Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αντι για ΠΑΘΕ , ΚΑΘΕ .... μέρα δοφοφονούν ανθρώπους.....


Recommended Posts

μολις ψηφισα κ γω παιδια!!!

από πιτσιρικα την κάνω αυτη τη διαδρομη!!!!!!!!

 

κ απο πιτσιρικα ακουω τα δυσάρεστα!!!!!!!

κ μου τη σπάνε οι κ@λοπινακιδες που βλέπω τελευταια

........................

xWWzp2.png

675093qccdm00t72.pngEΓΧΡΩΜΗ TV----->ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΖΩΗ...

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Διόδια Πατρών Κορίνθου.

ΠΕΣ ΟΧΙ στην αδικία

Αφορμή για τη συγκρότηση της ομάδας διαμαρτυρίας «ΠΕΣ ΟΧΙ» αποτέλεσε η προκλητική και διαρκής υποβάθμιση, όχι μόνο της ποιότητας ζωής, αλλά και της ίδιας της ζωής των πολιτών του νομού Αχαϊας, με τη χρήση, εδώ και δεκαετίες, του πιo επικίνδυνου εθνικού δρόμου της χώρας: tου οδικού άξονα Πατρών-Κορίνθου. Πρόκειται για ένα δρόμο που εκτός της φυσικής επικυνδυνότητάς του, λόγω των στροφών και της έλλειψης προστατευτικού στηθαίου, έχει εγκαταλειφθεί με ελάχιστα βελτιωτικά έργα και σημεία παγίδες, πολλές φορές μοιραία για τους άτυχους οδηγούς. Το καταμαρτυρούν οι εκατοντάδες νεκροί τα τελευταία μόνο χρόνια.

 

 

ΜΟΛΙΣ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΙ ΓΩ.

ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

5ba48f516d.png.png
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τραγικό θάνατο βρήκαν ένας άνδρας και ένα κοριτσάκι δύο ετών σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών.

 

Για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, ΙΧ αυτοκίνητο πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας στο ύψος του Κιάτου και συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα.

 

Οι οδηγοί των δύο αυτοκινήτων τραυματίστηκαν και νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση.

 

Προανάκριση διενεργεί η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων.

 

πηγή http://www.zougla.gr/news.php?id=18144

 

Ακόμη ένα παιδί άφησε την ψυχούλα του στον δρόμο καρμανιόλα ως πότε πια

φτάνειιιιιιιιιιιιιι :(:(:(

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Θανατηφόρα τροχαία σε Ξυλόκαστρο και Αιτωλικό

09.01.09

ΠΑΤΡΑ: Μια 24χρονη κοπέλα από την Πάτρα τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε λίγο μετά τις 10 το πρωί της Παρασκευής στην εθνική οδό Πατρών – Αθηνών, στο ύψος του Ξυλοκάστρου, ενώ στο ίδιο δυστύχημα έχασε την ζωή του κι ένας 34χρονος άνδρας από την Αθήνα.

 

Νέα "ανθρωποθυσία" στην Πατρών - Κορίνθου

10.01.09

ΠΑΤΡΑ: Ένα νέο θανατηφόρο δυστύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στην εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών που σημειώθηκαν τις τελευταίες μέρες στο οδικό δίκτυο της περιοχής.

Πιο συγκεκριμένα, το τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι, όταν το ΙΧ αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας 30χρονος άνδρας από την Πάτρα, εξετράπη από την πορεία του, βγήκε από το οδόστρωμα και ανατράπηκε δίπλα σε αυτό, στο 202 χλμ της εθνικής οδού, στο ύψος του Δρεπάνου. Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια του οχήματος ο οδηγός του, Αθανάσιος Ζωντανός, από την Πάτρα, ενώ ελαφρά τραυματίστηκε η 34χρονη συνεπιβάτης του, επίσης από την Πάτρα. Προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η τροχαία Πατρών.

 

http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=15578&Itemid=352

 

Θερμά συλλυπητήρια , στην οικογένεια του Θανάση ...

