Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

πως μπορεί ένα παιδί να πάει στην Α'Δημοτικού νωρίτερα απ'ότι ορίζει ο νόμος?


Recommended Posts

Τα προνήπια δεν είναι υποχρεωτικά. Άρα πολύ απλά μπορεί να μην γραφτεί το παιδί, και να γραφτεί την επόμενη χρονιά που θα είναι νήπιο

 

Λάθος την διατύπωσα μάλλον την ερώτηση μου και γι'αυτό δεν την κατάλαβες.

Γνωρίζω οτι τα προνήπια δεν είναι υποχρεωτικά. Εγώ όμως ήθελα να ξέρω αν μπορεί να παραταθεί η φοίτηση στα προνήπια ένα χρόνο αργότερα.

Δηλαδή ένα παιδί γεννημένο τέλη Δεκεμβρίου του 2011 κανονικά πρέπει να πάει στα προνήπια τον Σεπτέμβριο του 2015 και στα νήπια τον Σεπτέμβριο του 2016.

Αυτό το παιδί θα μπορούσε να εγγραφεί στα προνήπια ένα χρόνο αργότερα δηλαδή το Σεπτέμβριο του 2016 και να πάει στα νήπια το Σεπτέμβριο του 2017?

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 88
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Λάθος την διατύπωσα μάλλον την ερώτηση μου και γι'αυτό δεν την κατάλαβες.

Γνωρίζω οτι τα προνήπια δεν είναι υποχρεωτικά. Εγώ όμως ήθελα να ξέρω αν μπορεί να παραταθεί η φοίτηση στα προνήπια ένα χρόνο αργότερα.

Δηλαδή ένα παιδί γεννημένο τέλη Δεκεμβρίου του 2011 κανονικά πρέπει να πάει στα προνήπια τον Σεπτέμβριο του 2015 και στα νήπια τον Σεπτέμβριο του 2016.

Αυτό το παιδί θα μπορούσε να εγγραφεί στα προνήπια ένα χρόνο αργότερα δηλαδή το Σεπτέμβριο του 2016 και να πάει στα νήπια το Σεπτέμβριο του 2017?

Μα τα παιδιά στο δημοσιο νηπιαγωγείο δεν χωρίζουν σε ταξεις νήπια / προνήπια - νομίζω δεν υπάρχει αυτός ο διαχωρισμος, απλά ηλικιακά παίρνουν υποχρεωτικά τα παιδιά που θα έχουν γίνει 5 πριν τον Δεκέμβρη της χρονιάς και την επομένη θα πανε Δημοτικό. Ο διαχωρισμος - νομίζω - είναι μόνο με βάση την ηλικία. Τα παιδιά δεν γράφονται ως "νήπια" ή "προνήπια", αυτό που λες μου φαίνεται ότι δεν έχει διαφορά από το να ζητήσουν (οι γονείς στην προκειμένη περιπτωση) να παει το παιδί ένα χρόνο αργότερα Δημοτικό (φαντάζομαι πρέπει να υπάρχουν λόγοι και να περάσει από έγκριση)

Link to comment
Share on other sites

Ο γιος μου γεννηθηκε 22\12\2010...αρα αν καταλαβαινω καλα θα πρεπει να παει πρωτη δημοτικου το Σεπτεμβριο του 2016.....σωστα?Θα ειναι 5,5 ετων και προφανως θα ειναι απο τα μικροτερα παιδια της ταξης του.

 

 

Μπορω εγω σα μαμα να ζητησω να καθυστερησει ενα χρονο η φοιτηση του και να παει δημοτικο ενα χρονο αργοτερα ωστε να εχει κλεισει τα 6?

 

 

Υποθετω αυτο ρωταει και η κοπελα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Μπορω εγω σα μαμα να ζητησω να καθυστερησει ενα χρονο η φοιτηση του και να παει δημοτικο ενα χρονο αργοτερα ωστε να εχει κλεισει τα 6?

 

 

 

 

Ναι, υπάρχει μία διαδικασία, όμως γίνεται για ειδικούς λόγους. Νομίζω ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να ξεκινήσει με πρωτοβουλία των γονιών, πρέπει όμως να υπάρχουν λόγοι.

Αν δεν σου το προτείνει η νηπιαγωγός, γιατί να το κάνεις?

