Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ποιοι ειμαστε "εμεις" και ποιοι ειναι "αυτοι"


Recommended Posts

Ας μην κατεβασουμε την κουβεντα σας παρακαλω σε τετοιο επιπεδο λαϊκιστικης επιχειρηματολογιας που "μπαζει " απο παντου!!!!!!!!

 

Το ζητημα ειναι αφενος πως μπορουμε να κανουμε κατι για τους ανθρωπους αυτους, ωστε και γιαυτους που ερχονται εδω και για οσους ειμαστε εδω να καλυτερεψει η κατασταση.....

 

τωρα οποιος θελει να "ψωφισει " ή ο ενας ή ο αλλος, και οποιος θελει να ποσταρει γεγονοτα που απλα "πορονουν" ας ανοιξει ενα θεματα "ελατε να τα "παρουμε" με ολους τους ξενους" και ας ποσταρει εκει!!!

 

Ειναι κριμα να χανει το νοημα η κουβεντα!!

Οι παππουδες μας προσφυγες, οι γονεις μας μεταναστες και εμεις......ρατσιστες!!!

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 422
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ποιοί είμαστε εμείς και ποιοί είναι αυτοί ..

δεν θα απαντήσω σε αυτές τις αντωνυμίες θα χρησιμοποιήσω άλλες..

ξέρω όμως ότι πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν εκείνοι και οι άλλοι...

 

Εκείνοι που ονειρεύονται και ελπίζουν και μάχονται για ένα καλύτερο αύριο

όχι μόνο για τους ίδιους αλλά για όλους τους ανθρώπους πάνω στην γη..

Πάντα θα υπάρχουν οι άλλοι που το μίσος θα φωλιάζει στην ψυχή τους

και ο φόβος για οτιδήποτε διαφορετικό δεν θα τους επιτρέπει να ζήσουν.

Πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που θα προασπίζονται την ειρήνη και οι άλλοι

που θα θέλουν τον πόλεμο φυσικά θα υπάρχουν κι εκείνοι που θα μιλούν

στο όνομα της ειρήνης κάνοντας πόλεμο..

Θα υπάρχουν εκείνοι που θα μένουν προσκολλημένοι στα περασμένα μεγαλεία δίνοντας στον εαυτό τους την θέση του θύματος και χω..και θα υπάρχουν και άλλοι που θα υπερασπίζονται το μεγαλείο του ανθρώπου..

Θα υπάρχουν εκείνοι που μένουν ακγιστρωμένοι στα δικά τους συμφέροντα

και θα αφήνουν τις ευκαιρίες και την ίδια ζωή να τους προσπερνάνε αλλά

αν το φέρουν έτσι οι συγκυρίες θα καρπωθούν τις προσπάθειες των άλλων

και θα υπάρχουν κι εκείνοι που θα μάχονται υπέρ όλων και όταν θα σβήσουν όλα θα χαθούν στο παρασκήνιο..

Πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που δημιουργούν κι εκείνοι που θα καταστρέφουν...

Θα υπάρχουν εκείνοι που θα επιλέγουν να ζήσουν αναλαμβάνοντας τις

ευθύνες τους την ζωή τους και το μέλλον τους και θα υπάρχουν και οι

άλλοι που θα ζήσουν δεσμιοι υιοθετώντας τον ρόλο του θύματος και μεταθέτοντας τις ευθύνες σε εκείνους τους άλλους,....

Θα υπάρχουν εκείνοι που έχουν κρίση και ελεύθερο πνεύμα και άλλοι

που το πνεύμα τους θα το κρατάνε φυλακισμένο δίνοντας του αναμασημένη τροφή..

 

 

Το θέμα είναι ποιός θέλεις να είσαι εσύ εκείνος ή ο άλλος και έτσι πορεύεσαι..

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις να κανουμε κατι???κ γω ηρθα σε ξενη χωρα αλλα κανενας γερμανος δε με βοηθησε κ καλα εκανε δε κατηγορω κανεναν ουτε και το απαιτω!κ γιατι να το κανει???ειχε υποχρεωση??με εφερε με το ζορι κανεις εδω???μονοι μας ορθοποδησαμε χωρις να μας βοηθησει κανεις κ ουτε κλεψαμε ουτε σκοτωσαμε!

πηραμε με το ζορι στην ελλαδα κανεναν αλλοδαπο κ του ειπαμε''οχι εδω θα κατσεις!!!!'' ΟΧΙ!

μονοι τους ερχονται γιατι να πρεπει εγω να τους βοηθησω μονο κ μονο για να μη με σκοτωσουν απο την πεινα τους???????

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι εδειξα καπου ελλειψη σεβασμου στις διαφορετικες αποψεις. Σταματησα την κουβεντα για να μην κλειδωθει το θεμα, οταν αρχισαν σχολια του τυπου "καημενε κολωκοτρονη" και λοιπα. Αντιθετα ηθελα να δειξω οτι οκ, καταλαβαμε κ καθενας τι προσπαθει να πει ο αλλος και ας μην αναλλωθει τωρα αλλο η κουβεντα σε τετοιες αποψεις , για να μπορει να προσθεσει οποιος θελει κατι αλλο. Αν φανηκε ως ελλειψη σεβασμου, οφειλω μια συγνωμη.

 

Αν μιλαμε για ενα χερι βοηθειας σε καποιον που ξερω απο παιδι και καποιον ξενο .....φυσικα και δεν το συζητω.

Εγω ομως καταλαβα οτι μιλαμε για 2 αγνωστους ανθρωπους. κΑι οτι η μοναδικη πληροφορια που εχω γιαυτους ειναι η καταγωγη τους. Και ειπα οτι για μενα δεν αποτελει κριτηριο , δεν το εξεταζω, πως να το πω?

 

επειτα, στην αναφορα σου στο νησι , οπου οι ανθρωποι φοβουνται και περιμενουν βοηθεια απο το κρατος.......

αυτο προσπαθω να πω απο την αρχη.

Οτι ειναι το πλεον λογικο. και εγω το ιδιο θα εκανα και οταν το κρατος δεν θα μου παρειχε αυτα που οφειλε, οταν οι πολιτικοι δεν θα χρησιμοποιουν τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτα, οπως πρεπει για να εχω τις αναλογες παροχες, τοτε , θα τα εβαζα μαζι τους.....και οχι με τους ξενους. ΑΥτο προσπαθω να πω. Και οτι το κρατος και η χωρα ειναι ζωντανοι οργανισμοι, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ, δεν ειναι ενα συμβολο , μια σημαια , το γαλαζιο του αιγαιου και παει!

Σε εναν ζωντανο οργανισμο λοιπον, που δεν μου παρεχει ΤΙΠΟΤΑ δενμου εξασφαλιζει ΤΙΠΟΤΑ και κανει οτι μπορει για να βολευτουν οι λιγοι γραβατακιδες που και καλα κυβερνουν......αν και δεν νομιζω οτι κανεις διαφωνει οτι τα τελευταια δεν κυβερναει κανεις απλα αποδεχονται το κληρονομικο τους δικαιωμα στην εξουσια, σε μια τετοια λοιπον γεωγραφικη εκταση , δεν μου γενιεται κανενα συναισθημα πατριωτισμου......που ετσι και αλλιως δεν πολυ-ειχα. ΓΙα ποια ελλαδα μιλαμε ρε παιδια???

 

αυτο προσπαθουσα να πω.

ελπιζω αυτη την φορα να εγινα λιγο πιο κατανοητη και αν ειμαι λιγο ειρωνικη (εριστικη θα το ελεγαεγω ) ζητω συγνωμη αλλα εχω κατι νευρα με αυτα που βλεπω να συμβαινουν γυρω μου.....κατι νευρααααααααα

 

Και γιατι να σε πειραξει το καημενε κολοκοτρωνη. Δεν νομιζω οτι εχεις λογο να πειραχτεις αφου δε πιστευεις στα ιδανικα που πρεσβευε τι σε κοφτει.

Οι έλληνες είναι ρατσιστες....δυστηχως με τους υπόλοιπους έλληνες......

Link to comment
Share on other sites

Ας μην κατεβασουμε την κουβεντα σας παρακαλω σε τετοιο επιπεδο λαϊκιστικης επιχειρηματολογιας που "μπαζει " απο παντου!!!!!!!!

 

Το ζητημα ειναι αφενος πως μπορουμε να κανουμε κατι για τους ανθρωπους αυτους, ωστε και γιαυτους που ερχονται εδω και για οσους ειμαστε εδω να καλυτερεψει η κατασταση.....

 

τωρα οποιος θελει να "ψωφισει " ή ο ενας ή ο αλλος, και οποιος θελει να ποσταρει γεγονοτα που απλα "πορονουν" ας ανοιξει ενα θεματα "ελατε να τα "παρουμε" με ολους τους ξενους" και ας ποσταρει εκει!!!

 

Ειναι κριμα να χανει το νοημα η κουβεντα!!

