Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

προνηπιο ή παιδικος?


Recommended Posts

Το νηπιαγωγείο θα είναι εκεί και του χρόνου. Χωρίς κλήρωση. Δεν πρόκειται να χάσει τίποτα. ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κλάσεις ανώτερο το προνήπιο στη δική μου περίπτωση!!!

Στον δημόσιο παιδικό δε μου τα έμαθαν τίποτα απολύτως, απλά τα κρατούσαν να περάσει η ώρα να σχολάσουν...

Αφού πέρασε εκείνη η χρονιά λοιπόν με το ζόρι, δε το σκέφτηκα στιγμή, τα έγραψα στο προνήπιο, ολοήμερο. Μου έλεγαν διάφορες γνωστές: "μα γιατί να παιδεύεσαι με φαγητά κάθε μέρα, στον παιδικό τα ταίζουν κ είσαι ξέγνοιαστη...". Ε λοιπόν, δε το μετάνοιωσα ποτέ! Το πόσα περισσότερα πράγματα κάνουν κ μαθαίνουν, δε συγκρίνεται με τίποτα!! Περάσαμε 2 υπέροχα χρόνια με υπέροχες νηπιαγωγούς που πραγματικά αγαπούν τη δουλειά τους κ μακάρι να ήταν έτσι σ'όλα τα σχολεία του κόσμου...:P

Link to comment
Share on other sites

ειμαστε σε πολυ καλο παιδικο σταθμο.. κανουν πολλα πραγματα

 

το νηπιαγωγειο δεν το ξερω..

 

εχω αποφασισει (οκ, 99% λολ)

 

παιδικος, αλλη μια χρονια:P

 

ευχαριστω πολυ κοριτσια, για ολες τις απαντησεις

Link to comment
Share on other sites

Αρκεί να μην είναι μεγάλο τμήμα (25 παιδιά πχ) με μία μόνο νηπιαγωγό....

 

.....το οποίο ισοδυναμεί με κόλλαση για την νηπιαγωγό!!!!

 

εμάς θα είναι όπως γράφεις παραπάνω με 5 προνήπια και όλα τα άλλα νήπια!!!!!!!!

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Φυστικακι, επειδή φέτος έχει γίνει ο γνωστός χαμός με την εεταα, μίλησε αύριο (δλδ σήμερα) με τον σταθμό που περάσατε, επιβεβαίωσε ότι όντως περάσατε (στον δικό μας έχουν περάσει περισσότερα παιδιά από όσα είχε δηλώσει ο σταθμός ότι επιθυμεί), δες τι θα σου στοιχίσει οικονομικά η θέση μέσω ΕΣΠΑ, κ μετά αποφάσισε... Από ότι φαίνεται, η ταλαιπωρία δεν έχει τελειώσει ακόμα (τουλάχιστον όχι για όλους)...

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

λοιπον, στο θεμα μας..

 

μας ειχαν ενημερωσει και πριν τις νεες θεσεις της επιδοτησης, αυτες που βγηκαν προχτες, οτι ημασταν οκ, -επανεγγραφη ηταν αλλωστε- στον παιδικο, με τροφεια 60 ευρω (ειναι δημοσιος)

δεν ξερω τωρα με την επιδοτηση, θα πληρωνω? ρωτησα και μου ειπαν δεν εχουν παρει ακομα τις καινουργιες λιστες με τις επιδοτησεις...

 

οπως και να εχει ομως, εκει θα παμε τελικα, περασαμε και σημερα απο κει, αυριο ξεκινανε κανονικα...

 

νηπιο του χρονου, πρωτα ο Θεος

Link to comment
Share on other sites

κι εγώ δεν έχω καταλάβει ποιά η διαφορά μεταξύ παιδικού σταθμού και προνηπίου. εννοείτε ότι στον παιδικό σταθμό κάνουν μόνο φύλαξη (παιχνιδάκια, τραγουδάκια κλπ) ενώ στο προνήπιο μαθαίνουν γράμματα, αριθμούς κλπ?

