Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

δασκαλα να σου πετυχει


Recommended Posts

Αφροδίτη φαντάζομαι ότι ακόμη δε θα κάνατε τη συνάντηση του μήνα.Αν θέτατε το θέμα στη συνάντηση?

Να ζητάγατε απ' τη δασκάλα να σας εξηγήσει τον τρόπο που δουλέυει και τις μεθόδους που σκέφτεται να ακολουθήσει στην τάξη?

Επίσης εκεί θα μπορούσατε να της μιλήσετε και για την έλειψη των λεξικών και να της ζητήσετε βοήθεια για να βρεθούνε τα βιβλία που κρατήθηκαν απο τα παιδιά. Σίγουρα κάπου τα έχει φυλάξει η προηγούμενη δασκάλα.

Και μετά το τέλος της συνάντησης θα μπορούσες να της μιλήσεις και συγκεκριμένα για το παιδί και τις επιπτώσεις που έχει αυτή η στάση στην κόρη σου.

Αν δεις ότι δεν είναι διατεθειμένη να συνεργαστεί προχωράς μετά με βάση την απάντησή της.

Δε σχολιάζω κάν το απαράδεκτο της στάσης της.

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 112
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Αφροδίτη φαντάζομαι ότι ακόμη δε θα κάνατε τη συνάντηση του μήνα.Αν θέτατε το θέμα στη συνάντηση?

Να ζητάγατε απ' τη δασκάλα να σας εξηγήσει τον τρόπο που δουλέυει και τις μεθόδους που σκέφτεται να ακολουθήσει στην τάξη?

Επίσης εκεί θα μπορούσατε να της μιλήσετε και για την έλειψη των λεξικών και να της ζητήσετε βοήθεια για να βρεθούνε τα βιβλία που κρατήθηκαν απο τα παιδιά. Σίγουρα κάπου τα έχει φυλάξει η προηγούμενη δασκάλα.

Και μετά το τέλος της συνάντησης θα μπορούσες να της μιλήσεις και συγκεκριμένα για το παιδί και τις επιπτώσεις που έχει αυτή η στάση στην κόρη σου.

Αν δεις ότι δεν είναι διατεθειμένη να συνεργαστεί προχωράς μετά με βάση την απάντησή της.

Δε σχολιάζω κάν το απαράδεκτο της στάσης της.

 

Εχω μιλησει μεχρι τωρα με 7 μαμαδες...ΟΛΑ τα πιτσιρικια..κλαινε και θελουν να πανε σ αλλο σχολειο ..και μιλαω οτι τα πιο πολλα ειναι οι καλοι μαθητες!!!

Σαφως και στην συναντηση θα πουμε πολλα...αλλα καλο ειναι και η διευθυνση να ειναι ενημερωμενη...η πιτσιρικα σημερα ειναι αυριο δεν ειναι....ενω οι υπολοιποι θα ειμαστε ολοι εκει γι αλλα 4 χρονια το λιγοτερο.

Δεν ξερω αν το εχω αναφερει αλλα η αντιγραφη που απο 3 φορες εγινε 5 ηταν τιμωρια για ολη την ταξη επειδη ενας συμμαθητης τους δεν εγραψε μια ασκηση στο πσιτι του!!!

Αυριο θα μιλησω μ αλλες δυο μαμαδες

Link to comment
Share on other sites

Εχω μιλησει μεχρι τωρα με 7 μαμαδες...ΟΛΑ τα πιτσιρικια..κλαινε και θελουν να πανε σ αλλο σχολειο ..και μιλαω οτι τα πιο πολλα ειναι οι καλοι μαθητες!!!

Σαφως και στην συναντηση θα πουμε πολλα...αλλα καλο ειναι και η διευθυνση να ειναι ενημερωμενη...η πιτσιρικα σημερα ειναι αυριο δεν ειναι....ενω οι υπολοιποι θα ειμαστε ολοι εκει γι αλλα 4 χρονια το λιγοτερο.

Δεν ξερω αν το εχω αναφερει αλλα η αντιγραφη που απο 3 φορες εγινε 5 ηταν τιμωρια για ολη την ταξη επειδη ενας συμμαθητης τους δεν εγραψε μια ασκηση στο πσιτι του!!!

Αυριο θα μιλησω μ αλλες δυο μαμαδες

Καλησπερα,αν θελεις την γνωμη μου γιατι καποια στιγμη ειχα ερθει και εγω στην θεση σου και δυστυχος οσο τα παιδια μας πανε σχολειο θα βλεπουμε διαφορα και καλα και ασχημα,πρεπει να μιλησεις κατευθειαν μαζι της,ειτε σ'ενα παιδι,ειτε σε ολη την ταξη εχει αυτη την συμπεριφορα ειναι το ιδιο γιατι ΑΦΟΡΑ πανω απ'ολα το ΔΙΚΟ ΣΟΥ παιδι.Με οσες μαμαδες κι αν μιλησεις πρεπει να μιλησεις με την δασκαλα και να καταλαβει με τι εχει να κανει,οσο πιστευουμε οτι δεν πρεπει να μιλαμε για να μην βαλουν στο ματι το παιδι μας τοσο αερα περνουν.Συγνωμη που ειμαι τοσο απολυτη αλλα περασα και εγω δυσκολες καταστασεις με τους διαφορους δασκαλους.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,αν θελεις την γνωμη μου γιατι καποια στιγμη ειχα ερθει και εγω στην θεση σου και δυστυχος οσο τα παιδια μας πανε σχολειο θα βλεπουμε διαφορα και καλα και ασχημα,πρεπει να μιλησεις κατευθειαν μαζι της,ειτε σ'ενα παιδι,ειτε σε ολη την ταξη εχει αυτη την συμπεριφορα ειναι το ιδιο γιατι ΑΦΟΡΑ πανω απ'ολα το ΔΙΚΟ ΣΟΥ παιδι.Με οσες μαμαδες κι αν μιλησεις πρεπει να μιλησεις με την δασκαλα και να καταλαβει με τι εχει να κανει,οσο πιστευουμε οτι δεν πρεπει να μιλαμε για να μην βαλουν στο ματι το παιδι μας τοσο αερα περνουν.Συγνωμη που ειμαι τοσο απολυτη αλλα περασα και εγω δυσκολες καταστασεις με τους διαφορους δασκαλους.