 

Οταν διφωνουμε απλως κατεβαζουμε το επιπεδο. Και τα ζητημα για σενα είναι ΠΑΝΤΑ το τι θα κανουμε για αυτους. Και αυτα που λεμε δεν είναι γεγονοτα που απλα πορονουν. Ειναι γεγονοτα που σκοτωνουν, απειλουν, βιαζουν και κλεβουν. Κλεβουν ηλικα και συναισθηματικα και ηθικα τους ανθρωπους και τη χωρα μας.

Οι έλληνες είναι ρατσιστες....δυστηχως με τους υπόλοιπους έλληνες......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ποιοί είμαστε εμείς και ποιοί είναι αυτοί ..

δεν θα απαντήσω σε αυτές τις αντωνυμίες θα χρησιμοποιήσω άλλες..

ξέρω όμως ότι πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν εκείνοι και οι άλλοι...

 

Εκείνοι που ονειρεύονται και ελπίζουν και μάχονται για ένα καλύτερο αύριο

όχι μόνο για τους ίδιους αλλά για όλους τους ανθρώπους πάνω στην γη..

Πάντα θα υπάρχουν οι άλλοι που το μίσος θα φωλιάζει στην ψυχή τους

και ο φόβος για οτιδήποτε διαφορετικό δεν θα τους επιτρέπει να ζήσουν.

Πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που θα προασπίζονται την ειρήνη και οι άλλοι

που θα θέλουν τον πόλεμο φυσικά θα υπάρχουν κι εκείνοι που θα μιλούν

στο όνομα της ειρήνης κάνοντας πόλεμο..

Θα υπάρχουν εκείνοι που θα μένουν προσκολλημένοι στα περασμένα μεγαλεία δίνοντας στον εαυτό τους την θέση του θύματος και χω..και θα υπάρχουν και άλλοι που θα υπερασπίζονται το μεγαλείο του ανθρώπου..

Θα υπάρχουν εκείνοι που μένουν ακγιστρωμένοι στα δικά τους συμφέροντα

και θα αφήνουν τις ευκαιρίες και την ίδια ζωή να τους προσπερνάνε αλλά

αν το φέρουν έτσι οι συγκυρίες θα καρπωθούν τις προσπάθειες των άλλων

και θα υπάρχουν κι εκείνοι που θα μάχονται υπέρ όλων και όταν θα σβήσουν όλα θα χαθούν στο παρασκήνιο..

Πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που δημιουργούν κι εκείνοι που θα καταστρέφουν...

Θα υπάρχουν εκείνοι που θα επιλέγουν να ζήσουν αναλαμβάνοντας τις

ευθύνες τους την ζωή τους και το μέλλον τους και θα υπάρχουν και οι

άλλοι που θα ζήσουν δεσμιοι υιοθετώντας τον ρόλο του θύματος και μεταθέτοντας τις ευθύνες σε εκείνους τους άλλους,....

Θα υπάρχουν εκείνοι που έχουν κρίση και ελεύθερο πνεύμα και άλλοι

που το πνεύμα τους θα το κρατάνε φυλακισμένο δίνοντας του αναμασημένη τροφή..

 

 

Το θέμα είναι ποιός θέλεις να είσαι εσύ εκείνος ή ο άλλος και έτσι πορεύεσαι..

 

 

Με καλυψες παρα πολυ για αλλη μια φορα!!!!!

 

Τι γινεται ομως οταν τα η ελευθερια του ενως δεν σταματαει εκει που ξεκιναει η ελευθερια του αλλου.......

 

τετοιο επιπεδο κουβεντας θελω και γιαυτο ανοιξα το θεμα!!!

 

Σε ευχαριστω ρε sam

Οι παππουδες μας προσφυγες, οι γονεις μας μεταναστες και εμεις......ρατσιστες!!!

 

Link to comment
Share on other sites

elenik εισαι απλα μια συνθεση dna της οποιας δεν ευθύνεσαι εσυ

ουτε οι προγονοι σου

ουτε οι μεταναστες .....και οι προσμοιξεις ....

ουτε τα σεινορα σου

ουτε ο τοπος γεννησης σου

ουτε τιποα

εσυ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ !!!! (βιχημηκα και πραγματικα μιλωντας και αυτο που σε κανει να διαφεριες απο κατι αλλο ειναι η νοηση σου ......κατι που δνε εχουν ατ ζωα πχ ...ή τα αντικειμενα ....!!!)

εσυ (και η εκφραση του εσυ )

εσαι η συνθεση των σντιλειψεων σου που ναι

εχουν στηρηχθει στο που μεγαλωσες ποια σημαια ειχες ποια γλωσσα επικοινωνιας χρησημοποιησαν ...!!!!

 

Ωραιος....ξερεις τι με εβαλες να σκεφτω τωρα ε? Ενας προ-προ- προπαππος ηταν πολεμαρχος του Παπαφλεσα....οκ....υπερηφανια στην οικογενεια δεν διαφωνω, ο παππους μου στρατηγος (με προσοψη στο πολεμικο μουσειο Θεσ/νικης κιολας).....μπολικα τετοια στην οικογενεια. Και βλεπω αυτο που λες για το DNA και τις προσμοιξεις και το μεταναστευτικα και οτι κανενας δεν τα ελεγχει αυτα και θυμηθηκα λοιπον μες τον χαμο ολο οτι 8 γενιες πισω καταγομαστε απο την ΑΛΒΑΝΙΑ παρακαλω πολυ! Και ο αντρας μου δεν ξερω ποσες γενιες πισω απο την Τουρκια.....και σκεφτομαι τι λεμε ρε παιδια. Ποιος ειναι Ελληνας, ποιος οχι, ποιος τυχερος και ποιος ατυχος. Ολη μου η οικογενεια μαχοταν για την Ελλαδα, ολες οι ριζες μας εκτος απο αυτη.......και ενα μεγαλο ποσοστο ετσι ειναι. Με τις μετακινησεις λαων και μαζων κανεις δεν ξερει απο που πραγματικα κραταει η σκουφια του παιδια. Τι και αν εισαι Ελληνας ή Τουρκος. Σημασια εχει ΠΩΣ συμπεριφερεσε στον συνανθρωπο σου ΟΠΟΙΑ και αν ειναι η κατασταση σου, ή η δικια του και να μην βαυκαλιζομαστε για τυχες και θεσεις που ισως τις χασουμε και καποια στιγμη (Θεος φυλαξει) βρεθουμε να ειμαστε ΕΜΕΙΣ οι μεταναστες που ολοι διωχνουν και κανεις δεν θελει. Εκει για μενα ειναι ολη η ουσια. Ολα τα αλλα ειναι φανφαρες.....με ολες μου τις συγνωμες αν προσεβαλα καποιον προκαταβολικα....προσωπικες σκεψεις ειναι αυτο και τιποτα αλλο......

 

Καλημερα........

 

Αν και θα συμπληρωσω εκτος θεματος οτι τα ζωα εχουν νοηση, απλα εμεις ΔΕΝ εχουμε την νοηση για να τα καταλαβουμε ;)

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2010

Αλβανοί μαθητές κατέλαβαν σχολείο και υποχρέωσαν δια της βίας τους συμμαθητές τους να παραμείνουν στον χώρο

την κατάληψη την ανέλαβαν 3 Αλβανοί μαθητές, ηλικίας από 19 ετών και άνω, οι οποίοι μάλιστα υποχρέωσαν δια της βίας και με την απειλή μαχαιριών τους συμμαθητές τους να παραμείνουν κλεισμένοι στον χώρο του σχολείου για 5 ήμερες.

Κατά την διάρκεια της κατάληψης του σχολείου...

ο ένας εκ των 3 Αλβανών μαθητών,προέβη σε συστηματικές ύβρεις εναντίον της πίστεως μας, της ορθοδοξίας μας, προκαλώντας την αντίδραση ενός από τους εγκλωβισμένους μαθητές.

Ο Έλληνας μαθητής διαμαρτυρήθηκε στον Αλβανό συμμαθητή του λέγοντας του χαρακτηριστικά: «Αυτή είναι η θρησκεία μας, εσείς είστε άθεοι, ήρθατε εδώ, τρώτε, μαθαίνετε γράμματα και βρίζετε και την θρησκεία μας;». Φυσικά ο Αλβανός μαθητής απάντησε απειλώντας τον Έλληνα με μαχαίρι και συνεχίζοντας εντονότερα τις ύβρεις.

 

Ξερω δεν ειναι σωστο αυτο που θα πω (δλδ τονιζω οτι δεν εγκρινω την πραξη) αλλα....

Οταν εχεις υποστει εναν εξεφτελισμο της πιστης σου (οποια ειναι αυτη), της πατριδας και της ιστοριας σου (παλι οποια ειναι αυτη) και ολων αυτων που σε αντιπροσωπευουν...

...και μια ζωη σε κανουν να ντρεπεσαι γι αυτο που εισαι (χωρις να ειναι κακο) ....

...και να προσπαθεις να το παιξεις κατι που δεν εισαι (χωρις αυτο που προσποιησε απαραιτητα να ειναι καλυτερο)...

... και πνιγεις αυτο που νοιωθεις για να το παιξεις αυτο που θελουν...

.. Οταν μια ζωη σε εξεφτελιζουν....

... και ειδικα σε μια τρυφερη ηληκια...

