Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Off topic:

Το θέμα της έλλειψης των βιβλίων αφορά τόσο τα δημόσια όσο και τα ιδιωτικά σχολεία. Τα βιβλία που κυκλοφορούν είναι τα παλιά. Τα καινούρια λείπουν και από τα ιδιωτικά.

 

Επίσης... τα ιδιωτικά ΔΕΝ παρέχουν βιβλία!

Τα βιβλία τα αγοράζει κάθε γονιός από την τσέπη του. Αν τα περίμενε "δωρεάν" από το ιδιωτικό σχολείο, μάλλον θα έμενε χωρίς βιβλία.

 

Άρα, όποιος γονιός βάλει το χέρι στην τσέπη του, τα παιδιά του δε θα μείνουν χωρίς βιβλία (τουλάχιστον όσα είναι τυπωμένα), ανεξάρτητα από το είδος του σχολείου που φοιτά το παιδί του.

 

Επέτρεψε μου να σε διορθώσω λίγο. Το θέμα της έλλειψης βιβλίων στα δημόσια σχολεία αφορά τα υπάρχοντα βιβλία και όχι καινούργια και αυτό διότι δεν προχώρησε έγκαιρα ο διαγωνισμός για την αγορά χαρτιού όπου θα τυπωνόντουσαν φέτος τα βιβλία. Στα ιδιωτικά σχολεία όπου όπως σωστά ανέφερες τα αγοράζουμε τα βιβλία, όλα τα παιδιά έχουν βιβλία φέτος και αυτό διότι τα αγοράσαμε. ΔΩΡΕΑΝ βιβλία δεν υπάρχουν ακόμα όλα. Φέτος δεν βγήκε κανένα καινούργιο βιβλίο. Και απ'οτι άκουσα, από του χρόνου ΚΑΙ τα παιδιά των δημοσίων σχολείων θα αγοράζουν τα βιβλία διότι θα κλείσει ο Οργανισμός έκδοσης σχολικών βιβλίων.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Και ποιος σου είπε οτι στον ιδιωτικό εξασφαλίζει κανείς την δια βίου επιμόρφωση των καθηγητών;;;; Ισα ίσα που όπως έχω ξαναπεί στον ιδιωτικό οι δάσκαλοι είναι όσοι δεν πέρασαν στον ΑΣΕΠ κατά πλειοψηφία!! Κανένας δεν πάει να δουλέψει στο ιδιωτικό όταν μπορεί να δουλέψει στο δημόσιο! Αρα μάλλον λιγότερο και όχι περισσότερο καταρτισμένοι είναι!

 

Επίσης ποιος σου είπε οτι οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου δεν κάθονται πέραν του ωραρίου. Και κάθονται από επιλογή!! Οχι από εξαναγκασμό, επειδή τους το επέβαλε το αφεντικό. Εχω καθίσει ουκ ολίγες φορές μέχρι τις έντεκα το βράδυ να κάνω εργασίες να συμμαζεύω την τάξη και να φτιάχνω σκηνικά για γιορτές. Εαν δούλευα στο ιδιωτικό και μου το επέβαλαν δεν θα καθόμουν με την ίδια όρεξη ούτε θα ένιωθα την ίδια ικανοποίηση και δημιουργικότητα! Μάλλον θα γυρνούσα σπίτι και θα γκρίνιαζα!

 

Επίσης ένας αδιάφορος εκπαιδευτικός θα είναι αδιάφορος παντού, μόνο που στο ιδιωτικό θα κρυφτεί πολύ καλά και δεν θα είσαι σε θέση να τον διακρίνεις!

 

ioanna ntorm, θεωρω το λογο σου λιγο αφοριστικο. Δεν παιρνω μερος στη συζητηση συνειδητα επειδη εργαζομαι σε ιδιωτικο σχολειο και δεν θα ηθελα να φανει οτι ειμαι προκατειλημμενη. Δεν το δεχομαι ομως οτι στο ιδιωτικο σχολειο εργαζομαστε οσοι δεν εχουμε περασει ΑΣΕΠ. Εχω δυο μεταπτυχιακα (ενα ειδικης αγωγης και ενα σχολικης ψυχολογιας). Οταν τα τελειωσα θα μπορουσα ανετα να προσληφθω αναπληρωτρια διπλα απο το σπιτι μου αφου διοριζονταν ακομη και αυτη με τα σεμιναρια 300 ωρων και ετσι να διοριστω στο δημοσιο χωρις καν ΑΣΕΠ (αν και ημουν επιτυχουσα). Ηταν επιλογη μου να εργαζομαι 8 -5 συνειδητα. Ειμαι υπευθυνη σε συγκεκριμενο τμημα, μου πληρωνουν πολλα απο τα σεμιναρια μου, τα υλικα μου, τα τεστ μου και μπορω να κανω το λειτουργημα μου (γιατι δεν το θεωρω επαγγελμα) ανεμποδιστα . Ειναι επιλογη μου αντι να γυριζω απο πολη σε πολη (δεν το κατηγορω απλα δεν μπορω για οικογενειακους και επιστημονικους λογους να το κανω).

Τωρα σκεφτομαι να ξεκινησω ενα διδακτορικο. Θα με στηριξουν οι ανθρωποι απ'ολες τις πλευρες.

Αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι ειναι πολυ ευκολο να βγαινουμε και να ευλογουμε τα γενια μας. Δεν θα το εκανα και γι'αυτο δεν μιλουσα εως τωρα παρολο που ακουστηκαν τρελες ανακριβειες απο ανθρωπους που δεν εχουν καμια επαφη με το συγκεκριμενο χωρο. Οταν ομως θιγεται συλληβδην μια ομαδα ανθρωπων που καθημερινα προσπαθει με αγαπη, ενδιαφερον και θεωρητικο και πρακτικο υποβαθρο να κανει σωστα αυτο που εχει σπουδασει και αγαπα δεν μπορω να εκφρασω την ανησυχια μου για την απαξιωση των ιδιωτικων εκπαιδευτικων (εχεις δει το ποσοστο που παιρνει εκπαιδευτικη αδεια για μεταπτυχιακο ή διδακτορικο?- εμεις πληρωνουμε τα χρηματα για τις εκπαιδευτικες αδειες μεσω του ΕΛΙΓΕ που μας κρατανε)

Και αυτο που λες οτι καποιοι κρυβουν πολυ καλα την ανεπαρκεια τους στο ιδιωτικο σχολειο μηπως θελεις να σου θυμισω ποσοι εκπαιδευτικοι ειναι ανεπαρκεις στο δημοσιο και δεν εκδιωκονται γιατι προστατευονται απο διευθυντες σχολειων γραφειων και υπουργειων?

Στο ιδιωτικο σχολειο ολα μεγενθυνονται γιατι οταν το ο γονιος πηγαινει καθε μηνα και αφηνει καποια χρηματα δεν αφηνει κανενα περιθωριο για λαθη και ακομη και μικρες αδυναμιες του εκπαιδευτικου τις κανει τεραστιες και δεν τις συγχωρει. Θα ηθελα λοιπον προσβλητικα σχολεια του τυπου "στο ιδιωτικο δουλευουν οι αχρηστοι που δεν περνουν ΑΣΕΠ" να λειπουν γιατι αν αρχισω να αναφερω ποσους ξερω που περασαν ΑΣΕΠ αλλα ειναι ανικανοι και επικινδυνοι να ειναι διπλα σε παιδια δεν θα υπαρχει τελος.

Για το τελος θα ηθελα να ρωτησω κατι αλλο. Αφου οι εκπαιδευτικοι στο δημοσιο ειναι τοσο αξιολογοι (πραγμα για το οποιο δεν εχω καμια αμφιβολια αφου καλοι και κακοι υπαρχουν παντου) γιατι αντιδρουν τοσο με την αξιολογηση τους?

Εγω επειτα απο αρκετα χρονια εργασιας με δυο πτυχια και δυο μεταπτυχιακα με εμπειρια χρονων ως εκπαιδευτρια και συντονιστρια ομαδων, με χρονια επιμορφωσης στην ειδικοτητα μου και στις νεες τεχνολογιες, με συμμετοχη στους αντιστοιχους επιστημονικους συλλογους και αξιολογουμαι ανα τακτα χρονικα διαστηματα . Το ιδιο και οι υπολοιποι συναδελφοι μου. Δεν θα δεχτω λοιπον σε καμια περιπτωση να κατακρινομαστε και να κατηγορουμαστε αβασανιστα απο συναδελφους επειδη δεν επιλεξαμε να διοριστουμε στο δημοσιο αν και μπορουσαμε. Δεν επιλεγουν ολοι να γυριζουν με τα παιδια τους απο πολη σε πολη για να γινουν μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι . Πρεπει να κατηγορηθουν γι'αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Το σχολείο απαρτίζεται από τους ανθρώπους που βρίσκονται στις αντίστοιχες θέσεις τη δεδομένη χρονική στιγμή. Αυτούς θα πρέπει να κρίνουμε και να συγκρίνουμε.

