Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πρωτάκια 2011


Recommended Posts

πήγα χθές το απόγευμα στην συγκέντρωση γονέων στο σχολείο και γύρισα πολύ απογοητευμένη. Η συγκεντρωση ήταν ένα διάγγελμα της δασκάλας για το τι δεν μπορεί να κάνει. Δεν μπορεί να τους δίνει φάρμακο αν αρρωστήσουν, δεν μπορεί να τα βοηθήσει στην τουαλέτα, θα κλειδώνει την τάξη στα διαλλέιματα και δεν θα τους ανοίγει αν ξεχάσσυν το νερό τους, θα θα θα. επίσης μας είπε ότι η τάξη έιναι πολύ μεγάλη και θα κάνει ότι μπορεί αλλά έιναι δύσκολες οι συνθήκες. 23 παιδάκια είναι, σας φαίνονται τόσο τραγικά πολλά. Επίσης η κόρη μου μου είπε πως η δασκάλα του ολοήμερου μετά τις 3 και μισή που μένουν λίγαέως τις 4 και τέταρτο τα βάζει να κάθονται μόνα τους στο θρανίο το καθένα και δεν επιτρέπεται να σηκώνονται και να παίζουν παρά μόνο να ζωγραφίζουν και να μην μιλάνε. χθές η συγκεκριμένη κυρία δνε ήταν (τις έτυχε λέει κάτι) όμως την Δευτέρα το πρωί θα πάρω τηλ και θα της ζητήσω να μου το αιτιολογήσει. Για πέιτε μου τα δικά σας τι κάνουν στο ολοήμερο? Εγώ το περίμενα πιο ελεύθερο.

 

Επίσης να σας αναφέρω ότι έως χθές κάνουμε ασκήσεις προγραφής, επειδή διάβασα ότι άλλα τμήματα κάνουν ήδη συλλαβές.

 

Μου φαίνεται ηλίθιο να γίνεται η πρώτη συγκέντρωση που όλοι οι γονείς κρέμονται απ΄τα χείλη της δασκάλας και να ακούν τι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να κάνει :shock: . Θεωρώ σωστό το να σας ενημερώνει ότι δεν μπορεί να δώσει ντεπόν αν αρρωστήσει ένα παιδάκι γιατί δεν είναι αρμόδια να το κάνει αλλά και γιατί υπάρχουν γονείς που ίσως θεωρούν φυσικό να δίνει φάρμακο η δασκάλα... Για την τουαλέτα, μάλλον εννοούσε ότι δεν μπορεί να τα σκουπίσει και υποθέτω ότι δεν μπορεί γιατί επιβλέπει στο διάλλειμμα όλη την τάξη στο προαύλιο οπότε δεν γίνεται να τα αφήσει μόνα τους και να ακολουθήσει το ένα στην τουαλέτα... Τώρα για το νερό, θα μπορούσε να τους το υπενθυμίζει πριν βγουν διάλλειμμα, είναι μικρά, δεν έχουν συνηθίσει ακόμα...

Για το ολοήμερο δεν ξέρω γιατί σχολάμε στις 2...

 

Στη δική μας συνάντηση χθες, μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένη γιατί η δασκάλα μας επέμεινε στο τι ΘΑ ΚΑΝΕΙ και μας έδωσε οδηγιίες για το διάβασμα στο σπίτι, κυρίως στην Γλώσσα, πως να συλλαβίζουμε κλπ. Μας έιπε ότι θα δίνει πολλές εργασίες γιατί πρεπει να καλύψει σε βάθος την ύλη και να την εμπεδώσουν τα παιδιά. Και κάτι που μου άρεσε πολύ ήταν η απάντησή της στο πως να τα αντιμετωπίζουμε στο διάβασμα: "Με πολλή υπομονή και έπαινο" ;):-).

Επίσης, μας είπε ότι είναι πολύ σημαντικό να της αναφέρουμε οποιοδήποτε πρόβλημα εμφανιστεί, είτε στην οικογένεια (χωρισμός, απώλεια ή άλλο) είτε στη συμπεριφορά του παιδιού, για να το χειριστεί κι εκείνη όπως χρειάζεται.

