Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΚΕΔΔΥ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ?


Recommended Posts

ειναι δυνατον ενας γονιος να μη βλεπει ακτι στο παιδι του και να το βλεπει η δασκαλα?

αν υπαρχει προβλημα προτρεπουμε το γονιο να το ψαξει με λογο-εργοθεραπευτες ή παιδοψυχιατρο. Το κεδδυ οπως γραφουν και οι ιιδιοι ειναι η τελευταια λυση.δυστυχως εχει γινει η πρωτη

 

Κι ομως ειναι δυνατον.

εχω μια γνωστη που το αγορακι της ειναι ιδιας ηλικιας με το δικο μου και εδω και χρονια βλεπουμε οτι το παιδακι εχει θεματα και εχει συμπεριφορες που δεν ταιριαζουν στην ηλικια του. Οταν πηγε στο προνηπιο οι δασκαλες ειπαν στη μαμα οτι εντοπιζουν προβλημα που μαλιστα δυσκολευει ολη την ταξη κι οτι πρεπει να το κοιταξει. Η μαμα οχι μονο δεν το εψαξε αλλα εβγαλε τις δασκαλες τρελες λεγοντας οτι το παιδι της ειναι απλα διανοια και βαριεται ευκολα γιαυτο συμπεριφερεται σαν " απροσαρμοστο".

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 239
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Το κεδδυ οπως γραφουν και οι ιιδιοι ειναι η τελευταια λυση.δυστυχως εχει γινει η πρωτη

 

Καλή μου DESPOINA.GER στο ένα σκέλος της ερώτησής σου, σου απάντησε η

sofi@p. Σ' αυτό που λες ότι το ΚΕΔΔΥ έχει γίνει η πρώτη λύση, μάλλον δεν διάβασες καλά τι σου έγραψα πριν. Ίσως κι εγώ να μην το εξήγησα καλά.

 

Το σχολείο, όταν έχει προβληματικό παιδί χωρίς διάγνωση, δεν μπορεί να πει στους γονείς πήγαινέ το σε παιδοψυχολόγο, λογοθεραπευτή κλπ. Γιατί ο γονιός μπορεί να πει "δεν έχω λεφτά". Το σχολείο παραπέμπει στο ΚΕΔΔΥ επειδή είναι δημόσια υπηρεσία. Αν όμως, ο γονιός προσκομίσει στο σχολείο γνωμάτευση από τον παιδοψυχολόγο, ή τον λογοθεραπευτή, ή τον οποιοδήποτε άλλο ιδιώτη ειδικό, το σχολείο δέχεται τη γνωμάτευσή του και δεν κάνει καμία άλλη παραπομπή. Με απλά λόγια, αντί για το ΚΕΔΔΥ, ο γονιός μπορεί να επιλέξει να πάει όπου θέλει το παιδί του.

 

Το σχολείο δεν θέλει να ταλαιπωρεί τους γονείς, ούτε τα παιδιά. Αυτό που θέλει είναι να ξέρει τα τυχόν προβλήματα των παιδιών, ώστε να κάνει το καλύτερο γι' αυτά. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από ένα δυσλεκτικό παιδί να διαβάζει ή να γράφει όπως ένα μη δυσλεκτικό. Αν όμως, οι εκπαιδευτικοί που το διδάσκουν δεν ξέρουν ότι το παιδί έχει δυσλεξία, τότε θα το πιέσουν, θα του φωνάξουν ίσως, θα θεωρήσουν ότι δεν παρακολουθεί το μάθημα, θα του βάλουν κακό βαθμό κλπ. Αν γνωρίζουν το πρόβλημα, η προσέγγιση θα είναι εντελώς διαφορετική, θα είναι αυτή που πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

ειναι δυνατον ενας γονιος να μη βλεπει ακτι στο παιδι του και να το βλεπει η δασκαλα?

αν υπαρχει προβλημα προτρεπουμε το γονιο να το ψαξει με λογο-εργοθεραπευτες ή παιδοψυχιατρο. Το κεδδυ οπως γραφουν και οι ιιδιοι ειναι η τελευταια λυση.δυστυχως εχει γινει η πρωτη

αυτό που λέει στα κείμενα που παράθεσες είναι όταν παρουσιάζονται προβλήματα να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν πρώτα οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με τους γονείς, ή και με τον σύμβουλο, εφαρμόζοντας καποιο προγραμμα παρέμβασης. Δεν λέει να παρουν σβάρνα οι γονείς τον ιδιωτικό τομέα για να τους κάνει αξιολόγηση.

Αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με αυτές τις παρεμβάσεις τότε να παραπέμψουν στα ΚΕΔΔΥ για περαιτέρω αξιολόγηση και ενδεχομένως σχεδιασμού άλλης παρέμβασης.

Αυτό που λένε τα ΚΕΔΔΥ είναι ότι πρώτα πρέπει να προσπαθήσουν στο σχολείο να αντιμετωπίσουν το προβλημα πριν να παραπέμψουν σε αυτούς. Ισως αυτό να μην γίνεται συστηματικά.

Πάντως ναι είναι δυνατόν να βλέπει κατι η δασκάλα, η οποία βλέπει το παιδί, ως εξωτερικός παρατηρητής και έχει και εμπειρία και γνώσεις για το τι ''απαιτείται'' σε κάθε ηλικία απο τα παιδιά μαθησιακά ή από άποψη συναισθηματικής / κοινωνικής ωριμότητας.

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως ειναι δυνατον.

εχω μια γνωστη που το αγορακι της ειναι ιδιας ηλικιας με το δικο μου και εδω και χρονια βλεπουμε οτι το παιδακι εχει θεματα και εχει συμπεριφορες που δεν ταιριαζουν στην ηλικια του. Οταν πηγε στο προνηπιο οι δασκαλες ειπαν στη μαμα οτι εντοπιζουν προβλημα που μαλιστα δυσκολευει ολη την ταξη κι οτι πρεπει να το κοιταξει. Η μαμα οχι μονο δεν το εψαξε αλλα εβγαλε τις δασκαλες τρελες λεγοντας οτι το παιδι της ειναι απλα διανοια και βαριεται ευκολα γιαυτο συμπεριφερεται σαν " απροσαρμοστο".

αυτο λεω οι δασκαλες να ζητουν η μαμα να το ψαξει οχι παμε στο ΚΕΔΔΥ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλή μου DESPOINA.GER στο ένα σκέλος της ερώτησής σου, σου απάντησε η

sofi@p. Σ' αυτό που λες ότι το ΚΕΔΔΥ έχει γίνει η πρώτη λύση, μάλλον δεν διάβασες καλά τι σου έγραψα πριν. Ίσως κι εγώ να μην το εξήγησα καλά.

