Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Η έρευνα ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ της εφαρμογής ...... δεν έπεται δεν είναι τα παιδιά πειραματόζωα να τα αφήσουμε χύμα και μετά από 10 χρόνια να δούμε ότι τα ....καταστρέψαμε....

άρα η υπεύθυνη επιλογή είναι να κοιτάξουμε στα άλλα κράτη που εφαρμόζουν ΤΩΡΑ το hs τι λένε οι έρευνες ΤΩΡΑ όχι πριν από 40 χρόνια...........για να δούμε αν οι μαθητές γνωσιακά ΑΛΛΑ και ψυχολογικά είναι στην επιθυμητή κατεύθυνση όχι συμφωνα με τους γονείς τους αλλά όσο μπορούμε πιο αμερόληπτα........

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Η έρευνα ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ της εφαρμογής ...... δεν έπεται δεν είναι τα παιδιά πειραματόζωα να τα αφήσουμε χύμα και μετά από 10 χρόνια να δούμε ότι τα ....καταστρέψαμε....

άρα η υπεύθυνη επιλογή είναι να κοιτάξουμε στα άλλα κράτη που εφαρμόζουν ΤΩΡΑ το hs τι λένε οι έρευνες ΤΩΡΑ όχι πριν από 40 χρόνια...........για να δούμε αν οι μαθητές γνωσιακά ΑΛΛΑ και ψυχολογικά είναι στην επιθυμητή κατεύθυνση όχι συμφωνα με τους γονείς τους αλλά όσο μπορούμε πιο αμερόληπτα........

Ακριβώς!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ θα το ήθελα να γινόταν μία έρευνα στην Ελλάδα τώρα, με αυτές τις συνθήκες που υπάρχουν στην κοινωνία αλλά και στα σχολεία, για να δούμε επιτέλους, όσοι πραγματικά θέλουμε να δούμε, αν το hs είναι ισάξιο, ανώτερο ή κατώτερο από το σχολείο.

 

Θα κάνεις έρευνα στην Ελλάδα τώρα για να "δούμε επιτέλους, όσοι πραγματικά θέλουμε να δούμε, αν το hs είναι ισάξιο, ανώτερο ή κατώτερο από το σχολείο":confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Δηλαδή θέλεις να γίνει "έρευνα" (μήπως θα την πεις και επιστημονίκη?????)

και θα συγκρινει το ανύπαρκτο (ή έστω αυτό που υπάρχει μόνο κάτω από εξαιρετικές καταστάσεις πχ παιδιά με λευχαιμία και ούτως ή άλλως δεν είναι συγκρίσιμο) με το υπαρκτό και θα βγάλει και συμπεράσματα :confused::confused::confused::confused:

Αυτή είναι η κριτική σκέψη που θα διδάξει στα παιδιά το hs :confused::confused::confused::confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Έχω βρεί πολλά μειονεκτήματα στο να πηγαίνει ένα παιδί αυτή τη στιγμή σε σχολείο γενικά. Αντίθετα είναι πολλά τα πλεονεκτήματα που έχω βρεί στο να επιλέξω να μην εργασθώ, αλλά να ασχοληθώ προσωπικά με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση των παιδιών μου. Πραγματοποιώντας αναζητήσεις στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάποιο στοιχείο (νομικό) που να απαγορεύει ή να επιτρέπει την κατ΄οίκον εκπαίδευση ενός παιδιού στη χώρα μας. Σύμφωνα με μεγάλο αριθμό δημοσιογραφικών άρθρων στα ελληνικά και στα αγγλικά επιτρέπεται νομικά το homeschooling σε ολόκληρη την Αμερική (κάθε πολιτεία έχει δικό της νομικό πλαίσιο), στον Καναδά, στην Ευρώπη (Αγγλία, Γαλλία, Δανία, Ελβετία κλπ), στην Αυστραλία και στην Αφρική. Οι οικογένειες που έχουν επιλέξει να μην στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο προέρχονται από όλα τα κοινωνικά στρώματα και όλες τις ιδεολογικές ομάδες και πολιτικές παρατάξεις.

Δεν επιθυμώ να συμμετέχει τα παιδιά μου σε αυτό που σήμερα λέγεται σχολείο για τους εξής λόγους:

ανησυχώ για την σωματική και ψυχική του ακεραιότητα

αμφισβητώ την ποσότητα και την ποιότητα της γνώσης η οποία παρέχεται στα ελληνικά σχολεία

δεν επιθυμώ την πνευματική και σωματική εξόντωση των παιδιών μου για να αποκτήσουν ένα απολυτήριο το οποίο δεν εξασφαλίζει τίποτα.

Από συζητήσεις που έχω κάνει με διάφορους γονείς μοιραζόμαστε τους ίδιους προβληματισμούς και ενθουσιάστηκαν στην ιδέα του homeschooling. Σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μπορείτε να ενημερωθείτε εύκολα αν πατήσετε σε ένα ψαχτήρι , π.χ. γκούγκλ, πατώντας :πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χομεσκούλινγκ (ή costs and benefits of homeschooling).

 

 

Καλημερα Θεοδωρα μου!Χρονια Πολλα και για την ονομαστικη σου εορτη!Οτι καλυτερο στην ζωη σου!Δεν σε γνωριζω προσωπικα αλλα οι ευχες ειναι ευχες!;)

 

Οσο αφορα τα ιδαιτερα μαθηματα στο σπιτι,ειμαι και εγω 100% υπερ!Τα δικα μου παιδια δεν χρειαζεται να πηγαινουν σχολειο και να μαθαινουν ενα καρο ανακριβειες και βλακειες!Αρρωσταινω και μονο να ακουω την κορη μου/γιο μου να διαβαζει για συνωστισμο στην Σμυρνη!!Θελω τα παιδια μου να ξερουν Ιστορια,το παρελθον τους και την ταυτοτητα τους!

 

Δεν ειμαι ρατσιστρια αλλα τωρα που τα σχολεια μας εχουν γινει πολυ-πολιτισμικα,αυτο για μενα σημαινει τροχοπεδι για την αναπτυξη και την εξελιξη των δικων μας παιδιων.Οταν επι 2 μηνες τα πρωτακια στο Δημοτικο (για ευνοητους λογους δεν αναφερω ποιο Δημοτικο)μαθαιναν το ΑΑΑΑΑ επειδη 2-3 αλλοδαπακια δεν μπορουσαν να προφερουν και να καταλαβουν τι ειναι το Α,τι φταει το δικο μου παιδι,της ταδε και του ταδε το παιδι?

Ουτε βεβαια τα αλλοδαπακια φταινε.Βρισκονται και αυτα σε κατασταση συγχυσης απο την μια τα Ελληνικα και απο την αλλη η δικη τους μητρικη γλωσσα!