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 561
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πήγα χθές το απόγευμα στην συγκέντρωση γονέων στο σχολείο και γύρισα πολύ απογοητευμένη. Η συγκεντρωση ήταν ένα διάγγελμα της δασκάλας για το τι δεν μπορεί να κάνει. Δεν μπορεί να τους δίνει φάρμακο αν αρρωστήσουν, δεν μπορεί να τα βοηθήσει στην τουαλέτα, θα κλειδώνει την τάξη στα διαλλέιματα και δεν θα τους ανοίγει αν ξεχάσσυν το νερό τους, θα θα θα. επίσης μας είπε ότι η τάξη έιναι πολύ μεγάλη και θα κάνει ότι μπορεί αλλά έιναι δύσκολες οι συνθήκες. 23 παιδάκια είναι, σας φαίνονται τόσο τραγικά πολλά. Επίσης η κόρη μου μου είπε πως η δασκάλα του ολοήμερου μετά τις 3 και μισή που μένουν λίγαέως τις 4 και τέταρτο τα βάζει να κάθονται μόνα τους στο θρανίο το καθένα και δεν επιτρέπεται να σηκώνονται και να παίζουν παρά μόνο να ζωγραφίζουν και να μην μιλάνε. χθές η συγκεκριμένη κυρία δνε ήταν (τις έτυχε λέει κάτι) όμως την Δευτέρα το πρωί θα πάρω τηλ και θα της ζητήσω να μου το αιτιολογήσει. Για πέιτε μου τα δικά σας τι κάνουν στο ολοήμερο? Εγώ το περίμενα πιο ελεύθερο.

 

Επίσης να σας αναφέρω ότι έως χθές κάνουμε ασκήσεις προγραφής, επειδή διάβασα ότι άλλα τμήματα κάνουν ήδη συλλαβές.

 

 

Η δασκάλα πολύ καλά έκανε που σας ενημέρωσε για το τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται να κάνει (π.χ. να δίνει φάρμακα). Επίσης, εννοείται ότι δεν μπορεί να τα βοηθάει τσην τουαλέτα, ούτε στο νηπαιγωγείο δεν τα βοηθάμε (όσο και αν κάποιοι γονείς θυμώνουν). Βέβαια, θα έπρεπε να σας πει και πώς θα δουλέψει και τι ζητάει από σας.

Επίσης, όντως 23 παιδιά είναι πάρα πολλά σε μία τάξη, και ακόμα χειρότερα όταν μιλάμε για Α Δημοτικού. Στην τάξη αυτή μπάινουν οι βάσεις για όλη την υπόλοιπη σχολική πορεία του παιδιού. Όταν είναι 23 παιδιά, με ποιό να πρωτο ασχοληθεί η δασκάλα στα 45 λεπτά (που είναι λιγότερα μέχρι να καθίσουν, να βγάλουν βιβλία και να ταχτοποιηθούν) μαθήματος; Και σκέψου ότι πρέπει να προσέχει όλα τα παιδιά, ώστε όλα να καταλαβαίνουν και όλα να μαθαίνουν.

Όσο για την τάξη που κλειδώνει...επίσης σωστό. Πρώτον γιατί δεν μπορεί να βρίσκεται μια δασκάλα σε κάθε τάξη και να προσέχει μην πάθουν τίποτα τα παιδιά που το ένα ξέχασε το νερό του, το άλλο ξέχασε τα λεφτά του, το παραάλλο κουράστηκε κλπ. Επίσης, η τάξη κλειδώνει για λόγους ασφαλείας, δεν μπορείς να ξέρεις αν κάποιο παιδί από το σχολείο δεν κλέβει....Και σου λέω το υποθετικό σενάριο, ότι το παιδί σου ξεχνάει το νερό του, πάει να το πάρει, μπαίνει και ένα άλλο παιδί μαζί του, το σκουντάει και το δικό σου πέφτει και χτυπάει το κεφάλι του....Απίθανο σενάριο; Ο δάσκαλος δεν έχει υποχρέωση να είναι μέσα στην τάξη. Μόνο στην αυλή υπάρχουν δάσκαλοι που κάνουν εφημερία και προσέχουν τα παιδιά (όχι ότι και εκεί δεν γίνονται ατυχήματα, αλλά ίσως κάποια προλαμβάνοναι). Επίσης, άλλο σενάριο...Μπαίνει κάποιο παιδί στην τάξη στην ώρα του διαλείμματος και παίρνει την κασετίνα της κόρης σου, γιατί του άρεσε.....Πού να βγάλεις άκρη μετά!

