Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γιατι τοσο διαβασμα στην Α'δημοτικου?


Anael

Recommended Posts

Είναι στην β'δημοτικού το παιδάκι σας?

 

υ.γ.όταν πατάω το quote φανερώνεται από πάνω η γραμματοσειρά

Αν αυτές τις λέξεις δεν τις είχει βάλει η δασκάλα ΚΑΙ για ορθογραφία ναι σημαίνει πως δεν "ανακατεύεστε" περισσότερο εσείς και από τη στιγμή κιόλας που το αυ δεν το διδάχθηκαν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 137
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Αν αυτές τις λέξεις δεν τις είχει βάλει η δασκάλα ΚΑΙ για ορθογραφία ναι σημαίνει πως δεν "ανακατεύεστε" περισσότερο εσείς και από τη στιγμή κιόλας που το αυ δεν το διδάχθηκαν.

 

ναι, μα τους έβαλε να διαλέξουν όποια λέξη θέλουν από το λεξικό........δλδ να τη γράφαμε αντιγραφή λάθος? εκεί κόλλησα.....

Link to comment
Share on other sites

ναι, μα τους έβαλε να διαλέξουν όποια λέξη θέλουν από το λεξικό........δλδ να τη γράφαμε αντιγραφή λάθος? εκεί κόλλησα.....

 

Αν τους τη ζήτησε την λέξη για αντιγραφή και ορθογραφία τότε σημαίνει πως την μαθαίνουμε.

 

Και να μην αγχώνεσαι, είσαι μαμά "πρωτακίου" :P,όλα καλά θα πάνε.Να συμβουλέυσαι την δασκάλα του για τυχόν απορίες με το παιδί σου.Ο δάσκαλος δεν θέλει το κακό κανενός παιδιού.Να εμπιστευόμαστε τους δασκάλους των παιδιών μας και να τους στηρίζουμε και πίστεψέ με πως το παιδί όταν βλέπει τον γονιό του να μιλάει με καλά λόγια για το σχολείο του και τον δάσκαλο, τοτε η σχέση αυτή γίνεται όλο και πιο δυνατή και το παιδί μαθαίνει ν'αγαπά με την ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ& ΒΑΘΥΤΕΡΗ λέξη το ΣΧΟΛΕΙΟ (όχι σαν την χ εγκατάσταση, αλλά σαν θεσμό και έννοια)φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Αν τους τη ζήτησε την λέξη για αντιγραφή και ορθογραφία τότε σημαίνει πως την μαθαίνουμε.

 

μάλλον έπρεπε να τον προτρέψω να διαλέξει ανάμεσα από λέξεις που ήξερε......το αυ και ειδικά ως αβ θα κάνουν καιρό να το συναντήσουν......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

μάλλον έπρεπε να τον προτρέψω να διαλέξει ανάμεσα από λέξεις που ήξερε......το αυ και ειδικά ως αβ θα κάνουν καιρό να το συναντήσουν......

 

χαχαχα μην αγχώνεσαι, μια χαρά θα τα πάει το παιδάκι σου :) Καλό μεσημέρι πάω να πάρω το παιδάκι μου στις 14:00 σχολάει.:)

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα μην αγχώνεσαι, μια χαρά θα τα πάει το παιδάκι σου :) Καλό μεσημέρι πάω να πάρω το παιδάκι μου στις 14:00 σχολάει.:)

 

Κι εγώ πρέπει να κατέβω θα έρθουν σε λίγο.......καλό απόγευμα!

Link to comment
Share on other sites

ναι, μα τους έβαλε να διαλέξουν όποια λέξη θέλουν από το λεξικό........δλδ να τη γράφαμε αντιγραφή λάθος? εκεί κόλλησα.....

 

Όχι καλέ. Εμείς τέτοιες ασκήσεις κάναμε στο νηπιαγωγείο και τις γράφαμε κανονικά ορθογραφημένα.:-) Νομίζω χειρότερο κακό θα κάνεις αν μάθει μία λέξη ανορθόγραφα, έστω και παπαγαλία και μετά ξαφνικά να του πεις ότι γράφεται αλλιώς...

Link to comment
Share on other sites

Σε εμάς πέρυσι στην Α' δημοτικού, η δασκάλα φρόντιζε να φέρνει σε επαφή τα παιδιά με τους χρόνους για να μπορούν να περιγράψουν πράγματα που τους ενδιαφέρουν.

π.χ. "Εχθές, έφαγα φακές".

"Τρέχω στην αλάνα".

"Θα πάω εκδρομή".

Κι αυτό έγινε κυρίως μετά τα Χριστούγεννα (ή και πιο αργά).

 

Κανόνες δε λένε. Ούτε κατηγορίες αναφέρουν. Απλά τα παραδείγματά τους φροντίζουν να περιέχουν τα συγκεκριμένα.

Ουσιαστικά έτσι κάνουν μια βασική επισκόπηση σε όσα θα μάθουν πιο εμπεριστατωμένα αργότερα.

