Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

μελετη δημοτικού. Τι επιλέγουμε?


Recommended Posts

θα ήθελα να παραθέσουν οι γονείς που έχουν ασχοληθεί με το θέμα, τη γνώμη τους για τα κεντρα σχολικης μελετης-μελετητήρια (ειδικά για τα παιδάκια του Δημοτικού). Πως μπορώ να είμαι σίγουρη ότι το παιδί μου θα προετοιμαστεί πιό κατάλληλα σε σχέση με το ολοήμερο? Το σκέφτομαι έντονα, αλλά έχω ακούσει τρελά ποσά ως δίδακτρα! Αν έχει κάποιος να μου προτείνει κάτι ας στείλει π.μ...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα.

Από το ολοήμερο έχω μία εμπειρία ,από τον γιό μου ,όταν πήγαινε δημοτικό.Στην αρχή ήτανε σχετικά καλά ,διότι έκανε κάποιες εργασίες εκεί.Είχανε χωριστά τμήματα ,αγόρια και κορίτσια.Μετά όμως έμεινε έγκυος η μία δασκάλα και βάλανε όοοοολα τα παιδιά μαζί και γινότανε ένας χαμός.Τα μεγάλα παιδιά πειράζανε τα μικρά ,φασαρία πολύ και μία δασκάλα να πρέπει να τα παλέψει όλα αυτά.Ο γιός μου συνέχεια παραπονιόταν ότι δεν τον άφηναν να κάνει τα μαθήματά του ,τον πειράζανε για το φαγητό του και άλλα.

Σε γενικές γραμμές δεν ερχότανε ποτέ προετοιμασμένος για την επόμενη μέρα.Ίσως βέβαια είναι και θέμα σχολείου , δεν ξέρω.Εγώ πάντως τον έκοψα από το ολοήμερο.Νομίζω ότι είναι χαμένος χρόνος ,εκτός βέβαια αν υπάρχει πρόβλημα για το ποιός θα προσέχει το παιδάκι μετά τη λήξη του σχολείου.

Για τα μελετητήρια που ρωτάς ,φέτος πήγα και ενημερώθηκα για τον γιό μου που πάει 1η γυμνασίου.Είναι καλή περίπτωση ,αλλά αρκετά τα χρήματα.180 μου είπανε σε ένα και 250 σε άλλο για όλα τα μαθήματα.Απαγορευτικό για εμένα ποσό.Μπορούμε μου είπανε να αφαιρέσουμε κάποια μαθήματα και αυτό θα είναι μείον 15 ευρώ για το καθένα ,αλλα παρόλα αυτά το ποσό είναι αρκετά μεγάλο για εμένα.

Επίσης πρέπει να είναι πολύ κοντά στο σπίτι ,σε περίπτωση που ξεχάσει κάποιο βιβλίο/τετράδιο να μπορεί εύκολα να πάει να το πάρει ή να του το πάει κάποιος γιατί θα πρέπει να κουβαλάει όλα τα πράγματα που χρειάζονται για την προετοιμασία της επόμενης μέρας.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια πάρτε καμια καλή φοιτήτρια ή δασκάλα που να παίρνει 10/ώρα στο σπίτι σας (μπορεί να βρείτε και φτηνότερα από φοιτήτρια). Και το παιδί θα είναι σπίτι του και δεν θα κουβαλάει και θα κάνει ακριβώς αυτά που χρειάζεται για τις δικές του αδυναμίες (και όχι χαμένος χρόνος από των άλλων τις αδυναμίες, εργασίες κλπ) και τα ίδια λεφτά θα σας έρθει! 1 ώρα τη μέρα είναι αρκετή! Άκου 250 ευρώ για ομαδικό μάθημα! Το δημοτικό είναι πολύ σημαντικό! Αν χαθούν οι βάσεις στα βασικά μαθήματα, πολύ δύσκολα αναπληρώνονται στα πιεσμένα χρόνια του γυμνασίου και τα υπερσυμπιεσμένα του λυκείου! Εγώ είμαι περήφανη να σας πω ότι όλα τα παιδιά που παρακολούθησα επί χρόνια στα σπίτια τους, έχουν κάνει σήμερα κάτι σημαντικό και είμαι πολύ περήφανη γι΄αυτά (κυρίως όταν μου λένε να πάω στις αποφοιτήσεις τους!!!).:-D

Καλή επιτυχία να έχετε!