Όσο για το ολοήμερο, δεν είναι ώρα ψυχαγωγίας και παιχνιδιού. Είναι για να κάνουν τα παιδιά μελέτη για την επόμενη μέρα και επιπλέον δραστηριότητες (γλώσσα, μουσική, εικαστικά, γυμναστική, θέατρο κλπ). Άρα από τη μια καλά κάνει η δασκάλα και δεν τα αφήνει χύμα να παίζουν. Από την άλλη, δεν μπορεί να τα έχει και όλη την ώρα να ζωγραφίζουν. Ίσως περιμένουν ακόμα να έρθουν ειδικότητες....

Τέλος, για το πώς προχορά ο κάθε δάσκαλος, πάιζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Όπως το τι "υλικό" (μαθητικό) υπάρχει στην τάξη, το τι κρίονει ο ίδιος ως απαραίτητο για τις πρώτες μέρες κλπ κλπ Όλα θα τα κάνουν και όλα θα τα μάθουν!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτά που είπε η emmaki, αν και προσωπικά δεν πιστεύω ότι 23 παιδιά είναι τόοοσο πολλά, αλλά σίγουρα δεν είναι και λίγα, ειδικά για Α' Δημοτικού.

 

Ασκήσεις προγραφής είναι καλύτερα από συλλαβές. Είναι νωρίς ακόμα για συλλαβές, πάω στοίχημα ότι από τα παιδάκια που κάνουν συλλαβές, ούτε τα μισά δεν ξέρουν τι γράφουν, δηλ. το κάνουν μηχανικά. Σε κάθε αρχή (είτε αρχίζεις να μαθαίνεις να γράφεις, είτε να διαβάζεις, είτε να κάνεις πρόσθεση) ο σωστός δάσκαλος πάει πολύ αργά και πολύ σταθερά, άλλο που συνήθως οι γονείς (κακώς) εκτιμούν περισσότερο τους δάσκαλους που τρέχουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια

 

Ισως και εγώ να χαλάστηκα απλά γιατί έιναι το πρώτο παιδάκι μου που πάει δημοτικό και η προσαρμογή από τον προστατευτισμό του νηπιαγωγού είναι λίγο απότομη. Ισως ήτανε και ο τρόπος της λίγο ας το πω "μη επικοινωνιακός" που με ξένισε.

 

Οσο για την πρόδο των μαθημάτων απλά το έγραψα όχι γιατί θεωρώ ότι έιμαστε πίσω, απλά για να αναφέρω που είναι το δικό μας τμήμα μια και γράφανε και οι άλλες κοπέλες πιο πάνω. Συμφωνώ ότι μια χαρά πάει η δασκάλα, μην παρεξηγηθώ.

 

Ωστόσο επιμενω ότι στο ολοήμερο πρέπει να χαλαρώνουν περισσότερο τα παιδιά, είναι τραγικά κουραστικό το πρόγραμμα για να απαιτούν να κάθονται σαν στρατιωτάκι μετά τις 3 και μισή. Επίσης επιμένω και για τα φάρμακα. δηλαδή αν μια μέρα με πάρουν τηλ και μου πούν ότι το παιδί έχει 39 πυρετό εγώ μέχρι να φτάσω από το γραφείο θα κάνω τρία τέταρτα. Θα μείνει χωρίς αντυπυρετικό?

 

Δεν ξέρω ρωτάω την γνώμη σας.

Link to comment
Share on other sites

anthie μου για να φτάσει σε τόσο υψηλό πυρετό, θα έχει δείξει σημάδια αδιαθεσίας αρκετά νωρίτερα, θα σε έχουν ειδοποιήσει έγκαιρα και θα προλάβεις να το πας σπίτι πριν φτάσει στα ύψη ο πυρετός. Τη Δευτέρα που αρρώστησε ο γιος μου, ήταν κακοδιάθετος και ανόρεχτος από το πρωί και στις 11 με ειδοποίσαν ότι κλαίει και κρυώνει. Είχε 37,5. Προσωπικά, δε θα ήθελα να του δώσουν οποιοδήποτε φάρμακο, ούτε καν ντεπόν γιατί είναι μια ευθύνη δική μου που δε θα ήθελα να αναλάβει κανένας, ούτε καν η δασκάλα του αντί για μένα...

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα κορίτσια

 

Επίσης επιμένω και για τα φάρμακα. δηλαδή αν μια μέρα με πάρουν τηλ και μου πούν ότι το παιδί έχει 39 πυρετό εγώ μέχρι να φτάσω από το γραφείο θα κάνω τρία τέταρτα. Θα μείνει χωρίς αντυπυρετικό?

 

Δεν ξέρω ρωτάω την γνώμη σας.

