Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πρωτάκια 2011


Recommended Posts

Ευχαριστώ για τα περαστικά, φως δε βλέπω, τα 38άρια έγιναν 39άρια και δεν την παλεύουμε :-(... Και τα δικά μας συνεχίζουν με ασκήσεις προγραφής, χθες έκαναν το Λ και το ν και σήμερα το Δ και το Χ. Πάντως κι ο δικός μου δεν έχει καλοκαταλάβει νομίζω ότι οι εργασίες είναι δικό του θέμα, κάνει 1-2 γραμμές μόνος και μετά μου ζητάει να συνεχίσω εγώ :lol:. Αν σηκωθώ από δίπλα του θα γράψει μια γραμμή και μετά θα πιάσει τα παιχνίδια του...

 

Περαστικά και γρήγορα εύχομαι. Νπμίζω ότι ένας από τους λόγους που πρέπει να γίνεται η δουλειά στο σχολείο είναι και αυτός: να αντιληφθούν ότι είναι δική τους ευθύνη να την φέρουν σε πέρας χωρίς βοήθεια από την μαμά και να έχουν την ικανοποίηση ότι τα καταφέρνουν. Αυτό βέβαια προϋποθέτει πολύ περισσότερη δουλειά από την πλευρά της δασκάλας...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 561
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Και ΝΑΙ σήμερα κατάφερε και ΞΕΧΑΣΕ κάτω από το θρανίο του τα ντοσιε με τις εργασίες που είχε για το σπίτι!!!!!!! Το πόσο νευρίασα δεν περιγράφεται!!

Τον ρώτησα"Πού είχε το μυαλό του και έφυγε χωρίς να πάρει τα πράγματά του???" δεν είχε λόγια να μου πει.... Τον έβαλα τιμωρία μισή ώρα να σκεφτεί, του αφέρεσα Playstation / TV /DVD/ PC και δεν ξέρω πως να το χειριστώ παραπέρα...

Του είπα ότι μάλλον θα πρέπει να παει πιό νωρίς στο σχολείο αύριο το πρωϊ για να βρεί τις εργασίες του και να κάνει εκεί μόνος του ότι προλάβει μέχρι να κτυπήσει το κουδούνι και να εξηγήσει στη δασκάλα του το λάθος του. Δεν ξέρω αν είναι σωστό.

Τι με συμβουλεύετε???

Link to comment
Share on other sites

Και ΝΑΙ σήμερα κατάφερε και ΞΕΧΑΣΕ κάτω από το θρανίο του τα ντοσιε με τις εργασίες που είχε για το σπίτι!!!!!!! Το πόσο νευρίασα δεν περιγράφεται!!

Τον ρώτησα"Πού είχε το μυαλό του και έφυγε χωρίς να πάρει τα πράγματά του???" δεν είχε λόγια να μου πει.... Τον έβαλα τιμωρία μισή ώρα να σκεφτεί, του αφέρεσα Playstation / TV /DVD/ PC και δεν ξέρω πως να το χειριστώ παραπέρα...

Του είπα ότι μάλλον θα πρέπει να παει πιό νωρίς στο σχολείο αύριο το πρωϊ για να βρεί τις εργασίες του και να κάνει εκεί μόνος του ότι προλάβει μέχρι να κτυπήσει το κουδούνι και να εξηγήσει στη δασκάλα του το λάθος του. Δεν ξέρω αν είναι σωστό.

Τι με συμβουλεύετε???

 

Xαλαράααααααααα...πρώτη δημοτικού πάει.Και θα ξεχάσει και θα χάσει ,μην τον βάζεις τιμωρία για αυτό .Απλά εξήγησέ του ότι πριν φύγει από την τάξη θα πρέπει να κοιτάζει κάτω από το θρανίο ,δεν είναι ωραίο να πηγαίνει την επομένη άγραφος και με δικαιολογίες του τύπου <ξέχασα>...