γιατί εμείς από 2 ετών πήγαμε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό και περάσαμε τα τμήματα του μεταβρεφικού (2-3), προπρονηπίου (3-4) και τώρα θα πάμε προνήπιο (4-5). του χρόνου θα συνεχίσουμε στον ίδιο σταθμό που έχει και ιδιωτικό νηπιαγωγείο (5-6). έτσι κι αλλιώς, αυτά που ανέφερε κάποια κοπέλα ότι κάνουν στο προνήπιο (εκδρομές, μουσεία, παραστάσεις, ζαχαροπλαστική, προγραφή κλπ) τα κάνει ο δικός μου από πέρυσι.

μάλλον είναι σε ποιό σχολείο θα πέσεις και σε ποιά εκπαιδευτικό. από κει και πέρα είναι και το θέμα των απεργιών και των αργιών.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά παιδικού και νηπιαγωγείου έγκειται στο ότι στο νηπιαγωγείο ακολουθείται το αναλυτιοκό πρόγραμμα του υπουργείου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ενώ στον παιδικό όχι.

Το νηπιαγωγείο έχει καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα και υπάγεται στο υπουργείο παιδείας, ενώ ο παιδικός μπορεί να έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και υπάγεται στο υπουργείο υγείας.

Στο νηπιαγωγείο οι εργαζόμενοι είναι απαραίτητα εκπαιδευτικοί με πανεπιστημιακή εκπαίδευση ενώ στον παιδικό όχι (απόφοιτοι ΙΕΚ, ΕΠΑΛ, ΤΕΙ).

 

Τώρα στα πλαίσια της δουλειάς.... Από πείρα (11 χρόνια στο κουρμπέτι ως νηπιαγωγός), όσα παιδιά ερχόταν στο νηπιαγωγείο από προνήπια σε ΠΣ ήταν πιο πίσω σε σχέση με τα παιδιά που έκαναν προνήπια στο νηπιαγωγείο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κατάφερναν να συμβαδίσουν με τα τα άλλα παιδιά). Φυσικά, όσα έκαναν προνήπια σε ΠΣ υπερείχαν αυτών που πήγαιναν κατευθείαν στο νηπιαγωγείο, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει άλλη δομή. Και οι εμπειρίες μου είναι από διάφορες πόλεις και χωριά, με διαφορετικά κοινωνικο-οικονομικά επίπεδα γονέων (γιατί παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αυτό).

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά παιδικού και νηπιαγωγείου έγκειται στο ότι στο νηπιαγωγείο ακολουθείται το αναλυτιοκό πρόγραμμα του υπουργείου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ενώ στον παιδικό όχι.

Το νηπιαγωγείο έχει καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα και υπάγεται στο υπουργείο παιδείας, ενώ ο παιδικός μπορεί να έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και υπάγεται στο υπουργείο υγείας.

Στο νηπιαγωγείο οι εργαζόμενοι είναι απαραίτητα εκπαιδευτικοί με πανεπιστημιακή εκπαίδευση ενώ στον παιδικό όχι (απόφοιτοι ΙΕΚ, ΕΠΑΛ, ΤΕΙ).

 

Τώρα στα πλαίσια της δουλειάς.... Από πείρα (11 χρόνια στο κουρμπέτι ως νηπιαγωγός), όσα παιδιά ερχόταν στο νηπιαγωγείο από προνήπια σε ΠΣ ήταν πιο πίσω σε σχέση με τα παιδιά που έκαναν προνήπια στο νηπιαγωγείο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κατάφερναν να συμβαδίσουν με τα τα άλλα παιδιά). Φυσικά, όσα έκαναν προνήπια σε ΠΣ υπερείχαν αυτών που πήγαιναν κατευθείαν στο νηπιαγωγείο, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει άλλη δομή. Και οι εμπειρίες μου είναι από διάφορες πόλεις και χωριά, με διαφορετικά κοινωνικο-οικονομικά επίπεδα γονέων (γιατί παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αυτό).

δηλαδή για να καταλάβω.... στο δημόσιο υπάρχουν εκτός του τμήματος του νηπιαγωγίου (που είναι υποχρεωτικό) και χωριστό τμήμα για προνήπια (που δεν είναι υποχρεωτικό)? ή υπάρχει το νηπιαγωγείο και δίνει στο ίδιο τμήμα και κάποιες θέσεις για προνήπια?

