Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

εεε... με όλο το θάρρος, αλλά πως μπορεί να εκτελέσει ένα παιδάκι μια εντολή που δεν την είχε ξανακούσει ποτέ στη ζωή του;; Αν δεν ξέρει η μικρούλα που είναι τα ματάκια πως θέλει ο άλλος να του τα δείξει;; Αν δεν έχει ξαναζωγραφίσει τι να τις κάνει τις μπογιές δηλαδή; Ε θα τις βάλει και στο στόμα για να δει μήπως είναι νόστιμες! :mrgreen: Συμφωνώ ότι θέλει θεραπεία η καθυστέρηση λόγου που αν είναι εμφανής δύσκολα την μπερδεύεις με κάτι άλλο... Αλλά όλα τα άλλα τεστ που ανέφερες δεν μου φαίνονται και πολύ αξιόπιστα. Εδώ ακόμα κι εμείς οι ίδιες αμα δεν γουστάρουμε να κάνουμε κάτι ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, τελεία και παύλα... και δεν δίνουμε και πολλές εξηγήσεις.. λες να έχουμε όλες διάχυτες διαταραχές; :wink:

 

ζωάκι28 σε ευχαριστώ πάρα πολύ! τελικά βρήκα κάποια άκρη με το ΙΚΑ, χωρίς επιτροπές και εξετάσεις όμως.. απλά μίλησα με τον υπεύθυνο εκεί και αποδείχτηκε πολύ εντάξει άνθρωπος... σπάνιο φαινόμενο... αλλιώς θα περίμενα μέχρι το φθινόπωρο για ραντεβού. Τώρα για το κέντρο λογοθεραπείας έχω υπόψη μου την Έκφραση στην Εθνικής Αμύνης αλά αν δεν μου αρέσει κάτι εκεί θα απευθυνθώ στο ΕΛΕΠΑΠ που λες, είδα την ιστοσελίδα τους και μου φάνηκε εντυπωσιακό το έργο που κάνουν!

 

 

mikro_thiriaki, έχεις δίκιο αλλά αυτή είναι η ειδικός..γι'αυτό το λόγο θα πάρω κι άλλες γνώμες κι ο Θεός βοηθός!:confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα κορίτσια. Πραγματικά δε ξέρω τι να προτοπώ!! Είναι τόσα που μόνο με έναν-2-3 καφέδες και ίσως περισσότερους να μπορούσαμε να πούμε τις σκέψεις και τα άγχη μας. Όπως είπα και σε προηγούμενο post μου ένα παιδί με αυτισμό σου δείχνει καθημερινά μέσα απο τις κινήσεις και τη λειτουργικότητα του αν υπάρχει θέμα (κατα τη δική μου άποψη πάντα, δεν είμαι ειδήμμων ούτε και ότι λέω είναι το σωστό!!). Ο δικός μου δεν έδειχνε μέρη του σώματος γιατί εγώ δεν είχα ασχοληθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να τα μάθει! Ο τρόπος αυτός λοιπόν που το δικό μου παιδί δέχεται και μαθαίνει τα πάντα είναι μέσα απο έντονο παιχνίδι!! Με ιδιαίτερες κινήσεις και ζωηρές φωνές. ΠΡώτο παιδί και το δικό μου και δεν ήξερα το τρόπο να το προσεγγίσω μαθησιακά πλέον. Θεωρούσα πως όλα θα τα κατακτήσει μόνος του! Ναι μεν με τη δική μου συμμετοχή αλλά όχι με τόση ένταση! Μέσα σε μία εβδομάδα που πιάσαμε το θέμα σωματογνωσία μέσα απο το παιχνίδι έμαθε να δείχνει τα πάντα. Σημείωσε όμως πως ο δικός μου γιός ήταν ηλικιακά μεγαλύτερος απο τη κόρη σου. Μήνες βέβαια αλλά σε αυτές τις ηλικίες και η μέρα μετράει! Τα παιδιά κάτω των τριών και ειδικά αυτά που μεγαλώνουν μόνα τους...(χωρίς αδέρφια εννοώ) δεν δύναται να παίξουν με άλλα παιδιά και μάλιστα της ηλικίας τους!(με μεγαλύτερα που ξέρουν να τα προσεγγίσουν ναι!) Δεν είναι στη φάση τους αυτό. Στο παιδικό που τον πήγα δεν έπαιζε με άλλα παιδιά εκτός και αν τον προσέγγιζε κάποιο και παίζανε κλασικά κυνηγητό! Τί άλλο να παίξεις οταν δεν μπορείς να εκφραστείς λεξιλογικά; Το τελευταίο καιρό στο παιδότοπο που τον πηγαίνω δεν ξοκλλάει απο τα άλλα παιδάκια... τα παίρνει να χορέψουν... να κάνουν παζλ,.. να δουν ένα βιβλίο. Μιλάει βέβαια αλλά κάποιο παιδί που μιλάει καθαρά δεν μπορεί να τον καταλάβει. Το καλό είναι οτι δεν το βάζει κάτω το αγόρι μου και συνεχίζει!

Θα συνεχίσω μετά όμως γιατί έχουμε τις θεραπείες μας και πρέπει να φύγω.

 

Παιδί μου ένας καφές δε μας κάνει τίποτα.... χα χα να γελάσει λίγο το χειλάκι μας..:lol: και η μικρή μου ξεφυλλίζει τα παραμύθια της, στον παιδότοπο παίζει με τις μπάλες με τ'άλλα παιδάκια όχι τόσο αλλά τα θέλει κοντά της. Προσπαθει να μιλήσει και με κοιτάει στο στόμα πώς εκφράζω κάθε λέξη.Τώρα τελευταία μου είπε :"μεγάλη μαμά", τί εννοούσε ότι είμαι μεγάλη ηλικιακά(χα χα) ή ότι είναι μεγάλη...και το γιακί και ποκέ...απο εχθές βάλαμε στο λεξιλόγιο μας και το μιγκό(κατά πάσα πιθανότητα μικρό) αλλά κι η τσιρίδα τσιρίδα όταν θέλει ή προσπαθεί να πει κάτι, αν δε καταλάβω με παίρνει απο το χέρι ή αγκαλιά για να πάμε στο σημείο που θέλει. Ωραία τα λέμε και πιο μετά πάω να την πάρω απο τη φύλαξη...

 

Ευτυχώς σήμερα η μικρή ήταν πιο ήρεμη, άντα να δούμε καλό μεσημέρ κορίτσια!

