Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πρόβλημα με διευθύντρια παιδ. σταθμού


Recommended Posts

Εγώ πάντως θα έκανα έγγραφο, θα έβαζα και κάποιο επίσημο χαρτί που περιγράφει την κατάσταση του μικρού (πχ υψηλός δείκτης ευφυίας ή οτιδήποτε) και θα ζητούσα επισήμως για την εξατομικευμένη διδασκαλία που λέει το Εμμάκι και θα κότσαρα και τη σχετική νομθεσία, κάνοντας τα παράπονά μου για το πως χειρίζεται το θέμα η νηπιαγωγός.

 

 

Δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση για ευφυία.

Επίσης, δεν μπορεί να "κοτσάρει" τη σχετική νομοθεσία, γιατί αυτή ισχύει για τα παιδιά που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ο παιδικός σταθμός δεν είναι πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Δημοφιλείς ημέρες

Περισσότερες δημοσιεύσεις

H εντύπωσή μου πάντως είναι ότι ακόμα και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, όταν μια δασκάλα απαιτεί "επίσημη" γνωμάτευση, δηλαδή απο δημόσιο φορέα, είναι πολύ πιθανό ότι το ίδιο απρόθυμη θα φανεί και αν την πάρει τελικά.

 

Έχω ακούσει για δασκάλες που το εφαρμόζουν αυτό χωρίς να χρειαστεί ο γονιός να κάνει τίποτα. Μιλάω βέβαια για την ίδια τη δασκάλα του κανονικού τμήματος, όχι για ενισχυτική διδασκαλία σε τμήμα ένταξης ή κάτι τέτοιο, γιατί η ενισχυτική αυτή την έννοια έχει αποκτήσει.

 

Δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση ήδη υπάρχει η γνωμάτευση από "ανεπίσημο", ιδιωτικό φορέα, αλλά η δασκάλα σε τι ακριβώς την αμφισβητεί; Αν πιάσει κανείς τα ευρήματα ένα-ένα δεν αποδεικνύονται από το ίδιο το παιδί που το βλέπει η δασκάλα; Καλώς εχόντων, δεν θα έπρεπε η ίδια η δασκάλα να μη χρειάζεται κανενός είδους γνωμάτευση προκειμένου να κάνει εξατομικευμένη διδασκαλία; Λες και είναι φάρμακο που έχει παρενέργειες...

 

Πάντως σε ευχαριστώ emmaki για το προηγούμενο ποστ, ήταν κατατοπιστικότατο.

 

Και τέλος πάντων στο νηπιαγωγείο που μπορεί να γίνεται εργασία σε "project" υπάρχουν αρκετά περιθώρια για εξατομίκευση. Στο δημοτικό στενεύουν αρκετά τα περιθώρια.

Link to comment
Share on other sites

Και τέλος πάντων στο νηπιαγωγείο που μπορεί να γίνεται εργασία σε "project" υπάρχουν αρκετά περιθώρια για εξατομίκευση. Στο δημοτικό στενεύουν αρκετά τα περιθώρια.

 

Πάλι μπορεί ανετότατα να γίνει. Απλά δίνει στο παιδί ο δάσκαλος πιο "δύσκολες" ασκήσεις....

 

Όταν διδάσκει π.χ. την κάθετη πρόσθεση με μονοψήφιους αριθμούς, φυσικά το παιδί υποχρεούται να είναι ήσυχο την ώρα της παράδοσης (άλλωστε όλοι είχαμε κάτι που βαριόμασταν ή δεν χωνεύαμε στην τάξη και όμως εκεί ήμασταν και κάναμε ησυχία) και μετά στις ασκήσεις μπορεί να δώσει τις 3 ασκήσεις με τους μονοψήφιους συν άλλες 2 με διψήφιους....

Στη γλώσσα, μπορεί να διδάσκει συλλαβισμό σε δισύλλαβες και μαζί με τις 3 δισύλλαβες που θα έχουν στο σπίτι, να δώσει και 3 τετρασύλλαβες....

 

Αυτή είναι η εξατομικευμένη με πολύ απλό τρόπο. Ούτε δύσκολο, ούτε κοπιαστικό, ούτε τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη διάγνωση για ευφυία.

Επίσης, δεν μπορεί να "κοτσάρει" τη σχετική νομοθεσία, γιατί αυτή ισχύει για τα παιδιά που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ο παιδικός σταθμός δεν είναι πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

 

 

Αφού της είπε ο αναπτυξιολόγος για την υψηλή νοημοσύνη. Νόμιζα ότι το είχε πει γραπτώς.

 

Τέλοσπάντων, και οι παιδικοί σταθμοί διέπονται από κάποιους, νόμους, κανονισμούς κτλ. Θα εντόπιζα ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημά μου με την συμπεριφορά της νηπιαγωγού, θα έβρισκα αν δεσμεύεται από κάποιον κανονισμό ή οτιδήποτε και θα το ανέφερα στο έγγραφο των παραπόνων μου. Αν τώρα, δεν έβρισκα τίποτα σχετικό, θα έφτιαχνα και πάλι το έγγραφο, θα εξέφραζα ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημά μου και θα ρωτούσα τους αρμοδίους, τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση. Φαντάζομαι έστω και μια επίπληξη στη δασκάλα, μπορεί να ήταν αρκετή για να συμμαζευτεί.

 

Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα που διαιωνίζεται και δεν μπορείς να βρεις άκρη με τον προφορικό λόγο, τότε κάτι μπορεί να γίνει όταν αποτυπώσεις το πρόβλημα σε χαρτί. Δεν υπάρχει περίπτωση να άλλαζα σχολείο στο παιδί αν είχα θέμα με την δασκάλα του. Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα το αντιμετωπίζουμε και δεν κάνουμε παράκαμψη για να το αποφύγουμε.

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να σου μιλήσω ειλικρινά κουράστηκα κ μόνο που διάβασα όλους τους διαλόγους που μας παράθεσες με την δασκάλα. Εγω δεν εχω τέτοια υπομονή να εξηγώ , να παρακαλώ για μια σωστή μεταχείριση απέναντι στο παιδί μου. Θα της μίλαγα μια- δυο φορές κ μετά θα της έστελνα τον άντρα μου που δεν καταλαβαίνει τίποτα. Θα της τα λέγε απο την καλή κ από την ανάποδη!!!! Εσύ έχεις παει τόσες φορές κ μονίμως προσβολές, σε υποτιμάει κ τόσα άλλα.

Εγω κλαίει το μωρο μου για κάτι ασήμαντο κ βουρκωνω, όχι να χω την κάθε παλαβιαρα να του κάνει μαύρη την ψυχούλα κ να περιμένω τόσο καιρό μια λύση έξ ΄ ουρανού. Αυτή δεν αλλάζει, βρίσκει κ τα κάνει. Ε λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι ή να κάνουν άλλο επάγγελμα ή να συμμορφωθούν...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...