Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

"ΚΑΤΕΒΗΚΕ" η παράσταση του Εθνικού


sofi@p

Recommended Posts

Επί της ουσίας, διαφωνώ με τον γράφοντα κο Νάτση. Ναι, έναν εγκληματία, όπως τον συγκεκριμένο, τον απομονώνεις σαν τέρας κι όχι, δεν αναπαράγεις τα γραπτά του με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν του δίνεις βήμα για έκφραση. Δεν του αξίζει, έχει απεμπολήσει αυτό το δικαίωμα με τις πράξεις του. Αυτή είναι η δική μου άποψη.

 

Δεν είμαι σίγουρη ότι έχουν αναπαράγει τα γραπτά του... Τα πρακτικά της δίκης νομίζω.

 

Εγώ συμφωνώ στο κείμενο για τον τρόπο που μας χειραγωγούν τα media (και οι πολιτικοί) και στην ουσία έχουμε βγάλει πόρισμα (υπέρ ή κατά) για κάτι για το οποίο δεν έχουμε ιδέα...

Και καλά εδώ αναρωτιόμαστε και λιγάκι.

Ακούω άλλους που δεν έχουν ιδέα όμως, είδαν κάτι τίτλους στις εφημερίδες και στα δελτία των ειδήσεων, ακούσαν και κάτι δημοσιογράφους να ωρύονται ή κάποιους πολιτικούς να κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις και δεν έχουν κάνει έστω μια αναζήτηση στο google να μάθουν κάτι παραπάνω. Δεν έχουν εκφράσει μια επιφύλαξη, δεν έχουν ρωτήσει να μάθουν κάτι παραπάνω...Έχουν ήδη διαμορφώσει άποψη.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 127
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Άλλο δεν εγκρίνω την παράσταση ("κακή παράσταση, τα μηνύματά της είναι απαράδεκτα"), και άλλο δεν εγκρίνω την ύπαρξή της ("κακώς ανέβηκε, να κατέβει"). Έχει μεγάλη διαφορά.

 

Δεν αντιλέγω ότι πρέπει να υπάρχουν οι έλεγχοι και οι ασφαλιστικές δικλείδες, όταν μια παράσταση υποστηρίζει εγκληματικές πρακτικές ή ωθεί ευθέως προς αυτές.

 

Γενικότερα, υπάρχουν παραστάσεις που απευθύνονται σε παιδιά, παραστάσεις που απευθύνονται σε όλους (στο "μέσο" θεατή), εναλλακτικές παραστάσεις που απευθύνονται σε πιο "ψαγμένους" θεατές, και υπάρχουν και ακραίες παραστάσεις. Ο καθένας διαλέγει τί του ταιριάζει. Επί του παρόντος, νομίζω ότι απέχουμε πολύ από γενικευμένη εκτροπή λόγω ακραίας καλλιτεχνικής έκφρασης.

 

Σύμφωνοι, αλλά απάντησέ μου συγκεκριμένα τι στάση θα είχες απέναντι σε μια ακραία παράσταση, που θα ανέβαινε από ιδιώτες κι όχι από το Εθνικό, που θα υποστήριζε την παιδοφιλία, την κτηνοβασία ή τον βιασμό.

Link to comment
Share on other sites

Κράτα τις ιδέες σου για τα δικά σου τα παιδιά.... με άτομα που αντί για λόγο ειρωνεύονται δεν θα χαλάω τον χρόνο μου....

 

Αυτό δεν σου κακοφανηκε...

...Τώρα, τα περί παιδιών που θα πάνε να δουν την παράσταση και Εθνικού Βασιλικού Θεάτρου από το 1901, αποδεικνύουν ότι δεν έχετε εξοικίωση με το τι εστί Πειραματική Σκηνή, άρα λίγο σε ξένο και άγνωστο γήπεδο γίνεται όλη αυτή η κριτική.

 

Αυτό δεν σου κακοφάνηκε...

Αν φθάσουν τα παιδιά μας να μάθουν όοοοοοοολους τους Νεοέλληνες συγγραφείς και δεν τους ξεφύγει ούτε ο Ξηρός...τι να πω!!! Θεατρικά τέρατα θα βγάλουμε! :mrgreen:

 

 

Αυτό δεν σου κακοφάνηκε...