... και ξαφνικα χανεις τους φιλους σου , αλλαζεις σπιτι, αλλαζεις χωρα (εγω με τα μισα θα ειχα παει σε παιδοψυχολογο για συμβουλες ανωδυνης προσρμογης)

.... και αυτο που βρισκεις ειναι ολο το παραπανω εκει που πας....

.... και τα συνομηλικα σου παιδια εχουν απαγορευτικο να συναναστρεφονται μαζι σου ....

κι εσυ μενεις με ενα ΓΙΑΤΙ?

τι το περιεργο στο να ξεσπασει καποια στιγμη ολος αυτος ο θυμος....

και να γινει χειμαρα που καταστρεφει τα παντα γυρω σου?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Και βλεπω αυτο που λες για το DNA και τις προσμοιξεις και το μεταναστευτικα και οτι κανενας δεν τα ελεγχει αυτα και θυμηθηκα λοιπον μες τον χαμο ολο οτι 8 γενιες πισω καταγομαστε απο την ΑΛΒΑΝΙΑ παρακαλω πολυ! Και ο αντρας μου δεν ξερω ποσες γενιες πισω απο την Τουρκια.....και σκεφτομαι τι λεμε ρε παιδια. Ποιος ειναι Ελληνας, ποιος οχι, ποιος τυχερος και ποιος ατυχος. Ολη μου η οικογενεια μαχοταν για την Ελλαδα, ολες οι ριζες μας εκτος απο αυτη.......και ενα μεγαλο ποσοστο ετσι ειναι. Με τις μετακινησεις λαων και μαζων κανεις δεν ξερει απο που πραγματικα κραταει η σκουφια του παιδια. Τι και αν εισαι Ελληνας ή Τουρκος. Σημασια εχει ΠΩΣ συμπεριφερεσε στον συνανθρωπο σου ΟΠΟΙΑ και αν ειναι η κατασταση σου, ή η δικια του και να μην βαυκαλιζομαστε για τυχες και θεσεις που ισως τις χασουμε και καποια στιγμη (Θεος φυλαξει) βρεθουμε να ειμαστε ΕΜΕΙΣ οι μεταναστες που ολοι διωχνουν και κανεις δεν θελει. Εκει για μενα ειναι ολη η ουσια. Ολα τα αλλα ειναι φανφαρες.....με ολες μου τις συγνωμες αν προσεβαλα καποιον προκαταβολικα....προσωπικες σκεψεις ειναι αυτο και τιποτα αλλο......

 

Καλημερα........

 

Αν και θα συμπληρωσω εκτος θεματος οτι τα ζωα εχουν νοηση, απλα εμεις ΔΕΝ εχουμε την νοηση για να τα καταλαβουμε ;)

 

Επιτέλους διάβασα και κάτι σωστό.

Λες και όλοι μας είμαστε καθαροί Έλληνες, άντε πια.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους διάβασα και κάτι σωστό.

Λες και όλοι μας είμαστε καθαροί Έλληνες, άντε πια.

 

συμφωνοντας να συμπληρωσω οτι διαβαζοντας λιιιιγο ιστορια καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχει "καθαρος" σε καταγωγη.....ειναι μαλλον αστειο....γιατι κατα τα αλλα ειμαι πεντακαθαρη ετσι.......καθημερινα μπανακι κανω η γυναικα

Οι παππουδες μας προσφυγες, οι γονεις μας μεταναστες και εμεις......ρατσιστες!!!

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Από δελτίο των 11

και θα αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια

 

αχ αυτο... αυτο ... γμτ αυτο ειναι που θα τα κανει ολα σταχτη και μπουρμπελη.

Αυτο ξυπναει μεσα μου την αυτοπροστασια.

Αυτο ξυπναει μεσα μου την συγκριση.

Αυτο ποναει γμτ αυτο!!! Και αυτο θα κανει ενα μεγαλο μπαμ με μεγαλες αντιδρασεις στην Ελληνικη κοινωνια.:evil:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνοντας να συμπληρωσω οτι διαβαζοντας λιιιιγο ιστορια καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχει "καθαρος" σε καταγωγη.....ειναι μαλλον αστειο....γιατι κατα τα αλλα ειμαι πεντακαθαρη ετσι.......καθημερινα μπανακι κανω η γυναικα

 

;) χεχεχε Εντάξει κατάλαβες τι θέλω να πω.

Link to comment
Share on other sites

Και βλεπω αυτο που λες για το DNA και τις προσμοιξεις και το μεταναστευτικα και οτι κανενας δεν τα ελεγχει αυτα και θυμηθηκα λοιπον μες τον χαμο ολο οτι 8 γενιες πισω καταγομαστε απο την ΑΛΒΑΝΙΑ παρακαλω πολυ! Και ο αντρας μου δεν ξερω ποσες γενιες πισω απο την Τουρκια.....και σκεφτομαι τι λεμε ρε παιδια. Ποιος ειναι Ελληνας, ποιος οχι, ποιος τυχερος και ποιος ατυχος. Ολη μου η οικογενεια μαχοταν για την Ελλαδα, ολες οι ριζες μας εκτος απο αυτη.......

Η καταγωγή δεν είναι μόνο το αίμα. Είναι και πολλά άλλα στοιχεία. Όταν λες καταγωγή από Αλβανία, εννοείς ότι κάποιος πρόγονος κατοικούσε στην Αλβανία; μιλούσε ελληνικά και αυτοπροσδιοριζόταν ως Αλβανός;

Οι προπάπποι μου ήταν όλοι πρόσφυγες από την Θράκη. Περπάτησαν με τα κάρα μέχρι τη Μακεδονία, δύο φορές μάλιστα, μια το '18 και μια το '22. Το θεωρώ προσβολή στη μνήμη τους και στο διωγμό τους να πω ότι κατάγονται από την Τουρκία. Αν ήταν Τούρκοι, θα είχαν μείνει εκεί στα σπίτια τους και στα χωράφια τους και δεν θα τα αντάλλασσαν.

 

Απ' όλη τη συζήτηση διακρίνω μια παρανόηση. Το να γνωρίζεις την εθνική σου ταυτότητα και να την υπερασπίζεσαι δεν σε κάνει ούτε εθνικιστή ούτε ρατσιστή. Μπορείς να ξέρεις ποιος είσαι και επειδή γνωρίζεις ποιος είσαι, μπορείς να σέβεσαι και να υποστηρίζεις και τους διαφορετικούς και αυτούς που έχουν ανάγκη, χωρίς να νιώθεις ότι απειλείσαι. Αντίθετα η ανασφάλεια, η άγνοια και ο φόβος οδηγούν σε ακραίες συμπεριφορές.

Link to comment
Share on other sites

Σε εναν ζωντανο οργανισμο λοιπον, που δεν μου παρεχει ΤΙΠΟΤΑ δενμου εξασφαλιζει ΤΙΠΟΤΑ και κανει οτι μπορει για να βολευτουν οι λιγοι γραβατακιδες που και καλα κυβερνουν......αν και δεν νομιζω οτι κανεις διαφωνει οτι τα τελευταια δεν κυβερναει κανεις απλα αποδεχονται το κληρονομικο τους δικαιωμα στην εξουσια, σε μια τετοια λοιπον γεωγραφικη εκταση , δεν μου γενιεται κανενα συναισθημα πατριωτισμου......που ετσι και αλλιως δεν πολυ-ειχα. ΓΙα ποια ελλαδα μιλαμε ρε παιδια???

Για αυτην που αυτοι που εφτυσαν αιμα να παραμεινει ελευθερη δεν ηταν ποτε πολιτικοι.

Η πολιτικη ξεπουλησε την Ελλαδα , οπως οι ιερεις την θρησκεια (και στα 2 υπαρχουν παντα οι εξαιρεσεις -στο 1ο βεβαια ακομα την ψαχνω την εξαιρεση αλλα λεμε)

Γιατι πρεπει να μας καθοδηγουν στο αντι να αποριψουμε αυτους , να αποριψουμε τα συναισθηματα μας?

 

 

αυτο προσπαθουσα να πω.

ελπιζω αυτη την φορα να εγινα λιγο πιο κατανοητη και αν ειμαι λιγο ειρωνικη (εριστικη θα το ελεγαεγω ) ζητω συγνωμη αλλα εχω κατι νευρα με αυτα που βλεπω να συμβαινουν γυρω μου.....κατι νευρααααααααα

κατανοητοτατο.

το χω και εγω το θεματακι με αυτο. :lol::roll:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Με καλυψες παρα πολυ για αλλη μια φορα!!!!!

 

Τι γινεται ομως οταν τα η ελευθερια του ενως δεν σταματαει εκει που ξεκιναει η ελευθερια του αλλου.......

 

τετοιο επιπεδο κουβεντας θελω και γιαυτο ανοιξα το θεμα!!!

 

Σε ευχαριστω ρε sam

 

ελα ντε?τι γινεται οταν μπαινουν κ κλεβουν σπιτια?τι γινεται οταν σκοτωνουν εναν παππου για να του κλεψουν τη συνταξη?τι γινεται οταν βιαζουν?