 

Με τον πολλαπλασιασμό και την προπαίδεια (όχι όμως τη διαίρεση) τα έφερε σε επαφή προς το καλοκαίρι για ελάχιστο. Κι αυτό γιατί πραγματικά είχε καλύψει πολλά πράγματα από όσα έπρεπε. Ήταν και τμήμα που "τράβαγε" κι έτσι έκανε μια εισαγωγή αλλά δεν επέμεινε. Όποιος κατάφερε, όσο κατάφερε. Τα υπόλοιπα στη Β' δημοτικού.

 

 

Τα λάθη, τα διορθώνουμε επιτόπου (τη στιγμή που γράφεται η λέξη). Έτσι "καταγράφεται" στο μυαλό μόνο το σωστό. Ακόμα κι αν δεν το θυμάται συνειδητά, "πάει" το χέρι μόνο του μετά. Αν για κάποιο λόγο δεν ήμουν παρούσα στο γράψιμο και ξέφυγε λάθος, το άφηνα για τη δασκάλα (αν ήξερα πως σίγουρα θα το δει για διόρθωμα). Γιατί αυτό την κάνει να γνωρίζει που να επιμείνει. Αν όμως ήξερα πως είναι δουλειά ρουτίνας και μάλλον δε θα την κοιτούσε με προσοχή, τότε το διόρθωνα εγώ αφού το κουβεντιάζαμε πρώτα.

 

 

Τώρα στη Β' δημοτικού και οι δύο γράφουν πολύ ορθογραφημένα. Σίγουρα υπάρχουν λάθη, αλλά είναι ελάχιστα και σε δύσκολες λέξεις. Η δασκάλα της πρώτης έκανε καλή δουλειά. Με τις φωτοτυπίες της, με την αντιγραφή στο σπίτι και την ορθογραφία. Ξεκινώντας από 10-20 λεπτά διάβασμα στην αρχή και φτάνοντας και τη 1 ώρα (καμιά φορά και παραπάνω σε εξαιρετικές περιπτώσεις). Ναι υπήρξε ένα διάστημα που την 1,5 ώρα + την είχαμε στην τσέπη. Μίλησαν οι γονείς και άλλαξε την ίδια κι όλας μέρα το θέμα. Προσαρμόστηκε στη 1 ώρα. Δεν ήταν από πρόθεση νομίζω, απλά από ... κεκτημένη ταχύτητα.

 

(Τον φετινό να δω πώς θα τον... περιορίσουμε... :lol:)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στα ελεύθερα θέματα σε εκθεσούλες-περιλήψεις δεν διορθώνει η δασκάλα τους τα λάθη(επομένως ουτε κι εμείς).Αυτό που ενδιαφέρει τον δάσκαλο(αλλά κι εμας) είναι το παιδί να καταφέρει να σκεφτεί και να εκφραστεί μέσω του γραπτού λόγου.Η ορθρογραφία μαθαίνεται μέσω της αντιγραφής και της επνανάληψης.Οι γραπτές εργασίες και δη οι εκθέσεις δεν διορθώνονται ούτε από τον ίδιο το δάσκαλο.

 

Ναι σωστά τα λες...

 

Εγώ προσωπικά στις εκθέσεις τους και γενικά στα ελεύθερα θέματα δεν διορθώνω τα ορθογραφικά λάθη όπως κάνω στην ορθογραφία. Επειδή όμως βλέπω πχ κάποιες φορές και το ρήμα με ο απο κάτω βάζω μία μικρή γραμμή με το μολύβι ( όχι στυλό) Δε μου αρέσει να το αφήνω και έτσι.

Στη συνέχεια σε κάποια άλλη ώρα στο σχολείο ανοίγουμε τα λεξικά μας και συζητάμε τα λάθη μας. Κάποιες λέξεις τις βρίσκουμε στο λεξικό και άλλες απλές θυμόμαστε κανόνες που έχουμε μάθει στη γραμματική .

Θα θυμίζω ας πούμε "πως γράφονται τα ρήματα που τελειώνουν σε -ώνω ;

και τα παιδιά διορθώνουν. Σβήνουν τη λάθος λέξη και γράφουν τη σωστή.

 

Εξάλλου αν απλά εγώ διόρθωνα τη λέξη το παιδί δε θα μάθαινε το σωστό. Δύσκολο να κάτσει λέξη λέξη να δει τι είχε κάνει. Άρα δε θα κέρδιζα τίποτα. Βλέποντας όμως μόνο του, ψάχνοντας για το σωστό και διορθώνοντας το σίγουρα θα του μείνει περισσότερο.

Την εργασία αυτή την κάνουμε στο σχολείο , σπάνια ίσως το κάνουν και σπίτι ( με το λεξικό τους)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

μπορεί κάποια μαμά ή δασκάλα να μου πει τι ακριβώς πρέπει να μάθει το παιδί στην Α δημοτικού? ΔΛΔ από ανάγνωση, γραφή (πχ δυο τρεις σειρούλες ή μόνο αντιγραφή) μαθηματικά (πράξεις?ποιες? προβληματάκια?)

 

τελειώνοντας την πρώτη ποιά πράγματα θεωρούνται "κτήμα" μας?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...