 

Εγω και ο αντρας μου,εχουμε αγορασει Ιστορια Ελληνικου Εθνους,Πολιτεια Πλατωνος,Ομηρου Οδυσσεια και Ιλιαδα.... και αλλα αρχαια κειμενα και βιβλια για να διδαξουμε τα παιδια μας.

 

Οσο ασχημο και αν ακουγεται,τα παιδια μας θα πηγαινουν σχολειο μονο για να παιζουν και να ζωγραφιζουν!Η μορφωση τους θα ανηκει αποκλειστικα στην μαμα και τον μπαμπα!

 

Το παιδι δεν κοινωνικοποιειται μονο στο σχολειο αλλα και σε αλλες εξωσχολικες δραστηριοτητες!Το αναφερω αυτο,γιατι καποιος/καποια σχολιασε την κοινωνικοποιηση.

 

Κανεις δεν ξερει τι ειναι καλυτερο για το παιδι του απο τον ιδιο το γονεα!

 

Σας ευχαριστω που διαβασατε την αποψη μου.Δεν κατακρινω κανεναν για τις επιλογες του και τις σκεψεις του.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς Εννοείς να γίνει ένα γκάλοπ....Αυτό είναι μια δημοσκόπηση, και δεν έχει σχέση με την έρευνα που συζητάμε εδώ.

Η επιστημονική έρευνα δεν γίνεται για να δεις τάσεις, αλλά για να δεις τα αποτελέσματα μιας πράξης/πολιτικής/καινοτομίας κλπ

π.χ. Μια έρευνα θα μπορούσε να δείξει αν η εισαγωγή ξένων γλωσσών από την Α Δημοτικού στα σχολέια είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα κατά την πρωτη χρονιά εφαρμογής της (άσχετο αν σε ένα χρόνο δεν μπορούμε να μιλάμε για αποτελέσματα). Αν γινόταν μια διερευνητική έρευνα πέρυσι, θα είχε το ερώτημα αν οι γονέις επιθυμούν να μάθουν τα παιδιά Αγγλικά στην πρώτη δημοτικού, και θα ήταν διερευνητική τάσεων για να δουν αν θα τα εισάγουν τελικά.

Εδώ ζητάμε έρευνα που θα δείχνει ποιά είναι τα αποτελέσματα του hs, αν τελικά είναι καλό, πώς αντιμετωπίζονται οι τυχόν κίνδυνοι κλπ

Και βασικά όποιος ζητάει μια αλλάγή, πρέπει να αποδεικνύει ότι η αλλαγή αυτή θα είναι καλύτερη από την υπάρχουσα κατάσταση. Όχι να κάνουμε μια αλλαγή, γιατί απλά δεν μας αρέσει αυτό που έχουμε....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

:rolleyes:

Λέω να γίνει νόμιμο το hs. Ανά διαστήματα πχ μία φορά το χρόνο τα παιδιά που έχουν επιλέξει το hs και το έχουν δηλώσει οι γονείς τους, να περνάνε από μία συνέντευξη από κάποιον διορισμένο εκπαιδευτικό, ο οποίος θα διαπιστώνει την παροχή εκπαίδευσης και την πρόοδο, καθώς και την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού.

 

Με σεβασμό στο παιδί και στο οικογενειακό άσυλο θα υπάρχει εποπτεία για το αν επιτυγχάνονται οι εκπαιδευτικοί στόχοι, ανέξάρτητα από τη μέθοδο την οποία ακολουθείται από τους γονείς ή τους δασκάλους που έχουν αναλάβει την εκπαίδευση του παιδιού.

 

Τα πορίσματα της έρευνας η οποία θα ξεκινούσε θα μπορούσαν να βγούν και σε ένα χρόνο. Εγώ σας λέω όμως , για να έχουμε περισσότερα δείγματα, και μεγαλύτερη εμπειρία, άρα και πιο αντικειμενική άποψη, η διαδικασία αυτή να κρατήσει περισσότερα έτη, έως δέκα πχ, και τότε να συγκεντρώσουμε τα συμπεράσματά μας.

 

Γιατί βιάζεστε να το αφορίσετε; Όχι ότι μου κάνει εντύπωση.... Διορισμένοι εκπαιδευτικοί είστε, οποτε......είπαμε.....

με το κεφάλι κάτω και τη δουλειά μας.....

οτιδήποτε παρεκκλίνει από τα τετριμμένα .....έξω από δω...μακρυά από εμάς.

 

 

Η συζήτηση συνέχεια με εκπαιδευτικούς δε λέει τίποτα. Οι ίδιες απόψεις αναμασώνται και από τις δύο πλευρές. Πείτε κάτι και οι υπόλοιποι που παρακολουθείτε το θέμα:|...από τρία τέσσερα άτομα ανεβαίνουν τα views ανα χιλια κάθε βδομάδα:rolleyes:; Περιμένουμε να νικήσει κάποιος για να υιοθετήσούμε τις θέσεις του; Ετσι όμως δεν έχουμε άποψη και δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη για την εκπαίδευση του παιδιού μας, άρα και για τη ζωή του.

 

Μπορεί να αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Σίγουρα πάντως μπορούμε να έχουμε άποψη. Να έχουμε σκέψη και γνώμη. Εκτός αν αισθανόμαστε ότι ούτε αυτό μπορούμε πλέον να έχουμε....:cry:

 

"Θα το έκανα αν επιτρεπόταν" ή "δεν θα το έκανα".....

Δεν είναι κακό να εκφραστούμε...:-D

 

Η ουσιαστική αντίδραση στην κατάσταση της παιδείας της χώρας δεν είναι πλέον οι διαδηλώσεις και οι απεργίες από τα συνδικαλιστικά όργανα.

Ο γονέας έχει τον πρώτο λόγο για το τι μόρφωση θα παρέχει στο παιδί του. Ο γονέας έχει την ευθύνη για τον κόσμο στον οποίο θα φέρει το παιδί του. Όχι αν θα το φέρει σε αυτό τον κόσμο, αλλά για το ποιός είναι αυτός ο κόσμος που θα του παραδώσει. Και δεν έχει μόνο ευθύνη για το δικό του παιδί , που μπορεί να μην το κάνει ποτέ, αλλά για όλα τα παιδιά του κόσμου.

Ακόμα και τα κινήματα "δεν πληρώνω", δεν φέρνουν τόσο δραστικά αποτελέσματα στο να γίνει μία αλλαγή στην κοινωνική πραγματικότητα, όσο η αποδοχή ή μη της παιδείας που μας σερβίρουν.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Διορισμένοι εκπαιδευτικοί είστε, οποτε......είπαμε.....