 

Εχεις δικιο σ ααυτα που λες...

Απλα σκεφτομαι αν μαζευτουμε και 10-15 γονεις και στην συναντηση που γινει αμεσα...της τριξουμε λιγο τα δοντια...πιθανον να πιασει πιο πολυ απ το να μιλαμε ο καθενας μονος του..

Ασε που σιγα μην παραδεχτει οτι ειρωνευεται τα παιδια ή οτι δεν εξηγει τις αποριες τους ή οτι κανει γκριμαστες μεσα στην ταξη!!!

Το επομενο μου βημα θα ειναι αυτο...αλλα δεν θελω να αναιρεσω την διευθυντρια καθως ειναι διπλα μας και μς στηριζει παντα (ασχετα αν η γυναικα ετυχε να εχει προβλημα με τον ποδι της τωρα....)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη καν δεν το παραδεχτεί,εκείνη ΞΕΡΕΙ τι κάνει και θα ξέρει ότι το ξέρετε.

Επειδή αυτή η συμπεριφορά είναι παράπτωμα και είναι αντίθετη στους κανονισμούς του σχολείου,θα πάρει το μύνημα είτε το δώσει ένας έιτε όλοι οι γονείς.

Αν είστε όλοι μαζί θα είναι καλύτερα για τη μεταξύ των γονέων σχέση.

Και ... όσο φοβάσαι εσύ (αν φοβάσαι) ότι θα βάλει το παιδί στο μάτι, άλλο τόσο θα φοβάται κι εκείνη γιατί υπάρχει παράπτωμα στη δουλειά της και υπάρχουν συνέπειες για τα παραπτώματα.:wink:

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

koutsineli εσυ θιγεις ενα πολυ διαφορετικο θεμα..

 

Σιγουρα υπαρχουν γονεις που δεν μπορουν να καταλαβουν οτι το σχολειο εχει καποιους κανονες που ισχυουν για ολα τα παιδια καιτα δικα τους δεν εξαιρουνται (πχ αυτο με το κινητο στο οποιο σαφως συμφωνω απολυτα μαζι σου) και που ακομα κι αν τα παιδια τους εχουν ακομα και παραβατικη συμπεριφορα αρνουνται να το δουν..

 

Ακουω καθημερινα αναλογα περιστατικα μετο δικο σου απο την κουμπαρα μου που ειναι διευθυντρια σε γυμνασιο και εχει φρικαρει με τη σταση καποιων γονιων.

Και επειδη την ξερω πολυ καλα (φαντασου την ειχα εγω καθηγητρια, ετσι γνωριστηκαμε και ειμαστε φιλες για 18 χρονια τωρα παρολο που ειναι ενα χρονο μεγαλυτερη απο τη μανα μου) ξερω πως δεν υπερβαλει.

 

Αν ημουν στη θεση σου θα ειχα επιστησει στην συγκεκριμενη κυρια την προσοχη.. το ποσο κακο μπορει να κανει στο παιδι της με την συμπεριφορα της..

Και αν καταλαβαινε εχει καλως.. αλλιως θα το βρει μπροστα της.

 

Ομως εδω το θεμα ειναι αλλο. Ειναι μια δασκαλα η οποια εχει προβληματικη συμπεριφορα απεναντι στα παιδια και σιγουρα αυτο δεν ειναι σπανιο φαινομενο. Και γω ειμαι παιδαγωγος αλλα ξερω πολυ καλα τι γινεται στους σταθμους και ποια ειναι πολλες φορες η συμπεριφορα των συναδελφων, αλλα εδω δεν βρισκομαι σαν υποστηρικτρια του κλαδου αλλα σαν μητερα με τις ιδιες ανησυχιες που εχουν ολες και προσπαθω παντα με βαση την εμπειρια μου να βοηθαω κ να λεω αντικειμενικα τα πραγματα.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.

ΤΜΗΜΑ Α΄

Α. Παπανδρέου 37

151 80 Μαρούσι

 

Πληροφορίες :Α. Κόπτσης

Ρ. Γεωργακόπουλος

Κ. Μιτζήθρας

Ρ. Φλώρου

Τηλέφωνο : 210.34.43.605

: 210.34.42.243

Fax : 210.34.42.247

e-mail : [email protected]

 

 

Να διατηρηθεί μέχρι

Βαθμός ασφαλείας

 

Μαρούσι, 03 - 08 - 2009

Αριθ. Πρωτ. Βαθμός Προτερ.

Φ.3 / 915 / 93640 / Γ1

 

ΠΡΟΣ:

1. Περιφερειακούς Δ/ντές

Π.Ε & Δ.Ε (Έδρες τους)

2. Προϊσταμένους Επιστημονικής &

Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε.

