Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΚΕΔΔΥ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ?


Recommended Posts

Καλό είναι όταν δεν ξέρουμε κάτι, να μην λέμε ο,τι θεο υμε και να μην κατηγορουμε γενικά και αόριστα.

 

Ολά τα 'δυσ-' (δυσλεξία, δυσαναγνωσια, δυσαριθμησια, δυσγραφια) έχουν συγκεκριμένη εικόνα και διάγνωση τους γίνεται με το τέλος της τρίτης δημοτικού και όχι μόνο από το ΚΕΔΔΥ, γιατί π.χ. η δυσγραφια είναι νευρολογική και τη διάγνωση την κάνει νευρολόγος.

 

Τώρα, για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, το ΚΕΔΔΥ σε όλες του τις γνωματεύσεις υποχρεούται από το νόμο να έχει 3 υπογραφές (ειδικού παιδαγωγού, ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού).

Εάν χρειαστεί παραπομπή σε άλλη ειδικότητα π.χ. σε παιδοψυχιατρο για μιθα διάγνωση ΔΕΠΠΥ, τότε στη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ αναφερεται και εννοείται λαμβάνεται υπόψη και η ιατρική γνωμάτευση. Επίσης, Σύμφωνα με το νόμο, όλοι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιολογήσουν όλες τις βαθμίδες. Στην πράξη, οι νηπιαγωγοι βλέπουν μέχρι ΚΑΙ δευτέρα δημοτικού, οι δάσκαλοι μέχρι ΚΑΙ πρώτη γυμνασίου και οι φιλόλογοι/μαθηματικοί ΚΑΙ έκτη δημοτικού

 

Υπερτερεί, δε, η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ αν αυτή έρχεται σε αντίθεση με γνωμάτευση ιατρόπαιδαγωγικού. Ο γονιός μπορεί να προσφύγει στη δευτεροβάθμια επιτροπή αν υπάρχει διάσταση μεταξύ ΚΕΔΔΥ και ιατροπαιδαγωγικου ή αη για οποιονδήποτε λόγο (προσωπικό ή άλλο) δεν συμφωνεί με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ.

 

Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει το νόμο της ειδικής αγωγής 3699/2008 και το νομογια το νεο λυκειο 4186/2013 όπου στο άρθρο 36 νομίζω υπάρχουν ρυθμίσεις για τα ΚΕΔΔΥ και την ειδική αγωγή.

 

Μην δημιουργούμε εντυπώσεις εκεί που δεν υπάρχουν.

Στην τελική κανεις δεν υποχρεούται να κανει τίποτα αν δεν το θέλει.

 

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπαρχουν τα ΚΕΔΔΥ ως θεσμός.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 239
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλό είναι όταν δεν ξέρουμε κάτι, να μην λέμε ο,τι θεο υμε και να μην κατηγορουμε γενικά και αόριστα.

 

 

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπαρχουν τα ΚΕΔΔΥ ως θεσμός.

 

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου! Μακάρι να υπήρχε κάτι αντίστοιχο όταν πηγαίναμε εμείς σχολείο! Πόσα παιδιά, που χαρακτηρίζονταν ελαφρά τη καρδία, τεμπέλικα, θα είχαν βοηθηθεί!

Από τις απαντήσεις της θεματοθέτριας εγώ συνήγαγα τα εξής συμπεράσματα: 1. ότι θεωρεί τη δασκάλα "ανίκανη" να καταλάβει αν το παιδί χρήζει παραπομπής στα κεδδυ και 2. ότι θεωρεί την παραπομπή κάτι σαν διασυρμό για το παιδί στην κοινωνία που ζουν.

Διαφορετικά, δεν θα το είχε πάρει τόσο μανιάτικο, θα πήγαινε στα κεδδυ κι ας μην πίστευε ότι το παιδί της έχει πρόβλημα (που μπορεί και να μην έχει).

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι όταν δεν ξέρουμε κάτι, να μην λέμε ο,τι θεο υμε και να μην κατηγορουμε γενικά και αόριστα.

 

Ολά τα 'δυσ-' (δυσλεξία, δυσαναγνωσια, δυσαριθμησια, δυσγραφια) έχουν συγκεκριμένη εικόνα και διάγνωση τους γίνεται με το τέλος της τρίτης δημοτικού και όχι μόνο από το ΚΕΔΔΥ, γιατί π.χ. η δυσγραφια είναι νευρολογική και τη διάγνωση την κάνει νευρολόγος.

 

Τώρα, για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, το ΚΕΔΔΥ σε όλες του τις γνωματεύσεις υποχρεούται από το νόμο να έχει 3 υπογραφές (ειδικού παιδαγωγού, ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού).