με το κεφάλι κάτω και τη δουλειά μας.....

οτιδήποτε παρεκκλίνει από τα τετριμμένα .....έξω από δω...μακρυά από εμάς.

 

Προσωπικά εμένα με προσβαλει αφάνταστα αυτό που έχεις πει εδώ περα.

Βάζεις τα πάντα σε ένα καζάνι, και κονιορτοποιείς επίσης τα πάντα.

Δεν έχω εκφραστεί εναντίον σου πουθενά, και περιμένω να ανακαλέσεις!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα Θεοδωρα μου!Χρονια Πολλα και για την ονομαστικη σου εορτη!Οτι καλυτερο στην ζωη σου!Δεν σε γνωριζω προσωπικα αλλα οι ευχες ειναι ευχες!;)

 

Οσο αφορα τα ιδαιτερα μαθηματα στο σπιτι,ειμαι και εγω 100% υπερ!Τα δικα μου παιδια δεν χρειαζεται να πηγαινουν σχολειο και να μαθαινουν ενα καρο ανακριβειες και βλακειες!Αρρωσταινω και μονο να ακουω την κορη μου/γιο μου να διαβαζει για συνωστισμο στην Σμυρνη!!Θελω τα παιδια μου να ξερουν Ιστορια,το παρελθον τους και την ταυτοτητα τους!

 

Δεν ειμαι ρατσιστρια αλλα τωρα που τα σχολεια μας εχουν γινει πολυ-πολιτισμικα,αυτο για μενα σημαινει τροχοπεδι για την αναπτυξη και την εξελιξη των δικων μας παιδιων.Οταν επι 2 μηνες τα πρωτακια στο Δημοτικο (για ευνοητους λογους δεν αναφερω ποιο Δημοτικο)μαθαιναν το ΑΑΑΑΑ επειδη 2-3 αλλοδαπακια δεν μπορουσαν να προφερουν και να καταλαβουν τι ειναι το Α,τι φταει το δικο μου παιδι,της ταδε και του ταδε το παιδι?

Ουτε βεβαια τα αλλοδαπακια φταινε.Βρισκονται και αυτα σε κατασταση συγχυσης απο την μια τα Ελληνικα και απο την αλλη η δικη τους μητρικη γλωσσα!

 

Εγω και ο αντρας μου,εχουμε αγορασει Ιστορια Ελληνικου Εθνους,Πολιτεια Πλατωνος,Ομηρου Οδυσσεια και Ιλιαδα.... και αλλα αρχαια κειμενα και βιβλια για να διδαξουμε τα παιδια μας.

 

Οσο ασχημο και αν ακουγεται,τα παιδια μας θα πηγαινουν σχολειο μονο για να παιζουν και να ζωγραφιζουν!Η μορφωση τους θα ανηκει αποκλειστικα στην μαμα και τον μπαμπα!

 

Το παιδι δεν κοινωνικοποιειται μονο στο σχολειο αλλα και σε αλλες εξωσχολικες δραστηριοτητες!Το αναφερω αυτο,γιατι καποιος/καποια σχολιασε την κοινωνικοποιηση.

 

Κανεις δεν ξερει τι ειναι καλυτερο για το παιδι του απο τον ιδιο το γονεα!

 

Σας ευχαριστω που διαβασατε την αποψη μου.Δεν κατακρινω κανεναν για τις επιλογες του και τις σκεψεις του.

Messinia με πρόλαβες καθώς έγραφα το προηγούμενο...

 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να έχεις πάντα όρεξη και κουράγιο και να βλέπεις τα παιδιά σου να προκόβουν στην αρετή!

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Διορισμένοι εκπαιδευτικοί είστε, οποτε......είπαμε.....

με το κεφάλι κάτω και τη δουλειά μας.....

οτιδήποτε παρεκκλίνει από τα τετριμμένα .....έξω από δω...μακρυά από εμάς.

 

Προσωπικά εμένα με προσβαλει αφάνταστα αυτό που έχεις πει εδώ περα.

Βάζεις τα πάντα σε ένα καζάνι, και κονιορτοποιείς επίσης τα πάντα.

Δεν έχω εκφραστεί εναντίον σου πουθενά, και περιμένω να ανακαλέσεις!

 

Ζητώ συγγνώμη και ανακαλώ:oops:

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τη! Πρώτο ποστ.. και σε όμορφο θέμα! Καλώς όρισες λοιπόν! :D

 

 

Οσο αφορα τα ιδαιτερα μαθηματα στο σπιτι,ειμαι και εγω 100% υπερ!Τα δικα μου παιδια δεν χρειαζεται να πηγαινουν σχολειο και να μαθαινουν ενα καρο ανακριβειες και βλακειες!...

Με τα "ιδιαίτερα" στο σπίτι, αυτό δεν το "γλυτώνεις". Εφόσον μιλάμε για ελεγχόμενο hs, το παιδί στο τέλος θα πιστοποιεί τις γνώσεις του σε αυτή την ύλη.

 

Αν η ύλη δε σε καλύπτει, τότε η κίνηση που πρέπει να κάνεις δεν είναι στροφή στο hs, αλλά κινητοποίηση για αλλαγή βιβλίων.

Δεν ειμαι ρατσιστρια αλλα τωρα που τα σχολεια μας εχουν γινει πολυ-πολιτισμικα,αυτο για μενα σημαινει τροχοπεδι για την αναπτυξη και την εξελιξη των δικων μας παιδιων.Οταν επι 2 μηνες τα πρωτακια στο Δημοτικο (για ευνοητους λογους δεν αναφερω ποιο Δημοτικο)μαθαιναν το ΑΑΑΑΑ επειδη 2-3 αλλοδαπακια δεν μπορουσαν να προφερουν και να καταλαβουν τι ειναι το Α,τι φταει το δικο μου παιδι,της ταδε και του ταδε το παιδι?
Πώς ξέρεις πως φταίνε τα 2-3 "αλλοδαπάκια" και όχι κάποια ελληνάκια ή ίσως ακόμα και το δικό σου παιδί;

 

Έχει δώσει ο δάσκαλος διευκρινήσεις για το ποιοι δυσκολεύονται σε τόσο προσωπικό επίπεδο;

 

Ουτε βεβαια τα αλλοδαπακια φταινε.Βρισκονται και αυτα σε κατασταση συγχυσης απο την μια τα Ελληνικα και απο την αλλη η δικη τους μητρικη γλωσσα!

Πολλά αλλοδαπάκια προσπαθούν να "ξεφύγουν" από τη φτώχια τους... και αγωνίζονται πολύ καλά, και συχνά καλύτερα από τα παιδιά των Ελλήνων. Υπάρχουν κι άλλα που επειδή γεννήθηκαν εδώ, δεν έχουν διαφορές με τα δικά μας. Σε ανησυχιτικό βαθμό. Δηλαδή... τους μεταδίδουμε ΚΑΙ τη "στραβή" νοοτροπία μας.

