Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Φυσικά βασική προϋπόθεση για την πρόοδο του ανθρώπου είναι η καλή στάση απέναντι στη ζωή. Και αυτό προϋποθέτει μία καλή και ισορροπημένη οικογενειακή ζωή. Μεγάλο εφόδιο στη ζωή του ανθρώπου.

 

Φυσικά το πρόβλημα δεν ξεκινά από το σχολείο, αλλά.....από το βρεφονηπιακό σταθμό κατά το δεύτερο μήνα της ζωής του, το οποίο διαδέχεται ο παιδικός σταθμός. Μέσα στην ημέρα αυτά διαδέχεται η τηλεόραση.

 

Δεν ενδιαφέρονται αυτοί οι γονείς για τα παιδιά τους;

Εϊναι άδικο να πούμε πως δεν ενδιαφέρονται. Φυσικά και ενδιαφέρονται.

Δεν υπάρχουν όμως στη ζωή των παιδιών τους. Φροντίζουν για όλα, αλλά δεν είναι κοντά τους. Τα παιδιά τα έχουν όλα, καλούς δασκάλους, καλούς γιατρούς, καλούς ψυχολόγους, καλούς φροντιστές, ψυχοθεραπευτές, καλούς παππούδες και γιαγιάδες, αλλά......δεν έχουν γονείς.

 

Είναι σκληρό να το συνειδητοποιήσει κανείς για τον εαυτό του αυτό το πράγμα. Και ακόμα πιο σκληρό για έναν άνθρωπο να το ζει από τους γονείς του, χωρίς να έχει το δικαίωμα να το σκεφτεί αυτό ότι συμβαίνει.

 

Μην μου πείτε....."δεν μπορείς να το λες αυτό....εγώ δεν κάνω αυτό ή δεν κάνω εκείνο". Δεν μιλώ για εσάς και καλό είναι για εσάς αν δεν ζείτε έτσι. Είναι πολύς κόσμος όμως που ζει έτσι.

 

Αν άλλαζε αυτή η νοοτροπία, θα άλλαζαν πολλά κακά του σχολείου (και φυσικά της κοινωνίας). Έτσι αυτόματα.Μόνο και μόνο με τη συλλογική επαναφορά του ενδιαφέροντος για την ψυχή του παιδιού του καθενός που ενδιαφέρεται μόνο για συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία δεν εξασφαλίζουν όμως την ευτυχία. Θα υπήρχε ριζική αλλάγή. Μέχρι τότε όμως τι ;;;;

 

Άσχετο, αλλά....

Είναι αστείο (γελοίο) όταν βλέπω γονείς να σταυροκοποιούνται γιατί φέτος έχουν καλό δάσκαλο , μετά από μια πλειάδα ανίκανων ή αδιαφορων εκπαιδευτικών που πέρασαν από την τάξη των παιδιών τους.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Το επόμενο βήμα είναι να αρχίσει να ρωτάει τι είναι αυτό, τι είναι αυτό. Αν κάποιος απλά του λέει το γράμμα και πώς προφέρεται ....αυτό ήταν. Συνδιάζει τα γράμματα σε συλλαβές και τις συλλαβές σε λέξεις. Σε ηλικία 5 με 5,5 ετών ξέρει να διαβάζει κανονικά.

 

Από εκεί και πέρα όσο περισσότερο διαβάζει τόσο πιο ορθογράφος γίνεται. Για να θέλει όμως να διαβάζει όλο και περισσότερο, πρέπει να ενιδαφέρεται για το περιεχόμενο του βιβλίου, εντύπου γενικά , που έχει μπροστά του. Κάτι τέτοιο δεν έχει πετύχει όπως φαίνεται μέχρι τώρα το σχολικό σύστημα με τα βιβλία του που τα έχουν γράψει επιστήμονες του είδους.

 

Ένας αμερικάνος συνάδελφος του john holt , ο οποίος μου έδωσε με το βιβλίο του την ιδέα και την έχω εφαρμόσει και στα δικά μου παιδιά με επιτυχία, που είχε σπουδάσει πώς να διδάσκει την ανάγνωση σε παιδιά δημοτικού, λέει ότι πέρασαν πολλά χρόνια για να σταματήσει να κάνει όσα του είχαν διδάξει να κάνει στη σχολή που είχε τελειώσει.

 

Ο δάσκαλος αυτός βρισκόταν μέσα στο σχολείο και κάθε παιδί όποτε επιθυμούσε μέσα στην ημέρα του έλεγε να πάνε να διαβάσουν. Πήγαιναν μέσα σε ένα άνετο και ζεστό δωμάτιο και άρχιζε το παιδί να κάνει ανάγνωση , όσο ήθελε, συνήθως 20 περίπου λεπτά. Μερικά παιδιά δεν είχαν ποτέ ζητήσει να διαβάσουν μαζί του. Και όμως, ήταν αυτοδιδασκόμενα, διότι δεν είχαν κάτι να τα αποτρέψει από την μάθηση.

Όλα τα παιδιά εκείνου του σχολείου όταν αποφοίτησαν ήξεραν να διαβάζουν πάρα πολύ καλά και πολλά από αυτά έγιναν δεκτά σε σχολεία με πολύ υψηλές απαιτήσεις.

 

Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα τα οποία απομυθοποιούν την αναγκαιότητα του σημερινού σχολείου, ειδικά στην Ελλάδα. Απλά αναφέρω κάτι πολύ απλό το οποίο το έχω δει με τα μάτια μου ότι έχει αποτέλεσμα καλλίτερο από την υποχρεωτική και συγκεκριμένη ανάγνωση και ορθογραφία κάθε μέρα.

 

Αυτό που λες καλό ακούγεται μοντεσσόρι / ελεύθερου τύπου μάθηση μου θυμίζει ...Αλλα

1) γιατί δεν μπορεί να γίνει παράλληλα με το σχολείο, πχ αντί να βάλεις το παιδί να διαβαζει ξανα και ξανα την ανάγνωση του (μιλάω για Α ταξη) να του δώσεις το αγαπημένο του παραμύθι?

2) υπάρχουν παιδιά που μαθαίνουν ανάγνωση ποιο εύκολα με τον οπτικό τρόπο παρά τον συλλαβιστό, νομίζω ότι είναι καλύτερα να εκθέσεις το παιδί και στους 2 τρόπους και να το αφήσεις να διαλέξει

3) για το "όσο περισσότερο διαβάζει τόσο πιο ορθογράφος γίνεται" μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά! Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα....Θα δεκτώ ότι γίνεται πιο ορθογράφος σε σχεσή με τον εαυτό αν δεν διάβαζε αλλά όχι σε σχέση με κάποιον άλλο που διαβάζει λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά βασική προϋπόθεση για την πρόοδο του ανθρώπου είναι η καλή στάση απέναντι στη ζωή. Και αυτό προϋποθέτει μία καλή και ισορροπημένη οικογενειακή ζωή. Μεγάλο εφόδιο στη ζωή του ανθρώπου.

 

Φυσικά το πρόβλημα δεν ξεκινά από το σχολείο, αλλά.....από το βρεφονηπιακό σταθμό κατά το δεύτερο μήνα της ζωής του, το οποίο διαδέχεται ο παιδικός σταθμός. Μέσα στην ημέρα αυτά διαδέχεται η τηλεόραση.

 

Δεν ενδιαφέρονται αυτοί οι γονείς για τα παιδιά τους;

Εϊναι άδικο να πούμε πως δεν ενδιαφέρονται. Φυσικά και ενδιαφέρονται.

Δεν υπάρχουν όμως στη ζωή των παιδιών τους. Φροντίζουν για όλα, αλλά δεν είναι κοντά τους. Τα παιδιά τα έχουν όλα, καλούς δασκάλους, καλούς γιατρούς, καλούς ψυχολόγους, καλούς φροντιστές, ψυχοθεραπευτές, καλούς παππούδες και γιαγιάδες, αλλά......δεν έχουν γονείς.

 

Είναι σκληρό να το συνειδητοποιήσει κανείς για τον εαυτό του αυτό το πράγμα. Και ακόμα πιο σκληρό για έναν άνθρωπο να το ζει από τους γονείς του, χωρίς να έχει το δικαίωμα να το σκεφτεί αυτό ότι συμβαίνει.

 

Μην μου πείτε....."δεν μπορείς να το λες αυτό....εγώ δεν κάνω αυτό ή δεν κάνω εκείνο". Δεν μιλώ για εσάς και καλό είναι για εσάς αν δεν ζείτε έτσι. Είναι πολύς κόσμος όμως που ζει έτσι.