Εάν χρειαστεί παραπομπή σε άλλη ειδικότητα π.χ. σε παιδοψυχιατρο για μιθα διάγνωση ΔΕΠΠΥ, τότε στη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ αναφερεται και εννοείται λαμβάνεται υπόψη και η ιατρική γνωμάτευση. Επίσης, Σύμφωνα με το νόμο, όλοι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιολογήσουν όλες τις βαθμίδες. Στην πράξη, οι νηπιαγωγοι βλέπουν μέχρι ΚΑΙ δευτέρα δημοτικού, οι δάσκαλοι μέχρι ΚΑΙ πρώτη γυμνασίου και οι φιλόλογοι/μαθηματικοί ΚΑΙ έκτη δημοτικού

 

Υπερτερεί, δε, η γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ αν αυτή έρχεται σε αντίθεση με γνωμάτευση ιατρόπαιδαγωγικού. Ο γονιός μπορεί να προσφύγει στη δευτεροβάθμια επιτροπή αν υπάρχει διάσταση μεταξύ ΚΕΔΔΥ και ιατροπαιδαγωγικου ή αη για οποιονδήποτε λόγο (προσωπικό ή άλλο) δεν συμφωνεί με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ.

 

Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει το νόμο της ειδικής αγωγής 3699/2008 και το νομογια το νεο λυκειο 4186/2013 όπου στο άρθρο 36 νομίζω υπάρχουν ρυθμίσεις για τα ΚΕΔΔΥ και την ειδική αγωγή.

 

Μην δημιουργούμε εντυπώσεις εκεί που δεν υπάρχουν.

Στην τελική κανεις δεν υποχρεούται να κανει τίποτα αν δεν το θέλει.

 

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπαρχουν τα ΚΕΔΔΥ ως θεσμός.

ειναι ενας δημοσιος φορεας,που εχει σχεση με το σχολειο.

δασκαλα ειδικης αγωγης/ψυχολογος /κοινωνικος λειτουργος.Αυτοι οι ανθρωποι ποτε δουλεψαν με παιδια?εκτος της δασκαλας ειδικης αγωγης. στην ιατρικη υπαρχει ο νευρολογος και για τα παιδια ο παιδονευρολογος.το ιδιο ισχυει και σε πολλες ειδικοτητες.Με ποιες γνωσεις θα κανουν αξιολογηση?με σεμηναρια δε γινεσαι ειδικος και με φορμουλες.ξερω τους νομους επειδη οταν ειχαμε το προβλημα η εργοθεραπευτρια μου ανοιξε τα ματια.και μου ειπε το δικο σου παιδι θα παει στο κεδδυ?εφ οσον το εψαξες και δεν εχει κατι η δασκαλα γιατι κολλησε με το κεδδυ?και ηταν το σταδιο προσαρμογης για την πρωτη δημοτικου.

οι δασκαλοι θελουν στρατιωτακια μεσα στην ταξη αν κατι τους χαλασει κατευθειαν πανε στο ΚΕΔΔΥ.

Αν ενα παιδι εχει καποια μορφη δυσλεξιας θα φτασει 3τη δημοτικου για να το δει ειδικος?τα προηγουμενα χρονια θα λεμε απλα το παιδι δε στροφαρει.και στην τριτη θα γινει η διαγνωση και ποτε θα καλυφθουν ολα τα κενα?

Link to comment
Share on other sites

ειναι ενας δημοσιος φορεας,που εχει σχεση με το σχολειο.

δασκαλα ειδικης αγωγης/ψυχολογος /κοινωνικος λειτουργος.Αυτοι οι ανθρωποι ποτε δουλεψαν με παιδια?εκτος της δασκαλας ειδικης αγωγης. στην ιατρικη υπαρχει ο νευρολογος και για τα παιδια ο παιδονευρολογος.το ιδιο ισχυει και σε πολλες ειδικοτητες.Με ποιες γνωσεις θα κανουν αξιολογηση?με σεμηναρια δε γινεσαι ειδικος και με φορμουλες.ξερω τους νομους επειδη οταν ειχαμε το προβλημα η εργοθεραπευτρια μου ανοιξε τα ματια.και μου ειπε το δικο σου παιδι θα παει στο κεδδυ?εφ οσον το εψαξες και δεν εχει κατι η δασκαλα γιατι κολλησε με το κεδδυ?και ηταν το σταδιο προσαρμογης για την πρωτη δημοτικου.

οι δασκαλοι θελουν στρατιωτακια μεσα στην ταξη αν κατι τους χαλασει κατευθειαν πανε στο ΚΕΔΔΥ.

Αν ενα παιδι εχει καποια μορφη δυσλεξιας θα φτασει 3τη δημοτικου για να το δει ειδικος?τα προηγουμενα χρονια θα λεμε απλα το παιδι δε στροφαρει.και στην τριτη θα γινει η διαγνωση και ποτε θα καλυφθουν ολα τα κενα?

 

Δέσποινα, θέλω να σε ρωτήσω πραγματικά με καλή διάθεση: Εσύ τί ακριβώς πιστεύεις; Θεωρείς τα κεδδυ γενικά ένα φορέα ουσιαστικά "ανίκανο" να βοηθήσει επί της ουσίας τα παιδιά που έχουν κάποια ιδιαιτερότητα και ως εκ τούτου, πρέπει να καταργηθούν ή έστω να αλλάξουν αναφορικά με τις ειδικότητες που περιλαμβάνουν και την αξιολόγηση που οι ειδικότητες αυτές κάνουν;Ή πιστεύεις πως η δασκάλα του παιδιού έχει κάτι προσωπικό μαζί σου; Διαφορετικά πώς εξηγείς ότι παραπέμπει το παιδί στα κεδδυ και μάλιστα ότι φέρνει και τη σύμβουλο για να σε "πείσει" όπως λες; Εγώ θα έβλεπα μια δασκάλα που, ακόμη κι αν δεν γνωρίζει, σίγουρα θέλει να βοηθήσει το παιδί. Δηλαδή θα προτιμούσες μια δασκάλα αδιάφορη που δεν θα έκανε τίποτα, αλλά θα άφηνε το παιδί αβοήθητο;

