Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Ελπίζω πως δεν θα θεωρηθεί διαφήμιση αλλά είχα τόσο καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση από το συγκεκριμένο κατάστημα, που δεν μπορούσα να μην γράψω μια καλή κουβέντα!

 

Πριν από μια εβδομάδα παρήγγειλε μια φίλη ένα επιτραπέζιο φωτιστικό από το mpiztoys.gr . Επειδή προοριζόταν για δώρο γενεθλίων που θα κάναμε από κοινού σε παιδάκι, είχαμε άγχος μην τυχόν και δεν παραλάβουμε εγκαίρως. Όταν με πήρε τηλέφωνο ότι παρέλαβε την επόμενη μέρα, πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Και μάλιστα το δώρο ήταν τυλιγμένο χωρίς έξτρα χρέωση, περιελάμβανε σακούλα και ένα σακουλάκι με καραμέλες ως συνοδευτικό. Άψογα!

 

Χθες το μεσημέρι έκανα μια παραγγελία, πάλι από το συγκεκριμένο κατάστημα, ένα banner με παραστάσεις του frozen για το πάρτυ της μικρής μου. Πριν λίγο παρέλαβα το πακέτο μου, άψογα τυλιγμένο σαν δώρο, παρόλο που δεν το είχα ζητήσει, με φάκελο ο οποίος περιελάμβανε την απόδειξη αγοράς, ένα φυλλάδιο του καταστήματος, το σακουλάκι με τις καραμελίτσες, σακούλα του καταστήματος για την μεταφορά και μια σύντομη ευχαριστήρια επιστολή για την επιλογή του καταστήματος.

 

Πραγματικά, έχω ενθουσιαστεί! Χαίρομαι όταν βλέπω επιχειρηματίες να εργάζονται με μεράκι και να δείχνουν στον πελάτη με τη ανταπόκρισή τους, ότι τον εκτιμούν και τον σέβονται. Εύγε! Προσωπικά, αν και το κατάστημα είναι εκτός Αθηνών, θα το προτιμώ για τις αγορές μου από δω και στο εξής.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Και εγώ αγοράζω πολλά από τα παιχνίδια των παιδιών και διάφορα πράγματα για τα δωμάτια τους από το Mpiz. Πάντα η εξυπηρέτηση είναι άμεση και τα κορίτσια ευγενέστατα. Έχουν μεγάλη ποικιλία και πολύ καλαίσθητα προϊόντα. Συμφωνώ πως όταν υπάρχουν καλοί επαγγελματίες πρέπει να το μοιραζόμαστε και με άλλους.

S02fp3.png

 

 

LnVyp3.png

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δίκιο κορίτσια. Έχω παραγγείλει κι εγώ από εκεί τα χριστουγεννιάτικα δώρα των παιδιών μου κι έμεινα κατάπληκτη από την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό τους. Είχαν τυλίξει κάθε δώρο χωριστά με διαφορετικό χαρτί περιτυλίγματος κι είχαν μέσα στο πακέτο τόσες σακούλες, όσες ήταν και τα δώρα, προφανώς για να τα πάω δώρο αν επιθυμούσα, χωρίς να τους το ζητήσω. Μπράβο τους πραγματικά.

 

Δυστυχώς στη χώρα μας δε μπορείς να θεωρείς αυτονόητη την σωστή κι επαγγελματική συμπεριφορά σε κανενός είδους επιχείρηση - μόλις χθες είχα ένα ατυχέστατο περιστατικό, που με οδήγησε στην απόφαση να μην ξαναπατήσω σε μαγαζί πασίγνωστης αλυσίδας, από το οποίο ψωνίζω εδώ και πολλά χρόνια. Οπότε, όταν δεις κι αυτό το κάτι παραπάνω, σε κερδίζει πραγματικά.

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω παραγγειλει απο το καταστημα και εχω μεινει καταευχαριστημενη!δεν πρεπει να αναφερουμε μονο τα αρνητικα που συνανταμε στην καθημερινοτητα μας αλλα να επισημαινουμε και τα θετικα πραγματα που βλεπουμε:D

Link to comment
Share on other sites

Λόγω συνθηκών, τα τελευταία χρόνια, έχω γίνει πιο ελαστική με τυχόν αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που αντιμετωπίζω ορισμένες φορές - σπάνια είναι η αλήθεια - σε καταστήματα ή υπηρεσίες.