που ειναι η ελευθερια οταν πρεπει να εχουμε 5 κλειδαριες κ καγκελα στα παραθυρα ?που ειναι η ελευθερια οταν φοβομαστε να παμε το παιδι μας στο παρκο?που ειναι η ελεθερια οταν φοβασαι να κυκλοφορησεις με πανω απο 100 ευρω στην τσαντα?

κ μην αρχισετε παλι για τους ελληνες.σαφως κ εχω τα ιδια πιστευω κ για τετοιες πραξεις που εκαναν ελληνες αλλα οπως ειπα κ σε προηγουμενο ποστ

 

 

Στις ληστείες η συμμετοχή των αλλοδαπών φθάνει το 49,46%, στις κλοπές-διαρρήξεις το 50,87%, στις ανθρωποκτονίες το 37,57%, στους βιασμούς το 48,36%.

Στα εγκλήματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης το ποσοστό συμμετοχής υπερβαίνει το αντίστοιχο των Ελλήνων, αφού διαμορφώνεται σε 55,13%.

 

Αποκλειστική δράση, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, παρουσιάζουν στην παραχάραξη (98,78%), τις πλαστογραφίες (95,67%) και τις παραβάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας (90,72%).

 

 

καταλαβατε ποσο τοις εκατο λιγοτερα θα ηταν ολα αν δεν εβαζαν αυτοι το χερακι τους???

ναι παμε παλι

κ οι ελληνες κανουν τετοια μπλα μπλα

 

Οταν εχεις υποστει εναν εξεφτελισμο της πιστης σου (οποια ειναι αυτη), της πατριδας και της ιστοριας σου (παλι οποια ειναι αυτη) και ολων αυτων που σε αντιπροσωπευουν...

...και μια ζωη σε κανουν να ντρεπεσαι γι αυτο που εισαι (χωρις να ειναι κακο) ....

...και να προσπαθεις να το παιξεις κατι που δεν εισαι (χωρις αυτο που προσποιησε απαραιτητα να ειναι καλυτερο)...

.. Οταν μια ζωη σε εξεφτελιζουν....

... και ειδικα σε μια τρυφερη ηληκια...

... και ξαφνικα χανεις τους φιλους σου , αλλαζεις σπιτι, αλλαζεις χωρα (εγω με τα μισα θα ειχα παει σε παιδοψυχολογο για συμβουλες ανωδυνης προσρμογης)

.... και αυτο που βρισκεις ειναι ολο το παραπανω εκει που πας....

.... και τα συνομηλικα σου παιδια εχουν απαγορευτικο να συναναστρεφονται μαζι σου ....

κι εσυ μενεις με ενα ΓΙΑΤΙ?

τι το περιεργο στο να ξεσπασει καποια στιγμη ολος αυτος ο θυμος....

και να γινει χειμαρα που καταστρεφει τα παντα γυρω σου?

 

ελενικ θα σου απαντησω κ σενα με προηγουμενο ποστ για να μην αναμασαω τα ιδια

 

τι εννοεις να κανουμε κατι???κ γω ηρθα σε ξενη χωρα αλλα κανενας γερμανος δε με βοηθησε κ καλα εκανε δε κατηγορω κανεναν ουτε και το απαιτω!κ γιατι να το κανει???ειχε υποχρεωση??με εφερε με το ζορι κανεις εδω???μονοι μας ορθοποδησαμε χωρις να μας βοηθησει κανεις κ ουτε κλεψαμε ουτε σκοτωσαμε!

πηραμε με το ζορι στην ελλαδα κανεναν αλλοδαπο κ του ειπαμε''οχι εδω θα κατσεις!!!!'' ΟΧΙ!

μονοι τους ερχονται γιατι να πρεπει εγω να τους βοηθησω μονο κ μονο για να μη με σκοτωσουν απο την πεινα τους???????

 

και συμπληρωνω.ΔΕ ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!

τι περιμεναν στην ελλαδα?κοκκινα χαλια που θα γραφουν welcome and we love you???

η μηπως αμυθητο πλουτο????κ γιατι αφου προσβαλονται δε φευγουν?τι τους κραταει?εφοσον εξυμνουν το κρατος τους γιατι δεν πηγαινουν πισω???

κ τι φταιμε εμεις να μας σκοτωσουν επειδη ειναι ευαισθητουλιδες κ εχουν ψυχολογικα τραυματα?αν θελουν να ζησουν ειρηνικα κ ωραια οκ .αν ερχονται απλα για να επιβαρινουν τα ποσοστα εγκληματικοτητας κ μαλιστα σε μεγαλο βαθμο τοτε ουστ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΣΠΡΩΞΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ειτε πεινα ειτε εξευτελισμος ειτε οτιδηποτε.σκοτωσαν εκλεψαν βιασαν κ εχουν κ το αλοθι?τα καημενακια!!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ειδατε?αμεσως προσπερναμε το θεμα κ παμε στο τι εκαναν οι ελληνες.

 

Δεν το προσπερναμε αλλα εδω συζηταμε ΕΜΕΙΣ και οχι τα ΜΜΕ!!!!

Αν ειναι ετσι να ανοιξω τις ειδησεις :cool:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

εκλεψε κ πυροβολισε τον ιδιοκτητη αλλα κ μια μανα με το παιδδι της που απλα βρεθηκαν μπροστα του το δικιολογεις επειδη ηταν φτωχος???? τι παει να πει ΤΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕ?????ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΠΕΙΝΑΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΚΛΠ!!!ΣΚΟΤΩΣΕ ΕΚΛΕΨΕ ΕΔΕΙΡΕ ???????ΤΑΦΟ!!!!!!

ανεξαρτητου εθνικοτητας ελληνας η ξενος

δε με ενδιαφερει ΚΑΘΟΛΟΥ η αιτια.ΜΟΝΟ αν ηταν σε αμυνα για τη ζωη του επειδη δεχτηκε επιθεση οχι εννοειται επειδη πηγε να κλεψει κ του επιτεθικαν.

 

Εδω θα με βρεις συμφωνη.

Θελω να παταχθει η εγκληματικοτητα.

Θελω να νοιωθω ασφαλης σπιτι μου.

ΝΑΙ! ΘΕΛΩ ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ (ασχετου εθνικοτητας) να εξαφανιστουν.

Θελω η λιστα της ντροπης να παει εκει που της αξιζει (ασχετου αν εκει μεσα ειναι ολοι Ελληνες). Ολοι αυτοι στην πυρα, στην φυλακη, στο πυρ το εξωτερο.

 

Αντε μην αρχισω που εχουν γεμισει οι φυλακες με οφειλετες του ΙΚΑ. Λες και αυτοι ειναι οι εγκληματιες :evil:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Με καλυψες παρα πολυ για αλλη μια φορα!!!!!

 

Τι γινεται ομως οταν τα η ελευθερια του ενως δεν σταματαει εκει που ξεκιναει η ελευθερια του αλλου.......

 

τετοιο επιπεδο κουβεντας θελω και γιαυτο ανοιξα το θεμα!!!

 

Σε ευχαριστω ρε sam

 

Εκει αν δεν υπαρχουν νομοι και αντιστοιχα ικανοι προστατες των νομων αυτων ........

..... επικρατει το χαος.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους διάβασα και κάτι σωστό.

Λες και όλοι μας είμαστε καθαροί Έλληνες, άντε πια.

 

Εμενα παλι αυτα με συφιλιαζουν :evil:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω προλάβει να διαβάσω τι έχει γραφτεί πέρα από ελάχιστα πράγματα και δεν είμαι σίγουρη αν έχει ξαναμπει το παρακάτω

 

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ 1929-30

 

Ελληνες κι Αμερικάνοι ή κλέφτες κι αστυνόμοι

1. 2.

 

Ενα αδιάσειστο ντοκουμέντο επιβεβαιώνει αυτό που δεν ήθελαν να πιστέψουν οι κατ' επάγγελμα αλβανοφάγοι της ελληνικής δημόσιας ζωής: ότι οι συμπατριώτες μας κατείχαν τα σκήπτρα της εγκληματικότητας μεταξύ όλων των Ευρωπαίων μεταναστών στις ΗΠΑ του μεσοπολέμου. Το ίδιο ντοκουμέντο μάς διδάσκει πολλά για τον τρόπο στιγματισμού πληθυσμιακών ομάδων μέσω "στατιστικών ευρημάτων".

Τον Μάρτιο του 1998, με μια σειρά δημοσιευμάτων στην «Ελευθεροτυπία», είχαμε αποκαλύψει ότι την περίοδο του 1929-1930 οι Ελληνες μετανάστες στη Νέα Υόρκη παρουσίαζαν τα μεγαλύτερα ποσοστά εγκληματικότητας μεταξύ όλων των ευρωπαίων μεταναστών. Είχε τότε ξεσηκωθεί πραγματικός σάλος, από αντιδράσεις δημοσιογράφων, αναλυτών και πολιτικών, οι οποίοι δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που έλεγαν οι αριθμοί: ότι δηλαδή οι συμπατριώτες μας αντιμετώπισαν στις πόλεις των ΗΠΑ καταστάσεις κοινωνικής εξαθλίωσης, ανάλογες μ' αυτές που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Αλβανοί μετανάστες στη χώρα μας. Και ότι αντέδρασαν επίσης ανάλογα, διεκδικώντας την πρωτοκαθεδρία στα ποσοστά της εγκληματικότητας μεταξύ άλλων κατηγοριών μεταναστών: των Ιταλών, των Ιρλανδών ή των Μεξικανών.