Πάντως, εγώ που δεν εργάζομαι στα κεδδυ και άρα δεν γνωρίζω, ωστόσο από την αντίδρασή σου βλέπω περισσότερο μια μαμά θυμωμένη και όχι μια μαμά προβληματισμένη και πραγματικά δεν πήρα απάντηση στο ερώτημα μου: Θεωρείς την παραπομπή στα κεδδυ κάτι σαν "στίγμα" για το παιδί; Θεωρείς ότι διασύρεται;

Link to comment
Share on other sites

Όχι!

Νομίζω οτι διαβάζεις αυτά που θες να διαβάσεις.

 

1. Δεν θα μιλήσω συγκεκριμενα για τυο παιδί σου, γιατί δεν μου αρέσει νασ μιλάω στον αέρα όταν πρόκειται για παιδιά που αντιμετωπιζουν (ή όχι) δυσκολίες.

2. Δεν θα κρίνω αν έκανε καλά ή όχι η συγκεκριμένη δασκάλα, γιατί δερν γνωρίζω την περίπτωση.

3. Μιλώντας γενικά ποτέ μια α αξιολόγηση δεν κάνει κακό. Βλέπεις το επίπεδο που βρίσκεται το παιδί κσι γνωστικά και νοητικά, και αν χρειαστεί μπορείς να προλαβεις πολλά (βλ. πρώιμη παρέμβαση).

4. Είναι αφελές και προσβλητικο τουλαχιστον να θεωρείς οτι οι εργαζομενοι του ΚΕΔΔΥ είμαστε ασχετοι. Έχουμε όλοι πολλά χρόνια σπουδών, μεταπτυχιακά, εξειδικεύσεις, σεμινάρια, συνέδρια κλπ στην πλάτη μας. Σε όλα αυτά, λοιπον, έχουμε δει παιδιά..... Πολλά περισσότερα από τους γονείς που βλέπουν τα δικά τους παιδιά και τα παιδιά των γύρω τους. Έτσι, μπορούμε και συγκρίσεις να κάνουμε, και τα τεστ (γιατι γινονται τεστ, ειναι μερις της διαδικαδιας της αξιολιγησης, τοσο της ψυχολογικης οσο και της εκπαιδευτικης) να ερμηνεύσουμε και τελικά να οδηγηθούμε σε γνωμάτευση.

 

Ο τρόπος που αντιμετωπιζεις συλλήβδην όλους, και ο απαξιωτικος τρόπος με τυον οποίο εκφράζεται για όλους, είναι τουλάχιστον προσβλητικος.

 

Όσο για τη δυσλεξία. Ξαναλεω δεν γίνεται διάγνωση πριν την τριτη δημοτικού (μετά τα 8 συμφωνα με τη βιβλιογραφία). Φυσικά και θυα γίνει νωρίτερα αξιολόγηση. Φυσικά και θα γίνει παρέμβαση. Αλλά θα μιλάμε για μασθησιακες δυσκολίες και όχι για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, που είναι ολα τα 'δυσ-'

 

Τέλος, ακόμα μια φορά, αν ο γονιός για οποιονδήποτε λογο δεν συμφωνεί με οτι λέει το ΚΕΔΔΥ, κανένας δεν τον υποχρεώνει να ακολουθήσει τις προτάσεις του. Αν μάλιστα ο γονιός είναι τόσο σίγουρος οτι το ΚΕΔΔΥ κάνει λάθος, ας πάει στη δευτεροβάθμια επιτροπή. Θα ξαναγίνει αξιολόγηση και εκει..... Εκτός και αν και εκεί είναι άχρηστοι και ανιδεοι......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κι εγώ DESPOINA.GER θεωρώ ότι δεν συζητάς αυτή τη στιγμή, απλά έχεις πάρει σβάρνα τους πάντες και τους κατηγορείς. Άχρηστο το ΚΕΔΔΥ, άχρηστες οι δασκάλες όλες, άχρηστο το σχολείο.

 

Δηλαδή ποιος είναι σωστός; Μόνο εσύ;

 

Προσπάθησε να το δεις λίγο διαφορετικά το όλο θέμα και διάβασε προσεκτικότερα αυτά που σου γράφουμε όλα τα μέλη εδώ πέρα. Σου τα γράφουμε φιλικά, όχι επιθετικά.