Μην φρικάρετε με την ηλικία. Όπως και στα δικά μας χρόνια, κάπου πρέπει να μπει το όριο για να ξεκινήσει το παιδί σχολείο. Ακόμα και ένα παιδάκι που δυσκολεύεται στο νήπιο επειδή είναι πιο μικρό από τα άλλα, μπορεί σε ένα χρόνο να έχει κάνει τεράστια πρόοδο. Άλλωστε δεν υπάρχει λόγος να συγκρίνουμε τα παιδιά μας με τα άλλα, σημασία έχει να κριθεί το παιδί από μόνο του αν είναι αρκετά ώριμο για το δημοτικό. Και αυτό μόνο η νηπιαγωγός μπορεί να το κάνει....

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα κοριτσια.Να σας πω κι εγω την δικη μου εμπειρια ως μαμα κουκουβαγια:)

Η κορουλα μου ειναι κι μενα γεννημενη γεναρη και ειναι "γρηγορο" παιδι.Ξερει ηδη να προσθετει νουμερακια ως το δεκα και ξερει ολα τα γραμματα της ΑΒ. Την " ξεχώρησαν " στον παιδικό και την έχουν βάλει ήδη στα προνήπια.Σκέφτηκα λοιπόν κι εγώ τι κρίμα θα ήταν και πώς θα βαριέται να πάει στο δημοτικό με τα μικρότερα παιδάκια που γεννήθηκαν μήνες μετάΕίχα αρχίσει κι εγώ να ψάχνω τρόπο να πηδήξει τάξη.Άρχισα λοιπόν να την προωθώ γενικότερα και την έβαλα και πέρσι σε μία ταξη μπαλέτου με τετράχρονα.Οκ τα κατάφερε αλλα πάνω από μισή ώρα καθόταν στην τάξη με πίεση.Φέτος φάγαμε φλασιά και δοκιμαστικά την βάλαμε πάλι με τα πρωτάκια.Σούπερ η ζουζούνα μου,Καμία αντίδραση και περισσότερη κατανόηση.Τα λίγο μικρότερα είχαν τις αντιδράσεις που είχε πέρσι η δικιά μου.

Που κατέληξα.Αν πάει νωρίτερα σχολείο θα δυσκολευτεί αν και θα τα καταφέρει.Το ίδιο θα δυσκολευτεί και ένα παιδάκι που γεννήθηκε βέβαια 10 μήνες μετά.Γιτί να μην ε'ιναι από τα μεγαλύτερα της τάξης της και αν αποδίδει τέλεια?Αν τελικά είναι τόσο χαρισματική όσο πιστεύω??Επίσης άλλο αν πηγαίνει πιο αργά στον παιδικό που την έβαλαν με τα προνήπια και άλλο στο σχολείο.εκεί θα είναι μεγαλύτερη η απόριψη

Και το κυριότερο.Μετά απο μια ηλικία δεν υπάρχει καμία διαφορά -εκτώς αν μιλάμε για πραγματικά χαρισματικά παιδιά με ιδιαίτερα ταλέντα.Πχ εχω πάρει μικρούς μαθητές στο πιάνο(είμαι δασκλάλα πιάνου) που είναι πραγματικά πιο γρήγοροι απο τα άλλα παιδια.¨Εκανα το λάθος να τα τρέξω σε ύλη και μου κλώτσησαν.¨Εχω πάρει επίσης πραγματικά ταλαντούχα παιδιά που δεν κάνω τίποτα και απλά καλιεργώ το ταλέντο τους

Αν η κόρη μου (που το πιάνο προς το παρόν το έχει χ..)έχει οποιοδήποτε ταλέντο αυτό θα φανείόποια χρονιά κι αν πάει σχολείο και αυτό πιστεύω ισχύει για όλα τα πιαδάκια του κόσμου!!

Κάποιο όριο ηλικίας πρέπει να υπάρχει επομένως ας αφήνουμε τα πράγματα να κυλήσουν μονα τους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ναι, υπάρχει μία διαδικασία, όμως γίνεται για ειδικούς λόγους. Νομίζω ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να ξεκινήσει με πρωτοβουλία των γονιών, πρέπει όμως να υπάρχουν λόγοι.

Αν δεν σου το προτείνει η νηπιαγωγός, γιατί να το κάνεις?