 

 

Οσο ασχημο και αν ακουγεται,τα παιδια μας θα πηγαινουν σχολειο μονο για να παιζουν και να ζωγραφιζουν!Η μορφωση τους θα ανηκει αποκλειστικα στην μαμα και τον μπαμπα!

Η αρνητική σας προδιάθεση για το σχολείο, σίγουρα θα περάσει στα παιδιά. Αυτό όμως οδηγεί στο να χαθεί μέρος της εικόνας... Μήπως έτσι όμως αποκλείετε το παιδί από την πλήρη συμμετοχή του στο σχολείο και κυρίως την κοινωνική του διάσταση;

Κανεις δεν ξερει τι ειναι καλυτερο για το παιδι του απο τον ιδιο το γονεα!

Μεγάλη πλάνη.

 

Συνήθως έρχεται ως σύμμαχος η αίσθηση του ... "γνωρίζειν" (που έχει ο γονέας), που δεν ανταποκρίνεται συνήθως στην πραγματικότητα.

 

 

 

 

 

Και με αφορμή το μήνυμα του/της Messinia (ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... αλλά ΓΕΝΙΚΩΣ μιλώντας), επαναφέρω το ερώτημά μου περί κατάλληλότητας των γονιών για hs και πώς αυτοί θα επιλέγονται.

 

Να υπενθυμίσω το παράδειγμα που παρέθεσα με την οικογένεια (παραπάνω), που ενώ δείχνει καθ' όλα "άξια", από "κάτω", υπάρχουν μεγάλα προβλήματα.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν η ύλη δε σε καλύπτει, τότε η κίνηση που πρέπει να κάνεις δεν είναι στροφή στο hs, αλλά κινητοποίηση για αλλαγή βιβλίων.

Πώς μπορεί να είναι σίγουρη ότι η κινητοποίηση θα αποδώσει και πως η αλλαγή βιβλίων θα γίνει σύντομα? Αν πχ το βιβλίο της στ δημοτικού (αυτό δεν είναι με την Σμύρνη?) τελικά αλλάξει όταν το παιδί της θα πηγαίνει β λυκείου δεν θα της είναι εντελώς αδιάφορο πλέον?

Link to comment
Share on other sites

Γονείς και εκπαιδευτικοί....

όποιος έχει κάποιες ιδέες για το πώς θα καλλιεργήσουμε κάποια δεξιότητα ή θα μεταδώσουμε καποια γνώση σε ένα μικρό ή μεγάλο παιδί , προτρέπω να γράψει σε αυτό το θέμα.

 

Θα ήταν επίσης χρήσιμο να προτείνουμε και πηγές (βιβλία, διασυνδέσεις, μέρη στα οποία μπορούν τα παιδιά να συλλέξουν πολύτιμες εμπειρίες).

Επεξεργάστηκαν by Συντονιστής Μ
Συγχώνευση εξαιτίας πολλαπλών δημοσιεύσεων

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

1. Θα της είναι παντελώς αδιάφορο το τι διδάσκονται τα παιδιά για την ιστορία, επειδή το δικό της θα έχει τελειώσει την τάξη;

Δηλαδή, το ενδιαφέρον μας αρχίζει και σταματά στο δικό μας παιδί;

Δεν επεκτείνεται στο κοινωνικό σύνολο;

 

2. Στο δικό της παιδί προφανώς θα του παρουσιάσει κι άλλες πηγές και θα τονίσει τις ανακρίβειες και τις αναλήθειες που μπορεί να βρεθούν στο "δρόμο" του παιδιού. Έτσι θα έχει από τη μια το κέρδος της γνώσης, από την άλλη θα έχει μάθει το παιδί να μην "τρώει" ό,τι του σερβίρουν.

 

3. Αν κάνει hs, πάλι τις ίδιες ανακρίβειες θα πρέπει να αναπαράγει έστω και για πιστοποίηση γνώσεων. ... δυστυχώς... (Εφόσον μιλάμε για ελεγχόμενο hs). Άρα δε φταίει το σχολείο, αλλά το βιβλίο.

 

4. Ποιος είπε πως στο σχολείο τελικά διδάσκονται οι "ανακρίβειες"; Υπάρχουν φορές που αναφέρουμε στα παιδιά τι γράφει το βιβλίο και τα παραπέμπουμε σε άλλες πηγές αναφερόμενοι σε αυτό που πραγματικά ισχύει.

Επομένως ακόμα και με βιβλία που δε βοηθούν, ένας εκπαιδευτικός εξακολουθεί να μπορεί να κάνει τη δουλειά του: να μεταδώσει γνώσεις, να αυξήσει την κριτική ικανότητα των παιδιών, να υποδείξει τρόπους αναζήτησης πληροφοριών που να μη στηρίζονται σε μία και μοναδική πηγή, να δείξει πως δεν υπάρχουν αυθεντίες κτλ κτλ κτλ...

 

Φυσικά θα βόλευε να υπήρχαν βελτιωμένες εκδόσεις βιβλίων (το οποίο επιτυγχάνεται από καιρό σε καιρό -αρκεί να δείτε τα βιβλία που είχαμε και τα βιβλία που έχουν τα παιδιά στα χέρια).

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:

Γιατί βιάζεστε να το αφορίσετε; Όχι ότι μου κάνει εντύπωση.... Διορισμένοι εκπαιδευτικοί είστε, οποτε......είπαμε.....

με το κεφάλι κάτω και τη δουλειά μας.....

οτιδήποτε παρεκκλίνει από τα τετριμμένα .....έξω από δω...μακρυά από εμάς.

 

 

Η συζήτηση συνέχεια με εκπαιδευτικούς δε λέει τίποτα. Οι ίδιες απόψεις αναμασώνται και από τις δύο πλευρές. Πείτε κάτι και οι υπόλοιποι που παρακολουθείτε το θέμα:|...από τρία τέσσερα άτομα ανεβαίνουν τα views ανα χιλια κάθε βδομάδα:rolleyes:;

 

 

Διορισμένοι εκπαιδευτικοί είστε, οποτε......είπαμε.....

με το κεφάλι κάτω και τη δουλειά μας.....

οτιδήποτε παρεκκλίνει από τα τετριμμένα .....έξω από δω...μακρυά από εμάς.

Προσωπικά εμένα με προσβαλει αφάνταστα αυτό που έχεις πει εδώ περα.

Βάζεις τα πάντα σε ένα καζάνι, και κονιορτοποιείς επίσης τα πάντα.

