Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Αυτά που γράφω δεν είναι γιατί θεωρώ τους έλληνες ανώτερους ανθρώπους, ή περιούσιο λαό του Θεού όπως λές, αλλά γιατί οι κοινωνικές μάζες που δεν έχουν ιδανικά και αντιδρούν ανάλογα με το πώς θα περνάνε καλλίτερα, είναι πολύ πιο ευκολοκυβέρνητες. Αν δεν έχεις στην καρδιά σου πατρίδα, θρησκεία,οικογένεια, εσύ χάνεις...:)

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  θεοδώρα3 είπε:
Το τρίπτυχο καλούπι που αναφέρεις, πατρίς θρησκεία οικογένεια, είναι τα λεγόμενα "ιδανικά". Λένε ότι πρέπει να έχει ιδανικά ο άνθρωπος.

 

Εσύ την πατρίδα ίσως την έχεις αρνηθεί. Αν είσαι από τους μετανάστες α ή β γεννεάς. Το ότι στο σχολείο το παιδί σου δεν θα ακούσει ποτέ την πρωινή προσευχή σε ενδιαφέρει; Αντί γι αυτήν θα ακούει κάθε πρωί τον εθνικό ύμνο της Αμερικής. Δικαίωμά σου να μη σε ενδιαφέρει.

 

Εγώ όμως και όλοι όσοι αισθάνονται Έλληνες αγαπούμε την πατρίδα και θέλουμε να τη διατηρήσουμε. Όχι να την πουλήσουμε για μια καλλίτερη ζωή. Είμαστε χριστιανοί και δεν θέλουμε τα παιδιά μας να γίνουν άθεοι ή μουσουλμάνοι. Αυτά τα δύο, την πατρίδα και τη θρησκεία, το επιστημονικά στελεχωμένο υπουργείο θέλει να μας τα υποβαθμίσει. Αν μπορούσε να τα εξαλείψει θα το έκανε παρά χρήμα. Για την οικογένεια φροντίζουν άλλοι φορείς μας να την εκμηδενίσουν.

 

ιδανικό είναι και το να συνυπάρχεις αρμονικά στην κοινωνία, χωρίς να γίνεσαι υποτιμητικός για το διαφορετικό (χρώμα, θρησκεία, αντιλήψεις κλπ κλπ).

 

Οι προσωπικές μου αντιλήψεις περί θρησκείας, καθώς και η ιστορία μου γιατί πούλησα την πατρίδα για μια καλύτερη ζωή :shock: δεν νομίζω ότι ενδιαφέρουν κανέναν.

 

Αντίθετα, νομίζω ότι θα ενδιέφερε τους περισσότερους συμμετέχοντες στο θέμα να γνωρίζουν ότι όλη η συζήτηση γίνεται γιατί θεωρείτε ότι το σχολείο δεν προφυλάσσει αρκετά τα ιδανικά της πατρίδας, της θρησκείας και της οικογένειας, κι όχι γιατί δεν επιτυγχάνονται οι στόχοι του υπουργείου ή γιατί δεν παρέχονται σωστές ή αρκετές γνώσεις στα παιδιά.

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω κάτι άλλο; εφόσον πιστεύετε στα ιδανικά αυτά και τα μεταλαμπαδεύετε και στα παιδιά σας, και είστε σίγουροι ότι μόνο όσοι πορεύονται με αυτά στη ζωή δεν χειραγωγούνται, είναι φορείς της αλήθειας κλπ κλπ, τι σας φοβίζει να πηγαίνει το παιδί στο σχολείο, κι ας μην διδάσκονται σε τέτοιο βαθμό όλο αυτά; αν ένα παιδί δλδ πιστεύει στο Θεό π.χ., η πίστη του εξαρτάται τόσο πολύ από το αν θα ακούει τη χριστιανική προσευχή το πρωί στο σχολείο του; εγώ ας πούμε ως Αμερικάνα (πρώην Ελληνίδα) διδάσκω το παιδί μου να λατρεύει το χρήμα. Ε, σε όποιο σχολείο και να πάει, κι ό,τι κι αν του πουν στο σχολείο του, δεν φοβάμαι ότι θα χάσει τα ιδανικά του αυτά, γιατί η πίστη του θα είναι ισχυρή ούτως ή άλλως.

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

  kinkajoujou είπε:

Αντίθετα, νομίζω ότι θα ενδιέφερε τους περισσότερους συμμετέχοντες στο θέμα να γνωρίζουν ότι όλη η συζήτηση γίνεται γιατί θεωρείτε ότι το σχολείο δεν προφυλάσσει αρκετά τα ιδανικά της πατρίδας, της θρησκείας και της οικογένειας, κι όχι γιατί δεν επιτυγχάνονται οι στόχοι του υπουργείου ή γιατί δεν παρέχονται σωστές ή αρκετές γνώσεις στα παιδιά.

