Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δυσλεξία


Recommended Posts

Να συγκεντρωθούν εδώ συνδεσμοι ή κείμενα που εξηγούν

πώς μπορεί ο γονέας δυσλεκτικού παιδιού να του προσφέρει οπτικοακουστικό υλικό

 

για να βοηθήσει το παιδί του να ανταπεξέλθει στο σχολείο,

 

ειδικά εάν ακόμα δεν έχει ενταχθεί σε κάποιο τμήμα ένταξης ή υποστήριξης

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 76
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Τα συμπτώματα του μικρού είναι η σχετικά αργή ανάγνωση και ότι κάποιες φορές (όλο και πιο σπάνια πια) γράφει το 7 το 3 και το Ζ ανάποδα.

Η κορη μου 8 χρονων διαβαζει σχετικα αργα και μερικες φορες γραφει τους αριθμους αναποδα,και το Ζ.

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι εχει απαραιτητα και δυσλεξια.Επειδη τυχαινει να ειμαι κι εκπαιδευτικος θα σου πω οτι πολλα παιδακια ειδικα στην πρωτη γραφουν ετσι.

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Από όσα διαβάζω εδώ, αντιλαμβάνομαι ότι κανείς δεν έχει ιδέα τι είναι η δυσλεξία.

 

Το χειρότερο είναι ότι συμβουλεύετε τους γονείς να μην ψάχνουν το θέμα πριν από την τρίτη δημοτικού!

 

Η δυσλεξία φαίνεται (έχει ενδείξεις) από πολύ μικρή ηλικία. Απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ όπως λανθασμένα πιστεύουν πολλοί "ειδικοί" και μη.

 

 

Διαβάστε όσοι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτό το θέμα:

 

http://enallaktikimathisi.blogspot.com/2010/01/blog-post_22.html

 

http://enallaktikimathisi.blogspot.com/2010/01/blog-post_29.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

.Επειδη τυχαινει να ειμαι κι εκπαιδευτικος θα σου πω οτι πολλα παιδακια ειδικα στην πρωτη γραφουν ετσι.

Καλα μου φτιαξες την μερα λεμε :D:D:D:D. Ειχα φρικαρει με αυτο:roll:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γνωρίζετε κάποιο ειδικό παιδαγωγό που να κάνει ιδιαιτέρα μαθήματα η κάποιο καλό κέντρο αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών? Ευχαριστώ από Ηράκλειο Κρήτης

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ!! Χάρης σε αυτό το θέμα γράφτηκα στο site. O γιος μου είναι δυσλεξίκος με διάσπαση προσοχής, ελαφριά παρορμητικότατα, ελαφρά δυσορθογραφια και πρόβλημα διαχείρισης χρόνου. όταν πήγε νηπιαγωγείο ήταν έναν υπερκινιτικο παιδί που δεν μπορούσε να ολοκλήρωση αυτό που έκανε πχ να διάβασουμε ένα βιβλίο, να ζωγραφίσει κ αλλά.. αυτό με οδιγισε σε παιδοψυχολόγο και αυτός με την σειρά του μου πρωτινέ (μαζί με διαφορά αλλά) να του κάνω τα τεστ οφθαλμόκίνησης οπού διαγνωστικέ η δυσλεξία. Πριν πάει δημοτικό ( αυτά τα τεστ γίνονται 1 με 2 χρονιά τα επαναλαμβάνεις) Είναι τώρα 9 χρονών πάει Τετάρτη δημοτικού. Από την Α δημοτικού κάνουμε μάθημα δυσλεξία σε ιδιωτικό κέντρο.

Περιττό να πω τι μαθητής είναι, όλα τα παιδιά με δυσλεξία είναι πανέξυπνα ειδικά στα μαθηματικά, στου ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ιστορία θρησκευτικά έχουν καλή μνήμη σε αυτά το μυαλό τους είμαι πιο μπροστά σε σχέση με την ηλικία τους

Εκεί που υστερούν είναι στην γραφή και στην ανάγνωση με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αποδώσουν στην προσδοκίες που ζητάει το δημοτικό σκολειό και οι δάσκαλοι σε σχέση με τα αλλά παιδιά που δεν έχουν δυσλεξία.