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Τι να πω;;;;;;

Επειδή ο χώρος εργασίας μου είναι ακριβως πισω απο τον παλιο (δηλαδη μπροστα μου εχω τον παλιο εθνικο) και απο πανω ακριβως περνάει ο νέος και ανοίγουμε και πρωι πρωι 6:30 η ωρα και βλέπω αυτα τα αυτοκινητα της "ολυμπια οδος" και κόβουν βόλτες στον εθνικό :shock::shock:

Υ.Γ:Μην παρεξηγηθώ οι άνθρωποι που δουλευουν δεν μου φταίνε τίποτα με το ολο σκηνικό φουντωνω που ολοι εμεις πληρωνουμε για το δρομο ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ....μονο στην ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ :shock::shock::shock::shock:

Μην εκνευρίζεσαι αν ο γειτονάς σου,εχει το στέρεο ανοιχτό στις 2 το πρωί,τηλεφωνησέ του στις 4 και πες του πόσο σου άρεσε...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αγγελική φυσικά και εχεις δίκαιο.Εμείς πια το έχουμε πάρει απόφαση ... μόνο Π.Ε.Ο μόνο.

Αρνούμαι να πληρώσω διόδια , αρνούμαι να θέσω την ζωή μου και την ζωή του παιδιού μου σε κίνδυνο.

 

Καλύτερα να ξεκινήσω μια ωρα πιο νωρίς για τον προορισμό μου , παρά να μην φτάσω ποτέ!

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

οποτε χρειαστει να παμε πατρα,με τον αντρα μου προτιμουμε την Π.Ε.Ο.

και φυσικα οι υπολοιποι μας κοροιδευουν :cry:

προτερεοτητα μας ειναι η ζωη του μικρου και η δικη μας.

ΕΙΣΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΖΩΗ...

 

line_flow_blue_beg_17_time_1185336000_text_f4ef20e1f3f4e5f1e1eae920ece1f220e5e9ede1e9.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Ο δρόμος που ξεκλήρισε ένα μικρό χωριό

Οδοιπορικό του ΕΤ στην Κορίνθου - Πατρών όπου τα τελευταία 4 χρόνια σκοτώθηκαν 266 άνθρωποιΣάββατο, 16.08.08

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ : PHOTO GALLERY http://www.e-tipos.com/newsitem?id=48100

Οδοιπορικό του ΕΤ στην Κορίνθου - Πατρών

«Προσοχή! Στα επόμενα 2 χλμ. συμβαίνουν θανατηφόρα ατυχήματα!».

 

ethnikiodos1l.jpg

 

ethnikiodos7l.jpg

 

 

Αυτό αναγράφεται σε μία από τις πολλές προειδοποιητικές πινακίδες για την επικινδυνότητα στην εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών. Στο δρόμο-καρμανιόλα, όπου μόνο την τελευταία τετραετία έχουν σκοτωθεί 266 άνθρωποι. Ενα μικρό χωριό!

 

Και όμως, σ’ αυτό ακριβώς το σημείο, λίγο πριν από μια απότομη δεξιά στροφή, αυτοκίνητο προσπερνάει κατά σειρά δύο νταλίκες και ένα λεωφορείο, με ταχύτητα άνω των 140 χλμ., πατώντας άφοβα τη διπλή διαχωριστική γραμμή.

 

Ο ΕΤ σε ένα οδοιπορικό από την Αθήνα έως την Πάτρα και πίσω κατέγραψε καρέ καρέ τα επικίνδυνα σημεία, τη σήμανση, την οδική συμπεριφορά και όλους εκείνους τους παράγοντες που συντελούν ώστε τέσσερα στα δέκα τροχαία ατυχήματα να συμβαίνουν στο δρόμο που εξυπηρετεί ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα.

 

Ξεκινήσαμε από την Αθήνα και φτάσαμε έως την Κόρινθο, οδηγώντας άνετα στις τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, με 100 χλμ. την ώρα κατά μέσο όρο.

 

Ως εδώ καλά. Από την Κόρινθο και μετά αρχίζουν τα δύσκολα…

 

Ο δρόμος από τρεις λωρίδες γίνεται μία, για την ακρίβεια μιάμιση μαζί με τη ΛΕΑ, που από λωρίδα έκτακτης ανάγκης «αναβαθμίστηκε» –χωρίς να διαθέτει τα προσόντα– άτυπα μεν, κανονικότατα δε… σε λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας. Τι σημαίνει αυτό; Οτι αν κάνεις δεξιά για να αφήσεις τους «βιαστικούς» να σε προσπεράσουν, δεν ξέρεις τι σε περιμένει στη στροφή… «Αν έχεις τύχη, διάβαινε» με λίγα λόγια, στα 229 «φιδίσια» χιλιόμετρα.

 

Να σημειωθεί ότι από την Κόρινθο έως τα όρια της Αχαΐας μόλις 2 (!) χιλιόμετρα συνολικά διαθέτουν διαχωριστική νησίδα, στους κόμβους του Κιάτου και του Ξυλόκαστρου.