 

Συγκεκριμένους ανθρώπους, σε συγκεκριμένα σχολεία, και σε δεδομένη χρονική στιγμή.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε μου να σε διορθώσω λίγο.

Ελεύθερα! :D

Το θέμα της έλλειψης βιβλίων στα δημόσια σχολεία αφορά τα υπάρχοντα βιβλία και όχι καινούργια και αυτό διότι δεν προχώρησε έγκαιρα ο διαγωνισμός για την αγορά χαρτιού όπου θα τυπωνόντουσαν φέτος τα βιβλία.

Η έλλειψη αφορά σχεδόν όλους τους τίτλους βιβλίων (πλην ελαχίστων).

 

Στα ιδιωτικά σχολεία όπου όπως σωστά ανέφερες τα αγοράζουμε τα βιβλία, όλα τα παιδιά έχουν βιβλία φέτος και αυτό διότι τα αγοράσαμε. ΔΩΡΕΑΝ βιβλία δεν υπάρχουν ακόμα όλα. Φέτος δεν βγήκε κανένα καινούργιο βιβλίο.

 

Το ότι τα αγοράσατε εσείς, δε σημαίνει πως τα αγόρασαν όλοι.

Σύμφωνα με τη διανομή και τις εκτιμήσεις, καθώς και από μαρτυρίες συναδέλφων που εργάζονται σε ιδιωτικά σχολεία, καλύπτονται το 80% των βιβλίων.

 

Επιπροσθέτως, καινούρια βιβλία δεν έχουμε μεν, έχουμε όμως "αναμορφωμένα" (έτσι τα βάφτισε το υπουργείο). Που σημαίνει πως έγιναν αλλαγές ύλης και επομένως τα παιδιά πρέπει να παραλάβουν όχι το περσινό βιβλιο (γιατί θα είναι ελλειπες ως προς την ύλη κατά ένα μεγάλο ποσοστό).

 

Και απ'οτι άκουσα, από του χρόνου ΚΑΙ τα παιδιά των δημοσίων σχολείων θα αγοράζουν τα βιβλία διότι θα κλείσει ο Οργανισμός έκδοσης σχολικών βιβλίων.

 

Όταν υπάρχει "έλλειψη" βιβλίων... σημαίνει δεν υπάρχει τυπωμένο βιβλίο. Άρα, είτε δωρεάν, είτε με πληρωμή... δε θα υπάρχει για διάβασμα.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

ioanna ntorm, θεωρω το λογο σου λιγο αφοριστικο. Δεν παιρνω μερος στη συζητηση συνειδητα επειδη εργαζομαι σε ιδιωτικο σχολειο και δεν θα ηθελα να φανει οτι ειμαι προκατειλημμενη. Δεν το δεχομαι ομως οτι στο ιδιωτικο σχολειο εργαζομαστε οσοι δεν εχουμε περασει ΑΣΕΠ. Εχω δυο μεταπτυχιακα (ενα ειδικης αγωγης και ενα σχολικης ψυχολογιας). Οταν τα τελειωσα θα μπορουσα ανετα να προσληφθω αναπληρωτρια διπλα απο το σπιτι μου αφου διοριζονταν ακομη και αυτη με τα σεμιναρια 300 ωρων και ετσι να διοριστω στο δημοσιο χωρις καν ΑΣΕΠ (αν και ημουν επιτυχουσα). Ηταν επιλογη μου να εργαζομαι 8 -5 συνειδητα. Ειμαι υπευθυνη σε συγκεκριμενο τμημα, μου πληρωνουν πολλα απο τα σεμιναρια μου, τα υλικα μου, τα τεστ μου και μπορω να κανω το λειτουργημα μου (γιατι δεν το θεωρω επαγγελμα) ανεμποδιστα . Ειναι επιλογη μου αντι να γυριζω απο πολη σε πολη (δεν το κατηγορω απλα δεν μπορω για οικογενειακους και επιστημονικους λογους να το κανω).

Τωρα σκεφτομαι να ξεκινησω ενα διδακτορικο. Θα με στηριξουν οι ανθρωποι απ'ολες τις πλευρες.

Αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι ειναι πολυ ευκολο να βγαινουμε και να ευλογουμε τα γενια μας. Δεν θα το εκανα και γι'αυτο δεν μιλουσα εως τωρα παρολο που ακουστηκαν τρελες ανακριβειες απο ανθρωπους που δεν εχουν καμια επαφη με το συγκεκριμενο χωρο. Οταν ομως θιγεται συλληβδην μια ομαδα ανθρωπων που καθημερινα προσπαθει με αγαπη, ενδιαφερον και θεωρητικο και πρακτικο υποβαθρο να κανει σωστα αυτο που εχει σπουδασει και αγαπα δεν μπορω να εκφρασω την ανησυχια μου για την απαξιωση των ιδιωτικων εκπαιδευτικων (εχεις δει το ποσοστο που παιρνει εκπαιδευτικη αδεια για μεταπτυχιακο ή διδακτορικο?- εμεις πληρωνουμε τα χρηματα για τις εκπαιδευτικες αδειες μεσω του ΕΛΙΓΕ που μας κρατανε)

Και αυτο που λες οτι καποιοι κρυβουν πολυ καλα την ανεπαρκεια τους στο ιδιωτικο σχολειο μηπως θελεις να σου θυμισω ποσοι εκπαιδευτικοι ειναι ανεπαρκεις στο δημοσιο και δεν εκδιωκονται γιατι προστατευονται απο διευθυντες σχολειων γραφειων και υπουργειων?

Στο ιδιωτικο σχολειο ολα μεγενθυνονται γιατι οταν το ο γονιος πηγαινει καθε μηνα και αφηνει καποια χρηματα δεν αφηνει κανενα περιθωριο για λαθη και ακομη και μικρες αδυναμιες του εκπαιδευτικου τις κανει τεραστιες και δεν τις συγχωρει. Θα ηθελα λοιπον προσβλητικα σχολεια του τυπου "στο ιδιωτικο δουλευουν οι αχρηστοι που δεν περνουν ΑΣΕΠ" να λειπουν γιατι αν αρχισω να αναφερω ποσους ξερω που περασαν ΑΣΕΠ αλλα ειναι ανικανοι και επικινδυνοι να ειναι διπλα σε παιδια δεν θα υπαρχει τελος.

Για το τελος θα ηθελα να ρωτησω κατι αλλο. Αφου οι εκπαιδευτικοι στο δημοσιο ειναι τοσο αξιολογοι (πραγμα για το οποιο δεν εχω καμια αμφιβολια αφου καλοι και κακοι υπαρχουν παντου) γιατι αντιδρουν τοσο με την αξιολογηση τους?

Εγω επειτα απο αρκετα χρονια εργασιας με δυο πτυχια και δυο μεταπτυχιακα με εμπειρια χρονων ως εκπαιδευτρια και συντονιστρια ομαδων, με χρονια επιμορφωσης στην ειδικοτητα μου και στις νεες τεχνολογιες, με συμμετοχη στους αντιστοιχους επιστημονικους συλλογους και αξιολογουμαι ανα τακτα χρονικα διαστηματα . Το ιδιο και οι υπολοιποι συναδελφοι μου. Δεν θα δεχτω λοιπον σε καμια περιπτωση να κατακρινομαστε και να κατηγορουμαστε αβασανιστα απο συναδελφους επειδη δεν επιλεξαμε να διοριστουμε στο δημοσιο αν και μπορουσαμε. Δεν επιλεγουν ολοι να γυριζουν με τα παιδια τους απο πολη σε πολη για να γινουν μονιμοι δημοσιοι υπαλληλοι . Πρεπει να κατηγορηθουν γι'αυτο?

 

 

Είμαι σίγουρη οτι για να έχεις κάνει τόσα πολλά πάνω στο επάγγελμα είσαι σαφώς καταρτισμένη και έχεις την εκτίμησή μου γι αυτό. Ωστόσο νομίζω πως είσαι εξαίρεση. Οπως εξαίρεση πρέπει να είναι το σχολείο στο οποίο δουλεύεις για να σου παρέχει τόσες ελευθερίες. Ο κανόνας νομίζω δεν είναι αυτό που περιγράφεις. Είσαι η πρώτη περίπτωση που ακούω να δουλεύει στο ιδιωτικό και να είναι ευχαριστημένη και έχω ακούσει και βιώσει δεκάδες περιπτώσεις που είχαν να πουν τα χειρότερα. Γι αυτό και μίλησα για τις περισσότερες περιπτώσεις.