 

Το σχολείο, όταν έχει προβληματικό παιδί χωρίς διάγνωση, δεν μπορεί να πει στους γονείς πήγαινέ το σε παιδοψυχολόγο, λογοθεραπευτή κλπ. Γιατί ο γονιός μπορεί να πει "δεν έχω λεφτά". Το σχολείο παραπέμπει στο ΚΕΔΔΥ επειδή είναι δημόσια υπηρεσία. Αν όμως, ο γονιός προσκομίσει στο σχολείο γνωμάτευση από τον παιδοψυχολόγο, ή τον λογοθεραπευτή, ή τον οποιοδήποτε άλλο ιδιώτη ειδικό, το σχολείο δέχεται τη γνωμάτευσή του και δεν κάνει καμία άλλη παραπομπή. Με απλά λόγια, αντί για το ΚΕΔΔΥ, ο γονιός μπορεί να επιλέξει να πάει όπου θέλει το παιδί του.

 

Το σχολείο δεν θέλει να ταλαιπωρεί τους γονείς, ούτε τα παιδιά. Αυτό που θέλει είναι να ξέρει τα τυχόν προβλήματα των παιδιών, ώστε να κάνει το καλύτερο γι' αυτά. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από ένα δυσλεκτικό παιδί να διαβάζει ή να γράφει όπως ένα μη δυσλεκτικό. Αν όμως, οι εκπαιδευτικοί που το διδάσκουν δεν ξέρουν ότι το παιδί έχει δυσλεξία, τότε θα το πιέσουν, θα του φωνάξουν ίσως, θα θεωρήσουν ότι δεν παρακολουθεί το μάθημα, θα του βάλουν κακό βαθμό κλπ. Αν γνωρίζουν το πρόβλημα, η προσέγγιση θα είναι εντελώς διαφορετική, θα είναι αυτή που πρέπει.

Το δεν εχω λεφτα δε θα το πει κανενας μας για τα παιδια.αυτο που ξερω ειναι ο λογοθεραπευτης ή εργοθεραπευτης για την 1η φορα και αξιολογηση δε ζητουν χρηματα.Ετσι εγινε σε εμενα. Εγω πηγα σε λογο εργο θεραπευτη σε παιδοψυχιατρο.και κανεις δεν ειπε πως εχουμε θεματα.η παιδοψυχιατρος μου ειπε παρε το παιδι σου και φυγε η εργοθεραπευτρια ειδε μονο μια χαλαρωτητα-υποτονια και ο λογοθεραπευτης μια αδυναμια στη δυναμη της εκφρασης. Με τις γνωματευσεις αυτων και να εχω μια κυρια να πασχιζει να παει το παιδι Κεδδυ μαθησιακα κανενα προβλημα. Να φωναζει συμβουλους να με παραπεμψουν.Τελικα και το παιδι λειτουργησε μια χαρα και τα παιδια τον αγαπουσαν. Τι γινοταν τον κοροιδευαν μπουλι τα μεγαλυτερα παιδια και δεν ειναι ηξερε πως να το διαχειριστει δε χτυπησε ποτε απλα ειχε εναν εκενυρισμο ενα θυμο οπως ελεγε.και αυτο που ρωτουσα τη δασκαλα ηταν γιατι δεν γινεται τις πρωινες ωρες γιατι στις αλλες δραστηριοτητες ειναι πολυ καλος?γιατι απο την αρχη της χρονιας δεν ειχαμε θεμα και ηταν απο τα μεσα οκτωβρη ως το δεκεμβριο?τα παιδια της ταξης του τον φωναζαν να παει να καθαρισει την κατασταση οταν τους πειραζαν μεγαλυτερα παιδια .ειχαμε περασει ενα δυσκολο χειμωνα πριν ενα χρονο. Με το τελος της χρονιας αλλαξα σχολειο μια και εγω ζητουσα απο το διευθυντη να μας αλλαξει τμημα και δεν το δεχοταν.φετος δεν ειχαμε κανενα απολειτος θεμα.

Για αυτο και ζηταω απο τους γονεις να το ψαξουν και να μην παραπεμπονται στο κεδδυ με το καλημερα.

Link to comment
Share on other sites

αυτό που λέει στα κείμενα που παράθεσες είναι όταν παρουσιάζονται προβλήματα να προσπαθήσουν να το αντιμετωπίσουν πρώτα οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με τους γονείς, ή και με τον σύμβουλο, εφαρμόζοντας καποιο προγραμμα παρέμβασης. Δεν λέει να παρουν σβάρνα οι γονείς τον ιδιωτικό τομέα για να τους κάνει αξιολόγηση.

Αν δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με αυτές τις παρεμβάσεις τότε να παραπέμψουν στα ΚΕΔΔΥ για περαιτέρω αξιολόγηση και ενδεχομένως σχεδιασμού άλλης παρέμβασης.

Αυτό που λένε τα ΚΕΔΔΥ είναι ότι πρώτα πρέπει να προσπαθήσουν στο σχολείο να αντιμετωπίσουν το προβλημα πριν να παραπέμψουν σε αυτούς. Ισως αυτό να μην γίνεται συστηματικά.

Πάντως ναι είναι δυνατόν να βλέπει κατι η δασκάλα, η οποία βλέπει το παιδί, ως εξωτερικός παρατηρητής και έχει και εμπειρία και γνώσεις για το τι ''απαιτείται'' σε κάθε ηλικία απο τα παιδιά μαθησιακά ή από άποψη συναισθηματικής / κοινωνικής ωριμότητας.

αν ενα παιδι εχει δυσλεξια οι εκπαιδευτικοι και οι συμβουλοι τι θα κανουν?θα τη διορθωσουν? αν δεν εχεις διαγνωση τι θα αντιπετωπισεις?οπως λεει κια το κεδδυ ειναι η τελευταια λυση αξιολογησης. Αν δεν θελουν να πανε σε ιδιωτες μπορουν να πανε και στα ιατροπαιδαγωγικα οπου τα ραντεβου δεν καθυστερουν οσο στα ΚΕΔΔΥ και ειναι οργανομενα να μπορεσουν να σου βγαλουν μια αξιολογηση σωστη και πως θα βοηθησεις το παιδι να λειτουργησει στην ταξη

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί ένας γονιός να ζητήσει εκτίμηση από ΚΕΔΔΥ χωρίς παραπομπή από τη δασκάλα; Ποια είναι ακριβώς η διαδικασία;

παιρνεις στο κεδδυ της περιοχης σου και ζητας αξιολογηση του παιδιου. αυτοι θα ζητησουν απο τον εκπιαδυτικο καποια αξιολογηση.καλυτερα πηγαινε στο ιατροπαιδαγωγικο αν εχεις καποια υποψια.

αν πας και σε λογο-εργο θεραπευτη και παιδοψυχιατρο θα σε βοηθησουν οτι και να ειναι να το αντιμετωπισεις.το κεδδυ απλα λεει το παιδι ειναι για τμημα ενταξης- παραλληλης στηριξη -ειδικο σχολειο ή σε κανονικο σχολειο χωρις καμια παρεμβαση και εσυ συνεχιζεις να ψαχνεσε αν κατι τρεχει με το παιδι.

οπως γραφω παραπανω το ΚΕΔΔΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΣΧΑΤΟ ΜΕΣΩ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ -ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

δεν ειναι δικη μου κριση αυτο αλλα απο το στομα των κεδδυ.