Χωρίς καμμία διάθεση ειρωνίας, ποιος μας εμποδίζει να εξηγήσουμε στα παιδιά μας τί εστί Ξηρός (...Κουφοντίνας, Κορκονέας, Ρουπακιάς, ...);;;

 

Αλλά σου κακοφάνηκε αυτο

Άλλη μια ιδέα : μπορείς να μην περιμένεις από την πειραματική σκηνή του Εθνικού να διδάξει στα παιδιά σου τι είναι ο Ξηρός, να προλάβεις να τους το μάθεις εσύ..

 

Εύγε mama_3...

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι για σένα ο διάλογος? η προσωπική αντιπαράθεση? τουλαχιστον η άλλη κοπέλα είχε το θάρρος να ζητήσει συγγνώμη και συμφωνήσαμε να μη συνεχίσουμε την προσωπική αντιπαράθεση (που δεν απασχολεί και κανέναν).

αφού επιμένεις, πάντως,

1. στο πρώτο ερωτημα απάντησα πριν καν το διατυπώσεις (βλέπε μήνυμά μου με Ρουπακιά).

2. το "εβρισα" το είχα σε εισαγωγικά... προτιμάς το ειρωνεύτηκα, υποτίμησα? ΟΚ, ας μην παίζουμε με τις λέξεις...

3. ούτε εσύ είδες την παράσταση. οπότε δεν μπορείς να ξέρεις τί γίνεται. υπέθεσα ότι ο ντόρος έγινε γιατί η παράσταση είχε κάποια στοιχεία που ενοχλούσαν και για αυτό κατέβηκε κιόλας.

4. αμφιβολίες έχω. αλλά αναρωτιέμαι γιατί το ΕΘΝΙΚΟ θα έπρεπε να ανεβάσει μια αμφιλεγόμενη παράσταση που τελικά "αναγκάστηκε" να κατεβάσει.

 

 

ελπίζω να σε κάλυψα. αν όχι, σε παρακαλώ να μου απευθύνεις προσωπικό μήνυμα για να μην κουράζουμε τους υπόλοιπους.

 

Δεν έχω καμιά διάθεση για προσωπική αντιπαράθεση. Σου είπα ότι δεν σκόπευα ούτε να σε υποτιμήσω ούτε τίποτα. Δεν εννοούσα αυτό που κατάλαβες (στο έχω γράψει παραπάνω). Συγνωμη αν ακούστηκε αλλιώς.

 

Για το 3 και το 4, εκφράζω αμφιβολίες για τον οποιοδήποτε ντόρο γίνεται στα καλά καθούμενα. Η παράσταση παιζόταν ήδη. Τελείωνε μάλιστα... Γιατί αναγκάστηκε το εθνικό να την κατεβάσει, το αναλύει το βαρετό κείμενο που ανέβασα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρη ότι έχουν αναπαράγει τα γραπτά του... Τα πρακτικά της δίκης νομίζω.

Εγώ συμφωνώ στο κείμενο για τον τρόπο που μας χειραγωγούν τα media (και οι πολιτικοί) και στην ουσία έχουμε βγάλει πόρισμα (υπέρ ή κατά) για κάτι για το οποίο δεν έχουμε ιδέα...

Και καλά εδώ αναρωτιόμαστε και λιγάκι.

Ακούω άλλους που δεν έχουν ιδέα όμως, είδαν κάτι τίτλους στις εφημερίδες και στα δελτία των ειδήσεων, ακούσαν και κάτι δημοσιογράφους να ωρύονται ή κάποιους πολιτικούς να κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις και δεν έχουν κάνει έστω μια αναζήτηση στο google να μάθουν κάτι παραπάνω. Δεν έχουν εκφράσει μια επιφύλαξη, δεν έχουν ρωτήσει να μάθουν κάτι παραπάνω...Έχουν ήδη διαμορφώσει άποψη.:rolleyes:

 

σύμφωνα με την ανακοίνωση είναι και το βιβλίο...