 

Εμένα γύρισε με μείον δύο μολύβια ,μία καταστρεμένη γόμα και ένα ξένο χάρακα....:lol::lol::lol:.Αλλά είμαι προετοιμασμένη με ολόκληρη κούτα από αυτά.Τα έχω ξαναπεράσει με τον μεγάλο μου...

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους.

Εμείς να χτυπήσω ξύλο τα πάμε καλά με τις εργασίες, αυτές της προγραφής, και για να είμαι ειλικρινής τις κάνει πριν γυρίσω εγώ στο σπίτι (όταν είναι με την γιαγιά). Απλά μετά την ρωτάω και μου τις δείχνει, χαλαρά, όχι με ύφος ελέγχου. Βέβαια μου πέταξε και τις προάλλες "δεν θέλω να πάω σχολείο, κουράζομαι!!" αλλά νομίζω είναι της στιγμής.

 

Συνάντηση ακόμα με την δασκάλα δεν έχουμε κάνει, και θα το ήθελα πολύ. Και το πρωί που την πηγαίνω σαν την τρελή, δεν την βλέπω πάντα την δασκάλα για να την ρωτήσω. Λέτε ότι είναι σύνηθες αυτό τις πρώτες ημέρες? Να ανησυχήσω που δεν έχουμε κάνει ακόμα??

 

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ στην μανούλα που άρχισαν οι αρρώστειες.....ουφ να τα περιμένουμε αυτά τώρα που θα χαλάσει κάπως και ο καιρός.

 

Να σας πω εγώ τί δεν αντέχω?? Τις ψείρες!!! Κάθε μέρα που γυρνάω σπίτι την ξεψαχνίζω στο ψάξιμο, αλλά γενικά ακούω γίνεται χαμός....

Link to comment
Share on other sites

εμενα χθες γυρισε ολοκληρος βρεγμενος... του εριχναν λεει κατι μεγαλυτερα παιδια νερο απο τις βρυσες!!! τους εριξε κι αυτος μετα και απο οτι καταλαβα η ολη φαση εξελιχθηκε σε μπουγελο... το ειπε βεβαια στον δασκαλο του ολοημερου και τους μαλωσε απο οτι μου ειπε. τα καημενα τα μικρουλια... καλα εμενα δε μασαει, αλλα αυτο ειναι και δικοπο μαχαιρι γιατι μπορει να τσαμπουκαλευτει και πουθενα που δεν τον παιρνει!! ποσα τετοια εχω να ακουσω φετος..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Xαλαράααααααααα...πρώτη δημοτικού πάει.Και θα ξεχάσει και θα χάσει ,μην τον βάζεις τιμωρία για αυτό .Απλά εξήγησέ του ότι πριν φύγει από την τάξη θα πρέπει να κοιτάζει κάτω από το θρανίο ,δεν είναι ωραίο να πηγαίνει την επομένη άγραφος και με δικαιολογίες του τύπου <ξέχασα>...

 

Εμένα γύρισε με μείον δύο μολύβια ,μία καταστρεμένη γόμα και ένα ξένο χάρακα....:lol::lol::lol:.Αλλά είμαι προετοιμασμένη με ολόκληρη κούτα από αυτά.Τα έχω ξαναπεράσει με τον μεγάλο μου...

 

Συμφωνώ! Γενικότερα, δεν χρειάζεται υπερβολική πίεση, μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ μικρά και μόλις μπήκαν σε εντελώς νέο περιβάλλον και κανόνες που απαιτείται χρόνος να τους μάθουν.

Link to comment
Share on other sites

λεω,κανετε μονο αυτα που τους βαζει η κυρια???

η και καθεστε και κανετε και αλλα μονη σας..να μαθαινει πιο καλα?

δηλ τουσ βαζετε ασκησουλες η αντιγραφη,οτι θελετε εσεισ???

το λεω αυτο,γιατι ημουν σε μια φιλη πριν.και κανουν οτι πρεπει

και μετα την βαζει να γραψη γραματα,λεξεις..

εχω ψιλοανχωθει λιγο..