Άλλωστε και καθαρά με την λογική, από την στιγμή που υπάρχουν αποτυχόντες του ασεπ κάπου βρίσκουν άλλου δουλειά. Ας το πάρουμε λοιπόν αλλιώς... Δεν είναι όλοι όσοι δουλεύουν στον ιδιωτικό αποτυχόντες του ασεπ, αλλά όλοι οι αποτυχόντες του ασεπ δουλεύουν στον ιδιωτικό, άρα ένα μεγάλο ποσοστό αυτών είναι αποτυχόντες. Επίσης στα διάφορα ιδιωτικά με τα οποία ήρθα σε επαφή και όσα έχω ακούσει πληρώνουν ελάχιστα, με εξαντλητικά ωράρια και φυσικά δεν υπάρχει η μονιμότητα (που σαφώς και δεν πρέπει να υπάρχει όπως υπάρχει, αλλά δεν λεει κανείς όχι όταν του την προσφέρουν). Κι εγώ έχω οικογένεια και υποχρεώσεις αλλά προτιμώ να πληρώνομαι χίλια και όχι πεντακόσια ευρώ και να τα παίρνω στα σίγουρα για να μη μιλήσω για όλα τα υπόλοιπα, άδειες, ασφάλεια και τα λοιπά που είναι σαφώς καλύτερα. Επίσης προτιμώ να γυρνάω σπίτι μου νωρίς και να είμαι κοντά στο παιδί μου και να μη γυρνάω στις 6 το απόγευμα ή και αργότερα. Η γνώμη μου είναι οτι δεν τα αφήνει εύκολα αυτά κάποιος, μόνο και μόνο για να μην χαραμίσει 2-3 χρόνια εκτός, τα οποία δεν είναι ευχάριστα σε κανέναν αλλά σου εξασφαλίζουν την υπόλοιπη ζωή σου. Δεν κρίνω την επιλογή σου, απλά σου λέω οτι δεν είναι πολλοί αυτοί που θα σκεφτούν το ίδιο. Ίσως γιατί δεν υπάρχουν πολλά ιδιωτικά που να είναι τόσο γενναιόδωρα με τους υπαλλήλους! Ξέρω ανθρώπους που παράτησαν δυο και τρία παιδιά πίσω τους για τον διορισμό τους και δεν είναι λίγοι. Δεν μπορεί να είναι τόσο ηλίθιοι ή αδιάφοροι για τα παιδιά τους. Ειδικά τις ημέρες που ζούμε τώρα δεν θυσιάζεις εύκολα όλα τα καλά του δημοσίου. (Προς το παρόν τουλάχιστον, από αύριο δεν ξέρουμε τι θα ισχύει και εκεί)

 

Οσο για την αξιολόγηση... είπαμε είναι μεγάλη συζήτηση. Εσένα σε αξιολογεί η επιχείρηση στην οποία δουλεύεις, γιατί έχει κέρδος από σένα και την αφορά να είσαι κερδοφόρο στοιχείο, είτε αυτό έχει να κάνει με την αποδοτικότητά σου, είτε με το προφίλ σου και τους ευχαρηστημένους γονείς, είτε και με τα δύο. Στο δημόσιο, δεν υπάρχει κάποιος που άμεσα έχει κέρδος από την αποδοτικότητά σου για να μπορεί να σε κρίνει αμερόληπτα. Ο διευθυντής μπορεί να είναι λιγότερο καταρτισμένος (συνήθως είναι γιατί είναι παλαιότερος) από σένα και να μην είναι σε θέση να σε κρίνει όπως επίσης μπορεί να είναι κολλητός σου φίλος ή ορκισμένος εχθρός. Δεν έχει άμεσο κέρδος από το να σε κρίνει αντικειμενικά με βάση την αποδοτικότητά σου. Είμαι υπέρ της αξιολόγησης με έναν τρόπο που πραγματικά θα μπορεί να διαχωρίσει τον καλό δάσκαλο από τον κακό δάσκαλο και όχι ένα σύστημα που θα προωθεί τον δικτυωμένο δάσκαλο και αυτόν που πάει με τα νερά των συμβούλων,των συνδικαλιστών, των συναδέλφων, του προισταμένου κλπ. Ένα σύστημα σαν τον ασεπ, σαν τις πανελλαδικές.. να εξετάζονται οι γνώσεις μας σε ένα επίπεδο που δεν θα υπάρχουν τα στοιχεία μας πουθενά σε κοινή θέα. Αλλά και πάλι θα μου πεις, άλλο στην θεωρία και άλλο στην πράξη! Βλέπεις είναι μεγάλο θέμα...

 

Προσωπικά θέλω πάρα πολύ να υπάρχει αξιολόγηση για να αποφύγω συναδέλφους που δεν θα μπορώ να συνεργαστώ, και το λέω γιατί την έχω πατήσει, αλλά φοβάμαι πως υπάρχει κίνδυνος να επικρατήσουν οι δικτυωμένοι εκπαιδευτικοί και όχι οι ικανοί. Δεν ξέρω πραγματικά ποιος θα είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος να κριθούμε για τις ικανότητές μας. Ορίστε, θέμα για συζήτηση!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Όσοι ψηφίσαμε υπέρ των ιδιωτικών, δεν μιλάμε φυσικά για όλα τα ιδιωτικά. Μιλάμε για κάποια που θεωρούμε καλά, εμείς, υποκειμενικά. Το σημαντικό είναι ότι αυτά τα 'καλά', αν δεν υπάρχει ζήτημα χρημάτων, μπορούμε να τα επιλέξουμε, να στείλουμε τα παιδιά μας εκεί και να έχουμε εμπιστοσύνη ότι μέχρι να τελειώσουν τα παιδιά μας, οι βασικοί άξονες εκπαίδευσης, αυτά που συμφωνήσαμε δηλαδή, θα μείνουν σταθερά.

Επιχειρήματα του ότι δεν χρειάζεται ιδιωτικό για να περάσει ιατρική, ή ότι και στο ιδιωτικό κάνουν ιδιαίτερα, είναι απολύτως αληθή.

Απλά η καλή εκπαίδευση δεν σημαίνει να περάσεις στο πανεπιστήμιο, και ιδιαίτερα κάνει ελεύθερα όποιος θέλει.

Απορώ, γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Ακόμα και η Υπουργός Παιδείας αποδέχεται ότι έχουμε ένα άθλιο σύστημα εκπαίδευσης. Πιεστικό, απαρχαιωμένο κλπ κλπ. χωρίς μέσα, χωρίς πόρους. Κανένας από αυτούς που υπηρετούν το σύστημα αυτό -ούτε κάν ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου- δεν το υποστηρίζει, και στο φόρουμ αυτό, ακούς τα καλύτερα, σαν να μιλάμε για τη Φιλανδία. Οι γονείς αγοράζουν χαρτί και μαρκαδόρους, ενώ τα παιδιά στα ιδιωτικά κάνουν καλλιτεχνικά σε εργαστήρια με όλα τα μέσα. Οι πολλοί εκπαιδευτικοί που ξέρω στα δημόσια κάνουν τη δουλειά τους όσο καλά μπορούν, αλλά γκρινιάζουν συνέχεια και δεν τους αδικώ. Οταν βέβαια το δημόσιο ήταν καλός εργοδότης, όλοι ήθελαν να μπουν εκεί. Τώρα, δεν ξέρω πια.

Οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου, που είναι εδώ μέσα, υποστηρίζουν το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα φανατικά. Στις παρέες -έχω βρεθεί πολλές φορές- τούς βέβαια λένε ότι δεν έχουν πετρέλαιο, ότι καλούν τους γονείς να επιδιορθώσουν τα ξηλωμένα πλακάκια της αίθουσας.

Εγώ, όταν κάνω κριτική, μιλάω για το σύστημα όχι για τους ανθρώπους.