Εύχομαι και ζητώ να υπάρχουν ειδικά τμήματα στα δημοσιά σκολειά μας και να μπορέσουμε κάποτε να δώσουμε σε αυτά τα παιδιά το δημοτικό σκολειό που πραγματικά τους αξίζει για να μπορέσουν και αυτά με την σειρά τους να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους και να αντιληφθούν και τα ιδία ποσό έξυπνα είναι, γεννηθήκαν με ένα ιδιαίτερο μυαλό που μπορεί να κάνη πολλά.

Είναι γεννημένοι να ηγούνται!

ένα τέτοιο παιδί να το επαινείται για της προσπάθειες του ανεξάρτητα απ το αποτέλεσμα, το μυαλό τους διψά δώστε τους γνώση, επιλογές. Ποτέ αρνητή κριτική δίστιχος μετράνε την γνώμη των άλλων.

Και αν αυτό το παιδί δεν μπορεί να συμβαδίσει με τις απαίτησης του σκολειού δεν ευθύνεται το παιδί αλλά το σκολειό!

Συγνώμη αν σας κούραση….έχω κ εγώ τους λογούς μου :)

Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε να εκφραστώ

Σπύρος 09/10/2001 τριτη απογευμα

Εφραίμ 03/06/2006 σαββατο ξημερωματα

Ελευτέριος 25/09/2007 τριτη πρωει

Μαρίνος 21/09/2012 Παρασκευη πρωι

:P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

Ξέρεις κανείς ποια είναι τα βιολογικά αίτια της "δυσλεξίας" ή των συμπτωμάτων της?

Μπορεί να γίνει "διάγνωση" από νευρολόγο κλπ. με βιολογικά κριτήρια, πχ. DNA? Και αν ναι, είναι κληρονομική?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στην Αγγλια οπου εκανα το μεταπτυχιακο μου αυτο που μας ελεγαν και οι ερευνες που διαβαζαμε ηταν οτι ενα μερος των παιδιων με δυσλεξια ειχαν και αλλο ατομο με δυσλεξια στην στενη ή ευρυτερη οικογενεια. Μαλιστα εκαναν πολυετεις μελετες και ειχαν καταληξει στο συμπερασμα οτι σε αρκετα παιδια dyslexia runs in the family οπως μας ελεγαν. Αυτο ομως ειχε γινει με επιδημιολογικα κριτηρια. Τα τελευταια δυο χρονια ομως διαβαζω συνεχως ερευνες βασισμενες στις τελευταιες ανακαλυψεις τις σχετικες με το dna που ισχυριζονται οτι εχουν απομονωσει το γονιδιο της δυσλεξιας.

Δες αυτο το αρθρο του καθηγητη γενετικης Αλαχιωτη http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=287024&ct=33&dt=06/09/2009

Eδω ειναι η ανακοινωση απο το bbc της ερευνας του πανεπιστημιου του yale http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4384414.stm

Eπίσης σε μια αλλη ερευνα διαβαζα οτι δε σημαινει απαραιτητα οτι οσοι εχουν το γονιδιο θα παρουσιασουν και δυσλεξια γιατι παιζουν και περιβαλλοντικοι παραγοντες ρολο.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ!! Χάρης σε αυτό το θέμα γράφτηκα στο site. O γιος μου είναι δυσλεξίκος με διάσπαση προσοχής, ελαφριά παρορμητικότατα, ελαφρά δυσορθογραφια και πρόβλημα διαχείρισης χρόνου. όταν πήγε νηπιαγωγείο ήταν έναν υπερκινιτικο παιδί που δεν μπορούσε να ολοκλήρωση αυτό που έκανε πχ να διάβασουμε ένα βιβλίο, να ζωγραφίσει κ αλλά.. αυτό με οδιγισε σε παιδοψυχολόγο και αυτός με την σειρά του μου πρωτινέ (μαζί με διαφορά αλλά) να του κάνω τα τεστ οφθαλμόκίνησης οπού διαγνωστικέ η δυσλεξία. Πριν πάει δημοτικό ( αυτά τα τεστ γίνονται 1 με 2 χρονιά τα επαναλαμβάνεις) Είναι τώρα 9 χρονών πάει Τετάρτη δημοτικού. Από την Α δημοτικού κάνουμε μάθημα δυσλεξία σε ιδιωτικό κέντρο.