 

Αν άλλαζε αυτή η νοοτροπία, θα άλλαζαν πολλά κακά του σχολείου (και φυσικά της κοινωνίας). Έτσι αυτόματα.Μόνο και μόνο με τη συλλογική επαναφορά του ενδιαφέροντος για την ψυχή του παιδιού του καθενός που ενδιαφέρεται μόνο για συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία δεν εξασφαλίζουν όμως την ευτυχία. Θα υπήρχε ριζική αλλάγή. Μέχρι τότε όμως τι ;;;;

 

Άσχετο, αλλά....

Είναι αστείο (γελοίο) όταν βλέπω γονείς να σταυροκοποιούνται γιατί φέτος έχουν καλό δάσκαλο , μετά από μια πλειάδα ανίκανων ή αδιαφορων εκπαιδευτικών που πέρασαν από την τάξη των παιδιών τους.

 

Sorry καλή μου, αλλά αυτά που λες συνηγορούν στην αναγκαιότητα του σχολέιου!

Γονείς οι οποίοι για τον οποιοδήποτε λόγο δεν ασχολούνται με τα παιδιά τους επαρκώς (είτε λόγω αδιαφορίας, είτε λόγω δουλειάς και μιεωμένουν ή ανύπαρκτου χρόνου), κάνουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρεσβέύεις. Πώς αυτός ο γονιός θα αφιερώσει τον απαραίτητο χρόνο για να "εκπαιδεύσει" το παιδί του; Και από τη στιγμή που θα του παρέχει όλα αυτά που λές "καλούς δασκάλους, καλούς γιατρούς, καλούς ψυχολόγους, καλούς φροντιστές, ψυχοθεραπευτές, καλούς παππούδες και γιαγιάδες", τότε τι παραπάνω θα του προσφέρει το hs? Ίσα ίσα το σχολείο θα του προσφέρει αυτό που δεν μπορούν να του προσφέρουν οι γονείς: Επαφή με άλλα παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

3) για το "όσο περισσότερο διαβάζει τόσο πιο ορθογράφος γίνεται" μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά! Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα....Θα δεκτώ ότι γίνεται πιο ορθογράφος σε σχεσή με τον εαυτό αν δεν διάβαζε αλλά όχι σε σχέση με κάποιον άλλο που διαβάζει λιγότερο.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο!

Μπορώ να σου απαριθμήσω ανθρώπους που έχουν διαβάσει βιβλιοθήκες ολόκληρες και όμως ορθογραφία δεν γνωρίζουν (και δεν έχουν κάποια μαθησιακή δυσκολία, γιατί εκεί πάμε σε άλλη κατηγορία)

 

 

Τα πράγματα στην εκπαίδευση και στη μάθηση δεν είναι όσο απλά/απλοϊκά μπορεί να φαίνονται.

Ό, τι έχει να κάνει με ανθρώπινουν χαρακτήρες δεν είναι ποτέ άσπρο ή μάυρο. Δεν υπάρχει "διάβασμα = ορθογραφία", όπως δεν υπάρχει και "μορφωμένοι γονείς = μορφωμένο παιδί".

Link to comment
Share on other sites

Sorry καλή μου, αλλά αυτά που λες συνηγορούν στην αναγκαιότητα του σχολέιου!

Γονείς οι οποίοι για τον οποιοδήποτε λόγο δεν ασχολούνται με τα παιδιά τους επαρκώς (είτε λόγω αδιαφορίας, είτε λόγω δουλειάς και μιεωμένουν ή ανύπαρκτου χρόνου), κάνουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρεσβέύεις. Πώς αυτός ο γονιός θα αφιερώσει τον απαραίτητο χρόνο για να "εκπαιδεύσει" το παιδί του; Και από τη στιγμή που θα του παρέχει όλα αυτά που λές "καλούς δασκάλους, καλούς γιατρούς, καλούς ψυχολόγους, καλούς φροντιστές, ψυχοθεραπευτές, καλούς παππούδες και γιαγιάδες", τότε τι παραπάνω θα του προσφέρει το hs? Ίσα ίσα το σχολείο θα του προσφέρει αυτό που δεν μπορούν να του προσφέρουν οι γονείς: Επαφή με άλλα παιδιά!

Σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεται το σχολείο.....:|. Εκ πρώτης όψεως ναι.

Ας το ξαναδούμε όμως και αυτό. Ας πούμε ότι δεν αφήνει κάποιος από τους δύο τη δουλειά του για να μορφώσει τα παιδιά. Χρόνος ελαχιστος διαθέσιμος γι αυτά. Μένουν λίγες ώρες ύστερα από τη δουλειά και πριν τον ύπνο των παιδιών. Πχ 7μμ με 10μμ. Πώς θα περάσουν οι γονείς αυτοί με τα παιδιά τους τις ώρες αυτές; Το ιδανικό ποιό είναι; Να διβάζουν γεμάτοι άγχος για τα μαθήματα του σχολείου ή να περνούν λίγες ώρες χαλάρωσης ή ψυχαγωγία, έξω μία βόλτα όλοι μαζί, μία δημιουργική δραστηριότητα μέσα ή εκτός σπιτιού;

 

Η πρώτη εκδοχή είναι η πραγματικότητα στα περισσότερα σπίτια των εργαζόμενων γονέων. Η δεύτερη εκδοχή είναι η ιδανική. Υπάρχει τρόπος να γίνει πραγματικότητα. Το πρόγραμμα του παιδιού μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα, ώστε και τα μαθήματά του να έχει, και κοινωνική δραστηριότητα, και την τόσο πολύτιμη για όλη του τη ζωή επαφή με τους γονείς. Όσο για το οικονομικό, βρίσκονται τρόποι να γίνει όσο το δυνατόν οικονομικότερα. Αν και, ζυγίζοντας τα πράγματα από κάθε άποψη, συμφέρει ο ένας γονιός, ίσως η μητέρα, να μην εργάζεται και να είναι στο σπίτι, ώστε να προσφέρει ό,τι μπορεί δωρεάν και τα υπόλοιπα, να ενισχύει ένας δάσκαλος. Για την κοινωνικοποίηση τα έχουμε πει πολλές φορές.

 

Το πώς θα υλοποιηθεί αυτό, πώς θα εξακριβώνεται η πρόοδος,η μή κακομεταχείρηση και ο αποκλεισμός του παιδιού, είναι θέματα που θα δώσουν απαντήσεις άλλοι, που η δουλειά τους είναι τέτοια, σεβόμενοι πάντα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το οικογενειακό άσυλο. Αν θέλει να με προσλάβει το υπουργείο για το σχεδιασμό του hs στην Ελλάδα....θα μιλάμε "επί άλλης οικονομικής βάσεως"...:lol:(μία Ιταλίδα από την Κυψέλη ....αν θυμάστε). Εγώ hs στα παιδιά μου κάνω, προς το παρόν.

 

Με πολλή fantaσία φυσικά....

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεται το σχολείο.....:|. Εκ πρώτης όψεως ναι.

Ας το ξαναδούμε όμως και αυτό. Ας πούμε ότι δεν αφήνει κάποιος από τους δύο τη δουλειά του για να μορφώσει τα παιδιά. Χρόνος ελαχιστος διαθέσιμος γι αυτά. Μένουν λίγες ώρες ύστερα από τη δουλειά και πριν τον ύπνο των παιδιών. Πχ 7μμ με 10μμ. Πώς θα περάσουν οι γονείς αυτοί με τα παιδιά τους τις ώρες αυτές; Το ιδανικό ποιό είναι; Να διβάζουν γεμάτοι άγχος για τα μαθήματα του σχολείου ή να περνούν λίγες ώρες χαλάρωσης ή ψυχαγωγία, έξω μία βόλτα όλοι μαζί, μία δημιουργική δραστηριότητα μέσα ή εκτός σπιτιού;

 

Η πρώτη εκδοχή είναι η πραγματικότητα στα περισσότερα σπίτια των εργαζόμενων γονέων. Η δεύτερη εκδοχή είναι η ιδανική. Υπάρχει τρόπος να γίνει πραγματικότητα. Το πρόγραμμα του παιδιού μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα, ώστε και τα μαθήματά του να έχει, και κοινωνική δραστηριότητα, και την τόσο πολύτιμη για όλη του τη ζωή επαφή με τους γονείς. Όσο για το οικονομικό, βρίσκονται τρόποι να γίνει όσο το δυνατόν οικονομικότερα. Αν και, ζυγίζοντας τα πράγματα από κάθε άποψη, συμφέρει ο ένας γονιός, ίσως η μητέρα, να μην εργάζεται και να είναι στο σπίτι, ώστε να προσφέρει ό,τι μπορεί δωρεάν και τα υπόλοιπα, να ενισχύει ένας δάσκαλος. Για την κοινωνικοποίηση τα έχουμε πει πολλές φορές.