Link to comment
Share on other sites

 

Τώρα στα πλαίσια της δουλειάς.... Από πείρα (11 χρόνια στο κουρμπέτι ως νηπιαγωγός), όσα παιδιά ερχόταν στο νηπιαγωγείο από προνήπια σε ΠΣ ήταν πιο πίσω σε σχέση με τα παιδιά που έκαναν προνήπια στο νηπιαγωγείο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κατάφερναν να συμβαδίσουν με τα τα άλλα παιδιά). Φυσικά, όσα έκαναν προνήπια σε ΠΣ υπερείχαν αυτών που πήγαιναν κατευθείαν στο νηπιαγωγείο, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει άλλη δομή. Και οι εμπειρίες μου είναι από διάφορες πόλεις και χωριά, με διαφορετικά κοινωνικο-οικονομικά επίπεδα γονέων (γιατί παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αυτό).

 

 

πιστευεις οτι η δουλεια ενος γονιου στο σπιτι, με παιχνιδια εκπαιδευτικου χαρακτηρα, προγραφης και προαναγνωσης σ ενα παιδακι 4ή 5 χρονων, δινει ουσιαστικο προβαδισμα στο παιδι?

 

το λεω αυτο, (αν και ειναι αλλο θεμα αυτο απο το υπαρχον τοπικ) γιατι πλεον στη δημοσια εκπαιδευση δεν εχω εμπιστοσυνη λογω συνθηκων πλεον στα δημοσια σχολεια.. αλλα απο την αλλη, δεν εχω οικονομικη δυνατοτητα να στειλω το παιδι σε ιδιωτικο σχολειο...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η διαφορά παιδικού και νηπιαγωγείου έγκειται στο ότι στο νηπιαγωγείο ακολουθείται το αναλυτιοκό πρόγραμμα του υπουργείου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ενώ στον παιδικό όχι.

Το νηπιαγωγείο έχει καθαρά εκπαιδευτικό χαρακτήρα και υπάγεται στο υπουργείο παιδείας, ενώ ο παιδικός μπορεί να έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και υπάγεται στο υπουργείο υγείας.

Στο νηπιαγωγείο οι εργαζόμενοι είναι απαραίτητα εκπαιδευτικοί με πανεπιστημιακή εκπαίδευση ενώ στον παιδικό όχι (απόφοιτοι ΙΕΚ, ΕΠΑΛ, ΤΕΙ).

 

Τώρα στα πλαίσια της δουλειάς.... Από πείρα (11 χρόνια στο κουρμπέτι ως νηπιαγωγός), όσα παιδιά ερχόταν στο νηπιαγωγείο από προνήπια σε ΠΣ ήταν πιο πίσω σε σχέση με τα παιδιά που έκαναν προνήπια στο νηπιαγωγείο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κατάφερναν να συμβαδίσουν με τα τα άλλα παιδιά). Φυσικά, όσα έκαναν προνήπια σε ΠΣ υπερείχαν αυτών που πήγαιναν κατευθείαν στο νηπιαγωγείο, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει άλλη δομή. Και οι εμπειρίες μου είναι από διάφορες πόλεις και χωριά, με διαφορετικά κοινωνικο-οικονομικά επίπεδα γονέων (γιατί παίζει πολύ μεγάλο ρόλο αυτό).

 

Αν πάρουμε ως δεδομένο ότι τα προνηπια πηγαίνουν στο νηπιαγωγείο που ανήκουν βάσει διεύθυνσης οικίας, δλδ εκεί θα πάνε κ ως νήπια την επόμενη χρόνια... Ως εκ τούτου θα έχουν την ίδια νηπιαγωγο ΚΑΙ τις δύο χρονιές... Ποιος κρίνει την φοβερή εξέλιξη τους σε σύγκριση με τα άλλα παιδιά; Η δασκάλα που τα είχε ήδη;;;; Συγγνώμη, μου φαίνεται πολύ αστείο αυτό το επιχείρημα!!!!

