΘΗ και ΕΘΙΜΑ, την ΘΡΗΣΚΕΙΑ, την ΙΣΤΟΡΙΑ, την ΠΑΡΑΔΟΣΗ, την ΕΛΛΑΔΑ.

Γνωρίζουν πολύ καλύτερα από πολλούς από μας τι έγινε στην... προβλήτα της Σμύρνης, τι σημαίνει η ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου, τι στοιχίζει να κάνεις Μεγάλη Παρασκευή ανάμεσα σε άθρησκους, τι συμβολίζει μια παρέλαση και πόσες παραβιάσεις κάνουν κάθε μέρα οι Τούρκοι στα χωρικά μας ύδατα.

 

Θα σε παρακαλέσω πολύ λοιπόν ν' ανακαλέσεις τα όποια προσβλητικά - ρατσιστικά σχόλια σου προς τους περίπου 10 εκατομμύρια Έλληνες (αν δεν κάνω λάθος) που δεν έχουν την τύχη (?) να μένουν στην πατρίδα τους και παλεύουν με νύχια και με δόντια να διατηρήσουν την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ τους (ότι κι αν σημαίνει αυτό, συμπεριλαμβανομένων βέβαια και των εκπαιδευτικών θεμάτων).

 

Τέλος, για να είμαι και εντελώς εντός θέματος,

είμαι υπέρ της δημόσιας δωρεάν κρατικής παιδείας.

 

Α! by the way (όπως λέμε κι εμείς οι καλοί Έλληνες της Ελλάδας) είμαι συνειδητά Χριστιανή Ορθόδοξη. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων...

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω ότι τα εννοεί....απλά όταν στερεύει από επιχειρήματα αρχίζει την επίθεση.... ώστε να αποσπαστεί η πρόσοχή από το γεγονός ότι δεν απάντησε.....που δεν είναι και υποχρεωμένη...αλλά αλλιώς φαινεται η ...σιωπή.....

 

και για τους έλληνες του εξωτερικού είπε (kinkazouzou)

 

και για όλους τους διορισμένους καθηγητές όπως εγώ.....(δεν δικαιούμαστε δια να ομιλούμε....είμαστε συμβιβασμένοι.....έχουμε συμφέρον να υπάρχει σχολείο....εμείς )

 

τους αδιόριστους όχι ,γιατί δεν έχει διοριστεί ακόμα ...και ουτε το επιθυμεί όπως λέει.......αν όμως της κολλήσει κανένας αδιόριστος ποτέ δεν ξέρεις.......

 

κρίμα γιατί περίμενα έναν γόνιμο διάλογο...αντ΄αυτού μόλις κάτι δεν βολεύει δεν το απαντάμε ....και επιτιθέμεθα ενώ όταν οι άλλοι αμύνονται αισθανόμαστε ότι μας ειρωνεύονται κι όλας....

άκρη δεν προκειται να βγει....... ούτε νόημα τελικά:cry:

Link to comment
Share on other sites

Και όπως φαίνεται το κατάλαβε κι η ίδια και άνοιξε νέο θέμα και ζητάει ιδέες και προτάσεις για το hs (καλά, αυτά δεν τα είχε οργανώσει;;; )

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

Link to comment
Share on other sites

  Messinia είπε:
  Serba είπε:
  corina είπε:
Ποιος στον βωμό της γνώσης (που είναι και αμφίβολλο ότι παρέχεται καλύτερα από το hs) θα θυσιάσει την ψυχική υγεία του παιδιού;;;;;;

 

αυτή η φράση είναι η καρδιά όλου του θέματος....

Ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες και πρεπει να ακουγονται.Δεν ειναι αναγκη να καταφευγουμε σε χλευασμους και ειρωνειες αν δεν συμφωνουμε.Συζητηση γινεται....:D

 

Η παραθεση στο παραπανω κειμενο ειναι καθαρα τυχαια.Δεν σημαινει οτι αναφερομαι σε εσενα φιλη μου προσωπικα(δεν βλεπω και το νικ σου)

 

έχω μια απορία.....που είναι οχλευασμός και η ειρωνία;;;;;:shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites

  mariazil είπε:
Και όπως φαίνεται το κατάλαβε κι η ίδια και άνοιξε νέο θέμα και ζητάει ιδέες και προτάσεις για το hs (καλά, αυτά δεν τα είχε οργανώσει;;; )

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

 

όλοι μας έχουμε το κόλλημα μας....μπορεί να έχει ως σκοπό της ζωής της το hs, δεν την κατηγορώ, είναι καλό να έχεις στόχους στην ζωή. Το κακό είναι να μην είσαι δέκτης, γιατί έτσι χάνεις το προνόμια να διαπιστώνεις τα λάθη σου..... και εδώ πιστεύω ότι κάνει λάθος και χάνει τον χρόνο της σε κάτι που σωστά δεν νομιμοποιείται..... ενώ θα μπορούσε να λειτουργήσει συμβουλευτικά και διορθώνοντας τα κακώς κείμενα του σχολείου όπως όλοι μας πιστεύω γιατί το σχολείο έχει πάρα πολλά προβλήματα........

Link to comment
Share on other sites

χωρίς να είμαι απόλυτα γνώστης της κατάστασης, νομίζω ότι κι εδώ στην Αμερική δεν είναι τόσο απλό να πάρεις το παιδί από το σχολείο, πρέπει να συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι (υγείας, πεποιθήσεων, να έχει κάποιο θέμα υγείας και εξαιτίας αυτού να αντιμετωπίζει άσχημη συμπεριφορά από τα άλλα παιδιά κ.λπ.). Δεν νομίζω ότι υφίσταται η δυνατότητα να πεις "δεν συμφωνώ με το σχολείο, το παιδί θα το διδάσκω εγώ". Από την άλλη εδώ στη Ν. Υόρκη η κατάσταση στα σχολεία είναι δύσκολη, τα παιδιά πολλά, τα σχολεία λίγα, τα λεφτά για την εκπαίδευση λιγότερα, πολλά σχολεία είναι σε τρομερά υποβαθμισμένες περιοχές και τα παιδιά είναι αντίστοιχου επιπέδου, γενικά το ζήτημα είναι πολύπλοκο. Βλέπω όμως ότι οι γονείς κινητοποιούνται σε πολύ μεγάλο βαθμό, άσχετα από παρατάξεις, και αντιδρούν έντονα σε ό,τι δεν τους βρίσκει σύμφωνους. Αυτό πιστεύω είναι πολύ σημαντικό, η κινητοποίηση από κοινού

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

  marron είπε:
Το hs υπάρχει ίσως στα όνειρά μας, και σε εκείνες τις μικρές στιγμές που κοιτάμε τα παιδιά μας να πολεμούν για κάτι και να πεισμώνουν, κι εμείς αφήνουμε ό,τι κάνουμε, τα παίρνουμε στα γόνατά μας και τους μιλάμε γλυκά έτοιμοι να τους εξηγήσουμε τον κόσμο.

 

Λοιπόν επειδή μόλις τελείωσα από ένα 2,5 session hs Αγγλικών Lower και Γεωμετρίας Γυμνασίου και τώρα πάω για ένα δεύτερο session Γραμματικής και Μαθηματικών Γ' Δημοτικού, έλεος δεν θέλω να ακούω για hs. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου. Δηλ. στην κόρη μου μόνο στα Αγγλικά είπαμε να κάνουμε hs και πήζω όταν πέφτει μαζί με βοήθεια σε κανένα άλλο μάθημα. Όχι τώρα να κάνουμε και την υπόλοιπη διδασκαλία. Ο μικρός, ούτε hs στα Αγγλικά ούτε τίποτα, εμπιστεύομαι προς το παρόν το δημόσιο σχολείο. Αυτά από την πράξη.

Link to comment
Share on other sites

  zopiron είπε:
Προσωπικά, πιστεύω πως το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι αισχρό - δεν χρειάζεται να παραθέσω μελέτες, όποιος έχει φοιτήσει (τουλάχιστον πρόσφατα) σε Ελληνικό σχολείο (δημόσιο ή ιδιωτικό) ή όποιος έχει παιδιά που τώρα φοιτούν,

μπορεί πολύ εύκολα να καταλάβει τι εννοώ. Και στα θέματα παιδείας, να υποστηρίζουμε το μη χείρον βέλτιστον, είναι τουλάχιστον λυπηρό.