Δεν επιτυγχάνεται τίποτα! Είσαι ευχαριστημένη με αυτό; Πουθενά δεν επιτυγχάνεται τίποτα από αυτά που πρέπει. Εσύ ίσως το γνωρίζεις αυτό από πρώτο χέρι, τι τριτοκοσμικοί είμαστε σα χώρα. Μόνο ότι ο λαός πληρώνει φόρους. Αυτό λειτουργεί σωστά.

 

Όχι , δεν μαθαίνουν τα παιδιά μας γράμματα, δεν μαθαίνουν να σκέπτονται ούτε να κρίνουν. Αποδεδειγμένα. Τουλάχιστον όχι από το σχολείο. Εκτός όμως από τη μετάδοση γνώσεων, το ελληνικό σχολείο έχει και άλλη αποστολή.

Σύνταγμα της Ελλάδος, άρθρο 16, παρ 1 και 2

 

  1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
  2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

 

Επίσης μάθε ότι

Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. (σύνταγμα Ελλάδος άρθρο 3, παρ.1.

 

Έχε αυτά υπόψιν πριν κατηγορήσεις ανεξέλεγκτα τους Έλληνες γονείς για καλουποποίηση του μυαλού των παιδιών τους.

 

Δικαίωμά σου να διαλέγεις την Αμερική για οποιονδήποτε λόγο. Δεν με αφορά καθόλου. Άσε μας όμως κι εμάς τους παλιοέλληνες στα βάσανά μας.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ ότι δεν επιτυγχάνεται τίποτα. Από αυτά τα ίδια σχολεία βγαίνουν παιδιά με πολύ μόρφωση, αλλά και παιδεία, που είναι πιο σημαντική κατ' εμέ, βγαίνουν και μέτρια, βγαίνουν και σκράπες. Μεγάλο το μερίδιο της ευθύνης των σχολείων, αλλά όχι αποκλειστικό.

 

Τη δύναμη της θρησκείας μέσα μας λοιπόν τη στηρίζουμε στο Σύνταγμα; Κι επειδή το Σύνταγμα λέει ότι είναι επικρατούσα, πρέπει αυτή να επιβληθεί σε όλους τους πολίτες;

 

και στην τελική, για μένα κράτος δεν σημαίνει "κάθομαι σπίτι μου, μαθαίνω μόνο όσα εγώ θεωρώ σωστά, κι αφήνω άλλους να βελτιώσουν την κατάσταση για χάρη μου". Σημαίνει ότι συμμετέχω ενεργά, ότι επισημαίνω λάθη και παραλείψεις, αλλά και θετικά στοιχεία, και προσπαθώ να προσφέρω στο να γίνει κάτι καλύτερο για όλα τα παιδιά (κι ας είναι κι αλλοδαπάκια, κι αυτά μια μάνα τα γέννησε) κι όχι μόνο για το δικό μου. γιατί κι αν κάνω ένα τέλειο παιδί, τι να το κάνω που θα ζει σε ένα σκάρτο κόσμο; Και με το να επιλέξω το HS, περνάω αμέσως και στο παιδί μου το μήνυμα ότι οι "άλλοι" είναι διαφορετικοί, κακοί, ανάξιοί του. Πόσο καλό μπορεί να είναι αυτό για το παιδί;

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα! Σε συνέχεια όσων λέτε, να προσθέσω τα εξής:

Αν είχε έστω και μια ελπίδα το hs για να το δούμε θετικά, την έχει χάσει θεοδώρα μου κι αιτία είναι ... ο τρόπος που το υπερασπίζεσαι! Όταν σου κάνουμε επί της ουσίας ερωτήσεις, εσύ ...καμμία απάντηση! Όταν ξεδιπλώνουμε ένα επιχείρημα που δεν σου αρέσει, περνάς σε χαρακτηρισμούς απαράδεκτους ή μας λες ότι δεν δικαιούμαστε να ομιλούμε! (Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνεις και θα σε ξαναρωτήσω: Μήπως λέει από πάνω το φόρουμ της θεοδώρας και δεν το βλέπω εγώ; ) Διαμαρτύρεσαι για την ειρωνεία των άλλων, όταν την έχεις καθιερώσει από την αρχή του θέματος κάθε φορά που ξεμένεις από επιχείρημα...

Με τον Α ή τον Β τρόπο πάντως κατάφερες να κάνεις το θέμα γραφικό...