 

Το πώς θα υλοποιηθεί αυτό, πώς θα εξακριβώνεται η πρόοδος,η μή κακομεταχείρηση και ο αποκλεισμός του παιδιού, είναι θέματα που θα δώσουν απαντήσεις άλλοι, που η δουλειά τους είναι τέτοια, σεβόμενοι πάντα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το οικογενειακό άσυλο. Αν θέλει να με προσλάβει το υπουργείο για το σχεδιασμό του hs στην Ελλάδα....θα μιλάμε "επί άλλης οικονομικής βάσεως"...:lol:(μία Ιταλίδα από την Κυψέλη ....αν θυμάστε). Εγώ hs στα παιδιά μου κάνω, προς το παρόν.

 

Θεωδορα να σε ρωτησω κατι σε παρακαλω. Υποστηριζεις την διδασκαλια στο σπιτι για ποιον λογο? Για να μην περνούν κακομεταχειρηση τα παιδια στο σχολειο απο συμμαθητες ή για να περνούν ποιοτικο χρονο με τους γονεις στο σπιτι? Δεν ειρωνευομαι, προσπαθω να καταλαβω. Αν μου πεις θα συμβαλω με την αποψη μου και εγω.......αρκει να καταλαβω.....

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

Θεωδορα να σε ρωτησω κατι σε παρακαλω. Υποστηριζεις την διδασκαλια στο σπιτι για ποιον λογο? Για να μην περνούν κακομεταχειρηση τα παιδια στο σχολειο απο συμμαθητες ή για να περνούν ποιοτικο χρονο με τους γονεις στο σπιτι? Δεν ειρωνευομαι, προσπαθω να καταλαβω. Αν μου πεις θα συμβαλω με την αποψη μου και εγω.......αρκει να καταλαβω.....

Πειράζει αν τα έχεις και τα δύο;

Όταν μιλάμε για κακομεταχείρηση, δεν εννούμε ένα σπρωξιμο ή έναν καυγά που μπορεί να πέσει και λίγο ξύλο. Μιλάμε ότι υπάρχει σχεδόν σε κάθε σχολείο ένας νταής που είναι ο φόβος και ο τρόμος όλων των παιδιών και δεν κάνει κανείς τίποτα για να βοηθήσει την οικογένεια του παιδιού, η οποία φυσικά θα έχει κάποια προβλήματα, ούτε το παιδί που έχει την συμπεριφορά, ούτε τα άλλα παιδιά που τρομοκρατούνται καθημερινά χωρίς κάποιος να τα υπερασπίζεται.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Πειράζει αν τα έχεις και τα δύο;

Όταν μιλάμε για κακομεταχείρηση, δεν εννούμε ένα σπρωξιμο ή έναν καυγά που μπορεί να πέσει και λίγο ξύλο. Μιλάμε ότι υπάρχει σχεδόν σε κάθε σχολείο ένας νταής που είναι ο φόβος και ο τρόμος όλων των παιδιών και δεν κάνει κανείς τίποτα για να βοηθήσει την οικογένεια του παιδιού, η οποία φυσικά θα έχει κάποια προβλήματα, ούτε το παιδί που έχει την συμπεριφορά, ούτε τα άλλα παιδιά που τρομοκρατούνται καθημερινά χωρίς κάποιος να τα υπερασπίζεται.

 

Οχι φυσικα και δεν πειραζει, απλα προσπαθω να καταλαβω γιατι το κανεις. Δεν το κρινω προς Θεου. Να σου πω λοιπον (μιας και αυτο νομισα και εγω απο αυτα που γραφεις) την αποψη μου σε αυτο?

 

Ημουν ενα κοριτσακι αδυνατο σαν καρφιτσα και κοντο. Ξανθια με πρασινα ματια εμοιαζα κακοθρεμενο ξενοφερτο παρα Ελληνακι. Ε, με το που ΠΑΤΗΣΑ το ποδι μου στο νηπιο μεχρι και πολλα χρονια μετα ημουν το κλωτσοσκουφι ΟΛΗΣ της ταξης. Το τι μου εσουρναν δεν φανταζεσαι. Κλωτσιες, βρισιδια, κοροιδιαααααααα να φανε και οι κοτες. Δεν ηθελα να πηγαινω σχολειο με τπτ. Εκλαιγα, παρακαλαγα 'μην με στελνετε με κοροιδευουν', υπεφερα εν ολιγης. Ο παππους μου λοιπον (στρατηγος εν αποστρατεια σκληρος ανθρωπος αλλα υπεροχο πλασμα) μου ελεγε 'θα πας οπως πανε ολα τα παιδια και θα μαθεις να το αντιμετωπιζεις. Εδω θα ειμαι να κλαις στον ωμο μου αλλα ΠΙΣΩ ΔΕΝ θα κανεις, καταλαβες?'

 

Τοτε λοιπον που λες δεν καταλαβαινα τι εννοουσε. Οτι ουσιαστικα ηταν η πρωτη μου δοκιμη στην πραγματικη κοινωνια. Το ψησιμο μου με την 'σκληροτητα' των ξενων που θα ζουσα την υπολοιπη ζωη μου εξω απο το προστατευμενο περιβαλλον της οικογενειας. Δεν τον καταλαβαινα αλλα τον ακουσα. Και συνεχισα να πηγαινω. Και σιγα σιγα αλλαξα. Εμαθα πως να ελισσομαι μεσα απο τις κοροιδιες. Πως να αποφευγω τις τρικλοποδιες κοκ. Σιγα σιγα χοντρινε η πετσα μου. Βρηκα φιλους που και εκεινους τους κοροιδευαν. Καναμε κολλητη παρεα. Μαθαιναμε πραγματα μαζι και τους ειχαμε τους αλλους ολους γραμμενους. Και καποια στιγμη μεγαλωσα και πηγα Λυκειο. Και εκει πλεον ηξερα ΤΟΣΟ καλα να ελισσομαι, που πλεον ημουν εγω το επικεντρο της ταξης. Που εβαλα υποψηφιοτητα και μπηκα δεκαπενταμελες και που πλεον ολο το σχολειο ετρωγε απο το χερι μου.

 

Γιατι τα λεω αυτα? Δεν το λεω να σε πεισω να μην κανεις αυτο που κανεις. Απλα για να σου πω οτι το σχολειο ειναι απαραιτητο βημα για την εξελιξη του χαρακτηρα του παιδιου. Εκει θα δει πως ειναι να ΜΗΝ εισαι σε ενα προστατευμενο περιβαλλον. Και εκει θα μαθει πως να δουλευει εξω απο αυτο. Και αυτο ειναι που θα τον κανει λειτουργικο και δυναμικο ενηλικα. Και δεν μιλαω για βρεφικους σταθμους που ειπες απο 2 μηνων. Σου μιλαει μια μανα που δεν δουλευει και μεγαλωνει μονη το παιδι της. Αλλα που οταν παει 4 θα το στειλει προνηπιο. Ξεροντας οτι θα περασει ζορια, αλλα τον δρομο της μεσα απο την ζουγκλα του σχολειου θα την βρει ΚΑΙ εκεινη οπως ολοι οι υπολοιποι. Και θα μαθει να μην χρειαζεται εμενα να την υπερασπιζομαι. Θα μαθει να υπερασπιζεται τον εαυτο της ΜΟΝΗ της, ετσι οπως πρεπει........

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

Τι....κάνανε και το προνήπιο υποχρεωτικό;;;;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Τι....κάνανε και το προνήπιο υποχρεωτικό;;;;

 

χεχεχε .....οχι βρε.....εγω θα την παω ως επιλογη.....τουλαχιστον οσο ξερω οχι....:lol:

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλή μου θεοδώρα3 ... ΑΥΤΑ τα παιδιά στο σχολείο, δεν είναι αδιάφορα στο διάβασμα, την ανάγνωση ή τα μαθηματικά...... ΜΟΝΟ....

 

Είναι αδιάφορα ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ !!!