Δεν έχω εκφραστεί εναντίον σου πουθενά, και περιμένω να ανακαλέσεις!

 

Εμένα πάλι δε με προσβάλλει γιατί δεν έχω αυτή την τύχη.:rolleyes:

 

Την ίδια προσβάλλει και το θέμα που έχει ανοίξει, γιατί είναι ένα θέμα για την παιδεία και τον πολιτισμό. :!:

9Af0p2.png
Link to comment
Share on other sites

1. Θα της είναι παντελώς αδιάφορο το τι διδάσκονται τα παιδιά για την ιστορία, επειδή το δικό της θα έχει τελειώσει την τάξη;

Δηλαδή, το ενδιαφέρον μας αρχίζει και σταματά στο δικό μας παιδί;

Δεν επεκτείνεται στο κοινωνικό σύνολο;

Προφανώς! Αυτοί που σκέφτονται το hs ενδιαφέρονται πρώτα απ'όλα για το δικο τους παιδί, από όσο έχω καταλάβει. Με τον δικό τους τρόπο βέβαια. Μην νομίζεις ότι συμφωνώ, προσπαθώ να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου ;)

Για τα άλλα που λες φυσικά δεν έχω απαντήσεις, μάλλον θα πρέπει να ανατρέξουμε στα προηγούμενα ποστ τα οποία αναφέρουν τα πλεονεκτήματα του hs

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλώς τη! Πρώτο ποστ.. και σε όμορφο θέμα! Καλώς όρισες λοιπόν! :D

 

Καλησπέρα και Καλως σας βρηκα!:D

 

Με τα "ιδιαίτερα" στο σπίτι, αυτό δεν το "γλυτώνεις". Εφόσον μιλάμε για ελεγχόμενο hs, το παιδί στο τέλος θα πιστοποιεί τις γνώσεις του σε αυτή την ύλη. Αν η ύλη δε σε καλύπτει, τότε η κίνηση που πρέπει να κάνεις δεν είναι στροφή στο hs, αλλά κινητοποίηση για αλλαγή βιβλίων.

 

Καθολου ελεγχομενα ιδαιτερα μαθηματα!Θα μαθαινει οτι πρεπει να μαθαινει που θα του ειναι χρησιμα για την ζωη και την επιβιωση του,και οχι να απορροφα ενα καρο αχρηστες πληροφοριες!Θα μαθαινει την αληθεια και δεν θα κατευθείνεται απο ενα μαζικο εκπαιδευτικο συστημα που αποκρυπτει αληθειες και ιστορικα γεγονοτα και εχει σαν στοχο να μετατρεψει τα παιδια μας σε παπαγαλους ,προβατα και "κεκεδες"!!!!

 

Οι αρχαιοι Ελληνες πως μορφωναν τα παιδια τους?Τα βιβλια που ηδη αναφερα μαζι με μουσικη και μαθηματικα θεωρω οτι ειναι ενα πληρη εκπαιδευτικο προγραμμα!Για μενα και τον αντρα μου,τουλαχιστον....

 

Πώς ξέρεις πως φταίνε τα 2-3 "αλλοδαπάκια" και όχι κάποια ελληνάκια ή ίσως ακόμα και το δικό σου παιδί;Έχει δώσει ο δάσκαλος διευκρινήσεις για το ποιοι δυσκολεύονται σε τόσο προσωπικό επίπεδο;

 

Η ιδια η δασκαλα ενημερωσε τους γονεις οτι εχει εντολες απο την διευθυνση να μην προχωρησει στην υλη αν δεν προχωρουν ολα τα παιδακια μαζι!Το προβλημα εντοπιζονταν σε 2 αδερφακια που μολις ειχαν ερθει στην Ελλαδα και δεν μιλουσαν καλα την γλωσσα και σε αλλα 3 που επισης δεν μιλουσαν καλα την γλώσσα και με επιπλεον μαθησιακες δυσκολιες!Δεν κατηγορουμε τα παιδια,σε καμια περιπτωση,τα παιδια ειναι παιδια,αλοιμονο....αλλα το γεγονος ήταν οτι η υλη εμεινε πισω κατα δυο μηνες και τα παιδια μας στο σχολειο καθε μερα μαθαιναν το αααααα,σαν τα καθυστερημενα!

Επρεπε να ξεσηκωθουν οι γονεις για να ενταχθουν τα αλλοδαπακια σε σε αλλο ξεχωριστο τμημα προκειμενου να βοηθηθουν και τα ιδια αλλα και τα δικα μας παιδια!

 

Πολλά αλλοδαπάκια προσπαθούν να "ξεφύγουν" από τη φτώχια τους... και αγωνίζονται πολύ καλά, και συχνά καλύτερα από τα παιδιά των Ελλήνων. Υπάρχουν κι άλλα που επειδή γεννήθηκαν εδώ, δεν έχουν διαφορές με τα δικά μας. Σε ανησυχιτικό βαθμό. Δηλαδή... τους μεταδίδουμε ΚΑΙ τη "στραβή" νοοτροπία μας.

 

Ολοι μας προσπαθουμε και τρεχουμε σε αυτη την ζωη,δεν ειναι μονο τα παιδια που ερχονται απο μια αλλη χωρα.Δεν κατηγορουμε κανεναν.Μπραβο σε οποιον προσπαθει για το προσωπικο του οφελος!

 

 

Η αρνητική σας προδιάθεση για το σχολείο, σίγουρα θα περάσει στα παιδιά. Αυτό όμως οδηγεί στο να χαθεί μέρος της εικόνας... Μήπως έτσι όμως αποκλείετε το παιδί από την πλήρη συμμετοχή του στο σχολείο και κυρίως την κοινωνική του διάσταση;

Μεγάλη πλάνη.

 

Συνήθως έρχεται ως σύμμαχος η αίσθηση του ... "γνωρίζειν" (που έχει ο γονέας), που δεν ανταποκρίνεται συνήθως στην πραγματικότητα.

 

 

Η πικρη αληθεια ειναι οτι ο γονεας συχνα ονειρευεται εις βαρος του παιδιου του.Οτι δεν καταφερε να κανει ο ιδιος,αγωνιά να το πραγματοποιησει στο προσωπο του παιδιου του.Καλως ή κακως ομως, μονο ο γονεας εχει λογο πανω στο παιδι του.Εγω θελω να μεγαλωσω ενα παιδι με ελευθερο πνευμα,με γνωσεις βασισμενες στην αληθεια κ με βασεις γερες για να επιβιωσει!Οταν το παιδι μου φτασει στην ηλικια να επιβιωνει μονο του και να εχει ορθη κριση ειναι ελευθερο να κανει οτι θελει.Μεχρι τοτε,λογω ηλικιακης ανωριμοτητας,θα κατευθυνεται απο εμενα και τον μπαμπα του.Οσο κακο και αν ακουγεται αυτο,σκεψου πως μιλαμε για ενα παιδακι και οχι εναν ενηλικα.Κατι που κανουν ολοι οι γονεις ετσι και αλλιως.Εγω επιλεγω τι μορφωση θα λαβει με το να μην το στελνω σχολειο και εσυ σαν αλλος γονεας,επιλεγεις τι μορφωση θα παρει το δικο σου παιδι με το να το στελνεις σχολειο.

