Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Νομίζω πως από η οπτική γωνία που περιγράφεις τα πράγματα βρίσκεται πίσω από κάποιο πρίσμα.....

 

Διαφωνώ σε πολλά (αν όχι σε όλα) τα σημεία που περιγράφεις και κυρίως διαφωνώ στα γεγονότα που περιγράφεις.

 

Οφείλω να ομολογήσω πως έχω κατανοήσει πως δε μιλάς για κατάργηση του σχολείου. Προσπαθώ να δω πώς έχεις το hs στη σκέψη σου. Με ενδιαφέρει ως "η άλλη άποψη".

 

Από εκεί και πέρα....

1. Οι μετανάστες δεν είναι το μόνο μέλημα του κράτους για επιμόρφωση. Είναι όμως ΚΑΙ αυτοί. Αν δεν τους "ανακατέψει" με το κοινωνικό σύνολο, θα δημιουργούνται όλο και μεγαλύτερες ανισότητες και όλο και μεγαλύτερες προστριβές. Το να τους μορφώσει και να τους δώσει την παιδεία της χώρας μας είναι δείγμα πολιτισμού. Και νομίζω πως πρέπει να είμαστε περήφανοι γι' αυτό.

 

2. Προστριβές για το ποιος θα επικρατήσει, δημιουργούνται όταν γίνονται προσπάθειες αποκλεισμού οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας από το σύνολο. Η λύση είναι όπως είπα και προηγουμένως η εκπαίδευση στα σχολεία μας γιατί έτσι εκτός των γνώσεων λαμβάνουν και την κοινωνική μας εκπαίδευση.

 

3. Γιατί σε ενοχλεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο δημοτικό; Νομίζω πως είναι απαραίτητη για να γνωρίζουν τα ίδια τα παιδιά το σώμα τους και να μην πέφτουν τόσο εύκολα θύματα κακόβουλων ατόμων. Επίσης δε βλέπω το κακό του να μαθαίνουν όλα τα μέρη του σώματός τους χωρίς εξαιρέσεις.

 

4. Η παιδεία δεν υποβαθμίζεται με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Αν κοιτάξεις και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα.

 

5. Δε νομίζω να συνάγεται από πουθενά ο "βαθμος ευτυχίας" των μαθητών μας, πέρα από λόγια του αέρα. Επίσης οι πανελλήνιες, το σχολείο κτλ δεν είναι λόγος αυτοκτονίας από μόνα τους. Υπάρχει το άσχημο ψυχολογικό υπόβαθρο, η ελλειπής γονεϊκή επικοινωνία (και στήριξη) και πολλοί άλλοι παράγοντες που προετοιμάζουν τέτοιες ακραίες συμπεριφορές. Οποιοσδήποτε παράγοντας άγχους (είτε λέγεται πανελλήνιες, είτε λέγεται εργασία, είτε λέγεται στρατός, είτε λέγεται γάμος, είτε..., είτε...., είτε...) θα οδηγήσει αυτά τα άτομα σε ακραίες πράξεις. Δε φταίει όμως η αφορμή. Πρέπει να αναζητείται η αιτία. Και η αιτία ΔΕΝ είναι το σχολείο, ούτε η μορφή που αυτό έχει στη σημερινή μας κοινωνία.

 

6. Θεωρώ άστοχο το συμπέρασμά σου για την πλειοψηφία των γονιών. Νομίζω πως οι περισσότεροι ενδιαφέρονται και κάνουν πραγματικά ότι μπορούν. Όχι όλοι, και σίγουρα όχι πάντα αποδοτικά. Κανείς δεν είναι τέλειος όμως....

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Βρήκα κάτι ενδιαφέρον για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Είναι επίσης ενδιαφέρον να ανοίξετε το link του υπουργείου παιδείας που περιέχει προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης τα οποία βέβαια μπορούν μόνο σχολικές μονάδες να χρησιμοποιούν.(Αυτό δεν είναι άδικο; )

http://www2.e-yliko.gr/htmls/arctles/HOOD-L%20Patra%20v3.pdf

Τελικά είτε σχολείο πάνε τα παιδιά μας είτε κάτσουν στο σπίτι, ένας υπολογιστής θα τα μορφώνει σε λίγα χρόνια.

3,2 εκατ. μαθητές στην Ευρώπη ασκούνται ήδη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Καλά πάμε...

Υποβαθμίζουνε την παιδεία με τον δάσκαλο που αποτελεί εκτός από τους γονείς πρότυπο προσωπικότητας για τα παιδιά για να την αντικαταστήσουνε με ένα μηχάνημα που θα το ελέγχει κάποιος... αόρατος και ανώνυμος φορέας εκπαίδευσης.