Οι οικονομικές συνθήκες μπορεί να με υποχρεώσουν κι εμένα να στείλω το παιδί μου στο δημόσιο της γειτονιάς, που έχω ακούσει ότι είναι από τα καλά. Όμως δεν θα πω ότι συγκρίνεται με κάποια καλά ιδιωτικά. Θα αναγκαστώ να αναλάβω ένα μεγάλο μέρος της μόρφωσής του. Στο πανεπιστήμιο πάντως θα περάσει, αν θέλει, βέβαια.:wink:

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια αφου ολοι συμφωνουμε στο οτι το εκπαιδευτικο συστημα πασχει,,απο γονεις μεχρι εκπαιδευτικους υπουργους ολους,,,τοτε τι ειναι αυτο που μας εμποδιζει να το αλλαξουμε??,,,,,,γιατι δεν αλλαζουν την ολη κατευθυνση??

 

σε ποια συμφεροντα κολλαμε και δεν αλλαζει τιποτα προς το καλυτερο??

 

το θεμα της παιδειας δεν θα επρεπε να ειναι θεμα υπουργειου,,,δεν θα επρεπε να υπαρχει υπουργειο παιδειας,,,θα επρεπε να αποδεσμευτει το θεμα της παιδειας απο τα εκαστοτε υπουργεια κυβερνησεις,,,θα επρεπε να ειναι στα χερια μιας ανεξερτητης αρχης ακαδημαικων τιποτε αλλο

 

νομιζω οτι το ολο πανηγυρι με την εκπαιδευση ειναι απλα μια δεξαμενη ψηφοφορων για τα κομματα και τιποτε παραπανω,,,αυτο εξυπηρετουσαμ και αυτο συνεχιζουν να εξυπηρετουν

Link to comment
Share on other sites

Καλη μου ioanna ntorm, όπως ανέφερες ο καθένας αξιολογεί τις συνθήκες που θέλει να εργαζεται,σταθμίζει τα υπέρ και τα κατά και αποφασίζει τι θελει να κανει.

Αν ο κάθε σχολάρχης-ιδιοκτητης επιθυμει να προσλαμβανει φτηνο και ανεκπαίδευτο προσωπικο -οπως αναφερεις- αυτο θα το βρει μπροστα του.

Αυτοι που θελουν να προσλαμβανουν ασχετο προσωπικο και να το βαζουν να κανει φυλαξη συνοδεια γραμματεια και οτιδηποτε αλλο αργα ή γρηγορα κλείνουν.

Οι γονεις δεν ειναι χαζοι. Ξερεις ποσο αυστηροι ειναι αν αντιληφθουν οτι τα χρηματα που δινουν καθε μηνα δεν εχουν αντικρυσμα? Δεν μπορεις να φανταστεις!!!

Το ιδιωτικο σχολειο ανηκει στον ιδιωτικο τομεα που σημαινει οτι πανευκολα ενας γονιος αν καταλαβει οτι τον κοροιδευουν θα αλλαξει σχολειο. Εχει απαιτησεις και δεν βολευεται επαναπαυεται ποτε. Σε πληροφορω οτι ειχαμε δασκαλες που δεν μπορεσαν να στεριωσουν με τιποτα με τον τροπο που εργαζονταν στο σχολειο και ομως ολες εργαζονται στο δημοσιο και χωρις ΑΣΕΠ αφου ανετα πηγαν αναπληρωτριες και διοριστηκαν με προυπηρεσια.

Και αν για καποιους τα 2-3 χρονια στην περιφερεια οπως λες δεν αποτελουν προβλημα υπάρχουν δασκαλες που δεν μπορουν να παρουν τα παιδια τους και να αφησουν το συζυγο ή εχουν δανεια και δεν μπορουν να συντηρησουν δυο σπιτια ή αλλες υποχρεωσεις . Παλιοτερα το κυνηγι του δημοσιου ηταν αυτοσκοπος και καποιοι θα εμεναν και δεκα χρονια μακρια απο τα σπιτια τους για να γινουν δημοσιοι υπάλληλοι. Καποιοι εβλεπαν οτι στο συγκεκριμενο χωρο δεν εχεις καμια ελπιδα βελτιωσης αν δεν εχεις τα μεσα οπως ανεφερες και εσυ και οτι μπορει να αξιολογηθουν απο ανθρωπους ασχετους με οποιοδηποτε αλλο κριτηριο (π.χ. κομματικο). Εγω λοιπον και αλλοι αποφασισαμε οτι θελουμε να δουλεψουμε χωρις να κοιταμε το ρολοι και να κανουμε και αλλα πραγματα που εχουν σχεση με την επιστημη μας. Οπως καλοι και κακοι υπαρχουν παντου ετσι και στα ιδιωτικα (επετρεψε μου να εχω αποψη γιατι εχω κανει αξιολογησεις παιδιων σε πολλα απο αυτα και εχω εικονα) υπάρχουν πολλων ειδων φρουτα. Εχει αυτα που πουλανε "μουρη" (ιδιοκτητη πισινα, γηπεδο 5 επί 5 και μαρμαρινους διαδρομους ) και πληρωνεις 10000 το πρεστιζ και τις γνωριμιες που θακανει το παιδι σου και θα το βοηθησουν στην επαγγελματικη του ζωη. Καποια στιγμη μπορει να γινει και υπουργός ή βουλευτης. Εχει αλλα που θα σου πουλησουν την ξενοφερτη κουλτουρα που διαθετουν κανοντας το παιδι σου "πολιτη του κοσμου" . Θα μαθει 2-3 ξενες γλωσσες και θα σπουδασει στο εξωτερικο (Αυτα θα τα καταφερνε το παιδι σου και με μια καλη Αγγλιδα με 2 ωρες μαθημα την εβδομαδα δεν θα χρειαζοταν να ειναι 3 ωρες καθε μερα μεσα σε ενα σχολικο). Εχει σχολεια τρυπες που δεν πληρωνουν ουτε για το βαψιμο , που οι εκπαιδευτικοι ειναι χωρις προσοντα και εχουν να πληρωθουν 6 μηνες (επισης και μεγαλοσχολεια κανουν να πληρωσουν τοσο ενω οι ιδιοκτητες τους ζουν σε βιλες στο ψυχικο και στη φιλοθεη). Εχει ομως και σχολεια που που οι ιδιοκτητες τους πονανε καθε στοιχειο, καθε ιχνος αυτου του σχολειου. Πολλοι ειναι 2ης ή 3ης γενιας που εργαζεται μεσα ολης τους η οικογενεια, που στελνουν τα παιδια τους στο εξωτερικο για να τα σπουδασουν και να μαθουν οτι πιο καινουριο για να φερουν κατι νεο στο σχολειο, που οι ιδιοι οι διευθυντες βγαινουν στην αυλη οταν βρεχει να σφουγγαρισουν τα νερα για να μη γλιστρησουν τα παιδια, που καθονται απο πανω τους την ωρα της μελετης για να ελεγξουν την προοδο του παιδιου που δεν εχουν προσωπικη ζωη οχι για το χρημα αλλα γιατι πηγαινουν παντα πρωτοι και φευγουν τελευταιοι. Σεβονται τους γονεις και κάποιοι απο τους τωρινους γονεις ηταν μαθητες του σχολειου.

Μην τα βαζουμε λοιπον ολα στο ιδιο καλαθι . Υπαρχουν σουπερ μαρκετ με τιμη ντελικατεσεν και υπαρχουν ντελικατεσεν με τιμη που σε εκπληττει. Τωρα αν καποιος γονιος παει σε ενα σχολειο επειδη εκει πηγαινουν και τα παιδια του ταδε τραγουδιστη και κανει καθε χρονο ταξιδι στη Νεα Υορκη τι να πω.... Ο καθενας επιλεγει αυτο που νομιζει καταλληλο για τα παιδια του.

Link to comment
Share on other sites

Τα σχολικά κτήρια εδώ και πολλά χρόνια ανήκουν στους Δήμους. Αν με τον ίδιο ζήλο που πιέζουμε για να φτιάξει ο δήμος τό δρομάκι μπροστά στο σπίτι μας, πιέζαμε για να φτιάξει τα ηλεκτρολογικά του σχολείου, τότε δεν θα είμασταν στην κατάσταση αυτή, κτιριακά, τουλάχιστον. Μήπως τελικά κι εμείς δεν το θεωρούμε τόσο σημαντικό, αλλά βασιζόμαστε στο ιδιαίτερο που θα του κάνουμε.

 

Επίσης να διαφωνήσω με την αγαπητή kel, τουλάχιστον στο ότι, όχι τα αγγλικά που θα του μάθει μία καλή αγγλίδα δύο ώρες την εβδομάδα δεν έχουν καμία σχέση με τα αγγλικά που θα μάθει, αν κάνει κάποια σχολίκά μαθήματα στα αγγλικά, μία εκπαιδευτική δραστηριότητα στα αγγλικά (πχ. θέατρο ή αγγλόφωνη εφημερίδα), και γενικά μία συνολική επαφή με τη γλώσσα και τον πολιτισμό μίας χώρας μέσα από μία συντονισμένη διαδικασία.