 

Aυτό το πρόσφατα δεν το καταλαβαίνω. Γιατί παλιά ήταν καλύτερο; Εμένα το πρόβλημά μου είναι ότι δεν βλέπω να εξελίχθηκε από την εποχή που πήγαινα εγώ σχολείο. Έγινε ίσως πιο light και κόπηκε και η αποστήθιση αλλά δεν βλέπω να ξεκολλάει από τις αγκυλώσεις του. Π.χ. γλώσσα σημαίνει γραμματική, ορθογραφία και όχι κείμενα, εργασίες, κλπ. Η γνώση στείρα ξεκομμένη από την εφαρμογή της. Γιατί φυσικά ο μαυροπίνακας και η κιμωλία είναι ο πιο φθηνός τρόπος.

 

Λοιπόν σε αυτό το σχολείο πήγα εγώ, σε τάξεις 40 μαθητών, σε τριπλοβάρδια, και σε σχολεία 500-600 μαθητών και σπούδασα και ως προς τις γνώσεις δεν είδα να υστερώ σε τίποτα ούτε εγώ ούτε άλλοι Έλληνες από συναδέλφους του εξωτερικού. Δεν είναι το καλύτερο αλλά γιατί τόσος αφορισμός; Ιδίως οι πανεπιστημιακές σπουδές που τις έχουμε για πέταμα. Για πάνε στην Αγγλία τώρα να πληρώσεις 10,000 ευρώ δίδακτρα συν τα έξοδα διαμονής να δεις πόσο τελικά αξίζουν αυτά τα πτυχία. Δεν το συζητάω τι γίνεται στην Αμερική και πόσο κοστίζει η ανώτατη εκπαίδευση. Ωραία δεν έχουν αντίκρυσμα τα πτυχία στην Ελλάδα. Θα έχουν αλλού, όπου η πρόσβαση στη γνώση θα είναι προνόμιο των εχόντων. Όσο γυρνάμε προς τα πίσω και θα μπαίνουν δίδακτρα θα εκτιμήσουμε τα προνόμια της δημόσιας εκπαίδευσης ακόμη και στη σημερινή της μορφή.

Link to comment
Share on other sites

morchelina,

 

δεν θα πω πολλά γιατί δεν θέλω να γίνει ανάφλεξη στο παρόν θέμα!

 

Περιληπτικά και χοντρικά... αν κι έχουν ξαναγραφτεί κι εδώ κι αλλού...

 

Μίλησα για το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα, όχι των άλλων χωρών (δεν τολμώ ούτε να το σκεφτώ).

Μίλησα κυρίως για την πρωτοβάθμια και δευτετοβάθμια εκπαίδευση.

 

Πάντα υπήρχαν αγκυλώσεις (όχι μόνο μαθησιακές...) αλλά τουλάχιστον μέσα από αυτά τα σχολεία εμείς μάθαμε να διαβάζουμε - γράφουμε - μιλάμε - μετράμε - σκεφτόμαστε... ευπρεπώς! Μέσα από τις 40αρες τάξεις με τους σκληρούς δασκάλους βγήκαμε άνθρωποι σχετικά:rolleyes: ισορροπημένοι και οι περισσότεροι από μας κατέχουν το ελάχιστο επίπεδο ουσιαστικής γνώσης και παιδείας.

 

Τα τελευταία χρόνια, τα παιδιά (πολλά από αυτά, όχι όλα) είναι ουσιαστικά απαίδευτα. Είμαι δασκάλα αγγλικών όπως έχω ξαναπεί και δεν μπορείς να φανταστείς με τι κακοποιημένους (εκπαιδευτικά) νέους ανθρώπους έρχομαι σ' επαφή. Δεν αναφέρομαι δε στο επίπεδο γνώσεων και πόσο το έχουν κατακτήσει...