(Έδρες τους)

3. 3. Σχολικούς Συμβούλους Π.Ε, Π.Α,

ΠΕ 05, ΠΕ 06, ΠΕ 07, ΠΕ 11 & ΠΕ 16

(μέσω των Δ/νσεων ΠΕ)

4. Διευθυντές Εκ/σης Π.Ε και

Προϊσταμένους Γραφείων Π.Ε

(Έδρες τους)

5. Διευθυντές & διδακτικό

προσωπικό Σχολικών Μονάδων

της χώρας

( μέσω των Δ/νσεων & Γραφείων Π.Ε)

 

 

ΘΕΜΑ : Λειτουργία σχολείων για το σχολικό έτος 2009-2010

 

Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει ως πρωταρχικό στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης και την άριστη οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, καθώς και τις προκλήσεις και απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής το ΥΠΕΠΘ εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, η κοινωνική τους ενσωμάτωση, αλλά και η γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική τους ανάπτυξη.

Για να υλοποιηθούν όλοι οι παραπάνω στόχοι οφείλει η καθημερινή λειτουργία των σχολικών μονάδων τόσο από παιδαγωγικής-διδακτικής όσο και από διοικητικής άποψης να οριοθετείται αυστηρά από τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Η συνεργασία όλων των παραγόντων εκπαίδευσης θεωρείται απαραίτητη για την επιτυχία των παραπάνω στόχων.

Με την παρούσα εγκύκλιο δίδονται οδηγίες και υπενθυμίζονται οι σημαντικότερες διατάξεις, η τήρηση των οποίων θα συμβάλει αποφασιστικά στην άριστη οργάνωση και λειτουργία των σχολικών μονάδων.

 

1. Έναρξη σχολικού έτους 2009-2010

Ο προγραμματισμός του σχολικού έτους 2009-10 έχει ξεκινήσει με τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους, τόσο σε επίπεδο κεντρικών Υπηρεσιών του ΥΠΕΠΘ όσο και σε επίπεδο περιφερειακών Υπηρεσιών και σχολικών μονάδων. Το ΥΠΕΠΘ προέβη σε όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή διαχείριση και αξιοποίηση των εκπαιδευτικών, αλλά και η επιτυχία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Κεντρικό σημείο αναφοράς της επιτυχούς εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελεί ο έγκαιρος, σαφής και αποτελεσματικός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου.

Για τον σκοπό αυτό, δόθηκαν οδηγίες σύμφωνα με τη με αριθμ. Φ.12/725/66545/Γ1/9-6-2009 Εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, ώστε το νέο σχολικό έτος 2009-2010 να ξεκινήσει απρόσκοπτα.(Καταγραφή αναγκών σε διδακτικό προσωπικό, έγκαιρη παραλαβή βιβλίων, κατανομή τμημάτων, σύνταξη ωρολογίων προγραμμάτων, αναγκαίες συνεργασίες με εμπλεκόμενους φορείς, όπως με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, Σχολικές Επιτροπές, Συλλόγους γονέων κ.α).

Με την έννοια αυτή, πλην των στελεχών της εκπαίδευσης, τα οποία έχουν τη γενική ευθύνη της υλοποίησης των παρεχόμενων οδηγιών αλλά και του ελέγχου της λειτουργίας των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης τους, ο εκπαιδευτικός της κάθε σχολικής μονάδας είναι ο βασικός συντελεστής της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Προς τούτο, με την έναρξη του σχολικού έτους 2009-2010 και στο επίπεδο της κάθε σχολικής μονάδας:

• Κατά την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων διανέμονται στους μαθητές τα διδακτικά βιβλία, τα οποία έχουν έγκαιρα παραληφθεί και δίνονται οδηγίες για θέματα τα οποία αφορούν στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων και στη λειτουργία εν γένει του σχολείου.

• Από την επόμενη μέρα του αγιασμού εφαρμόζεται, χωρίς παρέκκλιση, το προβλεπόμενο διδακτικό ωράριο και το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα τόσο για το Δημοτικό όσο και για το Νηπιαγωγείο, συμπεριλαμβανομένων και των ολοήμερων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων.

• Συντάσσεται άμεσα το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη με αριθμ. Φ.12/725/66545/Γ1/9-6-2009 Εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ με θέμα: «Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2009-2010».

 

.......

12. Συνεργασία με γονείς

 

Κάθε εκπαιδευτικός ορίζει ημέρα και ώρα συνεργασίας με τους γονείς των μαθητών μια φορά το μήνα. Η ημέρα και η ώρα συνεργασίας καταγράφονται στο βιβλίο πράξεων του διδακτικού προσωπικού και γνωστοποιούνται στους γονείς. Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν με τους εκπαιδευτικούς κάθε φορά που προκύπτουν προβλήματα. (ΠΔ 201/98, άρθρο 11 παρ.1, εδαφ.ε).

 

...

 

22. Παιδαγωγικός έλεγχος διαγωγής των μαθητών

 

Τα προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών εξετάζονται με ιδιαίτερη προσοχή και φροντίδα και επιλύονται με παιδαγωγική αντιμετώπιση. Σε κάθε περίπτωση λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού. Οι σωματικές ποινές δεν επιτρέπονται σε καμία περίπτωση.

...

 

Όλα τα αναφερόμενα στην παρούσα, Νόμοι-Υπουργικές Αποφάσεις-Π.Δ.-σχετικές εγκύκλιοι, είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (http://www.ypepth.gr-εκπαιδευτικό'>http://www.ypepth.gr-εκπαιδευτικό σύστημα - Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση-Διεύθυνση Α/θμιας).

 

Παρακαλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί να λάβουν γνώση της παρούσης ενυπόγραφα.