 

Σε πολλά σημεία του δρόμου, τεράστιες κίτρινες πινακίδες, τοποθετημένες από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», προειδοποιούν τους οδηγούς για την αυξημένη επικινδυνότητα. Και όμως! Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, ο φωτογραφικός φακός κατέγραψε πλήθος επικίνδυνων παραβάσεων.

 

Λίγο πριν φτάσουμε στο Ρίο και αφού έχουμε περιοριστεί στη δεξιά –μισή– λωρίδα, βλέπουμε από τον αριστερό καθρέφτη του αυτοκινήτου μια νταλίκα να πλησιάζει απειλητικά. Μας προσπερνάει, συνεχίζει και προσπερνάει άλλη μία νταλίκα και δύο αυτοκίνητα.

 

Συνεχίζουμε και έπειτα από μια μεγάλη δεξιά στροφή περνάμε δίπλα από ένα συρόμενο διπλής νταλίκας, παρατημένο στα δεξιά του δρόμου, να πιάνει τη μισή από τη… μισή Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης! Οι αμέτρητες κατεστραμμένες μπάρες και τα εικονοστάσια συμπληρώνουν το σκηνικό της Κορίνθου - Πατρών.

 

Το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, 23 χρόνια μετά την πρώτη εξαγγελία για την ανακατασκευή του δρόμου που εν έτει 2008 λειτουργεί με τα δεδομένα του 1969, οπότε και κατασκευάστηκε, ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες την υπογραφή της σύμβασης για τη μετατροπή της εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών σε έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός Α.Ε. ανέλαβε το δίκτυο από τα ξημερώματα της περασμένης Τρίτης και έχει ήδη λάβει τα πρώτα μέτρα για την εποπτεία της κυκλοφορίας.

 

Tι λένε οι αριθμοί

 

229 είναι τα επικίνδυνα χιλιόμετρα της Κορίνθου - Πατρών.

 

266 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην Κορίνθου - Πατρών μέσα σε μια τετραετία.

 

263 τραυματίστηκαν βαριά και 763 ελαφρά μέσα στο ίδιο διάστημα.

 

72 μήνες θα χρειαστούν για να φτάσει ο νέος άξονας έως την Tσακώνα της Mεσσηνίας.

 

42 μήνες θα χρειαστούν για να ολοκληρωθεί το τμήμα Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου.

 

365 χλμ. είναι η έκταση του έργου, εκ των οποίων τα 283,7 χλμ. θα κατασκευαστούν από την αρχή και τα υπόλοιπα 81,7 χλμ. θα βελτιωθούν.

 

2,8 δισ. ευρώ θα είναι το συνολικό κόστος του έργου, μεγαλύτερο από το κόστος της Αττικής οδού και της γέφυρας Ρίου - Aντιρρίου μαζί.

 

«Οι σύγχρονες οδοί συγχωρούν τα λάθη. Αυτή όχι…»

 

Τρεις συν μία μαρτυρίες ανθρώπων που έχουν δει πολλά τα μάτια τους στις καρμανιόλες του δρόμου που εξυπηρετεί όλη τη Δυτική Ελλάδα

 

«Βγαίνεις στο δρόμο γιατί αυτή είναι η δουλειά σου και δεν ξέρεις τι σε περιμένει», λέει στον ΕΤ ο 34χρονος Γιάννης Δρόσος, οδηγός βυτιοφόρου.

 

Πρωταγωνιστές στο ρεπορτάζ για την εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών δεν θα μπορούσαν να είναι άλλοι από εκείνους που «έχουν δει πολλά τα μάτια τους». Ενας φορτηγατζής, που περνάει 12 ώρες την ημέρα στο τιμόνι, ο διοικητής της Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων του Κιάτου, ένας εργαζόμενος της Express Service, που μιλάει μπροστά σε άμορφες μάζες που κάποτε υπήρξαν αυτοκίνητα. Και μία μητέρα που έχασε το γιο της σε τροχαίο δυστύχημα στο δρόμο προς την Πάτρα και τώρα δίνει το δικό της αγώνα για την οδική ασφάλεια, ως πρόεδρος του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς». «Τα φορτηγά κινούνται άτυπα στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης, γιατί ο δρόμος δεν μπορεί να σηκώσει τόσα πολλά αυτοκίνητα. Ειδικά όταν έχει πολλή κίνηση. Αν σου τύχει αυτοκίνητο ή, ακόμα χειρότερα, φορτηγό που έχει μείνει δεξιά από βλάβη, τελείωσες! Δεν προλαβαίνεις ούτε να προσευχηθείς», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Γιάννης Δρόσος. «Οι σύγχρονοι δρόμοι συγχωρούν τα ανθρώπινα λάθη. Στην Κορίνθου – Πατρών το παραμικρό λάθος μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες. Τα περισσότερα τροχαία, έξι στα δέκα, γίνονται επειδή οι οδηγοί περνούν στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσουν και τα υπόλοιπα από εκτροπές λόγω υπερβολικής ταχύτητας. Σε ένα δρόμο με μιάμιση λωρίδα κυκλοφορίας και χωρίς διαχωριστική νησίδα, αυτά τα λάθη είναι εγκληματικά. Οσο για την Τροχαία, δεν υπάρχουν ασφαλή σημεία για να στηθούν συνεργεία ελέγχου. Κινδυνεύει η ζωή τους», επισημαίνει ο διοικητής του τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων Κιάτου, κ. Βαγγέλης Φωτόπουλος.