Τα χαμηλότερης επίδοσης παιδιά, είναι τα παιδιά χωρίς ενδιαφέροντα ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους τομείς. Μιλάμε για την πλήρη απαξίωση της ίδιας της ζωής. Αυτό όμως..... ξεκινά από την αρχή... ΠΡΙΝ το σχολείο. Και οδηγεί, σε μη ομαλή ένταξη στο σχολείο αργότερα.

 

Εδω θα διαφωνησω για ΑΛΛΗ μια φορα με την αγαπημενη μου Αλκυωνηηηηηη.......γεια σουυυυυυ .....τσα.....:cool:.....

 

Ημουν παιδι με χαμηλη επιδοση σε ΟΛΟ το σχολειο. Δεν ηταν οτι δεν ειχα ενδιαφεροντα στην ζωη μου. Ηταν οτι τα ενδιαφεροντα μου δεν ηταν μεσα στο σχολειο. Διαβασα την πρωτη μου σοβαρη Αγγλικη λογοτεχνια (διγλωσση ειμαι μην ψαχνομαστε οκ?) στα 10.5 και ηταν Αλεξανδρος Δουμας - Η μαυρη τουλιπα, εκει που οι συμμαθητες μου με τις υψηλες επιδοσεις δεν ειχαν δει εξωσχολικο ουτε απο την απεξω σελιδα. Ξερεις τι γινοταν? Οταν οι μαθητες των υψηλων επιδοσεων με κοροιδευαν και με εδιωχναν δεν ειχα που να παω και τι να κανω. Και εβρισκα φωλια στην βιβλιοθηκη του σχολειο (που ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ). Και διαβαζα συνεχεια ;)...μην βγαζεις αυθαιρετα συμπερασματα για τους χαρακτηρες των παιδιων βαση των επιδοσεων τους στα μαθηματα. ΜΕΓΑ λαθος κοινο σε ΟΛΟΥΣ τους δασκαλους.......

 

ΥΓ: Ο ιδιος παρονομαστης των δασκαλων που κρινει το παιδι με το τι κανει στο σχολειο με ειχε καταδικασει απο τοτε που ελεγαν στην μανα μου οτι μαλλον το παιδι ισως εχει προβλημα. Να το κοιταξετε και αλλα πολυ ομορφα. Παλι καλα που η γυναικα εβλεπε και αντι να τους ακουει ακουγε εμενα που της ζηταγα βιβλια....με τους τονους. Φερε φερε φερε να διαβασω.....και διαβαζα με τις ωωωρες.....αλλα ΚΑΝΕΝΑ απο αυτα δεν ηταν του σχολειου. Αυτα τα βαριομουν οσο δεν επερνε........καταλαβες?

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεται το σχολείο.....:|. Εκ πρώτης όψεως ναι.

Ας το ξαναδούμε όμως και αυτό. Ας πούμε ότι δεν αφήνει κάποιος από τους δύο τη δουλειά του για να μορφώσει τα παιδιά. Χρόνος ελαχιστος διαθέσιμος γι αυτά. Μένουν λίγες ώρες ύστερα από τη δουλειά και πριν τον ύπνο των παιδιών. Πχ 7μμ με 10μμ. Πώς θα περάσουν οι γονείς αυτοί με τα παιδιά τους τις ώρες αυτές; Το ιδανικό ποιό είναι; Να διβάζουν γεμάτοι άγχος για τα μαθήματα του σχολείου ή να περνούν λίγες ώρες χαλάρωσης ή ψυχαγωγία, έξω μία βόλτα όλοι μαζί, μία δημιουργική δραστηριότητα μέσα ή εκτός σπιτιού;

 

Η πρώτη εκδοχή είναι η πραγματικότητα στα περισσότερα σπίτια των εργαζόμενων γονέων. Η δεύτερη εκδοχή είναι η ιδανική. Υπάρχει τρόπος να γίνει πραγματικότητα. Το πρόγραμμα του παιδιού μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα, ώστε και τα μαθήματά του να έχει, και κοινωνική δραστηριότητα, και την τόσο πολύτιμη για όλη του τη ζωή επαφή με τους γονείς. Όσο για το οικονομικό, βρίσκονται τρόποι να γίνει όσο το δυνατόν οικονομικότερα. Αν και, ζυγίζοντας τα πράγματα από κάθε άποψη, συμφέρει ο ένας γονιός, ίσως η μητέρα, να μην εργάζεται και να είναι στο σπίτι, ώστε να προσφέρει ό,τι μπορεί δωρεάν και τα υπόλοιπα, να ενισχύει ένας δάσκαλος. Για την κοινωνικοποίηση τα έχουμε πει πολλές φορές.

 

Το πώς θα υλοποιηθεί αυτό, πώς θα εξακριβώνεται η πρόοδος,η μή κακομεταχείρηση και ο αποκλεισμός του παιδιού, είναι θέματα που θα δώσουν απαντήσεις άλλοι, που η δουλειά τους είναι τέτοια, σεβόμενοι πάντα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το οικογενειακό άσυλο. Αν θέλει να με προσλάβει το υπουργείο για το σχεδιασμό του hs στην Ελλάδα....θα μιλάμε "επί άλλης οικονομικής βάσεως"...:lol:(μία Ιταλίδα από την Κυψέλη ....αν θυμάστε). Εγώ hs στα παιδιά μου κάνω, προς το παρόν.

 

Με πολλή fantaσία φυσικά....

 

 

βρε αγάπη μου καλή, μπορεί μαι οικογένεια να ζήσει με ένα μισθό (μιλάω πάντα για νορμάλ μισθούς και όχι των 4000) και να έχει και 2 παιδιά (τουλάχιστον) και να προσλάβει και δάσκαλο για τα παιδιά της (έστω και υποστηρικτικά); Να είμαστε λίγο ρεαλιστές!

Επίσης, δεν έχεις απαντήσει στο εξής: Αν, λοιπόν, μια μαμά ή ένας μπαμπάς με ένα πτυχίο (έτσι έχεις πει σε άλλο σημείο) είναι ικανοί να διδάξουν ένα παιδί και να υποκαταστήσουν το σχολέιο, τότε γιατί εμείς χτυπιόμαστε 4 χρόνια στις σχολές μας; Ας τις κλείσουμε τις ρημάδες, να κάνουμε και οικονομιά (μέρες που είναι)!

Δυστυχώς ('η ευτυχώς) δεν είναι τόσο απλό πράγμα να διδάξεις παιδιά, και μάλιστα πιτσιρίκια που ΄τωρα διαπλάθουν το χαρακτήρα τους! Αυτό που ονομάζεις εσύ hs (με το βιθωματικό τρόπο, τις βόλτες κλπ) είναι κάτι που όλοι οι γονείς πρέπει να το κάνουν και να περνούν ποιοτικό χρόνο με το παιδί τους και όχι να το καθίζουν μπροστά στην τηλεόραση (όπως κάνουν οι περισσότεροι σημερινοί γονέις)!!!!!!

Μην τα βλέπεις μονοδιάστατα! Σου το ξαναείπα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα... στα πεταχτά.

Ell... ίσως τα γραφόμενά μου παρερμηνεύτηκαν ή ίσως να μη διατύπωσα καλά.

 

Δεν εννοώ πως για την χαμηλή επίδοση των παιδιών φταίει μόνο η οικογένεια και όχι το σχολείο ή πιθανά και άλλοι παράγοντες. Μίλησα για τη μερίδα των μαθητών που δείχνουν αδιάφοροι στο σχολείο (ως σύνολο -δραστηριότητες, εκδρομές, διάλλειμα, μαθήματα, εργασίες κτλ). Προσωπικά, σε συζητήσεις μαζί τους, παρατηρώ αδιαφορία ως στάση ζωής.

 

Υπάρχουν παιδιά που δε διαβάζουν ένα ή κάποια μαθήματα, λόγω διαφορετικών ενδιαφερόντων ή λόγω άποψης ή ... ή... Αυτό δε με ανησυχεί τόσο (είναι ας πούμε "φυσιολογικό" ως ένα βαθμό). Σαφώς προσπαθώ να το ανατρέψω στο μέτρο που περνά από το χέρι μου.

 

Όμως μιλάμε για παιδιά με πλήρη απάθεια... εκεί.... λέω φταίει η οικογένεια σε μεγάααααλο βαθμό. Και προσωπικά αυτό με ανησυχεί. Γιατί ένα παιδί χωρίς ενδιαφέροντα, γίνεται ευκολότερα, αργότερα, "θύμα" ή αρχίζουν να του τραβούν την προσοχή, πιο ... σκοτεινά μονοπάτια....