 

Από την πλευρά μου, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε στρατιωτάκια στην τάξη. Αυτό που θέλουμε είναι υγιή, χαμογελαστά και ευτυχισμένα παιδιά. Και πίστεψέ με, από την πλευρά μας κάνουμε το παν για να τα δούμε χαρούμενα. Από κει και πέρα, αν υπάρχει και μια σωστή συνεργασία με τον γονιό τα πράγματα είναι ιδανικά για το κάθε παιδί, είτε έχει κάποιο πρόβλημα, είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

εγω πηγα σε 3 παρακαλω παιδοψυχιατρους εφοσον η δασκαλα ελεγε πως εχει προβλημα το παιδι.και δεν δεχθηκα να παω στο κεδδυ γιατι δεν υπηρχαν οι καταλληλοι εδω στις σερρες οταν παιδοψυχιατρος -λογοθεραπευτης- εργοθεραπευτης και δυο δασκαλες ειδικης αγωγης μου ειπαν πως δεν εχουμε θεμα.Θα παω στο ΚΕΔΔΥ?ε!οχι!απλα θελω να αδφυπνησω τις μητερες να ψαξουν αν εχει προβλημα το παιδι τους και οχι ενας δημοσιο φορεας οπου η αρμοδιοτητα του εχει να κανει με το σχολειο. και υπολειτουργει..,\. δε μπορει στις υπολοιπες δραστηριοτητες του να μην εχουμε θεματα.π.χ. κολυμπι αγγλικα πιανο κ.α. και να εχουμε στο σχολειο. .

 

΄Πολλές ερωτήσεις για αυτά που λές

 

1. Συγνώμη, δεν πήγες στο ΚΕΔΔΥ, δεν είχες προσωπικά ασχημη εμπειρία μαζί τους αλλά προσπαθείς να αφυπνήσεις τις μητέρες να μην πανε στα ΚΕΔΔΥ;

2. Ενα παιδί έχει πρόβλημα στην συμπεριφορά, στο σχολείο. Και σου λέει ένας παιδοψυχίατρος που είδε το παιδί μόνο του, ούτε στην τάξη, ούτε σε σύνολο με άλλα παιδιά ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά υπάρχει πρόβλημα με την δασκάλα, με την οποία δεν μίλησε, δεν την είδε μέσα στην τάξη με τα παιδιά. Εσύ θεωρείς έγκυρη την γνώμη του;

3. Δεν κατάλαβα τι σχεση έχουν ο λογοθεραπευτής / εργοθεραπευτής αν το παιδί σου είχε πρόβλημα συμπεριφοράς

4. Καπου αλλου λες ``Σας το λεει μια μαμα που παλεψε να αποδειξει οτι το παιδι της δεν ειναι για κεδδυ`` Ειλικρινά τι νόμίζεις είναι τα παιδιά που ``είναι για ΚΕΔΔΥ`` ;;; Η τι τερατώδες πιστεύεις ότι έχει το ΚΕΔΔΥ. Πήγες το παιδί σου σε 3 παιδοψυχίατρους αλλά δεν ήθελες να το πάρεις στην ομάδα του ΚΕΔΔΥ; Και πως νομίζεις ότι απόδειξες ότι ``δεν είναι για ΚΕΔΔΥ`` ο μόνος τρόπος που θα μπορούσες να το αποδείξεις αυτό ήταν να πας το παιδί εκεί και να σου πούνε ότι το παιδί δεν έχει καποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.

5.Γιατί τόσο μεγάλος αγώνας για να αποδείξεις ότι το παιδί σου δεν είναι για ΚΕΔΔΥ; Και γιατί συνέχιζες και πήγαινες σε 2ο και 3ο παιδοψυχίατρο αν σε έπεισε ο πρώτος; Μήπως έβλεπες κατι που δεν σου πήγαινε καλά; Σκέφτηκες ποτέ ότι η άρνηση σου αυτή μπορεί στην τελική να βλάψει το παιδί;

6. Ειπες καπου αλλού ότι ``και παραπεμπει ενα ζωηρο παιδι χωρις γνωστικα προβληματα.η δασκαλα ειδικης αγωγης που τον ειδε μου ειπε πως το παιδι βαριεται.απλα ειναι μικρος και θελει χρονο να μαθει κανονες μη ξεχναμε ειμαστε α δημοτικου και ολα αυτα εγιναν απο μεσα οκτωβρη ως και γεναρη``

Αυτό σημβαίνει συχνά με πρωτάκια μικρά και ειδικά αγόρια. Ομως δεν είναι κατι που κανεις υπομονή να περάσει. Το παιδί πρέπει να βοηθηθεί και για τον εαυτό του και για την υπόλοιπη τάξη. Ισως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ίσως απλά ανωρημότητα ή έλλειψη εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο /σπιτι (για κανόνες) . Μπορεί να είναι ``απλά μικρός`` αλλά αυτό μπορεί να του δημιουργήσει προβλήματα αν δεν μπορεί να λειτουργήσει στην τάξη. Είναι κάτι που μπορεί να εξαφανιστεί μεχρι το τέλος της χρονιάς ή την επόμενη αλλά είναι και κάτι που μπρορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις.

7. Ολοι οι γονείς έχουν μια φυσική άρνηση όταν τους πουνε ότι υπάρχει καποιο πρόβλημα με το παιδί τους. Και αυτή δημιουργεί μια αντίδραση η οποία δεν είναι επικοδομητική για κανένα. Αρχίζουν να αμφιβάλουν τον δάσκαλο, την διαδικασία, εστιάζουν στο τι μπορεί να κάνουν οι άλλοι λάθος (αλλιώς θα κάνουν αυτοί που δεν είδαν κάτι τόσο καιρό). Μην ακούσεις ``τυφλά `` την δασκάλα, αλλά άκουσε την με ανοικτό πνεύμα, και προσπάθησε να συνεργαστείς μαζί της αντί να προσπάθείς να αποδείξεις ότι έχει λάθος που σε έστειλε για αξιολόγηση! Και το αποδεικνύεις αυτό πηγαίνοντας η ίδια το παιδί σε 3 και περισσότερες αξιολογήσεις!