 

 

Και με αφορμή το μήνυμα του/της Messinia (ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... αλλά ΓΕΝΙΚΩΣ μιλώντας), επαναφέρω το ερώτημά μου περί κατάλληλότητας των γονιών για hs και πώς αυτοί θα επιλέγονται.

Να υπενθυμίσω το παράδειγμα που παρέθεσα με την οικογένεια (παραπάνω), που ενώ δείχνει καθ' όλα "άξια", από "κάτω", υπάρχουν μεγάλα προβλήματα.

 

Εδω δεν εχεις αδικο....περι καταλληλοτητας των γονεων...αλλα ποιος και γιατι να με κρινει για το πως θα μορφωσω το παιδι μου?Εγω θα κανω μαθηματα στο παιδι μου,σπιτι μου,δεν ενοχλω κανεναν και δεν επηρεαζω κανεναν.

 

Εχεις σκεφτει ποτε γιατι απογορευονται τα μαθηματα κατ'οικων στην Ελλαδα?Μηπως καποιοι δεν θελουν να μαθαινονται καποια πραγματα?

 

Προσφατα επεσε στα χερια μου ενα βιβλιο με τιτλο "Ο Αγιος της Πολιτικης "του Κορνιλακη.Προκειται ενα βιβλιο με τις επιστολες του Καποδιστρια.Ειναι το δευτερο βιβλιο που εχει εκδοθει στα Ελληνικα Χρονικα με αυτες τις επιστολες.Το πρωτο εκδοθηκε 40 χρονια μετα την δολοφονια του Καποδιστρια και το δευτερο το 2010.Γιατι αραγε???????Γιατι μας αποκρυπτουν την ιστορια μας????

 

Ε,λοιπον.......εγω ετσι θελω να μορφωσω το παιδι μου!Με αυτα τα βιβλια!!

Link to comment
Share on other sites

off topic-

αν τα παιδάκια σας βρίσκονταν στη θέση που είναι μερικά από τα "αλλοδαπάκια" στην Ελλάδα μπορεί να ανακαλούσατε μερικές από τις απόψεις σας.

Σε κάθε περίπτωση σίγουρα θα θέλατε να έχουν καλύτερη αντιμετώπιση από τα αλλοδαπάκια στην Ελλάδα....

Link to comment
Share on other sites

Εδω δεν εχεις αδικο....περι καταλληλοτητας των γονεων...αλλα ποιος και γιατι να με κρινει για το πως θα μορφωσω το παιδι μου?Εγω θα κανω μαθηματα στο παιδι μου,σπιτι μου,δεν ενοχλω κανεναν και δεν επηρεαζω κανεναν.

 

Εχεις σκεφτει ποτε γιατι απογορευονται τα μαθηματα κατ'οικων στην Ελλαδα?Μηπως καποιοι δεν θελουν να μαθαινονται καποια πραγματα?

 

Προσφατα επεσε στα χερια μου ενα βιβλιο με τιτλο "Ο Αγιος της Πολιτικης "του Κορνιλακη.Προκειται ενα βιβλιο με τις επιστολες του Καποδιστρια.Ειναι το δευτερο βιβλιο που εχει εκδοθει στα Ελληνικα Χρονικα με αυτες τις επιστολες.Το πρωτο εκδοθηκε 40 χρονια μετα την δολοφονια του Καποδιστρια και το δευτερο το 2010.Γιατι αραγε???????Γιατι μας αποκρυπτουν την ιστορια μας????

 

Ε,λοιπον.......εγω ετσι θελω να μορφωσω το παιδι μου!Με αυτα τα βιβλια!!

 

Το πρόβλημα είναι ότι όταν ο γονιός αποφασίσει γιατί "αυτός ξέρει καλύτερα" υπάρχει κίνδυνος να αποφασίσει μόνοπλευρα. Στο σχολείο η ύλη είναι "ισορροπημένη" ύλη και οι μέδοθοι ποικίλουν - σε κάθε περίπτωση έρχονται απο πολλούς "φωστήρες" και όχι τον ένα και μοναδικό πατέρα/μητέρα! Ο κίνδυνος είναι ότι ο πατέρας/μητέρα προσπαθεί να κάνει το παιδί προέκταση του.

 

Και εγώ αφιερώνω πολλές ώρες με τα παιδιά μου μαθαίνοντας τους πράγματα που εγώ θεωρώ σημαντικά. Όμως δεν τους στερώ την σφαιρικότητα του σχολείου. Ο γιος μου πρόσφατα μου ζήτησε να του "λέω προσευχούλα" κάθε βράδυ και λέει και μια μόνος του το πρωί. Το σεβάστηκα, τι να κάνουμε έμαθα να λέω και προσευχές. Εχοντας 2 σχεδόν άθεους γονείς (κατα τα άλλα πανεπιστήμονες που θα μπορούσαν μεταξύ τους να καλύψουν όλη την ύλη) σας εγγυόμαι ότι αν του κάναμε hs αυτό δεν θα συνέβαινε...

 

Εξ άλλου εγώ επιμένω, τα παιδιά σας τα ρωτήσατε?

Όσο για το ποιος ξέρει τι είναι καλύτερο για το παιδί, η άποψη μου είναι ότι μόνο το παιδί ξέρει - με δεδομένο ότι έχει σφαιρικές εμπειρίες και τον απαραίτητο σεβασμό για τις απόψεις του και τις συνέπειες τους.

Link to comment
Share on other sites

Το hs δεν είναι απλά μία εναλλακτική λύση για μία έκφανση της ζωής, όπως λέμε εναλλακτικές θεραπείες, εναλλακτικός τοκετός κλπ κλπ.

 

Πρόκειται για επιτακτική ανάγκη της παιδείας μας!

 

Επιβάλλεται από τις συνθήκες η νομιμοποίηση του hs στην Ελλάδα, για να μπορέσει να ορθοποδήσει η παιδεία. Στο μεταξύ οφείλουν οι κυβερνώντες να σουλουπώσουν το σχολικό σύστημα. Αυτό απαιτεί αρκετό χρόνο, κόπο και καλή προαίρεση. Αν θελήσουν οι κυβερνώντες θα το κάνουν.