 

 

Υ.Γ. Το ολοήμερο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ψιλοχάλια, εκτός από τις περιπτώσεις νέων και πολύ φιλότιμων δασκάλων!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια πάρτε καμια καλή φοιτήτρια ή δασκάλα που να παίρνει 10/ώρα στο σπίτι σας (μπορεί να βρείτε και φτηνότερα από φοιτήτρια). Και το παιδί θα είναι σπίτι του και δεν θα κουβαλάει και θα κάνει ακριβώς αυτά που χρειάζεται για τις δικές του αδυναμίες (και όχι χαμένος χρόνος από των άλλων τις αδυναμίες, εργασίες κλπ) και τα ίδια λεφτά θα σας έρθει! 1 ώρα τη μέρα είναι αρκετή! Άκου 250 ευρώ για ομαδικό μάθημα! Το δημοτικό είναι πολύ σημαντικό! Αν χαθούν οι βάσεις στα βασικά μαθήματα, πολύ δύσκολα αναπληρώνονται στα πιεσμένα χρόνια του γυμνασίου και τα υπερσυμπιεσμένα του λυκείου! Εγώ είμαι περήφανη να σας πω ότι όλα τα παιδιά που παρακολούθησα επί χρόνια στα σπίτια τους, έχουν κάνει σήμερα κάτι σημαντικό και είμαι πολύ περήφανη γι΄αυτά (κυρίως όταν μου λένε να πάω στις αποφοιτήσεις τους!!!).:-D

Καλή επιτυχία να έχετε!

 

 

 

Υ.Γ. Το ολοήμερο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ψιλοχάλια, εκτός από τις περιπτώσεις νέων και πολύ φιλότιμων δασκάλων!

 

Έχω καεί από φοιτήτριες!!!!Ακόμα και από φοιτήτρια-δασκάλα.

Η μία ερχότανε και έφευγε μετά από 20 λεπτά !!Εγώ όποτε διαβάζαμε με τον γιό μου κάναμε ένα δύωρο και αυτή έφευγε στο 20λεπτό:shock:!!!!

Η επόμενη που είχα δεν ήξερενα κάνει απαλήθευση της διαίρεσης ,εγώ έκατσα και τους την έμαθα ,είπα οκ και εγώ δεν τα θυμάμαι και όλα και την επόμενη μέρα με πήρετηλ και μου είπε ότι δεν θα ξανάρθει.

Άρπα κόλα ήτανε όλες τους.Συγνώμη κιόλας στα κορίτσια που είναι φοιτήτριες και το διαβάζουνε αυτό ,αλλά αυτή την εμπειρία είχα ,αυτή γράφω.

Εάν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω και μετά από αυτά που έζησα , θα προτιμούσα να πάρω μία γυναίκα να μου κάνει για ένα δύωρο τις δουλειές που πρέπει να γίνουνε κάθε μέρα και να κάτσω να διαβάσω εγώ το παιδί μου , που το ξέρω ,που δεν θα μπορέσει να με ξεγελάσει πχ με την ορθογραφια.Ένα παράδειγμα ,τον έβαζενα γράψει ορθογραφία ,ο γιός μου ρωτάει να κοιτάξω μία φορά ,του έλεγε οκ.Την έγραφε λοιπόν σωστά ,τέλος τον πήγαινε στο έπόμενο μάθημα.Δεν τον έβαζε να την ξαναγράψει 1-2 φορές ακόμα για να επιβεβαιώσει ότι όντως την ξέρει καλά.

Τι να πω ,ίσως να ήμουνα και άτυχη.

Οπότε θα προτιμούσα δασκάλα βεβαια κοστίζει αρκετά ή γυναίκα για το σπίτι και ΄το διάβασμα να το κάνω εγώ(συμφέρει και καλύτερα στο οικονομικο)

Link to comment
Share on other sites

Από προσωπική εμπειρία σας ενημερώνω ότι στην επαρχία τα μελετητήρια κοστίζουν πολύ λιγότερο από ότι στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το κόστος για κάθε μήνα ανέρχεται στα ?99 και τα τμήματα είναι μικρά. Τα παιδιά μένουν περίπου 3 ώρες την ημέρα και σε πολλές περιπτώσεις απασχολούνται και περισσότερο χρόνο στον χώρο του φροντιστηρίου αν ο κηδεμόνας έχει δουλειά. Επίσης καθώς συστεγάζεται με φροντιστήριο ξένων γλωσσών, το μελετητήριο αναλαμβάνει και την μελέτη της ξένης γλώσσας του φροντιστηρίου. Το θεωρώ λοιπόν πολύ μεγάλη ευκολία για τις μαμάδες που εργάζονται και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν ή δεν έχουν την υπομονή να διαβάσουν τα παιδιά τους και δεν κοστίζει μια περιουσία. Επίσης το να δουλεύει το παιδί με άλλους τον βοηθάει να αναπτύξει κοινωνικές δραστηριότητες αντί να είναι κλεισμένο σε ένα δωμάτιο με τον δάσκαλο. Οι δάσκαλοι που κάνουν ιδιαίτερα συνήθως ούτε αποδείξεις δεν δίνουν και διδάσκουν παρά μόνο ελάχιστα μαθήματα, όχι όλα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι απαραίτητα όλα αυτά? Θέλω να πω, δεν πρέπει το παιδάκι να μάθει να διαβάζει μόνο του?