Link to comment
Share on other sites

Ρε κορίτσι μου εσένα η μικρή σου λέει πραγματάκια, είπε και 2 λέξεις μαζί σου λέει και τραγουδάκια! Εγώ οταν τον πήγα για αξιολόγηση δεν έλεγε ούτε μαμά!! Τίποτα! Ποιός ο λόγος που πήγες για αξιολόγηση δεν κατάλαβα! Στο κομμάτι που λες οτι σας δάγκωσε και δαγκώθηκε το κάνουν τα περισσότερα παιδιά...αλλά το έκανε με κάποιο σκοπό;πάνω στο παιχνίδι; Τα ποιό πολλά παιδιά όταν δαγκώνουν και βλέπουν τις αντιδράσεις μας το βλέπουν σαν παιχνίδι γιαυτό και το επαναλαμβάνουν. Μπορεί να το έκανε και στον εαυτό της για να καταλάβει πως νιώθει. Τα παιδιά με δαδ αυτοτραυματίζονται έχοντας κάτι άλλο στο μυαλό τους και συνήθως αποσυμφορούνται απο έντονα συναισθήματα βάζοντας αυτό το αίσθημα στη θέση τους.Βάζει γενικώς πράγματα στο στόμα για αναγνώριση; εμείς προσωπικά δεν είχαμε τέτοιο θέμα ούτε απο βρεφούδι. Ο αυτισμός αν δεν έχει έντονα στοιχεία δεν μπορεί να διαγνωσθεί πριν την ηλικία των τεσσάρων και κάποιοι λένε ίσως και των έξι. Γιατί πάνω κάτω όλα τα παιδιά παρουσιάζουν τέτοια στοιχεία σε μικρό ή μεγάλο βαθμό απλά αυτά που αντιμετωπίζουν ουσιαστικό θέμα τα χαρακτηριστικά αυτά δεν τα αποχωρίζονται χωρίς θεραπευτική επέμβαση και επιβαρύνουν την λειτουργικότητα τους στον τομέα της επικοινωνίας και της ομαλής ένταξης στο σύνολο. Όλα τα παιχνίδια για να μάθουν τα παιδιά πως παίζονται κάποιος πρέπει να τους δείξει το τρόπο. Για να μάθει να κρατάει το μολύβι πρέπει να του δείξεις το τρόπο, να ζωγραφίζει να του δείξεις τη διαφορά μεταξύ μπογιάς και μολυβιού, να κάνει σχήματα με πλαστελίνη πρέπει πρώτα να αντιληφθεί τι είναι η πλαστελίνη και τι κάνουμε με αυτήν. Και εμείς κάναμε μαθήματα οδήγησης δεν πήραμε το τιμόνι στα χέρια μας μια μέρα και βουρ στο δρόμο! Γενικά νομίζω πως είναι μικρούλα (αν και δεν ξέρω πραγματικά τις ελλείψεις της) για να χαρακτηριστεί δαδ. Όπως έχω ξαναπεί συμβουλέψου κάποιους ειδικούς να σε καθοδηγήσουν στο τι χρειάζεται η μικρή και να εντοπίσεις ακριβώς τα κομμάτια στα οποία υστερεί. Αυτά πρέπει να δουλευτούν και στην πορεία βλέπεις και κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

fotelena αν αυτή η γιατρός που πήγατε είναι αναπτυξιολόγος τότε καλό θα ήταν να δουν τη μικρή και άλλες ειδικότητες, παιδονευρολόγος και παιδοψυχίατρος π.χ.

 

Εγώ πάντως εφ'οσον ξεκινήσει ο μικρός τις θεραπείες θα τον πάω μια βόλτα και από κάποιον καλό παιδοψυχίατρο. Βέβαια στη δική μας περίπτωση πρόκειται μόνο για την ομιλία, όχι για συμπεριφορά, και είναι φως φανάρι ότι όντως χρειάζεται μια ώθηση για να "ξεμπλοκάρει". Αλλά θα ήθελα έτσι να μάθω αν αυτό είναι απαραίτητα στοιχείο της διάχυτης. Γιατί από όλα όσα διάβασα τελευταία (και δεν ήταν λίγα!) κατάλαβα πως η διάγνωση αυτή είναι ό,τι πιο αόριστο υπάρχει...

bmivlf0d9.png

m49axn5p2.png

Link to comment
Share on other sites

fotelena αν αυτή η γιατρός που πήγατε είναι αναπτυξιολόγος τότε καλό θα ήταν να δουν τη μικρή και άλλες ειδικότητες, παιδονευρολόγος και παιδοψυχίατρος π.χ.

 

Εγώ πάντως εφ'οσον ξεκινήσει ο μικρός τις θεραπείες θα τον πάω μια βόλτα και από κάποιον καλό παιδοψυχίατρο. Βέβαια στη δική μας περίπτωση πρόκειται μόνο για την ομιλία, όχι για συμπεριφορά, και είναι φως φανάρι ότι όντως χρειάζεται μια ώθηση για να "ξεμπλοκάρει". Αλλά θα ήθελα έτσι να μάθω αν αυτό είναι απαραίτητα στοιχείο της διάχυτης. Γιατί από όλα όσα διάβασα τελευταία (και δεν ήταν λίγα!) κατάλαβα πως η διάγνωση αυτή είναι ό,τι πιο αόριστο υπάρχει...

 

Ναι κι εμείς έχουμε κλείσει με παιδονευρολόγο και με εργοθεραπευτή-λογοθεραπευτή αύριο είναι αυτό το ρντβ. Είναι τελικά πολύ αόριστο...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ρε κορίτσι μου εσένα η μικρή σου λέει πραγματάκια, είπε και 2 λέξεις μαζί σου λέει και τραγουδάκια! Εγώ οταν τον πήγα για αξιολόγηση δεν έλεγε ούτε μαμά!! Τίποτα! Ποιός ο λόγος που πήγες για αξιολόγηση δεν κατάλαβα! Στο κομμάτι που λες οτι σας δάγκωσε και δαγκώθηκε το κάνουν τα περισσότερα παιδιά...αλλά το έκανε με κάποιο σκοπό;πάνω στο παιχνίδι; Τα ποιό πολλά παιδιά όταν δαγκώνουν και βλέπουν τις αντιδράσεις μας το βλέπουν σαν παιχνίδι γιαυτό και το επαναλαμβάνουν. Μπορεί να το έκανε και στον εαυτό της για να καταλάβει πως νιώθει. Τα παιδιά με δαδ αυτοτραυματίζονται έχοντας κάτι άλλο στο μυαλό τους και συνήθως αποσυμφορούνται απο έντονα συναισθήματα βάζοντας αυτό το αίσθημα στη θέση τους.Βάζει γενικώς πράγματα στο στόμα για αναγνώριση; εμείς προσωπικά δεν είχαμε τέτοιο θέμα ούτε απο βρεφούδι. Ο αυτισμός αν δεν έχει έντονα στοιχεία δεν μπορεί να διαγνωσθεί πριν την ηλικία των τεσσάρων και κάποιοι λένε ίσως και των έξι. Γιατί πάνω κάτω όλα τα παιδιά παρουσιάζουν τέτοια στοιχεία σε μικρό ή μεγάλο βαθμό απλά αυτά που αντιμετωπίζουν ουσιαστικό θέμα τα χαρακτηριστικά αυτά δεν τα αποχωρίζονται χωρίς θεραπευτική επέμβαση και επιβαρύνουν την λειτουργικότητα τους στον τομέα της επικοινωνίας και της ομαλής ένταξης στο σύνολο. Όλα τα παιχνίδια για να μάθουν τα παιδιά πως παίζονται κάποιος πρέπει να τους δείξει το τρόπο. Για να μάθει να κρατάει το μολύβι πρέπει να του δείξεις το τρόπο, να ζωγραφίζει να του δείξεις τη διαφορά μεταξύ μπογιάς και μολυβιού, να κάνει σχήματα με πλαστελίνη πρέπει πρώτα να αντιληφθεί τι είναι η πλαστελίνη και τι κάνουμε με αυτήν. Και εμείς κάναμε μαθήματα οδήγησης δεν πήραμε το τιμόνι στα χέρια μας μια μέρα και βουρ στο δρόμο! Γενικά νομίζω πως είναι μικρούλα (αν και δεν ξέρω πραγματικά τις ελλείψεις της) για να χαρακτηριστεί δαδ. Όπως έχω ξαναπεί συμβουλέψου κάποιους ειδικούς να σε καθοδηγήσουν στο τι χρειάζεται η μικρή και να εντοπίσεις ακριβώς τα κομμάτια στα οποία υστερεί. Αυτά πρέπει να δουλευτούν και στην πορεία βλέπεις και κάνεις!

