Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ


Recommended Posts

Εδώ και ένα χρόνο περίπου που παίρνω πληροφορίες κάνοντας τηλέφωνα σε παιδικούς σταθμούς, στη ερώτηση "ποιές είναι οι τιμές σας" δεν μου απάντησε κανείς.

Η συνηθισμένη απάντηση είναι κάτι σαν "ελάτε απο δώ να τα πούμε απο κοντά" ή "ελάτε να μας γνωρίσετε και θα τα βρούμε". Ξενερώνω τόσο πολύ που δεν ασχολούμαι ξανά ...

 

Α και το άλλο το καλό, στην ερώτηση "Πότε μπορώ να έρθω" απαντούν "Να κλείσουμε ένα ραντεβού, μπλα μπλα"

 

Ε το πόσο με ξυνίζει αυτή η αντιμετώπιση δε λέγεται. Λες και ψάχνουν να δούν τί θα φοράς ή τί μυαλά θα χεις, ή τί άλλο δεν ξέρω, για να σου κόψουν ανάλογο «κουστουμάκι».

Και να μην πάς όποτε θέλεις εσύ αλλά να έχεις ραντεβού για να είναι όλα καθαρά και στην τρίχα;:roll:

 

Χτες όμως, για πρώτη φορά κάποια υπεύθυνη παιδικού σταθμού όχι μόνο μου είπε τις τιμές, αλλά όταν την ρωτησε «πότε να ‘ρθω», μου ‘πε «όποιο εργάσιμο πρωινό θέλετε». Ενθουσιάστηκα.

 

Εσείς με τι κριτήρια διαλέξατε παιδικό σταθμό;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εμένα το πρώτο και κύριο "τηλεφωνικό" κριτήριο ήταν εάν δέχονται βρέφη γιατί η δικιά μου πάει από 5,5 μηνώνν. Κι εγώ όταν ρώταγα το οικονομικό συνήθως δεν μου έλεγαν. Το ραντεβού το βρίσκω φυσιολογικό γιατί μου δείχνει κάποια οργάνωση...Άλλωστε μπορεις ανά πάσα στιγμή να κάνεις έφοδο με κάποια δικαιολογία (π.χ. ξέχασα να σας ρωτήσω αυτό) και να δεις αν όσα σου έχουν πει ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Για μένα σημαντικό κριτήριο ήταν η καθαριότητα και πολύ σημαντικό ακόμα ήταν οι αργίες γιατί εγώ δεν έχω βοήθειες και όταν μου έλεγαν οτι κλεινουν από 1 εβδομάδα Χριστούγεννα Πάσχα και 3-4 το καλοκαίρι τους απέρριπτα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα το οικονομικό είναι ένα πού σοβαρό κριτήριο για την επιλογή του σταθμού, όμως το πιο σημαντικό κατά την γνώμη μου, είναι να δεις τον σταθμό και τους ανθρώπους του, από κοντά!!!

t6c4p3.pngXRnsp2.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι μονο επαγγελματισμό και σεβασμό στους γονείς δείχνει το να λένε το οικονομικό από το τηλέφωνο. Αν είναι πάνω από τις δυνάμεις μου, γιατί να χαλάσω ένα ολόκληρο πρωϊνό να τους δώ. Και αν μου αρέσει δηλαδή, τί, θα βρω τα λεφτά???

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι μονο επαγγελματισμό και σεβασμό στους γονείς δείχνει το να λένε το οικονομικό από το τηλέφωνο. Αν είναι πάνω από τις δυνάμεις μου, γιατί να χαλάσω ένα ολόκληρο πρωϊνό να τους δώ. Και αν μου αρέσει δηλαδή, τί, θα βρω τα λεφτά???

 

Α γειά σου. :!:

Τους το λέω κι αυτό στο τηλέφωνο (άν δεν έχω ξυνίσει πολύ) αλλά και πάλι δεν χαμπαρίζουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πάντως και σε σταθμούς όπου δεν έχουν να κρύψουν κατι, ξέρω ότι κλείνουν ραντεβού.