 

http://www.ypepth.gr

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Εχω φρικαρει με ολα αυτα που διαβαζω.Πρεπει να ενωθειται ολοι οι γονεις και αρχικα να της μιλησετε να δειτε της προθεσεις της ..αν δεν δειχνει οτι θελει να συνεργαστει κινηθειτε αλλιως...Δυστηχως στην Ελλαδα με το που τελιεωνουν τη σχολη οπως ειπε και μια αλλη μαμα της πετανε σε ενα σχολειο και ...εχουμε τα επακολουθα αυτα..ακομα και οι μεγαλυτεροι δεν παρασαν την στοιχειωδη εκπαιδευση οσον αφορα τη συμπεριφορα τους και την ψυχολογια τωνπαιδιων...Εδω αρχιζω να αναρωτιεμαι οτι μηπως ειναι καλυτερα ιδιβωτικη εκπαιδευση?τουλαχιστον εκει ακουγεται απο καποιον το παραπονο σου..στη δημοσια πρεπι να γινει ο χαμος για να μπουν στη διαδικασια να ελεγξουν εναν δημοσιο υπαλληλο...ελεος παιδια ..δεν σηκωνει η τσεπη μας ιδιωτικα σχολεια.!!!γιατι να πρεπει να γινεται ετσι?!!!

Link to comment
Share on other sites

Tι να πω εκτος οτι εχω μεινει με το στομα ανοιχτο με οσα διαβαζω,Αφροδιτακι με εχουν καλυψει πληρως τα κοριτσια παραπανω.........

 

Παντως αν ειναι ετσι τα πραγματα πρεπει να κανετε κατι γρηγορα πριν τα πραγματα χειροτερεψουν ,απο μερια της δασκαλα παντα μιλαω,και τοτε η χρονια δυστηχως θα κλεισει εις βαρος των παιδιων ...............

Η συμπεριφορα της ειναι απαραδεκτη και καλο ειναι να φευγουν τετοια ατομα και να αναλαμβανουν αλλοι που εχουν τρομερη ορεξη και διαθεση να διδαξουν σε μικρα παιδακια.Γιατι ετσι πρεπει να ειναι ενας δασκαλος,να εχει ορεξη και μερακι οταν αναλαμβανει μια ταξη,αν οχι καλυτερα να παει σπιτακι του:evil:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πηγε και αλλη μαμα και μιλησε...η διευθυντρια μου ζητησε να μου μιλησει ιδιαιτερος και πριν σχολασουν με ρωτησε καποια πραγματα..

Ειπε οτι διαφωνει με ολη την συμπεριφορα και οτι αυτο για να το κανεις πρεπει να εχεις αγαπη για τα παιδια...αλλιως ...

Εχει κανονισει συναντηση (γονεις -δασκαλα) και εκει θα συζητηθουν πολλα (αν και θα της κανει και συσταση πιο νωρις)

Μου ειπε οτι δυστυχως θα ειναι μια δυσκολη χρονια (εχει πειρα απο αγυριστα κεφαλια) αλλα δεν θα την αφησει ετσι..

Μου ειπε οτι πρεπει να δυναμωσω το παιδι μου (αν και ξερει οτι η Ελενα ειναι και δυνατη και εξυπνη για ν αντιληφθει καποια πραγματα) και να του εξηγω καποια πραγματα

Ειμαστε σ αναμονη να δουμε τι θα δουμε...

Σημερα απ οτι μου ειπε η μικρη ηταν πολυ καλυτερα και δεν εκανε σε κανενα παιδακιγκριματσα (αφου με ρωτησε μαμα της ειπες να μην το κανει?) και ηταν πολυ πιο ευγενικη (δεν ξερω εαν της εχει γινει ηδη συσταση)

Αυτα..για καθε νεοτερο...θα σας ενημερωσω

Link to comment
Share on other sites

Αφροδίτη, είναι πάρα πολύ θετικό ότι ασχολήθηκε η διευθύντρια! Αν θυμάσαι, εγώ τελικά έβγαλα τον γιο μου από το σχολείο.

 

Είναι πολύ στενάχωρο να ακούς πώς συμπεριφέρονται μερικοί σε μικρά παιδιά. Είναι απλά ανώριμοι άνθρωποι με κάποια άλυτα ψυχολογικά προβλήματα. Απολαμβάνουν αυτή την εξουσία που πιστεύουν ότι έχουν.

Αν δεν έχουν μπορούν τα 8χρονα να έχουν εμπιστοσύνη στην ίδια τη δασκάλα (ή το δάσκαλό) τους, πού θα στραφούν για μάθηση και πώς θα καλλιεργήσουν έναν δυνατό χαρακτήρα με αυτοπεποίηθηση και θέληση για μάθηση; Δυστυχώς, όμως, κάποιοι που έχουν διοριστεί σε αυτές τις θέσεις, δεν ενδιαφέρονται να μάθουν το ρόλο τους, αν και γνωρίζουν τι αντίκτυπο έχει η "εξουσία" τους πάνω στα παιδιά. Απολαμβάνουν να προκαλούν το φόβο.

Link to comment
Share on other sites

Στην δασκαλα μαλλον εχει γινει ηδη συσταση...καθως απο 2 παιδακια + την δικια μου εμαθα οτι πλεον δεν ειρωνευεται αλλα ουτε και φωναζει τοσο πολυ!!!

Το θεμα ομως ειναι οτι μαλλον δεν ασχολειται και ουσιαστικα με την μαθηση ...