Ο Θεός να βάλει το χέρι του!!!!!!!!

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και το πιο καλό εργαλείο... δεν μπορεί να υποκαταστήσει το μάστορα. ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας των HS παιδιών στην Αμερική και τη Βρετανία αφορούν παιδιά αριστοκρατικών οικογενειών που έχουν δικές τους απίστευτες βιβλιοθήκες και που ταξιδεύουν σε μόνιμη βάση και έχουν άλλου είδους ερεθίσματα (ο κόσμος είναι το καλύτερο βιβλίο).

Οικογενειακοί μας φίλοι στο Λονδίνο με παιδί με δυσλεξία προτίμησαν να μετακομίσουν στην εξοχή και να ιδρύσουν σχολείο για δυσλεκτικά παιδιά (ξεκίνησε με 5 μαθητές) παρά να καταφύγουν στο HS. (www.calderhouseschool.co.uk).

 

Παρόλες τις ιώσεις που περνάμε και παρόλο που είχα δυνατότητα νταντάς στο σπίτι επέλεξα να στείλω τα παιδιά μου στον παιδικό σταθμό 2 ετών για να κοινωνικοποιηθούν, πράγμα που πέτυχε. Ο γιος μου έπαιζε μόνος του -το παρατήρησαν και οι δασκάλες- και τώρα γυρνάει σπίτι και λέει ο φίλος μου ο τάδε. Τώρα που έχει διακοπές με ρωτάει πότε θα πάει σχολείο, που σημαίνει ότι του αρέσει. Έμαθε να μοιράζεται, να διεκδικεί, να μαλώνει και να φιλιώνει. Έβγαλε τα pampers και έμαθε να τρώει ένα σωρό φαγητά (βλέποντας τα άλλα παιδάκια να κάνουν το ίδιο). Δεν μπορώ να τους φανταστώ όλη μέρα στο σπίτι, θα βαριόταν αφόρητα. Εγώ προσωπικά έχω τις καλύτερες φίλες από το δημοτικό. Έχουμε γίνει κουμπάρες και διατηρούμε πολύ καλές σχέσεις που λειτουργούν ψυχοθεραπευτικά η μία στην άλλη.

Θα στείλω τα παιδιά μου στο δημόσιο για να μάθουν να συναναστρέφονται με αλλοδαπούς, με πλούσιους και φτωχούς γατί αυτά θα συναντήσουν στη ζωή τους αργότερα. Θα μπω το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για να βοηθήσω στην ομαλή λειτουργία του σχολείου. Αν κάποιος δάσκαλος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του (ίσως επειδή πήρε το πτυχίο του με σκονάκι) θα το αναφέρω. Δεν είμαι εκπαιδευτικός και παρόλο που έχω ανώτατες σπουδές (Master) σε διάφορα πεδία (Οικονομικά, Πολιτισμός, Μουσική, Γλώσσες) δεν θα μπορούσα να διδάξω τα παιδιά μου. Εδώ δεν μπορώ να μάθω στον άντρα μου αγγλικά! Δεν είμαι μπαλαντέρ. Στα μάτια τους είμαι μαμά και σύζυγος. Επίσης είμαι καλύτερη μαμά και σύζυγος όταν βγαίνω από το σπίτι, ασκώ το δημιουργικό επάγγελμά μου και δεν είμαι όλη μέρα μέσα με τη φόρμα.

Θα περιορίσω το HS και τα πλεονεκτήματά του -μείωση αποστάσεων κλπ.- στις γλώσσες & τη μουσική.

Link to comment
Share on other sites

  mmmmmmm είπε:

Θα στείλω τα παιδιά μου στο δημόσιο για να μάθουν να συναναστρέφονται με αλλοδαπούς, με πλούσιους και φτωχούς γατί αυτά θα συναντήσουν στη ζωή τους αργότερα.

 

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα μ'αυτό γιατί και εγώ έτσι ακριβώς σκέφτομαι.

Το σχολείο πιστεύω ότι είναι μικρογραφία της κοινωνίας μας.

Εάν εγώ επιλέξω το hs πως αύριο μεθαύριο το παιδί θα βγεί στην κοινωνία να αντιμετωπίσει καταστάσεις παντελώς άγνωστε γι'αυτό ?