 

 

Ούφ μόλις σχόλασα...πολύ διαγώνισμα σήμερα(είμαι καθηγήτρια αγγλικών).

Σε όλα αυτά έχεις δίκιο :-)την πήγαμε γιατι ο περίγυρος μας έβλεπε ότι κάτι υπάρχει εφόσον δε μιλάει και δε σχηματίζει προτασούλα όπως άλλα παιδιά, και για να μας φύγει η όποια υπόνοια. Αύριο θα πάμε και σε εργοθεραπευτή να δούμε τί θα πει κι ο εργοθεραπευτής αύριο πάντως σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι..:!:

Link to comment
Share on other sites

Ρε κορίτσι μου εσένα η μικρή σου λέει πραγματάκια, είπε και 2 λέξεις μαζί σου λέει και τραγουδάκια! Εγώ οταν τον πήγα για αξιολόγηση δεν έλεγε ούτε μαμά!! Τίποτα! Ποιός ο λόγος που πήγες για αξιολόγηση δεν κατάλαβα! Στο κομμάτι που λες οτι σας δάγκωσε και δαγκώθηκε το κάνουν τα περισσότερα παιδιά...αλλά το έκανε με κάποιο σκοπό;πάνω στο παιχνίδι; Τα ποιό πολλά παιδιά όταν δαγκώνουν και βλέπουν τις αντιδράσεις μας το βλέπουν σαν παιχνίδι γιαυτό και το επαναλαμβάνουν. Μπορεί να το έκανε και στον εαυτό της για να καταλάβει πως νιώθει. Τα παιδιά με δαδ αυτοτραυματίζονται έχοντας κάτι άλλο στο μυαλό τους και συνήθως αποσυμφορούνται απο έντονα συναισθήματα βάζοντας αυτό το αίσθημα στη θέση τους.Βάζει γενικώς πράγματα στο στόμα για αναγνώριση; εμείς προσωπικά δεν είχαμε τέτοιο θέμα ούτε απο βρεφούδι. Ο αυτισμός αν δεν έχει έντονα στοιχεία δεν μπορεί να διαγνωσθεί πριν την ηλικία των τεσσάρων και κάποιοι λένε ίσως και των έξι. Γιατί πάνω κάτω όλα τα παιδιά παρουσιάζουν τέτοια στοιχεία σε μικρό ή μεγάλο βαθμό απλά αυτά που αντιμετωπίζουν ουσιαστικό θέμα τα χαρακτηριστικά αυτά δεν τα αποχωρίζονται χωρίς θεραπευτική επέμβαση και επιβαρύνουν την λειτουργικότητα τους στον τομέα της επικοινωνίας και της ομαλής ένταξης στο σύνολο. Όλα τα παιχνίδια για να μάθουν τα παιδιά πως παίζονται κάποιος πρέπει να τους δείξει το τρόπο. Για να μάθει να κρατάει το μολύβι πρέπει να του δείξεις το τρόπο, να ζωγραφίζει να του δείξεις τη διαφορά μεταξύ μπογιάς και μολυβιού, να κάνει σχήματα με πλαστελίνη πρέπει πρώτα να αντιληφθεί τι είναι η πλαστελίνη και τι κάνουμε με αυτήν. Και εμείς κάναμε μαθήματα οδήγησης δεν πήραμε το τιμόνι στα χέρια μας μια μέρα και βουρ στο δρόμο! Γενικά νομίζω πως είναι μικρούλα (αν και δεν ξέρω πραγματικά τις ελλείψεις της) για να χαρακτηριστεί δαδ. Όπως έχω ξαναπεί συμβουλέψου κάποιους ειδικούς να σε καθοδηγήσουν στο τι χρειάζεται η μικρή και να εντοπίσεις ακριβώς τα κομμάτια στα οποία υστερεί. Αυτά πρέπει να δουλευτούν και στην πορεία βλέπεις και κάνεις!

 

 

Καλημέρα! Πήγαμε σ'εργοθεραπευτή..μας έλυσε απορίες και μας καθησύχασε.Δε μπορεί να πει με βεβαιότητα αυτιστίκό φάσμα γιατ΄ι είναι μικρή, και πολλά γνωρίσματα τα κάνουν όλα τα παιδάκια αυτής της ηλικίας.Ασχολήθηκε μαζί της. Μας είπε ότι έχει κάποιο πρόβλημε, το οποίο δουλεύεται επικοινωνίας (άντε πάλι τα ίδια σκέφτηκα..) δηλαδή πρέπει να δουλέψουμε τις εντολές που τις δίνουμε φέρε, δώσε. Κάτι το οποίο δυστυχώς θεωρούσα δεδομένο επιδή είναι η καθημερινή μας τριβή και ότι βλέποντας μας σιγά σιγά θα το καταλαβαίνει αλλά όχι.΄Τίποτα δεν είναι τελικά δεδομένο.Είναι ευφυέστατη γι'αυτό και ξέρει τα τραγούδια απέξω και τα καταλαβαίνει δε μιμείται γιατί είναι κάτι που το έχει μάθει απο πολύ μικρή. Θέλει λέει να προσκολληθεί πολύ επάνω μας γιατί σε μια απουσία μας δε τη νοιάζει κάτι που της το μάθαμε εμείς για να είναι ανεξάρτητη όσο μπορεί σε αυτη την ηλικία.Αν το κατορθώσουμε αυτό θα είναι πιο εύκολο να αναπτύξει επικοινωνία και μετά λόγο. Μπορώ να πω ότι ο άντρας μου καθησυχάστηκε λίγο εγώ όχι ακόμα. Θα πάμε και σε παιδονευρολόγο για να μας δικαιολογήσει τις συνεδρίες. zwaki28 εσείς έχετε δει καλύτέρευση με τον εργοθεραπευτή?και τί κάνετε ακριβώς εκεί?το παιδί πιέζεται αν ναι το καταλαβαίνει ένας εργοθεραπευτής? Πω πω είναι τόσες οι απορίες μου. Δε χρειάζεται μας είπε πάνω απο μια συνεδρία τη βδομάδα. Τώρα αυτό είναι αρκετό?Θα σας ενημερώσω για ότι νεότερο...