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ένα ζωηρό και ατίθασο παιδί που λίγο σέβεται τους κανόνες της τάξης. Η δασκάλα μας λέει ότι δεν χρειάζεται εκτίμηση για μαθησιακή δυσκολία- μια που είναι καλός μαθητής-, αλλά το πρόβλημα είναι στη συμπεριφορά του. Του μιλάμε συνεχώς, μια με το καλό μια με την απειλή συνεπειών κτλ. αλλά μικρή είναι η βελτίωση.Επιπλέον επηρεάζει και άλλα παιδιά που αντιγράφουν τυφλά σχεδόν τη συμπεριφορά του. Να σημειώσω ότι στο σπίτι δεν έχουμε ιδιαίτερα θέματα. Δεν έχω κανένα παράπονο από τη δασκάλα, η οποία μου φαίνεται πολύ έμπειρη και αφοσιωμένη παιδαγωγός, αλλά δεν είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς αυτή την ακραία συμπεριφορά από μια ήπια διάσπαση προσοχής;

Μάλλον θα απευθυνθώ σε παιδοψυχίατρο σε πρώτη φάση και θα περιμένω μήπως του χρόνου αλλάξει κάτι...

Link to comment
Share on other sites

παιρνεις στο κεδδυ της περιοχης σου και ζητας αξιολογηση του παιδιου. αυτοι θα ζητησουν απο τον εκπιαδυτικο καποια αξιολογηση.καλυτερα πηγαινε στο ιατροπαιδαγωγικο αν εχεις καποια υποψια.

αν πας και σε λογο-εργο θεραπευτη και παιδοψυχιατρο θα σε βοηθησουν οτι και να ειναι να το αντιμετωπισεις.το κεδδυ απλα λεει το παιδι ειναι για τμημα ενταξης- παραλληλης στηριξη -ειδικο σχολειο ή σε κανονικο σχολειο χωρις καμια παρεμβαση και εσυ συνεχιζεις να ψαχνεσε αν κατι τρεχει με το παιδι.

οπως γραφω παραπανω το ΚΕΔΔΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΣΧΑΤΟ ΜΕΣΩ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ -ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

δεν ειναι δικη μου κριση αυτο αλλα απο το στομα των κεδδυ.

 

Τα ΚΕΔΔΥ θα ζητήσουν απο το σχολειό μια α εικόνα του παιδιού. Ύστερα θα το αξιολογήσουν εκπαιδευτικά και ψυχολογικά-νοητικά. Αν θεωρήσουν οτι μπορεί να υπάρχει κάτι (πχ εναντιωματικη συμπεριφορα, ΔΑΔ, νευρολογικό κλπ) θα κανουν παραπομπή στην κατάλληλη ιατρική ειδικότητα. Μετά θα βγάλουν πόρισμα-γνωμάτευση (ή ενημερωτικό σημείωμα αν χρεριαζεται) και ΜΑΖΙ θα δοθεί και εξατομικευμένο εκπαιδευτικό προγραμμα με βάση τις δυσκολίες του συγκεκριμένου παιδιού. Ταυτόχρονα θα προταθεί και η κατάλληλη παρέμβαση (πχ είδος σχολικού πλαισίου, λογο-εργο-φυσιοθεραπειες, συμβουλευτική γονέων κλπ).

Δε νομιζω ότι αυτά είναι 'καμία παρέμβαση'......

 

Αντίθετα σε ιατροπαιδικο δεν δίνεται εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Σε ιδιώτες, ο,τι και αν γνωματευσουν δεν έχει ισχύ στο σχολείο, και δεν μπορεί το παιδί να λάβει όλη τη βοήθεια που πιθανόν χρειάζεται.

 

 

Ειδικά η παράλληλη στήριξη που είναι πάρα πολύ βοηθητική για πόλλα παιδιά, δίνεται μόνο μετά από γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ένα ζωηρό και ατίθασο παιδί που λίγο σέβεται τους κανόνες της τάξης. Η δασκάλα μας λέει ότι δεν χρειάζεται εκτίμηση για μαθησιακή δυσκολία- μια που είναι καλός μαθητής-, αλλά το πρόβλημα είναι στη συμπεριφορά του. Του μιλάμε συνεχώς, μια με το καλό μια με την απειλή συνεπειών κτλ. αλλά μικρή είναι η βελτίωση.Επιπλέον επηρεάζει και άλλα παιδιά που αντιγράφουν τυφλά σχεδόν τη συμπεριφορά του. Να σημειώσω ότι στο σπίτι δεν έχουμε ιδιαίτερα θέματα. Δεν έχω κανένα παράπονο από τη δασκάλα, η οποία μου φαίνεται πολύ έμπειρη και αφοσιωμένη παιδαγωγός, αλλά δεν είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς αυτή την ακραία συμπεριφορά από μια ήπια διάσπαση προσοχής;

Μάλλον θα απευθυνθώ σε παιδοψυχίατρο σε πρώτη φάση και θα περιμένω μήπως του χρόνου αλλάξει κάτι...

 

Το σύνδρομο της ΔΕΠ-Υ μπορεί να διαγνωστεί μονο από παιδοψυχιατρο.

Αν, όμως, ενα παιδί έχει ΔΕΠ-Υ θα την έχει παντού, και στο σχολείο, και στο σπίτι, και στην παιδική χαρά.....

Χαρακτηριστικό είναι ότι το παιδί δεν μπορεί να καθίσει για 5 λεπτά ούτε και για κάτι που του αρέσει πολύ (δεν μπορεί να κάτσει στον ποπο του κοινώς). Επίσης είναι γενικά σε μια γενική αναστάτωση, τα πράγματα του είναι σκορπισμένα παντού, δεν έχει τα σωστά βιβλία στο θρανίο, χάνει πράγματα, σκουντουφλαει κλπ.

Δεν σημαίνει οτι όποιο παιδί έχει κάτι από αυτά έχει ΔΕΠ-Υ, ούτε ότι είναι τας μόνα συμπτώματα. Απλά όταν ένα παιδί τα παρουσιάζει αυτά, καλό είναι να το ψαξουμε λιγο

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω ένα ζωηρό και ατίθασο παιδί που λίγο σέβεται τους κανόνες της τάξης. Η δασκάλα μας λέει ότι δεν χρειάζεται εκτίμηση για μαθησιακή δυσκολία- μια που είναι καλός μαθητής-, αλλά το πρόβλημα είναι στη συμπεριφορά του. Του μιλάμε συνεχώς, μια με το καλό μια με την απειλή συνεπειών κτλ. αλλά μικρή είναι η βελτίωση.Επιπλέον επηρεάζει και άλλα παιδιά που αντιγράφουν τυφλά σχεδόν τη συμπεριφορά του. Να σημειώσω ότι στο σπίτι δεν έχουμε ιδιαίτερα θέματα. Δεν έχω κανένα παράπονο από τη δασκάλα, η οποία μου φαίνεται πολύ έμπειρη και αφοσιωμένη παιδαγωγός, αλλά δεν είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς αυτή την ακραία συμπεριφορά από μια ήπια διάσπαση προσοχής;

Μάλλον θα απευθυνθώ σε παιδοψυχίατρο σε πρώτη φάση και θα περιμένω μήπως του χρόνου αλλάξει κάτι...