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η κοινωνικοποίηση μπορεί να γίνει και σε άλλους χώρους, όπως το γυμναστήριο, το ποδόσφαιρο, το κέντρο δημιουργικής απασχόλησης και οπουδήποτε υπάρχει ομαδικότητα. Είναι πολλές οι ευκαιρίες για υγιή κοινωνικοποίηση και επαφή με αλλόθρησκους και αλλοεθνείς εκτός του σχολείου.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΩ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ . ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ 20 ΑΛΒΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 2 ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ . ΕΦΥΓΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .

Link to comment
Share on other sites

  ΓΑΛΛΙΔΟΥΛΑ είπε:
ΕΓΩ ΣΤΕΛΝΩ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ . ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ 20 ΑΛΒΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 2 ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ . ΕΦΥΓΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .

 

σ'αυτή την περίπτωση μειονότητα από ελληνόπουλα θα επέλεγα και εγώ το ιδιωτικό για τις πρώτες τάξεις και όχι για ρατσιστικούς λόγους αλλά για λόγους προόδου του παιδιού.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥΣ . Η ΑΝΗΨΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΑΒΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ . ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ . ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΤΑ ΕΜΑΘΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ .

Link to comment
Share on other sites

  Παράθεση

Η κοινωνικοποίηση μπορεί να γίνει και σε άλλους χώρους, όπως το γυμναστήριο, το ποδόσφαιρο, το κέντρο δημιουργικής απασχόλησης και οπουδήποτε υπάρχει ομαδικότητα. Είναι πολλές οι ευκαιρίες για υγιή κοινωνικοποίηση και επαφή με αλλόθρησκους και αλλοεθνείς εκτός του σχολείου.

 

Δεν νομίζω ότι τα αλβανάκια πηγαίνουν στο γυμναστήριο, στο ποδόσφαιρο ή στον παιδότοπο. Τα αλβανάκια παίζουν στο δρόμο. Εγώ δεν αφήνω τα παιδιά μου να παίζουν στο δρόμο παρόλο που είμαστε σε επαρχιακή πόλη. Επίσης, δεν είναι το ίδιο να έχεις τους ίδιους συμμαθητές κάθε μέρα με το συναντάς απλά όποιον έρθει στο μάθημα του τζούντο!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι λάθος να αφήνουμε τη δημόσια παιδεία αποκλειστική στους μετανάστες και να τους την πληρώνουμε εμείς μέσω της φορολογίας.Αυτοί έπρεπε να έχουν ιδιαίτερη μεταχείρηση έως ότου να μπορούν να παρακολουθήσουν τα ελληνικά τμήματα και όχι να θυσιάζεται η πρόοδος των ντόπιων.

Γιατί να πληρώνουμε εμείς τα δημόσια και ταυτόχρονα τα ιδιωτικά σχολεία, τα οποία δεν είναι ανώτερα για διαφορους λόγους, οι οποίοι συνίστανται στο ότι τα ιδιωτικά σχολεία υπόκεινται αναπόφευκτα και σε όρους του marketing;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Ένα βιβλίο, με χυδαίες πορνογραφικές εκφράσεις και ιστορίες, βραβεύθηκε από το υπουργείο πολιτισμού με ένα ικανό χρηματικό ποσό μάλιστα. Το υπουργείο αυτό αγόρασε ένα μεγάλο αριθμό αντιτύπων και το διοχέτευσε στις σχολικές βιβλιοθήκες. Μετά από κάποια χρόνια ύστερα από δικαστική απόφαση αποσύρθηκε προσωρινά από τις σχολικές βιβλιοθήκες. Τότε είχε γίνει λόγος και στην τηλεόραση, όπου γνωστή δημοσιογράφος ένιωθε άβολα που διαβάζονταν επίμαχα αποσπάσματα στον αέρα. Το δικαστήριο που έβγαλε την απόφαση κατηγορήθηκε από όλες σχεδόν τις γνωστές εφημερίδες, ότι δεν αφήνει ελεύθερη την έκφραση, ότι επιβάλλει το σκοταδισμό κλπ, ενώ δεν είχε αποφασιστεί γενική απόσυρσή του, από τα βιβλιοπωλεία, παρά μόνο από τις σχολικές βιβλιοθήκες.

Το βιβλίο αυτό εδώ και λίγο καιρό μετά από νέα δικαστική απόφαση είναι ελεύθερο να επιστρέψει στις ελληνικές και του εξωτερικού σχολικές βιβλιοθήκες από όπου το είχαν αποσύρει.

Περιέχει εκφράσεις που ακόμα και μία εταίρα σίγουρα θα σοκαριζόταν εάν πληροφορούνταν ότι το βιβλίο απευθύνεται σε παιδιά και ότι είναι διαθέσιμο στα σχολεία.