 

Ναι ,πρέπει ,αλλά θέλει και κάποια καθογήγηση.Έπειτα ,εξαρτάται το παιδί.Ύπάρχουν παιδιά που διαβάζουνε μόνο τους ,υπάρχουν άλλα πιο <τεμπέλικα> που θέλουνε σπρώξιμο.Εμένα ο δικός μου 12 είναι και ακόμα πρέπει να τον κυνηγάω..

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, ο γιός μου ξεκινάει του χρόνου την πρώτη αλλά θέλω να τον βοηθήσω εγώ και να μην καταφύγω σε ιδιαίτερα, ελπίζω... Να αγχωθώ από τώρα? Εν τω μεταξύ, με όσους το συζητάω έχω συμπεράνει ότι όταν τα παιδιά ξεκινούν σχολείο τέρμα όλα. Τέρμα προσωπική ζωή, μόνο μαθήματα. Εσείς τι πιστεύετε?

Link to comment
Share on other sites

Ένας περιορισμός υπάρχει όταν τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Το βλέπω από φίλες μου που μου τα λένε. Και η αλήθεια είναι ότι για να διαβάσει ένα παιδάκι, πρέπει κάποιος να είναι στο χώρο. Δεν μπορείς εσύ να βλέπεις τηλεόραση και το παιδί να διαβάζει. Τώρα για το τέρμα η προσωπική ζωή, είναι θέμα απόφασης. Εγώ ξέρω ανθρώπους που δεν έπεσαν στην παγίδα. Και σε ένα χρόνο που θα πάει σχολείο, σκέφτομαι να ακολουθήσω το παράδειγμά τους.

Link to comment
Share on other sites

Έχω καεί από φοιτήτριες!!!!Ακόμα και από φοιτήτρια-δασκάλα.

Η μία ερχότανε και έφευγε μετά από 20 λεπτά !!Εγώ όποτε διαβάζαμε με τον γιό μου κάναμε ένα δύωρο και αυτή έφευγε στο 20λεπτό:shock:!!!!

Η επόμενη που είχα δεν ήξερενα κάνει απαλήθευση της διαίρεσης ,εγώ έκατσα και τους την έμαθα ,είπα οκ και εγώ δεν τα θυμάμαι και όλα και την επόμενη μέρα με πήρετηλ και μου είπε ότι δεν θα ξανάρθει.

Άρπα κόλα ήτανε όλες τους.Συγνώμη κιόλας στα κορίτσια που είναι φοιτήτριες και το διαβάζουνε αυτό ,αλλά αυτή την εμπειρία είχα ,αυτή γράφω.

Εάν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω και μετά από αυτά που έζησα , θα προτιμούσα να πάρω μία γυναίκα να μου κάνει για ένα δύωρο τις δουλειές που πρέπει να γίνουνε κάθε μέρα και να κάτσω να διαβάσω εγώ το παιδί μου , που το ξέρω ,που δεν θα μπορέσει να με ξεγελάσει πχ με την ορθογραφια.Ένα παράδειγμα ,τον έβαζενα γράψει ορθογραφία ,ο γιός μου ρωτάει να κοιτάξω μία φορά ,του έλεγε οκ.Την έγραφε λοιπόν σωστά ,τέλος τον πήγαινε στο έπόμενο μάθημα.Δεν τον έβαζε να την ξαναγράψει 1-2 φορές ακόμα για να επιβεβαιώσει ότι όντως την ξέρει καλά.

Τι να πω ,ίσως να ήμουνα και άτυχη.

Οπότε θα προτιμούσα δασκάλα βεβαια κοστίζει αρκετά ή γυναίκα για το σπίτι και ΄το διάβασμα να το κάνω εγώ(συμφέρει και καλύτερα στο οικονομικο)

 

Όταν διάβασα αυτά που έγραψες αρχικά έμεινα κάγκελο και μετά με έπιασαν νευρικά γέλια! Μα είναι δυνατόν;;;!!! Τόσο χαμηλά έχει πέσει το επίπεδο των φοιτητών; Μήπως να έψαχνες μια κοπέλα συστημένη, που να την έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος πρώτα; Αυτό που έγραψες για την ορθογραφία, μου έφερε στο μυαλό μια μαμά που μου έλεγε (και επέμενε) ότι αν διαβάσει το παιδί της την ιστορία (ανάγνωση) 5 φορές, είναι έτοιμο να πάει σχολείο!!!