 

Μπορεί στον παιδικό να υπάρχει η γραμματέας η οποία να δίνει πληροφορίες αλλα να μην είναι εξουδιοδοτημένη να πει περισσότερα γιατί πολύ απλά δεν είναι η δουλειά της να εξηγήσει τι και πως. Σε άλλο τόπικ είχε συζητηθεί πως καποια που έκανε ξενάγηση δεν ήξερε τα σωστά πράγματα να πει και έτσι εδωσε λανθασμένη εντύπωση για έναν παιδικό όπου η μητέρα που πήγαινε χρόνια δήλωσε ότι τα όσα είπε δεν είχαν καμια σχέση με τα όσα είχε ζήσει χρόνια εκεί πχ.

 

εάν καποιος παιδικός δεν εχει πολύ δουλειά λογικό είναι να λεει η υπευθυνη ελάτε όποτε θέλετε.. ?

 

Ένας παιδικός που έχει πολλές δραστηριότητες μπορεί πχ την τάδε μέρα να εχει ραντεβού γονιών ή την άλλη μέρα επίσκεψη σε θεατρο μπορεί πάρα πολλά πράγματα που να καθιστούν απαραίτητο το να κλειστεί ραντεβού για να υπάρξει μια συνάντηση. (το γράφω αυτό γιατί ξέρω απο εκεί που εργάζομαι, ότι καθε εβδομάδα έχει τουλάχιστον 3 δραστηριότητες σε διαφορετικές τάξεις οι οποίες θελουν την αμεση εμπλοκή της διευθύντριας σε οργάνωση και παρουσια στην δραστηριότητα αυτή απο την οποία δεν μπορεί φυσικά να φυγει).

 

νομίζω είναι καλό να μην χρησιμοποιείται μόνο αυτό σαν κριτήριο.(το να θελουν να κλείσουν ραντεβού)

υπάρχουν τόσα άλλα που είναι σημαντικά.

 

δείτε εδώ αυτό το θέμα http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=49 που έχει

Κριτήρια Επιλογής Παιδικού Σταθμου !

που θα σας βοηθήσει για τα θέματα φιλοσοφίας κτλ.

 

Εάν κάθε μέρα όλη την ημέρα η υπεύθυνη ενός παιδικού με πολλά παιδιά, είχε την ώρα να δέχεται τους γονείς την ώρα που είναι τα παιδιά στον χώρο, πως θα συνεννοείται με τις δασκάλες θα κανονίζει τα χίλια δυο? Να φροντίσει το παιδί που είναι άρρωστο, να δεί αν δουλεύουν όλα σωστά να βοηθήσει την δασκάλα που κατι θέλει κτλ. να κανονίσει στο διάλλειμα της μιας κοπέλας τι κατασκευή θα κανει την επομένη κτλ.και αυτό με όλες τις δασκάλες.

Πολύ λογικό το βλέπω τα ραντεβού να κλείνονται άλλη ώρα όπου σε ησυχία οι γονείς να μπορουν να κανουν όσες ερωτήσεις θέλουν και να μη γίνεται αυτό το πρώτο ραντεβού "στην ζούλα".

Ένα άλλο θέμα -

η ατμόσφαιρα που επικρατεί στον παιδικό σε μια αιφνιδιαστική επίσκεψη,

δεν πιστεύω ότι αρκεί, για να μπορέσει ο γονιός να σκεφτεί ότι όλα είναι εντάξει, ή να καθησυχαστεί.

 

Εκτός απο αυτή την εικόνα, είναι σημαντικό να υπάρχει ο χρόνος για αναλυτική συζήτηση και διεξοδικά ερωτήματα για τους στόχους την φιλοσοφία, το πρόγραμμα το μοιρασμα των παιδιών σε ομάδες και πολλά άλλα,

που σε μια συνάντηση με κλεισμένο ραντεβού η υπεύθυνη δεν θα εχει την δικαιολογία να αποφύγει λόγω ελλειψης χρόνου ή άλλης υποχρέωσης η πιασμένων τάξεων (για να δείξει σε πιο δωματιο κανουν τι κτλ κτλ).

 

ναι, να βλέπουν οι γονείς την εικόνα του παιδικού σε καποια στιγμή που να μην εχει κανονιστεί απο πρίν,

 

αλλά το να κλειστεί ραντεβού μόνο καλό θα είναι για την καλύτερη ενημέρωση του ίδιου του γονιού.