Πίστεψέ με, έχω πολλά πολλά παραδείγματα και πολύ προσωπικά. Πάντως το Proficiency το παίρνεις και στις δύο περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Στο δημόσιο, δεν υπάρχει κάποιος που άμεσα έχει κέρδος από την αποδοτικότητά σου για να μπορεί να σε κρίνει αμερόληπτα. Ο διευθυντής μπορεί να είναι λιγότερο καταρτισμένος (συνήθως είναι γιατί είναι παλαιότερος) από σένα και να μην είναι σε θέση να σε κρίνει όπως επίσης μπορεί να είναι κολλητός σου φίλος ή ορκισμένος εχθρός. Δεν έχει άμεσο κέρδος από το να σε κρίνει αντικειμενικά με βάση την αποδοτικότητά σου.

 

Δεν κατάλαβα τι θα πει κέρδος το ζητούμενο είναι τα παιδιά να βγαίνουν από τα σχολεία σωστοί και υπεύθυνοι άνθρωποι ώστε να μην γίνονται υποχείρια κανενός ούτε πολιτικού ,ούτε δικτυωμένου για να βρουν μία δουλειά.Και επειδή τα περισσότερα σχολεία είναι δημόσια το κέρδος θα ήταν αυτό,επειδή δεν πληρώνουμε άμεσα το σχολείο δεν πρέπει να έχουμε και απαιτήσεις??? Ναι θέλουμε οι δάσκαλοι-καθηγητές να λειτουργούν όπως αρμόζει και πρέπει και όχι να κοιτάνε το ρολόι τους .Στο λύκειο για παράδειγμα τόσα παιδιά συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους και όπου περάσουν χωρίς να υπάρχει ο σωστός προσανατολισμός δε θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να του δώσει να συμπληρώσουν ένα σχετικό τεστ τόσα έχει στο διαδίκτυο.Μπορεί και να το κάνουν κάποιοι (Θα ήταν ευχής έργο) αλλά θα είναι λίγοι.Το να μπορεί να ξεχωρίσει ένα παιδί που μπορεί να σπουδάσει (ή και μη) αυτό θα ήταν κέρδος.Θυμάμαι σε εμάς που είχαμε μάθημα ΣΕΠ 1ον)μας το δίδασκε μία καθηγήτρια άσχετη με το αντικείμενο και 2ον)σαν μάθημα το έβαλαν την τελευταία ώρα που όλοι γνωρίζουμε πως είναι μία ώρα δύσκολη για όλους καθηγητές-μαθητές.Κέρδος δεν είναι μόνο το χρήμα αλλά και η ποιότητα των ανθρώπων που θα βγουν στην κοινωνία και μη μου πείτε πως αυτά διδάσκονται στην οικογένεια γιατί από ότι ξέρω τη σήμερον ημέρα όταν δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ οι γονείς δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο να μάθουν στα παιδιά αξίες εξού και η αύξηση της νεανικής παραβατικότητας .

Δυστυχώς το σύστημα κατά αυτόν τον τρόπο εξυπηρετεί σκοπούς για αυτό και το τηρούν τόσα χρόνια(φροντιστήρια-παραπαιδεία-ιδ.σχολεία-ιδιαίτερα) έτσι και έτσι θα πάει.Που είναι το δύσκολο να βρουν ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα από το εξωτερικό να το αντιγράψουν και να το προσαρμόσουν στα ελληνικά δεδομένα εδώ αντιγράφουν αλλά και άλλα αυτό είναι τόσο ακατόρθωτο πια????

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλη μου ioanna ntorm, όπως ανέφερες ο καθένας αξιολογεί τις συνθήκες που θέλει να εργαζεται,σταθμίζει τα υπέρ και τα κατά και αποφασίζει τι θελει να κανει.

Αν ο κάθε σχολάρχης-ιδιοκτητης επιθυμει να προσλαμβανει φτηνο και ανεκπαίδευτο προσωπικο -οπως αναφερεις- αυτο θα το βρει μπροστα του.

Αυτοι που θελουν να προσλαμβανουν ασχετο προσωπικο και να το βαζουν να κανει φυλαξη συνοδεια γραμματεια και οτιδηποτε αλλο αργα ή γρηγορα κλείνουν.

Οι γονεις δεν ειναι χαζοι. Ξερεις ποσο αυστηροι ειναι αν αντιληφθουν οτι τα χρηματα που δινουν καθε μηνα δεν εχουν αντικρυσμα? Δεν μπορεις να φανταστεις!!!

Το ιδιωτικο σχολειο ανηκει στον ιδιωτικο τομεα που σημαινει οτι πανευκολα ενας γονιος αν καταλαβει οτι τον κοροιδευουν θα αλλαξει σχολειο. Εχει απαιτησεις και δεν βολευεται επαναπαυεται ποτε. Σε πληροφορω οτι ειχαμε δασκαλες που δεν μπορεσαν να στεριωσουν με τιποτα με τον τροπο που εργαζονταν στο σχολειο και ομως ολες εργαζονται στο δημοσιο και χωρις ΑΣΕΠ αφου ανετα πηγαν αναπληρωτριες και διοριστηκαν με προυπηρεσια.

Και αν για καποιους τα 2-3 χρονια στην περιφερεια οπως λες δεν αποτελουν προβλημα υπάρχουν δασκαλες που δεν μπορουν να παρουν τα παιδια τους και να αφησουν το συζυγο ή εχουν δανεια και δεν μπορουν να συντηρησουν δυο σπιτια ή αλλες υποχρεωσεις . Παλιοτερα το κυνηγι του δημοσιου ηταν αυτοσκοπος και καποιοι θα εμεναν και δεκα χρονια μακρια απο τα σπιτια τους για να γινουν δημοσιοι υπάλληλοι. Καποιοι εβλεπαν οτι στο συγκεκριμενο χωρο δεν εχεις καμια ελπιδα βελτιωσης αν δεν εχεις τα μεσα οπως ανεφερες και εσυ και οτι μπορει να αξιολογηθουν απο ανθρωπους ασχετους με οποιοδηποτε αλλο κριτηριο (π.χ. κομματικο). Εγω λοιπον και αλλοι αποφασισαμε οτι θελουμε να δουλεψουμε χωρις να κοιταμε το ρολοι και να κανουμε και αλλα πραγματα που εχουν σχεση με την επιστημη μας. Οπως καλοι και κακοι υπαρχουν παντου ετσι και στα ιδιωτικα (επετρεψε μου να εχω αποψη γιατι εχω κανει αξιολογησεις παιδιων σε πολλα απο αυτα και εχω εικονα) υπάρχουν πολλων ειδων φρουτα. Εχει αυτα που πουλανε "μουρη" (ιδιοκτητη πισινα, γηπεδο 5 επί 5 και μαρμαρινους διαδρομους ) και πληρωνεις 10000 το πρεστιζ και τις γνωριμιες που θακανει το παιδι σου και θα το βοηθησουν στην επαγγελματικη του ζωη. Καποια στιγμη μπορει να γινει και υπουργός ή βουλευτης. Εχει αλλα που θα σου πουλησουν την ξενοφερτη κουλτουρα που διαθετουν κανοντας το παιδι σου "πολιτη του κοσμου" . Θα μαθει 2-3 ξενες γλωσσες και θα σπουδασει στο εξωτερικο (Αυτα θα τα καταφερνε το παιδι σου και με μια καλη Αγγλιδα με 2 ωρες μαθημα την εβδομαδα δεν θα χρειαζοταν να ειναι 3 ωρες καθε μερα μεσα σε ενα σχολικο). Εχει σχολεια τρυπες που δεν πληρωνουν ουτε για το βαψιμο , που οι εκπαιδευτικοι ειναι χωρις προσοντα και εχουν να πληρωθουν 6 μηνες (επισης και μεγαλοσχολεια κανουν να πληρωσουν τοσο ενω οι ιδιοκτητες τους ζουν σε βιλες στο ψυχικο και στη φιλοθεη). Εχει ομως και σχολεια που που οι ιδιοκτητες τους πονανε καθε στοιχειο, καθε ιχνος αυτου του σχολειου. Πολλοι ειναι 2ης ή 3ης γενιας που εργαζεται μεσα ολης τους η οικογενεια, που στελνουν τα παιδια τους στο εξωτερικο για να τα σπουδασουν και να μαθουν οτι πιο καινουριο για να φερουν κατι νεο στο σχολειο, που οι ιδιοι οι διευθυντες βγαινουν στην αυλη οταν βρεχει να σφουγγαρισουν τα νερα για να μη γλιστρησουν τα παιδια, που καθονται απο πανω τους την ωρα της μελετης για να ελεγξουν την προοδο του παιδιου που δεν εχουν προσωπικη ζωη οχι για το χρημα αλλα γιατι πηγαινουν παντα πρωτοι και φευγουν τελευταιοι. Σεβονται τους γονεις και κάποιοι απο τους τωρινους γονεις ηταν μαθητες του σχολειου.