 

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ( -1)

Με βάση λογοτεχνικά και ιστορικά κείμενα, καθώς και πρακτικά της δίκης της 17 Νοέμβρη και το βιβλίο του Σάββα Ξηρού Η μέρα εκείνη..., η Πηγή Δημητρακοπούλου με την ομάδα της επιχειρούν τη σύνθεση ενός νέου έργου για τους αξιακούς κώδικες των ανθρώπων, τη δικαιοσύνη και την τρομοκρατία στην πρόσφατη ελληνική ιστορία.

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν είμαι σίγουρη ότι έχουν αναπαράγει τα γραπτά του... Τα πρακτικά της δίκης νομίζω.

 

Σύμφωνα με τον γράφοντα, κάποια αποσπάσματα από το ημερολόγιό του. Αλλά, σε κάθε περίπτωση εγώ αναφερόμουν σε αυτή τη φράση του κου Νάτση: "Έτσι, όχι μόνο τερατώδης είναι ο ανάπηρος, φυλακισμένος τρομοκράτης, αλλά εξίσου και ο λόγος του. Ο λόγος του τέρατος που δεν μπορεί να εκτεθεί, να παρουσιαστεί, να παρασταθεί, ως εάν και μόνο η λέξη του να μπορεί να πλάσει νέα τέρατα."

 

Το θέμα δεν είναι αν μπορεί ή δεν μπορεί ο λόγος του τέρατος να πλάσει νέα τέρατα. Το θέμα είναι πως δεν πρέπει να ασχολούμαστε καθόλου με αυτά τα τέρατα. Τα κλειδώνουμε και πετάμε το κλειδί.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι, αλλά απάντησέ μου συγκεκριμένα τι στάση θα είχες απέναντι σε μια ακραία παράσταση, που θα ανέβαινε από ιδιώτες κι όχι από το Εθνικό, που θα υποστήριζε την παιδοφιλία, την κτηνοβασία ή τον βιασμό.

 

Μα σου απάντησα...Δεν θα πήγαινα να την δω. Θα με ενοχλούσε το ότι ανέβηκε, αλλά δεν θα αξίωνα να κατέβει.

 

Τώρα βέβαια, τί πάει να πει "υποστηρίζω" ή "προτρέπω σε" ακραία συμπεριφορά, και ποια ακριβώς η διαφορά του από το "πραγματεύομαι" ή "αναφέρομαι σε" ακραία θέματα, είναι πολύ δύσκολο να οριστεί...Υπάρχουν παραστάσεις και ταινίες που "υποστηρίζουν", "δικαιολογούν" ή "ωραιοποιούν" το φασισμό, την αναρχία, την τρομοκρατία...την ομοφυλοφιλία, την αυτοδικία, την ευθανασία, την παιδοφιλία...Ποιες όμως στ'αλήθεια "προτρέπουν" ή "υποστηρίζουν ανοιχτά";;; Φοβάμαι την κατάχρηση μιας τέτοιας διαδικασίας, του να ορίσουμε το όριο...

 

Προτιμώ δηλαδή να υπάρχουν λίγες, μεμονωμένες ακραίες παραστάσεις, παρά γενικευμένη λογοκρισία προς αποτροπή τους...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι αν μπορεί ή δεν μπορεί ο λόγος του τέρατος να πλάσει νέα τέρατα. Το θέμα είναι πως δεν πρέπει να ασχολούμαστε καθόλου με αυτά τα τέρατα. Τα κλειδώνουμε και πετάμε το κλειδί.

 

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε πως έχουν χρησιμοποιηθεί τα όποια κείμενά του. Για ποιο σκοπό, σε ποια έκταση, με τι ύφος. Δεν ξέρουμε τίποτα. Και όλοι αυτοί που βγαίνουν και κράζουν (δημοσιογράφοι), δεν έχουν δει καθόλου την παράσταση, δεν ξέρουν το κείμενο της παράστασης, δεν ξέρουν τίποτα. Τους είπαν να το κράξουν, να διαμορφώσουν γνώμη και το κάνουν... Έχει κάνει κάποιος από αυτούς μια συγκεκριμένη κριτική πέραν από αερολογίες που μου διαφεύγει;