Τέλος πάντων, έχω να δώσω μερικές συμβουλές στις μαμάδες για το δημοτικό αλλά και γενικότερα... Προσπαθήστε να αποβάλετε το άγχος από τους εαυτούς σας πρώτα και να μεταδώσετε στα παιδιά σας την αγάπη για τη μάθηση. Δεν είναι τόσο σημαντικό το παιδί να μάθει το μάθημα της ημέρας στην ιστορία, όσο το να ΑΓΑΠΗΣΕΙ την ιστορία (τυχαίο παράδειγμα). Αν τα παιδιά νιώσουν ότι το σχολείο είναι ένα μαρτύριο και η μελέτη μια βασανιστική εμπειρία, τα πράγματα θα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Να τα ενθαρρύνετε και να δείχνετε ενθουσιασμό όταν κατορθώνουν κάτι (έστω και μικρό). Το μεγαλύτερο καλό που θα μπορούσατε να τους κάνετε είναι να τα κάνετε να καταλάβουν ότι η μάθηση είναι ένα ταξίδι με συναρπαστικές εμπειρίες, ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ γιατί δεν θέλουμε να τελειώσει ποτέ!

Απλά το επισημαίνω επειδή το συνηθέστερο πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τα παιδιά από Ε-ΣΤ δημοτικού και πάνω, ήταν η βαριεστημάρα, η απελπισία ότι τώρα "πρέπει" να διαβάσω, η έλλειψη κινήτρου και η αντίδραστική απάθεια στη φοβερή πίεση που είχαν ήδη εξασκήσει για χρόνια οι γονείς! Θυμάμαι φάτσες παιδιών που όταν τα πρωτοαντίκρυσα με κοίταξαν με απελπισία, σα να ερχόταν κι άλλος ένας "βασανιστής" να τα καταπιέσει... Θυμάμαι παιδιά που διάβαζαν "για να μη φωνάζει η μαμά" και όχι για τους εαυτούς τους, παιδιά που μου είπαν "τα μισώ τα αγγλικα" γιατί κανείς δεν τα έκανε να τα αγαπήσουν, παιδιά απελπισμένα, χωρίς κίνητρα για τίποτα, χωρίς όνειρο και ενθουσιασμό για τίποτα... Θυμάμαι μαμάδες να με κοιτάνε έκπληκτες όταν στο μάθημα γελούσαμε με την ψυχή μας και το παιδί έβγαινε έξω και έλεγε στο τέλος "ε, τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να μάθω τα κλάσματα!"

Όταν η μάθηση γίνει μια "διαδικασία" και όχι μια ευχάριστη εμπειρία το παιχνίδια αργά η γρήγορα χάνεται...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Όταν διάβασα αυτά που έγραψες αρχικά έμεινα κάγκελο και μετά με έπιασαν νευρικά γέλια! Μα είναι δυνατόν;;;!!! Τόσο χαμηλά έχει πέσει το επίπεδο των φοιτητών; Μήπως να έψαχνες μια κοπέλα συστημένη, που να την έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος πρώτα; Αυτό που έγραψες για την ορθογραφία, μου έφερε στο μυαλό μια μαμά που μου έλεγε (και επέμενε) ότι αν διαβάσει το παιδί της την ιστορία (ανάγνωση) 5 φορές, είναι έτοιμο να πάει σχολείο!!!

Τέλος πάντων, έχω να δώσω μερικές συμβουλές στις μαμάδες για το δημοτικό αλλά και γενικότερα... Προσπαθήστε να αποβάλετε το άγχος από τους εαυτούς σας πρώτα και να μεταδώσετε στα παιδιά σας την αγάπη για τη μάθηση. Δεν είναι τόσο σημαντικό το παιδί να μάθει το μάθημα της ημέρας στην ιστορία, όσο το να ΑΓΑΠΗΣΕΙ την ιστορία (τυχαίο παράδειγμα). Αν τα παιδιά νιώσουν ότι το σχολείο είναι ένα μαρτύριο και η μελέτη μια βασανιστική εμπειρία, τα πράγματα θα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Να τα ενθαρρύνετε και να δείχνετε ενθουσιασμό όταν κατορθώνουν κάτι (έστω και μικρό). Το μεγαλύτερο καλό που θα μπορούσατε να τους κάνετε είναι να τα κάνετε να καταλάβουν ότι η μάθηση είναι ένα ταξίδι με συναρπαστικές εμπειρίες, ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ γιατί δεν θέλουμε να τελειώσει ποτέ!