 

Συγνώμη για την παρέμβαση... ... ήταν off topic. Αλλά ήθελα να το διευκρινύσω. :)

 

Άρα, δε διαφωνούμε σε αυτά που λες...

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

βρε αγάπη μου καλή, μπορεί μαι οικογένεια να ζήσει με ένα μισθό (μιλάω πάντα για νορμάλ μισθούς και όχι των 4000) και να έχει και 2 παιδιά (τουλάχιστον) και να προσλάβει και δάσκαλο για τα παιδιά της (έστω και υποστηρικτικά); Να είμαστε λίγο ρεαλιστές!

Επίσης, δεν έχεις απαντήσει στο εξής: Αν, λοιπόν, μια μαμά ή ένας μπαμπάς με ένα πτυχίο (έτσι έχεις πει σε άλλο σημείο) είναι ικανοί να διδάξουν ένα παιδί και να υποκαταστήσουν το σχολέιο, τότε γιατί εμείς χτυπιόμαστε 4 χρόνια στις σχολές μας; Ας τις κλείσουμε τις ρημάδες, να κάνουμε και οικονομιά (μέρες που είναι)!

Δυστυχώς ('η ευτυχώς) δεν είναι τόσο απλό πράγμα να διδάξεις παιδιά, και μάλιστα πιτσιρίκια που ΄τωρα διαπλάθουν το χαρακτήρα τους! Αυτό που ονομάζεις εσύ hs (με το βιθωματικό τρόπο, τις βόλτες κλπ) είναι κάτι που όλοι οι γονείς πρέπει να το κάνουν και να περνούν ποιοτικό χρόνο με το παιδί τους και όχι να το καθίζουν μπροστά στην τηλεόραση (όπως κάνουν οι περισσότεροι σημερινοί γονέις)!!!!!!

Μην τα βλέπεις μονοδιάστατα! Σου το ξαναείπα!

Για το πόσα χρήματα είναι αρκετά για να ζήσεις, ο καθένας μπορεί να πει μόνο για τον εαυτό του. Πάντως αυτοί που πληρώνουν ιδιωτικά σχολεία και αρκετοί άλλοι μπορούν να διαθέσουν ένα ποσό το μήνα για κάποιες ώρες υποστήριξής , και όχι απαραίτητα στο παιδί, αλλά επίσης μπορεί να το κάνει πολύ πιο συμπυκνωμένα το μάθημα ένας γονιός και μετά να το μεταδώσει στο παιδί του.

 

Για τους γονείς και τις σπουδές των 4 ετών που λες,

είναι άλλη ιστορία, κι εγώ απορώ τι γίνεται σε αυτές τις σχολες και βγαίνουν τόσοι αστοιχείωτοι και αδιάφοροι εκπαιδευτικοί. Από την άλλη ο γονέας δεν έχει να διδάξει 30 ξένα παιδιά, αλλά το δικό του που το έχει γεννήσει, ξέρει το χαρακτήρα και τα αδύνατα και αδύνατα σημεία του.

 

Οι περισσότεροι σημερινοί γονείς που εργάζονται και οι δύο στο σπίτι, δεν προλαβαίνουν ούτε να πάνε στην τουαλέτα, διότι μετά τη δουλειά που σχολανε στις 4 ή 5 στην καλλίτερη των περιπτώσεων, πρέπει να κάνουν τις δουλειές, να μαγειρέψουν, και να διαβάσουν τουλάχιστον ένα δύο ή περισσότερα παιδιά για το σχολείο. Πού χρόνος μέσα στην ημέρα για ψυχική επαφή στην οικογένεια; Δεν είναι λογικό να "βλεπόμαστε" μία φορά την εβδομάδα την Κυριακή που δεν έχουμε φροντιστήριο (και αυτό μπροστά στην τηλεόραση που λες κι εσύ). Τα χρόνια περνάνε και τα πολύτιμα χρόνια της παιδικής ηλικίας δεν έχουν να προσφέρουν όσα ψυχικά αποθέματα θα έπρεπε στην ενήλικη ζωή.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρήηηηη σημείωση...

Κι εγώ νόμιζα πως ήξερα τα παιδιά μου καλύτερα απ' όλους... αλλά όταν πήγαν παιδικό... η παιδαγωγοί εκεί ... "μου έβαλαν τα γυαλιά"!!! Πραγματικά ήξεραν μηχανισμούς που ... δεν είχα σκεφτεί. Και επειδή είχαν εμπειρία, ήξεραν ακριβώς τι να κάνουν... Ξεσήκωσα "κόλπα"... με επιτυχία. Αλλά οφείλω να τους το αναγνωρίσω. Ακόμα κι αν τα παιδιά μου ήταν "ξένα" ως προς αυτές.... ήξεραν να χειριστούν συμπεριφορές πιο .... αποδοτικά !! Από... μικρά πράγματα, έως πιο σημαντικά! :)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μια μικρήηηηη σημείωση...

Κι εγώ νόμιζα πως ήξερα τα παιδιά μου καλύτερα απ' όλους... αλλά όταν πήγαν παιδικό... η παιδαγωγοί εκεί ... "μου έβαλαν τα γυαλιά"!!! Πραγματικά ήξεραν μηχανισμούς που ... δεν είχα σκεφτεί. Και επειδή είχαν εμπειρία, ήξεραν ακριβώς τι να κάνουν... Ξεσήκωσα "κόλπα"... με επιτυχία. Αλλά οφείλω να τους το αναγνωρίσω. Ακόμα κι αν τα παιδιά μου ήταν "ξένα" ως προς αυτές.... ήξεραν να χειριστούν συμπεριφορές πιο .... αποδοτικά !! Από... μικρά πράγματα, έως πιο σημαντικά! :)

Ακριβώς αυτό μου είχε κάνει εντύπωση σε όσα λέγαμε τόσο καιρό εδώ με τη θεοδώρα3: πώς είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός να αγνοεί ή να παραβλέπει αυτή την πραγματικότητα...

Αυτό επίσης με βάζει σε σκέψεις ως προς την εκπαιδευτική του επάρκεια (και δεν το θέτω προσωπικά, να μην παρεξηγηθώ).

Επίσης μου κάνει εντύπωση ότι ενώ υποτίθεται ότι αναφερόμαστε σε μέθοδο εξατομίκευσης της διδασκαλίας, θεωρείς ότι όλα τα παιδιά έχουν εξ ορισμού τις ίδιες ικανότητες να μάθουν ας πούμε να γράφουν και να διαβάζουν, αφού το συγκεκριμένο σύστημα λειτούργησε για τα δικά σου παιδιά(που οπωσδήποτε δεν αποτελούν παρά ελάχιστο μέρος από το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού) και θεωρείς ότι οι μαθησιακές δυσκολίες είναι εφεύρημα των λογοθεραπευτών... Έχουμε ξανακάνει παρόμοια συζήτηση πολύ καιρό πριν και είχα εκφράσει και τότε τους προβληματισμούς μου για το θέμα...

Με λίγα λόγια, θεωρώ ότι υπεραπλουστεύεις το ζήτημα και πιθανόν το πέρασμά σου από την έδρα ήταν ελάχιστο έως περιστασιακό, γιατί έτσι εξηγούνται αυτές οι υπεραπλουστεύσεις.

Δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια, δεν είναι όλοι οι γονείς ίδιοι, δεν αντιδρούν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο στα ίδια ερεθίσματα, δεν τα ξέρουμε όλα επειδή τελειώσαμε μια Παιδαγωγική Σχολή, δεν..., δεν..., δεν....

Επαναλαμβάνω: hs ναι, αλλά υπό έλεγχο. Για μένα είναι αυτονόητο ότι ο γονιός που προτίθεται να το εφαρμόσει θα πρέπει τουλάχιστον να εξετάζεται όχι μόνο ως προς τις τυπικές γνώσεις, αλλά και ως προς την εκπαιδευτική του επάρκεια.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό μου είχε κάνει εντύπωση σε όσα λέγαμε τόσο καιρό εδώ με τη θεοδώρα3: πώς είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός να αγνοεί ή να παραβλέπει αυτή την πραγματικότητα...

Αυτό επίσης με βάζει σε σκέψεις ως προς την εκπαιδευτική του επάρκεια (και δεν το θέτω προσωπικά, να μην παρεξηγηθώ).