Link to comment
Share on other sites

Απο όσα γράφεις δε μπορώ να καταλάβω και πολλά. Αυτό που κατάλαβα είναι οτι δυσκολεύεται να εκτελέσει εντολές.... και ότι θέλει να προσκολληθεί επάνω σας ενώ αυτό δεν το δείχνει γιατί όπως λες σε περίπτωση που λείπετε δεν σας αναζητά (διόρθωσε με αν κάνω λάθος). Γιατρός δεν είμαι αλλά νομίζω πως άλλο κομμάτι είναι το καταλαβαίνω τι μου λές αλλά δε γουστάρω να το κάνω(για τους οποιουσδήποτε λόγους) και άλλο κομμάτι το δεν καταλαβαίνω. Πώς γίνεται να μην αγχώνεται όταν λείπετε αλλά ταυτόχρονα να προσκολλάται επάνω σας; Ο δικός μου ας πούμε δεν θα πήγαινε με μή οικείο άτομο αλλά με την εργοθεραπεύτρια και τον λόγοθεραπευτή κάθεται άνετα απο τη πρώτη κιολλάς φορά και χωρίς την παρουσία μου μέσα στο χώρο. Τώρα το τι κάνει ενας εργοθεραπευτής είναι μεγάλο θέμα. Με απλά λόγια εντοπίζει τις ελλείψεις του παιδιού και δουλεύει μεσω παιχνιδιού πάνω τους έτσι ώστε να αναπτύξει αυτά τα κομμάτια. Ας πούμε ένα παράδειγμα... οταν μπαίνει στο χώρο αρχίζει να ασχολείται με ένα πράγμα..κούνια..για 5 λεπτά..μπάλα..πετάω πιάνω για άλλα πέντε λεπτά...κάνω παζλ μέχρι να το τελειώσω είμαι πάνω στο παζλ συγκεντρωμένος (όσο αυτό είναι εφικτό πολλά παιδιά δεν συγκεντρώνονονται ούτε για 2 λεπτά) και γενικά ότι κάνω το κάνω όσο χρειάζεται τελειώνω και μετά πάω σε άλλη δραστηριότητα. Αυτό δουλεύει την συγκέντρωση τους την τάξη (δεν αποσπώμαι απο άλλες ασχολίες και δεν πάω εδώ και εκεί χωρίς λόγο) και ένα κομμάτι που λέγεται αιθουσαίο και ρυθμίζει πολλά τμήματα της συμπεριφοράς. Νομίζω πως ο ίδιος ο εργοθεραπευτής θα σου εξηγήσει πολύ καλύτερα τι χρειάζεται το μικρούλη σου και με ποιούς τρόπους θα λύσει το οποιοδήποτε θέμα. Επίσης θα σου πεί τι να κάνεις εσύ στο σπίτι ωστε να βοηθήσεις απο τη μεριά σου. Όλα ρυθμίζονται μέσα απο το κατάλληλο παιχνίδι και συνήθως μετά απο την προσαρμογή του παιδιού με τον εκάστοτε θεραπευτή (αυτό εξαρτάται απο το παιδί) η διαδικασία είναι ευχάριστη και δεν νιώθει πίεση ή άγχος. Εγώ είδα διαφορές στο πρακτικό κομμάτι όπως στη ζωγραφική που δεν είναι το φόρτε του, στην συγκέντρωση που αυξήθηκε πάνω σε μία εργασία που θα αναλάβουμε να κάνουμε, στη κίνηση με τα χέρια όπως για παράδειγμα μπορεί να πιάει άνετα σκοινί για να σκαρφαλώσει. Δεν έίχα εντοπίσει όμως κάτι ιδιαίτερο ώστε να πώ οτι είχαμε πρόβλημα και το λύσαμε. Απλά το κάναμε πακέτο με την λογοθεραπεία. Του κάνει διάφορα πράγματα μέσα αλλά νομίζω πως ο καθένας λειτουργεί με το τρόπο του δλδ δε σημαίνει οτι θα κάνει τα ίδια και σε σένα. Εξαρτάται και πάλι με τις ελλείψεις που εντοπίζει. Κάνουν κούνια, παζλ, ζωγραφίζουν, ανεβαίνει σε δοκό ισορροπίας, σκαρφαλώνει, παίζουν με τουβλάκια, του μιλά συνέχεια (νομίζω ποιό πολύ αυτή τον βοήθησε στο λόγο παρά ο λογοθεραπευτής) παίζουν με μπάλες κ πολλά άλλα. Όποια μα όποια απορία και αν έχεις να μη ντρέπεσαι και να ρωτάς!! Κοίτα να καταλάβεις ακριβώς τι εντοπίζει και με ποιό τρόπο συνιστά οτι θα λυθεί το θέμα γιατί την περισσότερη δουλειά θα την κάνετε εσείς στο σπίτι. Εμείς κάνουμε 2 φορές απο 45 λεπτά. Μην πανικοβάλλεσαι! Απο το λίγο που κατάλαβα δεν εντοπίζει και ουααααου θέματα επομένως με λίγη δουλειά θα ησυχάσεις και εσύ θα δείς και το αγγελούδι σου να αλλάζει προς το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Απο όσα γράφεις δε μπορώ να καταλάβω και πολλά. Αυτό που κατάλαβα είναι οτι δυσκολεύεται να εκτελέσει εντολές.... και ότι θέλει να προσκολληθεί επάνω σας ενώ αυτό δεν το δείχνει γιατί όπως λες σε περίπτωση που λείπετε δεν σας αναζητά (διόρθωσε με αν κάνω λάθος). Γιατρός δεν είμαι αλλά νομίζω πως άλλο κομμάτι είναι το καταλαβαίνω τι μου λές αλλά δε γουστάρω να το κάνω(για τους οποιουσδήποτε λόγους) και άλλο κομμάτι το δεν καταλαβαίνω. Πώς γίνεται να μην αγχώνεται όταν λείπετε αλλά ταυτόχρονα να προσκολλάται επάνω σας; Ο δικός μου ας πούμε δεν θα πήγαινε με μή οικείο άτομο αλλά με την εργοθεραπεύτρια και τον λόγοθεραπευτή κάθεται άνετα απο τη πρώτη κιολλάς φορά και χωρίς την παρουσία μου μέσα στο χώρο. Τώρα το τι κάνει ενας εργοθεραπευτής είναι μεγάλο θέμα. Με απλά λόγια εντοπίζει τις ελλείψεις του παιδιού και δουλεύει μεσω παιχνιδιού πάνω τους έτσι ώστε να αναπτύξει αυτά τα κομμάτια. Ας πούμε ένα παράδειγμα... οταν μπαίνει στο χώρο αρχίζει να ασχολείται με ένα πράγμα..κούνια..για 5 λεπτά..μπάλα..πετάω πιάνω για άλλα πέντε λεπτά...κάνω παζλ μέχρι να το τελειώσω είμαι πάνω στο παζλ συγκεντρωμένος (όσο αυτό είναι εφικτό πολλά παιδιά δεν συγκεντρώνονονται ούτε για 2 λεπτά) και γενικά ότι κάνω το κάνω όσο χρειάζεται τελειώνω και μετά πάω σε άλλη δραστηριότητα. Αυτό δουλεύει την συγκέντρωση τους την τάξη (δεν αποσπώμαι απο άλλες ασχολίες και δεν πάω εδώ και εκεί χωρίς λόγο) και ένα κομμάτι που λέγεται αιθουσαίο και ρυθμίζει πολλά τμήματα της συμπεριφοράς. Νομίζω πως ο ίδιος ο εργοθεραπευτής θα σου εξηγήσει πολύ καλύτερα τι χρειάζεται το μικρούλη σου και με ποιούς τρόπους θα λύσει το οποιοδήποτε θέμα. Επίσης θα σου πεί τι να κάνεις εσύ στο σπίτι ωστε να βοηθήσεις απο τη μεριά σου. Όλα ρυθμίζονται μέσα απο το κατάλληλο παιχνίδι και συνήθως μετά απο την προσαρμογή του παιδιού με τον εκάστοτε θεραπευτή (αυτό εξαρτάται απο το παιδί) η διαδικασία είναι ευχάριστη και δεν νιώθει πίεση ή άγχος. Εγώ είδα διαφορές στο πρακτικό κομμάτι όπως στη ζωγραφική που δεν είναι το φόρτε του, στην συγκέντρωση που αυξήθηκε πάνω σε μία εργασία που θα αναλάβουμε να κάνουμε, στη κίνηση με τα χέρια όπως για παράδειγμα μπορεί να πιάει άνετα σκοινί για να σκαρφαλώσει. Δεν έίχα εντοπίσει όμως κάτι ιδιαίτερο ώστε να πώ οτι είχαμε πρόβλημα και το λύσαμε. Απλά το κάναμε πακέτο με την λογοθεραπεία. Του κάνει διάφορα πράγματα μέσα αλλά νομίζω πως ο καθένας λειτουργεί με το τρόπο του δλδ δε σημαίνει οτι θα κάνει τα ίδια και σε σένα. Εξαρτάται και πάλι με τις ελλείψεις που εντοπίζει. Κάνουν κούνια, παζλ, ζωγραφίζουν, ανεβαίνει σε δοκό ισορροπίας, σκαρφαλώνει, παίζουν με τουβλάκια, του μιλά συνέχεια (νομίζω ποιό πολύ αυτή τον βοήθησε στο λόγο παρά ο λογοθεραπευτής) παίζουν με μπάλες κ πολλά άλλα. Όποια μα όποια απορία και αν έχεις να μη ντρέπεσαι και να ρωτάς!! Κοίτα να καταλάβεις ακριβώς τι εντοπίζει και με ποιό τρόπο συνιστά οτι θα λυθεί το θέμα γιατί την περισσότερη δουλειά θα την κάνετε εσείς στο σπίτι. Εμείς κάνουμε 2 φορές απο 45 λεπτά. Μην πανικοβάλλεσαι! Απο το λίγο που κατάλαβα δεν εντοπίζει και ουααααου θέματα επομένως με λίγη δουλειά θα ησυχάσεις και εσύ θα δείς και το αγγελούδι σου να αλλάζει προς το καλύτερο.