Εδώ δε μιλάμε απλά υποβάθμιση της αγωγής, αλλά για προσπάθεια διαφθοράς της νεολαίας. Αυτό το κράτος μορφώνει τα παιδιά μας, ελλήνων και αλλοδαπών! Αυτό το κράτος θα διδάξει και το σεξ στα βλαστάρια μας! Δεν τα ρίχνω καλύτερα στον Καιάδα;

Ωραία! Πολύ ωραία!

Και εις ανώτερα................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Υ.Γ. Οι γονείς έχουμε δύναμη. Πρέπει να μην επιτρέψουμε στη σαπίλα να καταφάει τα παιδιά μας.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
Ένα βιβλίο, με χυδαίες πορνογραφικές εκφράσεις και ιστορίες, βραβεύθηκε από το υπουργείο πολιτισμού με ένα ικανό χρηματικό ποσό μάλιστα. Το υπουργείο αυτό αγόρασε ένα μεγάλο αριθμό αντιτύπων και το διοχέτευσε στις σχολικές βιβλιοθήκες. Μετά από κάποια χρόνια ύστερα από δικαστική απόφαση αποσύρθηκε προσωρινά από τις σχολικές βιβλιοθήκες. Τότε είχε γίνει λόγος και στην τηλεόραση, όπου γνωστή δημοσιογράφος ένιωθε άβολα που διαβάζονταν επίμαχα αποσπάσματα στον αέρα. Το δικαστήριο που έβγαλε την απόφαση κατηγορήθηκε από όλες σχεδόν τις γνωστές εφημερίδες, ότι δεν αφήνει ελεύθερη την έκφραση, ότι επιβάλλει το σκοταδισμό κλπ, ενώ δεν είχε αποφασιστεί γενική απόσυρσή του, από τα βιβλιοπωλεία, παρά μόνο από τις σχολικές βιβλιοθήκες.

Το βιβλίο αυτό εδώ και λίγο καιρό μετά από νέα δικαστική απόφαση είναι ελεύθερο να επιστρέψει στις ελληνικές και του εξωτερικού σχολικές βιβλιοθήκες από όπου το είχαν αποσύρει.

Περιέχει εκφράσεις που ακόμα και μία εταίρα σίγουρα θα σοκαριζόταν εάν πληροφορούνταν ότι το βιβλίο απευθύνεται σε παιδιά και ότι είναι διαθέσιμο στα σχολεία.

Εδώ δε μιλάμε απλά υποβάθμιση της αγωγής, αλλά για προσπάθεια διαφθοράς της νεολαίας. Αυτό το κράτος μορφώνει τα παιδιά μας, ελλήνων και αλλοδαπών! Αυτό το κράτος θα διδάξει και το σεξ στα βλαστάρια μας! Δεν τα ρίχνω καλύτερα στον Καιάδα;

Ωραία! Πολύ ωραία!

Και εις ανώτερα................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Υ.Γ. Οι γονείς έχουμε δύναμη. Πρέπει να μην επιτρέψουμε στη σαπίλα να καταφάει τα παιδιά μας.

 

καλημερα θεοδωρα3

 

θα μπορουσες να μας πληροφορησεις ποιο ειναι αυτο το βιβλιο ,αν ξερεις,

τιτλο και συγγραφεα?

ευχαριστω

''...for those about to rock we salute you...''

Link to comment
Share on other sites

Μάιρα σου έστειλα ήδη προσωπικό μήνυμα.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έχει δει κανείς συλλόγους γονέων να αντιδρούν για εκπαιδευτικά ζητήματα;

 

Τι να πούμε για τις Ευρωπαϊκές χώρες που άμα πας να τους μιλήσεις αγγλικά δεν γυρίζουν να σου μιλήσουν ή σου μιλούν στη γλώσσα τους ακόμα και αν καταλαβαίνουν; Τι να πούμε για αυτούς τους ευρωπαίους που δεν μεριμνούν για την εκμάθηση από τα παιδιά τους κάποιας ξένης γλώσσας; Όλοι αυτοί δεν αλλοίωσαν στο ελάχιστο τη γλώσσα και τη γραφή τους.