Τους εχει βαλει διαγωνισμα για αυριο (ουσιαστικα ,ρηματα ,γενη, οριστικο αρθρο,λεξεις σ αλφαβητικη σειρα, πτωσεις -κλινουν ουσιαστικα, οικογενεια λεξεων...οπου ολα αυτα τους τα ειχε μαθει παρα πολυ καλα η περσινη τους δασκαλα) και υποκειμενο που ''υποτιθεται ''τους το εμαθε φετος...Το θεμα ειναι ποτε τους το εμαθε..καθως περα απο εναν κανονα με ενα παραδειγμα μονο (ο πατερας δουλευει) δεν τους εκανε καμια αλλη εξασκηση...

Ερχεται χτες η κορη μου (τον κανονα να τον λεει τον ειχε μαθει παπαγαλια..) και τους ειχε σε μια φωτοτυπια να κανουν καποια πραγματα απ αυτα που αναφερω παραπανω....οτι ειχε κανει περσυ ηταν ΟΛΑ σωστα και εκει που ηταν το υποκειμενο ...τα ειχε λαθος... Μου ειπε οτι η δασκαλα της ..ετσι γενικα και αοριστα... οτι εχει καποια λαθη (αληθεια αυτα τα λαθη ποιος θα της τα εδειχνε της μικρης αν εγω δεν ηξερα??) χωρις να της πει ποια...αλλα και αφου βλεπει οτι και οι 4 προτασεις ηταν λαθος..δεν καταλαβε οτι το παιδι ΔΕΝ εχει καταλαβει τι ειναι υποκειμενο καλα??

Τελικα καθισα και της το εξηγησα εγω ... το καταλαβε.... και την ρωτησα μετα πως τους το εξηγησε η δασκαλα (ειπε απλα 2 παραδειγματα χωρις καν να τα γραψουν σε χαρτι ή στον πινακα) και την ρωτησα αφου δεν καταλαβε γιατι δεν την ρωτησε ....δεν μου απαντησε (αφου ξερω οτι τα εχει κομπλεξαρει τα παιδια και ετσι κι αλλιως δεν τους απαντα στις αποριες τους) Της ξαναειπα οτι δεν με νοιαζει τι βαθμο θα παρει...αλλα στο σχολειο παει για να μαθει και εκει πρεπει να λυνει τις αποριες της και να μην ντρεπεται ..αφου ειτε γελασουν τα παιδια ειτε πει κατι η δασκαλα...λαθος εχουν αυτοι και οχι εσυ...αλλιως της ειπα δεν θα πηγαινες σχολειο θα στα μαθαινα ολα εγω στο σπιτι...

Αντε να δουμε..αυριο (σημερα δεν την πετυχα) θα παω να ενημερωσω την διευθυντρια και θα της πω οτι θελω να μου ποια ειναι η υλη που πρεπει να κανουν στην γ δημοτικου σε γλωσσα και μαθηματικα... και να μου προτινει κανα καλο βοημα για εξασκηση...(αλλιως βλεπω οτι ειχε δικιο η δασκαλα οταν τους ειπε οτι θα πανε στην δ και θα γελανε μαζι τους...)

Ουφ...τελικα θα πρεπει να γινω δασκαλα για να μην αφησει ''αυτη'' τα ιχνη της πανω στο παιδι μου...

Και να πω και κατι ακομα...''αυτη'' για μενα δεν ειναι δασκαλα...οι δασκαλες για μενα ειναι πολυ σημαντικα προσωπα και τους ευχαριστω που υπαρχουν και αγαπανε τα παιδια μας και τους διδασκουν οσα πρεπει (2 χρονιες η Ελενα ειχε μια απ τις καλυτερες δασκαλες και ειμασταν πολυ τυχεροι)...κατι αποβρ@σμ@τα@ που θελουν να χαρακτηριζονται εκπαιδευτικοι ειναι απλα τυχαιο γεγονος (θελω να πιστευω)

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η δασκάλα αυτή εξέλαβε λάθος την οδηγία ότι δεν δίνουμε έτοιμες τις απαντήσεις στα παιδιά, ούτε τους δίνουμε απευθείας την απάντηση όταν ρωτάνε κάτι αλλά τα οδηγούμε μέσα απο πειραματισμούς και κριτική σκέψη στην ανακάλυψη της απάντησης. Αλλά δεν τα αφήνουμε μόνα τους να βγάλουν συμπέρασμα. Γι'αυτό και η συμπεριφορά της είναι κατακριτέα.

Δυστυχώς, αν και είμαι παιδαγωγός, αναγνωρίζω ότι η παιδεία μας έχει πολλά κενά. Δεν πρέπει να αφήνουμε έτσι τέτοια παραδείγματα χωρίς φυσικά να φτάνουμε στο άλλο άκρο: ότι το παιδί μας είναι τέλειο και όλο οι άλλοι φταίνε. Τα όρια είναι πολύ λεπτά και γνωρίζω σαν μητέρα ότι δεν καταλαβαίνουμε πότε τα ξεπερνάμε. Με λεπτούς χειρισμούς μπορείτε όλοι οι γονείς να την βάλετε στη θέση της, δεν χρειάζετε ο συζυγός σου με το ύψος του να της επιβάλλει το θέλημά σας.

Επίσης ο διαφορετικός τρόπος που διδάσκει κάποιος, δημιουργεί προβλήματα στα παιδιά. Αν είχαν μάθει με την προηγούμενη δασκάλα να δουλεύουν με τα α σύστημα, ίσως με αυτήν να δυσκολεύονται να την παρακολουθήσουν λόγω διαφορετικού τρόπου διδασκαλίας. Ταπεινή μου γνώμη, στην συγκέντρωση να συζυτήσετε το τρόπο που δουλεύει και τι ζητά απο τα παιδιά.