 

Το θέμα των φαρμάκων έχει συζητήθεί και σε άλλο σημείο (δεν μπορώ να το βρω τώρα, αλλά με μια αναζήτηση θα το βρεις).

Στο σχολέιο ΔΕΝ δίνουμε φάρμακα. Υπάρχει και αγκύκλιος που το απαγορεύει.

Ο λόγος είναι πολύ απλός: Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα αντιδράσει ο παιδικός οργανισμός στη χορήγηση του φαρμάκου. Ακόμα και το "αθώο" Depon έχει παρενέργειες! Επίσης, οι νηπιαγωγοί είναι δάσκαλοι. Δεν είναι ούτε γιατροί, ούτε νοσοκόμοι για να αναλάβουν μια τέτοια ευθύνη και να ξέρουν και τι να κάνουν αν κάτι συμβεί...

Θα μου πεις ο γονιός ξέρει; Ο γονιός, όμως, αν κάτι συμβεί στο σχολέιο, δεν θα πει "Α, η καημένη η νηπιαγωγός ήθελε να βοηθήσει το παιδί μου". Αντίθετα θα την τρέχει βασιζόμενη και στην εγκύκλιο που απαγορεύει τη χορήγηση φαρμάκων.....

Link to comment
Share on other sites

Εμεις ακομα δεν εχουμε δασκαλο.... Οποτε δεν εχουμε κανει τιποτα περα απο Αγγλικα και 2 φορες τη μερα γυμναστική. Πρωταθλητες θα τους κανουμε. Ηρθε ενας δασκαλος αλλα την αλλη μερα εκανε απεργια και την επομενη εφυγε. Οποτε τα μικρα νομιζουν οτι ετσι ευκολο ειναι το σχολειο.

Link to comment
Share on other sites

(Χάθηκα λίγο αλλά επέστρεψα με κατεβατούλι) :

 

Δασκάλα : Από την δεύτερη μέρα, η αναπληρώτρια (γλυκιά κοπέλα). Για την μόνιμη, δεν ξέρουμε... ακόμη.

Επίσης, κάνουν ήδη Μουσική / Αγγλικά / Υπολογιστές κι αύριο αναμένονται οι ειδικότητες σε Εικαστικά / Θεατρικό Παιχνίδι.

 

Βιβλία : Συνεχίζουμε να έχουμε μόνο τα - Γλώσσα (κύριο και εργασιών) και Μαθηματικά (κύριο, το εργασιών το κάνουν από φωτοτυπίες). Για τα υπόλοιπα, δεν ξέρει κάποιος κάτι.

Αλλά μας είπε η δασκάλα πως π.χ. την Μελέτη Περιβάλλοντος θα την κάνουν μ' ένα βιβλίο στη μέση ανά τετράδα, όπως κάθονται στα θρανία.

 

Ύλη : Μαθηματικά είναι στο 2ο κεφάλαιο. Γλώσσα, ασκήσεις προγραφής, περίπου 5 γραμμές ημερησίως δουλειά για το σπίτι (κυρίως στα μπλε τετράδια εναλλάξ αλλά και κάποιες λίγες φωτοτυπίες). Την Παρασκευή έδωσε για πρώτη φορά, 2 σελίδες Α4 για το Σ/Κ.

 

Σε σχέση με άλλα σχολεία, βλέπω ότι είμαστε πίσω. Προσωπικά, δεν μ' ενοχλεί καθόλου. Φοβάμαι όμως να μην φορτώσουν απότομα και πολύ, προσεχώς.

 

Προσαρμογή : Ψιλοδύσκολη... αλλά το παλεύουμε!

 

Κολατσιό : Από το σπίτι. Παραδόξως δεν μου έχει ζητήσει κυλικείο ακόμη.

 

Διάθεση διαβάσματος : Υπάρχει (στα λίγα που τους βάζει) αλλά όταν κάθεται... υπάρχει επίσης και... διάθεση ξεπετάγματος!

Η δασκάλα μας συμβούλευσε να καθόμαστε από κοντά και να μην διστάζουμε να σβήνουμε και να βάζουμε το παιδί να ξαναγράφει. Τι λέτε?

 

Επίσης, τα μαθήματα του Σ/Κ πότε πιστεύετε πως είναι καλό να τα διαβάζουν?

 

Πρώτη συνάντηση δασκάλας/γονιών : Γενικότητες από την δασκάλα και κάποιοι... εριστικοί γονείς...