Όταν ο Ράλλης κατήργησε τα πνεύματα αντέδρασε κανείς από τους φορείς της εκπαίδευσης; Όταν εκδόθηκε στα σχολεία το βιβλίο της ανιστόρητης ιστορίας της έκτης δημοτικού ποιός αντέδρασε εκτός από την εκκλησία και τους "φασίστες";

Ποιός θα αντιδράσει τώρα που ο Κύπριος υπουργός προτείνει την απλοποίηση της ελληνικής γραφής; Παραθέτω την είδηση και κάποιο σχολιασμό που βρήκα:

"Την απλοποίηση της ελληνικής γραφής ζητά ο κύπριος ευρωβουλευτής Μάριος Ματσάκης, με σχετική εισήγηση που υπέβαλε προς τον υπουργό Παιδείας της Κύπρου Ανδρέα Δημητρίου.

 

Την πρόταση του κοινοποίησε και στους Έλληνες ευρωβουλευτές.

Ο κ. Ματσάκης προτείνει στον Κύπριο υπουργό τη σύσταση μιας ολιγομελούς επιτροπής γλωσσολόγων, οι οποίοι θα μπορούσαν, εμπεριστατωμένα να ενδιατρίψουν επί του θέματος και να δώσουν μια επιστημονικά έγκυρη πρόταση για τον εκμοντερνισμό/ απλοποίηση της Ελληνικής γραφής.

Στην επιστολή του ο Κύπριος ευρωβουλευτής παραθέτει ως 'τροφή για σκέψη' τα εξής:

1. Να καταργηθούν τα γράμματα 'η' και 'υ' και να αντικατασταθούν από το γράμμα 'ι'.

2. Να καταργηθεί το γράμμα 'ω' και να αντικατασταθεί από το γράμμα 'ο'.

3. Να καταργηθούν οι εξής συνδυασμοί γραμμάτων και να αντικατασταθούν ως εξής: 'αι', 'ει', 'οι', 'υι','αυ', 'ευ'.

4. Να καταργηθεί η χρήση του 'γγ' και να αντικατασταθεί από το 'γκ'.

5. Να καταργηθεί το τελικό γράμμα 'ς' και να αντικατασταθεί από το γράμμα 'σ'.

 

Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω αλλαγών, αναφέρει ο ..ευρωβουλευτής, το Ελληνικό αλφάβητο θα έχει μόνο 21γράμματα (α, β, γ, δ, ε, ζ, θ, ι, κ,λ, μ, ν , ξ , ο , π, ρ, σ, τ, φ, χ, ψ) και ένα μόνο δίψηφο (το 'ου').

Ο κ. Ματσάκης υποστηρίζει ότι η απλοποίηση της Ελληνικής γραφής καθίσταται αναγκαία μέσα στα πλαίσια μιας τάσης ενωτικής πορείας των γλωσσών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Επιπλέον, μια τέτοια αλλαγή θα καταστήσει την Ελληνική γραφή πιο απλή και πολύ πιο εύχρηστη.

Ιδιαίτερα όσον αφορά την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και σε σχέση με μεγάλο αριθμό ατόμων που έχουν διάφορες μορφές δυσλεξίας'.

 

Προωθήστε το mail αυτό για την ενημέρωση του κόσμου για τη νέα αυτή και δόλια ανθελληνική επίθεση, με το πρόσχημα δήθεν του εκσυγχρονισμού της (ήδη επικίνδυνα ρημαγμένης τα τελευταία χρόνια) γλώσσας μας!

 

 

Υ.Γ.

ΟΠΩΣ (φέρεται)* ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ:

Ο Ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή, να πλήξουμε ...

1. τη γλώσσα,

2. τον πολιτισμό,

3. τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα,

ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητα του να αναπτυχθεί,

να διακριθεί,

να επικρατήσει για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια,

να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή,

σε όλη αυτή, την νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας και την πολιτική των ΗΠΑ.

* το φέρεται μπήκε επιπροσθέτως μετα απο σχετικη σχολιο/συζητηση με την συν-μπλοκισα και φίλη ΤRIBBLES... και ειναι ανοικτο για τεκμηριωση θετική ή αρνητική.

 

Θα ήθελα να προσθέσω και τα εξής :

Ας τολμήσει κάποιος ξένος να προτείνει σε Γάλλο να εξαλείψει τους τρεις τόνους, ή να γράψει το beaucoup - bocou, ή το couteau - couto.

Aς τολμήσει να προτείνει σε ένα Άγγλο να γράψει αντί thought - thot, αντί wrought - rot, ή σε ένα Γερμανό να γράψει αντί Gemutsbeschaffenheit - Gemutsbesafenheit , ή αντί Erbschleicher - Erbsleiher και θα δούμε τι θα γίνει !!

 

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!"