 

Ο κ. Κώστας Πράσινος, οδηγός της Express Service, που έχει συμβληθεί με την εταιρία Ολυμπία Οδός Α.Ε., μετά την παραχώρηση του έργου, επεμβαίνει για να «μαζέψει» από το δρόμο ό,τι εμποδίζει την κυκλοφορία. «Ο δρόμος δεν είναι ασφαλής. Αυτό το ξέρουν όλοι. Παρ’ όλα αυτά οι οδηγοί δεν προσέχουν. Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται από απροσεξία και ασυνειδησία, από την υπερβολική ταχύτητα και τις παράνομες προσπεράσεις. Πριν από λίγες μέρες, μάζεψα από το δρόμο αυτοκίνητο που πήρε φωτιά ύστερα από μετωπική σύγκρουση, ενώ έτρεχε με 140 χλμ. την ώρα. Είναι περιττό να σας πω τι απέγινε ο δηγός…».

 

«Κάλλιο αργά παρά ποτέ», λέει στον ΕΤ η κ. Βασιλική Μυλωνά, πρόεδρος του Ινστιτούτου «Πάνος Μυλωνάς», για την ανακατασκευή του δρόμου. «Για την οικογένειά μας είναι πια πολύ αργά. Τουλάχιστον, θα σωθούν κάποιοι άλλοι άνθρωποι. Ωστόσο, το ζήτημα της συμπεριφοράς των Ελλήνων οδηγών είναι κάτι που θέλει πολλή προσπάθεια ακόμη. Τα ψυχρά νούμερα και οι στατιστικές από τα θύματα της Κορίνθου - Πατρών και ο αμέτρητος πόνος πίσω από αυτά θα θυμίζουν την αδιαφορία των κυβερνήσεων των τελευταίων 20 ετών για το τεράστιο αυτό πρόβλημα».

 

«Στην Κορίνθου - Πατρών το παραμικρό λάθος μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες. Τα περισσότερα τροχαία γίνονται επειδή οι οδηγοί περνούν στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσουν»

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΚΙΑΤΟΥ

 

«Τα φορτηγά κινούνται άτυπα στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Αν σου τύχει φορτηγό που έχει μείνει δεξιά από βλάβη, τελείωσες! Δεν προλαβαίνεις ούτε να προσευχηθείς»

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΟΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΒΥΤΙΟΦΟΡΟΥ

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αφροδίτη , έτσι όπως τα γράφεις εσύ και όλοι οι υπόλοιποι είνα τα πράγματα με αυτό τον παλιόδρομο πηγαινοέρχομαι απο αυτόν τον δρόμο εδώ και μια 15ετία περίπου τα τελευταί 3 χρόνια έχω κόψει τα ταξίδια στον τόπο τον οποίο γεννήθηκα και μεγάλωσα(Πειραιά) γιατί απέκτησα την ζουζουνίτσα μου και φοβάμε πολλύ να την κυκλοφορήσω σε αυτό τον δρόμο όπως φοβάμαι και για εμένα και τον άνδρα μου. ΌΤαν λόγω της δουλειάς μου πηγαινοέρχομαι Πάτρα - Αίγιο και αυτό γίνεται πολύ συχνα χρησιμοποιώ της ΠΕΟ αργά και σίγουρα.

Το θέμα είναι πως και το ιοασ που υπάρχει το αυτί των υπευθύνων δεν ιδρώνει καθόλου.

Απο ιστορίες πάρα πολλές και απίστευτες έχουμε όλοι να περιγράψουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...