Μην φρικάρετε με την ηλικία. Όπως και στα δικά μας χρόνια, κάπου πρέπει να μπει το όριο για να ξεκινήσει το παιδί σχολείο. Ακόμα και ένα παιδάκι που δυσκολεύεται στο νήπιο επειδή είναι πιο μικρό από τα άλλα, μπορεί σε ένα χρόνο να έχει κάνει τεράστια πρόοδο. Άλλωστε δεν υπάρχει λόγος να συγκρίνουμε τα παιδιά μας με τα άλλα, σημασία έχει να κριθεί το παιδί από μόνο του αν είναι αρκετά ώριμο για το δημοτικό. Και αυτό μόνο η νηπιαγωγός μπορεί να το κάνει....

 

Βρε κορίτσια μου το ίδιο μπορεί να ανταποκριθεί στις σχολικές του υποχρωσεις κατά τα πρώτα χρόνια φοιτησης ένα παιδί γεννημένο στις αρχές του έτους με ένα παιδί που είναι γεννημένο στις 28 Δεκεμβρίου?

Δε λέω κάποια στιγμή θα "συναντηθούν" στις σχολικές του αποδόσεις αλλα το δεύτερο πρέπει να καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια. Δεν αναφέρομαι στις εξαιρέσεις.

Αν είχα λοιπόν εγώ ως μητέρα την επιλογή να απαλλάξω απο αυτήν την "υπερπροσπάθεια" το παιδί μου γιατί να μην το έκανα? Γιατί να μην επέλεγα να φοιτήσει ένα χρόνο αργότερα στο νήπιο, στην Α'Δημοτικού κ.ο.κ έτσι ώστε να μην χάνει και τους συμμαθητές της?Πολλά ζητάω ε?

Τεσπα δεν έχει σημασία. Απ'οτι κατάλαβα δεν γίνεται, πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι και αυτό συμβαίνει σε ειδικές περιπτώσεις.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

Βρε κορίτσια μου το ίδιο μπορεί να ανταποκριθεί στις σχολικές του υποχρωσεις κατά τα πρώτα χρόνια φοιτησης ένα παιδί γεννημένο στις αρχές του έτους με ένα παιδί που είναι γεννημένο στις 28 Δεκεμβρίου?

...

 

Μην αγχωνεσαι κοριτσακι μου. :-D

Ειναι τοσο προχωρημενα τα παιδακια σημερα που και 4,5 να τα στελναμε στην πρωτη δημοτικου παλι θα τα καταφερναν.

Εμενα που η μια ειναι γεννημενη τελη Νοεμβρη και η αλλη αρχες Γενναρη ειναι ακριβως στα δυο ακρα. Αυτο που με στεναχωρει με τη μεγαλη που θα παει ενα χρονο νωριτερα σχολειο απο τη μικρη, ειναι οτι θα τελειωσει εν αχρονο πιο νωρις και θα μεινει πιο πολυ καιρο στην ανεργια ή στο απιθανο σεναριο να βρει δουλεια, θα εχει ενα χρονο επιπλεον εργασιας στις πλατες της μεχρι να φτασει τα 85 για να παρει συνταξη!!! (αν υπαρχει ακομα αυτος ο ορος! :roll: )

Γι'αυτο διαβαζω μ'ενδιαφερον αυτο το τοπικ και προσπαθω να καταλαβω προς τι η βιασυνη; :(:(:(

Link to comment
Share on other sites

Βρε κορίτσια μου το ίδιο μπορεί να ανταποκριθεί στις σχολικές του υποχρωσεις κατά τα πρώτα χρόνια φοιτησης ένα παιδί γεννημένο στις αρχές του έτους με ένα παιδί που είναι γεννημένο στις 28 Δεκεμβρίου?

Δε λέω κάποια στιγμή θα "συναντηθούν" στις σχολικές του αποδόσεις αλλα το δεύτερο πρέπει να καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια. Δεν αναφέρομαι στις εξαιρέσεις.

Αν είχα λοιπόν εγώ ως μητέρα την επιλογή να απαλλάξω απο αυτήν την "υπερπροσπάθεια" το παιδί μου γιατί να μην το έκανα? Γιατί να μην επέλεγα να φοιτήσει ένα χρόνο αργότερα στο νήπιο, στην Α'Δημοτικού κ.ο.κ έτσι ώστε να μην χάνει και τους συμμαθητές της?Πολλά ζητάω ε?