Link to comment
Share on other sites

΄Πολλές ερωτήσεις για αυτά που λές

 

1. Συγνώμη, δεν πήγες στο ΚΕΔΔΥ, δεν είχες προσωπικά ασχημη εμπειρία μαζί τους αλλά προσπαθείς να αφυπνήσεις τις μητέρες να μην πανε στα ΚΕΔΔΥ;

2. Ενα παιδί έχει πρόβλημα στην συμπεριφορά, στο σχολείο. Και σου λέει ένας παιδοψυχίατρος που είδε το παιδί μόνο του, ούτε στην τάξη, ούτε σε σύνολο με άλλα παιδιά ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά υπάρχει πρόβλημα με την δασκάλα, με την οποία δεν μίλησε, δεν την είδε μέσα στην τάξη με τα παιδιά. Εσύ θεωρείς έγκυρη την γνώμη του;

3. Δεν κατάλαβα τι σχεση έχουν ο λογοθεραπευτής / εργοθεραπευτής αν το παιδί σου είχε πρόβλημα συμπεριφοράς

4. Καπου αλλου λες ``Σας το λεει μια μαμα που παλεψε να αποδειξει οτι το παιδι της δεν ειναι για κεδδυ`` Ειλικρινά τι νόμίζεις είναι τα παιδιά που ``είναι για ΚΕΔΔΥ`` ;;; Η τι τερατώδες πιστεύεις ότι έχει το ΚΕΔΔΥ. Πήγες το παιδί σου σε 3 παιδοψυχίατρους αλλά δεν ήθελες να το πάρεις στην ομάδα του ΚΕΔΔΥ; Και πως νομίζεις ότι απόδειξες ότι ``δεν είναι για ΚΕΔΔΥ`` ο μόνος τρόπος που θα μπορούσες να το αποδείξεις αυτό ήταν να πας το παιδί εκεί και να σου πούνε ότι το παιδί δεν έχει καποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.

5.Γιατί τόσο μεγάλος αγώνας για να αποδείξεις ότι το παιδί σου δεν είναι για ΚΕΔΔΥ; Και γιατί συνέχιζες και πήγαινες σε 2ο και 3ο παιδοψυχίατρο αν σε έπεισε ο πρώτος; Μήπως έβλεπες κατι που δεν σου πήγαινε καλά; Σκέφτηκες ποτέ ότι η άρνηση σου αυτή μπορεί στην τελική να βλάψει το παιδί;

6. Ειπες καπου αλλού ότι ``και παραπεμπει ενα ζωηρο παιδι χωρις γνωστικα προβληματα.η δασκαλα ειδικης αγωγης που τον ειδε μου ειπε πως το παιδι βαριεται.απλα ειναι μικρος και θελει χρονο να μαθει κανονες μη ξεχναμε ειμαστε α δημοτικου και ολα αυτα εγιναν απο μεσα οκτωβρη ως και γεναρη``

Αυτό σημβαίνει συχνά με πρωτάκια μικρά και ειδικά αγόρια. Ομως δεν είναι κατι που κανεις υπομονή να περάσει. Το παιδί πρέπει να βοηθηθεί και για τον εαυτό του και για την υπόλοιπη τάξη. Ισως υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ίσως απλά ανωρημότητα ή έλλειψη εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο /σπιτι (για κανόνες) . Μπορεί να είναι ``απλά μικρός`` αλλά αυτό μπορεί να του δημιουργήσει προβλήματα αν δεν μπορεί να λειτουργήσει στην τάξη. Είναι κάτι που μπορεί να εξαφανιστεί μεχρι το τέλος της χρονιάς ή την επόμενη αλλά είναι και κάτι που μπρορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις.

7. Ολοι οι γονείς έχουν μια φυσική άρνηση όταν τους πουνε ότι υπάρχει καποιο πρόβλημα με το παιδί τους. Και αυτή δημιουργεί μια αντίδραση η οποία δεν είναι επικοδομητική για κανένα. Αρχίζουν να αμφιβάλουν τον δάσκαλο, την διαδικασία, εστιάζουν στο τι μπορεί να κάνουν οι άλλοι λάθος (αλλιώς θα κάνουν αυτοί που δεν είδαν κάτι τόσο καιρό). Μην ακούσεις ``τυφλά `` την δασκάλα, αλλά άκουσε την με ανοικτό πνεύμα, και προσπάθησε να συνεργαστείς μαζί της αντί να προσπάθείς να αποδείξεις ότι έχει λάθος που σε έστειλε για αξιολόγηση! Και το αποδεικνύεις αυτό πηγαίνοντας η ίδια το παιδί σε 3 και περισσότερες αξιολογήσεις!