Link to comment
Share on other sites

ποιο θέμα;;;; υπάρχει θέμα ή απλά παραλλήρημα;;;;;

υπάρχει διάλογος ή μόνο αναπάντητα ερωτήματα προσβολές και ειρωνίες που οδηγούν σε ειρωνίες κ.ο.κ. (και η πλάκα είναι ότι μας κάνουν και παρατήρηση μετά....:lol:)

το θέμα έχει εξαντληθεί προ πολλού, όταν δεν δίδονται απαντήσεις στα ερωτήματα..... απλά το διατηρούμε ζωντανό μόνο και μόνο μην βρεθεί κανένας ομοϊδεάτης και γίνουμε πολλοί......λάθος μας βοηθάμε στην μετάδοση τελείως λανθασμένων αντιλήψεων και ακραίων που δεν βοηθάνε ούτε τα παιδιά, ούτε την οικογένεια, ούτε την θρησκεία, ούτε την πατρίδα...... μόνο την ψύχωση που συνοδεύουν......:cry: πραγματικά χρήζει έρευνας η συμπεριφορά αυτή!!

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
Δεν είσαι σε θέση να ομιλείς για επιβολή συγκεκριμένων ιδεολογιών στα παιδιά, καθότι η θέση σου είναι στις ΗΠΑ.

 

Πράγμα που σημαίνει ότι τα δικά σου παιδάκια θα λάβουν ή ήδη λαμβάνουν από το σχολείο μία βαθειά πλύση εγκεφάλου για τη ζωή, την ιστορία, τη σχέση τους με το κράτος και τον κόσμο.

 

Καλά να περνάτε εκεί στο Αμέρικα οι αμερικάνοι (πρώην έλληνες) και να μας χαιρετάτε εμάς τους παλιοέλληνες της Ελλάδας.

 

Oh la la!

Whao!

Απίστευτο!

Περαν του ελληνικού συστηματος έχεις γίνει ειδική και στο αμερικάνικο σύστημα εκπαίδευσης?

Αλήθεια πως προέκυψαν οι γνώσεις σου σε αυτό? Αμα θέλεις να ανοίξουμε ένα άλλο θέμα και να το συζητήσουμε το αμερίκανικο σύστημα εκπαίδευσης!

Για να μη μιλήσω για τους ομογενείς ή έστω τους μετανάστες στην αμερική, οι οποίοι κατα γενινή συμωνία καλώς ή κακώς είναι "περισσότερο Ελληνες".

Link to comment
Share on other sites

Η λέξη κοινωνικοποίηση, αντίθετα με τη γνώμη μερικών,δεν σημαίνει το να περνάς τις μέρες σου συναγωνιζόμενος με άλλους 25 ή 30 ανθρώπους της ίδιας ηλικίας. Σε μία φυσική κοινωνία τα παιδιά περνούν τις μέρες τους με ηλικιωμένους ανθρώπους, μωρά και όλες τις άλλες ηλικίες. Δεν συναγωνίζονται , αλλά μαθαίνουν να ψάχνουν και να βρίσκουν τις ανάγκες των άλλων ανθρώπων και να τους βοηθούν να ζήσουν και να μάθουν. Αυτή η ποικιλία σε ηλικίες και η συνήθεια να διδάσκουν και να βοηθούν τους άλλους και να δέχονται τη βοήθεια από άλλους και να διδάσκονται από μεγαλύτερους αλλά και μικρότερους, είναι φυσική έκφανση της εκπαίδευσης κατʼ οίκον.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:

Εγώ όμως και όλοι όσοι αισθάνονται Έλληνες αγαπούμε την πατρίδα και θέλουμε να τη διατηρήσουμε. Όχι να την πουλήσουμε για μια καλλίτερη ζωή. Είμαστε χριστιανοί και δεν θέλουμε τα παιδιά μας να γίνουν άθεοι ή μουσουλμάνοι. Αυτά τα δύο, την πατρίδα και τη θρησκεία, το επιστημονικά στελεχωμένο υπουργείο θέλει να μας τα υποβαθμίσει. Αν μπορούσε να τα εξαλείψει θα το έκανε παρά χρήμα. Για την οικογένεια φροντίζουν άλλοι φορείς μας να την εκμηδενίσουν.

 

Έλληνας = Χριστιανός:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και όμως το homeschooling δουλεύει.

 

Διαδόστε το .....

 

http://www.hslda.org/docs/study/rudner1999/Rudner0.asp

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Why is this study needed?

Pic1.jpg

In the broad spectrum of history, home education is nothing new—parents have been teaching their children for centuries. American history is full of men and women who were taught at home, from colonial patriot Patrick Henry to President John Quincy Adams to inventor Thomas Edison.