Τεσπα δεν έχει σημασία. Απ'οτι κατάλαβα δεν γίνεται, πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι παράμετροι και αυτό συμβαίνει σε ειδικές περιπτώσεις.

 

Νομίζω ότι αν κρίνεις όταν είναι στο νήπιο ότι θα κάνει υπερπροσπάθεια τότε μπορείς να το συζητήσεις με την νηπιαγωγό και να το ζητήσεις.

Ομως μην το προκαταβάλεις από την ημέρα που γενιέται... Δηλαδή δεν ξέρω αν ρωτάς θεωρητικά ή όχι και πόσο χρονών είναι το παιδί σου, αλλά θα σου πω την δική μου εμπειρία. Τα δικά μου παιδιά είναι από τα μικρά της χρονιάς. Πηγαίνανε παιδικό από πολύ μικρά και παντα τα βάζαν με τα παιδιά της χρονιάς τους. Στα "μικρά προνηπια" στην αρχη της χρονιάς τρόμαζα με τις διαφορές που έβλεπα με τα παιδιά της τάξης τους σε κάποια πράγματα (στα 3 η διαφορά είναι έντονη) πχ τα παιδιά μου δεν ξέραν πως να πιασουν τους μαρκαδόρους και τα άλλα ζωγραφίζαν παιδάκια (για να μην μιλήσω για την προηγούμενη χρονιά 2+). Μεχρι το τελος της χρονιάς εβλεπα λίγες διαφορές και καταλάμβαινα ποιες οφείλονταν στην ηλικία. Τώρα είναι νήπια και προσωπικά πιστεύω ότι 'γνωσιακά' θα μπορούσαν ακόμα να πηγαίνουν Δημοτικό (κάτι που δεν θα ήθελα γιατί είναι πολύ μικρά και η ψυχο κοινωνική τους ωρίμοτητα δεν είναι ακόμα στο ίδιο επίπεδο)

 

Νομίζω ότι στα παιδιά που είναι τα μικρά της χρονιάς κανει ιδιαίτερο καλό να πηγαίνουν από πολύ μικρά παιδικό. Μπαίνουν σε τάξη με τα παιδιά της χρονιάς τους και αυτό έχει θετική επίδραση, μέχρι να πάνε νήπιο τα έχουν φτάσει. Και στον παιδικό / νηπιαγωγείο δεν νιώθουν τα παιδιά την πίεση της σύγκρισης όπως θα την νιώσουν στο Δημοτικό (οι γονείς μπορεί να την νιώθουν)

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσει μία τάξη ίσως οι γονείς θα έπρεπε να απευθυνθούν σε κάποιο παιδοψυχολόγο ο οποίος θα αξιολογήσει την ευφυΐα του παιδιού ή αν απλά το παιδί είναι καλά εκπαιδευμένο και αυτός να τους συμβουλέψει κατάλληλα. Επιπλέον υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία του εξωτερικού που στα gifted children προσφέρουν υποτροφίες (αυτό για αργότερα). Αν πραγματικά έχει τα προσόντα σίγουρα θα του δοθούν και στα επόμενα χρόνια πολλές ευκαιρίες.

 

Αλήθεια εσείς που θεωρούσασταν από τους ενήλικες χαρισματικά παιδιά, πώς εξελίχτηκε αργότερα η ζωή σας, εννοώ εκτός από την ακαδημαϊκή καριέρα (αν και δε θεωρώ ότι ο δείκτης ευφυίας πολλών καθηγητών πανεπιστημίων διαφέρει και πολύ από αυτόν του μέσου Ελληνα) ανοίξατε κάποιες δικές σας εταιρείες, προσπαθήσατε να πραγματοποιήσετε κάποιους ασυνήθιστους στόχους, δοκιμάσατε τις δυνάμεις σας στο εξωτερικό;

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε ότι για ένα ευφυές παιδί (αποδεδειγμένα ευφυές και όχι επειδή το λέει η μαμά) το να "πηδήξει" τάξη δεν είναι η μόνη λύση.

Ο εμπλουτισμός της ύλης είναι ακόμα ένας τρόπος "Αξιοποίησης" των δυνατοτήτων του. Δίνει δηλαδή ο δάσκαλος στο σχολείο ΚΑΙ πιο προσωρημένα πράγματα από ό,τι δίνει στα άλλα παιδιά, έτσι ώστε αν τελειώνει εύκολα και γρήγορα τη γενική άσκηση, να κάνει και το πιο πορχωρήμένο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

.......