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ε δε νομίζω πια ότι μία σοβαρή νηπιαγωγός θα μπει στο τρυπάκι που λες...εξάλλου μπορεί να είναι άριστη νηπιαγωγός αλλά να μη τα πάνε όλα τα παιδιά της καλά, εξαρτάται και από το παιδί βέβαια! Δε μπορεί να κρίνει ποιο παιδί είναι πιο προχωρημένο θες να πεις;Ακόμα και από όλα τα ''δικά της'';;;

Link to comment
Share on other sites

Όπως έχει ήδη ειπωθεί, το πόσο "μπροστά" ή "πίσω" είναι ένα παιδί έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες και πάνω από όλα από το ίδιο το παιδί... Στην γενίκευση λοιπόν μιας νηπιαγωγού σχετικά με το πόσο δλδ έχουν προοδεύσει τα παιδιά που η ΙΔΙΑ είχε την προηγούμενη χρονιά σε σχέση με αυτά που ΔΕΝ είχε, όπως ακριβώς διατυπώθηκε παραπάνω, δίνω τόσο σημασία όσο στο συμπέρασμα μιας μαμάς ότι η δασκάλα έχει στοχοποιήσει το παιδάκι της, δεν το χωνεύει και του κάνει την ζωή δύσκολη... Ανάλογα με το ποιος το λέει μπορεί να είναι αντικειμενικό επιχείρημα/συμπέρασμα, μπορεί όμως και όχι, επειδή όμως εδώ είμαστε άγνωστες μεταξύ μας, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, απορρίπτω το επιχείρημα της εμμάκι (χωρίς παρεξήγηση, ναι;)... Θα είχε ίσως αξία αν την ίδια γενίκευση (λόγω εμπειρίας δλδ) έκανε μια δασκάλα Α' τάξης Δημοτικού που όσο να 'ναι, είναι περισσότερο αντικειμενική στο συγκεκριμένο θέμα από μια νηπιαγωγό ή μια μαμά...

Δεν λαμβάνεται καν υπόψη το γεγονός ότι ένα παιδί που έχει κάνει το προνήπιο σε νηπιαγωγείο, υπερτερεί στα παιδάκια που θα πάνε εκεί σαν νήπια μιας και βρίσκεται στο ίδιο περιβάλλον, έχει την ίδια δασκάλα και τέλος κάνει σχεδόν τα ίδια πράγματα που είχε κάνει και την προηγούμενη χρονιά στο πιο χαλαρό! Εξάλλου και η ίδια γράφει,

 

Τώρα στα πλαίσια της δουλειάς.... Από πείρα (11 χρόνια στο κουρμπέτι ως νηπιαγωγός), όσα παιδιά ερχόταν στο νηπιαγωγείο από προνήπια σε ΠΣ ήταν πιο πίσω σε σχέση με τα παιδιά που έκαναν προνήπια στο νηπιαγωγείο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κατάφερναν να συμβαδίσουν με τα τα άλλα παιδιά)

 

που εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω ότι το "πίσω" των παιδιών που βρίσκονται για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο ίσως να είναι απλά η περίοδος προσαρμογής σε νέο χώρο, νέα ήθη και έθιμα και νέα δασκάλα!

 

Το θέμα όμως (για μένα πάντα) δεν είναι αυτό. Ο μόνος λόγος που θα πήγαινα το παιδί μου σε προνήπιο νηπιαγωγείου θα ήταν αν δεν είχα άλλη επιλογή. Αν δλδ ήμουν άνεργη και δεν μπορούσα να κάνω αίτηση σε δημόσιο παιδικό σταθμό ή δεν μπορούσα οικονομικά να το στείλω σε ιδ. παιδικό σταθμό. Και αυτό μόνο για συναισθηματικούς λόγους όπως ανέφερα παραπάνω, δεν βιάζομαι να δω την εξέλιξη του παιδιού μου από πολύ νωρίς, είμαι σίγουρη για αυτήν γιατί πολύ απλά δεν θα την αφήσω στην τύχη της, είναι βασικότερο για μένα να ζήσει το κάθε στάδιο της ζωής του στην ώρα του...