Απλά το επισημαίνω επειδή το συνηθέστερο πρόβλημα που αντιμετώπιζα με τα παιδιά από Ε-ΣΤ δημοτικού και πάνω, ήταν η βαριεστημάρα, η απελπισία ότι τώρα "πρέπει" να διαβάσω, η έλλειψη κινήτρου και η αντίδραστική απάθεια στη φοβερή πίεση που είχαν ήδη εξασκήσει για χρόνια οι γονείς! Θυμάμαι φάτσες παιδιών που όταν τα πρωτοαντίκρυσα με κοίταξαν με απελπισία, σα να ερχόταν κι άλλος ένας "βασανιστής" να τα καταπιέσει... Θυμάμαι παιδιά που διάβαζαν "για να μη φωνάζει η μαμά" και όχι για τους εαυτούς τους, παιδιά που μου είπαν "τα μισώ τα αγγλικα" γιατί κανείς δεν τα έκανε να τα αγαπήσουν, παιδιά απελπισμένα, χωρίς κίνητρα για τίποτα, χωρίς όνειρο και ενθουσιασμό για τίποτα... Θυμάμαι μαμάδες να με κοιτάνε έκπληκτες όταν στο μάθημα γελούσαμε με την ψυχή μας και το παιδί έβγαινε έξω και έλεγε στο τέλος "ε, τελικά δεν ήταν και τόσο δύσκολο να μάθω τα κλάσματα!"

Όταν η μάθηση γίνει μια "διαδικασία" και όχι μια ευχάριστη εμπειρία το παιχνίδια αργά η γρήγορα χάνεται...

 

Πραγματικά πολύ όμορφα αυτά που γράφεις και μπράβο σου!!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων, έχω να δώσω μερικές συμβουλές στις μαμάδες για το δημοτικό αλλά και γενικότερα... Προσπαθήστε να αποβάλετε το άγχος από τους εαυτούς σας πρώτα και να μεταδώσετε στα παιδιά σας την αγάπη για τη μάθηση. Δεν είναι τόσο σημαντικό το παιδί να μάθει το μάθημα της ημέρας στην ιστορία, όσο το να ΑΓΑΠΗΣΕΙ την ιστορία (τυχαίο παράδειγμα). Αν τα παιδιά νιώσουν ότι το σχολείο είναι ένα μαρτύριο και η μελέτη μια βασανιστική εμπειρία, τα πράγματα θα γίνονται όλο και δυσκολότερα. Να τα ενθαρρύνετε και να δείχνετε ενθουσιασμό όταν κατορθώνουν κάτι (έστω και μικρό). Το μεγαλύτερο καλό που θα μπορούσατε να τους κάνετε είναι να τα κάνετε να καταλάβουν ότι η μάθηση είναι ένα ταξίδι με συναρπαστικές εμπειρίες, ένα ταξίδι που δεν τελειώνει ποτέ γιατί δεν θέλουμε να τελειώσει ποτέ!

.....

Όταν η μάθηση γίνει μια "διαδικασία" και όχι μια ευχάριστη εμπειρία το παιχνίδια αργά η γρήγορα χάνεται...

 

Συμφωνώ απόλυτητα και πιστεύω σαν γονείς πρέπει να δώσουμε αυτά τα μηνύματα με έμπρακτα παραδείγματα. Πρέπει βέβαια πρώτα από όλα να το πιστέψουμε ότι αυτό έχει η σημασία γιατί για πολλούς γονείς σημασία έχει μόνο ο βαθμός (ακόμη και στο Δημοτικό!)

Έχω την εντύπωση όμως ότι όσο και να προσπαθούμε δεν θα καταφέρουμε πολλά γιατί θα πηγαίνουμε ενάντια στο εκπαιδευτικό σύστημα που από το Δημοτικό δίνει έμφαση στην εκμάθηση συγκεκριμένης ύλης και αξιολόγησης (αυτό με τους βαθμούς στο Δημοτικό δεν μπορώ ακόμη να το χωνέψω....)

Τα μελετητήρια τα βλέπω σαν μια οικονομική / πρακτική λύση ανάγκης που μπορεί να δουλέψουν από πολύ κάλά ως πολύ κακά ανάλογα με τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν. Επειδή ήδη λείπουν τα παιδιά πολλές ώρες, δεν θα έστελνα το παιδι μου εκτός αν μου το επέβαλαν οι συνθήκες.