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Kαλη μου Θεοδωρα εννοειται οτι με ενοχλουν πολλα θεματα στη δημοσια εκπαιδευση και αλλωστε και εγω ως παιδαγωγος ενω θα μπορουσα να εργαζομαι στο δημοσιο προτιμω τον ιδιωτικο τομεα. Αυτο ομως που με ενδιαφερει δεν ειναι ο καθενας να παρει το παιδι του και ανεξελεγκτα να το κλεισει σπιτι του διδασκοντας του οτι θελει . Σκοπος ειναι να κινητοποιηθουν οι Ελληνες γενικοτερα σε θεματα παιδειας. Βεβαια το να γινει ενας διαλογος σχετικα με το εκπαιδευτικο αγαθο ειναι δυσκολο ομως πιστεψε με υπαρχουν πολλοι ανθρωποι που παλευουν γι'αυτο π.χ. η ειδικη αγωγη. Δε σηκωθηκε ενα πρωι ο υπουργος παιδειας και ειπε θα κανω ειδικη αγωγη. Οι γονεις ξεσηκωθηκαν προσπαθωντας, πληρωνοντας ειδικους, πιεζοντας ταμεια για να γινει κατι. Ετσι γινεται μια αρχη και παντα υπαρχει δρομος. Για τους συλλογους γονεων που αναφερεις εγω εχω δει σπουδαια πραγματα. Εμενα προσωπικα με εχουν καλεσει αρκετοι να παω στα σχολεια τους και να μιλησω σε γονεις και δασκαλους για τις μαθησιακες δυσκολιες (γιατι αυτο ειναι το αντικειμενο μου). Και επισης δεν μπορω να αμφισβητησω το πληθος των συναδελφων που κανουν πραγματικο αγωνα. Διπλα στους τεμπεληδες που περιμενουν απλως μηνας μπαινει μηνας βγαινει το μισθουλακο τους υπαρχουν αρκετα παραδειγματα εκπαιδευτικων που βρισκονται σχολειο και σαββατα και κυριακες και προσφερουν πραγματικα. Εχω δει Κυριακη μεσα στις γιορτες των Χριστουγεννων χιλιαδες συναδελφους να παρακολουθουν ημεριδα για τις μαθησιακες δυσκολιες. Αν κανεις μια περιηγηση στο google θα δεις πολλες ωραιες σελιδες εκπαιδευτικων με καταπληκτικα πραγματα.

Και εγω καλη μου Θεοδωρα στη δυναμη της ατομικοτητας πιστευω . Μονο που για μενα καθε μουσικο οργανο ακουγεται ακομα καλυτερα σε μια μεγαλη ορχηστρα. Να'σαι καλα.

Link to comment
Share on other sites

Η φωνητική γραφή δεν είναι καινούρια σκέψη. Ήδη υπήρξε ως πρόταση από τα χρόνια του Γληνού και του Τριανταφυλλίδη. Δε θα μπω σε γλωσσολογικές αναζητήσεις γιατί δεν έχω και πολλή γνώση επί του ζητήματος και νομίζω ότι είναι και εκτός του συγκεκριμένου θέματος. Το μόνο που θα ήθελα να σχολιάσω είναι ότι πολλές φορές μπλέκουμε στο μυαλό μας πολλά πράγματα τα οποία δε συνδέονται απαραίτητα μεταξύ τους και υποκύπτουμε σε πιέσεις που μας ασκεί ο περίγυρός μας. Όπως συμβαίνει με τις απανταχού Πετρούλες και τη νοοτροπία του καναλιού που τις προωθεί, έτσι ακριβώς γίνεται και με τις κορώνες πατριδολατρείας από διάφορους φορείς που μόνο αθώες δεν είναι. Είναι καλό πράγμα να αγαπάμε την πατρίδα μας και να νοιαζόμαστε γιαυτή, καθώς και να αναλαμβάνουμε δράση για να διορθώνουμε τα κακώς κείμενα που την καταστρέφουν. Αλλά είναι δύσβατος δρόμος η απομόνωση όσα βιβλία κι αν διαβάσουμε.

 

Είμαι πολύ περήφανη που μέσα στην τελευταία τάξη μου είχα το 40% αλλοδαπούς και έγιναν μαζί με τα ελληνόπουλα μια γροθιά, μια ομάδα, μια οικογένεια. Που έμαθαν να σέβονται και να αποζητούν το διαφορετικό. Που έμαθαν να εκτιμούν τον άλλο όποιος κι αν είναι ακριβώς γιαυτό που είναι. Και ξέρω ότι κανένα από αυτά τα παιδιά δεν θα είχε αυτή την εμπειρία αν ήταν σε ένα περιβάλλον κοινωνικής και πολιτισμικής αποκλειστικότητας.