Περιττό να πω τι μαθητής είναι, όλα τα παιδιά με δυσλεξία είναι πανέξυπνα ειδικά στα μαθηματικά, στου ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ιστορία θρησκευτικά έχουν καλή μνήμη σε αυτά το μυαλό τους είμαι πιο μπροστά σε σχέση με την ηλικία τους

Εκεί που υστερούν είναι στην γραφή και στην ανάγνωση με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αποδώσουν στην προσδοκίες που ζητάει το δημοτικό σκολειό και οι δάσκαλοι σε σχέση με τα αλλά παιδιά που δεν έχουν δυσλεξία. Εύχομαι και ζητώ να υπάρχουν ειδικά τμήματα στα δημοσιά σκολειά μας και να μπορέσουμε κάποτε να δώσουμε σε αυτά τα παιδιά το δημοτικό σκολειό που πραγματικά τους αξίζει για να μπορέσουν και αυτά με την σειρά τους να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους και να αντιληφθούν και τα ιδία ποσό έξυπνα είναι, γεννηθήκαν με ένα ιδιαίτερο μυαλό που μπορεί να κάνη πολλά.

Είναι γεννημένοι να ηγούνται!

ένα τέτοιο παιδί να το επαινείται για της προσπάθειες του ανεξάρτητα απ το αποτέλεσμα, το μυαλό τους διψά δώστε τους γνώση, επιλογές. Ποτέ αρνητή κριτική δίστιχος μετράνε την γνώμη των άλλων.

Και αν αυτό το παιδί δεν μπορεί να συμβαδίσει με τις απαίτησης του σκολειού δεν ευθύνεται το παιδί αλλά το σκολειό!

Συγνώμη αν σας κούραση….έχω κ εγώ τους λογούς μου :)

Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε να εκφραστώ

 

Είσαι σίγουρος για αυτά που ισχυρίζεσαι ως δεδομένα;

 

Και αφού "γεννήθηκαν με ιδιαίτερο μυαλό" γιατί "δεν μπορούν" να κάνουν πολλά;

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις κανείς ποια είναι τα βιολογικά αίτια της "δυσλεξίας" ή των συμπτωμάτων της?

Μπορεί να γίνει "διάγνωση" από νευρολόγο κλπ. με βιολογικά κριτήρια, πχ. DNA? Και αν ναι, είναι κληρονομική?

 

Δες εδώ:

http://www.dys.gr/what.html

 

Όπως βλέπεις, ακόμα είμαστε στο στάδιο της έρευνας. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν είναι και το πιο εύκολο όργανο για μελέτη;) και οι επιστήμονες έχουν ακόμα πολλά να ερευνήσουν.

 

Οι νευρολόγοι αυτό που κάνουν είναι να αποκλείσουν την πιθανότητα της ύπαρξης άλλων καταστάσεων που εμφανίζουν παρόμοια συμπτώματα. Επίσης μετρούν την νοημοσύνη του παιδιού, γιατί ο δυσλεξικός έχει εξ ορισμού φυσιολογική για την ηλικία του νοημοσύνη. Στατιστικά επίσης έχει παρατηρηθεί ότι ίσως είναι και κληρονομική, μένει να αποδειχτεί όμως μέσω της βιολογίας.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι ακόμα,

έχετε πληροφορίες για διάγνωση σε ενήλικες και αν αυτή διαφέρει από τον τρόπο που γίνεται στα παιδιά?

 

Τώρα είδα το μήνυμά σου εδώ, παρακολουθώντας το άλλο θέμα, ξέχασα να μπω σ'αυτό:mrgreen:

Έχω ασχοληθεί με το θέμα σε σχέση με την διδασκαλία σε μαθητές μέχρι τα 18 και γι αυτό δεν ξέρω να σου πω με σιγουριά πώς ακριβώς εξετάζονται για τη δυσλεξία οι ενήλικες.

Έχω μόνο υπ'όψη μου, ένα ερωτηματολόγιο που απευθύνεται σε ενήλικες που αναρωτιούνται αν είναι δυσλεξικοί και θα το βρεις εδώ:

http://gr.ettad.eu/screening-for-dyslexic-adults

http://gr.ettad.eu/disabilities/dyslexia

 

Θα ήθελα πάντως κι εγώ να μάθω αν κάποιο από τα μέλη γνωρίζει να μας πει κάτι περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δυστυχώς δεν γνωρίζω πώς γίνεται μετά τα 18.