 

Φυστικάκι, καλή αρχή και καλή χρονιά!

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος του νηπιαγωγείου τα παιδιά θα κατέχουν τις βασικές δεξιότητες, είτε ξεκίνησαν από τον παιδικό, είτε πήγαν προνήπιο, είτε πήγαν μόνο στο νηπιαγωγείο. Άρα, το θέμα της προετοιμασίας για το Δημοτικό, είναι θα έλεγα, πρακτικά, αδιάφορο με το πού θα πάει το παιδί όταν είναι στα 4.

 

Μια μαμά που ασχολείται στο σπίτι με το παιδί (βλ. fistikaki και fistiko-παιδο), το έχει ήδη "προετοιμασμένο". Όχι για το αν έμαθε την αλφαβήτα, όσο για το να μπορεί να συγκεντρώνεται σε κάτι που του ζητάνε να κάνει. Εφόσον μπορεί και προσυλώνεται, τα υπόλοιπα που θα κλιθεί να κάνει, είναι σε ηλικία τέτοια που έχει την ικανότητα να τα επιτύχει. Τουλάχιστον έτσι το είδα στα παιδιά μου.

 

Διαφοροποίηση υπάρχει ενδεχομένως στο αντικείμενο και τον τρόπο προσέγγισης (μεταξύ προνηπίου του παιδικού σταθμού και της αντίστοιχης τάξης στο νηπιαγωγείο).

 

 

Από προσωπική εμπειρία, που άφησα τα παιδιά μου στο προνηπιακό τμήμα του παιδικού και πήγαν μόνο νηπιαγωγείο, δεν είδα να δυσκολεύονται. Και τα δύο τους άρεσαν. Εν τω μεταξύ τους φαίνονταν "εύκολα", και το απολάμβαναν. Φέτος περιμένουν πώς και πώς για το Δημοτικό.

 

Μου φαίνεται λίγο... άνευ ουσιαστικής σημασίας το πού θα πάει το παιδί σε αυτή την ηλικία. Όλα αυτά βέβαια τα γράφω, με δεδομένη την καλή ποιότητα και του παιδικού σταθμού αλλά και του νηπιαγωγείου.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν, το ότι μια νηπιαγωγός είχε ένα τμήμα τη μία χρονιά δεν συνεπάγεται ότι θα το έχει και την επόμενη. Ένα το κρατούμενο....Προσωπικά, μόνο μία φορά είχα το ίδιο τμήμα 2 χρονιές (άρα τα παιδιά που τα είχα ως προνήπια τα είχα και ως νήπια). Αλλά ακόμα και να είχα τα παιδιά δεύτερη χρονιά, έχω μάτια και βλέπω. Μπορώ να κρίνω αν ένα παιδί δουλεύτηκε καλά (είτε από μένα είτε από συνάδελφο) και αν έχει φτάσει στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων του (που αυτός είναι ο ρόλος του νηπιαγωγείου).

 

Δεύτερον, θεωρείτε ότι μια επαγγελματίας στο χώρο της εκπαίδευσης δεν μπορεί να καταλάβει το επίπεδο γνώσεων και δεξιοτήτων των παιδιών που έχει μπροστά της; Και δεν εννοώ από την πρωτη μέρα, αλλά μετά από 2 -3 εβδομάδες η και περισσότερο....Αν το πιστεύετε αυτό, λυπάμαι, αλλά έχετε πολύ λάθος άποψη. Δουλέυω σε ΚΕΔΔΥ. Δουλειά μου, πλέον, είναι να αξιολογώ εκπαιδευτικά τα πιτσιρίκια. Το κάνω σε 1μιση ώρα. Ξέρω τι να δω και πώς να το δω.

 

Τρίτον, δεν είναι στοχοποίηση να βλέπεις ότι κάποιο ή κάποια παιδάκια είναι πιο πίσω σε δεξιότητες από ό,τι κάποια άλλα. Είναι διαπίστωση και μάλιστα απαραίτητη σε μια εκπαιδευτικό, ώστε να δουλέψει παραπάνω το παιδάκι με το έλλειμμα για να καλυφτεί αυτό. (και το έλλειμμα δεν είναι μόνο γνώσεις, μπορεί να είναι κοινωνικές δεξιότητες, δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης, δεξιότητες μαθησιακές κλπ κλπ κλπ).

