Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

αγγλικα στη δευτερα η στην τριτη?


Recommended Posts

Συγνωμη για την παρεμβαση , αλλα οι ταξεις πανε ως εξης :

 

a' junior

b' junior

A' Senior

B' Senior

C' Senior (A1)

D' Senior (A2)

E' Senior (B1)

Lower (Β2)

Proficiency (C2) (από 1 εώς 2 χρόνια)

 

*Υπάρχει κ το Advanced (C1) , αλλα δεν ειναι ιδιαιτερως διαδεδομενο .

 

Παιδιά δεν είναι 8 χρόνια το lower! Μετά τη C senior υπάρχει μια τάξη που κάποιοι τη λένε elementary και κάποιοι Intermediate. Και μετά η Lower. Τόσο πολύ να άλλαξαν τα πράγματα από το 2002 που ήμουν γραμματεία σε φροντιστήριο, δε νομίζω, δεν επιμένω βέβαια κιόλας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 217
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Παιδιά δεν είναι 8 χρόνια το lower! Μετά τη C senior υπάρχει μια τάξη που κάποιοι τη λένε elementary και κάποιοι Intermediate. Και μετά η Lower. Τόσο πολύ να άλλαξαν τα πράγματα από το 2002 που ήμουν γραμματεία σε φροντιστήριο, δε νομίζω, δεν επιμένω βέβαια κιόλας.

 

Ειμαι καθηγητρια αγγλικων κ εργαζομαι πολλα χρονια σε φροντιστηριο .

Οι ταξεις πανε ετσι ακριβως .

Το elementary δεν ειναι ταξη , αλλα πιστοποιηση (πτυχιο ας πουμε) που διεξαγεται απο το EUROPALSO .

Τα υπολοιπα αντιστοιχα πτυχια ειναι τα εξης :

STARS 1 (B' JUNIOR)

STARS 2 (A' SENIOR)

BEGINNERS (B' SENIOR)

ELEMENTARY (C' SENIOR)

BASIC (D' SENIOR)

Live like it is heaven on earth ..!

S8vKp2.png?0fKsGsow

 

bcHCp3.png?2xpjfQKo

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι καθηγητρια αγγλικων κ εργαζομαι πολλα χρονια σε φροντιστηριο .

Οι ταξεις πανε ετσι ακριβως .

Το elementary δεν ειναι ταξη , αλλα πιστοποιηση (πτυχιο ας πουμε) που διεξαγεται απο το EUROPALSO .

Τα υπολοιπα αντιστοιχα πτυχια ειναι τα εξης :

STARS 1 (B' JUNIOR)

STARS 2 (A' SENIOR)

BEGINNERS (B' SENIOR)

ELEMENTARY (C' SENIOR)

BASIC (D' SENIOR)

 

Tα πτυχία δεν τα ξέρω γιατί εκεί που δούλευα δεν είχαμε PALSO. Αλλά μου λες δλδ οτι συνολικά η LOWER είναι 8 χρόνια? Γιατί 7 ξέρω τόσα χρόνια.

Εκεί που πήγα εγώ σαν παιδάκι ήταν

a-b junior

a-b senior

elementary

inter

lower

Kαι εκεί που δούλεψα ως ενήλικας ήταν

Α- Β JUNIOR

A- B SENIOR

C SENIOR

INTER

LOWER

Αν έχει αλλάξει κάτι πολύ θα ήθελα να το ξέρω γιατί αν το Lower έγινε 8 χρόνια μας αλλάζει όλα τα πλάνα.

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια καλημερα!Να σας δωσω και εγω καποιες πληροφοριες και να σας πω τη γνωμη μου ως καθηγητρια και ιδιοκτητρια κεντρου ξενων γλωσσων.Λοιπον δεν υπαρχει απολυτα αυστηρο χρονικο οριο για να δωσεις lower.Eιναι θεμα φροντιστηριου και κυριως παιδιου.Εξαρταταται με ποιο συστημα εχει επιλεξει ο καθενας να δουλεψει.Στην περιοχη μου ας πουμε υπαρχει φροντιστηριο που ξεκιναει με Α senior στην τεταρτη,φρονιστηριο που κανει junior a και b μαζι στην τριτη. φροντιστηριο που ξεκιναει junior a στην τριτη και κανει καλοκαιρι την junior b, και τελος φροντιστηριο που ξεκιναει με junior a σττην δευτερα και συνεχιζει με junior b στην τριτη.Φανταζομαι οτι το ιδιο θα ισχυει και στην Αθηνα οποτε κανεις μια ερευνα και διαλεγεις αυτο που ταιριαζει στο παιδι σου.Παντως απο την πειρα μου εχω να σου πω οτι αν γενικα το παιδι δεν εχει προβλημα με τα ελληνικα του και διαβαζει ''ευκολα'' και σχετικα γρηγορα ΣΥΝΗΘΩΣ δεν εχει προβλημα να ξεκινησει Αγγλικα στη δευτερα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τα επίπεδα είναι ως εξής:

 

Προπαρασκευαστικό επίπεδο (σε μερικά φροντιστήρια λέγεται Junior, σε άλλα λέγεται Preliminary, σε άλλα λέγεται Primary, Basic, Beginner, Young Learner κλπ). Συνήθως διαρκεί 2 χρόνια όταν τα παιδιά ξεκινήσουν στη Β' ή Γ' Δημοτικού και 1 χρόνο όταν ξεκινήσουν στη Δ' Δημοτικού. Tο επίπεδο αυτό αντιστοιχεί στο επίπεδο Α1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου (CEFR).

 

Σημ: σε μερικά φροντιστήρια υπάρχουν τμήματα pre-junior (pre-primary, special kindergarten κλπ) για παιδάκια νηπιαγωγείου και Α Δημοτικού, στα οποία δεν διδάσκεται γραφή.

 

Μετά το Προπαρασκευαστικό επίπεδο ακολουθεί το Πρώτο-Κανονικό επίπεδο (Elementary) που διαρκεί 2 χρόνια και αντιστοιχεί στο επίπεδο Α2. Οι τάξεις αυτού του επιπέδου λέγονται Α και Β Senior ή Elementary.

 

Μετά υπάρχει το Μέσο Επίπεδο (Intermediate) το οποίο διαρκεί 3 χρόνια και αντιστοιχεί στα επίπεδα Β1 και Β1+ του CEFR. Οι τάξεις λέγονται C Senior ή Intermediate, D Senior ή Ιntermediate, Pre-Lower (Pre-FCE, Pre-ECCE).

 

Ακολουθεί το Ανώτερο-Μέσο επίπεδο (Upper Intermediate) που διαρκεί 1 χρόνο και είναι η χρονιά που τα παιδιά δίνουν για Lower. Αντιστοιχεί στο επίπεδο B2 του CEFR.

 

Μετά από αυτά υπάρχει το επίπεδο Advanced (C1) και το επίπεδο Proficiency (C2).

 

Δηλαδή με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο, τα επίπεδα είναι:

 

Α1

Α2

Β1/Β1+

Β2

C1

C2

 

και οι τάξεις των φροντιστηρίων

 

Pre-Junior

---

Junior A

Junior B

---

Elementary A

Elementary B

---

Intermediate C

Intermediate D

Pre-Lower

---

Lower

---

Advanced

---

Proficiency

 

Το κάθε φροντιστήριο μπορεί να ονομάζει τις τάξεις διαφορετικά, αναλόγως με το σύστημα που ακολουθεί, τα πιστοποιητικά για τα οποία διαγωνίζονται τα παιδιά κλπ. Πάντως η βασική ιδέα είναι η ίδια για όλους και τα επίπεδα κοινά σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

 

Αναλόγως με την ικανότητα και την ηλικία των μαθητών, τα επίπεδα μπορούν να συμπτυχθούν. Π.χ. οι ενήλικες, ακόμα και οι αρχάριοι δεν κάνουν χωριστά το επίπεδο Α1, και η πορεία τους είναι 4χρονη αντί για 8χρονη:

 

1 χρόνος Α1/Α2, 1 χρόνος Β1, 1 χρόνος Β1+, 1 χρόνος Β2.

 

Κανονικά το φροντιστήριο θα πρέπει να μπορεί να σας εξηγήσει ποιες είναι οι τάξεις που λειτουργούν, ποια είναι η κατάλληλη σειρά ανάλογα με την ηλικία του παιδιού και την αντιστοιχία των τάξεων με τα επίπεδα του CEFR.