:-(ακομα εμας δεν κανανε και πολλα...και δεν την βαζω εγω τπτ απο μονη μου...

Link to comment
Share on other sites

Ξαναευχαριστώ για τα περαστικά, θα μου χρειαστούν οι ευχές γιατί πάει η βδομάδα, τη χάσαμε όλη... αραίωσαν οι πυρετοί στο 6ωρο αλλά όταν ανεβάζει, το 39 το φτάνουμε σε χρόνο dt :-(... πάνω που προσπαθούσε να μπει σε μια σειρά ο καημένος... θα περάσει κι αυτό, που θα πάει! Κι ο δικός μου είναι λίγο στον κόσμο του, άλλου παιδιού μολύβια στην κασετίνα τη μια μέρα, ξαναβρήκα μέσα τα δικά του την επόμενη :?, μου δίνει την αίσθηση του χαμένου λίγο στο διάστημα... δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι οι εργασίες πρέπει να γίνουν και κει έχουμε ένα θέμα... γκρίνια, νεύρα, τσαντίλα αλλά στο τέλος τα γράφει... Ελπίζω να στρώσουν σιγά σιγά τα πράγματα, είναι αρχή πιστεύω για να περιμένουμε πολλά από τα πιτσιρίκια μας, συν τω χρόνω θα καταλάβουν περισσότερα - ελπίζω!

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

thampelina τα δικά μας ακόμη κάνουν ασκήσεις προγραφής -ο κολλητούλης τος μου φέρνει τις φωτοτυπίες- και μάλιστα μόνο 2 σελίδες την ημέρα γιατί το φωτοτυπικό είναι χαλασμένο. Τα βιβλία τα εχει κρατήσει η δασκάλα στο σχολείο, προς το παρόν δεν τα εχουν ξεκινήσει. Νομίζω ότι για αρχή είναι αρκετή η δουλειά του σχολείου, το παραπάνω στο σπίτι θα τα κουράσει πιστεύω...

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

thampelina τα δικά μας ακόμη κάνουν ασκήσεις προγραφής -ο κολλητούλης τος μου φέρνει τις φωτοτυπίες- και μάλιστα μόνο 2 σελίδες την ημέρα γιατί το φωτοτυπικό είναι χαλασμένο. Τα βιβλία τα εχει κρατήσει η δασκάλα στο σχολείο, προς το παρόν δεν τα εχουν ξεκινήσει. Νομίζω ότι για αρχή είναι αρκετή η δουλειά του σχολείου, το παραπάνω στο σπίτι θα τα κουράσει πιστεύω...
και μεις προγραφηκανουμε ακομα..να απλος και γω δεν ξερω αν πρεπει να κανω κατι παραπανω:confused:
Link to comment
Share on other sites

Η δασκάλα του σήμερα μου είπε ότι όλα τα πρωτάκια λίγο ως πολύ έτσι είναι τον πρώτο καιρό. Χάνουνε τα πράγματά τους, τα ξεχνάνε, παίρνουν ο ένας τα πράγματα του άλλου. Πρέπει και εμείς στο σπίτι να τους θυμίζουμε ότι τώρα που μεγάλωσαν και είναι στο μεγάλο σχολείο θα πρέπει να είναι πίο υπεύθυνοι και μέχρι τα Χριστούγεννα όλα πάνε ρολόϊ. Οπότε χαλάρωσα και εγώ λίγο .....

Για εργασίες στο σπίτι, εμείς κάνουμε μόνο κολάζ ή ζωγραφιές ή λαβύρινθους σε στύλ παιχνιδιού και διάβασμα παραμυθιού βέβαια. Αλλά ασκήσεις προγραφής και προμαθηματικές κάναμε πολλές το καλοκαίρι. Τώρα από γραφή κάνουμε μόνο ότι εργασίες του δίνουν στο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

και μεις προγραφηκανουμε ακομα..να απλος και γω δεν ξερω αν πρεπει να κανω κατι παραπανω:confused:

Εφόσον γίνεται η δουλειά που πρέπει στο σχολείο είναι περιττό να κάνεις παραπάνω πράγματα στο σπίτι. Στο σχολείο αφιερώνουν 2 ώρες την ημέρα στο μάθημα της γλώσσσας (δεν είναι λίγο)και η δασκάλα ακολουθεί συγκεκριμένο σύστημα που εμείς δεν είναι δυνατόν να εφαρμόσουμε . Δεν έχει λοιπόν νόημα να προσπαθούμε να ενισχύσουμε τη δουλειά του σχολείου με ασκήσεις κλπ.