Ακούστηκαν και γράφτηκαν τότε διάφορα επιχειρήματα για να αντικρούσουν αυτά τα δεδομένα:

- Πώς είναι δυνατόν - υποστήριξαν- να αληθεύει ο ισχυρισμός σας, εφόσον όλοι γνωρίζουμε το ποιόν και το κοινωνικό στάτους των σημερινών Ελληνοαμερικανών; Λες και η σημερινή ευμάρεια των ομογενών μας δεν οικοδομήθηκε μέσα από δεκαετίες ανέχειας και εξαθλίωσης. Λες και όσοι πήραν τα καράβια της μετανάστευσης, το έκαναν με την αβίαστη θέλησή τους ή για τη χαρά της περιπέτειας.

- Πώς είναι δυνατόν - πρόσθεσαν- να συγκρίνουμε τους Ελληνες με τους Αλβανούς; Πώς είναι δυνατόν, εμείς οι πολιτισμένοι Ευρωπαίοι να συγκριθούμε με τους ημιάγριους γείτονές μας; Λες και αυτό που σπρώχνει τους μετανάστες στην παραβατική συμπεριφορά και στο έγκλημα είναι η αγριότητα της «ράτσας» τους και όχι οι κοινωνικές συνθήκες στη χώρα προέλευσης ή η υπερεκμετέλλευση στη χώρα υποδοχής.

Ομως η κύρια μέθοδος που χρησιμοποίησαν οι επικριτές του «Ιού», το έσχατο επιχείρημά τους, ήταν να αμφισβητήσουν την επιστημονική υπόσταση της πηγής μας, δηλαδή της μελέτης του Thorsten Sellin "Culture Conflict and Delinquency" (Νέα Υόρκη, 1938). Φυσικά, αν το μέλημά τους ήταν η εξακρίβωση της αλήθειας, θα ήταν πολύ εύκολο να διαπιστώσουν ότι ο Sellin υπήρξε ένα από τους σημαντικότερους θεωρητικούς της σύγχρονης εγκληματολογίας. Αλλά εκείνοι επέμειναν να μιλούν για «κάποιον» Sellin και να υπονοούν ότι πρόκειται για άτομο εντελώς άγνωστο. Θεωρούσαν, έτσι, ότι καταρρίπτουν και τους στατιστικούς πίνακες που περιλαμβάνει η μελέτη του διάσημου επιστήμονα.

 

Το αδιάσειστο ντοκουμέντο

 

Επανερχόμαστε, λοιπόν, με τις πηγές της πηγής μας. Εχουμε, επιτέλους, στα χέρια μας ολόκληρο το πρωτότυπο κείμενο της Wickersham Commission, της πηγής δηλαδή του Sellin. Πρόκειται για 14 τόμους, οι οποίοι περιλαμβάνουν ισάριθμες εκθέσεις για την εγκληματικότητα στις ΗΠΑ τη δεκαετία του '20. Δεν ήταν εύκολο να βρεθεί το έργο αυτό. Στις βιβλιοθήκες της Ελλάδας (αλλά και της Ευρώπης) είναι σχεδόν άγνωστο. Υπάρχει μόνο σε μορφή μικροφίλμ σε ορισμένες βιβλιοθήκες των ΗΠΑ. Για καλή μας τύχη, όμως, έχει εκδοθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων μια φωτογραφική ανατύπωση όλων των εκθέσεων, το 1968, στη σειρά «Reprint Series in Criminology, Law Enforcement and Social Problems» των ειδικευμένων εκδόσεων Petterson Smith. Μετά από αλληλογραφία με τον εκδότη, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε την πολύτιμη σειρά των 14 τόμων. Βρίσκεται στη διάθεση όλων όσοι αποπειράθηκαν να αμφισβητήσουν τις διαπιστώσεις του Sellin.

Το έργο της Wickersham Commission θεωρείται μέχρι και σήμερα θεμελιώδες. Πρόκειται για την Επιτροπή που συγκρότησε ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Χέρμπερτ Χούβερ το 1929, συγκεντρώνοντας τα λαμπρότερα μυαλά θεωρητικών της εγκληματολογίας εκείνης της εποχής και παρέχοντας τεράστια μέσα για την ανάλυση του τρόπου εφαρμογής των νόμων σε όλη τη χώρα, από αστυνομικές και δικαστικές αρχές. Ο λόγος που υποχρέωσε τον Χούβερ να προχωρήσει σ' αυτή την κίνηση ήταν ότι η πολιτική της ποτοαπαγόρευσης είχε προκαλέσει τη ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας και τη βαθιά διαφθορά της αστυνομίας. Ο πρόεδρος της επιτροπής Τζορτζ Ουίκερσαμ παρέδωσε τα πορίσματά της σε 14 τόμους το 1931. Το μεγαλύτερο μέρος των διαπιστώσεων και των προτάσεων έμεινε ανεκμετάλλευτο. Ηδη η συγκυρία είχε αλλάξει. Η χώρα βρισκόταν στο δεύτερο χρόνο της μεγάλης οικονομικής ύφεσης και δεν υπήρχε διάθεση και χρήμα για μεγάλες κοινωνικές αλλαγές. Οσο για την πολιτική της ποτοαπαγόρευσης, αυτή εγκαταλείφθηκε λίγους μήνες αργότερα, το 1933.

Ολη η έκθεση διαπνέεται από ένα μεταρρυθμιστικό πνεύμα, το οποίο σε πολλά σημεία δεν διστάζει να κονιορτοποιήσει τα στερεότυπα της εποχής, τα οποία δεν μας είναι και τόσο ξένα. Στον 13ο τόμο («Οι αιτίες του εγκλήματος»), για παράδειγμα, οι συντάκτες αποφαίνονται: «Δεν υπάρχει μέχρι στιγμής ικανοποιητική απόδειξη που να δείχνει ότι η μετανάστευση οδήγησε σε αύξηση της εγκληματικότητας δυσανάλογη προς την αύξηση του αριθμού των ενηλίκων.» (σελ. 69)

Το τμήμα της Εκθεσης που προκάλεσε τη μεγαλύτερη αίσθηση περιλαμβάνεται στον 11ο τόμο, με τον τίτλο «Εκθεση για την ανομία κατά την εφαρμογή του νόμου». Χωρίς να μασά τα λόγια της, η Εκθεση κατήγγελλε -αναφέροντας δεκάδες παραδείγματα από όλες τις πολιτείες- την ανάκριση τρίτου βαθμού που εφάρμοζε σε μαζική βάση η αστυνομία, «διότι πρόκειται για την άσκηση φυσικής βίας και άλλων μορφών απάνθρωπης συμπεριφοράς με το σκοπό να εκβιάσουν ομολογίες.» Η Εκθεση κατέληγε ότι «ο τρίτος βαθμός είναι μια κρυφή και παράνομη πρακτική." Αμέσως ξεσηκώθηκαν οι αξιωματούχοι της αστυνομίας και κατήγγειλαν την έκθεση, επιχειρώντας να διαψεύσουν τις διαπιστώσεις της. Ομως η αποκάλυψη της πραγματικότητας ήταν ένα ισχυρό σοκ για τους κρατούντες. Χρειάστηκε, βέβαια, να περάσουν 30 χρόνια, έως ότου -στα μέσα της δεκαετίας του '60- αναλάβει το Ανώτατο Δικαστήριο να αρχίσει να ελέγχει την αστυνομική αυθαιρεσία και να αναπτύσσει τη σχετική νομολογία.

Μέχρι σήμερα δεν έχει εκλείψει το ενδιαφέρον για μια νέα συνολική αποτίμηση του τρόπου αντιμετώπισης του εγκλήματος στις ΗΠΑ, και κάθε τόσο επανέρχονται ιδέες να συγκροτηθεί μια παρόμοια σύγχρονη επιτροπή. Ομως το εγχείρημα είναι τόσο φιλόδοξο που δεν το αποτολμούν οι σύγχρονοι Πρόεδροι, ακόμα κι εκείνοι που συνδέουν τη θητεία τους με την πάταξη του εγκλήματος, πραγματικού ή κατασκευασμένου: ο Ρίγκαν ή ο Μπους με τον «πόλεμο στα ναρκωτικά» και ο Κλίντον με τον «πόλεμο στην τρομοκρατία».

 

Οταν οι Ελληνες ήταν οι Αλβανοί των ΗΠΑ

 

Ο 10ος τόμος των πορισμάτων της Επιτροπής Ουίκερσαμ επιγράφεται «Το έγκλημα και οι ξένοι». Σ' αυτόν τον τόμο περιλαμβάνονται και επιβεβαιώνονται όλα τα στοιχεία που είχε χρησιμοποιήσει στη μελέτη του ο Σέλιν και μεταφέραμε εμείς στις στήλες της «Ελευθεροτυπίας» το 1998. Δεν υπάρχει κανενός είδους ρατσιστική προκατάληψη απέναντι στους ξένους και τους μετανάστες. Το αντίθετο μάλιστα. Εξαρχής επισημαίνεται η δυσκολία της καταγραφής των μεταναστών στους φακέλους της αστυνομίας και η προχειρότητα των οργάνων της κατά τον εντοπισμό της εθνικότητας των υπόπτων για κάποια παραβίαση του νόμου.