Μην τα βαζουμε λοιπον ολα στο ιδιο καλαθι . Υπαρχουν σουπερ μαρκετ με τιμη ντελικατεσεν και υπαρχουν ντελικατεσεν με τιμη που σε εκπληττει. Τωρα αν καποιος γονιος παει σε ενα σχολειο επειδη εκει πηγαινουν και τα παιδια του ταδε τραγουδιστη και κανει καθε χρονο ταξιδι στη Νεα Υορκη τι να πω.... Ο καθενας επιλεγει αυτο που νομιζει καταλληλο για τα παιδια του.

 

Εγώ θα συμφωνήσω σε όλα όσα λες εκτός από το ότι είναι το ίδιο να κάνεις ιδιαίτερο 2-3 ώρες με μια Αγγλίδα, με το να κάνεις 11 ώρες ξένες γλώσσες την εβδομάδα μέσα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του σχολείου... Και που είναι το κακό να σπουδάσει κανείς στο εξωτερικό; Κι εσύ τα μάστερ στο εξωτερικό δεν τα έκανες; Επίσης δεν καταλαβαίνω πως αυτός ο τύπος σχολείου συγκεκριμένα συνδυάζεται με τις 3 ώρες στο σχολικό...

Τέλος πάντων, καλό θα ήταν να σκεφτόμαστε πιο ΣΦΑΙΡΙΚΑ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα τι θα πει κέρδος το ζητούμενο είναι τα παιδιά να βγαίνουν από τα σχολεία σωστοί και υπεύθυνοι άνθρωποι ώστε να μην γίνονται υποχείρια κανενός ούτε πολιτικού ,ούτε δικτυωμένου για να βρουν μία δουλειά.Και επειδή τα περισσότερα σχολεία είναι δημόσια το κέρδος θα ήταν αυτό,επειδή δεν πληρώνουμε άμεσα το σχολείο δεν πρέπει να έχουμε και απαιτήσεις??? Ναι θέλουμε οι δάσκαλοι-καθηγητές να λειτουργούν όπως αρμόζει και πρέπει και όχι να κοιτάνε το ρολόι τους .Στο λύκειο για παράδειγμα τόσα παιδιά συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους και όπου περάσουν χωρίς να υπάρχει ο σωστός προσανατολισμός δε θα μπορούσε κάποιος καθηγητής να του δώσει να συμπληρώσουν ένα σχετικό τεστ τόσα έχει στο διαδίκτυο.Μπορεί και να το κάνουν κάποιοι (Θα ήταν ευχής έργο) αλλά θα είναι λίγοι.Το να μπορεί να ξεχωρίσει ένα παιδί που μπορεί να σπουδάσει (ή και μη) αυτό θα ήταν κέρδος.Θυμάμαι σε εμάς που είχαμε μάθημα ΣΕΠ 1ον)μας το δίδασκε μία καθηγήτρια άσχετη με το αντικείμενο και 2ον)σαν μάθημα το έβαλαν την τελευταία ώρα που όλοι γνωρίζουμε πως είναι μία ώρα δύσκολη για όλους καθηγητές-μαθητές.Κέρδος δεν είναι μόνο το χρήμα αλλά και η ποιότητα των ανθρώπων που θα βγουν στην κοινωνία και μη μου πείτε πως αυτά διδάσκονται στην οικογένεια γιατί από ότι ξέρω τη σήμερον ημέρα όταν δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ οι γονείς δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο να μάθουν στα παιδιά αξίες εξού και η αύξηση της νεανικής παραβατικότητας .

Δυστυχώς το σύστημα κατά αυτόν τον τρόπο εξυπηρετεί σκοπούς για αυτό και το τηρούν τόσα χρόνια(φροντιστήρια-παραπαιδεία-ιδ.σχολεία-ιδιαίτερα) έτσι και έτσι θα πάει.Που είναι το δύσκολο να βρουν ένα καλό εκπαιδευτικό σύστημα από το εξωτερικό να το αντιγράψουν και να το προσαρμόσουν στα ελληνικά δεδομένα εδώ αντιγράφουν αλλά και άλλα αυτό είναι τόσο ακατόρθωτο πια????

 

 

ΣΕΠ, ΣΕΠ, τί ήταν αυτό στο σχολείο που πήγαινα;;; Αααα, ναι, η ώρα του ΤΙΠΟΤΑ ή ώρα του παιδιού και της πλάκας... Ούτε ο οδηγός σπουδών με τις βασικές πληροφορίες για τις σχολές δεν υπήρχε τότε... Στην τύχη και από πληροφορίες γνωστών όλοι ήμασταν...

Link to comment
Share on other sites

ΣΕΠ, ΣΕΠ, τί ήταν αυτό στο σχολείο που πήγαινα;;; Αααα, ναι, η ώρα του ΤΙΠΟΤΑ ή ώρα του παιδιού και της πλάκας... Ούτε ο οδηγός σπουδών με τις βασικές πληροφορίες για τις σχολές δεν υπήρχε τότε... Στην τύχη και από πληροφορίες γνωστών όλοι ήμασταν...

και έτσι την πατάνε τα περισσότερα παιδιά και δεν σπουδάζουν ή μένουν απ'έξω λόγω μη συμπλήρωσης σωστού μηχανογραφικού.τα παιδιά των δικηγορων ξέρουν ότι θα ακολουθήσουν το επάγγελμα των γονιών τους (και ας μην το θέλουν πολλές φορές) της καθαρίστριας τι θα γίνει ή της απλής νοικοκυράς διότι πέρα από το περιβόητο "διάβασε για να σπουδάσεις" δε θυμάμαι κάτι άλλο.

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

Εμάς το ΣΕΠ το έκανε ο βιολόγος, ο οποίος μας έκανε και φυσικοχημεία σε β και γ γυμνασίου. Εγώ ήμουν του 19-20, παρόλα αυτά έφαγα τα μούτρα μου στο λύκειο (αρχικά και μου πήρε ένα χρόνο να συνέλθω)γιατί αυτά που μας δίδασκε ήταν ενεπαρκή και χαμηλού επιπέδου και δεν πήγαινα φροντιστήριο. Ο κύριος το έπαιζε γκόμενος, τα είχε με μαθήτρια της γ΄(παντρεμένος) και την ώρα του ΣΕΠ λέγανε όοοοοοοτι, βλακείες μπορείς να φανταστείς...

Link to comment
Share on other sites

pashalitsa,εχεις που δίκιο που μίλησες ετσι γιατι προφανως δεν καταφερα απο τα γραφομένα μου να επικοινωνήσω το μήνυμά μου σωστα. Καταρχην μιλησα για διαφορους τυπους σχολειων και οχι για καποιο που συγκεντρωνει ολα τα αρνητικα μαζι.

Δεν εννοουσα οτι ειναι αρνητικο να επιλεγεις ενα ξενόγλωσσο σχολείο για το παιδι σου ή με πολλες διδακτικες ωρες ξενες γλώσσες ουτε να σπουδασει καποιος στο εξωτερικο. Για το δευτερο δεν το συζηταω καν και οχι γιατι εχω σπουδασει εξω αλλα γιατι τα πανεπιστημια μας εχουν τα χαλια τους. Εννοούσα οτι υπάρχουν σχολεια που "πουλάνε " τη συγκεκριμενη παροχη χωρις αντικρυσμα δηλαδη δεν κανουν κατι καλυτερο απο ενα φροντιστηριο ή ενα ιδιαιτερο ομως το παρουσιαζουν σαν το παιδι να αποκτα βιωματα και κουλτουρα τα οποια ομως στην ουσια δεν προσφερουν. Το υφος μου ηταν σαρκαστικο όχι για τα σχολεια που εχουν ουσιαστικη παροχη αλλα γι'αυτα που "ισχυριζονται " ότι το πραττουν αλλα πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες.