Επίσης μου κάνει εντύπωση ότι ενώ υποτίθεται ότι αναφερόμαστε σε μέθοδο εξατομίκευσης της διδασκαλίας, θεωρείς ότι όλα τα παιδιά έχουν εξ ορισμού τις ίδιες ικανότητες να μάθουν ας πούμε να γράφουν και να διαβάζουν, αφού το συγκεκριμένο σύστημα λειτούργησε για τα δικά σου παιδιά(που οπωσδήποτε δεν αποτελούν παρά ελάχιστο μέρος από το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού) και θεωρείς ότι οι μαθησιακές δυσκολίες είναι εφεύρημα των λογοθεραπευτών... Έχουμε ξανακάνει παρόμοια συζήτηση πολύ καιρό πριν και είχα εκφράσει και τότε τους προβληματισμούς μου για το θέμα...

Με λίγα λόγια, θεωρώ ότι υπεραπλουστεύεις το ζήτημα και πιθανόν το πέρασμά σου από την έδρα ήταν ελάχιστο έως περιστασιακό, γιατί έτσι εξηγούνται αυτές οι υπεραπλουστεύσεις.

Δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια, δεν είναι όλοι οι γονείς ίδιοι, δεν αντιδρούν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο στα ίδια ερεθίσματα, δεν τα ξέρουμε όλα επειδή τελειώσαμε μια Παιδαγωγική Σχολή, δεν..., δεν..., δεν....

Επαναλαμβάνω: hs ναι, αλλά υπό έλεγχο. Για μένα είναι αυτονόητο ότι ο γονιός που προτίθεται να το εφαρμόσει θα πρέπει τουλάχιστον να εξετάζεται όχι μόνο ως προς τις τυπικές γνώσεις, αλλά και ως προς την εκπαιδευτική του επάρκεια.

Πολλές φορές μου περνάει από το μυαλό ότι κάποιος προσπαθεί να με ερεθίσει να γράψω, ενώ δεν το έχω σκοπό. Τέλος πάντων....

 

Αυτό που νομίζω είναι ότι ίσως εσύ και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί λαμβάνετε την απαξίωση απέναντί σας. Κάνετε λάθος και θα το εξηγήσω παρακάτω.

 

Πιστεύεις ότι μπορείς να γνωρίζεις την αρτιότητά μου ως παιδαγωγός; Εγώ δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για τη δική σου. Απλά λέω τη γνώμη μου χωρίς να αμφισβητώ τίποτα. Δικαίωμά σου βέβαι να λες ό,τι θέλεις...

 

Δεν απαξιώ καθόλου τους εκπαιδευτικούς, αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα. Έχω γράψει εκατοντάδες φορές ότι όπου υπάρχει ανάγκη, και είναι πολλές οι φορές περνώντας τα χρόνια, που χρειάζεται υποστήριξη γνωστική και παιδαγωγική το hs από επαγγελματίες εκπαιδευτικούς. Αυτοί είναι που θα βρίσκονται πίσω από πολλούς homeschoolers, υποστηρίζοντας με προγράμματα σπουδών και μεθόδους, συμβουλές και πρακτική βοήθεια. Απλά δεν θα υπάρχει η καταναγκαστική και η ανελεύθερη σχέση μεταξύ εκπαιδευτικών, παιδιών και γονέων. Πρέπει να το δείτε ως ευκαιρία να ξετυλίξετε τις δυνατότητές σας. Δεν ασφυκτιάτε μέσα σε αυτό το σύστημα;;;;;;

Τόσα παιδιά θα έχεις. Θα το κάνεις έτσι. Τόσες ώρες. Τώρα θα γίνει αυτό.

 

Εσείς θα έπρεπε να ζητάτε μεγαλύτερη παιδαγωγική ελευθερία. Δεν το κάνετε όμως . Είναι το τελευταίο που σας ενδιαφέρει.

Μην το παίρνεις mariazil προσωπικά. Εσύ δεν είσαι έτσι.

 

Φαντάσου ένα τύπου μοντεσσοριανό σύστημα, με ελευθερία συμμετοχής των γονέων, όσων επιθυμούν και μπορούν, μέσα στην τάξη. Ανθρώπινη επαφή με ανεκτίμητες συνέπειες και για τους μαθητές και για τους γονείς. Ο δάσκαλος με εποπτικό ρόλο. Αβίαστα, ακούραστα. Να έχει συμμάχους στο έργο του και να μην παλεύει μέσα σε 30 θηριάκια....παθαίνοντας κατάθλιψη γιατί δεν αισθάνεται ότι μπορεί να προσφέρει και η δουλειά του να αποδώσει καθπούς.

 

Κάπου διάβασα κάποιους φόβους των εκπαιδευτικών με τις συγχωνεύσεις. Στο τέλος, λέει , θα το καταργήσουν το σχολείο και θα πάμε σταδιακά στο homeschooling. Είναι δυνατόν να αντιμετωπίζουμε με τόση ηττοπάθεια τα πράγματα; Και αυτήν την αντιμετώπιση για τη ζωή να μπολιάζονται και οι ψυχές των παιδιών μας;

 

Τέτοιο που είναι το σχολείο μακάρι να το καταργούσαν.

 

Ένα ερώτημα όμως είναι:

Τώρα με τις συγχωνεύσεις και αργότερα με το "υποχρεωτικό hs"...:lol:,

τι θα γίνουν όλα αυτά τα κτίρια;;;;

Σε ένα χωριό που είχε νηπιαγωγείο και το έκλεισε το κράτος, οι χωριανοί μίσθωσαν άνεργη νηπιαγωγό και άνοιξαν το σχολείο!

 

Αυτό το κράτος που μας υποβιβάζει όλους και σπρώχνει την παιδεία στον γκρεμό το πληρώνουμε εμείς; Δεν κάνει τη δουλειά του και δεν μας αφήνει να ξαναπληρώσουμε για να μορφώσουμε τα παιδιά μας, ενώ θα έπρεπε να ζητάμε τα λεφτά μας πίσω;

 

Εσείς οι εκπαιδευτικοί με λίγη καλή διάθεση θα μπορούσατε να έχετε τα πάντα. Θα μπορούσατε όλοι με το hs να έχετε δουλειά με τα παιδιά της γειτονιάς σας χωρίς να ξενιτεύεστε στην άλλη άκρη της χώρας. Ανάλογα με τον αριθμό και την δυσκολία των παιδιών θα μπορούσατε να έχετε ανάλογες οικονομικές απολαβές. Δεν θα μπορούσατε να πάρετε από την άλλλη πολύ αέρα γιατί θα υπάρχουν και άλλοι εκπαιδευτικοί στη γειτονιά, ή έστω στην κοντινή γειτονιά, που κάνουν την ίδια δουλειά με εσάς χωρίς να υπεραίρονται και να εκμεταλλεύονται καταστάσεις.

Η προϋπηρεσία σας θα μετρούσε πολύ περισσότερο στη δουλειά σας, αφού στη γειτονιά θα είχατε το ανάλογο όνομα και όλοι θα σας προτιμούσαν. Με απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Αν είσαστε πραγματικά καλοί και σας προτιμούν όλοι γρήγορα θα συμπληρώνατε και ένσημα.

 

Τα κτίρια των σχολείων δεν πρέπει ποτέ να μας τα πάρουν!Ούτε ένα! Τα έχουμε άλλωστε χρυσοπληρώσει!

Ακόμα και με hs μας είναι πολύτιμα για πολλούς λόγους!

 

Όνειρο θερινής νυκτός;;;;;

Δε σας αρέσει για να γίνει πραγματικότητα;

Φάτε λοιπόν την πραγματικότητα που έχετε και μην διαμαρτύρεστε για τίποτα.....

(Βαρέθηκα να βλέπω τόση ιδιοτέλεια και ιδιωσύνη.)

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Εσείς οι εκπαιδευτικοί με λίγη καλή διάθεση θα μπορούσατε να έχετε τα πάντα. Θα μπορούσατε όλοι με το hs να έχετε δουλειά με τα παιδιά της γειτονιάς σας χωρίς να ξενιτεύεστε στην άλλη άκρη της χώρας. Ανάλογα με τον αριθμό και την δυσκολία των παιδιών θα μπορούσατε να έχετε ανάλογες οικονομικές απολαβές. Δεν θα μπορούσατε να πάρετε από την άλλλη πολύ αέρα γιατί θα υπάρχουν και άλλοι εκπαιδευτικοί στη γειτονιά, ή έστω στην κοντινή γειτονιά, που κάνουν την ίδια δουλειά με εσάς χωρίς να υπεραίρονται και να εκμεταλλεύονται καταστάσεις.