Αλλά ξέρω ότι οι δυσλεκτικοί φοιτητές απευθύνονται σε Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο για να πάρουν χαρτί για τις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο. Άρα λογικά εκέι γίνεται διάγνωση....

Επίσης, υπάρχει σταθμισμένο τεστ νοημοσύνης για άτομα πάνω από 18, το WAYS, που αντικαθιστά το WISC το οποίο είναι για άτομα μέχρι 18. Αυτά είναι σταθμισμένα τεστ και με βάση αυτά κρίνεται η νοητική ικανότητα του παιδιού (και αργότερα ενηλίκου).

 

*Οι δυσλεκτικοί ΔΕΝ έχουν πρόβλημα νοημοσύνης, οπότε στα τεστ αυτά έχουν αποτελέσματα μέσα στα φυσιολογικά όρια.

Link to comment
Share on other sites

Στο τεστ αυτό που αναφέρεται η mariazil απαντώ 11 ΝΑΙ ...

Πιστεύω ότι εχω μιας «ελαφριας μορφής» δυσλεξία –αν υπάρχει κάτι τέτοιο ή τελωσπαντων μια παρόμοια νευρολογικά «διαταραχή»

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα στο σχολείο είμουν «άριστη» μαθήτρια – εκτός από την ορθογραφία (παρατονισμό, αντιστοφή ή αποκοπή γραμμάτων κλπ), δυσγραφία και ότι δεν μπορούσα να αντιγράψω σωστά αριθμούς. Επίσης έχω σοβαρό πρόβλημα να προφέρω πολυσύλαβες λέξεις και να ναι καλά τα παιδιά μου ξαναμαθαίνω πως να διαβάζω δυνατά, η καλύτερη εκπαίδευση είναι τα παιδικά παραμύθια... Και κάτι που δεν είδα σε αυτό το τεστ είναι για την έλειψη συντονισμού που έχω και ότι είμαι αμφι-αδεξια – ας πουμε είμαι μερικώς δεξιόχειρας.... Δεν είχα όμως κανένα πρόβλημα στην ανάγνωση (αν δεν είναι φωνακτή εκεί μπερδεύομαι εκτός και αν διαβάζω αργά) Επίσης διάβαζα γρήγορα, αλλά νομίζω ότι αυτό οφείλετε στο ότι μάλλον έμαθα μόνη μου να διαβάζω, λάτρευα την λογοτεχνία και από το Δημοτικό διάβαζα άπειρα βιβλία.

 

Κανένας εκπαιδευτικός ή οι γονείς μου δεν είχαν καταλάβει τίποτα? Μήπως ήταν και καλύτερα για μένα? Νομίζω ότι επειδή είμουν πολύ καλή μαθήτρια οι καθηγητές προσπερνούσαν κάποια πράγματα, πχ αυτοί των θετικών επιστημών δεν αφαιρούσαν πολλές μονάδες για λάθη αντιγραφής και είχα φιλόλογους που μου έβαζαν πολύ καλούς βαθμούς στις εκθέσεις παρά τα ορθογραφικά ή το γεγονός ότι τα γράματα μου δεν διαβαζόντουσαν. Παρόλα αυτά έκανα πολύχρονες σπουδές σε πολύ καλά Πανεπιστήμια με άριστες πάλι «επιδόσεις» (εννοείτε σε τεχνικά θέματα). Εκανα πολύ προχωρημένα μαθηματικά και τα μόνα λάθη που είχα στα πανεπιστημιακά τεστς ήταν από λάθος αντιγραφή –κυρίως αριθμών όταν υπήρχαν...Νομίζω στην πορεία έφτιαχνα τα δικά μου τρικ για να τα καταφέρνω (ειδικά για τους αριθμούς) και το πάλεψα πάρα πολύ από μόνη μου και για την ορθογραφία και για την αντιγραφή και για την ορθή προφορά, είχα κάποιο αποτέλεσμα αλλά εξακολουθώ να ταλαιπορούμαι μερικές φορές.