 

Αυτά είναι τα επίπεδα του CEFR αναλυτικά: http://www.hau.gr/?i=greek-language-program.en.cefr-council

 

Και εδώ ένας πίνακας που δείχνει την αντιστοιχία πολλών γνωστών πιστοποιητικών για ενήλικες (KET, PET, FCE, TOEIC, IELTS κλπ) με τα επίπεδα του CEFR: http://www.nato.int/structur/recruit/info-doc/Language%20test%20equivalence%20table_FINAL2011.pdf

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια καλημερα!Να σας δωσω και εγω καποιες πληροφοριες και να σας πω τη γνωμη μου ως καθηγητρια και ιδιοκτητρια κεντρου ξενων γλωσσων.Λοιπον δεν υπαρχει απολυτα αυστηρο χρονικο οριο για να δωσεις lower.Eιναι θεμα φροντιστηριου και κυριως παιδιου.Εξαρταταται με ποιο συστημα εχει επιλεξει ο καθενας να δουλεψει.Στην περιοχη μου ας πουμε υπαρχει φροντιστηριο που ξεκιναει με Α senior στην τεταρτη,φρονιστηριο που κανει junior a και b μαζι στην τριτη. φροντιστηριο που ξεκιναει junior a στην τριτη και κανει καλοκαιρι την junior b, και τελος φροντιστηριο που ξεκιναει με junior a σττην δευτερα και συνεχιζει με junior b στην τριτη.Φανταζομαι οτι το ιδιο θα ισχυει και στην Αθηνα οποτε κανεις μια ερευνα και διαλεγεις αυτο που ταιριαζει στο παιδι σου.Παντως απο την πειρα μου εχω να σου πω οτι αν γενικα το παιδι δεν εχει προβλημα με τα ελληνικα του και διαβαζει ''ευκολα'' και σχετικα γρηγορα ΣΥΝΗΘΩΣ δεν εχει προβλημα να ξεκινησει Αγγλικα στη δευτερα.

 

Είναι ακριβώς αυτό. Αν το παιδί δεν πιέζεται και το φροντιστήριο έχει ευελιξία, οι χρόνοι είναι σχετικοί. Αν κι εγώ δεν βλέπω λόγο να 'τελειώνουν' τα παιδιά με τα διπλώματα γρήγορα. Μετά συνήθως την παρατάνε τη γλώσσα, η οποία, επειδή δεν είναι και μέσα στην καθημερινότητά μας, μένει πίσω. Θεωρώ ότι ένα Proficiency στην β' Λυκείου (με αργά και σταθερά βήματα δηλαδή και φυσικά χωρίς πίεση) είναι μία χαρά. Μετά, στο πανεπιστήμιο, μπορεί το παιδί να δουλέψει με τη γλώσσα σε άλλα επίπεδα (επιστημονική βιβλιογραφία, λογοτεχνία, ταξίδια κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? το profficiency δεν θελει κανα διχρονο μετα το lower?? οποτε δεν θα πρεπει να εχει παρει το λοουερ στην γ γυμνασιου??

Προσωπικα δεν με νοιαζει το ποτε θα παρουν διπλωμα στα αγγλικα η σε αλλη γλωσσα....το κριτηριο μου ηταν να ΄μοιρασω ΄ το χρονο οσο καλυτερα μπορω για τα δικα μου δεδομενα. Δηλαδη αν ξεκινανε δευτερη γλωσσα στην πεμπτη, δεν θα ηθελα να ξεκινησει την πρωτη στην τεταρτη σιγουρα...το θεωρω πολυ αργα ετσι και αλλιως.

Επισης αν θελουμε να τελειωνει με τα αγγλικα πριν τη γ λυκειου, μαλλον στην δευτερα θα ξεκινησουν...

Απο εκει και περα ομως δεν ειναι σωστο να λεμε οτι ΄πρεπει ΄...εχει να κανει με την καθε περιπτωση ξεχωριστα.

Link to comment
Share on other sites

2 χρόνια είναι το prof λάιδα.

Ρώτησα στη γειτονιά και μου είπαν οτι τελικά μπορώ να στείλω το παιδί a junior κανονικά. Είναι και δωρεάν λέει. Θα το σκεφτώ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ρώτησα την ξαδέρφη μου που ξεκίνησε ιδιαίτερα στην κόρη της πέρισυ τον Ιανουάριο και μου είπε ότι τελείωσε η μικρή την β προκαταρκτική (συγνώμη αλλά δε ξέρω πως τις λένε τώρα τις τάξεις) και ξεκίνησε την α κανονική, δηλαδή σε 1 χρόνο ακριβώς με 2 ώρες την βδομάδα τελείωσε τις 2 πρώτες προκαταρκτικές.

 

Οπότε ενισχύεται η άποψή μου να ξεκινήσουμε στη μέση της δευτέρας, να έχει προχωρήσει με την β δημοτικού και μετά να ξεκινήσει τα αγγλικά της.