Η προϋπηρεσία σας θα μετρούσε πολύ περισσότερο στη δουλειά σας, αφού στη γειτονιά θα είχατε το ανάλογο όνομα και όλοι θα σας προτιμούσαν. Με απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Αν είσαστε πραγματικά καλοί και σας προτιμούν όλοι γρήγορα θα συμπληρώνατε και ένσημα.

 

αυτό, θα τους στερούσε την μονιμότητα του δημόσιου υπαλλήλου, και δεν το θέλουν με τίποτα!

 

Όνειρο θερινής νυκτός;;;;;

 

ακριβώς, όνειρο μιας ιδανικής κοινωνίας, αλλά δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική, και πολύ πιο σκληρή, και οφείλουμε να αφήσουμε τα παιδιά να την δουν, όπως την είδες και εσύ

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Εσείς οι εκπαιδευτικοί με λίγη καλή διάθεση θα μπορούσατε να έχετε τα πάντα.

 

Εγώ θα σου μαζέψω όλους τους εκπαιδιευτικούς που έχουν καλή διάθεση (και είναι πολλοί).

Πες μου εσύ τι ΠΩΣ μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.

Θα ήθελα σοβαρές και πραγματοποιήσιμες προτάσεις.

 

 

Αυτό το κράτος που μας υποβιβάζει όλους και σπρώχνει την παιδεία στον γκρεμό το πληρώνουμε εμείς;

 

Αυτό το κράτος όπως πολύ σωστά λες-, σπρώχνει στο κρεμό τα πάντα και όχι μόνο την παιδεία. Αν ήταν σωστά τα πράγματα και ζούσαμε σε ένα ιδανικό κόσμο δεν θα χρειαζόμασταν και καθόλου το hs να΄σαι σίγουρη.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Να τα πάρουμε ένα-ένα:):

1) Δεν μίλησα για εκπαιδευτική αρτιότητα, αυτό δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το έχει, θα ήταν σαν να έλεγε ότι είναι τέλειος και δεν έχει περιθώρια εξέλιξης στο αντικείμενο. Αντιθέτως μίλησα για επάρκεια και θα εξηγηθώ πάνω σ'αυτό. Θεοδώρα, δεν έχω καμμιά πρόθεση να σε προσβάλλω, σε σέβομαι και γι αυτό και μίλησα για περιορισμένη εμπειρία με παιδιά, πράγμα που κατά τη γνώμη μου δικαιολογεί το μονοδιάστατο των απόψεών σου για το σχολείο. Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου δίνουν αυτά που γράφεις, με κατηγορηματικό τρόπο, πρέπει να παραδεχτείς, κι έχουν να κάνουν με τον τρόπο που μαθαίνουν κι αναπτύσσονται τα παιδιά. Η jannis ας πούμε, που δεν δήλωσε ποτέ εκπαιδευτικός έχει πιο σφαιρική αντίληψη για τον τρόπο εκμάθησης ανάγνωσης και με καλύπτουν απόλυτα όσα γράφει στο μήνυμά της

2) υπάρχουν παιδιά που μαθαίνουν ανάγνωση ποιο εύκολα με τον οπτικό τρόπο παρά τον συλλαβιστό, νομίζω ότι είναι καλύτερα να εκθέσεις το παιδί και στους 2 τρόπους και να το αφήσεις να διαλέξει

3) για το "όσο περισσότερο διαβάζει τόσο πιο ορθογράφος γίνεται" μην βάζεις το χέρι σου στην φωτιά! Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα....Θα δεκτώ ότι γίνεται πιο ορθογράφος σε σχεσή με τον εαυτό αν δεν διάβαζε αλλά όχι σε σχέση με κάποιον άλλο που διαβάζει λιγότερο.

Αυτός ο ισοπεδωτικός τρόπος σκέψης, η υπεραπλούστευση
"όσο περισσότερο διαβάζει τόσο πιο ορθογράφος γίνεται"
δεν αρμόζει σε κάποιον που όχι μόνο διδάσκει, αλλά κατηγορεί το σύστημα ότι ισοπεδώνει τα παιδιά.

Μακάρι να ήταν τόσο απλό, αλλά δεν είναι Θεοδώρα μου! Αυτό είναι ένα παράδειγμα μόνο από τα πολλά που με κάνουν να πιστεύω ότι σε παρασύρει ο ιδεαλισμός και ο ενθουσιασμός σου να μην βλέπεις και την άλλη διάσταση στο θέμα.

ΥΓ. Ασφαλώς και δεν γνωρίζω τί σπουδές έχεις κάνει και πώς διδάσκεις, αλλά αυτά που γράφεις με οδηγούν να πιστεύω ότι η πείρα σου στην τάξη είναι περιορισμένη, ίσως να κάνω λάθος. Εγώ πάλι στα 25 συναπτά έτη διδασκαλίας, 6 ώρες την ημέρα, στον ιδιωτικό τομέα, δεν τολμώ να βγάλω απόφθεγμα του τύπου "τα παιδιά μαθαίνουν έτσι κλπ", γιατί η πείρα μου μου έχει διδάξει να μετράω τα λόγια μου.

2)

Φαντάσου ένα τύπου μοντεσσοριανό σύστημα, με ελευθερία συμμετοχής των γονέων, όσων επιθυμούν και μπορούν, μέσα στην τάξη. Ανθρώπινη επαφή με ανεκτίμητες συνέπειες και για τους μαθητές και για τους γονείς. Ο δάσκαλος με εποπτικό ρόλο. Αβίαστα, ακούραστα. Να έχει συμμάχους στο έργο του και να μην παλεύει μέσα σε 30 θηριάκια....παθαίνοντας κατάθλιψη γιατί δεν αισθάνεται ότι μπορεί να προσφέρει και η δουλειά του να αποδώσει καθπούς.

Αυτό είναι σχολείο.

3)

Εσείς θα έπρεπε να ζητάτε μεγαλύτερη παιδαγωγική ελευθερία. Δεν το κάνετε όμως . Είναι το τελευταίο που σας ενδιαφέρει.

Αυτό πώς το ξέρεις;;; Και όταν λες εσείς ποιούς εννοείς;;;

4)

Εσείς οι εκπαιδευτικοί με λίγη καλή διάθεση θα μπορούσατε να έχετε τα πάντα. Θα μπορούσατε όλοι με το hs να έχετε δουλειά με τα παιδιά της γειτονιάς σας χωρίς να ξενιτεύεστε στην άλλη άκρη της χώρας. Ανάλογα με τον αριθμό και την δυσκολία των παιδιών θα μπορούσατε να έχετε ανάλογες οικονομικές απολαβές. Δεν θα μπορούσατε να πάρετε από την άλλλη πολύ αέρα γιατί θα υπάρχουν και άλλοι εκπαιδευτικοί στη γειτονιά, ή έστω στην κοντινή γειτονιά, που κάνουν την ίδια δουλειά με εσάς χωρίς να υπεραίρονται και να εκμεταλλεύονται καταστάσεις.

Η προϋπηρεσία σας θα μετρούσε πολύ περισσότερο στη δουλειά σας, αφού στη γειτονιά θα είχατε το ανάλογο όνομα και όλοι θα σας προτιμούσαν. Με απόδειξη παροχής υπηρεσιών. Αν είσαστε πραγματικά καλοί και σας προτιμούν όλοι γρήγορα θα συμπληρώνατε και ένσημα.

Δουλεύω από 18 ετών, ήμουν πρωτοετής φοιτήτρια, ως καθηγήτρια Αγγλικών κι έχω φάει με το κουτάλι τα φέσια από τους γονείς που έμαθα στα παιδιά τους γράμματα. Hs δεν είναι αυτό;;; Πιστεύεις πραγματικά πως είναι καλό να εξαρτάται άμεσα ο βιοπορισμός του δασκάλου από την καλή θέληση του γονιού;;; Κι όταν δεν είναι και τόσο καλή η θέληση αυτή τί θα γίνει;;;

Στο φροντιστήριο που δίδασκα όταν ήμουν 20 χρονών, μου "ρίχτηκε"(εννοώ σεξουαλικά) στα ίσια πατέρας μαθητή μου και με στρίμωξε ένα μεσημέρι στο γραφείο που ήμουν μόνη μου. Τον χαστούκισα και τα είπα όλα στο αφεντικό μου. Ημουν τυχερή, γιατί αυτός ήταν καλός άνθρωπος κι όταν ο άλλος ήρθε κι έκανε παράπονα για τη δουλειά μου τον έστειλε από κει που είχε έρθει. Σκέψου να πληρωνόμουω άμεσα από τον εν λόγω κύριο.