 

Χαίρομαι που διαβάζετε παιδαγωγικά, γιατί μονο έτσι θα κατανοήσετε το ρόλο και τη σημασία του εκπαιδευτικού. Θα ήταν πολύ χρήσιμη και εξαιρετικά αποτελεσματική η παρουσία τόσο ενεργών γονέων στους συλλόγους. Τότε πραγματικά θα μπορούσαμε να επιφέρουμε αλλαγές και να παλέψουμε για το σχολείο που αξίζουν τα παιδιά και η κοινωνία μας. Αν όταν κάτι μας ενοχλεί αντιδρούμε συλλογικά έχουμε πολύ περισσότερες πιθανότητες να πετύχουμε κάτι παρά όταν απλώς παίρνουμε το καπελάκι μας και φεύγουμε.

 

@Θεοδώρα3. Μήπως θα ήταν σκοπιμο να αναφέρεις το βιβλίο δημόσια; Γιατί διαφορετικά το σχόλιό σου πέφτει στο κενό χωρίς να δίνει δυνατότητες απάντησης και είναι κρίμα.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

  miriki είπε:

 

@Θεοδώρα3. Μήπως θα ήταν σκοπιμο να αναφέρεις το βιβλίο δημόσια; Γιατί διαφορετικά το σχόλιό σου πέφτει στο κενό χωρίς να δίνει δυνατότητες απάντησης και είναι κρίμα.

 

Μαλλον εννοει το ''Ζιγκ-ζαγκ στις νεραντζιες'' της Ερσης Σωτηροπουλου,που ειχε αποσυρθει προσωρινα μετα απο μηνυση του Πλευρη κι επιστρεφει στις σχολικες βιβλιοθηκες μετα απο δικαστικη αποφαση.

Link to comment
Share on other sites

Μιρικι, σου έχω στείλει πμ. Αφού το διαβάσεις σε παρακαλώ κάνε ένα δημόσιο σχόλιο για το βιβλίο αν θέλεις.

Είναι μεμονωμένη περίπτωση, αλλά βραβευμένη και χρηματοδοτημένη από τους κρατικούς φορείς.

Κάποιος Τατούλης πριν γίνει υπουργός είχε καταγγείλει ότι το βιβλίο είναι πορνογραφικό. Μόλις έγινε υπουργός όλως τυχαίως εσιώπησε.

Το φαινόμενο έχει παρουσιαστεί από το 2000. Ποιός σύλλογος αντέδρασε; Ποιός εκπαιδευτικός ασχολήθηκε;

Αλλά ανθρώπινα δικαιώματα δεν έχουν μόνο οι μαύροι, έχουν και οι άσπροι. Πλέον δεν ήμαστε Ελλάδα, αλλά Ευρώπη. Και η Ευρώπη γράφει στη συνθήκη της για τα ανθρώπινα δικαιώματα ότι ο γονιός έχει το δικαίωμα να διαλέξει τον τρόπο διαπαιδαγώγησης των τέκνων του. Η Ε.Ε. μας έχει καταδικάσει πάμπολλες φορές για διάφορες παρατυπίες με καταβολή προστίμων (φυσικά από την τσέπη τη δική μας), αλλά και πάλι δεν έχουμε συμμορφωθεί. Εάν κάποιος πάει για το hs στα ευρωπαϊκά δικαστήρια να είστε σίγουροι ότι θα βγει κερδισμένος. Άσχετα εάν εφαρμοστεί η απόφαση της Ε.Ε...

Πάντως ενημερωτικά, είναι αρκετός κόσμος στην Ελλάδα που θα ήθελε να νομιμοποιηθεί το hs. Δεν το γράφω χάριν λόγου.

Τώρα πέντε δέκα τρελοί θα αλλάξουν τα ισχύοντα στην Ελλάδα;

Ποιός ξέρει;;;;;Θα δείξει......

Βρίσκω σκόπιμο να αναφέρω ότι το βιβλίο με την πρωτόδικη απόφαση απεσύρθη από τις σχολικές βιβλιοθήκες και με την αίτηση ανάκλησης επανήλθε. Ο πρωτόδικος δικαστής κινδύνευσε με αποπομπή από το σώμα των δικαστών με εισήγηση..... του τέως υπουργού δικαιοσύνης κου Χατζηγάκη.