καπως ετσι ημασταν και εμεις. θα σε βοηθησει ενας λογοθεραπευτης δηλ θα του μαθει καποιους κανονες στις συναλλαγες του με τον κοσμο.καλα θα κανεις και θα πας στον Παιδοψυχιατρο μηπως βρει κατι πιο ειδικο.

Link to comment
Share on other sites

Τα ΚΕΔΔΥ θα ζητήσουν απο το σχολειό μια α εικόνα του παιδιού. Ύστερα θα το αξιολογήσουν εκπαιδευτικά και ψυχολογικά-νοητικά. Αν θεωρήσουν οτι μπορεί να υπάρχει κάτι (πχ εναντιωματικη συμπεριφορα, ΔΑΔ, νευρολογικό κλπ) θα κανουν παραπομπή στην κατάλληλη ιατρική ειδικότητα. Μετά θα βγάλουν πόρισμα-γνωμάτευση (ή ενημερωτικό σημείωμα αν χρεριαζεται) και ΜΑΖΙ θα δοθεί και εξατομικευμένο εκπαιδευτικό προγραμμα με βάση τις δυσκολίες του συγκεκριμένου παιδιού. Ταυτόχρονα θα προταθεί και η κατάλληλη παρέμβαση (πχ είδος σχολικού πλαισίου, λογο-εργο-φυσιοθεραπειες, συμβουλευτική γονέων κλπ).

Δε νομιζω ότι αυτά είναι 'καμία παρέμβαση'......

 

Αντίθετα σε ιατροπαιδικο δεν δίνεται εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Σε ιδιώτες, ο,τι και αν γνωματευσουν δεν έχει ισχύ στο σχολείο, και δεν μπορεί το παιδί να λάβει όλη τη βοήθεια που πιθανόν χρειάζεται.

 

 

Ειδικά η παράλληλη στήριξη που είναι πάρα πολύ βοηθητική για πόλλα παιδιά, δίνεται μόνο μετά από γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ

οι ιδιωτες θα βοηθησουν να βγει η διαγνωση και να παρεμβουν ωστε το παιδι να ξεπερασει πιθανα θεματα και να γινει λειτουργικο. Οχι μονο στο σχολειο μα και στο κοινωνικο περιββαλον.η ζωη δεν περιοριζεται στο σχολειο. η παραλληλη στηριξη που μπορει να δοθει μπορει να ειναι δασκαλα ειδικης αγωγης μπορει ομως το υπουργειο να στειλει απο δασκαλο -φιλολογο εως και ψυχολογο.Οι οποιοι δεν εχουν τις γνωσεις και την εκπαιδευση να στηριξουν τα παιδια.

Η προταση μου ειναι να το ψαξεις πιο μπροστα για να εχεις τη σωστη διαγνωση.Αλλωστε το κεδδυ οπως λενε και οι ιδιοι τους ειναι η αισχατη λυση διαγνωσης και αξιολογησης.

Link to comment
Share on other sites

Το σύνδρομο της ΔΕΠ-Υ μπορεί να διαγνωστεί μονο από παιδοψυχιατρο.

Αν, όμως, ενα παιδί έχει ΔΕΠ-Υ θα την έχει παντού, και στο σχολείο, και στο σπίτι, και στην παιδική χαρά.....

Χαρακτηριστικό είναι ότι το παιδί δεν μπορεί να καθίσει για 5 λεπτά ούτε και για κάτι που του αρέσει πολύ (δεν μπορεί να κάτσει στον ποπο του κοινώς). Επίσης είναι γενικά σε μια γενική αναστάτωση, τα πράγματα του είναι σκορπισμένα παντού, δεν έχει τα σωστά βιβλία στο θρανίο, χάνει πράγματα, σκουντουφλαει κλπ.

Δεν σημαίνει οτι όποιο παιδί έχει κάτι από αυτά έχει ΔΕΠ-Υ, ούτε ότι είναι τας μόνα συμπτώματα. Απλά όταν ένα παιδί τα παρουσιάζει αυτά, καλό είναι να το ψαξουμε λιγο

αυτο ακριβως!Ολα τα ζωηρα παιδια δε θα τα καταταξουμε σε ΔΕΠΥ αλλωστε τα παιδια αυτα εχουν και μαθησιακες δυσκολιες.Οποτε παμε σε παιδοψυχιατρο και ο λογο-εργο-θεραπευτης θα βοηθησει το παιδι και νομιζω οι οδηγιες δινονται απο τον Παιδοψυχιατρο.

Link to comment
Share on other sites

DESPOINA.GER, είμαι 15 χρόνια εκπαιδευτικός και μητέρα δύο μεγάλων παιδιών. Ποτέ μου όμως δεν χώνομαι σε χωράφια που δε με σπέρνουν. Δεν μπορώ να κάνω διάγνωση για το τι έχει το κάθε παιδί, γιατί δεν το γνωρίζω, γιατί δεν είναι δουλειά μου. Αφήνω τους ειδικούς να το κρίνουν και ακολουθώ τη συμβουλή τους. Φυσικά, αν δεν μείνω ικανοποιημένη από μία απάντηση, θα το ψάξω και παραπάνω, θα πάρω και δεύτερη και τρίτη γνώμη. Αλλά μόνη μου συμπέρασμα δεν θα βγάλω ποτέ.

 

Αν κάποιο παιδάκι έχει ΔΕΠ-Υ θα το πουν, λοιπόν, οι ειδικοί και όχι εμείς. Εμείς (οι γονείς) είμαστε εδώ για να βοηθάμε τα παιδιά μας και να τα στηρίζουμε.

 

Κατά τη γνώμη μου κάνεις μεγάλο λάθος σε αυτήν την κουβέντα που παροτρύνεις τους γονείς να μην πηγαίνουν τα παιδιά τους στο ΚΕΔΔΥ, αν αυτό τους προτείνει το σχολείο. Εγώ, αντίθετα από σένα, έχω να προτείνω σε όλους τους γονείς να μην κλείνουν τα μάτια στο οποιοδήποτε "παράξενο" σύμπτωμα δουν στο παιδί τους. Μια έγκαιρη διάγνωση μπορεί να είναι σωτήρια. Μια μη διάγνωση μπορεί να κάνει το παιδί περιθωριακό και δυστυχισμένο για όλη την υπόλοιπη ζωή του.

 

Δεν έχει σημασία ποιος θα μας δώσει τη διάγνωση (ιδιώτης ή ΚΕΔΔΥ), σημασία έχει η διάγνωση να είναι σωστή και να ληφθεί υπόψη τόσο από γονείς όσο και από εκπαιδευτικούς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

DESPOINA.GER, είμαι 15 χρόνια εκπαιδευτικός και μητέρα δύο μεγάλων παιδιών. Ποτέ μου όμως δεν χώνομαι σε χωράφια που δε με σπέρνουν. Δεν μπορώ να κάνω διάγνωση για το τι έχει το κάθε παιδί, γιατί δεν το γνωρίζω, γιατί δεν είναι δουλειά μου. Αφήνω τους ειδικούς να το κρίνουν και ακολουθώ τη συμβουλή τους. Φυσικά, αν δεν μείνω ικανοποιημένη από μία απάντηση, θα το ψάξω και παραπάνω, θα πάρω και δεύτερη και τρίτη γνώμη. Αλλά μόνη μου συμπέρασμα δεν θα βγάλω ποτέ.