 

Θυμάμαι πάντως εγώ είχα ξεκινήσει τετάρτη δημοτικού και είχα κάνει δύσο τάξεις θερινά μαθήματα και έδωσα γ γυμνασίου για lower και β λυκείου για proficiency αλλά δεν είχα πρόβλημα που είχα κάνει θερινά μαθήματα...τώρα βλέπω δεν πολυσυνηθίζονται ίσως γιατί τα παιδιά είναι πιο κουρασμένα στα μαθήματα τους και τις δραστηριότητες και θέλουν το καλοκαίρι να ξεδίνουν-λογικό βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως ξεκίνησα Αγγλικά στην α δημοτικού και πήρα το Proficiency στην γ γυμνασίου. Δεν είχα κανένα πρόβλημα να διαχωρίσω τις γλώσσες ούτε με εμπόδισε στην απόδοσή μου στο σχολείο. Γερμανικά άρχισα δ δημοτικού. Νομίζω ότι όσο πιο μικρός τόσο το καλύτερο. Εξοικιώνεσαι και μετά όλες οι υπόλοιπες γλώσσες έρχονται αβίαστα. Βέβαια είχα και πόρωση από μικρή. Από ένα σημείο και μετά μόνη μου ζητούσα από τους γονείς μου να μάθω κι άλλη ξένη γλώσσα (το σπασικλάκι ... :oops:)

Link to comment
Share on other sites

Η άποψή μου είναι γενικά, ξένες γλώσσες με έναρξη σε όσο μικρότερη ηλικία μπορείτε! Μην αφήνετε τις δυνατότητες του εγκεφάλου στη νηπιακή και την πρώτη παιδική ηλικία να πηγαίνουν χαμένες! Οι έρευνες όλες συγκλίνουν σε αυτό το συμπέρασμα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

η προσωπικη μου αποψη ιδιατερα και τριτη δημοτικου η και αργοτερα....και με στοχο......

ξεκινησα τα δυδιμα μου τριτη δημοτικου τον νοεμβριο , φετος αρχεσ β γυμνασιου πηραμε το lower και με στοχο τον νοεμβριο της α λυκειου να τελειωσουμε και με το prpoficiency......και οχι με σχολικη σεζον....αν το βιβλιο τελειωνε το πχ πασχα αμεσως αλλαζαμε βιβλιο και ταξη......

ποτε δεν ηξερα τι ταξη πηγαινανε τα παιδια μου στα αγγλικα.......απλα θελω στο λυκειο να μην εχουν ξενη γλωσσα....αλλα μονο το σχολειο.....

Μακαρι να ειχα την οικονομικη δυνατοτητα να πανε και δευτερη ξενη γλωσσα αλλα δυστιχως.....δεν υπαρχει σαλιο για αλλα εξοδα.....ισως αν θελουν σε συνδιασμο με τις σπουδες τους.......

αλλωστε ολα τα πτυχια δεν εχουν της αξια που φανταζομαστε.....για σπουδες στο εξωτερικο ή μεταπτυχιακο....θελουν ξανα εξετασεις και αλλο πτυχιο............αυτα που παιρνουν τα παιδια μας ειναι μονο γαι το δημοσιο και για εργαστεις σε καποιο φροντηστηριο ξενων ξλωσσων......αν οπως πανε τα πραγματα θα αλαξει και αυτο και θα ζητανε αλλη πιστοποιηση για να μπορεις να διδαξεις......

οποτε μανουλες μην ανχωνεστε......

εχω γνωστο μου παιδακι που ειναι στο εξωτερικο χωρις να εχει παρει ποτε καποιο απο τα γνωστα πτυχια......απλα μολις τελειωσε το πανεπιστημιο εγωσε καποιεσ εξετασεις(μετα απο καταληλη προετοιμασια) και τον δεχτηκαν.........απλα πραγματα......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Τελικά οι περισσότεροι γονείς όταν ξεκινάει το παιδί τους μια ξένη γλώσσα, έχουν στο μυαλό τους τα πτυχία... Τί να πω, δεν το καταλαβαίνω... Ποιο είναι τελικά το ζητούμενο, να πάρουν το FCE ή να έχουν αληθινή επαφή με την ξένη γλώσσα; Πόσο μηχανικό είναι να μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα στοχεύοντας απλά σε ένα χαρτί; Πιστεύετε ότι μια εταιρία θα προσλάβει έναν άνθρωπο που έχει proficiency χωρίς να τεστάρει με κάποιο τρόπο αν τα αγγλικά του είναι λειτουργικά και υψηλού επιπέδου;