 

 

Καλημέρα, η μικρή δεν έχει μάθει εντολές κάτι το οποίο ο εργοθεραπευτής ονομάζει επικοινωνία. Αυτό το κομμάτι πρέπει να δουλέψουμε. Δλδ, όταν θα πούμε φέρε την μπλούζα σου η μικρή μου δε θα το κάνει.Μάλλον, γιατί δε το καταλαβαίνει ή δεν το ξέρει(αυτό το κομμάτι θέλω να ξαναρωτήσω).Ο εργοθεραπευτής θέλει απο τη μικρή μου να προσκολληθεί επάνω μας για να μπορέσουμε να δουλέψουμε καλύτερα.Το θέμα εδώ είναι ότι την έχουμε μάθει να κάθεται και με άλλους, το θεωρούσαμε καλό για την ίδια να μη προσκολληθεί επάνω μας, δηλαδή ο εργοθεραπευτής θεωρεί ότι δεν αγχώθηκε να μας αναζητήσει όταν φύγαμε απο το δωμάτιο που είμασταν. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η μικρή ήταν απορροφημένη με τα παιχνίδια.

Ένα άλλο θέμα που μας είπε είναι ότι πρέπει να μάθει να συγκεντρώνεται κάπου ,μ'ένα παιχνίδι και ν'ασχολείται. Κάποιες φορές στο σπίτι το κάνει, όταν όμως βλέπει πολλά πράγματα-παιχνίδια μαζί, θέλει να παίξει με όλα...

Ο λογοθεραπευτής θα προστεθεί αργότερα στις συνεδρίες. Αυτά. Αύριο θα πάρουμε και τη γνώμη απο τον παιδονευρολόγο, είδωμεν...πάντως σ'ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το ρήμα "προσκόλληση" θεωρώ οτι είναι λάθος. Επίσης θεωρώ καλό κομμάτι το οτι μπορεί και χωρίς εσάς...δλδ έχουμε κ εμείς θέμα που κάθησε απευθείας με τους θεραπευτές;;Αν ήταν κολλημένη επάνω σας τότε θα είχατε πρόβλημα. Το "φυσιολογικό" είναι να κάθεται με οικεία προσώπα μόνο του αλλά όταν νιώθει οτι απειλείται ή φοβάται απο άγνωστες συμπεριφορές να ψάχνει το πρόσωπο με το οποίο νιώθει ασφάλεια. Ένα τεστ που μας έκανε ο παιδοψυχίατρος ήταν να τον εκνευρίσει για να δεί την συμπεριφορά του. Αν δλδ εγώ μαλώσω τη μικρή σου θα συνεχίσει να κάθεται δίπλα μου ή θα τρέξει κοντά σου;;; Δεν χρειάζεται να είναι κολλημένη πάνω σου για να μάθει απλά πρέπει να αρχίσει να την ενδιαφέρει η επαφή μαζί σου πάνω στο παιχνίδι. Δηλαδή αν πάρεις ας πούμε μία κούκλα και πάρεις το ρόλο της και αρχίσεις να μιλάς έντονα παριστάνοντας οτι είσαι η κούκλα αυτό θα την αφήσει αδιάφορη;ή κάνοντας οτιδήποτε της αρέσει και της αποσπά τη προσοχή...με αυτό το τρόπο θα της δείξεις πως θα μάθει αυτό που θες ακόμα και αν εσύ θεωρείς ανόητες κάποιες συμπεριφορές πίστεψε με στα μικρά ζουζούνια πιάνουν. Είναι λογικό να θέλουν να παίξουν με όοοοοοοολα τα παιχνίδια του κόσμου και ειδικά αν τα βλέπουν για πρώτη φορά! Όταν πιά νιώσουν οτι είναι δικά τους αρχίζουν να ασχολούνται διεξοδικά με το καθε ένα ανακαλύπτοντας κάθε φορά και κάτι καινούργιο που μπορεί να τους δώσει το κάθε παιχνίδι. Απο την στιγμή που βρίσκουν οι εκάστοτε γιατροί που σας είδαν οτι γνωστικά είναι καλά δεν νομίζω να μην καταλαβαίνει τις εντολές...απλά δε θέλει να τις εκτελέσει. Αν της πείς εκεί που κάθεστε μωρό μου θα μου δώσεις λίγο τη κούκλα σου να της δώσω ένα φιλάκι; ή θα έρθεις να σου δώσω νερό; απλές εντολές να κοιτάζεις αν γνωρίζει τις επόμενες όσο θα αναπτύσει λόγο τόσο ποιό εύκολα θα τις κατανοεί και θα ανταποκρίνεται. Ξαναλέω δεν είμαι γιατρός απλά απο την εμπειρία μου πάνω στο δικό μου παιδί μιλάω. Δε θέλω να φανώ παντογνώστης ούτε και οτι κάθε τι που λέω ειναι σωστό. Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό αλλά τα περισσότερα έχουν κοινά στοιχεία. Δεν υπάρχει λόγος να με ευχαριστείς την άποψη μου λέω. Όλες οι μανούλες θέλουν να παίρνουν γνώμες όπως παίρνω καθημερινά και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρόλο που το Internet με κανένα τρόπο δεν μπορεί να υποκαταστήσει ένα γιατρό, εδώ θα βρείτε ένα test για παιδιά περίπου 2 ετών που μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας και να πάρετε μια πρώτη γεύση του τι μπορείτε να περιμένετε.

 

http://www.4shared.com/file/VAR9jaST/qchat_greek.html?

 

Το test λέγεται Q-CHAT και αποτελεί μια παραλλαγή του γνωστού διαγνωστικού test για τον αυτισμό M-CHAT.

 

Μπορείτε να διαβάσετε (όσες ξέρετε Αγγλικά) για το test εδώ -> http://www.autismresearchcentre.com/docs/papers/2008_allison_etal_qchat.pdf

 

Εν συντομία τα παιδιά του τυχαίου δείγματος είχαν μέσο σκορ στο test περίπου 25-27 ενώ αυτά με αυτισμό γύρω στο 51.

 

Προφανώς όλα αυτά είναι μια ένδειξη και προφανώς όσο μεγαλύτερο το σκορ τόσο μεγαλύτερη η ένδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που το Internet με κανένα τρόπο δεν μπορεί να υποκαταστήσει ένα γιατρό, εδώ θα βρείτε ένα test για παιδιά περίπου 2 ετών που μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας και να πάρετε μια πρώτη γεύση του τι μπορείτε να περιμένετε.