 

Τέταρτον, προσωπικά δεν πιστεύω ότι μια μαμά (ή μπαμπάς ή παππούς ή γιαγιά ή άλλος) μπορεί δουλέυοντας με το παιδί στο σπίτι να αντικαταστήσει την εμπειρία του νηπιαγωγείου ή του προνηπίου ή του παιδικού. Όσο καλή διάθεση και να έχει, δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις εκπαιδευτικούς ή τις βρεφονηπιοκόμους που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο. Μπορεί (και πρέπει) φυσικά να ασχολέιται, αλλά υποβοηθητικά προς το σχολέιο ή τον παιδικό.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

...

Τέταρτον, προσωπικά δεν πιστεύω ότι μια μαμά (ή μπαμπάς ή παππούς ή γιαγιά ή άλλος) μπορεί δουλέυοντας με το παιδί στο σπίτι να αντικαταστήσει την εμπειρία του νηπιαγωγείου ή του προνηπίου ή του παιδικού. ...

 

Γιατί; Είπε κανείς "κράτα το σπίτι, εσύ μπορείς να κάνεις όλη τη δουλειά;"

Προσωπικά πιστεύω πως δεν παίζει κάποιο καθοριστικό ρόλο το πού θα πάει παιδάκι (και μάλιστα το συγκεκριμένο).

 

Τι το "ανεπανόρθωτο" θα χάσει αν πάει ξανά παιδικό;

 

Ας πούμε πως πάει στο προνήπιο και η δασκάλα είναι πολύ καλή και το παιδί με όρεξη και αξιοποιούνται οι δυνάμεις του. Θα πάρει όσα μπορούσε να πάρει από το σχολείο. Και ... του χρόνου; Πάλι τα ίδια;; (άντε, ίσως με άλλο τρόπο;; ) Άρα προς τι το "τρέξιμο";

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Εμμακι, 9 στις 10 φορές που διαβάζω ποστ σου, μένω με το στόμα ανοιχτό κ αναρωτιέμαι αν τελικά όντως η περιοχή μου είναι τόσο πίσω κι εκτός πραγματικότητας...8 νηπιαγωγεία έχουμε, από δύο δασκάλες/τμήματα το καθενα, η πιο νέα πρόσληψη νηπιαγωγου έγινε πριν 15 χρόνια!!! Να σου δώσω να καταλάβεις, τη νηπιαγωγο.που είχε πέρυσι η κόρη μου, την είχε κ η ξαδέρφη μου που φέτος κλείνει τα 28. Και είναι ακόμα στο ίδιο νηπαγωγείο. Κι εσύ μου λες ότι μια και μόνη φορά στα 11 χρόνια δουλειάς είχες δεύτερη φορά το ίδιο τμήμα... Οκ, δεν έχουμε λοιπόν τα ίδια δεδομένα... Την συνέχεια του ποστ σου δεν την καταλαβαίνω....

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι πως τα προνήπια κάνουν μάθημα μαζί με τα νήπια. Άρα ίδια τάξη, ίδια δασκάλα, ίδια ύλη. Επομένως, όπως είναι λογικό, τον επόμενο χρόνο, που θα είναι νήπια, θα έχουν την ίδια τάξη, την ίδια δασκάλα, την ίδια ύλη. Ποια η διαφορά λοιπόν; Γιατί να τα κάνει 2 χρονιές;

Θα πω αυτό που λέει μια γνωστή μου εκπαιδευτικός: Αφήστε τα παιδιά να παίξουν... 20 χρόνια θα διαβάζουν και θα μορφώνονται...