Αλήθεια εσείς που θεωρούσασταν από τους ενήλικες χαρισματικά παιδιά, πώς εξελίχτηκε αργότερα η ζωή σας, εννοώ εκτός από την ακαδημαϊκή καριέρα (αν και δε θεωρώ ότι ο δείκτης ευφυίας πολλών καθηγητών πανεπιστημίων διαφέρει και πολύ από αυτόν του μέσου Ελληνα) ανοίξατε κάποιες δικές σας εταιρείες, προσπαθήσατε να πραγματοποιήσετε κάποιους ασυνήθιστους στόχους, δοκιμάσατε τις δυνάμεις σας στο εξωτερικό;

 

Επειδή ήμουν μία από αυτές που έγραψαν ότι ως παιδιά ήταν προχωρημένα, να τονίσω ότι ούτε εγώ ούτε η άλλη κοπέλα χρησιμοποιήσαμε τον όρο χαρισματικός. Τουλάχιστον εγώ για τον εαυτό μου σίγουρα δεν τον χρησιμοποιώ. Θεωρώ ότι ήμουν ένα άνω του μετρίου έξυπνο παιδί, το οποίο δεν το κάλυπτε ο ρυθμός του σχολείου και χρειαζόταν πιο έντονο ρυθμό και ερεθίσματα.

Όσον αφορά για την μετέπειτα εξέλιξή μου, ναι δοκίμασα τις δυνάμεις μου στο εξωτερικό και ήταν super. Όχι, δεν άνοιξα δική μου εταιρεία, ούτε έχω γίνει πλούσια :lol::lol::lol:. Για να γίνεις καλός επιχειρηματίας, απαιτείται βέβαια εξυπνάδα, αλλά απαιτούνται και άλλα προσόντα, τα οποία είναι καθαρά θέμα χαρακτηρα και είτε τα έχεις είτε όχι. Κατά τα άλλα, έχω δουλέψει και στον ιδιωτικό τομέα και ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχω διδάξει, έχω τις ακαδημαικές επιδόσεις, γενικά θεωρώ ότι είμαι ΟΚ.

Εάν η ερώτηση έχει στόχο να καταλήξουμε στο ότι δεν έχει διαφορά το σημείο εκκίνησης για την κατάληξη, θα πρέπει να σου πω ότι εδώ το σχολείο θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά, αλλά δεν την κάνει. Κατά τα άλλα θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έμαθα να διαβάζω από πολύ νωρίς, αν μη τι άλλο γιατί έχω προλάβει να διαβάσω περισσότερα βιβλία.:lol::lol:

 

....Ο εμπλουτισμός της ύλης είναι ακόμα ένας τρόπος "Αξιοποίησης" των δυνατοτήτων του. Δίνει δηλαδή ο δάσκαλος στο σχολείο ΚΑΙ πιο προσωρημένα πράγματα από ό,τι δίνει στα άλλα παιδιά, έτσι ώστε αν τελειώνει εύκολα και γρήγορα τη γενική άσκηση, να κάνει και το πιο πορχωρήμένο.

Αυτό νομίζω ότι θα ηταν ευχής έργο. Δεν είναι ανάγκη να είσαι η σούπερ διάννοια για να ζητάς το κάτι παραπάνω. Το έχω γράψει και σε άλλο σημείο. Αντίθετα με την κοινή άποψη οι καθηγητές δεν ευνοούν, αλλά αγνοούν τους καλούς μαθητές. Όταν ένας μαθητής παίρνει όμορφα κι ωραία τα 19 και τα 20, οι καθηγητές απλώς για τους τύπους τους εξετάζουν μία φορά το τρίμηνο και η ενασχόλησή τους λήγει εκεί. Αυτό τουλάχιστον είχα εισπράξει εγώ. Το ξαναλέω ΔΕΝ ήμουν μεγαλοφυία. Ημουν έξυπνη, επιμελής και με δίψα για μάθηση. Ε, αυτά δεν μου τα κάλυπτε το σχολείο. Οι καθηγητές μου θα μπορούσαν να κάνουν ένα σωρό πράγματα. Να μου δώσουν έξτρα μελέτη, εργασίες, ανάγνωση κειμένων. Δεν λέω ότι πέρασα ασχημα. Είχα τις παρέες μου και πέρναγα μια χαρά. Το σχολείο όμως ήταν ανεπαρκές.