Link to comment
Share on other sites

Εχω προβληματιστεί πάρα πολύ γιατί ρώτησα σε ένα στη γειτονιά μου και μου είπαν ότι είναι από 7-9 παιδιά μαζί, αλλά δεν είναι ίδιας τάξης (μπαίνουν στην ίδια αίθουσα παιδιά διαφορετικών τάξεων μαζί) αλλά λέει γίνονται όλα τα μαθήματα της επομένης. Εγώ απλά αναρωτιέμαι πώς γίνονται..... Η τιμή ηταν 200 ευρώ για το δημοτικό!!

Link to comment
Share on other sites

το δημοτικό σχολείο είναι πολύ σημαντικό από άποψη βάσεων στην εκπαίδευση αλλά νομίζω ότι έχουμε χάσει κάπως το μέτρο

 

μη μπουκώνουμε τα παιδιά στα απογεύματα τους τόσο πολύ

το διάβασμα για το σχολείο στο δημοτικό είναι περισσότερο μια επαναπροσέγγιση όσων άκουσε το παιδί το πρωί και μια επεξεργασία (με τις ασκήσεις) για να τα κάνει ουσιαστικά κτήμα του

όσο λιγότερες ώρες οργανωμένης διδασκαλίας τόσο μεγαλύτερη είναι η αυτοσυγκέντρωση και η ποιότητα στην εκμάθηση.

αυτό από προσωπική εμπειρία, δεν είμαι δασκάλα

 

και στη γαλλία που πάνε 4 μέρες τη βδομάδα σχολείο μέχρι τις 5μμ

βλέπω ότι τα παιδιά έχουν ανεβασμένο επίπεδο

και τις ελεύθερες μέρες είναι γεμάτα τα πάρκα παιδιά που παίζουν, κάνουν αθλητισμό. Κι έχουν και καλλιτεχνικές δραστηριότητες

Link to comment
Share on other sites

Ένας περιορισμός υπάρχει όταν τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Το βλέπω από φίλες μου που μου τα λένε. Και η αλήθεια είναι ότι για να διαβάσει ένα παιδάκι, πρέπει κάποιος να είναι στο χώρο. Δεν μπορείς εσύ να βλέπεις τηλεόραση και το παιδί να διαβάζει. Τώρα για το τέρμα η προσωπική ζωή, είναι θέμα απόφασης. Εγώ ξέρω ανθρώπους που δεν έπεσαν στην παγίδα. Και σε ένα χρόνο που θα πάει σχολείο, σκέφτομαι να ακολουθήσω το παράδειγμά τους.

κύρα πρέπει σίγουρα να προσέξης να μην πέσεις στην παγίδα Ολα τα παιδιά δεν είναι το ίδιο ...

Εγώ προσωπικα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα τα δύο τα μεγάλα όταν πήγαιναν πρώτη καθόμασταν φυσικά μαζί μέχρι το παιδί να μάθει τι πρέπει να κανει και πως . Αυτό όμως μέχρι τα χριστούγεννα .....μετά τα άφηνα στο γραφείο τους κάνανε μόνα τους της εργασίες τους με διακριτική επίβλεψη απο εμένα και έλεγχο όταν τελιώνανε .

Τώρα η μεγάλη πάει γυμνάσιο και ο μικρός τετάρτη ..το ίδιο πράγμα γίνεται και τώρα όχι τόσο στην μεγάλη διότι τα κάνει όλα μόνη της ΄οταν χριαστεί μόνο κάτι ρωτάει ....

Οταν ήταν μικρά ήταν φορές που ήθελαν να κάθομαι δίπλα τους όχι γιατί θέλανε βοήθεια αλλα γιατι η άλλες μαμάδες τα κάνανε τα μαθήματα μαζί με τα παιδιά τους .....Λοιπόν αυτό για να το ξεπεράσουμε έγινε μια συμφωνία .....(θα διαβαζετε μόνα σας και μετά θα σας ελέγχο και αν τελειώσεται και γρήγορα χωρίς να χαζολογήτε θα δείτε και αυτό που θέλετε στην τηλεόραση.).........επιασε τόπο αυτη η συμφωνία ...όταν ήταν σε ποιο μικρές τάξης και είχαν ποιο λίγα μαθήματα ,προλαβαίνανε να δουνε ,τώρα όμως όχι διότι μετα έχουν και τα αθλήματα τους .....Αλλα το αποτέλεσμα είναι ένα διαβάζουνε μόνα τους και είναι και άριστη μαθητες έως τώρα δηλαδη.........:-P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κύρα πρέπει σίγουρα να προσέξης να μην πέσεις στην παγίδα Ολα τα παιδιά δεν είναι το ίδιο ...