Επιπλέον, στην κακή μου εμπειρία προστίθενται οι καθημερινές αγωνίες συγγενών και φίλων που έχουν παιδιά μαθητές.

Θα μπορούσα να σου μιλάω με παραδείγματα για ώρες.

 

Φυσικά, όλα τα παραπάνω... είναι αποτέλεσμα ενός γενικότερου κακού... κοινωνικοπολιτικού συστήματος, κομμάτι του οποίου είναι και η εκπαίδευση.

 

Αλλά αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα...

 

υ.γ. κι εγώ υπέρμαχος της δημόσιας εκπαίδευσης είμαι και μέσα από την κριτική μου εκφράζω την αγωνία μου για άμεση αναβάθμισή της!

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρθηκα στην 3/βάθμια ως το αποτέλεσμα της α/ και β/βάθμιας και την οποία 3/βάθμια την έχουμε και αυτή απαξιώσει πλήρως και με τον ίδιο τρόπο. Δεν μπορώ ούτε εγώ να συγκρίνω με άλλες χώρες γιατί δεν το κατέχω, είδα μόνο σε τι επίπεδο ήταν οι συνάδελφοι στο εξωτερικό όπου δούλεψα 5 χρόνια. Από τις συζητήσεις εδώ μέσα με κοπέλες που ζουν έξω και συγκρίνουμε βλέπω ότι στο σχολείο μας τα τρέχουν τα παιδιά αν συγκρίνουμε π.χ. στα μαθηματικά και αποκλείεται να υπάρχει μάθημα με το βαθμό δυσκολίας των Αρχαίων Ελληνικών σε γυμνάσιο άλλης χώρας.

 

Δίνουμε όμως έμφαση στην ανάλυση των γνώσεων και υστερούμε στη σύνθεση. Δηλ. ωραία το μάθαμε αυτό, τι σημαίνει όμως, πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε. Από τις χώρες του νότου από εμπειρία μου είμαστε οι πιο αγγλομαθείς και με τεράστια διαφορά. Στα Γερμανικά πανεπιστήμια μπορείς να τελειώσεις πανεπιστημιακή σχολή αποκλειστικά στα Αγγλικά και η Γερμανία έχει γίνει η πιο ελκυστική χώρα για σπουδές, ιδίως μετά τα δίδακτρα στην Αγγλία. Γιατί δεν το εκμεταλλευόμαστε και εμείς να προσελκύσουμε φοιτητές και μένουμε να χρησιμοποιύμε τα Αγγλικά μας μόνο ως γκαρσόνια;

 

Οι δάσκαλοί μας ήταν όντως αυστηροί και αποτελεσματικοί αλλά μας μετέδωσαν και πολλές ανασφάλειες με την κριτική τιους και την "αυθεντία" τους. Π.χ. στη γλώσσα, βλέπω μεσήλικες ανθρώπους μορφωμένους και παιδεύονται "πως να το γράψω αυτό;" παραπαίοντας μεταξύ δημοτικής και καθαρεύουσας. Εγώ νομίζω το μέσο IQ των παιδιών δεν αλλάζει με τα χρόνια. Όσα είναι να σπουδάσουν, θα σπουδάσουν. Δεν ανησυχώ για το τι γνώσεις θα πάρουν τα παιδιά μου. Ανησυχώ για το μετά, γιατί η ξενιτιά θα γίνει μονόδρομος για τους πιο ανήσυχους. Πως βοηθιούνται όμως τα παιδιά που δεν θέλουν να ακολουθήσουν ακαδημαϊκή εκπαίδευση; Εκεί χωλαίνουμε τρομερά. Αυτά ακριβώς τα παιδιά που θέλουν τη μεγαλύτερη βοήθεια για να μην βγουν ανειδίκευτοι στην αγορά εργασίας τα πετάμε σήμερα στο δρόμο. Και να προσθέσω ότι στο εξωτερικό τα παιδιά βλέπουν το καρότο, βλέπουν φως στο τούνελ, λένε θα προσπαθήσω και θα κερδίσω αυτό. Εδώ χωρίς κίνητρο, ολόκληρες γενιές σπουδάζουν για τις σπουδές.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...