Η πρώτη παράγραφος της έκθεσης σπεύδει να σχετικοποιήσει τη θεωρία ότι για την εγκληματικότητα φταίνε οι μετανάστες: «Η θεωρία ότι η μετανάστευση ευθύνεται για το έγκλημα, ότι το πιο πρόσφατο κύμα μετανάστευσης, ανεξάρτητα από την εθνικότητα προέλευσης, είναι λιγότερο επιθυμητό από τα παλιότερα, ότι δηλαδή οι νεοεισερχόμενοι πρέπει να αντιμετωπίζονται με καχυποψία, αυτή η θεωρία είναι τόσο παλιά όσο και οι αποικίες που ίδρυσαν οι Αγγλοι στις ακτές της Νέας Αγγλίας.» (σελ. 23) Σ' αυτές τις εισαγωγικές παρατηρήσεις περιλαμβάνεται και ένα απόσπασμα από άρθρο των Νιου Γιορκ Τάιμς, το οποίο είναι πολύ οικείο στον σημερινό Ελληνα αναγνώστη, αν και γράφτηκε μόλις το φθινόπωρο του 1841: «Κάθε καράβι από την Ευρώπη φέρνει στην πόλη μας πολλούς ξένους, οι οποίοι εξαναγκάστηκαν σε φυγή από τις χώρες τους, επειδή είχαν διαπράξει εγκλήματα. Αυτοί οι εγκληματίες αναμιγνύονται με τους τίμιους και εργατικούς μετανάστες και είναι δύσκολο να τους ξεχωρίσουμε.» Εκείνη την περίοδο είχαν αρχίσει να φτάνουν στην Αμερική μετανάστες από την Ευρώπη. Τότε θεωρούσαν χειρότερους εγκληματίες τους Ιρλανδούς και τους Γερμανούς: «Πρόκειται για τους πλέον εκφυλισμένους από όλο τον ευρωπαϊκό πληθυσμό.» (Από μπροσούρα των αντιπροσώπων της Συνέλευσης των Γνησίων Αμερικανών, Ιούλιος 1845 -σελ. 33)

Αυτά μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα. Στη συνέχεια, η Επιτροπή διαπιστώνει: «Η αύξηση ορισμένων αδικημάτων μπορεί να αποδοθεί στη μετανάστευση από την Ιρλανδία, τη Σκοτία, την Ιταλία, την Ελλάδα και τη Ρωσία.» (σελ. 72)

Το κεφάλαιο με τις στατιστικές των εγκλημάτων που πραγματοποίησε η ίδια η Επιτροπή Ουίκερσαμ το υπογράφει η Αλίντα Μπόουλερ, η οποία διέθετε και πρακτική εμπειρία, εφόσον υπηρέτησε στη θέση της γραμματέως του αρχηγού της αστυνομίας στο Λος Αντζελες. Σε όλα τα συγκριτικά στοιχεία που αναφέρονται στον τόμο, το ποσοστό των Ελλήνων δραστών βρίσκεται πάντα σε υψηλό επίπεδο. Κι αυτό, παρά το γεγονός, ότι σύμφωνα με την Εκθεση «λέγεται πως οι Ιταλοί, οι Πολωνοί, οι Ελληνες και οι Σύροι δράστες δεν οδηγούνται τόσο συχνά στη δικαιοσύνη, όσο οι Αμερικάνοι και οι αγγλόφωνοι μετανάστες.» (σελ. 55).

Ο πιο εντυπωσιακός πίνακας είναι εκείνος που καταγράφει κατά είδος εγκλήματος την ποσοστιαία συμμετοχή των διαφόρων εθνοτήτων, με αναγωγή στον πληθυσμό της ίδιας εθνότητας στην πολιτεία της Νέας Υόρκης (Πίνακας Ι). Οπως παρατηρεί ο σχολιαστής των στοιχείων: «Η εξέταση των στοιχείων αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι δράστες κατάγονται από την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία και το Μεξικό.» (σελ. 110) Και πιο αναλυτικά σημειώνεται το γεγονός ότι «οι Ελληνες δράστες ξεπερνούν το ποσοστό των ντόπιων Αμερικάνων σε 7 εγκλήματα και οι Ιταλοί σε 6.» (σελ. 111)

Παρόμοια ποσοστά επιβεβαιώνονται στον Πίνακα ΙΙ (σελ. 100), ο οποίος καταγράφει το ποσοστό των συλληφθέντων σε 9 πόλεις με πληθυσμό άνω των 500.000 κατοίκων. Και εδώ τα σκήπτρα κατέχουν οι συμπατριώτες μας. Το ίδιο συμβαίνει και στους πίνακες των πόλεων με πληθυσμό 200.000-500.000 κατοίκων (σελ. 101) και στους πίνακες των πόλεων με 100.000-200.000 κατοίκους (σελ. 102). Αναλύοντας τους πίνακες αυτούς, ο συντάκτης της Εκθεσης παρατηρεί: «Σε 20 από τις 30 πόλεις οι Ελληνες ξεπερνούν τα ποσοστά των ντόπιων Αμερικάνων. Το ίδιο συμβαίνει με τους Ιταλούς και τους Πολωνούς σε 13 πόλεις.» (σελ. 107).

Ανάλογα συμπεράσματα εξάγονται και από τη μελέτη των στατιστικών στοιχείων από τις ομοσπονδιακές φυλακές (Πίνακας ΙΙΙ). «Στις στήλες που δείχνουν το ποσοστό εγκλεισμού σε έξι πολιτείες, παρατηρούμε ότι μόνο οι Ελληνες ξεπερνούν το συνολικό ποσοστό των Αμερικάνων. (...) Στη Νέα Υόρκη μόνο οι Ελληνες ξεπερνούν το ποσοστό των Αμερικανών.» (σελ. 150) Από το σύνολο των πολιτειών των ΗΠΑ παρατηρείται ότι σε πέντε πολιτείες το ποσοστό των Ελλήνων φυλακισμένων (πάντα σε αναγωγή προς τον πληθυσμό των μεταναστών) είναι υψηλότερο από το ποσοστό των Αμερικάνων. Στο ίδιο κεφάλαιο, το συμπέρασμα είναι ότι «μεταξύ των εθνικών ομάδων που παρουσιάζουν τα μεγαλύτερα ποσοστά φυλακισμένων είναι οι Μεξικάνοι, οι Κινέζοι, οι Ελληνες, οι Γιαπωνέζοι, και οι Ιταλοί.» (σελ. 152)

Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνονται σε όλους τους άλλους στατιστικούς πίνακες (σελ. 97-156). Ακόμα και στην πρωτεύουσα του οργανωμένου εγκλήματος κατά το μεσοπόλεμο, το Σικάγο, τα στοιχεία είναι συντριπτικά (σελ. 113). Στον πίνακα με τα απλά παραπτώματα, οι ενήλικες (άνω των 21) Ελληνες προηγούνται με 2.235 (ανά 10.000 της ίδιας κατηγορίας πληθυσμού την πενταετία 1915-1919, με 2.274 το 1920-1924, και με 1.772 το 1925-1929. Τα αντίστοιχα ποσοστά των Ιταλών είναι μόλις 852 (1915-1919), 1.174 (1920-1924) και 1.269 (1925-1929). Το εντυπωσιακό είναι ότι οι Ελληνες στο Σικάγο συναγωνίζονται επί ίσοις όροις τους Ιταλούς, ακόμα και στην κατηγορία των κακουργημάτων. Την πενταετία 1915-1919 Ελληνες και Ιταλοί της αμερικανικής μεγαλούπολης έχουν ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις σε κακουργήματα: 191 σε αναγωγή πληθυσμού 10.000. Την πενταετία 1920-1924 οι Ελληνες προηγούνται σαφώς, με 204 έναντι 146 των Ιταλών. Η ισορροπία αποκαθίσταται την επόμενη πενταετία (1925-1929), με 155 για τους Ελληνες και 168 για τους Ιταλούς.