Δηλαδή αν χρησιμοποιηθούν κείμενα του Χίτλερ σε μία παράσταση είναι απαραιτήτως για να τον εξυμνήσουν;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν παραστάσεις και ταινίες που "υποστηρίζουν", "δικαιολογούν" ή "ωραιοποιούν" το φασισμό, την αναρχία, την τρομοκρατία...την ομοφυλοφιλία, την αυτοδικία, την ευθανασία, την παιδοφιλία...Ποιες όμως στ'αλήθεια "προτρέπουν" ή "υποστηρίζουν ανοιχτά";;; Φοβάμαι την κατάχρηση μιας τέτοιας διαδικασίας, του να ορίσουμε το όριο...

 

Ακριβώς. Και πολλές εφημερίδες...

Link to comment
Share on other sites

...

Ακούω άλλους που δεν έχουν ιδέα όμως, είδαν κάτι τίτλους στις εφημερίδες και στα δελτία των ειδήσεων, ακούσαν και κάτι δημοσιογράφους να ωρύονται ή κάποιους πολιτικούς να κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις και δεν έχουν κάνει έστω μια αναζήτηση στο google να μάθουν κάτι παραπάνω. Δεν έχουν εκφράσει μια επιφύλαξη, δεν έχουν ρωτήσει να μάθουν κάτι παραπάνω...Έχουν ήδη διαμορφώσει άποψη.:rolleyes:

 

Σαν να περιγράφεις τη διαδικασία απόφασης ψήφου. :mrgreen:

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για ακόμη μία φορά θα συμφωνήσω μαζί σου :P

για το σατυρικό περιοδικό, το θέμα είναι πολύ λεπτό... προσωπική μου άποψη πάντως είναι πως για θρησκευτικά θέματα θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.. γιατί αυτό που για εμένα π.χ. είναι αστείο για άλλον είναι φιλοσοφία ζωής... η σάτυρα μπορεί να αντλήσει από τόσα θέματα στη ζωή, τα θρησκευτικά θέματα νομίζω ότι πρέπει να τα προσέχουμε.. π.χ. πως θα μας φαινόταν να υπήρχε ένα περιοδικό που να ξεφτίλιζε τους γκέι? ή τους έγχρωμους? αυτό θα το βαπτίζαμε ρατσιστικό.. γιατί σε θέματα θρησκείας να το βαπτίζουμε σάτυρα?? είναι πολύ λεπτά αυτά τα ζητήματα και όπως είπα τόσα θέματα υπάρχουν για σάτυρα....

 

Όπως έχουμε πει πολλάκις, υπάρχουν πολλά μέτρα και πολλά σταθμά στο ζύγισμα ενός ανθρώπου. Τόλμα να διαφωνήσεις πχ με το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων ή το γκρέμισμα του φράχτη στον Έβρο και τσουπ, θα βρεθείς μισαλλόδοξος, ρατσιστής, φασίστας, ναζίδιο, χρυσαύγουλο, χριστιανοταλιμπάν κι άλλα πολλά και όμορφα. Ταυτόχρονα, ό,τι προσβάλλει χυδαία τα δικά σου ιδανικά και πιστεύω, πρέπει να το καταπίνεις αμάσητο, στο όνομα της ελευθερίας του λόγου. Αχ αυτή η δόλια η ελευθερία του λόγου και να 'ξερε και τι θα τραβούσε, την ώρα που γεννιότανε. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σαν να περιγράφεις τη διαδικασία απόφασης ψήφου. :mrgreen:

 

Δυστυχώς...

 

Επίσης πως τάχθηκε ο επώνυμος που συμπαθούμε; Υπέρ; Κατά; Ε, κάτι παραπάνω θα ξερει αυτός, οπότε υιοθετούμε τη στάση του.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μα σου απάντησα...Δεν θα πήγαινα να την δω. Θα με ενοχλούσε το ότι ανέβηκε, αλλά δεν θα αξίωνα να κατέβει.