 

http://www.4shared.com/file/VAR9jaST/qchat_greek.html?

 

Το test λέγεται Q-CHAT και αποτελεί μια παραλλαγή του γνωστού διαγνωστικού test για τον αυτισμό M-CHAT.

 

Μπορείτε να διαβάσετε (όσες ξέρετε Αγγλικά) για το test εδώ -> http://www.autismresearchcentre.com/docs/papers/2008_allison_etal_qchat.pdf

 

Εν συντομία τα παιδιά του τυχαίου δείγματος είχαν μέσο σκορ στο test περίπου 25-27 ενώ αυτά με αυτισμό γύρω στο 51.

 

Προφανώς όλα αυτά είναι μια ένδειξη και προφανώς όσο μεγαλύτερο το σκορ τόσο μεγαλύτερη η ένδειξη.

 

Αν και δεν μπόρεσα να το κατεβάσω γιατί θέλει εγγραφή, θα έλεγα ότι καλό είναι να είστε όλοι οι γονείς λίγο συγκρατημένοι απέναντι σε τεστ που δεν έχουν θεσπιστεί επίσημα στην Ελληνική γλώσσα. Όποιες δεξιότητες και να εξετάζει (είπα δεν το έχω δει), για να "περάσει" από μία χώρα σε μία άλλη πρέπει να ληφθούν υπόψη διάφορα πράγματα, να γίνουν μελέτες στάθμισης κλπ και μετά να αρχίσει να χρησιμοποιείται.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γενικά ισχύει για τεστ μεγαλύτερης ηλικίας, πχ τεστ ευφυΐας. Σε αυτή την ηλικία (2 ετών) πάνω κάτω όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν παρόμοιες δεξιότητες. Πχ το να έχει καλή βλεμματική επαφή ή να δείχνει με το δάχτυλο αυτό που θέλει δε νομίζω να εξαρτάται τόσο απο τη χώρα γέννησης.

Link to comment
Share on other sites

οχι αλλα μπορει να εξαρταται απο παραγοντες που ο γονιος δεν ξερει

 

εμενα ο γιος μου εχει υποτονια. ποτε δεν εδειξε με το δαχτυλο οπως ολα τα παιδια. στην αρχη κανεις δεν μου ειχε εξηγησει οτι το παιδι δεν δειχνει γιατι δεν μπορει σωματικα να κανει αυτη τη κινηση. αφου διαβασα ενα σκασμο αρθρα και λαλησα γιατι ολα με παρεπεμπαν στο θεμα αυτισμος, μου εκοψε τελικα να ρωτησω τους γιατρους οπου ολοι μου ειπαν τα ιδια πραγματα, οτι δηλαδη ειναι νευρολογικο το θεμα και δεν κρυβει κατι αλλο απο πισω....

Ερασιτέχνες έχτισαν την Κιβωτό. Επαγγελματίες έχτισαν τον Τιτανικό!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα συμφωνήσω με τη φίλη taz. Το θέμα είναι ότι ο γονιός δεν μπορεί να αξιολογήσει τα αποτελέσματα ενός τεστ και μπορεί να αγχωθεί χωρίς λόγο (αυτό γίνεται συνήθως). Στην τελική αν θες να πάρεις μια ιδέα για το τι πρέπει να προσέξεις, δεν χρειάζεται να κάνεις τεστ, μπορείς απλά να ψάξεις στον γούγλη: βάζεις "early signs of autism in babies/toddlers" και σου βρίσκει σχετικά άρθρα. Βέβαια πρέπει να ξέρεις αγγλικά για να τα διαβάσεις, από αυτή την άποψη ένα τεστ γραμμένο στα ελληνικά είναι πιο χρήσιμο.

 

Από την άλλη μπορείς απλά να κοιτάξεις τις λίστες στο βιβλιάριο υγείας του παιδιού και αν δεις ότι υπάρχει σημαντική καθυστέρηση, να συμβουλευτείς κατευθείαν έναν ειδικό.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, η μικρή δεν έχει μάθει εντολές κάτι το οποίο ο εργοθεραπευτής ονομάζει επικοινωνία. Αυτό το κομμάτι πρέπει να δουλέψουμε. Δλδ, όταν θα πούμε φέρε την μπλούζα σου η μικρή μου δε θα το κάνει.Μάλλον, γιατί δε το καταλαβαίνει ή δεν το ξέρει(αυτό το κομμάτι θέλω να ξαναρωτήσω).Ο εργοθεραπευτής θέλει απο τη μικρή μου να προσκολληθεί επάνω μας για να μπορέσουμε να δουλέψουμε καλύτερα.Το θέμα εδώ είναι ότι την έχουμε μάθει να κάθεται και με άλλους, το θεωρούσαμε καλό για την ίδια να μη προσκολληθεί επάνω μας, δηλαδή ο εργοθεραπευτής θεωρεί ότι δεν αγχώθηκε να μας αναζητήσει όταν φύγαμε απο το δωμάτιο που είμασταν. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η μικρή ήταν απορροφημένη με τα παιχνίδια.

Ένα άλλο θέμα που μας είπε είναι ότι πρέπει να μάθει να συγκεντρώνεται κάπου ,μ'ένα παιχνίδι και ν'ασχολείται. Κάποιες φορές στο σπίτι το κάνει, όταν όμως βλέπει πολλά πράγματα-παιχνίδια μαζί, θέλει να παίξει με όλα...

Ο λογοθεραπευτής θα προστεθεί αργότερα στις συνεδρίες. Αυτά. Αύριο θα πάρουμε και τη γνώμη απο τον παιδονευρολόγο, είδωμεν...πάντως σ'ευχαριστώ.

 

 

 

 

Καλησπέρα, καλό μήνα!

Χαθήκαμε τελείως...ξεκίνησε η μικρή μου εργοθεραπείες και κάθε φορά βάζουμε ένα λιθαράκι στην πρόοδο της κάτι που για τους άλλους είναι δεδομένο εμείς το κατακτούμε για πρώτη φορά κι ενθουσιαζόμαστε!!! Επισκεφτήκαμε κι άλλους αναπτυξιολόγους καμμία σχέση με την πρώτη γνωμάτευση.΄..δεν είναι τόοοσο σοβαρά τα πράγματα. Η μικρή έχει μια ήπια αναπτυξιακή διαταραχή, η οποία λύνεται με δουλειά αυτό μας είπε ο παιδονευρολόγος zwaki28.Κατά τ'άλλα είναι ένα πανέξυπνο παιδί! Είναι όπως μου τα είχες πει.Όντως έχει προσκολληθεί περισσότερο πάνω μου αλλά είναι φυσιολογικό α΄φού δουλεύω περισσότερο μαζί της. Αυτά τα λίγα νέα μας, θα τα πούμε πάλι σύντομα

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γενικά ισχύει για τεστ μεγαλύτερης ηλικίας, πχ τεστ ευφυΐας. Σε αυτή την ηλικία (2 ετών) πάνω κάτω όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν παρόμοιες δεξιότητες. Πχ το να έχει καλή βλεμματική επαφή ή να δείχνει με το δάχτυλο αυτό που θέλει δε νομίζω να εξαρτάται τόσο απο τη χώρα γέννησης.

 

Ακόμα και αυτές να είναι οι δεξιότητες που εξετάζονται (είπα ότι δεν μπόρεσα να το κατεβάσω, άρα δεν γνωρίζω τι "βλέπει") όταν κάνουμε μια οποιαδήποτε αξιολόγηση σε κάποιο παιδί (ή και σε κάποιον ενήλικα) πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας πολλούς παράγοντες. Δεν είναι άσπρο-μάυρο.