Μπορούμε όμως να διαβάζουμε βιβλία, να παίζουμε επιτραπέζια και να συζητάμε και βέβαια να τα αφήνουμε και να παίζουν όπως θέλουν για να μη έχουν την αίσθηση ότι όλη τους η ζωή μπήκε σε αυστηρό πρόγραμμα... Είναι σημαντικό να έχουν ελεύθερο χρόνο για να κάνουν ό,τι θέλουν, αυτό τα βοηθάει να ...μαθαίνουν καλύτερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον γίνεται η δουλειά που πρέπει στο σχολείο είναι περιττό να κάνεις παραπάνω πράγματα στο σπίτι. Στο σχολείο αφιερώνουν 2 ώρες την ημέρα στο μάθημα της γλώσσσας (δεν είναι λίγο)και η δασκάλα ακολουθεί συγκεκριμένο σύστημα που εμείς δεν είναι δυνατόν να εφαρμόσουμε . Δεν έχει λοιπόν νόημα να προσπαθούμε να ενισχύσουμε τη δουλειά του σχολείου με ασκήσεις κλπ.

Μπορούμε όμως να διαβάζουμε βιβλία, να παίζουμε επιτραπέζια και να συζητάμε και βέβαια να τα αφήνουμε και να παίζουν όπως θέλουν για να μη έχουν την αίσθηση ότι όλη τους η ζωή μπήκε σε αυστηρό πρόγραμμα... Είναι σημαντικό να έχουν ελεύθερο χρόνο για να κάνουν ό,τι θέλουν, αυτό τα βοηθάει να ...μαθαίνουν καλύτερα!!!

 

:oνα σε καλα!!και αυτολεω..αλλα να ειδα την φιλη μου και ανχωθικα...:lol:δευτερα θα μας μιλησει η δασκαλα .

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους!

τα νεώτερα τα δικά μας: πήραμε και βιβλίο Γλώσσας (και Γλώσσα εργασιών, σύνολο 2 βιβλία) άρα τώρα εχουμε για 3 μαθήματα (Μαθηματικά, Μελέτη Περιβάλλοντος & Γλώσσα) Αρχίσαμε την ανάγνωση (πολύ απλά πράγματα βέβαια) και την αντίγραφή. Σήμερα θα τους βάλει στο σχολείο να κάνουν και ορθογραφία, χωρίς να κοιτάζουν το βιβλίο.

Σε καλό δρόμο είμαστε νομίζω. Την επόμενη εβδομάδα έχουμε και συνάντηση με την δασκάλα (:evil: στις 12:30 το μεσημέρι......έλεος!!!)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ορθογραφια?????εμας μας ειπε οτι ορθογραφια λογικα θα ξεκινησουν πριν τα χριστουγεννα!και ξεκινησατε και αναγνωση???μου κανει τρομερη εντυπωση!!εμεις στην παρουσα φαση εχουμε κανει καποια γραμματα μονο (φυλλαδια που κανουν στην ταξη και μια εργασια πανω σε αυτα καθε μερα στο σπιτι ) και καποιες ασκησεις μαθηματικων σχετικα με σχηματα(σφαιρα,κυλινδρο,κυβο,παραλληλογραμμο),αντιστοιχηση αριθμων και αντικειμενων και ζωγραφικη για εξασκηση των εννοιων δεξια,αριστερα,πανω,κατω,αναμεσα.