 

όσο για τα χρήματα, εάν καποιος εχει αυστηρά ένα μαξιμουμ όριο, μπορεί να το αναφέρει (περίπου πόσα μπορεί να διαθέσει) στην γραμματέα και η γραμματέας να πει ξέρετε απο ότι γνωρίζω τα χρήματα κυμαινονται μεσα σε αυτο το ποσό, ή κυμαίνονται σε περίπου 100- 200 ευρώ περισσότερο και να μπορεί να αναφέρει καποια πραγματα πολύ βασικά - όπως ωράριο και αν υπαρχει σχολικό κτλ. έτσι ο γονέας να μην μπει στον κόπο να παει απο εκεί εάν οι πληροφορίες είναι απαγορευτικές.

Ursa major δοκίμασες να το θέσεις έτσι και δεν σου είπαν τίποτα???

(δεν ξέρω κιόλας για το πως λειτουργούν αλλοι παιδικοί σταθμοί εγώ ξέρω μόνο για το πως λειτουργεί αυτός στον οποίο βρίσκομαι εγώ τα τελευταια 8 χρονια, και για αυτό γράφω εδώ)

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

όσο για τα χρήματα, εάν καποιος εχει αυστηρά ένα μαξιμουμ όριο, μπορεί να το αναφέρει (περίπου πόσα μπορεί να διαθέσει) στην γραμματέα και η γραμματέας να πει ξέρετε απο ότι γνωρίζω τα χρήματα κυμαινονται μεσα σε αυτο το ποσό, ή κυμαίνονται σε περίπου 100- 200 ευρώ περισσότερο και να μπορεί να αναφέρει καποια πραγματα πολύ βασικά - όπως ωράριο και αν υπαρχει σχολικό κτλ. έτσι ο γονέας να μην μπει στον κόπο να παει απο εκεί εάν οι πληροφορίες είναι απαγορευτικές.

Ursa major δοκίμασες να το θέσεις έτσι και δεν σου είπαν τίποτα???

(δεν ξέρω κιόλας για το πως λειτουργούν αλλοι παιδικοί σταθμοί εγώ ξέρω μόνο για το πως λειτουργεί αυτός στον οποίο βρίσκομαι εγώ τα τελευταια 8 χρονια, και για αυτό γράφω εδώ)

 

Μαρία Στυλιανάκη σε θέματα φιλοσοφίας και παιδαγωγικών μεθόδων φυσικά δεν μπορείς να συζητήσεις τηλεφωνικά όταν ζητάς απλά πληροφορίες.

 

Αλλά στο θέμα των χρημάτων πιστεύω είναι αντιεπαγγελματικό να κρύβονται πίσω απ'το δάχτυλό τους όταν αναφέρω ακριβώς αυτά που θέλω: π.χ. παιδί 2 ετών που δεν φορά πάνες, άφιξη 8 αναχώρηση 4, πλήρη διατροφή, μετακίνηση με πουλμαν κλπ.

 

Οσο για το να τους πω το ποσό που διαθέτω, με συγχωρείς, αλλά το βρίσκω μάλλον αστείο. Σα να λέω, "με 300 ευρώ τί παίρνω"; :lol:

Oχι, θέλω την ταρίφα τους και τίποτα παραπάνω.

Ούτε σκόντο ζητάω ούτε κάνω παζάρια.

8)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ! Άλλωστε αν έχουν δουλειά, δεν θα θέλουν να χάσουν κι εκείνοι χρόνο με κάποιους που για αντικειμενικούς λόγους δεν θα μπορούν να στείλουν το παιδί τους εκεί. Δεν θα ζητούσα να δεσμευτούν σε τιμή. Αλλά μπορούν να πουν, ότι το τρέχον έτος πχ. για τις υπρεσίες αυτές, χρεώνουμε τόσα. Για του χρόνου ίσως να υπάρξει μία αύξηση. Γιατί τα χρήματα είναι ταμπού στην Ελλάδα? Αν ήθελες να νοικιάσεις σπίτι, θα πήγαινες να δεις ένα, που ο ιδιοκτήτης δεν σου λέει το ενοίκιο?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως Ursa major εμείς έχουμε το forum και μπορούμε να μάθουμε για τον κάθε σταθμό όχι μόνο την τιμή αλλά και την οικογενειακή κατάσταση της διευθύντριας 'που λέει ο λόγος'. Οπότε η δουλειά μας γίνεται!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...