However, in todayʼs world of fast-paced technology and government regulation, the rebirth of home education has raised more than a few eyebrows. “How can ordinary parents hope to do as well as the educational experts?” critics ask. Others wonder, “Who are these families? What drives them to choose such an unusual lifestyle?” Every year, the experts-know-better-than-parents philosophy finds its way into legislation designed to increase the regulation of home education. Similarly, the lack of knowledge about those who home school finds its way into public perception of the home schooling movement.

Clearly, answers are needed. In 1998, Home School Legal Defense Association commissioned the largest research study to date of home education in America. Conducted by Dr. Lawrence Rudner of the ERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation, the study involved seven times as many home schooling families as any previous study of its kind. The data were compiled from the achievement test scores of 20,760 students in 11,930 families, along with background questionnaires submitted by the families.

Unlike any previous study, families chose to participate before they knew their childrenʼs test scores. Thus, the possibility of reporting higher scores while leaving lower scores unreported was considerably diminished. Another factor that sets the Rudner study apart is the fact that all students took the same tests: the Iowa Test of Basic Skills (ITBS) for grades K–8, and the Tests of Achievement and Proficiency (TAP) for grades 9–12, both published by the Riverside Publishing Company. Furthermore, this research, conducted by an impartial third party whose own children are enrolled in public school, avoids the criticism of pro-home school bias leveled against previous studies, which were conducted by proponents of home education. (For further information on how the study was conducted, see “About the Study,” page 11.)

Home schooling thrives on individuality, and the home education movement daily becomes more diverse. These factors make it difficult to determine whether achievement test scores are truly the best Pic2.jpgdemonstration of home school achievement, and whether the families involved in the Rudner study are an exact representation of the movement as a whole. However, both the academic and demographic findings of this study do much to provide us with an informative portrait of modern home education in America.

 

 

 

 

 

 

 

 

RESULTS

Academic and demographic information from the largest national study of home schooled students

How do home schoolers measure up?

Fig0.gif

Home school students do exceptionally well when compared with the nationwide average. In every subject and at every grade level of the ITBS and TAP batteries, home school students scored significantly higher than their public and private school counterparts (Figure 1).

Fig1.jpg

Because home education allows each student to progress at his or her own rate, almost one in four home school students (24.5%) are enrolled one or more grades above age level (Figure 2). It should be noted that home school scores were analyzed according to the studentʼs enrolled grade rather than according to the studentʼs age level. In other words, a 10-year-old home school student enrolled in 5th grade would have been compared to other students in the 5th grade, rather than to his age-level peers in the 4th grade. Thus, the demonstrated achievement of home schoolers is somewhat conservative.

Fig2.jpg

On average, home school students in grades 1–4 perform one grade level higher than their public and private school counterparts. The achievement gap begins to widen in grade 5; by 8th grade the average home school student performs four grade levels above the national average (Figure 3).

Fig3.jpg

Another significant finding is that students who have been home schooled their entire academic lives have the highest scholastic achievement. The difference becomes especially pronounced during the higher grades, suggesting that students who remain in home school throughout their high school years continue to flourish in that environment (Figure 4).

Fig4.jpg

Differences were also found among home school students when they were classified by amount of money spent on education, family income, parent education, and television viewing. However, it should be noted that home school students in every category scored significantly higher than the national average.

Fig5.jpg

Fig6.jpg

No meaningful difference was found among home school students when classified by gender (Figure 5). Significantly, there was also no difference found according to whether or not a parent was certified to teach (Figure 6). For those who would argue that only certified teachers should be allowed to teach their children at home, these findings suggest that such a requirement would not meaningfully affect student achievement.

 

RESULTS

Academic and demographic information from the largest national study of home schooled students

Pic3.jpg

Who home schools?

The home school community is undoubtedly a unique segment of American society. Fig7.jpgFar from being a cross-section of the American public, home schoolers stand out in several areas beyond the obvious distinction of their educational choices.

The background questionnaires returned for this study reveal that, on average, home school parents have more formal education than parents in the general population, with 88% having continued their education beyond high school compared to 50% for the nation as a whole (Figure 7). Furthermore, almost one in four home school students (24%) has at least one parent who is a certified teacher.

Home school families have a higher median income ($52,000 in 1997) than the median income of all American families with children ($36,000 in 1995) (Figure :cool:. Home school families also tend to be larger than the national average; the majority (62.1%) have three or more children, while most American families with school-age children (79.6%) have only one or two children (Figure 9).