Τελος για το σχολικο αυτο που εννοω ειναι οτι και εμεις οι γονεις κανουμε λαθη. Υπάρχουν γονεις που στελνουν τα παιδια τους απο τη μια ακρη της Αττικης στην αλλη με μονο κριτηριο οτι στο ταδε σχολειο πηγαινει το παιδι του βουλευτη, του υπουργου ή του τραγουδιστη. Γνωμη μου ειναι οτι κανενα σχολειο δεν αξιζει να ταλαιπωρειται το παιδι μας δυο ωρες το πρωι και δυο το μεσημερι καθε ημερα.

Οσοναφορα το αν ειμαι υποκειμενικη ειναι γνωστο οτι εργαζομαι σε ιδιωτικο σχολειο(ποτε δεν το εκρυψα αυτο αλλα και ποτε δεν ανεφερα δημοσιως το ονομα του και ουδεποτε εκανα σχολιο για αλλο σχολειο ονομαστικα αν και για καποια γνωριζω προσωπα και καταστασεις). Απο την αλλη πλευρα οσο υποκειμενικη και να ειμαι γνωριζω αρκετα πραγματα εκ των εσω που ισως η δικη μου υποκειμενικη αποψη εχει και αλλες παραμετρους που μπορει να μην τις εχει δει καποιος που δεν εχει εργαστει σε αυτους τους χωρους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

όλο το δημόσιο σύστημα είναι λάθος και το χειρότερο πως παίρνει τα λιγότερα κονδύλια από το κράτος δλδ εμάς που μας ξεσκίζει στην φορολογία για να πάνε στην τσέπη του κάθε μ@@@@@ υπουργού που το μόνο που κάνει είναι πειράματα επάνω στα παιδιά μας και να βάζει υπογραφές χωρίς να σκέφτεται τις οποιες συνέπειες που μπορεί να υπάρχουν π.χ όχι τη μία να δίνουν 15 μαθήματα πανελλήνιες όχι την άλλη 4 .Εδώ γιατί να μην μπορώ να παρέμβω άμεσα και να πρέπει να περιμένω μία 4ετία ΄μήπως αλλάξει τα ρούχα ο Μανωλιός και τα βάλει αλλιώς?Στη τελική δικά μου (μας) χρήματα δεν είναι,δε μου κάνετε σας αλλάζω Κύριε και όχι να σε ανέχομαι με το ζόρι.

Πανεπιστήμιο δεν πήγα αλλά με αυτά που ακούω έχω φρικάρει, τι δουλειά έχουν τα κόμματα στην Παιδεία γιατί θα πρέπει οι φοιτητές να είναι κομματικοποιημένοι γιατί να εξυπηρετούν συμφέροντα και όποιος έχει τις γνωριμίες να προχωράει.Γιατί οι πρυτάνεις να παίρνουν τη θέση τους ανάλογα με την δικτύωσή τους και το κόμμα της εξουσίας????

Δεν είναι σωστό γι'αυτό προτιμάς ένα ιδιωτικό σχολείο που ίσως εκεί τα πράγματα δεν είναι τόσο εμφανή.

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοουσα οτι ειναι αρνητικο να επιλεγεις ενα ξενόγλωσσο σχολείο για το παιδι σου ή με πολλες διδακτικες ωρες ξενες γλώσσες ουτε να σπουδασει καποιος στο εξωτερικο. Για το δευτερο δεν το συζηταω καν και οχι γιατι εχω σπουδασει εξω αλλα γιατι τα πανεπιστημια μας εχουν τα χαλια τους.

Συμφωνώ ότι κατά ένα μεγάλο μέρος έχουν τα χάλια τους...

 

Εννοούσα οτι υπάρχουν σχολεια που "πουλάνε " τη συγκεκριμενη παροχη χωρις αντικρυσμα δηλαδη δεν κανουν κατι καλυτερο απο ενα φροντιστηριο ή ενα ιδιαιτερο ομως το παρουσιαζουν σαν το παιδι να αποκτα βιωματα και κουλτουρα τα οποια ομως στην ουσια δεν προσφερουν. Το υφος μου ηταν σαρκαστικο όχι για τα σχολεια που εχουν ουσιαστικη παροχη αλλα γι'αυτα που "ισχυριζονται " ότι το πραττουν αλλα πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες.

 

Νομίζω (και διόρθωσέ με αν κάνεις λάθος) ότι αν "πουλάνε" ένα Α εκπαιδευτικό προϊόν, θα πρέπει να σου αποδείξουν αρχικά με την παρουσίαση του προγράμματός τους και έπειτα με την εκπαιδευτική πρακτική τους ότι αυτό που λένε ισχύει. Ανησυχώ πολύ που μου λες ότι μπορεί να τα λένε όλα αυτά και τελικά να μην κάνουν τίποτα... Δηλαδή εννοείς ότι το πρόγραμμα που παρουσιάζουν δεν εφαρμόζεται με σωστό τρόπο; Δεν εφαρμόζεται καθόλου; Και αν αυτό το πρόγραμμα λειτουργεί υπό την ομπρέλα ενός άλλου οργανισμού (ΙΒ) σε θέματα ύλης και εφαρμογής της ύλης, λες και αυτά όλα να είναι μια απάτη;;; Και οι γονείς, πείθονται έτσι άπρι όρι ότι όλα πάνε καλά; Δεν παρακολουθούν τί ακριβώς εξελίσσεται στο σχολείο; Δεν παρακολουθούν πχ αν όντως το παιδί αποκτά κάποια βιώματα ή κουλτούρα που δε θα έπαιρνε από ένα απλό φροντιστήριο;

Πάντως εγώ το δηλώνω υπεύθυνα ότι έτσι και πάρω χαμπάρι ότι με εξαπατούν, την παίρνω και φεύγω...

Τελος για το σχολικο αυτο που εννοω ειναι οτι και εμεις οι γονεις κανουμε λαθη. Υπάρχουν γονεις που στελνουν τα παιδια τους απο τη μια ακρη της Αττικης στην αλλη με μονο κριτηριο οτι στο ταδε σχολειο πηγαινει το παιδι του βουλευτη, του υπουργου ή του τραγουδιστη. Γνωμη μου ειναι οτι κανενα σχολειο δεν αξιζει να ταλαιπωρειται το παιδι μας δυο ωρες το πρωι και δυο το μεσημερι καθε ημερα.

 

Πιστεύω ότι δεν αξίζει τόση ταλαιπωρία στο παιδί όχι μόνο με αυτό το γελοίο κριτήριο που ανέφερες αλλά ακόμα και αν το σχολείο αξίζει εκπαιδεύτικά... Εκτός και αν υπάρχει οδηγός που να πηγαίνει απευθείας το παιδί στο σχολείο (όπως κάνω εγώ τώρα προσωρινά στην κόρη μου) αλλά και πάλι κουραστικό είναι, αφού κουράζομαι εγώ που την πηγαινοφέρνω και πολυέξοδο οπωσδήποτε...

Οσοναφορα το αν ειμαι υποκειμενικη ειναι γνωστο οτι εργαζομαι σε ιδιωτικο σχολειο(ποτε δεν το εκρυψα αυτο αλλα και ποτε δεν ανεφερα δημοσιως το ονομα του και ουδεποτε εκανα σχολιο για αλλο σχολειο ονομαστικα αν και για καποια γνωριζω προσωπα και καταστασεις).

 

Κοίτα, καταλαβαίνω απόλυτα το να μη θες να πεις που εργάζεσαι, όπως και το να αγαπάς το σχολείο που εργάζεσαι (πράγμα σπάνιο κιόλας), εφόσον όμως εδώ μιλάμε ανώνυμα, νόμίζω ότι όσοι γνωρίζουν καταστάσεις εσωτερικά (όπως εσύ ας πούμε) καλό είναι να βοηθούν με κάποιες πληροφορίες (έστω και με πμ) τους γονείς σε αυτή τη δύσκολη αναζήτηση που είναι πολύπλοκη και με διαφορετικά κριτήρια για τον καθένα...

 

Απο την αλλη πλευρα οσο υποκειμενικη και να ειμαι γνωριζω αρκετα πραγματα εκ των εσω που ισως η δικη μου υποκειμενικη αποψη εχει και αλλες παραμετρους που μπορει να μην τις εχει δει καποιος που δεν εχει εργαστει σε αυτους τους χωρους.

 

Συμφωνώ απόλυτα!:-D Αλλά βρε παιδιά, αν εμείς οι γονείς ψάχνουμε με φανάρι να βρούμε καλό σχολείο, ρίχτε λιγάκι φως αν εσείς διαθέτετε προβολέα!!!:lol: Εντάξει, όταν οι πληροφορίες είναι αρνητικές, μπορούν να παρουσιαστούν με έναν κόσμιο τρόπο, ώστε να βάλουν το γονέα σε υποψία και να ερευνήσει κάτι σημαντικό που μπορεί να μην είχε σκεφτεί ή απλά να του είχε διαφύγει...