 

Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι τα ποσοστά εγκληματικότητας των Ελλήνων μεταναστών ξεπερνούν κατά πολύ τα ποσοστά όλων των άλλων Ευρωπαίων. Υπολείπονται μόνο των Μεξικανών, οι οποίοι -αν θέλαμε να είμαστε απολύτως ακριβείς- θυμίζουν πολύ περισσότερο τους Αλβανούς μετανάστες στη χώρα μας: ο αριθμός τους είναι πολύ μεγαλύτερος από τις άλλες ομάδες, προέρχονται από γειτονική χώρα, και σε υψηλό ποσοστό έχουν εισέλθει παράνομα στις ΗΠΑ. Ο 10ος τόμος τους αφιερώνει σχεδόν τις μισές σελίδες του. Τους ξαναβρίσκουμε να προηγούνται συντριπτικά στις «επαναπροωθήσεις» του 1929, στον 5ο τόμο του έργου, με 41% του συνόλου των απελάσεων (σελ. 30). Ελπίζουμε με τα στοιχεία αυτά να έχουν πειστεί οι αλβανοφάγοι επικριτές μας ότι είχαν όλο το άδικο με το μέρος τους. Φυσικά το δικό μας συμπέρασμα δεν είναι ότι πρέπει να στιγματιστούν οι γενιές των μεταναστών των αρχών του αιώνα. Προτείνουμε το ακριβώς αντίθετο. Να πάψουμε, δηλαδή, να στιγματίζουμε ολόκληρες εθνικές ομάδες μεταναστών, από το γεγονός και μόνο ότι κάποιες στατιστικές των εγκληματολογικών υπηρεσιών τους αποδίδουν μεγάλο ποσοστό ευθύνης για την αύξηση της εγκληματικότητας. Στο κάτω κάτω της γραφής, μετά από 50 χρόνια, όσοι Αλβανοί μετανάστες αποφασίσουν να μείνουν και να ζήσουν εδώ, μπορεί να διαπρέψουν στην ελληνική κοινωνία, όσο τουλάχιστον και οι δικοί μας συμπατριώτες σήμερα στην Αμερική.

(Ελευθεροτυπία, 28/11/1999)

 

Το τρίτο κοντό μου ανθρωπάκι τσουυυυυπ βγήκε στις 8/12/2011!!!

Link to comment
Share on other sites

Η καταγωγή δεν είναι μόνο το αίμα. Είναι και πολλά άλλα στοιχεία. Όταν λες καταγωγή από Αλβανία, εννοείς ότι κάποιος πρόγονος κατοικούσε στην Αλβανία; μιλούσε ελληνικά και αυτοπροσδιοριζόταν ως Αλβανός;

Οι προπάπποι μου ήταν όλοι πρόσφυγες από την Θράκη. Περπάτησαν με τα κάρα μέχρι τη Μακεδονία, δύο φορές μάλιστα, μια το '18 και μια το '22. Το θεωρώ προσβολή στη μνήμη τους και στο διωγμό τους να πω ότι κατάγονται από την Τουρκία. Αν ήταν Τούρκοι, θα είχαν μείνει εκεί στα σπίτια τους και στα χωράφια τους και δεν θα τα αντάλλασσαν.

 

Απ' όλη τη συζήτηση διακρίνω μια παρανόηση. Το να γνωρίζεις την εθνική σου ταυτότητα και να την υπερασπίζεσαι δεν σε κάνει ούτε εθνικιστή ούτε ρατσιστή. Μπορείς να ξέρεις ποιος είσαι και επειδή γνωρίζεις ποιος είσαι, μπορείς να σέβεσαι και να υποστηρίζεις και τους διαφορετικούς και αυτούς που έχουν ανάγκη, χωρίς να νιώθεις ότι απειλείσαι. Αντίθετα η ανασφάλεια, η άγνοια και ο φόβος οδηγούν σε ακραίες συμπεριφορές.

Πεσ τα ρε Ζεττα γιατι ανεβαινε το αιμα στο κεφαλι μου και δεν μπορουσα να τα πω πολιτισμενα :mrgreen:

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Στο Σικάγο του 1893

 

 

Η εικόνα του έλληνα μετανάστη στην Αμερική ως στοιχείου απροσάρμοστου και συχνά παραβατικού χρονολογείται από τα τέλη του περασμένου αιώνα, συγκροτήθηκε επομένως σταδιακά κατά τη διάρκεια του πρώτου υπερατλαντικού μεταναστευτικού κύματος. Την πληροφορία αντλούμε από το ταξιδιωτικό ημερολόγιο της Καλλιρρόης Παρρέν που δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στο περιοδικό της Εφημερίς των Κυριών από τον Δεκέμβριο του 1893 ως τον Δεκέμβριο του 1894 με τίτλο "Απ' Αθηνών εις Σικάγον. Εντυπώσεις Ελληνίδος ταξιδιώτιδος". Στο Σικάγο, όπου ταξίδεψε στα 1893 για να συμμετάσχει σε ένα διεθνές συνέδριο γυναικών, η ιδρύτρια της Εφημερίδος των Κυριών και σημαντικών γυναικείων οργανώσεων της εποχής βρίσκεται κάποια στιγμή αντιμέτωπη με την εχθρική στάση των Αμερικανών προς τους συμπατριώτες της που αναγκάστηκαν να ζητήσουν μια καλύτερη τύχη πέρα από τον Ατλαντικό. Οι δύο σχετικές αναφορές του κειμένου της προδίδουν ότι οι έλληνες μετανάστες στις Ηνωμένες Πολιτείες ταλαιπωρούνταν ήδη από την αυτόματη υπαγωγή τους σε μια ενιαία κατηγορία, υπόλογη -υποτίθεται- για αντικοινωνική στάση και εγκληματική συμπεριφορά σε βάρος της χώρας υποδοχής.

Στο πρώτο παράθεμα, η Καλλιρρόη Παρρέν αφηγείται τις εντυπώσεις της από την ξενάγησή της στα φιλανθρωπικά ιδρύματα του Σικάγου: "Μόνον οι ξένοι εργάται, οι ως επί το πλείστον οκνηροί και ακατάστατοι, οι εις ουδεμίαν υποβαλλόμενοι πειθαρχίαν πάσχουσιν εν Αμερική. Υπάρχει εις παν διαμέρισμα της πόλεως ο χάρτης των πτωχών υπό επιτήρησιν τμημάτων, εν οις διαιτώνται οι ξένοι, οι ζητούντες τύχην εν Αμερική. Εις τοιούτον χάρτην είχον την ατυχίαν και την εντροπήν να ίδω αναγεγραμμένον το ελληνικό όνομα. Εξακόσιοι όλοι Ελληνες εργατικοί σημειούνται εις τον χάρτην, ον μοι επέδειξεν η προϊσταμένη του φιλανθρωπικού τούτου διαμερίσματος. Είναι μικροπωληταί καρπών και γλυκισμάτων ανά τους δρόμους οι συμπολίται σας, μοι είπεν η κυρία. Κάμνουν έργον μικρών παιδιών και διά τούτο δεν τους αγαπά πολύ η αστυνομία μας".

Υπαίθριοι λοιπόν μικροπωλητές οι Ελληνες, σε συνεχείς τριβές με την αστυνομία, δύσκολα ταίριαζαν με τη μυθολογία περί του πάντοτε θαυματουργού ελληνικού δαιμόνιου που είχε στο μυαλό της η Παρρέν, απρόθυμη ούτως ή άλλως να υποπτευθεί -ακόμη περισσότερο να καταγγείλει- για διακρίσεις την αμερικανική κοινωνία. Ακόμη πιο ρητή, η επόμενη αναφορά της στο πρόβλημα την οδηγεί να σκεφθεί μέτρα που θα εμπόδιζαν την περαιτέρω μετανάστευση των Ελλήνων στην Αμερική. Στη δεύτερη αυτή σκηνή, η Παρρέν συνομιλεί με έναν έλληνα εφημέριο στο Σικάγο: "Τω εξεφράσαμεν την οδύνην, την λύπην ην είχομεν αισθανθή ιδούσαι κατά τας ημέρας εκείνας εις τας εν Σικάγω εκδιδομένας εφημερίδας, ότι είχον κυκλοφορήσει κίβδηλα νομίσματα και οι συλληφθέντες κιβδηλοποιοί ήσαν τρεις Ελληνες και δύο Ιταλοί. Μας εβεβαίωσεν ότι και αυτός επόνει διά την μεγάλην αυτήν εντροπήν και ελυπείτο ιδία, διότι εδόθη αφορμή εις τον αμερικανικόν Τύπον να εξερεθίζη πάλιν τα πνεύματα κατά των εκεί μεταναστών Ελλήνων, εις ους απενέμοντο τίτλοι αληθώς ήκιστα τιμητικοί. Οταν δε τω παρετηρήσαμεν ότι και αυτός ώφειλε να ενεργή, όπως αποτρέπηται η μετανάστευσις των Ελλήνων, τεχνηέντως απέφυγε να απαντήση εις τούτο, ηρκέσθη δε να μας βεβαιώση ότι το εκεί ποίμνιόν του ήσαν άνθρωποι κατά το πλείστον εργατικοί και τίμιοι και ότι ουδένα ηνόχλουν, αγωνιζόμενοι να κερδίσουν τον άρτον των οικογενειών των".

ΣΤΟ ΟΡΙΟ

Την άνοιξη του 1998 η αντιαλβανική υστερία είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο στη "φιλόξενη πατρίδα μας". Μητροπολίτες, νομάρχες, κοινοτάρχες και ομάδες τραμπούκων συναγωνίζονταν σε ρατσιστικές προτροπές και πράξεις. Ο κ. Τράγκας εκήρυττε τον πόλεμο κατά των Αλβανών και οι "σύλλογοι ληστευθέντων" έπιαναν από νωρίς θέση στα τηλεπαράθυρα της ξενοφοβίας. Τότε θυμίσαμε ότι κάποτε και οι Ελληνες ήταν ...Αλβανοί, όταν -φτωχοί, "απολίτιστοι" και "εγκληματίες"- έφτασαν στη "Γή της Επαγγελίας".