 

Αν κάποιο παιδάκι έχει ΔΕΠ-Υ θα το πουν, λοιπόν, οι ειδικοί και όχι εμείς. Εμείς (οι γονείς) είμαστε εδώ για να βοηθάμε τα παιδιά μας και να τα στηρίζουμε.

 

Κατά τη γνώμη μου κάνεις μεγάλο λάθος σε αυτήν την κουβέντα που παροτρύνεις τους γονείς να μην πηγαίνουν τα παιδιά τους στο ΚΕΔΔΥ, αν αυτό τους προτείνει το σχολείο. Εγώ, αντίθετα από σένα, έχω να προτείνω σε όλους τους γονείς να μην κλείνουν τα μάτια στο οποιοδήποτε "παράξενο" σύμπτωμα δουν στο παιδί τους. Μια έγκαιρη διάγνωση μπορεί να είναι σωτήρια. Μια μη διάγνωση μπορεί να κάνει το παιδί περιθωριακό και δυστυχισμένο για όλη την υπόλοιπη ζωή του.

 

Δεν έχει σημασία ποιος θα μας δώσει τη διάγνωση (ιδιώτης ή ΚΕΔΔΥ), σημασία έχει η διάγνωση να είναι σωστή και να ληφθεί υπόψη τόσο από γονείς όσο και από εκπαιδευτικούς.

σαν μανα αν ειχες καποιο θεμα με το παιδι σου θα εψαχνες να βρεις τη λυση και απο που πηγαζει αυτο.Πως θα βοηθησεις το παιδι να τα καταφερει να γινει ανεξαρτητος.

σαν εκπαιδευτικος γνωριζεις πως το κεδδυ δεν κανει διαγνωση και ειναι η τελευταια λυση

ΠΑΡΟΤΡΥΝΩ τους γονεις να το ψαξουν γιατι το κεδδυ δεν ειναι λυση. Και δε καποια που υπολειτουργουν.δηλ εδω στις σερρες υπαρχει κοινωνικος λειτουργος μια νηπιαγωγος και ενας ψυχολογος. δεν υπαρχει παιδοαναπτυξιολογος(εως την ηλικια 5 ετων) παιδοψυχιατρος και δασκαλος ειδικης αγωγης.

δηλ αν ποναει το δοντι μου δε θα παω στον οδοντιατρο θα παω στο νοσοκομειο.

Και επειδη το εχω ψαξει πολυ για θεματα συμπεριφορας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το κεδδυ. ειναι δοιηκητικα του σχολειου. Οταν πηρα στη θεσσαλονικη και στα δυο κεδδυ γιατι εδω στις σερρες δεν εβγαζα ακρη. οταν εχω παει σε 3 παιδοψυχιατρους και οι τρεις βρισκουν αδυναμιες της δασκαλας εγω τι να πω?και πηγα σε τρεις γιατι η δασκαλα υποστηριζε οτι ειχαμε θεματα. οταν ακους απο δασκαλα μια τρελλα η κατασταση τι να πεις?λες λαθος του ενα λαθος του δευτερου λαθος και τριτος?ε!οχι φτανει.και απο οσο μετα εμαθα δυο μαμαδες ανεβαιναμε να παρουμε τα παιδια απο την ταξη και οι δυο τα παιδια ειχαν θεματα. παντα κατι εβρισκε π.χ σημερα εφαγε δυο σαντουιτσ.

Μαμαδες αν δειτε κατι στο παιδι ψαξτε το με τους ειδικους,.αΑν διαγνωστει κατι τοτε το κεδδυ θα βοηθησει το παιδι στο χωρο του σχολειου. Η πραγματικη λυση θα δοθει απο τους ειδικους.

Link to comment
Share on other sites

Το να κρινεις οοοοοολα τα ΚΕΔΔΥ ως άχρηστα επειδή είχες μια δική σου κακή εμπειρία για μένα που εργάζομαι σε ΚΕΔΔΥ είναι το λιγότερο προσβλητικό.

 

Το να ερμηνευεις οπώς θες τη λέξη 'έσχατο' (και όχι 'αισχατο', μια που δεν εχερι σχέση με το 'αισχος' που είναι η ντροπή) είναι αφελές. Εξηγουμαι. Τα ΚΕΔΔΥ κατακλυζόταν από 'υποψίες' μαθησιακών αναγκών, χωρίς να έχει γίνει πρώτα μια προσπάθεια παρέμβασης στο σχολείο (πχ ενα παιδί που ζοριζεται να διαβάσει, μήπως να του αλλάξουμε τον τρόπο διδασκαλίας για λίγο καιρό; μήπως να του δίνουμε διαφορετικές ασκήσεις;). Αν δεν πιάσει μια τέτοια παρέμβαση, καλείται ο σύμβουλος και γίνεται δεύτερη πιο εξειδικευμένη. Αν και αυτή δεν πιάσει, γίνεται παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ. Είναι, λοιπον, το ΚΕΔΔΥ το έσχατο μέσο.

Αυτά τα έχω ξαναπει σε άλλο θέμα, νομιζω παλι δικό σου.

 

Επίσης, έχω ξαναπει πολλές φορές πότε απευθυνομαστε στην κάθε ειδικότητα.

Ο λογοθεραπευτης, λοιπον, δεν είναι αρμόδιος για ΔΕΠ-Υ. Είναι αρμόδιος για προβλήματα λόγου και ομιλίας.

Από εκεί και πέρα ο κάθε γονιός αποφασίζει και κρίνει. Και γω δηλωνω ότι ξέρω πρώτες βοήθειες (επίτηδες χρησιμοποιώ το ,δηλώνω') δεν με κάνει όμως αυτό νοσηλεύτρια. Αν κάποιος με εμπιστευτεί και εγώ για να κονομησω αναλάβω να του βγάλω ράμματα, να καθαρισω πληγές κλπ δικό του το σφάλμα......