(Σε μια κοπέλα εδώ που είπε πως η δασκάλα στην πρώτη συνάντηση φόρτωσε τους γονείς μόνο με ΔΕΝ και ΜΗ... έχω να πω ότι το βρίσκω απαράδεκτο. Οι κανόνες στα σχολεία δεν χρειάζεται να καθορίζονται/κοινοποιούνται με ύφος εισαγγελέα. Στα στρατεύματα, ίσως.

Ελπίζω τουλάχιστον να τους έδωσε και παιδαγωγικές πρακτικές συμβουλές για την τήρηση των όσων είπε και να μην έκανε απλά εξαγγελία. Να τους υπέδειξε δηλαδή τον όμορφο κι αποτελεσματικό τρόπο...)

 

Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων : Αύριο είναι η πρώτη συνέλευση. Εσείς θα συμμετάσχετε στον δικό σας?

 

Ασθένειες : Περίεργο μεν αλλά δεν έχει αρρωστήσει ακόμη (φτου φτου)!!

 

Κι επειδή παθούσα (εργαζόμενη, χωρίς βοήθεια από τρίτους), σε περίπτωση αντιπυρετικού/αποχώρησης από το σχολείο, θ' αγγαρέψω κάποιον φίλο (έχω πάντα 1-2 εναλλακτικές στο μυαλό μου μετά από καζούρα που έχω πάθει και δεν φαινόταν από το πρωί), μέχρι να πάω αυτοπροσώπως.

 

Αν και... η διευθύντρια του σχολείου, στην γενική ενημέρωση που μας έκανε, μας είπε πως αν υπάρξει ανάγκη φαρμακοληψίας να πάμε να το συζητήσουμε μαζί της και θα κρίνει εκείνη, αναλόγως της περίπτωσης.

Ανακουφίστηκα γιατί ήταν μια ανθρώπινη - μη τυπολατρική - δήλωση και α μη τι άλλο... δείχνει καλή πρόθεση και ενδιαφέρον για τα παιδιά (στο συγκεκριμένο ζήτημα).

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!! Την Παρασκευή πήραμε την πρώτη εργασία για το σπίτι, ανάγνωση και αντιγραφή π-α-πα καθώς και μερικές ασκησούλες πάνω σ΄αυτά. Συνολικά 30' για να τις κάνει, μια χαρά λοιπόν. Σήμερα έχουν το πρώτο εξάωρο, σχολάνε 1.15'. Είναι ενθουσιασμένος με τον δάσκαλο και το μάθημα των Υπολογιστών (σιγά μη δεν ήταν:cool:)

Link to comment
Share on other sites

Εμεις ακομα δεν εχουμε δασκαλο.... Οποτε δεν εχουμε κανει τιποτα περα απο Αγγλικα και 2 φορες τη μερα γυμναστική. Πρωταθλητες θα τους κανουμε. Ηρθε ενας δασκαλος αλλα την αλλη μερα εκανε απεργια και την επομενη εφυγε. Οποτε τα μικρα νομιζουν οτι ετσι ευκολο ειναι το σχολειο.

 

Αυτά είναι!!!!! Μπήκε η 3η βδομάδα και υπάρχουν τμήματα χωρίς δάσκαλο :evil:! Κατά τα άλλα η Αννούλα του χιονιά μας βεβαίωνε ότι η χρονιά θα ξεκινήσει χωρίς προβλήματα...

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτά είναι!!!!! Μπήκε η 3η βδομάδα και υπάρχουν τμήματα χωρίς δάσκαλο :evil:! Κατά τα άλλα η Αννούλα του χιονιά μας βεβαίωνε ότι η χρονιά θα ξεκινήσει χωρίς προβλήματα...

 

Υπάρχουν και σχολεία (μικρά βέβαια, αλλά δεν παύουν να είναι σχολεία) που ακόμα δεν εχουν ανοίξει (γενικής και ειδικής αγωγής)...

Και δεν αναφέρω καν τα παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη που οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν είναι ελάχιστοι σε σχέση με τις ανάγκες....

 

ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλο μεσημερι κι απο εμενα!