 

Τέλος πάντων αυτό που ήθελα να πω εγώ είναι ότι ένα παιδί όταν ξεκινάει σε πολύ μικρή ηλικία μια γλώσσα, σε επίπεδο προφορικό,[ που τόσο πολύ κάποιοι γονείς το θεωρούν κάτι το μη ουσιαστικό], ο εγκέφαλός τους δεν την αντιλαμβάνεται ως μια ξένη γλώσσα στα 4 ή στα 5, αλλά ως μια ακόμα γλώσσα επικοινωνίας. Συνηθίζει στο ηχόχρωμα και την προφορά της γλώσσας. Αυτό σημαίνει ότι η επαφή με τη γλώσσα θα είναι γι΄αυτά κάτι διαφορετικό στο μέλλον από μια ξερή εκμάθηση ξένης γλώσσας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τέλος πάντων αυτό που ήθελα να πω εγώ είναι ότι ένα παιδί όταν ξεκινάει σε πολύ μικρή ηλικία μια γλώσσα, σε επίπεδο προφορικό,[ που τόσο πολύ κάποιοι γονείς το θεωρούν κάτι το μη ουσιαστικό], ο εγκέφαλός τους δεν την αντιλαμβάνεται ως μια ξένη γλώσσα στα 4 ή στα 5, αλλά ως μια ακόμα γλώσσα επικοινωνίας. Συνηθίζει στο ηχόχρωμα και την προφορά της γλώσσας. Αυτό σημαίνει ότι η επαφή με τη γλώσσα θα είναι γι΄αυτά κάτι διαφορετικό στο μέλλον από μια ξερή εκμάθηση ξένης γλώσσας.

Συμφωνώ πάρα πολύ σε αυτό. Επίσης θα έλεγα όχι μόνο να την αρχίσει νωρίς αλλά και να την τελειώσει αργά - επιδιώκοντας να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες και πληρέστερες γνώσεις και όχι απλά "ένα πτυχίο".

 

Έχετε υπόψην σας ότι δεν είναι όλα τα Lower και όλα τα Proficiency ίδια... άσχετα αν επισήμως αναγνωρίζονται από τον ΑΣΕΠ.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν πρεπει να υποτιμαμε τις ειδικες και βαθυτερες γνωσεις που αποκτα κανεις κατα τη διαρκεια προετοιμασιας για τα πτυχια αυτα.

Η πιεση, τα συνεχομενα τεστ, η αναγνωση λογοτεχνικων βιβλιων, οι εργασιες, οι συνεχεις εκθεσεις συντελουν στην βαθυτερη γνωση - ιδιως για το proficiency- και στην επαναληψη και εμπεδωση ολων των δυσκολων και σπανιων γραμματικων και συντακτικων φαινομενων και στην απομνημονευση φοβερου λεξιλογιου.

Ολα αυτα με τον καταλληλο διασκαλο, ναι μπορει να σε οδηγησουν στην αριστη γνωση της γλωσσας που θα διατηρησεις για παντα.

Αντιθετα οι περισσοτεροι γνωστοι συγγενεις και φιλοι που δεν ξερουν καλα ξενες γλωσσες, δεν πηγαν συνηθως σε καλα φροντιστηρια (δεν μπορουσαν και οι γονεις τους να ελεγχουν τη δουλεια που γινοταν σε αυτα, λογω κυριως αγνοιας της γλωσσας) κι ετσι δεν πηραν ποτε τα πτυχια τους, παροτι παρακολουθησαν τις ταξεις προετοιμασιας (καποιοι την παρατησαν στη μεση). Ειχαν πολλα κενα και δεν μπορεσαν να παρουν τα πτυχια αυτα. Και η σχετικα επιφανειακη γνωση της γλωσσας με τα χρονια χανεται κι αυτη.

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα πτυχια βοηθουν παρα παρα παρα πολυ στη γνωση της γλωσσας. Και ιδιαιτερα το proficiency. Ακομη κι αν δεν τα χρησιμοποιεις μετα, διατηρεις την αριστη γνωση της γλωσσας.