Fig8.jpg

Fig9.jpg

The overwhelming majority of home schooling parents are married couples (97.3%), compared to only 72% of families with school-age children nationwide (Figure 10). Furthermore, 76.9% of home school mothers do not work for pay, while 86.3% of those who do work, only work part-time. Nationwide, in 1996, only 30% of married women with children under 18 did not participate in the labor force.

Fig10.jpg

The home school students who participated in the study were proportionally younger than the general American school population. Only 11.4% of home school students were in grades 9–12, compared to 30.3% of all students nationwide. This could be due to the relative newness of the home school movement, early graduation from high school, the desire of some students to attend a public or private high school, or simply the fact that some older students do not take achievement tests, opting instead for SAT preparatory testing.

Fig11.jpg

The home schooling community contains a smaller percentage of racial minorities (6%) than public schools nationally (32.8%). The religious preferences of home schooling mothers who participated in this study are most often Independent Fundamental (25.1%), Baptist (24.4%), Independent Charismatic (8.2%), Roman Catholic (5.4%), Assembly of God (4.1%), Presbyterian (3.8%), or Reformed (3.4%). In 93.1% of families, the religious preference of the father was the same as that of the mother. Fig12.jpg(Home school leaders believe the high numbers of mothers and fathers reporting evangelical preferences is likely skewed in favor of religious home schoolers, since the families obtained the tests through a religious supplier. However, there is no known reason to believe that secular home school students perform at a lower academic level than religious home schoolers.)

Another distinguishing characteristic is that home schooled children tend to watch significantly less television than do average American children. On average, only 1.6% of home schoolers in the 4th grade watch more than three hours of television per day, compared to nearly 40% of 4th graders nationwide (Figure 11).

The median amount of money spent in 1997 on educational materials for home school students was $400. When we consider this relatively small expenditure in light of the high scholastic achievement of most home school students, we can reasonably conclude that it does not require a great deal of money to home school successfully (Figure 12).

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

VIEWPOINT

Evaluation and discussion by Michael Farris, HSLDA President

Why are home schoolers succeeding?

Without a doubt, the Rudner study demonstrates that home schooled students are doing exceptionally well. The question why?, however, is one that this study cannot sufficiently answer. Home school students typically come from families where income is relatively high, marriages are intact, and dedication to education is strong. We do not know how these children would have performed had they been placed in public or private school, nor can we say that this study proves the superiority of home schooling over other educational choices. The answer to these questions lies not in statistics, but rather in individual stories.

Pic4.jpg Many times over the past two decades, important legislative, legal, and policy decisions have been made, in part, based on the perceived or actual academic performance of home educated students. It should not be necessary, nor is it really possible, to prove that home education is better than institutional schools. It is clear that the average home school child performs significantly higher than the average public school child. Given the demographic distinctions between the groups under comparison, it is only safe and fair to conclude that home education works well for those who are choosing this form of education. Without needing to criticize other forms of education, we can confidently assure policy makers that this system delivers solid academic results.

With this in view, it would be contrary to the evidence to suggest that public school regulatory measures are justifiably imposed on home schoolers. Specifically, this study found no valid correlation between teacher certification and student achievement. It would be a misuse of this study to suggest that teacher certification is not valid in public schools. By the same token, it would be a lapse in common sense to believe that imposing certification on home school families is necessary for good academic results.

Pic5.jpg Another noteworthy fact uncovered by this study is that home school achievement tends to improve the longer a child has been taught at home. This distinction is especially great in the higher grades. Clearly, home education is not just a quick fix for problem cases, nor is it only for young children. It is a valid educational option, creating students who love learning and young adults who are well prepared for a bright future.

The only theoretical way to perform a perfect experiment to determine if home schooling is better or worse than public or private schools is to use a randomized control design. A large number of children would be randomly selected and required to attend home school. Another group of children would be randomly selected and required to attend public or private school. Clearly that is not possible. But even that “pure” design would have a major flaw. It fails to consider one factor that clearly contributes to home educationʼs success—parental motivation. Because home schooling, by its very nature, is practiced only in families where parents are strongly motivated, it is undetermined what would happen if unmotivated parents were randomly assigned to home educate their children.

This study does not enter the theoretical domain. It simply measures the families who are motivated to home school and concludes that they are doing very well. The most telling demonstration of home educationʼs success, however, will be the individual lives of young people who grow up and go out to impact the nation and the world. We look forward in great anticipation to the Patrick Henrys, John Quincy Adamses, and Thomas Edisons of the modern home schooling movement.