 

Εγώ πάλι δεν συνδίαζα όλα αυτά μέχρι πρόσφατα Για την δυσλεξία μου μιλησαν πριν μερικά χρόνια γνωστοί μου φιλόλογοι που είναι σίγουροι ότι «έχω» και η καθηγήτρια Γαλλικών (που αποφάσισα ως ενήλικας να μάθω) λέγοντας μου ότι «δεν είναι δυνατόν να αντιγράφεις λάθος τις λέξεις από τον πίνακα και μετά να τις γράφεις με 5 διαφορετικούς τρόπους σε μια έκθεση!». Από μια άποψη με ανακουφίζει να ξέρω ότι υπάρχει κάποια εξήγηση για όλα αυτά τα προβλήματα που είχα, από την άλλη ίσως αν την ήξερα αυτή την εξήγηση να μην τα πάλευα τόσο...

 

Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά πραγματικά ιδρώνω όταν πρέπει να αντιγράψω ένα τηλέφωνο γιατί 90 % των φορών το κάνω λάθος, για να μην πω για τα ραντεβού που έχω μπερδέψει...Λέω ότι είναι «ελαφριας μορφής» γιατί πραγματικά δεν είχα πρόβλήμα στο σχολείο, αντιθέτως διακρινόμουνα. Δεν με απασχολεί για μένα μια χαρά τα κατάφερα αν πραγματικά έχω αυτό το πρόβλημα, με απασχολεί για τα παιδιά μου αν υπάρχει κληρονομικότητα ...Και απο την άλλη σκέφτομαι ότι καμοιά φορά η «μη παρέμβαση» ίσως να είναι καλύτερη αν και δεν είναι η τακτική που συνηθως ακολουθώ όταν υπάρχει πρόβλήμα.

Link to comment
Share on other sites

αυτο εδω

http://gr.ettad.eu/Adult%20Dyslexia%20Checklist.pdf που ειναι το τεστ, με βγαζει να εχω καποιας μορφης δυσλεξια . ημουν σιγουρη πως εχω κατι παρομοιο γιατι εχω φοβερο θεμα με απομνημονευση αριθμων, προσανατολισμο, και γενικα με τα μαθηματικα ενα σοβαρο θεματακι. στις 10 φορες που θα παρω τηλεφωνο τις 8 θα το παρω λαθος...

d7i7p2.png?u2P8mcl6z0avp3.png?QbVqPift
Link to comment
Share on other sites

Εγω οταν εκανα το μεταπτυχιακο μου για τις μαθησιακες δυσκολιες καταλαβα οτι εχω προβλημα ακολουθιας και αδιαφοροποιητη πλευριωση.

Η μητερα μου μου λεει οτι εως την τριτη δημοτικου ποτε εγραφα με το δεξι και ποτε με το αριστερο και μονιμως φαινομουν σαν να ημουν αλλου περιπου σαν να ημουν ανωριμη σχολικα. Το μονο που με εσωσε οπως λεει ειναι οτι ημουν υπακουη δηλαδη γραψε αυτο, γραψε εκεινο, διαβασε και ξαναδιαβασε. Αφου ειχε περασει και απο το μυαλο της μηπως ειχα καποιο προβλημα νοημοσυνης. Στην τριτη ταξη αρχισα να "ξυπναω" και στην πέμπτη ημουν η καλυτερη μαθητρια της ταξης.

Τελικα απ'οτι κατεληξα μετα τις σπουδες μου καποιες μαθησιακες δυσκολιες εχουν να κανουν και με την αναπτυξιακη και σχολικη ετοιμοτητα δηλαδη καποια παιδια απλα θελουν περισσοτερο χρονο για να προσαρμοστουν στις απαιτησεις της σχολικης διαδικασιας.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα απ'οτι κατεληξα μετα τις σπουδες μου καποιες μαθησιακες δυσκολιες εχουν να κανουν και με την αναπτυξιακη και σχολικη ετοιμοτητα δηλαδη καποια παιδια απλα θελουν περισσοτερο χρονο για να προσαρμοστουν στις απαιτησεις της σχολικης διαδικασιας.

Ακριβώς. Η νονά του γιου μου και συμμαθήτριά μου από την Α' Δημοτικού, αφού τελείωσε Πανεπιστήμιο, Μεταπτυχιακό και πήρε πτυχία σε 3 γλώσσες, ανακάλυψε ότι είναι δυσλεξική, γι αυτό δυσκολευόταν με την ορθογραφία, τη σωστή αντιγραφή αριθμών, τον προσανατολισμό στο χώρο κλπ.