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό νομίζω ότι θα ηταν ευχής έργο. Δεν είναι ανάγκη να είσαι η σούπερ διάννοια για να ζητάς το κάτι παραπάνω. Το έχω γράψει και σε άλλο σημείο. Αντίθετα με την κοινή άποψη οι καθηγητές δεν ευνοούν, αλλά αγνοούν τους καλούς μαθητές. Όταν ένας μαθητής παίρνει όμορφα κι ωραία τα 19 και τα 20, οι καθηγητές απλώς για τους τύπους τους εξετάζουν μία φορά το τρίμηνο και η ενασχόλησή τους λήγει εκεί. Αυτό τουλάχιστον είχα εισπράξει εγώ. Το ξαναλέω ΔΕΝ ήμουν μεγαλοφυία. Ημουν έξυπνη, επιμελής και με δίψα για μάθηση. Ε, αυτά δεν μου τα κάλυπτε το σχολείο. Οι καθηγητές μου θα μπορούσαν να κάνουν ένα σωρό πράγματα. Να μου δώσουν έξτρα μελέτη, εργασίες, ανάγνωση κειμένων. Δεν λέω ότι πέρασα ασχημα. Είχα τις παρέες μου και πέρναγα μια χαρά. Το σχολείο όμως ήταν ανεπαρκές.

 

Κοίτα, οι εμπειρίες διαφέρουν, γιατί διαφέρουν τα άτομα...

 

Εγώ, χωρίς να είμαι ιδιαίτερα ευφυής (και δεν νομίζω να με κατέτασσαν αν μου έκανα τεστ στα ευφυή παιδιά), στο σχολείο το 19 και το 20 το είχα παιχνιδάκι....

Ίσως επειδή είχα καλό σύστημα διαβάσματος και επεηεργασίας των ασκήσεων......

Οι καθηγητές μου, πάντα μου έβαζαν επιπλέον ασκήσεις... Πολλοί καθηγητές καθόταν στο διάλειμμα, μετά από δική μου επιθυμία, και κάναμε ασκήσεις. Στα αρχαία (καθότι 3δεσμίτισσα τελικά) σχεδόν κάθε μέρα είχα ένα επιπλέον κε'ίμενο άγνωστο για επεξεργασ'ια στο σπίτι. Τις μέρες που δεν είχα ένα κείμενο, είχα 2....

 

Η μητέρα μου ήταν καθηγήτρια 32 χρόνια. Πάντα έβαζε εξτρα εργασίες στα παιδιά που "τραβούσαν" και το ήθελαν ΦΥΣΙΚΑ, γιατί τίποτα δεν γίνεται με το ζόρι.....

 

Θέλω να πω, ότι εξαρτάται από τον άνθρωπο/προσωπικότητα του εκπαιδυετικού που θα πέσεις. Από το πόσο όρεξη για επιπλέον δουλειά έχει αυτός, γιατί το να "βγάλεις" επιπλέον ασκήσεις και πιο προσωρημένες για κάποιο παιδί, απαιτεί περισσότερη δουλειά στο σπίτι. Επίσης, εξαρτάται κατά πολύ μεγάλο βαθμό από το ίδιο το παιδί. Αν δεν θέλει το παιδί να δουλέψει επιπλέον, γιατί ίσως θέλει να τελειώνει γρήγορα και να μην ζορίζεται, δεν πρόκειται να δουλέψει επιπλέον όσο και να χτυπιέται ο δάσκαλος ή ο γονιός!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 χρόνο μετά...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΝΕ ΞΕΡΩ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ...ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΤΗς 31 ΓΕΝΑΡΗ ΕΚΕΛΕΙΣΕ ΤΑ 6 ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΑ 7 ΜΕΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΕΦΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕς ΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙ 1 ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ..ΕΓΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΙ??ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ 3 ΜΕΡΕς ΕΜΑΘΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΕΔΙΑ ΤΟΥ 1 ΤΟΥ 2 ΤΟΥ 3..ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΗΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΩΣ 6ΑΧΡΟΝΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...