Link to comment
Share on other sites

αν ενα παιδι εχει δυσλεξια οι εκπαιδευτικοι και οι συμβουλοι τι θα κανουν?θα τη διορθωσουν? αν δεν εχεις διαγνωση τι θα αντιπετωπισεις?οπως λεει κια το κεδδυ ειναι η τελευταια λυση αξιολογησης. Αν δεν θελουν να πανε σε ιδιωτες μπορουν να πανε και στα ιατροπαιδαγωγικα οπου τα ραντεβου δεν καθυστερουν οσο στα ΚΕΔΔΥ και ειναι οργανομενα να μπορεσουν να σου βγαλουν μια αξιολογηση σωστη και πως θα βοηθησεις το παιδι να λειτουργησει στην ταξη

Στα ΚΕΔΔΥ παραπέμπουν για αξιολόγηση αν οι εκπαιδευτικοί με την βοηθεία συμβούλων δεν μπορουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Το εξηγεί πιο πάνω η εμμακι. Αυτό λένε και τα κείμενα πουπαράθεσες ,μάλλον δεν τα κατάλαβες καλά.Δεν λένε πατε αλλου για αξιολόγηση και σαν τελευταίαλύση ελάτε σε μας! Λενε αν οι εκπαιδευτικοί βλέπουν νε εχει καποιο παιδι προβλήματα να προσπαθήσουν πρώτα και με την βοηθεια του συμβουλουνα το αντιμετωπίσουν και αν εξκαλοθει να υπάρχειπρόβλημα να πας στα ΚΕΔΔΥ. Για δυσλεξία φαντάζομαι ότι το τι μπορουν να κανουν οι εκπαιδευτικοι εξαρτάται από σοβαρότητα της καταστασης. Σιγουρα δεν μπορουν να κανουν διαγνωση απο μονοι τους. Αν υποψιαζονται κατι σοβαρο θαστείλουν στο ΚΕΔΔΥ. Τωρα αν εσύσαν γονιος δεν θέλεις ναπεριμένεις και θέλεις άμεσα να πας σε ειδικό καλά κάνεις να κάνεις αυτό που θεωρείς καλύτερο για το παιδί σου. Δεν σου λένε τα ΚΕΔΔΥ ομως να πας αλλού, το μόνο που λένε είναι να δωθείμια ευκαιρία να λυθεί από τους εκπαιδευτικους το πρόγραμμα. Πολλες φορές καποια παιδια θελουν μια διαφορδική προσέγγιση χ ρίς να εχουν απαραίτητα μαθησιακό πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Στα ΚΕΔΔΥ παραπέμπουν για αξιολόγηση αν οι εκπαιδευτικοί με την βοηθεία συμβούλων δεν μπορουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Το εξηγεί πιο πάνω η εμμακι. Αυτό λένε και τα κείμενα πουπαράθεσες ,μάλλον δεν τα κατάλαβες καλά.Δεν λένε πατε αλλου για αξιολόγηση και σαν τελευταίαλύση ελάτε σε μας! Λενε αν οι εκπαιδευτικοί βλέπουν νε εχει καποιο παιδι προβλήματα να προσπαθήσουν πρώτα και με την βοηθεια του συμβουλουνα το αντιμετωπίσουν και αν εξκαλοθει να υπάρχειπρόβλημα να πας στα ΚΕΔΔΥ. Για δυσλεξία φαντάζομαι ότι το τι μπορουν να κανουν οι εκπαιδευτικοι εξαρτάται από σοβαρότητα της καταστασης. Σιγουρα δεν μπορουν να κανουν διαγνωση απο μονοι τους. Αν υποψιαζονται κατι σοβαρο θαστείλουν στο ΚΕΔΔΥ. Τωρα αν εσύσαν γονιος δεν θέλεις ναπεριμένεις και θέλεις άμεσα να πας σε ειδικό καλά κάνεις να κάνεις αυτό που θεωρείς καλύτερο για το παιδί σου. Δεν σου λένε τα ΚΕΔΔΥ ομως να πας αλλού, το μόνο που λένε είναι να δωθείμια ευκαιρία να λυθεί από τους εκπαιδευτικους το πρόγραμμα. Πολλες φορές καποια παιδια θελουν μια διαφορδική προσέγγιση χ ρίς να εχουν απαραίτητα μαθησιακό πρόβλημα.

δυστυχως η πραξη ειναι διαφορετικη. η δασκαλα μιλαει κατ ευθειαν για το κεδδυ. Μα δεν ειναι μονο η δικη μου περιπτωση 4 κυριες σε διαφορετικα σχολεια και αλλες ταξη εγινε παραπομπη στο κεδδυ.και οι μαμαδες χωρις να ξερουν τι ειναι το κεδδυ πηγανε και τωρα τρεχουν η δυο στο ιατροπαιδαγωγικο να δουνε τι εχει το παιδι τπυς.η αλλη κυρια σε παιδοψυχιατρο και μια που την παρεπεμψαν θα ακολουθησει τη δικη μου τακτικη πριν χτυπησει την πορτα.

Αν διαβασουμε καλα λεει η τελευταια λυση διαγνωσης και αξιολογησης ειναι το κεδδυ.αρα διαγνωση απο που θα παρω? ποιος αλλος θα το αξιολογησει το παιδι?αρα ποιοι ειναι πριν απο το κεδδυ?

αν ξεκινησει η δασκαλα ειδικης αγωγης να δωσει οδηγιες μετα να ζητηθει ο συμβουλος να δωσει οδηγιες και να εφαρμοστουν μετα ο συμβουλος ειδικης αγωγης θα ηταν το ιδανικο δυστυχως στην πραξη δεν ειναι ετσι. δειτε ποσες παραπομπες γινονται και ποσα παιδακια πραγματικα το χρειαζονται

Link to comment
Share on other sites

.

Αν διαβασουμε καλα λεει η τελευταια λυση διαγνωσης και αξιολογησης ειναι το κεδδυ.αρα διαγνωση απο που θα παρω? ποιος αλλος θα το αξιολογησει το παιδι?αρα ποιοι ειναι πριν απο το κεδδυ?

 

 

Το λέω για άλλη μια φορά, αν και νομιζω οτι και οσες αλλες φορές το είπα ήμουν ξεκάθαρη, μιας και ξέρω να χρησιμοποιώ καλά το λόγο.

 

Ενα παιδι δυσκολεύεται στο σχολείο. Το αντιλαμβανεται η δασκάλα. Κανει μια παρέμβαση μονη της, αλλάζοντας κάτι στον τροπο διδασκαλίας. Από τις 2-3 πρώτες μερες θα φανεί αν πιάνει η όχι. Αν δε πιάνει, φωνάζει το σύμβουλο. Κανουν δευτερη παρεμβαση. Αν δεν πιάσει φωνάζουν το σύμβουλο ειδικής αγωγής. Κάνουν αλλη παρέμβαση, ακόμα πιο εξειδικευμένη. Αν δεν πιάσει, μιλάνε στη μαμά για ΚΕΔΔΥ.

Εκεί γίνεται η αξιολόγηση, αποκλείονται διάφορα, αν χρειάζεται γίνεται παραπομπή σε ιατρικές ειδικότητες (παιδοψυχιατρο, νευρολόγο κλπ) και μετά βγαίνει η διάγνωση.

Οοοοοολη αυτή η διαδικασία για να οδηγηθούμε στη διάγνωση, είναι η Διαφοροδιαγνωση.

 

 

Διάγνωση δεν γίνεται αλλού πριν το ΚΕΔΔΥ. Γίνεται εντοπισμός των δυσκολιών και προσπαθειες για αντιμετώπιση τους. Αν δεν πιάσουν τότε οδηγούμαστε στη διαδικασία της Διάφορο διάγνωσης και, τελικά, της Διάγνωσης (τα δυό Δ στο όνομα της υπηρεσίας)

 

 

Ο γονιός δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει την πρόταση του ΚΕΔΔΥ. Μπορεί να υπό γράψει τη γνωμάτευση και να μην κάνει αυτό που προτείνεται, μπορεί να μην υπογράψει και να κλείσει ο φάκελλος, μπορεί να υπογράψει και να πάει σε δευτεροβάθμια επιτροπή της οποίας η απόφαση είναι οριστική.