Εγώ προσωπικα δεν είχα τέτοιο πρόβλημα τα δύο τα μεγάλα όταν πήγαιναν πρώτη καθόμασταν φυσικά μαζί μέχρι το παιδί να μάθει τι πρέπει να κανει και πως . Αυτό όμως μέχρι τα χριστούγεννα .....μετά τα άφηνα στο γραφείο τους κάνανε μόνα τους της εργασίες τους με διακριτική επίβλεψη απο εμένα και έλεγχο όταν τελιώνανε .

Τώρα η μεγάλη πάει γυμνάσιο και ο μικρός τετάρτη ..το ίδιο πράγμα γίνεται και τώρα όχι τόσο στην μεγάλη διότι τα κάνει όλα μόνη της ΄οταν χριαστεί μόνο κάτι ρωτάει ....

Οταν ήταν μικρά ήταν φορές που ήθελαν να κάθομαι δίπλα τους όχι γιατί θέλανε βοήθεια αλλα γιατι η άλλες μαμάδες τα κάνανε τα μαθήματα μαζί με τα παιδιά τους .....Λοιπόν αυτό για να το ξεπεράσουμε έγινε μια συμφωνία .....(θα διαβαζετε μόνα σας και μετά θα σας ελέγχο και αν τελειώσεται και γρήγορα χωρίς να χαζολογήτε θα δείτε και αυτό που θέλετε στην τηλεόραση.).........επιασε τόπο αυτη η συμφωνία ...όταν ήταν σε ποιο μικρές τάξης και είχαν ποιο λίγα μαθήματα ,προλαβαίνανε να δουνε ,τώρα όμως όχι διότι μετα έχουν και τα αθλήματα τους .....Αλλα το αποτέλεσμα είναι ένα διαβάζουνε μόνα τους και είναι και άριστη μαθητες έως τώρα δηλαδη.........:-P

 

Πιστεύω ότι όταν ο γονιός ΄πέφτει με τα μούτρα' πάνω στα σχολικά μαθήματα, το παιδί κάνει ένα βήμα πίσω. Βλέπεις γονείς που είναι τόσο ενημερωμένοι με τα μαθήματα των παιδιών τους που .... με τρομάζουν. Ρωτάς: Πώς πάει το σχολείο, και σου απαντάει ο μπαμπάς. Το παιδί παίζει λίγο πιο πέρα αδιάφορο σαν να μην είναι δικό του θέμα.

Νομίζω ότι το πιο σημαντικό που πρέπει να μάθει ένα παιδί στο δημοτικό είναι να διαβάζει μόνο του. Μία διακριτική παρακολούθηση αρκεί. Τώρα για μερικά παιδιά αυτό είναι δύσκολο, το καταλαβαίνω. Απλά θεωρώ ότι ό,τι βοήθεια του δώσουμε, πρέπει να είναι μέσα στο σπίτι, στο χώρο του, ώστε να μπορούμε να μεταβούμε στην ανεξαρτησία του (και φυσικά να ελέγχουμε και τον 'δάσκαλο':wink:). Να πηγαίνει το παιδί σε έναν άλλο χώρο το βρίσκω πολύ παρακινδυνευμένο. Καταρχήν πώς θα καταλάβει τη διαφορά από το σχολείο? Πώς θα οργανώσει τη δουλειά του΄και το χώρο του? Πώς θα χαλαρώσει και θα απολαύσει τη μελέτη?

Βέβαια πάλι, αν τίθεται ζήτημα οικονομικό, τί να πω?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπέρα!!! Επειδή εργάζομαι με παδιά και ασχολούμε με την μελέτη παιδιών, είμαι κάθετη στο ότι όταν είναι η μελέτη μαθημάτων γίνεται σε ομάδες ΔΕΝ υπάρχουν αποτελέσματα και δεν προετοιμάζονται σωστά τα παιδιά. Μια βδομάδα το δοκίμασα και αμέσως μετά τους χώρισα. Γιατί μπορεί τα παιδιά να είναι ίδιας ηλικίας, αλλά προφανώς δεν πάνε και στο ίδιο σχολείο, δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες και αδυναμίες και το κάθε παιδί έχει διαφορετικούς τρόπους μάθησης!!!!!! και στην τελική σκοπός της μελέτης δεν είναι μόνο η καλή προετοιμασία του παιδιού για την επόμενη μέρα, αλλά και η κάλυψη πιθανών κενών του. Άρα το κάθε παιδί πρέπει να έχει εξατομικεύμενο πρόγραμμα !!!!!!!!!!!!