 

Πόσο μα πόσο συμφωνώ μαζί σου! Σχεδόν τα ίδια θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ και ήδη και κάποια που ρώτησα έμειναν αναπάντητα. Μακάρι να απαντήσει! Νομίζω όμως πως δεν θα το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει ούτε εγώ η DESPOINA.GER θεωρεί την παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ, προσβλητική, κάτι σαν στίγμα για το παιδί.

 

Δέσποινα, πραγματικά δεν είναι. Το ΚΕΔΔΥ είναι μια υπηρεσία, σαν το ΠΙΚΠΑ ας πούμε, που το σχολείο θα σε παραπέμψει αν έχεις αμελήσει βασικά εμβόλια του παιδιού σου.

 

Δεν είναι ντροπή να έχουν προβλήματα τα παιδιά μας. Βασικά, σαν εκπαιδευτικός που γνωρίζει δεκάδες παιδιά κάθε χρόνο, θα ήθελα να πω ότι μακάρι όλα τα προβλήματα των παιδιών να ήταν σαν τα προβλήματα που εξετάζει το ΚΕΔΔΥ. Δυστυχώς, πολλά παιδάκια γύρω μας πάσχουν από πολύ σοβαρότερα και ανίατα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο μα πόσο συμφωνώ μαζί σου! Σχεδόν τα ίδια θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ και ήδη και κάποια που ρώτησα έμειναν αναπάντητα. Μακάρι να απαντήσει! Νομίζω όμως πως δεν θα το κάνει.

ti na απαντησω? σε χαζες ερωτησεις?πηγα σε δευτερο και τριτο παιδοψυχιατρο γιατι η δασκαλα ελεγε πως κατι εβλεπε.

ο παιδοψυχιατρος δεν ειναι ειδικος αι ειναι ειδικοι στο κεδδυ ο ψυχολογος και κοινωνικος λειτπυργος δημοσιοι υπαλληλοι.

χαιρομαι που μου εχουν στειελει 8 μητερες προσωπικα μυνηματα και μου λενε γιατι δεν τα εγραψα νωριτερα. η μια μητερα εχει κινηθει νομικα προς τη δασκαλα και το διευθυντη για ολα οσα εγιναν στο σχολειο.

εγω απλα αλλαξα σχολειο.την επομενη χρονια....και εκει γιατι δεν ειχαμε θεματα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει ούτε εγώ η DESPOINA.GER θεωρεί την παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ, προσβλητική, κάτι σαν στίγμα για το παιδί.

 

Δέσποινα, πραγματικά δεν είναι. Το ΚΕΔΔΥ είναι μια υπηρεσία, σαν το ΠΙΚΠΑ ας πούμε, που το σχολείο θα σε παραπέμψει αν έχεις αμελήσει βασικά εμβόλια του παιδιού σου.

 

Δεν είναι ντροπή να έχουν προβλήματα τα παιδιά μας. Βασικά, σαν εκπαιδευτικός που γνωρίζει δεκάδες παιδιά κάθε χρόνο, θα ήθελα να πω ότι μακάρι όλα τα προβλήματα των παιδιών να ήταν σαν τα προβλήματα που εξετάζει το ΚΕΔΔΥ. Δυστυχώς, πολλά παιδάκια γύρω μας πάσχουν από πολύ σοβαρότερα και ανίατα προβλήματα.

αυτο λεω να βρουμε αν εχουν προβλημα τα παιδια μας στα χερια των ειδικων που θα κανουν τις αξιολογησεις για να τα βοηθησουμε ουσιαστικα να επιβιωσουν στην κοινωνια οχι μονο του σχολειου. αν μια μαμα υποψιαζεται κατι δεν περιμενει απο τη δασκαλα να το δει το βλεπει μονη της και το ψαχνει. Ελαχιστοι ειναι οι γονεις που αμελουν τον εμβολιασμο των παιδιων τους .

Link to comment
Share on other sites

ti na απαντησω? σε χαζες ερωτησεις?πηγα σε δευτερο και τριτο παιδοψυχιατρο γιατι η δασκαλα ελεγε πως κατι εβλεπε.

ο παιδοψυχιατρος δεν ειναι ειδικος αι ειναι ειδικοι στο κεδδυ ο ψυχολογος και κοινωνικος λειτπυργος δημοσιοι υπαλληλοι.

χαιρομαι που μου εχουν στειελει 8 μητερες προσωπικα μυνηματα και μου λενε γιατι δεν τα εγραψα νωριτερα. η μια μητερα εχει κινηθει νομικα προς τη δασκαλα και το διευθυντη για ολα οσα εγιναν στο σχολειο.

εγω απλα αλλαξα σχολειο.την επομενη χρονια....και εκει γιατι δεν ειχαμε θεματα?

Είσαι θυμωμένη με άλλους, δεν χρειάζεται να μας προσβάλεις, αποκαλώντας τις ερωτήσεις μας χαζές.

Βγήκες και είπες καποια πράγματα, παροτρύνοντας δυνατά τις μαμάδες να αποφύγουν ένα θεσμό που πολύ κόσμο έχει βοηθήσει, αλλά η επιχειρηματολογία σου είχε πολλά κενά και αντιθέσεις.