 

Σκέφτομαι ότι αυτός ο άνθρωπος που έχω απέναντί μου μπορεί να υπο-αμοίβεται σε σχέση με τις ώρες εργασίας του, να πιέζεται από τους προϊσταμένους του παραπάνω από όσο πρέπει (και με την απειλή της ανεργίας ίσως... ), να έχει ευθύνες και υποχρεώσεις στις οποίες να μην μπορεί να ανταποκριθεί κοκ. Όλο αυτό θα ήταν αρκετό, για πολλούς από εμάς, να δημιουργήσει μια δυσαρέσκεια που φαίνεται στον τρόπο συμπεριφοράς προς τους άλλους.

 

Δεν δικαιολογώ μια αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που ξεπερνά πολύ το όριο της στοιχειώδους, αλλά βάζω νερό στο κρασί μου. Από την άλλη, πρέπει και ο σωστός επαγγελματίας να αμοίβεται. Άλλωστε γι' αυτό τον χαρακτηρίζουμε και σωστό. Γιατί σε κάθε συνθήκη, δύσκολη ή μη, ανταποκρίνεται στον ίδιο βαθμό και με την ίδια αποτελεσματικότητα και υπευθυνότητα.

 

Αυτό που δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω, είναι η συμπεριφορά κάποιων επαγγελματιών που ενώ συντηρούν την δική τους επιχείρηση σε πολύ δύσκολους καιρούς, αντιμετωπίζουν τον πελάτη τους λες και του κάνουν χάρη? λες και ο πελάτης τους έχει ανάγκη? λες και τους χρωστάει? δεν ξέρω πως να το χαρακτηρίσω. Σ'αυτούς δεν ξαναπατάω. Και δυστυχώς, δεν τους λυπάμαι κιόλας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

@livinath, σκέψου να πηγαίνεις σε μαγαζί, σε μικρή πόλη, όπου είσαι πελάτισσα εδώ και δέκα χρόνια κι έχεις αφήσει εκατοντάδες, μην πω χιλιάδες, ευρώ και να σου λέει ο καινούριος υπάλληλος που δεν σε ξέρει (πρώην μπάρμαν, καταφανώς ανεκπαίδευτος και αταίριαστος συνολικά με το αντικείμενο της εταιρειας - παιδικό ρούχο) "φέρε μου την απόδειξη για να σου κάνω αλλαγή, γιατί εσύ μπορεί να έκλεψες τη βερμούδα και να μου τη φέρνεις τώρα να στην αλλάξω". Επί λέξει. Μπροστά στο παιδί σου κι άλλα 10 άτομα που περιμένουν από πίσω στην ουρά. Χωρίς να έχεις πει εσύ τίποτα περισσότερο από ένα "δεν ήξερα ότι χρειαζόταν η απόδειξη για την αλλαγή, δεν μου την έχουν ξαναζητήσει τα κορίτσια" (οι ιδιοκτήτριες).

 

Δε νομίζω πως χωράει καμία δικαιολογία αυτή η αχαρακτήριστη και απρόκλητη συμπεριφορά.

 

Off topic, συγγνώμη που λέω άσχετα στο θέμα σου. Πάντως για τέτοιους λόγους εκτιμάς διπλά και στηρίζεις με την καρδιά σου τους σωστους επιχειρηματίες.

Link to comment
Share on other sites

"φέρε μου την απόδειξη για να σου κάνω αλλαγή, γιατί εσύ μπορεί να έκλεψες τη βερμούδα και να μου τη φέρνεις τώρα να στην αλλάξω"

:shock::shock::shock::shock::shock: Πλάκα κάνεις?!?!?

 

Απαράδεκτος. Και είναι το λιγότερο που μπορώ να πω. Όμως, αν γνωρίζεις τις ιδιοκτήτριες και πιστεύεις ότι αυτή η συμπεριφορά του υπαλλήλου τους δεν τις αντιπροσωπεύει, τότε ίσως θα έπρεπε να τους αναφέρεις το περιστατικό διότι με αυτή τη συμπεριφορά κάνει ζημιά στο κατάστημα. Γιατί μπορεί να είναι ανεκπαίδευτος, όπως λογικά συμπεραίνεις, αλλά μπορεί και να μην είναι. Μπορεί απλά να είναι κριάρι ή - ακόμα χειρότερα - κακοήθης. Κρίμα δεν είναι για έναν κακό υπάλληλο να χάσουν την πελατεία τους?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...