 

σημερα ειναι το πρωτο μας επταωρο!την προηγουμενη εβδομαδα ειχαμε την πρωτη επαφη με ολα τα μαθηματα,μια χαρα τους φανηκαν...αγγλικα και υπολογιστες κανουν σε διαφορετικες αιθουσες,οποτε διασκεδαζουν με το γεγονος οτι εχουν τρεις διαφορετικες ταξεις

 

την παρασκευη κι εμεις τελικα καναμε τις πρωτες λεξουλες - παπι, πιτα και πιπα

 

για σαββατοκυριακο ειχαμε ενα φυλλαδιο γλωσσας,ενα μαθηματικων, μια σελιδα στο κοκκινο τετραδιο αντιγραησ το παπι,πιτα,πιπα και μια σελιδα αντιγραφη στο μπλε της αριθμητικης το 1.

 

απο βιβλια,εξακολουθουμε να εχουμε γλωσσα,μαθηματικα και μελετη περιβαλλοντος (3 βιβλια,χωρις να εχουμε καποιο απο τα εργασιων...ελπιζω συντομα να ερθουν και τα υπολοιπα......)

Link to comment
Share on other sites

Για αύριο έχει 2 εργασίες: ανάγνωση, αντιγραφή κι ασκήσεις π-ι-πι-παπί και Μαθηματικά ασκήσεις για το 1! Αυτή την εβδομάδα θα έχουν 6ωρα κι από Δευτέρα 7ωρα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα. Παρακολουθώ το θέμα από την ημέρα του αγιασμού μιας και ο μεγάλος μου γιος είναι πρωτάκι φέτος.

Σας γράφω σήμερα γιατί είμαι πολύ θυμωμένη με την δασκάλα μας. Τρίτη βδομάδα αυτήν και ενημέρωση γονέων ακόμα δεν έγινε!!Σήμερα κάνανε για πρώτη φορά ανάγνωση στο σχολείο από το βιβλίο της γλώσσας πι και πα και στο σπίτι μας έβαλε 2 σελίδες ανάγνωση, 2 σελίδες αντιγραφή και 2 φωτοτυπίες!!!!! Μου φαίνονται υπερβολικά πολύ για πρωτάκια!!

Με την αντιγραφή και τις φωτοτυπίες τα πήγαμε μια χαρά αλλά το δράμα ήταν στην ανάγνωση! Πως να δώσω σε αυτό το παιδί να καταλάβει τι διαβάζει χωρίς να τα μαθαίνει παπαγαλία. Πως να το κάνω αυτό αφού κανένας (η δασκάλα) δεν μας έχει πει τον τρόπο. Αυτά που είχαν για ανάγνωση ήταν η επόμενες δύο σελίδες από αυτά που έκαναν στο σχολείο. Τα-Πα-Πι. Δεκαπέντε χρόνια κάνω ιδιαίτερα σε παιδιά τέτοια απογοήτευση δεν ένιωσα! Είναι δυνατόν ο γονέας που είναι άσχετος με τον χειρισμό των μαθημάτων να διδάξει στο παιδί ύλη που δεν την έχουν κάνει στο σχολείο??

Τελικά τι με παιχνίδι τι με διάβασμα δεν κατάφερε να τα ξεμπερδέψει.

Βλέπει τη πάπια λέει πα, βλέπει το παπί λέει πι αλλά με το τα...τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα κορίτσια,

daffy, πρέπει να συζητήσετε με την δασκάλα να σας καθοδηγήσει,

μην σε αγχώνει η ανάγνωση, μπορεί να γίνει και η μισή σήμερα, δηλ. να μάθει να διαβάζει τα ''πα'' και ''πι'' σήμερα, και αύριο μάθε του το ''τα'',

θέλω να πω ότι θέλει σιγά-σιγά και μαλακά, για να μην τρομάξουν τα παιδιά με τον φόρτο, γιατί γι'αυτά είναι τεράστιος κόπος,

αυτό που με εκνευρίζει εμένα είναι ότι όλοι λέγανε ότι το καλοκαίρι που πέρασε ή τον προηγούμενο χρόνο, να μην προετοιμάσουμε οι γονείς τα παιδιά, να μην τους μάθουμε πχ ανάγνωση γιατί θα βαρεθούν μέσα στην τάξη(!!) ή θα τους τα μάθουμε λάθος(!!), και τώρα τα παιδιά που δεν ξέρουν ανάγνωση από το νηπιαγωγείο, τα βρίσκουν μπαστούνια.

Αν και... η διευθύντρια του σχολείου, στην γενική ενημέρωση που μας έκανε, μας είπε πως αν υπάρξει ανάγκη φαρμακοληψίας να πάμε να το συζητήσουμε μαζί της και θα κρίνει εκείνη, αναλόγως της περίπτωσης.