 

REGARDING

the study and the researcher

About the study

Pic6.jpg Bob Jones University Press Testing and Evaluation Service, the largest home school testing service in the nation, provides Assessment services to home school students and private schools on a fee-for-service basis. In Spring 1998, 39,607 home school students were contracted to take the Iowa Tests of Basic Skills (ITBS, grades K–:cool: or the Tests of Achievement and Proficiency (TAP, grades 9–12). Both the ITBS and TAP are published by Riverside Publishing Company and were developed after careful review of national and state curricula and standards.

BJUP certified the test administrators, many of whom were the studentsʼ parents. Students were given an achievement test, and their parents were asked to complete a questionnaire entitled “Voluntary Home School Demographic Survey.” This questionnaire, designed by the researcher and staff of Home School Legal Defense Association, was significantly shorter than previous survey instruments. It posed all questions in an objective format, rather than a constructed response format. National Computer Systems was commissioned to publish the questionnaire on computer scannable forms, removing the need for manual data processing.

Parents returned the completed tests and questionnaires to BJUP. The tests were then bundled and sent to Riverside Publishers for machine scoring, and the questionnaires were bundled and sent to Pic7.jpgNational Computer Systems for scanning. Unlike previous studies, the parents did not know their childrenʼs scores before agreeing to participate in this study.

Electronic copies of 23,415 test results and 23,311 questionnaire results were then sent to Dr. Lawrence Rudner. A total of 20,760 students in 11,930 families provided useable questionnaires with corresponding achievement tests. The achievement test and questionnaire results were combined to form the dataset used in this analysis. The resulting report, Scholastic Achievement and Demographic Characteristics of Home School Students in 1998, was published in the peer-reviewed journal Educational Policy Analysis Archives (http://epaa.asu.edu).

About the researcher

Dr. Lawrence M. Rudner is with the College of Library and Information Services, University of Maryland in College Park. He has been involved in quantitative analysis for over 30 years, having served as a university professor, a branch chief in the U.S. Department of Education, and a classroom teacher. For the past 12 years, he has been the Director of the ERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation. ERIC is an information service sponsored by the National Library of Education, U.S. Department of Education, which acquires and abstracts articles and manuscripts pertaining to all aspects of education; builds and maintains on-line databases; publishes articles and books; and provides a wide range of user services. Dr. Rudner holds a Ph.D. in Educational Psychology (1977), an MBA in Finance (1991), and lifetime teaching certificates from two states. His two children attend public school.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2011-1998=13 χρόνια πριν.....

από το ινστιτούτο που υποστηρίζει το hs (τι θα έλεγαν ........)

δεν λέει ΤΙΠΟΤΑ για τις κοινωνικές - ψυχολογικές επιπτώσεις....... για την ύλη που καλύπτουν σε σχέση με το δημόσιο.....αν τα διαάσκονται όλα..... αν παραλείπουν.....

η διαφορά στην απόδοση μεγαλώνει μόνο στις μεγάλες τάξεις στο 25% του δείγματος ( μα κι εδώ στο λύκειο δεν τα πλακώνουμε στα ιδιαίτερα και γίνονται ....φυτά αναγκαστικά για τις πανελλήνιες;;;;)

λέει για το θρήσκευμα γονέων, για γυναίκες νοικοκυρές ή εργαζόμενες part time, για γονείς δασκάλους σε ένα 25%;; (βέβαια αλλιώς πως σηκώνεται όλο αυτό το φορτίο ευθύνης........)

που απευθύνεται αυτό;;;;; στο Μ.Ο. των ελλήνων ;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλετε την "αυθεντική" μελέτη που υπέβαλε η Θεοδώρα είναι εδώ

http://www.hslda.org/docs/study/rudner1999/FullText.asp

χωρίς σχόλια ή επεξηγήσεις από το HSLDA

 

Παραθέτω την τελευταία παράγραφω με τα συμπεράσματα:

 

These comparisons between home school students and students nationwide must be interpreted with a great deal of caution. This was not a controlled experiment. Students were not randomly assigned public, private or home schools. As a result, the reported achievement differences between groups do not control for background differences in the home school and general United States population and, more importantly, cannot be attributed to the type of school a child attends. This study does not demonstrate that home schooling is superior to public or private schools. It should not be cited as evidence that our public schools are failing. It does not indicate that children will perform better academically if they are home schooled. The design of this study and the data do not warrant such claims. All the comparisons of home school students with the general population and with the private school population in this report fail to consider a myriad of differences between home school and public school students. We have no information as to what the achievement levels of home school students would be had they been enrolled in public or private schools. This study simply shows that those parents choosing to make a commitment to home schooling are able to provide a very successful academic environment.

Ας δεκτούμε την μελέτη. Δεν μας λέει τιποτα καινούργιο και δεν απαντά καμιά ερωτήση ή αμφιβολία που θέσαμε.