 

Ελπίζω τώρα να είναι ακόμα πιο ξεκάθαρο ποιοι είναι πριν και ποιοι είναι μετά το ΚΕΔΔΥ στη διαδικασία της αξιολόγησης.

 

(Το 'πριν' έχει γίνει πρακτικά για να απφορτιστουν τα ΚΕΔΔΥ από τα πολλά περιστατικά που δεν είχαν τελικά δυσκολίες αλλά χρειαζόταν κάποια αλλη προσέγγιση. Φυσικά και κάποιος γονέας μπορεί να έρθει μονός του για αξιολόγηση χωρίς να πει κάτι το σχολείο)

 

 

 

Και για του λόγου το αληθές, μπορεί όποιος επιθυμεί να διαβάσει αυτό http://kday.tri.sch.gr/site1.htm

Επίσης πολύ κατατοπιστικο, από το ΚΕΔΔΥ Τρικάλων

 

Για να γίνει ακόμα πιο κατανοητό.

Πονάει το κεφάλι κάποιου. Θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τον πόνο με ένα ελαφρύ παυσίπονο. Αν δεν πιάσει, θα πάρει και δεύτερο. Αν ο πόνος συνεχίσει, θα πάει στο γιατρό. Θα γίνει μια φαρμακευτική παρέμβαση μετά από εξέταση. Αν δεν πιάσει και αυτό, τότε θα πάει στο νοσοκομειο, όπου θα του γίνουν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις, προκειμένου να αποκλειστούν παθήσεις και να βγει η τελική διάγνωση, για να ακολουθηθεί η κατάλληλη αγωγή.

Ούτε απευθείας στο νοσοκομειο πας με έναν πονοκέφαλο (δεν μιλάω για αφόρητο πόνο), ούτε πας στον οδοντίατρο ή στη μαία.

Ομοίως, δεν πας απευθείας στο ΚΕΔΔΥ και δεν πας σε λογοθεραπευτή για δυσκολίες που ομοιάζουν με ΔΕΠ-Υ

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνει ακόμα πιο κατανοητό.

Πονάει το κεφάλι κάποιου. Θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει τον πόνο με ένα ελαφρύ παυσίπονο. Αν δεν πιάσει, θα πάρει και δεύτερο. Αν ο πόνος συνεχίσει, θα πάει στο γιατρό. Θα γίνει μια φαρμακευτική παρέμβαση μετά από εξέταση. Αν δεν πιάσει και αυτό, τότε θα πάει στο νοσοκομειο, όπου θα του γίνουν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις, προκειμένου να αποκλειστούν παθήσεις και να βγει η τελική διάγνωση, για να ακολουθηθεί η κατάλληλη αγωγή.

Ούτε απευθείας στο νοσοκομειο πας με έναν πονοκέφαλο (δεν μιλάω για αφόρητο πόνο), ούτε πας στον οδοντίατρο ή στη μαία.

Ομοίως, δεν πας απευθείας στο ΚΕΔΔΥ και δεν πας σε λογοθεραπευτή για δυσκολίες που ομοιάζουν με ΔΕΠ-Υ

Emmaki, δεν νομίζω ότι θα μπορούσες να το εξηγήσεις καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

καλα η πραξη διαφερει πολυ! ευχομαι να μη βρεθειτε ποτε στη θεση να παραπεμψουν το παιδι σας να βγει μια αποφαση και μετα να τρεχετε.

το κεδδυ ειναι η τελευταια λυση ψαξτε τα παιδια σας σε ειδικους.αλλωστε η δευτεροβαθμια επιτροπη αν διαφερει η γνωματευση απο την 1η γνωματευση βαρυτητα εχει η γνωματευση του κεδδυ.

Αλλωστε αν εχει προβληαμ και το πουνε οι ειδικοι τοτε πατε στο ΚΕΔΔΥ για να μπορεσει να λειτουργησει στο σχολειο.

Αληθεια οταν ενα παιδι γυρισει απο το ΚΕΔΔΥ χωρις να βγει καποιο προβλημα τοτε η δασκαλα πως θα το ενταξει?ενω μεχρι πριν δε μπορουσε και ειχε εφαρμοσει ολες τις παιδαγωγικες μεθοδους?εχει συμβει σε παιδακι πριν 3 χρονια αυτη η δασκαλα ειναι ανικανη?ποιος θα την αξιολογηση? γιατι στην επαρχια οι συμβουλοι δεν παρεμβαινουν και μη ξεχναμε για την ανατολικη μακεδονια υπαρχει ενας συμβουλος ο οποιος καλυπτει απο σερρες ως εβρο.

Link to comment
Share on other sites

οταν παιδοψυχιατρος μου λεει το παιδι σου ειναι μια χαρα παρε το και φυγε εγω γιατι να ακουσω τη δασκαλα?

Το κεδδυ εφ οσον ειναι αρμοδιο γιατι θελει και μια εκθεση της δασκαλας?να εχει μια εικονα?αρα μιλαμε για προκαταληψη.

Link to comment
Share on other sites

http://blogs.sch.gr/kdaykav/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%AE%CF%82/

θα κρατησω <<το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. να θεωρείται ως το έσχατο μέσο Διάγνωσης-Αξιολόγησης.>>

 

δε μπορω να καταλαβω γιατιοτιδηποτε γινεται στο ΚΕΔΔΥ.Αν ενα παιδι ειναι ατυθασο κατευθειαν στο κεδδυ.Οπως γραφουν και οι ειδικοι η λυση να δοθει πριν το κεδδυ. αν υποψιαστειτε πως εχει καποιο θεμα το παιδι σας ξεκινειστε με τους ιδιωτες ενας παιδοψυχιατρος θα σας πει αν υπαρχει κατι παθολογικο.Πηγαινετε σε ενα λογοθεραπευτη να το αξιολογηση το παιδι και ενας εργοθεραπευτης θα σας πουνε τι ακριβως συμβαινει και πως θα το βοηθησουμε το παιδι.

Σας το λεει μια μαμα που παλεψε να αποδειξει οτι το παιδι της δεν ειναι για κεδδυ.Δυστυχως ακουω δεξια και αριστερα τι γινεται με παραπομπες στο ΚΕΔΔΥ.Για αυτο και το εβαλα μονο του ως θεμα ωστε οσες μητερες βρεθουν σε τετοιες παραπομπες ας το ψαξουν πρωτα και μετα.Αλλωστε το κεδδυ θα δωσει λυση μονο για το σχολειο.αν θελουμε να το βοηθησουμε ας βρουμε την πραγματικη λυση και να βοηθησουμε τα παιδια να λειτουργησουν.