Με το lower τωρα, ενταξει δεν ισχυει το ιδιο. Αν τα χρησιμοποιεις στη δουλεια σου, μια χαρα. Αν ομως τα αφησεις, θα σε αφησουν. Αυτο που πιστευω εγω, ειναι καλυτερα μια γλωσσα με proficiency, παρα 2 ή 3 με lower ή ακομη χειροτερα χωρις κανενα πτυχιο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με Mamvas...το πτυχιο δεν ειναι μονο το χαρτι και φυσικα δεν αναιρει την καλη εκμαθηση της γλωσσας....Εξαλλου αντε και το πηρες...και αντε και εμαθες και καλα τη γλωσσα...πρεπει να συνεχισεις την εξασκηση αν θες να κρατας επαφη καλη ;) αυτό όμως δεν σημαινει ότι πρεπει να υποτιμω την πιστοποιηση....

Όλα με μετρο....και το κάθε τι έγκειται στη χρηση του...Βασικοι κανονες.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν πρεπει να υποτιμαμε τις ειδικες και βαθυτερες γνωσεις που αποκτα κανεις κατα τη διαρκεια προετοιμασιας για τα πτυχια αυτα.

Η πιεση, τα συνεχομενα τεστ, η αναγνωση λογοτεχνικων βιβλιων, οι εργασιες, οι συνεχεις εκθεσεις συντελουν στην βαθυτερη γνωση - ιδιως για το proficiency- και στην επαναληψη και εμπεδωση ολων των δυσκολων και σπανιων γραμματικων και συντακτικων φαινομενων και στην απομνημονευση φοβερου λεξιλογιου.

Ολα αυτα με τον καταλληλο διασκαλο, ναι μπορει να σε οδηγησουν στην αριστη γνωση της γλωσσας που θα διατηρησεις για παντα.

Καμία αντίρρηση προς αυτό. Η προετοιμασία των πτυχίων έχει το ρόλο της στην εκμάθηση της γλώσσας και αν γίνει σωστά μπορεί να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα.

 

Όμως, δεν είναι όλα τα Proficiency ίδια. Υπάρχουν Proficiency (αναγνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ...) που δεν απαιτούν ούτε πίεση, ούτε τεστ, ούτε ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, ούτε εργασίες, ούτε βαθύτερη γνώση της γλώσσας. Αυτά είναι συνήθως τα Proficiency που παίρνουν οι μαθητές που ξεκίνησαν τη γλώσσα στην Τετάρτη Δημοτικού και την τελείωσαν στην Α Γυμνασίου και χωρίς να ζοριστούν (ή περνώντας τις τάξεις 2-2) ενώ ο γονιός καμαρώνει που το παιδί του πήρε το Proficiency 12 χρονών (γουάου) και "καλά, ο δικός σου ακόμα κάνει αγγλικά στο Λύκειο, α πα πα!"

 

Και φυσικά το θέμα δεν είναι απλά να πάρεις το όποιο χαρτί, αλλά να το πάρεις με καλό βαθμό. Ειδικά στο επίπεδο του Lower, που ο χειρότερος μαθητής έχει στην πραγματικότητα επίπεδο Β1 και ο καλύτερος C1, δηλαδή πρακτικά τους χωρίζει ένα χάσμα.

 

Δείτε αυτό το διάγραμμα για να καταλάβετε τι εννοώ: http://www.cambridgeenglish.org/images/126130-cefr-diagram.pdf

 

Οπότε γενικότερα προσοχή και συναίσθηση ότι η καλή γνώση της γλώσσας δεν επιτυγχάνεται ούτε σε μικρό χρονικό διάστημα, ούτε με λίγες ώρες μάθημα, ούτε χωρίς κόπο και επιμονή. Και κυρίως ότι δεν πιστοποιείται από οποιοδήποτε τυχαίο Λόουερ ή Προφίσιενσι περασμένο "στη βάση" (η οποία βάση να ξέρετε ότι διαφέρει από τεστ σε τεστ - όσο πιο απλό το τεστ, τόσο πιο χαμηλή η βάση του).

 