 

Τώρα βέβαια, τί πάει να πει "υποστηρίζω" ή "προτρέπω σε" ακραία συμπεριφορά, και ποια ακριβώς η διαφορά του από το "πραγματεύομαι" ή "αναφέρομαι σε" ακραία θέματα, είναι πολύ δύσκολο να οριστεί...Υπάρχουν παραστάσεις και ταινίες που "υποστηρίζουν", "δικαιολογούν" ή "ωραιοποιούν" το φασισμό, την αναρχία, την τρομοκρατία...την ομοφυλοφιλία, την αυτοδικία, την ευθανασία, την παιδοφιλία...Ποιες όμως στ'αλήθεια "προτρέπουν" ή "υποστηρίζουν ανοιχτά";;; Φοβάμαι την κατάχρηση μιας τέτοιας διαδικασίας, του να ορίσουμε το όριο...

 

Προτιμώ δηλαδή να υπάρχουν λίγες, μεμονωμένες ακραίες παραστάσεις, παρά γενικευμένη λογοκρισία προς αποτροπή τους...

 

Δε νομίζω πως τίθεται θέμα γενικευμένης λογοκρισίας, σε καμία περίπτωση. Να πω την αλήθεια, αν ήταν τόσο ακραίο το θέμα της παράστασης, όπως αυτά που ανέφερα, προσωπικά θα διαμαρτυρόμουν και θα επιθυμούσα να κατέβει. Τώρα για τη συγκεκριμένη που συζητάμε, απλά δε θα πήγαινα, όπως προανέφερα.

 

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε πως έχουν χρησιμοποιηθεί τα όποια κείμενά του. Για ποιο σκοπό, σε ποια έκταση, με τι ύφος. Δεν ξέρουμε τίποτα. Και όλοι αυτοί που βγαίνουν και κράζουν (δημοσιογράφοι), δεν έχουν δει καθόλου την παράσταση, δεν ξέρουν το κείμενο της παράστασης, δεν ξέρουν τίποτα. Τους είπαν να το κράξουν, να διαμορφώσουν γνώμη και το κάνουν... Έχει κάνει κάποιος από αυτούς μια συγκεκριμένη κριτική πέραν από αερολογίες που μου διαφεύγει;

Δηλαδή αν χρησιμοποιηθούν κείμενα του Χίτλερ σε μία παράσταση είναι απαραιτήτως για να τον εξυμνήσουν;

 

Αυτό είναι αλήθεια. Αν και δε μπορώ να ξέρω ποιοι από αυτούς που την κατέκριναν την παρακολούθησαν ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια Αγγελίνα. Δεν μας πειράζει πχ ο Γέροντας Παστίτσιος, αλλά μη τυχόν και διαμαρτυρηθεί κανείς για μια gay σκηνή πάθους.

Τυχαία παραδείγματα, δε με νοιάζει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Η ανισότητα όμως υπάρχει και είναι εμφανής.

Ίσως κάπου είναι και η αναμενόμενη διαδικασία αντίδρασης απέναντι στην παλαιού τύπου καταπίεση -Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια-, που όπως πάντα πρέπει να φτάσει στο άλλο άκρο μέχρι να ισορροπήσει.

 

Όπως και να έχει, το σίγουρο είναι ότι η Δημοκρατία είναι για δύσκολους λύτες!!!!

 

*Αγγελίνα απλώς μπερδεύτηκα, φοργκέτ αμπάουτ ιτ!!!!:mrgreen:

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε πει πολλάκις, υπάρχουν πολλά μέτρα και πολλά σταθμά στο ζύγισμα ενός ανθρώπου. Τόλμα να διαφωνήσεις πχ με το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων ή το γκρέμισμα του φράχτη στον Έβρο και τσουπ, θα βρεθείς μισαλλόδοξος, ρατσιστής, φασίστας, ναζίδιο, χρυσαύγουλο, χριστιανοταλιμπάν κι άλλα πολλά και όμορφα. Ταυτόχρονα, ό,τι προσβάλλει χυδαία τα δικά σου ιδανικά και πιστεύω, πρέπει να το καταπίνεις αμάσητο, στο όνομα της ελευθερίας του λόγου. Αχ αυτή η δόλια η ελευθερία του λόγου και να 'ξερε και τι θα τραβούσε, την ώρα που γεννιότανε. :rolleyes:

 

η ελευθερία του λόγου είναι αλα καρτ τελικά... μου αρέσει που ενώ κανείς δεν έχει δει την παράσταση όσοι δεν την έχουν δει και είναι κατά δεν έχουν δικαίωμα λόγου ενώ όσοι δεν την έχουν δει και είναι υπέρ έχουν δικαίωμα λόγου :P:p

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό είναι αλήθεια Αγγελίνα. Δεν μας πειράζει πχ ο Γέροντας Παστίτσιος, αλλά μη τυχόν και διαμαρτυρηθεί κανείς για μια gay σκηνή πάθους.