Μιρικι τι λές να το δημοσιοποιήσω αυτό που σου έστειλα;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Τα αποσπάσματα δείχνουν ιδιαίτερα ακραία ομολογουμένως. Δώσε τον τίτλο και τη συγγραφέα και όποιος θέλει ας το ψάξει. Όσο για τους συλλόγους, το ξαναλέω: αν όλοι οι δραστήριοι άνθρωποι απέχουν αηδιασμένοι δεν μπορεί να γίνει τίποτε, θα συνεχίσουν να επιπλέουν οι φελλοί. Ο Τατούλης δεν ήταν που έκανε τη μια μήνυση πάνω στην άλλη για το μουσείο της Ακρόπολης και μετά έπρεπε να το υπερσασπιστεί ως υπουργός Πολιτισμού;

 

Όσο για το hs, ξαναλέω ότι ως δυνατότητα προσωπικά δε με ενοχλεί, απλά ως μέθοδο της βρίσκω από δυνάμει ανεπαρκή έως δυνάμει επικίνδυνη σε κάποιες περιπτώσεις (συχνά εφαρμόζεται από παραθρησκευτικές οργανώσεις όπως οι Μορμόνοι π.χ.). Θα επανέλθω. Καλή συνέχεια.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι είναι ο Πλέυρης και δε με έχει απασχολήσει ποτέ η πολιτική με τη σημερινή έννοια του όρου. Με ενδιαφέρουν τα γεγονότα. Δεν μπορεί αυτά να τα αμφισβητήσει κανείς. Είναι γραμμένα. Υπάρχουν ντοκουμέντα, δικαστικές αποφάσεις. Πάνω από όλα υπάρχει το βιβλίο το οποίο απευθύνεται στην ευαίσθητη μερίδα της κοινωνίας μας, τα παιδιά της εφηβείας. Είναι τρομακτικα αυτά που συμβαίνουν. Είναι δυνατόν αυτός, όποιος είναι, να υπερασπίζεται την πνευματική θωράκιση των παιδιών από τα κακώς κείμενα (από όποια σκοπιά και αν το κάνει) περισσότερο από τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς... από το υπουργείο το ίδιο; Μιλάμε για τον ίδιο τον κρατικό φορέα της παιδείας της χώρας μας που , όχι απλά επιτρέπει αλλά και επιβραβεύει αυτό το έκτρωμα! Για ποια παιδεία μιλάμε;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
! Για ποια παιδεία μιλάμε;

 

Θεοδώρα, μιλάμε για την παιδεία που με τις κλιμακώσεις και τις διαφοροποιήσεις της, νυν και αει, βγάζει επιστήμονες και επιστημονάκια, τεχνίτες και μαστροχαλαστές κλπ κλπ. Όπως άλλωστε παντού και σε κάθε πολιτισμική-κοινωνική έκφανση της ζωής. Αρκεί να την πιστέψεις. Πρόσεξε.....όχι να την προσκυνήσεις.......να την πιστέψεις, να την στηρίξεις, να την κρίνεις........χωρίς απαραίτητα να την κατακρίνεις και μάλιστα να την ρίχνεις στην πυρά sans voir.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Συνομιλούσα με έναν μαθητή της δευτέρας λυκείου. Και αυτός μου είπε ότι το σχολείο στην ουσία του φαίνεται άχρηστο, αφού όλα όσα πρέπει να μάθει τα παίρνει από το φροντιστήριο.

 

Όποιος θέλει να περάσει στο πανεπιστήμιο γιατί να μην κάνει την προετοιμασία του όπως εκείνος νομίζει καλύτερα; Με φροντιστήριο, με ιδιαίτερα, με τίποτα από τα δύο αλλά με προσωπική μελέτη στο σπίτι.Γιατί όχι;

 

Και όποιος θέλει να πάρει απολυτήριο από το λύκειο ας παρακολουθήσει το σχολείο.

 

Έτσι ίσως μειωθούν οι θέσεις των καθηγητών. Πιθανόν. Όμως λέει κάπου σε ένα ποστ (υποχρεώσεις των εκπαιδευτικών) ότι για ψυχολόγους και κάτι άλλες ειδικότητες που έχουν ανάγκη τα σχολεία, δεν υπάρχουν χρήματα. Να η ευκαιρία λοιπόν για να έχουμε πιο ολοκληρωμένα σχολεία και όχι παντελώς ανάπηρα, χωρίς να απαιτούνται περισσότερα κονδύλια για την παιδεία. Ούτως ή άλλως είτε homeschooling κάνουμε είτε όχι, τους φόρους για τα σχολεία θα τους πληρώνουμε.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

universal declaration of human rights

article 26, para 3

Parents have a prior right to choose the kind of education that shall be given to their children.

http://www.un.org/en/documents/udhr/

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...