Αν θέλουμε τα παιδιά μας να μπορούν να χειριστούν 2 ή 3 γλώσσες άψογα μεγαλώνοντας (και όχι να μιλάνε τσάτρα-πάτρα), και να έχουν τα ανάλογα πιστοποιητικά που το αποδεικνύουν, πρέπει από τώρα να σκεφτούμε τις επιλογές που θα κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως στο σχολειο (ιδιωτικο) κανουν απο προνηπιο αγγλικα και γαλλικα..πολυ απλα πραγματα...στη δευτερα απο οτι καταλαβα τα εντατικοποιουν, αυτο σημαινει οπως ειπε και η λαιδα (αν θυμαμαι καλα:wink:) οτι εχουν βιβλιο κανουν ορθογραφια, διαβαζουν κανονικα κειμενακια κλπ...πχ ο γιος μου τωρα που τελειωνει τη δευτερα βλεπω μπορει να καταλαβει και να μιλησει αρκετα καλα. Βεβαια εγω δεν εχω ιδεα για ποιοες ταξεις μιλατε, δεν εχω ασχοληθει με φροντιστηρια γιατι για οσο ειμαστε σε αυτο το σχολειο δε σκοπευω να τους κανω εξωσχολικη ξενη γλωσσα. Παντως αυτο που παρατηρησα ειναι οτι μια χαρα τα καταφερνουν οταν ξεκινουν απο δευτερα δημοτικου.. και με δυο ξενες γλωσσες ακομη...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως στο σχολειο (ιδιωτικο) κανουν απο προνηπιο αγγλικα και γαλλικα..πολυ απλα πραγματα...στη δευτερα απο οτι καταλαβα τα εντατικοποιουν, αυτο σημαινει οπως ειπε και η λαιδα (αν θυμαμαι καλα:wink:) οτι εχουν βιβλιο κανουν ορθογραφια, διαβαζουν κανονικα κειμενακια κλπ...πχ ο γιος μου τωρα που τελειωνει τη δευτερα βλεπω μπορει να καταλαβει και να μιλησει αρκετα καλα. Βεβαια εγω δεν εχω ιδεα για ποιοες ταξεις μιλατε, δεν εχω ασχοληθει με φροντιστηρια γιατι για οσο ειμαστε σε αυτο το σχολειο δε σκοπευω να τους κανω εξωσχολικη ξενη γλωσσα. Παντως αυτο που παρατηρησα ειναι οτι μια χαρα τα καταφερνουν οταν ξεκινουν απο δευτερα δημοτικου.. και με δυο ξενες γλωσσες ακομη...

ναι και εμεις ετσι καναμε...;)

εγω του εκανα ιδιατερα από την αρχη της χρονιας....Πριν λιγο καιρο στο Λονδινο, μπορεσε και συννενοηθηκε :)

Δεν αγχωνομαι καθολου....πλεον ολες οι μαμαδες (τουλάχιστον οι πιο πολλες) ειμαστε και υποψιασμένες και ενημερες....Οποτε θεωρω ότι η επιλογή της κάθε μιας είναι η ιδανικη για την περιπτωση της.

Τα αγγλικα είναι μια γλωσσα που θα τη χρησιμοποιει πιθανότατα ΣΥΝΕΧΕΙΑ....δεν θα σταματησει ποτε να ασχολειται με αυτην...Επειδή όμως θα κανει και δευτερη γλωσσα , θεωρω ότι οσο πιο νωρις εχουν μπει οι βασεις για την πρωτη ξενη γλωσσα, τοσο πιο ευκολο θα είναι όταν ξεκινησει την δευτερη ξενη γλωσσα.

Τα πτυχια θα ερθουν ούτως η αλλως.....

Link to comment
Share on other sites

Να απαντησω κι εγω η...μικρη.... ειμαι 26.

Α. ποσα χρονια χρειαζονται

Εκανα αγγλικα 7 χρονια και όχι τόσα πολλά που λέτε....οποτε αν ξεκινησεις οπως εγω τεταρτη δημοτικου, στην Α' Λυκειου, το παιρνεις το Proficiency.

Εκανα μια ταξη προκαταρτικη και βαριομουν απιστευτα, μετα τάξη Α, μετα Β,C,D μια χρονια lower και μια Proficiency. Tα παιδια μου δεν θα τα παω προκαταρτικη, και λεω να μη δωσουν πτυχια πριν δουμε τι θελουν να κανουν. Γιατι; διαβαστε παρακατω.

 

Β. Ποσο μετρανε ολα αυτα τα πτυχια

Οταν βγήκα στην αγορα εργασιας και οταν εψαξα για μεταπτυχιακο, ειδα οτι ΔΕΝ μετράνε ΜΙΑ τα πτυχια...το ξερετε οτι με το proficiency λεμε στην ελλαδα οτι διδασκεις, και αν πας να διδαξεις αγγλικα σε ξενη χωρα, σου λενε οτι ειναι ακυρο; Υπαρχει αλλο πτυχιο, ειδικο. Για τα μεταπτυχιακα, θελουν αλλες εξετασεις, παλι...:mad:

 

Γ. Από ποια ηλικια να μαθαινει ενα παιδι μια ξενη γλωσσα.