Τυχαία παραδείγματα, δε με νοιάζει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Η ανισότητα όμως υπάρχει και είναι εμφανής.

Ίσως κάπου είναι και η αναμενόμενη διαδικασία αντίδρασης απέναντι στην παλαιού τύπου καταπίεση -Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια-, που όπως πάντα πρέπει να φτάσει στο άλλο άκρο μέχρι να ισορροπήσει.

 

Όπως και να έχει, το σίγουρο είναι ότι η Δημοκρατία είναι για δύσκολους λύτες!!!!

 

*Αγγελίνα απλώς μπερδεύτηκα, φοργκέτ αμπάουτ ιτ!!!!:mrgreen:

 

40 χρόνια πέρασαν...πόσο πια; :roll: Δε νομίζω ότι έγκειται εκεί το πρόβλημα. Είναι πιο βαθύ, πιο περίπλοκο και πιο επικίνδυνο, if I may say so.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχουμε πει πολλάκις, υπάρχουν πολλά μέτρα και πολλά σταθμά στο ζύγισμα ενός ανθρώπου. Τόλμα να διαφωνήσεις πχ με το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων ή το γκρέμισμα του φράχτη στον Έβρο και τσουπ, θα βρεθείς μισαλλόδοξος, ρατσιστής, φασίστας, ναζίδιο, χρυσαύγουλο, χριστιανοταλιμπάν κι άλλα πολλά και όμορφα. Ταυτόχρονα, ό,τι προσβάλλει χυδαία τα δικά σου ιδανικά και πιστεύω, πρέπει να το καταπίνεις αμάσητο, στο όνομα της ελευθερίας του λόγου. Αχ αυτή η δόλια η ελευθερία του λόγου και να 'ξερε και τι θα τραβούσε, την ώρα που γεννιότανε. :rolleyes:

 

α, και μην ξεχνάμε. όσοι διαφωνούν με την άποψή μας (που έχουμε πάντα δίκιο) απλά υιοθετούν την άποψη κάποιου άλλου (δημοσιογράφου, πολιτικού, αγαπημένου τηλεαστέρα). αποκλείεται να έχουν δική τους σκέψη, είναι απλά ανεγκέφαλοι που άγονται και φέρονται από τα ΜΜΕ....

 

αυτό με τρομάζει εμένα. ότι στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης (λόγου, τέχνης) βάζουμε ταμπέλες στους ανθρώπους και χωριζόμαστε σε στρατόπεδα. δεν εχουμε την ωριμότητα να μπούμε στη θέση του άλλου, να ακούσουμε τα επιχειρήματά του και στο τέλος ο καθένας να κρατήσει την άποψή του όμορφα και πολιτισμένα. ΌΧΙ, πρέπει να αποδείξουμε ότι ο άλλος είναι ηλίθιος.... και μετά μιλάμε για πολιτισμό, και ανοιχτό πνεύμα...

Link to comment
Share on other sites

η ελευθερία του λόγου είναι αλα καρτ τελικά... μου αρέσει που ενώ κανείς δεν έχει δει την παράσταση όσοι δεν την έχουν δει και είναι κατά δεν έχουν δικαίωμα λόγου ενώ όσοι δεν την έχουν δει και είναι υπέρ έχουν δικαίωμα λόγου :P:p

 

Δικαίωμα λόγου και διαμαρτυρίας όλοι έχουν. Η ένσταση είναι στο να λογοκρίνονται και να κατεβαίνουν παραστάσεις, ιστοσελίδες κλπ. επειδή δεν αρέσουν σε κάποιους (ή και στην πλειοψηφία ακόμα).