Ανακουφίστηκα γιατί ήταν μια ανθρώπινη - μη τυπολατρική - δήλωση και α μη τι άλλο... δείχνει καλή πρόθεση και ενδιαφέρον για τα παιδιά (στο συγκεκριμένο ζήτημα).

 

συμφωνώ!!

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αυτό που με εκνευρίζει εμένα είναι ότι όλοι λέγανε ότι το καλοκαίρι που πέρασε ή τον προηγούμενο χρόνο, να μην προετοιμάσουμε οι γονείς τα παιδιά, να μην τους μάθουμε πχ ανάγνωση γιατί θα βαρεθούν μέσα στην τάξη(!!) ή θα τους τα μάθουμε λάθος(!!), και τώρα τα παιδιά που δεν ξέρουν ανάγνωση από το νηπιαγωγείο, τα βρίσκουν μπαστούνια.

Κανονικά δεν είναι δουλειά των γονιών να διδάξουν στα παιδιά την ανάγνωση και για άλλους λόγους αλλά και γιατί πιθανότατα δεν θα ακολουθήσουν το σύστημα που ακολουθείται στο σχολείο, με αποτέλεσμα στις περισσότερες φορές το παιδί να μπερδεύεται ή να βαριέται. Τα 2 παιδιά στην τάξη του γιου μου που όντως ξέρουν να διαβάζουν, είναι διαρκώς ανήσυχα την ώρα της γλώσσας και δεν προσέχουν ακριβώς γιατί όλα αυτά που δυσκολεύουν τους άλλους σ'αυτούς τους 2 φαίνονται υπερβολικά απλά.

Για μένα το πρόβλημα είναι ότι, όπως φαίνεται κι από αυτά που γράφουμε εδώ, δεν υπάρχει ένας "κοινός" ρυθμός ως προς το πόσο γρήγορα προχωράνε ή πόση δουλειά έχουν για το σπίτι. Η πείρα μου στη διδασκαλία (όχι ελληνικών, αλλά και τα αγγλικά γλώσσα είναι) μου λέει ότι ο χρόνος που "σπαταλάς" στην αρχή προχωρώντας με πιο αργό ρυθμό, σε βοηθά να "τρέχεις" στα σίγουρα όταν περάσει ο πρώτος καιρός...

Από την άλλη, η κάθε τάξη έχει τη δική της μοναδική δυναμική κι εμείς οι μαμάδες δεν είμαστε μέσα στην τάξη για να έχουμε την εικόνα της, ούτε και στο μυαλό της δασκάλας για να ξέρουμε τις απαιτήσεις της.

Γι αυτό θα συμφωνήσω μαζί σας ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει ενημέρωση από την πλευρά της δασκάλας και αφού δεν έχει γίνει μέχρι τώρα, daffy,θα έλεγα ότι μπορείς να την πετύχεις το πρωί ή στο σχόλασμα για να λύσει τις απορίες σου, που είναι απολύτως λογικές!!!

Link to comment
Share on other sites

Σε μας και οι δύο δασκάλες μας στέλνουν καθημερινά χαρτάκια ενημερωτικά όπου γράφει τι έκαναν μέσα στην τάξη σε όλα τα μαθήματα και τι καθήκοντα έχουν για την επόμενη μέρα,

πολύ κατατοπιστικό πιστεύω, γιατί σου δίνει το στίγμα πού είναι τα παιδιά και τις επαναλήψεις που χρειάζονται

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Σε μας και οι δύο δασκάλες μας στέλνουν καθημερινά χαρτάκια ενημερωτικά όπου γράφει τι έκαναν μέσα στην τάξη σε όλα τα μαθήματα και τι καθήκοντα έχουν για την επόμενη μέρα,

πολύ κατατοπιστικό πιστεύω, γιατί σου δίνει το στίγμα πού είναι τα παιδιά και τις επαναλήψεις που χρειάζονται

Κι η δασκάλα του γιου μου μας ενημερώνει καθημερινά, έχουμε ένα φάκελο από πλαστικό στην τσάντα και μέσα εκεί βάζει το πρόγραμμα, τις εργασίες κι ό,τι άλλο πρέπει να γίνει. Και βέβαια κάναμε ήδη μια πρώτη κατατοπιστικότατη συνάντηση την πρώτη εβδομάδα του σχολείου, γύρω στις 15/10 θα είναι η επόμενη και στο μεταξύ είναι πάντα πρόθυμη όποτε κι όποιος την χρειαστεί...