Γνωρίζω απο προσωπική εμπειρία (έκανα ιδιαίτερα μαθήματα) ότι τα μικρά παιδιά συχνά συγκρίνουν τους δασκάλους τους και δημιουργούνται αρνητικά συναισθήματα που επηρεάζουν την μάθησή τους. Έλπίζω να μην είσαι "φωτιά και λαύρα" μπροστά στη μικρή, ούτε να απειλείς μπροστά της (σε ρώτησε αν της έχει μιλήσει!!!) γιατί θεωρώ ότι την επηρεάζεις αρνητικά. Βρες λύση μαζί με τις άλλες μαμάδες και την διευθύντρια αλλά μην ανακατεύεται τα μικρά.

Είσαι όλη μου η ζωή!!!!!

line_m122_beg_17_time_1168750800_text_cf20c1ebe5eee1ede4f1dceaeff220eceff520e5dfede1e9.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αφροδιτη στην θεση σου δεν θα αφεινα, σε συνεργασια παντα και με τους αλλους γονεις αλλα και με την διευθυντρια, αυτο το ατομο που θελει να ονομαζετε δασκαλα να συνεχισει να διδασκει..............

Αν κανει ολα αυτα που λετε ειναι τελειως απαραδεκτη....

Τωρα αν δεν εχετε αλλη λυση θα σου πω κοριτσακι μου να παρεις καποια πολυ καλα βοηθηματα που κυκλοφορουν (εγω τα πειρα και περσυ ,τα πειρα και φετος)και πατανε ακριβως επανω στα βιβλια που διδασκονται για να μπορεις εσυ να την καλυπτεις τα κενα που θα εμφανιζει.Συνεχιζοντας με αυτο τον τροπο και με αυτους τους ρυθμους την διδασκαλια της ενα ειναι σιγουρο,αυτο που αναφερες και εσυ..............

Αν και στο ξεναλεω δεν ειναι λυση και αυτο,καντε καποιες ενεργειες οσο ειναι ακομα νωρις....

Link to comment
Share on other sites

Αφροδιτη στην θεση σου δεν θα αφεινα, σε συνεργασια παντα και με τους αλλους γονεις αλλα και με την διευθυντρια, αυτο το ατομο που θελει να ονομαζετε δασκαλα να συνεχισει να διδασκει..............

Αν κανει ολα αυτα που λετε ειναι τελειως απαραδεκτη....

Τωρα αν δεν εχετε αλλη λυση θα σου πω κοριτσακι μου να παρεις καποια πολυ καλα βοηθηματα που κυκλοφορουν (εγω τα πειρα και περσυ ,τα πειρα και φετος)και πατανε ακριβως επανω στα βιβλια που διδασκονται για να μπορεις εσυ να την καλυπτεις τα κενα που θα εμφανιζει.Συνεχιζοντας με αυτο τον τροπο και με αυτους τους ρυθμους την διδασκαλια της ενα ειναι σιγουρο,αυτο που αναφερες και εσυ..............

Αν και στο ξεναλεω δεν ειναι λυση και αυτο,καντε καποιες ενεργειες οσο ειναι ακομα νωρις....

 

Δεν μου γραφεις ποια βιβλια ειναι αυτα ?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η δασκάλα αυτή εξέλαβε λάθος την οδηγία ότι δεν δίνουμε έτοιμες τις απαντήσεις στα παιδιά, ούτε τους δίνουμε απευθείας την απάντηση όταν ρωτάνε κάτι αλλά τα οδηγούμε μέσα απο πειραματισμούς και κριτική σκέψη στην ανακάλυψη της απάντησης. Αλλά δεν τα αφήνουμε μόνα τους να βγάλουν συμπέρασμα. Γι'αυτό και η συμπεριφορά της είναι κατακριτέα.

Δυστυχώς, αν και είμαι παιδαγωγός, αναγνωρίζω ότι η παιδεία μας έχει πολλά κενά. Δεν πρέπει να αφήνουμε έτσι τέτοια παραδείγματα χωρίς φυσικά να φτάνουμε στο άλλο άκρο: ότι το παιδί μας είναι τέλειο και όλο οι άλλοι φταίνε. Τα όρια είναι πολύ λεπτά και γνωρίζω σαν μητέρα ότι δεν καταλαβαίνουμε πότε τα ξεπερνάμε. Με λεπτούς χειρισμούς μπορείτε όλοι οι γονείς να την βάλετε στη θέση της, δεν χρειάζετε ο συζυγός σου με το ύψος του να της επιβάλλει το θέλημά σας.

Επίσης ο διαφορετικός τρόπος που διδάσκει κάποιος, δημιουργεί προβλήματα στα παιδιά. Αν είχαν μάθει με την προηγούμενη δασκάλα να δουλεύουν με τα α σύστημα, ίσως με αυτήν να δυσκολεύονται να την παρακολουθήσουν λόγω διαφορετικού τρόπου διδασκαλίας. Ταπεινή μου γνώμη, στην συγκέντρωση να συζυτήσετε το τρόπο που δουλεύει και τι ζητά απο τα παιδιά.

Γνωρίζω απο προσωπική εμπειρία (έκανα ιδιαίτερα μαθήματα) ότι τα μικρά παιδιά συχνά συγκρίνουν τους δασκάλους τους και δημιουργούνται αρνητικά συναισθήματα που επηρεάζουν την μάθησή τους. Έλπίζω να μην είσαι "φωτιά και λαύρα" μπροστά στη μικρή, ούτε να απειλείς μπροστά της (σε ρώτησε αν της έχει μιλήσει!!!) γιατί θεωρώ ότι την επηρεάζεις αρνητικά. Βρες λύση μαζί με τις άλλες μαμάδες και την διευθύντρια αλλά μην ανακατεύεται τα μικρά.