Ειδικά στα παιδιά που δεν έχουν λόγο, εξετάζουμε όλες τις παθολογίες πριν βγάλοιυμε συμπέρασμα ότι πρόκειται για αυτισμό/κώφωση/μειωμένη οπτική οξύτητα/υποτονία/ κάτι άλλο.

Και φυσικά αυτό δεν γίνεται από έναν άνθρωπο μόνο, αλλά μέσα από τη συνεργασία πολλών ειδικών (π.χ. παιδοψυχίατρος, ωριλά, οφθαλμίατρος, παιδονευρολόγος......)

 

Αυτό είναι και η διαφοροδιάγνωση

Link to comment
Share on other sites

fotelena, πως ακριβώς δουλεύετε το κομμάτι των ενοτλών? Δηλαδή τι σας είπε ο εργοθεραπευτής να κάνετε ώστε να εξασκήσετε αυτό το κομμάτι (της εκτέλεσης εντολών)? Η κόρη μου εκτελεί εντολές μόνο όταν είναι κάτι που την ενδιαφέρει.

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, καλό μήνα!

Χαθήκαμε τελείως...ξεκίνησε η μικρή μου εργοθεραπείες και κάθε φορά βάζουμε ένα λιθαράκι στην πρόοδο της κάτι που για τους άλλους είναι δεδομένο εμείς το κατακτούμε για πρώτη φορά κι ενθουσιαζόμαστε!!! Επισκεφτήκαμε κι άλλους αναπτυξιολόγους καμμία σχέση με την πρώτη γνωμάτευση.΄..δεν είναι τόοοσο σοβαρά τα πράγματα. Η μικρή έχει μια ήπια αναπτυξιακή διαταραχή, η οποία λύνεται με δουλειά αυτό μας είπε ο παιδονευρολόγος zwaki28.Κατά τ'άλλα είναι ένα πανέξυπνο παιδί! Είναι όπως μου τα είχες πει.Όντως έχει προσκολληθεί περισσότερο πάνω μου αλλά είναι φυσιολογικό α΄φού δουλεύω περισσότερο μαζί της. Αυτά τα λίγα νέα μας, θα τα πούμε πάλι σύντομα

Χαίρομαι πάρα πολυ που νιώθω οτι η ανησυχία σου έχει μετριάσει!! Χαίρομαι που πάνε όλα τόσο καλά και εύχομαι να πάνε ακόμα καλύτερα. Είναι λογικό οτι όσο ασχολείσαι με το μικρούλη άλλο τόσο θα ανταποκρίνεται γιατί βλέπει απο τη μεριά σου οτι το ενδιαφέρον σου τον κάνει να περνάει καλά και να μαθαίνει διαρκώς καινούργια πράγματα. Ακόμα και οταν κάποιες φορές θα νιώθει οτι ζορίζεται απο την πληθώρα των νέων δεδομένων θα δείς οτι αργότερα θα τα κατακτά και θα τα αποζητά περισσότερο. Εμείς αυτή τη στιγμή σταματήσαμε τα πάντα μετά απο την προτροπή των θεραπευτών. Η δική μου ανησυχία είναι ώρες που με φτάνει στα άκρα αλλά αυτό έχει να κάνει μάλλον με την πάστα μου ως άνθρωπος... αυτό που λένε οτι αν δε το δεις δε θα το πιστέψεις! Ο μικρός μου λέει τα πάντα απλά ακόμα όχι καθαρά...πίστευα το λοιπόν οτι μετά τη λογοθεραπεία θα τα λέει σαν μεγάλος! ο θεραπευτής όμως μου είπε οτι αυτό θα γίνει σιγά σιγά με πολύ δουλειά απο μέρους μας διορθώνοντας τον και με επαφή με παιδιά..στο παιδικό ας πούμε. Η λεξιλογική του έκφραση έχει ραγδαία ανάπτυξη και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα χρησιμοποιεί ρήματα, αντωνυμίες, προθέσεις.Ο ιδιος ο θεραπευτής δεν τον πίστευε οταν τον είδε μετά τις διακοπές του πάσχα ήταν εντυπωσιασμένος. Θα μας παρακολουθεί βέβαια ανα τακτά διαστήματα αλλά η εικόνα του οπως μας είπε δεν είναι παιδιού που χρειάζεται λογοθεραπεία. Όπως έχω πεί πολλές φορές εύχομαι και προσεύχομαι να είναι όλα καλά και ευλογημένα για όλα τα παιδάκια του κόσμου και να μας δίνει ο Θεός δύναμη!!

Link to comment
Share on other sites

fotelena, πως ακριβώς δουλεύετε το κομμάτι των ενοτλών? Δηλαδή τι σας είπε ο εργοθεραπευτής να κάνετε ώστε να εξασκήσετε αυτό το κομμάτι (της εκτέλεσης εντολών)? Η κόρη μου εκτελεί εντολές μόνο όταν είναι κάτι που την ενδιαφέρει.

Απο προσωπική εμπειρία θα σου πώ οτι τα παιδιά μαθαίνουν μέσα απο την επιβράβευση οταν ειναι μικρά και μεγαλώνοντας μέσα απο την πιθανή στέρηση αγαπημένων παιχνιδιών, γλυκών κλπ και την τιμωρία. Όταν έιναι μικρά είναι λογικό να κάνουν μόνο οτι γουστάρουν. Είναι σαν του παππούδες που ακούνε ότι θέλουν..:lol: μεγαλώνοντας και κατανοώντας οτι κάποια πράγματα πρέπει να γίνονται εφευρίσκουν διάφορους τρόπους πχ νάζια και γλύκες για να τα αποφεύγουν. Απο την μεριά των γονιών χρειάζεται υπομονή επιμονή και σταθερότητα!!!ιδίως το τελευταίο (ακόμα το παλεύω). Όταν πείς τώρα πάμε για ύπνο τελείωσε δεν πας να κάνεις τούμπες θα πάμε για ύπνο.

Link to comment
Share on other sites

fotelena, πως ακριβώς δουλεύετε το κομμάτι των ενοτλών? Δηλαδή τι σας είπε ο εργοθεραπευτής να κάνετε ώστε να εξασκήσετε αυτό το κομμάτι (της εκτέλεσης εντολών)? Η κόρη μου εκτελεί εντολές μόνο όταν είναι κάτι που την ενδιαφέρει.

 