 

Συμφωνώ πάντως ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανοχή στα αντανακλαστικά των υπερ-προοδευτικών σε σχέση με των πιο "συντηρητικών". Σε αυτό έχετε δίκιο. Πολλές φορές οι υπερασπιστές της προοδευτικότητας περνάνε στο άλλο άκρο.

Link to comment
Share on other sites

Δικαίωμα λόγου και διαμαρτυρίας όλοι έχουν. Η ένσταση είναι στο να λογοκρίνονται και να κατεβαίνουν παραστάσεις, ιστοσελίδες κλπ. επειδή δεν αρέσουν σε κάποιους (ή και στην πλειοψηφία ακόμα).

 

Συμφωνώ πάντως ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανοχή στα αντανακλαστικά των υπερ-προοδευτικών σε σχέση με των πιο "συντηρητικών". Σε αυτό έχετε δίκιο. Πολλές φορές οι υπερασπιστές της προοδευτικότητας περνάνε στο άλλο άκρο.

 

Μα εγώ δεν μιλάω για λογοκρισία... μπορεί π.χ. ο Ξηρός να γράψει όσα βιβλία θέλει... και αφού θα βρει και εκδότες να του τα εκδώσουν μεγειά του και χαρά του... και αφού θα υπάρξει και κόσμος να τα αγοράσει θα βγάλει και το κέδρος του.... i dont care.... εγώ αυτό που λέω είναι πως ως άτομο έχει χάσει το δικαίωμα να προβάλλονται οι απόψεις του δημόσια από Δημόσιους Φορείς!!! και αντί οι δημόσιοι αυτοί φορείς να καταλάβουν τι κάνουν να μιλάνε για δογματική κριτική...

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites

η ελευθερία του λόγου είναι αλα καρτ τελικά... μου αρέσει που ενώ κανείς δεν έχει δει την παράσταση όσοι δεν την έχουν δει και είναι κατά δεν έχουν δικαίωμα λόγου ενώ όσοι δεν την έχουν δει και είναι υπέρ έχουν δικαίωμα λόγου :P:p

 

Εγώ τουλάχιστον είπα ότι δεν είμαι υπέρ, ούτε κατά. Δεν ξέρω, δεν απαντώ που λένε.:P Απλώς βρίσκω σημεία υπερβολής σε εκείνους που είναι κατά.

 

Αλλά και κατά να είμαστε-εφόσον δεν υπάρχει κάποιο ποινικό αδίκημα- δεν υπάρχει λόγος να προσπαθούμε να κατεβάζουμε παραστάσεις, ταινίες, εκπομπές κτλ απλώς επειδή διαφωνούμε με τις ιδέες που διαδίδουν... Αν ήταν έτσι- κατ΄εμέ- θα έπρεπε να έχουν κοπεί οι περισσότερες εκπομπές από την τηλεόραση..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δικαίωμα λόγου και διαμαρτυρίας όλοι έχουν. Η ένσταση είναι στο να λογοκρίνονται και να κατεβαίνουν παραστάσεις, ιστοσελίδες κλπ. επειδή δεν αρέσουν σε κάποιους (ή και στην πλειοψηφία ακόμα).

 

Συμφωνώ πάντως ότι υπάρχει μεγαλύτερη ανοχή στα αντανακλαστικά των υπερ-προοδευτικών σε σχέση με των πιο "συντηρητικών". Σε αυτό έχετε δίκιο. Πολλές φορές οι υπερασπιστές της προοδευτικότητας περνάνε στο άλλο άκρο.

 

Ούτως ή άλλως, δεν υπάρχει τίποτα σε αυτόν τον κόσμο, που να τυγχάνει καθολικής αποδοχής. Ούτε ιδεολογία, ούτε θρησκεία, ούτε επιστήμη, ούτε δημιούργημα, τίποτα απολύτως. Τα όρια όμως μεταξύ ελευθερίας και ασυδοσίας πρέπει να υπάρχουν και πρέπει να είναι σαφή.

 

Οι υπέρ-προοδευτικοί είναι πολύ απλά φασίστες από την ανάποδη και νομίζω πως ο καθένας μπορεί να το δει αυτό, εκτός από τους ίδιους.