 

Δεν ξερω αν τα εχεις διαβασει ολα αυτα που εχω γραψει..γιατι στα πιο πολλα τα εχω ηδη αναφερει..

Στο παιδι μπροστα σαφως και δεν μιλαω και της λεω οτι πρεπει να κανει αυτα που πρεπει (να προσεχει δλδ στο μαθημα να συμμετεχει και να ρωτα οποιες αποριες εχει) και να σεβεται την δασκαλα της (σ αυτο πανω μου απαντησε οτι και εμενα πρεπει να με σεβονται...)Νομιζω οτι τα εχω ηδη αναφερει αυτα...

Το οτι αναφερθηκε αν της μιλησα ηταν οτι εκει που ειρωνευοταν τα παιδια ξαφνικα σταματησε να το κανει...(μετα απο 10 μερες)...ε λογικα δεν ρωτησε?

Το τι ειναι το παιδι μου (δεν λεω οτι ειναι τελειο) το ξερουν πολυ καλα και η διευθυντρια και οι δασκαλοι οι μονιμοι που ειναι εκει...αλλα βεβαια δεν μιλαμε για το δικο μου παιδι..αλλα για πολλα παιδια μεσα στην ταξη...οπου κλαινε και θελουν να φυγουν....επειδη τους μιλα ασχημα (ετυχε μια μερα μια μαμα να ειναι εξω απ την ταξη ..και επαθε πλακα με τον τροπο που τους μιλουσε ...τελειως υποτιμητικο!!!)

Νομιζω οτι η δασκαλα αυτη ειναι απ τις εξαιρεσεις... αλλα ειναι για πολυ ξυλο... δεν ξερω τι ψυχολογικα εχει...αλλα να σου πω ουτε μ ενδιαφερει. Μ ενδιαφερει να κανει την δουλεια της (και οχι να ψαχνομαι να γινω εγω δασκαλα του παιδιου μου) και να καταλαβει οτι το σεβασμο το κερδιζουν και δεν τον επιβαλλουν...

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου γραφεις ποια βιβλια ειναι αυτα ?

 

Περσυ πηρα απο τις εκδοσεις Σαββαλας το βοηθημα της γλωσσας και των μαθηματικων,ειχε μεσα παρα πολυ ωραιες ασκησεις και πολλα απο τα φυλαδια που μας εδινε η δασκαλα μας ειχε μεσα τετοιες ασκησεις.

Επισης μου αρεσαν και του ¨Πατακη¨.

Φετος πηρα ¨Σκαι παιδεια¨ επειδη ειχε μεσα και ενα cd rom και ενθουσιαστικε η κορη μου με την ιδεα οτι θα χρησημοποιει και εκεινη τον υπολογιστη και μαλιστα ειναι τοσο ομορφο εικονογραφημενο που της αρεσει παρα πολυ και ασχολειται.

Τωρα αν θες μπορεις να πας σε ενα βιβλιοπωλειο και να τα δεις ολα και να κρινεις εσυ πιο θα σας βοηθησει περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Περσυ πηρα απο τις εκδοσεις Σαββαλας το βοηθημα της γλωσσας και των μαθηματικων,ειχε μεσα παρα πολυ ωραιες ασκησεις και πολλα απο τα φυλαδια που μας εδινε η δασκαλα μας ειχε μεσα τετοιες ασκησεις.

Επισης μου αρεσαν και του ¨Πατακη¨.

Φετος πηρα ¨Σκαι παιδεια¨ επειδη ειχε μεσα και ενα cd rom και ενθουσιαστικε η κορη μου με την ιδεα οτι θα χρησημοποιει και εκεινη τον υπολογιστη και μαλιστα ειναι τοσο ομορφο εικονογραφημενο που της αρεσει παρα πολυ και ασχολειται.

Τωρα αν θες μπορεις να πας σε ενα βιβλιοπωλειο και να τα δεις ολα και να κρινεις εσυ πιο θα σας βοηθησει περισσοτερο.

 

Μωρε βασικα θελω καποια ν ακολουθει ακριβως την υλη...ωστε να πηγαινω μαζι με το βιβλιο...γιατι μ αυτην δεν βλεπουμε καν τι πρεπει να μαθαινουν...(δασκαλες την βοηθεια σας...)

Link to comment
Share on other sites

Μωρε βασικα θελω καποια ν ακολουθει ακριβως την υλη...ωστε να πηγαινω μαζι με το βιβλιο...γιατι μ αυτην δεν βλεπουμε καν τι πρεπει να μαθαινουν...(δασκαλες την βοηθεια σας...)

 

ειδικα του Σαββαλα πατανε ακριβως πανω στην υλη.

Ιδια κεφαλαια,ιδιες ενοτητες απλα εχουν πιο πολλες ασκησεις πανω στο αντικειμενο καθε κεφαλαιου.Γι¨αυτο σου λεω πηγαινε να τα δεις και να ξεφυλισεις αφου εχεις ηδη την εικονα των βιβλιων και να διαλεξεις.Περσυ δεν θα το ξεχασω ημουν μια ωρα με την κοπελα (ευτυχως ειναι φιλη μου)και ξεφυλιζαμε και βλεπαμε τα βοηθηματα,μαλιστα επειδη η κορη της ειναι στο ιδιο σχολειο με την δικη μου ,μου ειπε οτι πολλοι δασκαλοι δουλευαν Σαββαλα και ετσι ειχα καταληξει και δεν ειχε και αδικο:wink:

Link to comment
Share on other sites

Αφροδιτη μου εγω θα εκαν ατο εξης:

Θα πηγαινα αυριο το πρωι στη δασκαλα και θα την ρωτουσα πολυ απλα το ιδιο πραγμα που τη ρωτησε και το παιδι.. Με το χαμογελο στα χειλη..