Το σημαντικό απόφθεγμα της μελέτης είναι η τελευταία πρόταση. Το οποίο δεν έχουμε αμφισβητήσει ιδιαίτερα αυτοί που έχουμε αντίθεση με το hs.

Η μελέτη επικεντρώνεται στις ακαδημαικές επιδόσεις και δεν ισχυρίζεται ότι είναι καλύτερες από αυτές του αμερικανικού εκπαιδευτικού συστήματος -το οποίο ούτως η άλλως είναι χάλια σύμφωνα με την Θεωδώρα.

Δεν εξετάζει τα πιο βασικά:

- την ψυχική κατάσταση των παιδιών/γονιών

- την συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών

- την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών

- το εύρος ερεθισμάτων που δέχονται τα παιδιά και καταπόσο το hs βοηθάει στο να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , ταλέντα τους και επιτρέπει να τα ακολουθήσουν.

- το ενδεχόμενο, συχνότητα καταπίεσης/κακοποίησης

- τον σεβασμό προς τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των παιδιών

- τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά όταν για κάποιο λόγο σε κάποιο στάδιο πρέπει να ακολουθήσουν άλλο σύστημα εκπαίδευσης

- Αν τα παιδιά είναι ευτυχισμένα!

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:

 

Η συζήτηση συνέχεια με εκπαιδευτικούς δε λέει τίποτα. Οι ίδιες απόψεις αναμασώνται και από τις δύο πλευρές. Πείτε κάτι και οι υπόλοιποι που παρακολουθείτε το θέμα:|.....

 

Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή (σχεδόν 2 χρόνια). Δεν είμαι εκπαιδευτικός :cool: (δες το προφίλ μου :wink: ). Αφού ζήτησες να απαντήσω, έχω να πω ότι ευτυχώς που υπάρχουν εκπαιδευτικοί να σε αντικρούσουν και δεν σε αφήνουν να πάρεις κόσμο στο λαιμό σου. Ενδεικτικά δύο ποστ που με εκφράζουν:

  alcyon είπε:
...

 

 

Η πολιτεία με τη νομοθεσία οφείλει να διαφυλάξει όσο γίνεται το συμφέρον τον παιδιών. Συχνά, το συμφέρον τον παιδιών είναι εντελώς διαφορετικό από τις επιθυμίες των γονιών. Άρα, δε θα στηρίξω το γονιό που αγωνίζεται για το "δικαίωμα" να μάθει το παιδί του όπως εκείνος το θέλει. Θα στηρίξω 100% το παιδί και το πραγματικό του δικαίωμα να αναπτύξει κριτική σκέψη για να την έχει ως εργαλείο στις δικές του επιλογές.

 

Υποχρέωση του παιδιού δεν είναι να πραγματοποιήσει τα όνειρα του γονιού.

Υποχρέωση του παιδιού είναι να πραγματοποιήσει τα δικά του όνειρα.

 

  mariazil είπε:
Καλημέρα! Σε συνέχεια όσων λέτε, να προσθέσω τα εξής:

Αν είχε έστω και μια ελπίδα το hs για να το δούμε θετικά, την έχει χάσει θεοδώρα μου κι αιτία είναι ... ο τρόπος που το υπερασπίζεσαι! Όταν σου κάνουμε επί της ουσίας ερωτήσεις, εσύ ...καμμία απάντηση! Όταν ξεδιπλώνουμε ένα επιχείρημα που δεν σου αρέσει, περνάς σε χαρακτηρισμούς απαράδεκτους ή μας λες ότι δεν δικαιούμαστε να ομιλούμε! (Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνεις και θα σε ξαναρωτήσω: Μήπως λέει από πάνω το φόρουμ της θεοδώρας και δεν το βλέπω εγώ; ) Διαμαρτύρεσαι για την ειρωνεία των άλλων, όταν την έχεις καθιερώσει από την αρχή του θέματος κάθε φορά που ξεμένεις από επιχείρημα...

Με τον Α ή τον Β τρόπο πάντως κατάφερες να κάνεις το θέμα γραφικό...

etCDp3.png hk8kp3.png

 

Η μαμά του Ευριπίδη και της Ιφιγένειας

Link to comment
Share on other sites

Θοδωρα ΔΕΝ ξερουμε Αγγλικα......παρακαλω πολυ λεπτομερη μεταφραση οσων εβαλες. Εδω ειναι ΕΛΛΑΔΑ οχι ΑΜΕΡΙΚΑ.......πως θα καταλαβουμε τα αρθρα σας κυρια μου....?