 

προς το παρον εμεις τελειωνουμε στις 13.15 καθε μερα,αλλα το ολοημερο λειτουργει κανονικα απο την πρωτη μερα.Απλα ,απο την επομενη εβδομαδα,τα παιδια του ολοημερου θα ξεκινησουν και τα εξτρα μαθηματα (ενω μεχρι και αυριο κανουν την 1 ωρα της μελετης μετα το φαγητο, και μετα παιζουν στο προαυλιο παρουσια της γυμναστριας)

Link to comment
Share on other sites

cutie pies, όταν λέω ορθογραφία και ανάγνωση μιλάω για πολύ απλές λέξεις, π.χ. παπί, έλα, πάμε κτλ

κάναμε αντιγραφή και σήμερα θα τους έκανε εξάσκηση χωρίς να τις βλέπουν στην ορθογράφία, μην νομίζεις δεν έχουμε πάει ακόμα στα δύσκολα

συν όλα αυτά που αναφέρεις επιπλέον για τα μαθηματικά και τις έννοιες

εάν σκεφτείς ότι είμαστε μόλις στην 2η εβδομάδα του σχολείου, νομίζω πάμε καλά....

Link to comment
Share on other sites

cutie pies, όταν λέω ορθογραφία και ανάγνωση μιλάω για πολύ απλές λέξεις, π.χ. παπί, έλα, πάμε κτλ

κάναμε αντιγραφή και σήμερα θα τους έκανε εξάσκηση χωρίς να τις βλέπουν στην ορθογράφία, μην νομίζεις δεν έχουμε πάει ακόμα στα δύσκολα

συν όλα αυτά που αναφέρεις επιπλέον για τα μαθηματικά και τις έννοιες

εάν σκεφτείς ότι είμαστε μόλις στην 2η εβδομάδα του σχολείου, νομίζω πάμε καλά....

 

το φανταστηκα οτι τετοιες λεξες εννοεις,και παλι ομως το βρισκω εντυπωσιακο,υποθετω οτι ειναι πολυ δυνατο τμημα...εμενα η κορη μου ξερει να γραφει και να διαβαζει απο τα περσυνα χριστουγεννα λογω του εξαιρετικου νηπιαγωγειου που πηγαινε,αλλα υπαρχουν αρκετα παιδακια στην ταξη της που δεν ξερουν. Απλα για να αποφασισει η δασκαλα η δικη σας σας να προχωρησει ετσι γρηγορα,υποθετω οτι το τμημα σας εχει παιδια που 'τρεχουν':wink:

Link to comment
Share on other sites

το φανταστηκα οτι τετοιες λεξες εννοεις,και παλι ομως το βρισκω εντυπωσιακο,υποθετω οτι ειναι πολυ δυνατο τμημα...εμενα η κορη μου ξερει να γραφει και να διαβαζει απο τα περσυνα χριστουγεννα λογω του εξαιρετικου νηπιαγωγειου που πηγαινε,αλλα υπαρχουν αρκετα παιδακια στην ταξη της που δεν ξερουν. Απλα για να αποφασισει η δασκαλα η δικη σας σας να προχωρησει ετσι γρηγορα,υποθετω οτι το τμημα σας εχει παιδια που 'τρεχουν':wink:

 

κοίταξε, αρκετά παιδάκια τα ξέρω από το νηπιαγωγείο, όπου όπως λες έκαναν εξαιρετική δουλειά (δημόσιο) και όντως είχαν προχωρήσει αρκετά.

έχει όμως και καινούρια παιδάκια που δεν έχω ιδέα σε ποιό επίπεδο είναι.

φαντάζομαι όμως όπως λες ότι η δασκάλα αποφασίζει τους "ρυθμούς".

Link to comment
Share on other sites

ναι, μα για αυτό το τόνισα και εγώ !!! γιατί είμαι πολύ περήφανη για την δουλειά που έκαναν και το λέω παντού.

όταν γίνονται τα σωστά να τα λέμε :D:D

 

 

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!Κι εγω το ιδιο κανω(π.χ. στα θεματα του νηπιου η του προνηπιου του forum) παραλειψη που δεν το τονισα κι εγω,γιατι οντως,με τοσα προβληματα στην εκπαιδευση,τα καλα πρεπει να λεγονται!!!!