Αλλο αν δεν μπορείς να απαντήσεις η αν δεν θέλεις. Με το να αποκαλείς τις ερωτήσεις χαζες απλά εκδηλώνεις μια αδυναμία να τις απαντήσεις.

Αυτά που ρώτησα, τα ρώτησα με βάση το τι μας είπες και όχι το τι έγινε. Ισως αν ήξερα όλη την ιστορία από πρώτο χερι να μου φαινόταν και μένα χαζές οι ερωτήσεις. Αυτά που λες όμως δεν έχουν απόλυτη λογική συνέχεια.

Επίσης κανεις κριτική σε ενα θεσμό που είναι από τους λίγους που πραγματικά έχουν βοηθήσει πολύ κόσμο και τα παιδιά τους και η κριτική αυτή βασίζεται μόνο σε αυτά που φαντάζεσαι ή άκουσες για το ΚΕΔΔΥ αφού η ίδια δεν έχεις πάει το παιδί σου. Αυτό πως πρέπει να το χαρακτηρίσουμε;

Link to comment
Share on other sites

ti na απαντησω? σε χαζες ερωτησεις?πηγα σε δευτερο και τριτο παιδοψυχιατρο γιατι η δασκαλα ελεγε πως κατι εβλεπε.

ο παιδοψυχιατρος δεν ειναι ειδικος αι ειναι ειδικοι στο κεδδυ ο ψυχολογος και κοινωνικος λειτπυργος δημοσιοι υπαλληλοι.

χαιρομαι που μου εχουν στειελει 8 μητερες προσωπικα μυνηματα και μου λενε γιατι δεν τα εγραψα νωριτερα. η μια μητερα εχει κινηθει νομικα προς τη δασκαλα και το διευθυντη για ολα οσα εγιναν στο σχολειο.

εγω απλα αλλαξα σχολειο.την επομενη χρονια....και εκει γιατι δεν ειχαμε θεματα?

 

Αυτές είναι οι "χαζές" ερωτήσεις μου, κατά τη Δέσποινα: "Δέσποινα, θέλω να σε ρωτήσω πραγματικά με καλή διάθεση: Εσύ τί ακριβώς πιστεύεις; Θεωρείς τα κεδδυ γενικά ένα φορέα ουσιαστικά "ανίκανο" να βοηθήσει επί της ουσίας τα παιδιά που έχουν κάποια ιδιαιτερότητα και ως εκ τούτου, πρέπει να καταργηθούν ή έστω να αλλάξουν αναφορικά με τις ειδικότητες που περιλαμβάνουν και την αξιολόγηση που οι ειδικότητες αυτές κάνουν;Ή πιστεύεις πως η δασκάλα του παιδιού έχει κάτι προσωπικό μαζί σου; Διαφορετικά πώς εξηγείς ότι παραπέμπει το παιδί στα κεδδυ και μάλιστα ότι φέρνει και τη σύμβουλο για να σε "πείσει" όπως λες; Εγώ θα έβλεπα μια δασκάλα που, ακόμη κι αν δεν γνωρίζει, σίγουρα θέλει να βοηθήσει το παιδί. Δηλαδή θα προτιμούσες μια δασκάλα αδιάφορη που δεν θα έκανε τίποτα, αλλά θα άφηνε το παιδί αβοήθητο;

Πάντως, εγώ που δεν εργάζομαι στα κεδδυ και άρα δεν γνωρίζω, ωστόσο από την αντίδρασή σου βλέπω περισσότερο μια μαμά θυμωμένη και όχι μια μαμά προβληματισμένη και πραγματικά δεν πήρα απάντηση στο ερώτημα μου: Θεωρείς την παραπομπή στα κεδδυ κάτι σαν "στίγμα" για το παιδί; Θεωρείς ότι διασύρεται;"

 

Λυπάμαι πραγματικά για τη συμπεριφορά σου Δέσποινα. Η συμπεριφορά σου είναι επιθετική και προσβλητική προς όλους. Όλοι προσπαθούν να σε βοηθήσουν με τις απαντήσεις τους, με τα δεδομένα που εσύ μας δίνεις, ιδίως μέλη που εργάζονται σε κεδδυ. Αντί να λάβεις σοβαρά υπ' όψιν σου αυτά που σου λένε, αντιθέτως προσβάλλεις τους πάντες. Και παραπλανάς και τα μέλη. Λες πως πάλεψες να αποδείξεις πως το παιδί σου δεν είναι για το κεδδυ, ενώ δεν το έχεις πάει καν σε κεδδυ!!! Δηλαδή πώς ακριβώς το απέδειξες; Μη πηγαίνοντάς το; Καταφέρεσαι εναντίον του κεδδυ και των επαγγελματιών που έχει, χωρίς να γνωρίζεις καν τη δουλειά τους; Δηλαδή όλα αυτά μας τα λες από ποια θέση; Ακούγοντας άλλες μαμάδες που πήγαν τα παιδιά τους σε κεδδυ; Δεν έχεις καν προσωπική εμπειρία κι όμως είσαι τόσο απόλυτη και προσβλητική. Και στην πραγματικότητα τί κάνεις; Αρνείσαι να δεχτείς τη δωρεάν βοήθεια ενός θεσμού, ίσως του μόνου σωστού τα τελευταία χρόνια. Ενώ πας το παιδί σου σε ιδιώτες! Για να σου πουν τί; Αυτό που θέλεις εσύ να ακούσεις; Ότι το παιδί σου δεν έχει πρόβλημα; Φυσικά, πολλοί θα σ' έβλεπαν ως εύκολο "θύμα" προς οικονομική εκμετάλλευση. Και ποιος έχει οικονομικό συμφέρον από αυτό; Αναρωτήθηκες; Η δασκάλα που προσπαθεί να βοηθήσει ένα παιδί που παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς ή οι ιδιώτες "ειδικοί" και μη που έχουν να λαμβάνουν από εσένα επισκέψεις, θεραπείες κλπ.;