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

  corina είπε:

λέει για το θρήσκευμα γονέων, για γυναίκες νοικοκυρές ή εργαζόμενες part time, για γονείς δασκάλους σε ένα 25%;; (βέβαια αλλιώς πως σηκώνεται όλο αυτό το φορτίο ευθύνης........)

που απευθύνεται αυτό;;;;; στο Μ.Ο. των ελλήνων ;;;;;;

Δεν νομίζω πως το hs απευθύνεται στον μ.ο. Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν την ευχέρεια (λόγω συνθηκών εργασίας, οικονομικής κατάστασης, κοινωνικού περιγυρου), την διάθεση ή την ικανότητα να το εφαρμόσουν. Όσοι δεν θέλουν ή δεν μπορούν δεν έχουν κανένα λόγο να το σκεφτούν σαν εναλλακτική.

Link to comment
Share on other sites

  jannis είπε:
Η μελέτη επικεντρώνεται στις ακαδημαικές επιδόσεις και δεν ισχυρίζεται ότι είναι καλύτερες από αυτές του αμερικανικού εκπαιδευτικού συστήματος -το οποίο ούτως η άλλως είναι χάλια σύμφωνα με την Θεωδώρα.

Δεν εξετάζει τα πιο βασικά:

- την ψυχική κατάσταση των παιδιών/γονιών

- την συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών

- την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών

- το εύρος ερεθισμάτων που δέχονται τα παιδιά και καταπόσο το hs βοηθάει στο να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα , ταλέντα τους και επιτρέπει να τα ακολουθήσουν.

- το ενδεχόμενο, συχνότητα καταπίεσης/κακοποίησης

- τον σεβασμό προς τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των παιδιών

- τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά όταν για κάποιο λόγο σε κάποιο στάδιο πρέπει να ακολουθήσουν άλλο σύστημα εκπαίδευσης

- Αν τα παιδιά είναι ευτυχισμένα!

 

υπάρχει λοιπόν τέτοια μελέτη;;;;;

πως να υπάρξει......... πρέπει να μπουν στο κάθε σπίτι..... να ρωτήσουν πολλά....δεν είναι ευχάριστο αυτό για ένα γονιό που επιλέγει το hs όχι ως λύση ανάγκης (λόγοι υγείας )αλλά λόγω αποστροφής στην σημερινή κοινωνία μέρος της οποίας είναι το σχολείο....... όταν θέλει να επιβάλλει συγκεκριμένο τρόπο σκέψης και νοοτροπία στο παιδί του.

 

Ειμαστε τόσο αυστηροί με τους άλλους, με το σχολείο μη μας το χτυπήσουν, μη μας το προσβάλλουν (και καλά κάνουμε το προστατεύουμε από τους άλλους....) από ΕΜΑΣ ποιος θα το προστατεύσει όταν δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ τέτοιος έλεγχος ακόμα και στις χώρες που είναι ελεύθερο το hs ;;;;; Ποιος στον βωμό της γνώσης (που είναι και αμφίβολλο ότι παρέχεται καλύτερα από το hs) θα θυσιάσει την ψυχική υγεία του παιδιού;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

  malecon είπε:
Δεν νομίζω πως το hs απευθύνεται στον μ.ο. Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν την ευχέρεια (λόγω συνθηκών εργασίας, οικονομικής κατάστασης, κοινωνικού περιγυρου), την διάθεση ή την ικανότητα να το εφαρμόσουν. Όσοι δεν θέλουν ή δεν μπορούν δεν έχουν κανένα λόγο να το σκεφτούν σαν εναλλακτική.

 

δεν έχουν μόνο την ευχέρεια......... πιστεύω ότι πίσω από όλα αυτά κρύβεται η απόρριψη της κοινωνίας, η άρνηση της συμμετοχής, η αίσθηση πιθανόν ακόμα και υπεροχής έναντι των άλλων....... (αυτά αποτελούν προβληματα για την ψυχολογία του γονιού.....που...θα διδάξει το παιδί του ή θα καθορίσει και θα επιλέξει δασκάλους και ύλη .........)

στο σχολείο τα παιδιά καθρεπτίζουν την κατάσταση που επικρατεί στο σπίτι...και πολλές φορές έχουμε επέμβει σε καταστάσεις.... πολύ λυπηρές...... που θα διαφαίνεται η κατάσταση που ζουν στο σπίτι όταν κάνουν hs ;;;;;....

Link to comment
Share on other sites

  corina είπε:
Ποιος στον βωμό της γνώσης (που είναι και αμφίβολλο ότι παρέχεται καλύτερα από το hs) θα θυσιάσει την ψυχική υγεία του παιδιού;;;;;;

 

αυτή η φράση είναι η καρδιά όλου του θέματος....

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...