 

Δεν μπορούμε όμως να περιμένουμε όλοι για αυτές τις αλλαγές στο σύστημα διότι θα χαθούν πάρα πολλά αν αφεθούμε στην καλή προαίρεση της κάθε κυβέρνησης και του υπουργείου της. Πρώτοι εμείς πρέπει να ενδιαφερθούμε για την παιδεία των παιδιών μας και ανγκαστικά θα ακολουθήσουν και οι κυβερνήσεις. Είναι φυσικό επακόλουθο.

 

Πρέπει εμείς πρώτα να κάνουμε την αρχή, γιατί άλλος δεν θα την κάνει. Δεν έχει τα κίνητρα :wink:

 

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αναλάβω προσωπικά την εκπαίδευση ενός αλλοδαπού παιδιού. Να του μάθω τη γλώσα και να το ετοιμάσω για να μπει άξια και πανέτοιμο στην τάξη που αντιστοιχεί στην ηλικία του. Θα το έκανα ευχαρίστως.

 

Όμως είναι άδικο όλοι να πισωγυρίζουν αντί να ωθούνται μπροστά.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:

Λέω να γίνει νόμιμο το hs.

 

Η συζήτηση συνέχεια με εκπαιδευτικούς δε λέει τίποτα. Οι ίδιες απόψεις αναμασώνται και από τις δύο πλευρές.

 

Είχα ξαναγράψει και παλιότερα σε αυτό το θέμα και τώρα με την παρότρυνση και της Θεοδώρας θα πω την άποψή μου και δεν είμαι εκπαιδευτικός.

 

Δεν συμφωνώ με το hs. Αν το έκανα, υπάρχουν δύο επιλογές. Πρώτον να το κάνω εγώ προσωπικά. Ήδη κάνω Αγγλικά στην κόρη μου μέρα-παραμέρα, επίπεδο Lower, τη διαβάζω μία φορά το μήνα Μαθηματικά, Αρχαία, Φυσική και Χημεία (Β' γυμνασίου) και παρακολουθώ και το μικρό (Γ' δημοτικού). Νομίζω αν έκανα κάτι παραπάνω θα ήμουν για χάπια και σίγουρα φέτος κάνω λιγότερα από πέρισυ που τα διάβαζα πιο συχνά. Είναι τρομερά κουραστικό, ίσως επειδή έτσι είναι οι απαιτήσεις του ελληνικού σχολείου, και μπορεί να δημιουργήσει φθορά στη σχέση με το παιδί. Θεοδώρα εσύ τι παιδάκια έχεις αν επιτρέπεται;

 

Τώρα για να αναλάβει άλλος το hs σε γκρουπ. Όχι, γιατί έτσι κι αλλιώς θεωρώ το δημόσιο σχολείο απαραίτητο για την κοινωνικοποίηση των παιδιών μέσα στη συγκεκριμένη κοινωνία που ζούμε. Θα ήμουν υπέρμαχος να καταργηθούν και τα ιδιωτικά σχολεία, ακόμη και γερμανικές σχολές, κλπ. Βλέπω ότι δημιουργούν ελιτισμό (πόσο μάλλον το hs) αν και οι προθέσεις και το αποτέλεσμα είναι άριστο και το αναγνωρίζω και μακάρι τα δημόσια σχολεία να ήταν έτσι. Μου έκανε εντύπωση δήλωση του κ. Παπακωνσταντίνου ότι στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο γιατί το δημόσιο σχολείο έχει αποτύχει, και που το ξέρει αφού αυτός έχει φοιτήσει μόνο σε ιδιωτικά σχολεία. Πέρα από το να το πάρω ως προσωπική προσβολή, βλέπω ότι όταν μεγαλώνεις μέσα στο σωλήνα καταλήγεις σε αφορισμούς. Ζούνε σε μία συγκεκριμένη κοινωνία και είναι τρομοκρατημένοι. Όταν τα παιδιά μεγαλώνουν στην Ελλάδα και όχι στη Γερμανία πρέπει να γνωρίζουν την κοινωνία μας στις πραγματικές της διαστάσεις, ακόμη και για να προφυλαχθούν. Φυσικά υπάρχουν και τα άλλα θετικά της αλληλεπίδρασης με άλλους ενήλικες, απεξάρτησης του παιδιού από το οικογενειακό περιβάλλον, κλπ.

 

Για μένα η κοινωνικοποίηση είναι πιο σημαντική από τη γνώση. Π.χ. όταν χάνει μαθήματα ο μικρός του τα αναπληρώνω μια χαρά και τώρα με το ίντερνετ η γνώση είναι στο πάτημα ενός κουμπιού. Ξέρει πλανήτες, σφυρίγματα πουλιών, λειχήνες, μανιτάρια. Η γνώση δεν σταματά στο σχολείο και απορώ γιατί προβληματίζεστε τόσο με το σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς πολύ εγωκεντρικά. Δεν επικρίνω, απλά έτσι διαπιστώνω από το γραπτό σου κείμενο.

 

Μιλάς σα να βλέπεις μπροστά σου μόνο το δικό σου παιδί. Απογυμνωμένο από το κοινωνικό σύνολο όμως.

 

ΟΚ... με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, το παιδί, θα μάθει την "αλήθεια". Έχει την ίδια αξία με το να τη γνωρίζει ένα ολόκληρο κοινωνικό σύνολο αυτή, και το ίδιο να τη γνωρίζει μόνο μια μονάδα του κοινωνικού συνόλου;

 

Κάποιος δηλαδή που δεν έχει παιδιά, δεν πρέπει να ανησυχεί όταν λέγονται και γράφονται ανακρίβειες; Δεν πρέπει να μάχεται;

... ή μήπως η μάχη μας ως γονείς εξαντλείται όταν το παιδί μας περάσει την αντίστοιχη ηλικία;

 

Εδω δεν εχεις αδικο....περι καταλληλοτητας των γονεων...αλλα ποιος και γιατι να με κρινει για το πως θα μορφωσω το παιδι μου?Εγω θα κανω μαθηματα στο παιδι μου,σπιτι μου,δεν ενοχλω κανεναν και δεν επηρεαζω κανεναν.

 

Είναι πολύ επικίνδυνη αυτή η οπτική.

Γιατί με το ίδιο σκεπτικό έχει δικαίωμα στην κατ' οίκον διδασκαλία και ο παιδεραστής, ο φανατικός, ο ρατσιστής, και όποια άλλη ομάδα "καθοδηγεί" σκέψεις και προσπαθεί να πορώσει συνειδήσεις ή προβαίνει σε φυσική κακοποίηση.