Lucy καλημέρα! για παράδειγμα φέρε μου το νερό σου../πρέπει να ξέρει εικονικά το μπουκάλι και το νερό για να το φέρει. Κι εμένα ήταν επικεντρωμένη σε ότι την ενδιέφερε, λογικότατο, αλλά πρέπει να μάθουν κι άλλα πραγματάκια που ίσως να μη τα ενδιαφέρουν. Ο εργοθεραπευτής μου είπε ότι οι εντολές μικρες και κατανοητές είναι σα μια ξένη γλώσσα όταν στο παιδί μαθαίνεις στ'αγγλικά που είναι το επαγγελμά μου τη λέξη bag τσάντα πρέπει να τους το δείξεις για μεγαλύτερη κατανόηση και να τους το εξηγήσεις. Έτσι και με τον καθημερινό λόγο, πρέπει να το εξηγήσουμε και μετά να τους ζητήσουμε να το υιοθετήσουν. Τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι πάρα πολυ που νιώθω οτι η ανησυχία σου έχει μετριάσει!! Χαίρομαι που πάνε όλα τόσο καλά και εύχομαι να πάνε ακόμα καλύτερα. Είναι λογικό οτι όσο ασχολείσαι με το μικρούλη άλλο τόσο θα ανταποκρίνεται γιατί βλέπει απο τη μεριά σου οτι το ενδιαφέρον σου τον κάνει να περνάει καλά και να μαθαίνει διαρκώς καινούργια πράγματα. Ακόμα και οταν κάποιες φορές θα νιώθει οτι ζορίζεται απο την πληθώρα των νέων δεδομένων θα δείς οτι αργότερα θα τα κατακτά και θα τα αποζητά περισσότερο. Εμείς αυτή τη στιγμή σταματήσαμε τα πάντα μετά απο την προτροπή των θεραπευτών. Η δική μου ανησυχία είναι ώρες που με φτάνει στα άκρα αλλά αυτό έχει να κάνει μάλλον με την πάστα μου ως άνθρωπος... αυτό που λένε οτι αν δε το δεις δε θα το πιστέψεις! Ο μικρός μου λέει τα πάντα απλά ακόμα όχι καθαρά...πίστευα το λοιπόν οτι μετά τη λογοθεραπεία θα τα λέει σαν μεγάλος! ο θεραπευτής όμως μου είπε οτι αυτό θα γίνει σιγά σιγά με πολύ δουλειά απο μέρους μας διορθώνοντας τον και με επαφή με παιδιά..στο παιδικό ας πούμε. Η λεξιλογική του έκφραση έχει ραγδαία ανάπτυξη και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα χρησιμοποιεί ρήματα, αντωνυμίες, προθέσεις.Ο ιδιος ο θεραπευτής δεν τον πίστευε οταν τον είδε μετά τις διακοπές του πάσχα ήταν εντυπωσιασμένος. Θα μας παρακολουθεί βέβαια ανα τακτά διαστήματα αλλά η εικόνα του οπως μας είπε δεν είναι παιδιού που χρειάζεται λογοθεραπεία. Όπως έχω πεί πολλές φορές εύχομαι και προσεύχομαι να είναι όλα καλά και ευλογημένα για όλα τα παιδάκια του κόσμου και να μας δίνει ο Θεός δύναμη!!

 

Αχ zwaki28, μπράβο σας!!!!Θέλω να παραδεχτώ ότι πλέον έχω μεγαλύτερη υπομονή με την μικρή..όντως χρειάζεται μεγάλη σταθερότητα. Η μικρή μου κοπανιέται κάποιες φορές ή για να μου τραβήξει την προσοχή είτε για να της περάσει το δικό της , στεναχωριέμαι αλλά πρέπει να έχω τον έλεγχο, για καλό της γίνονται όλα. Στεναχωριέμαι, κάποιες φορες κλαίω αλλά σημασία έχει η μικρή μου και να της μάθω ότι είναι καλύτερο γι'αυτήν. ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ λέξεις κλειδιά. Ελπίζω να έχω νέα σου σύντομα, να πάνε όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Απο προσωπική εμπειρία θα σου πώ οτι τα παιδιά μαθαίνουν μέσα απο την επιβράβευση οταν ειναι μικρά και μεγαλώνοντας μέσα απο την πιθανή στέρηση αγαπημένων παιχνιδιών, γλυκών κλπ και την τιμωρία. Όταν έιναι μικρά είναι λογικό να κάνουν μόνο οτι γουστάρουν. Είναι σαν του παππούδες που ακούνε ότι θέλουν..:lol: μεγαλώνοντας και κατανοώντας οτι κάποια πράγματα πρέπει να γίνονται εφευρίσκουν διάφορους τρόπους πχ νάζια και γλύκες για να τα αποφεύγουν. Απο την μεριά των γονιών χρειάζεται υπομονή επιμονή και σταθερότητα!!!ιδίως το τελευταίο (ακόμα το παλεύω). Όταν πείς τώρα πάμε για ύπνο τελείωσε δεν πας να κάνεις τούμπες θα πάμε για ύπνο.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Και εγώ το τηρώ αυτό. Το θέμα μου είναι λίγο διαφορετικό. Αν ασχολείται με κάτι πχ παίζει με τις κούκλες της και τη φωνάξω να της δείξω ένα άλλο παιχνίδι, αν το άλλο παιχνίδι της αρέσει θα έρθει. Αλλιώς δεν θα γυρίσει καν το κεφάλι να με κοιτάξει. Εκεί δεν υπάρχει λόγος να την τιμωρήσω για κάτι. Μερικές φορές λέω "λες να μην με καταλαβαίνει?". Αλλά όταν είναι κάτι που την ενδιαφέρει πως καταλαβαίνει και ανταποκρίνεται?

 

 

Lucy καλημέρα! για παράδειγμα φέρε μου το νερό σου../πρέπει να ξέρει εικονικά το μπουκάλι και το νερό για να το φέρει. Κι εμένα ήταν επικεντρωμένη σε ότι την ενδιέφερε, λογικότατο, αλλά πρέπει να μάθουν κι άλλα πραγματάκια που ίσως να μη τα ενδιαφέρουν. Ο εργοθεραπευτής μου είπε ότι οι εντολές μικρες και κατανοητές είναι σα μια ξένη γλώσσα όταν στο παιδί μαθαίνεις στ'αγγλικά που είναι το επαγγελμά μου τη λέξη bag τσάντα πρέπει να τους το δείξεις για μεγαλύτερη κατανόηση και να τους το εξηγήσεις. Έτσι και με τον καθημερινό λόγο, πρέπει να το εξηγήσουμε και μετά να τους ζητήσουμε να το υιοθετήσουν. Τίποτα δεν είναι δεδομένο.

 

Ευχαριστώ και εσένα για την απάντηση.

Το κάνω και αυτό. Ονοματίζω κάτι και της το δείχνω. Αλλά έχουμε κολλήσει.:rolleyes:

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς να πω οτι η μέθοδος της τιμωρίας πιάνει σε παιδιά μεγαλύτερα και δεν είναι δεδομένη! ο καθένας λειτουργεί οπως νιώθει και νομίζει καλύτερα. Lucy δεν φαίνεται κάπου η ηλικία της μικρούλας σου αν θέλεις μας την αναφέρεις. Απο κει και πέρα θα σου πώ παράδειγμα οταν ο μικρός μου παίζει με τα αγαπημένα τρενάκια του και εγώ πάω και του πω ελα να ζωγραφίσουμε, δε θα μπεί στο κόπο να με κοιτάξει καν το πολύ πολύ να μου πεί ΟΧΙ. Αυτό βέβαια προυποθέτει το να ξέρει τι σημαίνει το "έλα να ζωγραφίσουμε". Αν του πώ έλα να παίξουμε με κάτι που δεν γνωρίζει θα το κοιτάξει και αν δεν τον ενδιαφέρει πάλι δε θα μου δώσει σημασία ειδικά αν είναι απορροφημένος με το παιχνίδι του. Η μικρή σου δεν κοιτάζει καν το εναλλακτικό παιχνίδι; Αλλά ακόμα και έτσι να είναι εξαρτάται και πάλι απο την ηλικία και το τρόπο που εχει μάθει να παίζει. Απλές εντολές είναι φέρε μου το νερό, δώσε μου τα παπούτσια, δώσε μου φιλάκι και γενικά εντολές με ένα ρήμα που πρέπει να εκτελούν πέραν του γουστάρω ή οχι. Αυτή είναι η μόνη σου ανησυχία ή έχεις και άλλες αμφιβολίες που θα ήθελες να μοιραστείς; Γιατί απο μόνο του δεν λέει κάτι όσο αναφορά το θέμα του φάσματος.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...