Είμαι σίγουρη ότι ανάλογες εμπειρίες έχουν να αναφέρουν κι άλλοι συνάδελφοι.

Το λέω και πάλι. Τα περιγράφεις ιδανικά, αλλά 1) δεν είναι και 2) δικαιούσαι να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό, αλλά δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι ξέρεις εκ των προτέρων το αποτέλεσμα των προσπάθειών σου.

5)

ιδιοτέλεια και ιδιωσύνη

Ο συχωρεμένος ο πατέρας μου, μου έμαθε να μην λέω ποτέ κάτι αν δεν μπορώ να το αποδείξω, γιατί τότε κανείς δεν θα με παίρνει στα σοβαρά.

6) Ως προς τα σχολικά κτήρια, τα παράπονά σου στους ... Δημάρχους, τί να πρωτοκάνουν οι καθηγητές...

Link to comment
Share on other sites

μίλησα για περιορισμένη εμπειρία με παιδιά, πράγμα που κατά τη γνώμη μου δικαιολογεί το μονοδιάστατο των απόψεών σου για το σχολείο.... Η jannis ας πούμε, που δεν δήλωσε ποτέ εκπαιδευτικός έχει πιο σφαιρική αντίληψη για τον τρόπο εκμάθησης ανάγνωσης και με καλύπτουν απόλυτα όσα γράφει στο μήνυμά της

Γνώμη δική σου. Μονοδιάστατα νομίζω κι εγώ πως τα βλέπεις εσύ τα πράγματα, δηλαδή τα βλέπεις ως έλληνας εκπαιδευτικός. Και είναι πολύ συρρικνωμένη η οπτική του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα. Δεν φταίει ο εκπαιδευτικός πληθυσμός αλλά αυτοί που τον εκπαιδεύσανε να σκεφται έτσι ώστε να μην διακρίνει πιο είναι το καλό και το συμφέρον ακόμα και για τον εαυτό του.

Αυτός ο ισοπεδωτικός τρόπος σκέψης, η υπεραπλούστευση

δεν αρμόζει σε κάποιον που όχι μόνο διδάσκει, αλλά κατηγορεί το σύστημα ότι ισοπεδώνει τα παιδιά.

Ισοπεδωτικό είναι το σύστημα το οποίο υπηρετείς, και όχι ο τρόπος σκέψης μου.

Μακάρι να ήταν τόσο απλό, αλλά δεν είναι Θεοδώρα μου!

Και όμως γυρίζει....και όμως το μυαλό αρκετών γονέων παίρνει στροφές για να αλλάξει κάτι για το καλό της κοινωνίας που θα ζήσουν τα παιδιά τους.

Δε με ενδιαφέρει πόσα χρόνια βρίσκεσαι στη θέση του εκπαιδευτικού. Τόσα χρόνια εμπειρίας του κράτους και των επιστημόνων του, δεν σταθηκαν ικανά να φέρουν μια ελπιδοφόρο αλλαγή. Η αναφορά της πολυετούς θητείας σου, μπορεί να προσθέσει κύρος στα λεγόμενά σου, μπορεί όμως και να αφαιρέσει κύρος, καθώς οι παλαιότεροι συνήθως διακρίνονται για τον συντηρητισμό τους και την κοντοφθαλμία τους.

 

Είμαι σίγουρη ότι ανάλογες εμπειρίες έχουν να αναφέρουν κι άλλοι συνάδελφοι.

Δηλαδή αποκλείεται να σου την "πέσει" κάποιος "συνάδελφος" ;Εδώ την έχουνε πέσει σε μικρά παιδάκια...Κι αν διέκοπτες την συνεργασία σου με κάποιον γονέα θα χανόταν ο κόσμος; Τόσοι και τόσοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί πώς ζούνε;Ή κάνουν άλλη δουλειά, ή κυνηγούν τα ιδιαίτερα τα οποία ποτέ δεν είναι μόνιμα. Εκεί κολλάς; Το hs θα έδινε πολύ περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης του τραγικού αριθμού αδιόριστων εκπαιδευτικών, αλλά και αναπληρωτών και ωρομισθίων που με εξευτελιστικές συνθήκες τρέχουν στην άλλη άκρη της Ελλάδας και καθυστερεί κιόλας το κράτος να τους πληρώσει.

 

αλλά δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι ξέρεις εκ των προτέρων το αποτέλεσμα των προσπάθειών σου.

Μπορώ να ισχυρίζομαι ό,τι θέλω, όπως κάνεις κι εσύ. Αν θέλει κάποιος το εφαρμόζει κανονικά γιατί έχει πειστεί , άλλος το κάνει λίγο δοκιμαστικά , άλλος δεν το πιστεύει και δεν το δοκιμάζει.

Ο συχωρεμένος ο πατέρας μου, μου έμαθε να μην λέω ποτέ κάτι αν δεν μπορώ να το αποδείξω, γιατί τότε κανείς δεν θα με παίρνει στα σοβαρά.

6) Ως προς τα σχολικά κτήρια, τα παράπονά σου στους ... Δημάρχους, τί να πρωτοκάνουν οι καθηγητές...

Το μόνο που θα έπρεπε να αποδείξω είναι ότι το παιδί μου λαμβάνει εκπαίδευση. Και αυτό γιατί αναγνωρίζω το χρέος μου στην κοινωνία, το οποίο είναι να του παρέχω εκπαίδευση.Αν θα με πάρει εσύ ή ο καθένας στα σοβαρά είναι δικό του θέμα.

Τα σχολικά κτίρια είναι θέμα πρώτα των πολιτών! Και των εκπαιδευτικών και των γονέων. Όχι "τι να πρωτοκάνουν οι καθηγητές"...Αν δεν ενδιαφέρει του καθηγητές...ποιούς ενδιαφέρει;

Οι Δήμαρχοι πολύ πιθανόν να έχουν άλλες οικονομικές απολαβές από την εκμετάλλευση των σχολικών κτιρίων που εκκενώνονται...

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Πες μου εσύ τι ΠΩΣ μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα.

Θα ήθελα σοβαρές και πραγματοποιήσιμες προτάσεις.

Η νομιμοποίηση του hs θα άλλαζε σε πολύ μεγάλο βαθμό σε μικρό χρονικό διάστημα το προσκήνιο.

Κυρίως οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να το θέσουν ως αίτημά τους. Οι διορισμένοι δεν έχουν να φοβηθούν απολύτως τίποτα. Ίσα ίσα θα αποσυμφοριζόταν η κατάσταση στις τάξεις.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις θοδώρα μου τι ερώτηση τριβελίζει το μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό;

Εσύ, προσωπικά, έχεις καθόλου καλές αναμνηήσεις από το σχολείο που πήγαινες;

 

Ειλικρινά θα ήθελα την απάντηση σου........

Link to comment
Share on other sites

Τώρα τι θέλεις να με βγάλεις κομπλεξική λόγω τραυματικών σχολικών εμπειριών;:lol: Όχι δεν έχω τόοοοοσο τραυματικές εμπειρίες.

 

Στα χρόνια όμως που δούλεψα στην δημόσια εκπαίδευση είδα ότι μπορώ να προσφέρω πολύ περισσότερα σε ένα άλλο φόντο.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Τώρα τι θέλεις να με βγάλεις κομπλεξική λόγω τραυματικών σχολικών εμπειριών;:lol: Όχι δεν έχω τόοοοοσο τραυματικές εμπειρίες.

 

Στα χρόνια όμως που δούλεψα στην δημόσια εκπαίδευση είδα ότι μπορώ να προσφέρω πολύ περισσότερα σε ένα άλλο φόντο.

 

 

Δεν είπα πουθενά ότι είσαι κομπλεξική. Δεν συνηθίζω άλλωστε να εκρφράζομαι έτσι για κανέναν, πόσω μάλλον για κάποιον που δεν τον ξέρω. Το ότι διαφωνω με τις απόψεις σου, είναι δικαίωμα μου, και θεμιτό σε έναν δημοκρατικό διάλογο, όπου όλες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται!

Απλά θα ήθελα ειλικρινά να μου πεις έστω και μία καλή εμεπιρία από το σχολείο και ειδικά από τα σχολικά σου χρόνια!

Πραγματικά είμαι περιέργη να διαβάσω την μία θετική σου εμπειρία!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...