 

Δέσποινα, δεν είμαι αρμόδια, δεν έχω κάποια σχέση με τα κεδδυ ούτε καν με την εκπαίδευση. Επειδή οι απόψεις των υπόλοιπων μελών εστιάζονται στο ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται για την παραπομπή στο κεδδυ, ίσως θα ήταν σκόπιμο να μας εξηγήσεις, τί ακριβώς συνέβη στην δική σου περίπτωση. Δηλ. τί ακριβώς έγινε και γιατί είσαι τόσο αγανακτισμένη/θυμωμένη με τη συγκεκριμένη δασκάλα. Θεωρείς δηλαδή ότι δεν προσπάθησε η δασκάλα μαζί με τον σύμβουλο να λύσουν τα όποια προβλήματα, αλλά αντ' αυτού χωρίς να προσπαθήσουν καθόλου, παρέπεμψαν απευθείας στο κεδδυ; Και αν όντως έγινε αυτό, που φαντάζομαι ότι δεν είναι η συνήθης πρακτική, γιατί εσένα σε θυμώνει; Δηλαδή, η γνώμη μου είναι ότι θα μπορούσες να πας στο κεδδυ εφόσον έγινε η παραπομπή, έστω και χωρίς να έχουν ασχοληθεί δασκάλα και σύμβουλος, ενδεχομένως να πας και σε κάποιον παιδοψυχίατρο παράλληλα και μετά με τη γνωμάτευση του κεδδυ να δεις τί θα κάνεις. Εγώ αυτό θα έκανα.

Μήπως θεωρείς κάτι σαν "στίγμα" την παραπομπή που έκανε η δασκάλα; Μήπως επειδή είναι κλειστός ο κύκλος στην επαρχία, θεωρείς ότι "στιγματίζουν" άδικα το παιδί σου, ενώ αυτό είναι απλώς ένα ζωηρό παιδί; Εγώ δεν θα το έβλεπα έτσι.

Κι εμένα η παιδίατρος, όταν το παιδί μου ήταν 27 μηνών και δεν έλεγε πάνω από 5 λέξεις, μου είπε να πάμε σε αναπτυξιολόγο, γιατί το παιδί είναι πίσω και φυσικά πήγαμε. Τελικά, δεν είχε κάτι, απλώς "τεμπέλιαζε" να μιλήσει. Σήμερα, "δεν βάζει γλώσσα μέσα"!

Link to comment
Share on other sites

Δέσποινα, δεν είμαι αρμόδια, δεν έχω κάποια σχέση με τα κεδδυ ούτε καν με την εκπαίδευση. Επειδή οι απόψεις των υπόλοιπων μελών εστιάζονται στο ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται για την παραπομπή στο κεδδυ, ίσως θα ήταν σκόπιμο να μας εξηγήσεις, τί ακριβώς συνέβη στην δική σου περίπτωση. Δηλ. τί ακριβώς έγινε και γιατί είσαι τόσο αγανακτισμένη/θυμωμένη με τη συγκεκριμένη δασκάλα. Θεωρείς δηλαδή ότι δεν προσπάθησε η δασκάλα μαζί με τον σύμβουλο να λύσουν τα όποια προβλήματα, αλλά αντ' αυτού χωρίς να προσπαθήσουν καθόλου, παρέπεμψαν απευθείας στο κεδδυ; Και αν όντως έγινε αυτό, που φαντάζομαι ότι δεν είναι η συνήθης πρακτική, γιατί εσένα σε θυμώνει; Δηλαδή, η γνώμη μου είναι ότι θα μπορούσες να πας στο κεδδυ εφόσον έγινε η παραπομπή, έστω και χωρίς να έχουν ασχοληθεί δασκάλα και σύμβουλος, ενδεχομένως να πας και σε κάποιον παιδοψυχίατρο παράλληλα και μετά με τη γνωμάτευση του κεδδυ να δεις τί θα κάνεις. Εγώ αυτό θα έκανα.

Μήπως θεωρείς κάτι σαν "στίγμα" την παραπομπή που έκανε η δασκάλα; Μήπως επειδή είναι κλειστός ο κύκλος στην επαρχία, θεωρείς ότι "στιγματίζουν" άδικα το παιδί σου, ενώ αυτό είναι απλώς ένα ζωηρό παιδί; Εγώ δεν θα το έβλεπα έτσι.

Κι εμένα η παιδίατρος, όταν το παιδί μου ήταν 27 μηνών και δεν έλεγε πάνω από 5 λέξεις, μου είπε να πάμε σε αναπτυξιολόγο, γιατί το παιδί είναι πίσω και φυσικά πήγαμε. Τελικά, δεν είχε κάτι, απλώς "τεμπέλιαζε" να μιλήσει. Σήμερα, "δεν βάζει γλώσσα μέσα"!

εγω πηγα σε 3 παρακαλω παιδοψυχιατρους εφοσον η δασκαλα ελεγε πως εχει προβλημα το παιδι.και δεν δεχθηκα να παω στο κεδδυ γιατι δεν υπηρχαν οι καταλληλοι εδω στις σερρες οταν παιδοψυχιατρος -λογοθεραπευτης- εργοθεραπευτης και δυο δασκαλες ειδικης αγωγης μου ειπαν πως δεν εχουμε θεμα.Θα παω στο ΚΕΔΔΥ?ε!οχι!απλα θελω να αδφυπνησω τις μητερες να ψαξουν αν εχει προβλημα το παιδι τους και οχι ενας δημοσιο φορεας οπου η αρμοδιοτητα του εχει να κανει με το σχολειο. και υπολειτουργει..,\. δε μπορει στις υπολοιπες δραστηριοτητες του να μην εχουμε θεματα.π.χ. κολυμπι αγγλικα πιανο κ.α. και να εχουμε στο σχολειο. για να κανουμε μια αναδρομη στα μαθητικα μας χρονια και ας αξιολογησουμε τους εκπαιδευτικους που ειχαμε

στην ταξη του υπηρχε παιδι με δυσαριθμια εκεινο ομως δεν το ειδε να πει τους γονεις του κατι.απλα η μαμα εχει δασκαλα απο αλλη ταξη του σχολειου να τη διαβαζει τη μικρη.οταν μου λεει η ιδια η δασκαλα δυσκολευομαι να δωσω να καταλαβει η ...τους αριθμους.εκει γιατι δεν παραπεμπει?και παραπεμπει ενα ζωηρο παιδι χωρις γνωστικα προβληματα.η δασκαλα ειδικης αγωγης που τον ειδε μου ειπε πως το παιδι βαριεται.απλα ειναι μικρος και θελει χρονο να μαθει κανονες μη ξεχναμε ειμαστε α δημοτικου και ολα αυτα εγιναν απο μεσα οκτωβρη ως και γεναρη. και οταν ειπε η δασκαλα εφερα τη συμβουλο να σας πεισει για να πατε στο κεδδυ εκει γυρισαν τα μυαλα μου,εκει ψαχτηκα και ζητησα και συμβουλο ειδικης αγωγης να δοσει οδηγιες και απο το φλεβαρη ως το πασχα δεν ειχαμε θεματα συμπεριφορας ζητησα τη συμβουλο ξανα για να δω τι θα μου πει.ειπε οτι τελειωσε το θεμα και να του δωσουμε να διαβαζει λογοτεχνια.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...