Ιδού μερικές απαντήσεις που μας έδωσαν ορισμένοι από τους πιο παθιασμένους διαμορφωτές της εθνικής μας τύφλωσης:

 

"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ". "Σε δισέλιδο ...αποκαλυπτικό δημοσίευμα που υπογράφουν οι 'Ιοί', η 'Ελευθεροτυπία' εξηγεί γιατί η εικόνα από τη 'χρέωση' εγκλημάτων σε Αλβανούς είναι πλασματική και φέρνει ως παράδειγμα κοινωνιολογική έρευνα των πρώτων δεκαετιών του αιώνα, σύμφωνα με την οποία και οι ...Ελληνες μετανάστες είχαν τα σκήπτρα της εγκληματικότητας στη Νέα Υόρκη του 1929! (...) Ας φροντίσουν αυτά τα αντικοινωνικά, αντιπατριωτικά στοιχεία να ανεβάσουν κάπως το επίπεδο της επιχειρηματολογίας τους" (23.3.1998)

 

ΧΡ. ΠΑΣΑΛΑΡΗΣ. "Δυστυχώς η κυβέρνηση επηρεασμένη από τις παραλυτικές παπαρδέλες περί ρατσισμού των δήθεν 'προοδευτικών' καλαμαράδων (αυτών που έφτασαν να συνηγορούν υπέρ των Αλβανών, λέγοντες ότι και οι Ελληνες μετανάστες στην Αμερική ήσαν οι πρώτοι σε εγκληματικότητα), δεν τολμά να λάβει δραστικά μέτρα" (23.3.1998)

 

ΜΑΚΗΣ ΚΟΥΡΗΣ. "Οσον αφορά κάποιες απόψεις που εκφράσθηκαν από επώνυμα χείλη, ότι οι πρώτοι Ελληνες που πήγαν στην Αμερική ήταν από τους πιο σκληρούς κακοποιούς, αποτελεί ύβριν. Αποδεικνύεται δε ότι έχουν μεσάνυχτα από την πραγματικότητα" ("Παρόν", 29.3.1998).

 

"ΒΡΑΔΥΝΗ". "Το πιο τραγικό στην όλη υπόθεση είναι ότι μερικοί από τους 'ειδήμονες' έφθασαν στο σημείο να παραλληλίσουν τη λαθρομετανάστευση ακόμη κι αυτών που αφέθηκαν σκόπιμα ελεύθεροι από φυλακές γειτονικών μας χωρών, με τη μετανάστευση συμπατριωτών μας στην Αμερική..." (6.4.1998).

 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΣΚΑΣ. "Επιχειρούν να μπερδέψουν την κοινή γνώμη με τις αλβανικές συμμορίες της εποχής της Μάικροσοφτ, με Ελληνες μετανάστες και λαθρομετανάστες της εποχής του αραμπά και πιο παλιά. Να παραπληροφορήσουν αμαθείς και ημιμαθείς με τις δήθεν πληροφορίες ότι οι Ελληνες σάρωναν εγκληματικά τις χώρες όπου μετανάστευαν" ("Αδέσμευτος"-Ρίζος, 13.4.1998).

 

ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ. "Οσο για το λεγόμενο ότι οι Ελληνες είχαν τα πρωτεία στην εγκληματικότητα στις ΗΠΑ κατά και μετά το 1929, αυτό δεν είναι κακοηθέστατη ύβρις, οπωσδήποτε είναι αβδηρητισμός των Αβδηριτών ισχυρότερος (...) Αρκετά οι προοδευτικές δυνάμεις του Κολωνακίου έχουν σπιλώσει τον Ελληνισμό της Ελλάδος. Ας μη σπιλώσουν και τον Ελληνισμό της Αμερικής" ("Ελ. Τύπος", 29.3. 1998).

 

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΛΤΕΨΗΣ. "Πολύ θα ήθελα να πληροφορηθώ πώς ακριβώς ανεκάλυψαν οι 'Ιοί' το περί Ελλήνων λαθρομεταναστών θέμα τους, δηλαδή ποιός ακριβώς τους το διοχέτευσε. Ο εν λόγω αναζητούμενος πρέπει να είναι μέγας μελετητής και ιστοριοδίφης, ή να έχει στη διάθεσή του το ανέκδοτο αρχείο κάποιου ... ευκλεούς προγόνου του" ("Πολιτικά Θέματα", 3.4.1998)

 

ΝΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ. "Τέλος με εκείνο το άθλιο ψεύδος που εξεσφενδόνισε ο δηλητηριώδης 'Ιός' και το παπαγάλισαν οι απανταχού 'προοδευτικοί'" ("Ελ. Τύπος", 3.4.1998)

 

"ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ" (Οργανο του λεπενικού "Ελληνικού Μετώπου"). "Αδίστακτη, η ανεκδιήγητη τετράδα (του ΙΟΥ), προσπάθησε να διασκεδάσει τα πράγματα δαισύροντας τους ομογενείς της Αμερικής, συγκρίνοντάς τους με τα κλεφτρόνια, τους ληστές και τους μαφιόζους που τα τελευταία χρόνια εγκαταστάθηκαν στη χώρα μας" (Μάιος 1998).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ

 

Wickersham Commission Reports (United States Government Printing Office 1931, επανέκδοση Patterson Smith, New Jersey 1968). Οι 14 εκθέσεις της Επιτροπής Ουίκερσαμ με σημαντικά και αναλυτικά στοιχεία για την εγκληματικότητα στις ΗΠΑ την περίοδο της ποτοαπαγόρευσης και του κραχ. ΟΙ εκθέσεις περιλαμβάνουν κατά σειρά: 1. Προκατακτική έκθεση για την ποτοαπαγόρευση, 2. Εκθεση για την εφαρμογή των απαγορευτικών νόμων στις ΗΠΑ, 3. Εκθεση των στατιστικών του εγκλήματος, 4. Εκθεση για τις διώξεις, 5. Εκθεση για την εφαρμογή των νόμων απέλασης στις ΗΠΑ, 6. Εκθεση για την εγκληματικότητα των ανηλίκων στο Ομοσπονδιακό δικαστικό σύστημα, 7. Μελέτη για τα ομοσπονδιακά διακστήρια, 8. Εκθεση για την ποινική διαδικασία, 9. Εκθεση για τους ποινικούς θεσμούς, την αναστολή και την εγγύηση, 10. Εκθεση για το έγκλημα και τους ξένους, 11. Εκθεση για την ανομία στην εφαρμογή του νόμου, 12. Εκθεση για το κόστος του εγκλήματος, 13. Εκθεση για τα αίτια του εγκλήματος, 14. Εκθεση για την αστυνομία.

 

Λίνας Βεντούρα "Ελληνες μετανάστες στο Βέλγιο" (εκδόσεις Νεφέλη, ΣΑθήνα 1999). Μια από τις σπάνιες προσπάθειες να αναλυθεί επιστημονικά το ιστορικό και κοινωνικό φαινόμενο της νεοελληνικής μετανάστευσης προς μια βιομηχανική χώρα, πέρα από τα στερεότυπα και τους εξωραϊσμούς περί "δαιμονίου της φυλής".

 

"Οι Ελληνες σπέρνουν τον τρόμο στη Νέα Υόρκη" ("Ελευθεροτυπία", 21/3, 28/3 και 11/4/1998). Τα ρεπορτάζ του "Ιού" που προκάλεσαν την μήνι των "αλβανοφάγων" στα μέσα ενημέρωσης.

(Ελευθεροτυπία, 28/11/1999)

 

Το τρίτο κοντό μου ανθρωπάκι τσουυυυυπ βγήκε στις 8/12/2011!!!

Link to comment
Share on other sites

ελα ντε?τι γινεται οταν μπαινουν κ κλεβουν σπιτια?τι γινεται οταν σκοτωνουν εναν παππου για να του κλεψουν τη συνταξη?τι γινεται οταν βιαζουν?

που ειναι η ελευθερια οταν πρεπει να εχουμε 5 κλειδαριες κ καγκελα στα παραθυρα ?που ειναι η ελευθερια οταν φοβομαστε να παμε το παιδι μας στο παρκο?που ειναι η ελεθερια οταν φοβασαι να κυκλοφορησεις με πανω απο 100 ευρω στην τσαντα?

 

Συγγνώμη, όλα αυτά τα φοβάσαι στη Γερμανία που μένεις ή μιλάς για την Ελλάδα;:confused:

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη, όλα αυτά τα φοβάσαι στη Γερμανία που μένεις ή μιλάς για την Ελλάδα;:confused:

 

oxi δε τα λεω για τη γερμανια τα λεω για την ελλαδα γιατι εζησα 21 χρονια εκει κ μαλιστα 16 ετων δεχτηκα κ σεξουαλικη παρενοχληση απο αλβανο μεσα σε σουβλατζιδικο!!!ναι!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...