 

Η παράθεση πληροφοριών είναι καλό πράγμα. Εγώ έχει τύχει να ακούσω για κάποιο/α σχολεία από άλλους τα καλύτερα και από άλλους τα χειρότερα! Αυτό δε σημαίνει ότι κάποιοι γονείς είναι "άσχετοι" αλλά ότι προσδοκούν ίσως διαφορετικά πράγματα από την εκπαίδευση του παιδιού τους ή από το ρόλο του σχολείου στη ζωή του παιδιού... Και όμως και οι καλές και οι κακές πληροφορίες πρέπει να περνούν από την κρισάρα του κάθε γονέα και να τις αξιοποιεί όπως νομίζει εκείνος καλύτερα. Δεν υιοθετούμε άκριτα ό,τι διαβάζουμε, μπορεί όμως κάποιες πληροφορίες να δώσουν τροφή και κίνητρο για μια καλύτερη και πιο ουσιαστική αναζήτηση ή έστω μια αναζήτηση πιο προσανατολισμένη, με GPS ας πούμε...:lol:

 

Γι΄αυτό κορίτσια και αγόρια, όσοι έχετε πολύτιμες πληροφορίες για τα σχολεία ιδιωτικής εκπαίδευσης, μιλήστε! Ακόμα και οι γονείς, βλέπω, αναζητούν πληροφορίες στο αντίστοιχο thread και μετά γράφουν το παιδί τους κάπου και χάνονται! Που πας βρε παιδί μου, πες μας κι εμάς τί έγινε, πώς τα πάτε, αξίζουν τα λεφτά που δίνεις κλπ!

 

Εγώ μέχρι που σκεφτόμουνα ότι αν όλοι μιλούσαμε ανοιχτά και καθαρά για το τί γίνεται μέσα στα σχολεία, θα εφαρμόζαμε έναν τρόπο πίεσης προς αυτά (με το φόβο της δημοσιότητας ) ώστε να γίνουν κλύτερα!

 

Αυτό που με φοβίζει σε όλα αυτά, είναι όχι το θέμα της υποκειμενικότητας αλλά το θέμα της ειλικρίνειας... Το ότι δηλαδή ίσως εδώ μέσα να μπουν κάποιοι και να δώσουν σκόπιμα εσφαλμένη θετική ή αρνητική κρίση. Αλλά και πάλι νομίζω ότι και με αυτό το ρίσκο, αξίζει τον κόπο να γραφετε πληροφορίες...:D

Link to comment
Share on other sites

Εμάς το ΣΕΠ το έκανε ο βιολόγος, ο οποίος μας έκανε και φυσικοχημεία σε β και γ γυμνασίου. Εγώ ήμουν του 19-20, παρόλα αυτά έφαγα τα μούτρα μου στο λύκειο (αρχικά και μου πήρε ένα χρόνο να συνέλθω)γιατί αυτά που μας δίδασκε ήταν ενεπαρκή και χαμηλού επιπέδου και δεν πήγαινα φροντιστήριο. Ο κύριος το έπαιζε γκόμενος, τα είχε με μαθήτρια της γ΄(παντρεμένος) και την ώρα του ΣΕΠ λέγανε όοοοοοοτι, βλακείες μπορείς να φανταστείς...

 

Στο δημόσιο έχει καταντήσει να είναι απαραίτητο το φροντιστήριο......ξέρω μαθητή που φέτος πέρασε Πολυτεχνείο και όταν τον ρώτησα γιατί τόσες ώρες φροντιστήριο ενώ είσαι πανέξυπνος μου απάντησε ότι στο σχολείο δε γίνεται καθόλου σωστή δουλειά κι εγώ θέλω να μάθω.......

Οι καθηγητές οι περισσότεροι τουλάχιστον ούτε σωστή παράδοση δεν κάνουν.....αυτό θα σας το πούνε στο φροντιστήριο ειναι η παράδοσή τους.........κι αν κάποιος δεν πηγαίνει απλά την πάτησε.......

Αυτό με τα γκομενιλίκια πάντα γίνεται......γίνονταν και όταν πήγαινα εγώ Λύκειο.....είχαμε δυο κοκκόρια καθηγητές.......που κοίταζαν να βγάζουν μικρούλες γκόμενες.....άντε μετά να διδάξει αυτός ο άνθρωπος παιδιά........

Σε μια περίπτωση μ'αλιστα υπήρχε και γυναίκα καθηγήτρια που κολλούσε ασύστολα στα αγόρια.....όλο υπονοούμενα, ναζάκια και χαζά..........καμμία σοβαρότητα για τη θέση που είχαν.........

Και οι υπόλοιποι κοίταζαν να βρουν ιδιαίτερα για το απόγευμα........

Δεν ξέρω γιατι στο καλό λειτουργούν έτσι τα δημόσια........αλλά δυστυχώς έτσι λειτουργούν.....φίλη μου άλλαξε δυο σχολεία στο γιό της (Λύκειο και μιλάμε για προσγειωμένο παιδί) με την ελπίδα να βρει ένα σωστό.....ούτε ξέρω τι τρόπους είχε σκεφτεί.......τελικά το πήγε σε ιδιωτικό και βρήκε την υγειά της.........δεν της άρεσε η κοροϊδία που έβλεπε γύρω της.........και την αξιολόγηση την έκανε μόνη της.......μου λεγε π.χ....στο ένα υπάρχει καταπληκτική φιλόλογος, αλλά οι άλλοι είναι μπάζα σκέτα......στο άλλο ο λυκειάρχης δεν μπορεί να επιβληθεί στα ζώα που έχει για καθηγητές..........

Το σύστημα θέλει αλλαγές παντού γιατί βρωμάει κυριολεκτικά........μέχρι να αλλάξει, ιδιωτικό......τουλάχιστον εκεί πληρώνω εν γνώση μου.....δε θα έχω δωρεάν παιδεία και θα τα σκάω στα φροντιστήρια........

Link to comment
Share on other sites

Αααα και ξέρω αρκετούς καθηγητές του δημοσίου που τα δικά τους παιδιά τα στέλνουν σε ιδιωτικό...........απλά θυμήθηκα πως γίνεται και αυτό...........και είπα να το γράψω.......

Link to comment
Share on other sites

Να σας θυμίσω καταρχάς ότι στα δημόσια σχολεία (γυμνάσια, λύκεια) δεν έχουν αρχίσει ακόμα τα μαθήματα.

γιατί το λες αυτό ;;;

στο δημόσιο γυμνάσιο που πάει ό ανηψιός μου κάνουν κανονικότατα μάθημα !

Link to comment
Share on other sites

Αααα και ξέρω αρκετούς καθηγητές του δημοσίου που τα δικά τους παιδιά τα στέλνουν σε ιδιωτικό...........απλά θυμήθηκα πως γίνεται και αυτό...........και είπα να το γράψω.......

 

Φυσικά! Θυμάμαι τη φιλόλογό μου στο γυμνάσιο που έστελνε τα δυο παιδιά της σε μικρό ιδιωτικό του Κορυδαλλού και ξαφνικά τσουπ, της ήρθε και ο μικρόοοοος (τρίτο παιδί) και σε σχετικά μεγάλη ηλικία. Επειδή έμενε στη γειτονιά μου και μιλάμε μέχρι και σήμερα, τη συναντούσα και μιλούσαμε... Ο άντρας της υπάλληλος στο Ταχυδρομείο (εννοώ δεν είχαν κανένα τρομερό εισόδημα οι άνρθωποι) αλλά τα παιδιά και τα τρία πήγαν στο ιδιωτικό δημοτικό... Θυμάμαι που τη ρώταγα πως αντέχει οικονομικά και μου έλεγε ότι προτιμά να τρώνε όσπριο 3 φορές τη βδομάδα και να έχουν από 3-4 αλλαξιές ο καθένας αλλά τα παιδιά έπρεπε να πάρουν σωστή μόρφωση... Μάλιστα μου είχε δηλώσει ότι αν μπορούσε θα τα έστελνε ιδιωτικό για όλες τις βαθμίδες...

Link to comment
Share on other sites

δεν γνωρίζω την περιοχή που μένεις ....

λυπάμαι που κάνουν κατάληψη ...!

 

Δηλαδή είναι ιδέα μου ότι γίνονται καταλήψεις σχολείων στην ελλάδα? Τόσο πολύ είμαι στον κόσμο μου?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...