Link to comment
Share on other sites

εγώ αυτό που λέω είναι πως ως άτομο έχει χάσει το δικαίωμα να προβάλλονται οι απόψεις του δημόσια από Δημόσιους Φορείς!!! και αντί οι δημόσιοι αυτοί φορείς να καταλάβουν τι κάνουν να μιλάνε για δογματική κριτική...

 

Εδώ δημόσιοι φορείς προβάλλουν τις απόψεις του Άνθιμου:rolleyes:...

Link to comment
Share on other sites

Προς προβληματισμό:

 

 

 

«Το Θέατρο είναι τόπος ελεύθερης έκφρασης και ελεύθερου διαλόγου» σημειώνει σε ανακοίνωση του το Διοικητικό συμβούλιο του Εθνικού Θεάτρου.

Σε κείμενο που έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα μιλούν για τη δύσκολη θέση στην οποία βρέθηκε ο καλλιτεχνικός του διευθυντής, αλλά τάσσονται, κατά της αυλαίας, στην παράσταση η «Ισορροπία του Nash».

Ολόκληρο το κείμενο:

«Κατανοούμε τη δύσκολη θέση στην οποία βρέθηκε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής και την αγωνία του μήπως συμβεί κάτι έκρυθμο στο κοινό, τους ηθοποιούς και τους συντελεστές της παράστασης η «Ισορροπία του Nash», αλλά πιστεύουμε ότι έπρεπε να ολοκληρώσει τον κύκλο της και διαφωνούμε με το κατέβασμα του έργου. Μα πιο πολύ απ' όλα θέλουμε να εκφράσουμε δημοσίως την αγωνία μας γιʼ αυτή την αδιανόητη επίθεση που υφίσταται η τέχνη τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας.

Κάποιοι επιθυμούν να μας ρίξουν σ' ένα βαθύ συντηρητισμό και μάλιστα σε μια στιγμή που γύρω μας καταρρέουν όλα τα αυτονόητα. Εξαφανίζεται πλέον και η απλή λογική: από πού κι ως πού όταν ο καλλιτέχνης μιλάει για ένα θέμα και το ερευνά, σημαίνει ότι το αγκαλιάζει και το ενστερνίζεται; Από πότε υπάρχουν στην τέχνη θέματα ταμπού; Θα ʽπρεπε να διαγραφούν λαμπρά κομμάτια από τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο, το θέατρο, αν υπερίσχυε αυτή η αόρατη λίστα απαγορεύσεων!

Ο Αισχύλος θα περνούσε πολύ άσχημα, αν ήταν σύγχρονός μας, επειδή είχε την τόλμη στους "Πέρσες" να εστιάσει στον πόνο και στο θρήνο των εχθρών και μάλιστα λίγα χρόνια αφότου αυτοί είχαν κατακάψει τη χώρα του. Πολεμιστές από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας ζούσαν ακόμη όταν πρωτοανέβηκε η παράσταση. Κι απ' ότι ξέρουμε δεν απειλήθηκε η σωματική του ακεραιότητα.

Η τέχνη οφείλει να φιλοξενεί τη φωνή των αδικημένων αλλά και των αδικούντων. Αλλιώς δεν θα ʽπρεπε να ανεβαίνει κανένα έργο του Σαίξπηρ».

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Οι υπέρ-προοδευτικοί είναι πολύ απλά φασίστες από την ανάποδη και νομίζω πως ο καθένας μπορεί να το δει αυτό, εκτός από τους ίδιους.

Ποιοι ειναι υπερ-προοδευτικοί; Και ποιος τους βαφτιζει ετςι;

Η προοδος δεν ειναι απλα προοδος; Υπαρχει υπερ-προοδος; Δηλαδη σουπερ; Ή παραπανω απο οσο πρεπει; Και ποσο πρεπει;

Το παν ειναι μια αποψη να εκφραζεται με σεβασμο προς τους αλλους.

 

Εδώ δημόσιοι φορείς προβάλλουν τις απόψεις του Άνθιμου:rolleyes:...

 

:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...