Εχει σημασια, τι ακριβως εννοεις. Αν εννοεις να πηγαινει φροντιστηριο, να κανει μαθημα, γραμματικη κτλ, απο τριτη δημοτικου, τεταρτη ισως; Αν εννοεις τραγουδακια, DVD, παραμυθακια, επαφη με τη γλωσσα σαν παιχνιδι, οσο πιο συντομα μπορεις....μου μιλουσε η μητερα μου οταν ημουν πολυ μικρη και μου εμειναν, μετα περναγα τις ταξεις χωρις κοπο. Τα ηξερα.

Link to comment
Share on other sites

Να απαντησω κι εγω η...μικρη.... ειμαι 26.

Α. ποσα χρονια χρειαζονται

Εκανα αγγλικα 7 χρονια και όχι τόσα πολλά που λέτε....οποτε αν ξεκινησεις οπως εγω τεταρτη δημοτικου, στην Α' Λυκειου, το παιρνεις το Proficiency.

Εκανα μια ταξη προκαταρτικη και βαριομουν απιστευτα, μετα τάξη Α, μετα Β,C,D μια χρονια lower και μια Proficiency. Tα παιδια μου δεν θα τα παω προκαταρτικη, και λεω να μη δωσουν πτυχια πριν δουμε τι θελουν να κανουν. Γιατι; διαβαστε παρακατω.

 

Β. Ποσο μετρανε ολα αυτα τα πτυχια

Οταν βγήκα στην αγορα εργασιας και οταν εψαξα για μεταπτυχιακο, ειδα οτι ΔΕΝ μετράνε ΜΙΑ τα πτυχια...το ξερετε οτι με το proficiency λεμε στην ελλαδα οτι διδασκεις, και αν πας να διδαξεις αγγλικα σε ξενη χωρα, σου λενε οτι ειναι ακυρο; Υπαρχει αλλο πτυχιο, ειδικο. Για τα μεταπτυχιακα, θελουν αλλες εξετασεις, παλι...:mad:

 

Γ. Από ποια ηλικια να μαθαινει ενα παιδι μια ξενη γλωσσα.

Εχει σημασια, τι ακριβως εννοεις. Αν εννοεις να πηγαινει φροντιστηριο, να κανει μαθημα, γραμματικη κτλ, απο τριτη δημοτικου, τεταρτη ισως; Αν εννοεις τραγουδακια, DVD, παραμυθακια, επαφη με τη γλωσσα σαν παιχνιδι, οσο πιο συντομα μπορεις....μου μιλουσε η μητερα μου οταν ημουν πολυ μικρη και μου εμειναν, μετα περναγα τις ταξεις χωρις κοπο. Τα ηξερα.

 

 

Ελισα μου, μπορει να εισαι μικρη......... αλλα ολοσωστη!

ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Το πτυχιο ειναι απλα μια πιστοποιηση οτι εχεις φτασει σε ενα συγκεκριμενο επιπεδο και οχι οτι ξερεις τη γλωσσα. Ουτε ειναι καποιο διαβατηριο ;) η πιστοποιηση σε ο, τι κανουμε καλο ειναι να υπαρχει κατα τη γνωμη μου.

Να μην τα υπερτιμαμε αλλα γιατι να τα υποτιμαμε;

Link to comment
Share on other sites

Το πτυχιο ειναι απλα μια πιστοποιηση οτι εχεις φτασει σε ενα συγκεκριμενο επιπεδο και οχι οτι ξερεις τη γλωσσα. Ουτε ειναι καποιο διαβατηριο ;) η πιστοποιηση σε ο, τι κανουμε καλο ειναι να υπαρχει κατα τη γνωμη μου.

Να μην τα υπερτιμαμε αλλα γιατι να τα υποτιμαμε;

 

Καταρχας, δεν τα υποτιμω. Απλα προτεινω, να βγουμε απο το κουτι του να δινουμε ολοι τα ιδια πτυχια στη χωρα μας, που τελικα σε αρκετες περιπτωσεις (εργασια στο εξωτερικο, πτυχια, διδασκαλια γλωσσας) δεν ειναι επιλεξιμα, αντι να αξιολογουμε, ποια πιστοποιηση ειναι απαραιτητη για εμας, τη δικη μας περιπτωση. Οχι να μην παρουμε καμμια πιστοποιηση αλλα να γλυτωσουμε με λιγα λογια χρονο, χρημα και αγχος για τα παιδια, για χαρτια που ισως δεν τους χρησιμευσουν σε τιποτα. Για να μη θυμηθω τα γαλλικα, που διναμε ανα δυο ενοτητες οταν ημουν μικρη!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...