 

Κάποιος πρέπει να κρίνει την εκπαιδευτική καταλληλότητα και την παιδαγωγική επάρκεια.

 

Εχεις σκεφτει ποτε γιατι απογορευονται τα μαθηματα κατ'οικων στην Ελλαδα?Μηπως καποιοι δεν θελουν να μαθαινονται καποια πραγματα?

........

Δεν απαγορεύεται.

Απλά δεν επιτρέπεται ανεξέλεγκτα. Έχει μεγάλη διαφορά.

 

Ε,λοιπον.......εγω ετσι θελω να μορφωσω το παιδι μου!Με αυτα τα βιβλια!!

Δε σε εμποδίζει κανένας να το πραγματοποιήσεις αυτό στο σπίτι σου, παράλληλα με το σχολείο. Ο μόνος "κίνδυνος" που έχεις είναι να έχει ακούσει το παιδί σου κάτι διαφορετικό και τελικά να ΚΡΙΝΕΙ και να ΕΠΙΛΕΞΕΙ αυτό το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

 

Μπορεί να σε τρομάζει, αλλά... αυτό χρειάζεται. Όχι να αναπαράγεις τον εαυτό σου στο παιδί σου, αλλά να το μάθεις να κάνει τις δικές του επιλογές. Αυτές δε γίνονται όταν του προσφέρεται ένας μονόδρομος. Εκεί δεν υπάρχει επιλογή.

 

 

Η πολιτεία με τη νομοθεσία οφείλει να διαφυλάξει όσο γίνεται το συμφέρον τον παιδιών. Συχνά, το συμφέρον τον παιδιών είναι εντελώς διαφορετικό από τις επιθυμίες των γονιών. Άρα, δε θα στηρίξω το γονιό που αγωνίζεται για το "δικαίωμα" να μάθει το παιδί του όπως εκείνος το θέλει. Θα στηρίξω 100% το παιδί και το πραγματικό του δικαίωμα να αναπτύξει κριτική σκέψη για να την έχει ως εργαλείο στις δικές του επιλογές.

 

Υποχρέωση του παιδιού δεν είναι να πραγματοποιήσει τα όνειρα του γονιού.

Υποχρέωση του παιδιού είναι να πραγματοποιήσει τα δικά του όνειρα.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Υποχρέωση του παιδιού δεν είναι να πραγματοποιήσει τα όνειρα του γονιού.

Υποχρέωση του παιδιού είναι να πραγματοποιήσει τα δικά του όνειρα.

 

Αν του επιτραπεί να κάνει τα δίκα του όνειρα...

Link to comment
Share on other sites

(κατα τα άλλα πανεπιστήμονες που θα μπορούσαν μεταξύ τους να καλύψουν όλη την ύλη) σας εγγυόμαι ότι αν του κάναμε hs αυτό δεν θα συνέβαινε...

 

Εμένα την Παρασκευή μου ζήτησε το βαφτιστικό του σταυρό γιατί θα κοινωνούσαν. Τελικά τη γλύτωσαν τα παιδάκια μας, γιατί αν τα αναλαμβάναμε θα πήγαιναν μεν στο Harvard στα 15 αλλά με τι κόστος.

 

Π.χ. θα του έβγαζα την ύλη στο μισό χρόνο αλλά πως θα μάθαινε να μην ξεχνάει τα βιβλία του κάτω από το θρανίο, να αντέχει στις κοροϊδίες, να αμύνεται για τον εαυτό του και δεν εννοώ ξύλο, να ερωτεύεται;

Link to comment
Share on other sites

Όμως είναι άδικο όλοι να πισωγυρίζουν αντί να ωθούνται μπροστά.

 

Σε αυτό δεν έχεις δίκιο.

 

Σε εσένα (αν είσαι απ' έξω), μπορεί να δείχνει ως "πισωγύρισμα".

 

Το κάθε "κομμάτι" της ύλης, είναι θέμα 5 λεπτών άντε 10 της παράδοσης. Σε συνθήκες που να είναι το παιδί δεκτικό, και να έχει την προσοχή του τεταμένη εκείνη την ώρα.

Ένας μαθητής (Α) που έχει την προσοχή του ... το πιάνει με την πρώτη. Ίσως χρειαστεί κάποιες διευκρινήσεις για να το κατανοήσει καλύτερα.

Ένας μαθητής (Β) που δυσκολεύεται ... μπορεί να χρειαστεί κάποιες διευκρινήσεις.

Άρα οι διευκρινήσεις που θα δωθούν, σε καμία περίπτωση δεν είναι "χαμένος χρόνος".

Ένας μαθητής (Γ) που χαζεύει την πρώτη φορά, στις διευκρινήσεις μπορεί να "πιάσει" κάτι. Ίσως ρωτήσει κι αυτός με τη σειρά του...

Άρα το τρίτο "πισωγύρισμα" ... φέρνει τον μαθητή αυτό (Γ) στο βασικό σημείο του να κατέχει τη γνώση... Τον μαθητή (Β), στο να είναι πιο οικείος με τη γνώση αυτή, ενώ τον μαθητή (Α) σε ένα καλό επίπεδο κατανόησης.

 

 

Τα περισσότερα πράγματα χρειαζεται να τα ακούσουμε/διαβάσουμε 3 φορές μέχρι να τα "χωνέψουμε". Άρα ο μαθητής (Α) έχει φύγει από την τάξη και τα "έχει μάθει στην παράδοση", ο (Β) χρειάζεται λίγη περισσότερη δουλειά... κι ο (Γ) ακόμα περισσότερη στο σπίτι.

 

 

Σε καμία περίπτωση λοιπόν η "επανάλληψη" δε θεωρώ πως είναι "χαμένος χρόνος" αλλά κερδισμένος!!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

πληρη εκπαιδευτικο προγραμμα

Τα αλλοδαπά παιδάκια, που όπως λέει η marron έχουν μέγα κίνητρο να μάθουν, το πιθανότερο είναι ότι μια μέρα θα το πουν σωστά : πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

 

Δεν συνηθίζω να το κάνω αυτό (να διορθώνω εννοώ στην χρήση της γλώσσας) αλλά το μήνυμα ήταν πρόκληση για μένα. Καλά τα Αρχαία Ελληνικά, αλλά να μην σκοτώνουμε και τα Νέα, ειδικά όταν θέλουμε και να τα διδάξουμε!

Στη θέση σου θα ήμουν λιγότερο αλαζονική απέναντι στα "αλλοδαπά παιδάκια" και θα φρόντιζα να προσέχω μήπως μιλώντας στα παιδιά μου τους μεταδίδω τα λάθη μου!

 

ΥΓ. Ούτε εγώ είμαι διορισμένη. Βγάλτε με από τη μαυρη λίστα:lol:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...