Και αναλογα με το τι θα απαντουσε θα φροντιζα να της κοπει το δικο της..

και θα εκανα σαφες οτι το παιδι μου το στελνω εκει για να μαθει γραμματα οχι για να το ειρωνευονται.. Και οτι αν ξαναγινει θα της κοπει μονιμα το χαμογελο.

 

Για μια ακομα φορα ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Ειδικα το τελευταιο.

 

Οσο για το θεμα της ηληκιας προτιμω να εχει μικρη δασκαλα με ορεξη και φρεσκες εκπαιδευτικες μεθοδους παρα μια μεσηλικα που περιμενει να βγει στην συνταξη και δεν εχει καταλαβει οτι εγω της εμπιστευομαι το παιδι της κι εκεινη νομιζει οτι εχει καταθεσει χαρτια.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

ειδικα του Σαββαλα πατανε ακριβως πανω στην υλη.

Ιδια κεφαλαια,ιδιες ενοτητες απλα εχουν πιο πολλες ασκησεις πανω στο αντικειμενο καθε κεφαλαιου.Γι¨αυτο σου λεω πηγαινε να τα δεις και να ξεφυλισεις αφου εχεις ηδη την εικονα των βιβλιων και να διαλεξεις.Περσυ δεν θα το ξεχασω ημουν μια ωρα με την κοπελα (ευτυχως ειναι φιλη μου)και ξεφυλιζαμε και βλεπαμε τα βοηθηματα,μαλιστα επειδη η κορη της ειναι στο ιδιο σχολειο με την δικη μου ,μου ειπε οτι πολλοι δασκαλοι δουλευαν Σαββαλα και ετσι ειχα καταληξει και δεν ειχε και αδικο:wink:

 

Σ ευχαριστω πολυ...να σαι καλα.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το θεμα της ηληκιας προτιμω να εχει μικρη δασκαλα με ορεξη και φρεσκες εκπαιδευτικες μεθοδους παρα μια μεσηλικα που περιμενει να βγει στην συνταξη και δεν εχει καταλαβει οτι εγω της εμπιστευομαι το παιδι της κι εκεινη νομιζει οτι εχει καταθεσει χαρτια.

 

Νομιζω οτι δεν εχει να κανει με την ηλικια οσο με το ν αγαπαει τα παιδια και να θελει να δωσει (γνωση ,αγαπη .σεβασμο)

Ισως υπαρχουν καποια ατομα που ειτε μπηκαν απο σποντα στα παιδαγωγικα (γι αλλου πηγαιναν και αλλου καταληξαν) ειτε κοιταξαν αλλα κριτηρια (πχ καλο ωραριο-διακοπες) αλλα ειδαν οτι τελικα θελει πολυ περισσοτερη δουλεια ,κοτσια και θεληση για να τα καταφερουν

Link to comment
Share on other sites

H δασκαλα ειναι απαραδεκτη!!!!θα σου πω οτι ποτε δε θα βρεις εκπαιδευτικο να μη φωναζει.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ...Εσυ στο σπιτι σου εχεις ενα παιδι κ θα φωναξεις για ησυχια και ταξη, οχι εμεις που εχουμε 20 κ 25.Καποια στιγμη επικρατει χαος κ πρεπει να επιβληθει ταξη.Δυστυχως οι φωνες ειναι ο μονος τροπος, αφου αυτον ξερουν κι απο το σπιτι τους.

Περα απο αυτο ομως τα υπολοιπα ειναι τραγικα.Να σε ενημερωσω οτι δεν απαντα σε αποριες γιατι δεν ξερει...Ειναι κολπακι των δασκαλων το σκεψου κ βρες μονος σου την απαντηση ή ααα! αυτο θα το σκεφτουμε ολοι κ θα πουμε την απαντηση αυριο γιατι κι μεις ανθρωποι ειμαστε οχι παντογνωστες.Αλλα το κανουμε σε μεγαλυτερα παιδια που μπορουν να βρουν απαντησεις σε ερωτηματα...Π.χ. εμενα με ειχε ρωτησει ενας πιτσιρικας "κυρια γιατι οταν κλαιμε βγαζουμε δακρυα?" Πού να ξερω κι εγω η αμοιρη.Ειπα να το ψαξουμε κ να πουμε την επομενη μερα την απαντηση. Βεβαια το γιατι το σχολειο ήταν με κεφαλαιο Σ επρεπε να το ξερει.Γιατι ειναι όνομα στη συγκεκριμενη περιπτωση.Δεν ειναι γενικα σχολειο, ειναι ονομασια σχολειου.

Θα σου προτεινα να μαζευτειτε γονεις κ να της μιλησετε στο γραφειο κ με τους αλλους δασκαλους.Να ζητησετε να σας διαθεσουν ενα διαλειμμα κ να γινει συζητηση ωστε να ξερουν κι αυτοι αλλα κι η κοπελα να νιωσει ασχημα κ να σταματησει τη συμπεριφορα αυτη.Δε θα παραδεχτει οτι τα κανει ολα αυτα , αλλα΄κ μονο που θα γινει "ρεζιλι" στους συναδελφους της, αυτο φτανει.

RSvcp2.png wNVQp2.png
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...