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι πως τα προνήπια κάνουν μάθημα μαζί με τα νήπια. Άρα ίδια τάξη, ίδια δασκάλα, ίδια ύλη. Επομένως, όπως είναι λογικό, τον επόμενο χρόνο, που θα είναι νήπια, θα έχουν την ίδια τάξη, την ίδια δασκάλα, την ίδια ύλη. Ποια η διαφορά λοιπόν; Γιατί να τα κάνει 2 χρονιές;

Θα πω αυτό που λέει μια γνωστή μου εκπαιδευτικός: Αφήστε τα παιδιά να παίξουν... 20 χρόνια θα διαβάζουν και θα μορφώνονται...

 

Η ύλη είναι ίδια (το έχουμε ξανασυζητήσει σε πολλά άλλα ποστ), αλλά οι δραστηριότητες που γίνονται πάνω σε αυτή την ύλη είναι διαφορετικές.

Μπορεί, δηλαδή να θέλω να διδάξω στα παιδιά τα χρώματα, αλλά θα το κάνω με διαφορετικό τρόπο τη μία χρονιά και με διαφορετικό την άλλη και με διαφορετικό την τρίτη χρονιά.....

Επίσης, η συνύπαρξη "μικρών" και "μεγάλων" παιδιών βοηθά και τις δύο ομάδες.

Τέλος, με τα παιδιά που θα είναι στο προνήπιο πιθανότατα θα είναι και σε όλο το δημοτικό. Άρα θα γνωριστούν και θα αποκτήσουν σχέσεις, θα κάνουν ομάδες, μια χρονιά νωρίτερα.

 

Από εκεί και πέρα, η απόφαση είναι του κάθε γονέα. Μην υποβαθμίζετε όμως έτσι τα νηπιαγωγεία και τα προνήπια (γιατί αυτό κατάλαβα από τα περισσότερα ποστς). Η δουλειά που γίνεται είναι πάρα πολύ καλή (πάντα με εξαιρέσεις κακών νηπιαγωγών, που όμως υπάρχουν και στους ΠΣ) και συστηματική.

Link to comment
Share on other sites

ΕΑφήστε τα παιδιά να παίξουν... 20 χρόνια θα διαβάζουν και θα μορφώνονται...

 

Φυσικά και αφήστε τα παιδιά να παίξουν!!!!!!!

 

Άλλωστε στο νηπιαγωγείο όλα βγάινουν μέσα από το παιχνίδι. Οι γνώσεις και η μάθηση πηγάζουν από παιχνίδα. Δεν καθόμαστε και λέμε "άντε παιδιά να μάθουμε τους αριθμούς ή την π΄ροσθεση"....

Επίσης, στο νηπιαγωγείο ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι εργασίες στο σπίτι! Ρητά και κατηγορηματικά! Όποιος νηπιαγωγός βάζει εργασίες στο σπίτι, ρωτ΄'ηστε τον πού το βασίζει!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

σημερα πρωτη μερα στον παιδικο, ειδα οτι η κορη μου ειναι σε τμημα με τα πιο 'μεγαλα' παιδακια του σταθμου...

οχι απαραιτητα ηλικιακα, ισως πιο 'ωριμα΄να το πω? δηλαδη, το περσινο της τμημα (παιδακια 4εως5 χρονων) ειχε σπασει σε 2... ενα με παιδακια που ηταν λιγο πιο 'μπροστα' και αλλο ενα με παιδακια που χρειαζοντουσαν ακομα λιγο περισσοτερη φροντιδα..

 

ομως, δεν ξερω λεπτομερειες ακομα τι ακριβως θα κανουν στα 'μεγαλα'

 

με πηραν και απο το νηπιαγωγειο τηλεφωνο, και προς τιμην τους (η διευθυντρια πρεπει να ειναι εξαιρετικος ανθρωπος) οταν τους ειπα οτι θα αφησω αλλη μια χρονια τη μικρη στον παιδικο, μου ειπε οτι εχω περιθωριο λιγες μερες αν αλλαξω γνωμη, θα την περιμενουν τη μικρη... (ευτυχως ειμαστε σε μακρινο προαστειο της αττικης, και δεν υπαρχει παρα πολυς κοσμος, ολοι βολευτηκαν ΕΥΤΥΧΩΣ σε παιδικους με επιδοτησεις, και σε νηπιαγωγεια.. κανενα παιδακι δεν εμεινε εξω.. )

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...