Link to comment
Share on other sites

γεια σας και απο εμας. όλα καλά μέχρι στιγμής δεν μπορώ να πω αλλά ρε γμτ πολλά νέα δεδομένα. κάθε μέρα κάνουν και κάτι νέο, ειδικά στα μαθηματικα πάνε πολύ γρήγορα, δεν μπορώ να ξέρω εαν μπορούν να συγκρατούν τόσες πληροφορίες ταυτόχρονα, και εσας έτσι ειναι?

αυτά που έχουν να κάνουν στο σπίτι δεν ειναι πολλά π.χ. μίση σελιδα Τα και άλλη μισή τα και μια φωτοτυπία στα μαθηματικά τύπου ζωγραφική αλλά το βιβλίο που βλέπω έχει κάνονικά πράξεις και καλά το λένε ανεβαίνω και κατεβαίνω και η δικία μου εχει λησάξει να τις λέμε π.χ. βάζω στο μυαλό μου 1 και φτάνω στο 3 ποσό πρέπει να έχω ακόμα ? και μας λεει 2, βέβαια με δάχτυλα. δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι πολύ γρηγορα πάμε.

εσεις που ειστε?

Link to comment
Share on other sites

το φανταστηκα οτι τετοιες λεξες εννοεις,και παλι ομως το βρισκω εντυπωσιακο,υποθετω οτι ειναι πολυ δυνατο τμημα...εμενα η κορη μου ξερει να γραφει και να διαβαζει απο τα περσυνα χριστουγεννα λογω του εξαιρετικου νηπιαγωγειου που πηγαινε,αλλα υπαρχουν αρκετα παιδακια στην ταξη της που δεν ξερουν. Απλα για να αποφασισει η δασκαλα η δικη σας σας να προχωρησει ετσι γρηγορα,υποθετω οτι το τμημα σας εχει παιδια που 'τρεχουν':wink:

 

 

 

και εμας εκει ειναι και σήμερα αυτά έκαναν:lol:

Link to comment
Share on other sites

πήγα χθές το απόγευμα στην συγκέντρωση γονέων στο σχολείο και γύρισα πολύ απογοητευμένη. Η συγκεντρωση ήταν ένα διάγγελμα της δασκάλας για το τι δεν μπορεί να κάνει. Δεν μπορεί να τους δίνει φάρμακο αν αρρωστήσουν, δεν μπορεί να τα βοηθήσει στην τουαλέτα, θα κλειδώνει την τάξη στα διαλλέιματα και δεν θα τους ανοίγει αν ξεχάσσυν το νερό τους, θα θα θα. επίσης μας είπε ότι η τάξη έιναι πολύ μεγάλη και θα κάνει ότι μπορεί αλλά έιναι δύσκολες οι συνθήκες. 23 παιδάκια είναι, σας φαίνονται τόσο τραγικά πολλά. Επίσης η κόρη μου μου είπε πως η δασκάλα του ολοήμερου μετά τις 3 και μισή που μένουν λίγαέως τις 4 και τέταρτο τα βάζει να κάθονται μόνα τους στο θρανίο το καθένα και δεν επιτρέπεται να σηκώνονται και να παίζουν παρά μόνο να ζωγραφίζουν και να μην μιλάνε. χθές η συγκεκριμένη κυρία δνε ήταν (τις έτυχε λέει κάτι) όμως την Δευτέρα το πρωί θα πάρω τηλ και θα της ζητήσω να μου το αιτιολογήσει. Για πέιτε μου τα δικά σας τι κάνουν στο ολοήμερο? Εγώ το περίμενα πιο ελεύθερο.

 

Επίσης να σας αναφέρω ότι έως χθές κάνουμε ασκήσεις προγραφής, επειδή διάβασα ότι άλλα τμήματα κάνουν ήδη συλλαβές.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...