Πιστεύω πάντως, πως σε μεγάλο βαθμό επηρεάζει την εξέλιξη του παιδιού ο τρόπος που αντιμετωπίζει το σχολείο και το σπίτι τον διαφορετικό μαθητή. Αυτό που για τους γονείς μας, ας πούμε, ήταν φυσιολογικό χαρακτηριστικό που απλά μας διαφοροποιούσε, στη δική μας γενιά είναι αιτία για προβληματισμό κι ανησυχία.

Και είναι δύσκολο να βρίσκεις πάντα την χρυσή τομή.

Link to comment
Share on other sites

Το ανακάλυψε ... διδάσκοντας!!! Έκανε ιδιαίτερα σε παιδιά στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού (τον καιρό που έψαχνε για κανονική δουλειά) και έτυχε κάποιος μαθητής της να είναι διαγνωσμένα δυσλεξικός. Προσπαθώντας να κάνει το κατάλληλο μάθημα, ερεύνησε το θέμα και το ένα έφερε το άλλο! Το συζήτησε κατόπιν με την ψυχολόγο που παρακολουθούσε τον μικρό κι εκείνη της είπε ότι πιθανότατα έτσι έχουν τα πράγματα.

Έχω κι άλλο παράδειγμα δυσλεξικού ενήλικα στην οικογένεια του άντρα μου, που αφού σπούδασε και πήρε 2 πτυχία στο εξωτερικό, ανακάλυψε ότι είναι δυσλεξικός, όταν ... διαγνώσθηκε η κόρη του με δυσλεξία! Όταν τον ρώτησα, μου είπε ότι αισθάνθηκε ανακούφιση που κατάλαβε επιτέλους μετά από τόσα χρόνια γιατί δυσκολευόταν σε πράγματα που για τους άλλους είναι αυτονόητα. Περιττό να πω, πόσο πολύ καλά αντιμετώπισε ο ίδιος και κατά συνέπεια όλη η οικογένεια το θέμα με την μικρή. Εκεί είδα με τα μάτια μου πόσο πολύ η στάση της οικογένειας βοηθάει το παιδί και χτίζει την αυτοπεποίθησή του.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου πάνω στις μαθησιακές δυσκολίες, μας έιπανε ότι η δυσλεξία είναι βασικά αδυναμία χώρου.

Και αυτό έχει μια λογική. Αν πάρουμε όλες τις δυσκολίες των δυσλεκτικών έχουν σχέση με το χώρο. Η σκέψη είναι χώρος (κατά μία έννοια), το διάβασμα είναι χώρος (πρέπει αυτά που βλέπεις να τα βάλεις στη σωστή σειρά για να καταλάβεις το νόημα), η ανάγνωση είναι χώρος, η γραφή είναι χώρος, το να κάνεις καλά γράμματα είναι χώρος κλπ κλπ....

Επίσης, μας έλεγαν ότι μια πολύ σημαντική ένδειξη (όχι απόδειξη) δευσλεξάις στο νηπιαγωγείο είναι αν τα παιδιά μπορούν αν ζωγραφίσουν σε όλο το χαρτί ή περιορίζουν τη ζωγραφιά τους σε μία γωνία και αν μπορούν να ακολουθήσουν διαδρομές (στυλ φιδάκι ή σαλίγκαρος) στο πάτωμα.... Επίσης, πόσο εύκολα μπορούν να μάθουν να δένουν τα κορδόνια τους!!!!!

Link to comment
Share on other sites

χώρος, η γραφή είναι χώρος, το να κάνεις καλά γράμματα είναι χώρος κλπ κλπ....

Επίσης, μας έλεγαν ότι μια πολύ σημαντική ένδειξη (όχι απόδειξη) δευσλεξάις στο νηπιαγωγείο είναι αν τα παιδιά μπορούν αν ζωγραφίσουν σε όλο το χαρτί ή περιορίζουν τη ζωγραφιά τους σε μία γωνία και αν μπορούν να ακολουθήσουν διαδρομές (στυλ φιδάκι ή σαλίγκαρος) στο πάτωμα.... Επίσης, πόσο εύκολα μπορούν να μάθουν να δένουν τα κορδόνια τους!!!!!

 

οπως κ αν μαθαινουν χρωματα,μπορουν να πουν μια ιστορια με χρονικη σειρα κτλ..

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...