Κλείνεις τα μάτια σου στο πρόβλημα και νομίζεις πως έτσι θα εξαφανιστεί. Σε άλλο thread λες σε μαμά που έχει σοβαρές ενδείξεις αυτισμού για το παιδί της: "Αυτή τη λέξη μη τη λες! Όλοι έχουμε αυτιστικά στοιχεία!!!!!" Μου θυμίζεις ανθρώπους άλλων εποχών και αντιλήψεων.....δυστυχώς!

Λες πως το παιδί σου δεν έχει πρόβλημα συμπεριφοράς στο σπίτι. Μακάρι να μην έχει, αλλά και αυτό δεν είναι καθόλου βέβαιο, στην προσπάθειά σου να αποδείξεις στον εαυτό σου και μόνο ότι το παιδί δεν έχει κάτι, είσαι ικανή να τα αποκρύπτεις και από τον ίδιο σου τον εαυτό....αν αντιλαμβάνεσαι τί εννοώ! Λες επίσης πως φέτος το παιδί δεν έχει θέματα στο σχολείο που πηγαίνει. Το πιο πιθανό είναι να μη θέλει η φετινή δασκάλα να "μπλέξει", ξέροντας ότι η περσινή αντιμετώπισε αυτή τη συμπεριφορά σου! Γιατί τα προβλήματα συμπεριφοράς δεν εξαφανίζονται. Ιδίως με την άρνηση της μάνας να τα δει και να τα αντιμετωπίσει. Και στην τελική σε ποιον νομίζεις ότι κάνεις κακό; Στο ίδιο σου το παιδί που αντί να το βοηθήσεις με ανθρώπους που δεν έχουν κανένα συμφέρον, τρέχεις σε άλλους, που έχουν οικονομικό συμφέρον και που βλέποντας μια μάνα που φοβάται το "διασυρμό" και το "στιγματισμό" (αυτό μου έδωσες να καταλάβω κι ας μην απάντησες τόσες φορές που σε ρώτησα) του παιδιού της από την παραπομπή στα κεδδυ (εξαιρετικά λανθασμένη αντίληψη, το λέω και πιο πάνω), "παίζουν" το δικό της παιχνίδι! Είναι κρίμα πραγματικά για το παιδί σου.....

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα τόσα χρονια που είμαι στο ΚΕΔΔΥ έχουμε συναντήσει γονείς σαν τη Δέσποινα. Γονείς που για κάποιο λογο φοβούνται το ΚΕΔΔΥ και τρέχουν σε οποίον ιδιώτη βρουν και σε κάποιους σε νοσοκομεία που γνωρίζουμε πώς δίνουν γνωματεύσεις. Ο λογος; Να αποδείξουν πρωτα στον εαυτό τους και υστερα στους υπόλοιπους ότι το παιδί τους είναι οκ.

Πρόκειται συνήθως για γονείς μικρων παιδιών, μέχρι δευτερα δημοτικού.

Μετά από κάποια χρόνια ξαναερχονται στη συντριπτική πλειοψηφία τους, γιατί τα παιδιά έχουν δυσκολίες. Τότε και οι ίδιοι είναι πιο έτοιμοι να το δεχτουν.

 

Πάντως, μακάρι τα ΚΕΔΔΥ να μην κλείσουν. Μακάρι να ενισχυθούν και να εκλείψουν τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ακόμη και όταν κάποια παιδιά φτάνουν στο Γυμνάσιο οι γονείς αρνούνται να δεχτούν το πρόβλημα. Έχω ζήσει σκηνές απείρου κάλλους με γονείς που ούρλιαζαν και απειλούσαν θεούς και δαίμονες - και υπήρχε μια ολόκληρη προετοιμασία από την πλευρά των εκπαιδευτικών όταν τους καλούσαμε στο σχολείο για το ποιος και πως θα τους μιλήσει για να μην έχουμε ακραίες αντιδράσεις. Θλιβερές καταστάσεις και κρίμα για τα παιδιά που θα μπορούσαν να βοηθηθούν. Δεν έχω πραγματικά καταλάβει ποιο ακριβώς πρόβλημα έχει η συγκεκριμένη μαμά καθώς δε δίνει όλες τις πληροφορίες, βλέπω όμως μια απαξίωση ενός αξιόλογου θεσμού και όσων δουλεύουν σε αυτόν - που δε βρίσκονται εκεί τυχαία - και μια άνευ λόγου επίθεση σε όσους με όμορφο τρόπο προσπαθούν να της εξηγήσουν κάποια πράγματα. Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...