Link to comment
Share on other sites

Η δασκάλα της ανηψιας μου τους ζητησε τετραδια κιτρινα και κοκκινα οχι μπλε. Κουφο?

 

Καθόλου κουφό.

Το παιδί δεν ξέρει να διαβάζει. Άρα πώς θα διαβάσει τις ετικέτες στο κάθε τετράδιο για να δει ποιό είναι της ορθογραφίας, ποιό της αντιγραφής κλπ;

Αν είναι σε διαφορετικά χρώματα, το παιδί τα μαθαίνει με τα χρώματα, π.χ. κόκκινο για ορθογραφία, κίτρινο για αντιγραφή....

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου κουφό.

Το παιδί δεν ξέρει να διαβάζει. Άρα πώς θα διαβάσει τις ετικέτες στο κάθε τετράδιο για να δει ποιό είναι της ορθογραφίας, ποιό της αντιγραφής κλπ;

Αν είναι σε διαφορετικά χρώματα, το παιδί τα μαθαίνει με τα χρώματα, π.χ. κόκκινο για ορθογραφία, κίτρινο για αντιγραφή....

καθολου μα καθολου κουφο!και μεις εχουμε κιτρινο και κοκκινο.να μπορει να τα ξεχωριζει τ παιδι..

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου σήμερα ήρθε με την πρώτη του αντιγραφή: Με λενε Μιχάλη:lol::lol::lol:. Αφού το έγραψαν 3 φορές στο σχολείο, το ΄χε κι άλλες 6 για το σπίτι, χωρίς κάτι άλλο. Είχαν κάνει πάντως στην τάξη 2 φωτοτυπίες γλώσσας και 2 μαθηματικών. Βιβλίο γλώσσας δεν ξεκίνησαν ακόμη, ούτε και τα πιτα, παπί, πιτα, μόνο φωτοτυπίες.

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Εμας ρε κοριτσια η δικια μας τρεχει.Σημερα τελειωσαμε το πρωτο κεφαλαιο της γλωσσας.Μας εβαλε μια φωτοτυπια για επαναληπτικο και αναθεμα αν θυμαται τιποτα ολα ενας αχταρμας μες στο μυαλο της.ποιο ειναι το πι ποιο το πα λοττο παιζει και αν το πε τυχει χαιρεται κιολας, αχχχχ δεν τα γλιτωνω τα χαπια φετος!!

z1QBp3.png UKB8p3.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εμας σαν να μου φαινεται οτι τρεχει τωρα......εχθες ειχαν παπι,πιτα,πιπα,πατατα αντιγραφη και ορθογραφια,ολοκληρες τις λεξεις και συλλαβιστα....και σημερα τωρα βλεπω τους εχει βαλει, πο πο να το παπι. αντιγραφη και ορθογραφια για αυριο, + ενα φυλλαδιο μαθηματικων + ενα γλωσσας

 

Το αλλο που με προβληματιζει ειναι το εξης...δεν μπορω να καταλαβω πως ελεγχει τα παιδια (εννοω τις εργασιες που εχουν για το σπιτι) .Σημερα η δικια μου ηρθε και κοιταω στην ζελατινα που βαζουν τις εργασιες που ειναι για επιστροφη-φυλαξη στο σπιτι, και δεν τις εχει κοιταξει η δασκαλα........Το ιδιο και στο τετραδιο της αριθμητικης. στο μονο που ειχαμε βαθμο(αρα το ειδε η δασκαλα) ηταν στης αντιγραφης και στης ορθογραφιας. το πιο πιθανο ειναι το χαζοχαρουμενο το δικο μου να μην τα εβγαλε καν απο την τσαντα,αλλα και παλι....η δασκαλα δεν την ρωτησε αν τα ειχε κανει...??? Ή δεν κοιταξε στην τσαντα αν ειναι μεσα.....?δεν ξερω τι να πω..........:( (να μην τις κοιταξε σε κανενα παιδι ΔΕΝ υφισταται FOR SURE!!!)

Link to comment
Share on other sites

καθολου μα καθολου κουφο!και μεις εχουμε κιτρινο και κοκκινο.να μπορει να τα ξεχωριζει τ παιδι..

 

 

εμεις εχουμε κοκκινο πορτοκαλι πρασινο μπλε σκουρο και κιτρινο:lol::lol::lol:

δεν αφησαμε χρωμα στο βιβλιοπολειο!!!!

Τα τρία θεμέλια της ζωής είναι:

να έχεις κάτι να κάνεις, κάτι να αγαπάς, και κάτι να ελπίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...