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!!! Επειδή εργάζομαι με παδιά και ασχολούμε με την μελέτη παιδιών, είμαι κάθετη στο ότι όταν είναι η μελέτη μαθημάτων γίνεται σε ομάδες ΔΕΝ υπάρχουν αποτελέσματα και δεν προετοιμάζονται σωστά τα παιδιά. Μια βδομάδα το δοκίμασα και αμέσως μετά τους χώρισα. Γιατί μπορεί τα παιδιά να είναι ίδιας ηλικίας, αλλά προφανώς δεν πάνε και στο ίδιο σχολείο, δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες και αδυναμίες και το κάθε παιδί έχει διαφορετικούς τρόπους μάθησης!!!!!! και στην τελική σκοπός της μελέτης δεν είναι μόνο η καλή προετοιμασία του παιδιού για την επόμενη μέρα, αλλά και η κάλυψη πιθανών κενών του. Άρα το κάθε παιδί πρέπει να έχει εξατομικεύμενο πρόγραμμα !!!!!!!!!!!!

 

Σίγουρα το εξατομικευμένο μάθημα είναι το καλύτερο δεν το συζητώ! Το θέμα είναι ότι εγώ πιστεύω ότι στα μελετητήρια αυτά που βάζουν παιδιά ακόμα και από διαφορετικές τάξεις, δεν γίνεται καθόλου δουλειά, ειδικά αν ένα παιδάκι δεν είναι "αστέρι" σε κάποια μαθήματα... Το να κάνεις μια ομάδα 2-4 παιδιών (για οικονομικούς λόγους, να βγαίνουν λιγότερα τα χρήματα στους γονείς), άντε το καταλαβαίνω (αν και πάλι είναι δύσκολα τα πράγματα). Μπορεί ας πούμε να προχωράει ανεξάρτητα την ύλη μπροστά και οι ασκήσεις του σχολείου να παίζουν το ρόλο επαναλήψεων για εμπέδωση. Αλλά το να είναι παιδιά 5ης και 6ης μαζί ας πούμε, είναι αστείο, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

εγω προετοιμαζα παιδακια απο 2α δημοτικου ακομη.. καλα ουτε να ακουσω για 20λεπτο, που αναφερθηκε.. οσο πιο μικρο τοσο πιο απαιτητικη η δουλεια γιατι πρεπει να βαλεις σταθερες βασεις.. αναγνωση, αριθμητικη λογου χαρη..

 

εμενα ομως μπορει να ειναι η δουλεια μου, αλλα μου φαινεται περιττο να κανει ιδιαιτερα ενα παιδακι δημοτικου.. θεωρω οτι με λιγη προσπαθεια απο τις μαμαδες, βγαινει το διαβασμα.. γιατι να τα φορτωσετε παραπανω??

the hand that rocks the cradle, is the hand that rules the world..

πριγκιπακος και νεραϊδουλα ..

Link to comment
Share on other sites

εγω προετοιμαζα παιδακια απο 2α δημοτικου ακομη.. καλα ουτε να ακουσω για 20λεπτο, που αναφερθηκε.. οσο πιο μικρο τοσο πιο απαιτητικη η δουλεια γιατι πρεπει να βαλεις σταθερες βασεις.. αναγνωση, αριθμητικη λογου χαρη..

 

εμενα ομως μπορει να ειναι η δουλεια μου, αλλα μου φαινεται περιττο να κανει ιδιαιτερα ενα παιδακι δημοτικου.. θεωρω οτι με λιγη προσπαθεια απο τις μαμαδες, βγαινει το διαβασμα.. γιατι να τα φορτωσετε παραπανω??

 

Ξέρεις ότι πάρα πολλές μαμάδες δεν έχουν χρόνο, υπομονή, τρόπο και μερικές φορές γνώσεις για να διαβάσουν τα παιδιά τους;;; Επειδή συνήθως δεν υπάρχει κάποιος να βοηθά ουσιαστικά στο διάβασμα στο δημοτικό (δεν εννοώ να κρατάνε το βιβλίο για να τους πουν την ιστορία), βρίσκονται συνήθως στο γυμνάσιο με κάτι τεράαααααστια κενά σε μαθηματικά και γλώσσα (και αγγλικά)...

 

Εγώ πάντως δεν το βρίσκω καθόλου περιττό... Αν δεν μπορούσα να κάνω κάτι πολύ συστηματικό, θα έπαιρνα μια κοπέλα για 3-4 ώρες τη βδομάδα και θα της έλεγα να κάνει μόνο γλώσσα-μαθηματικά άντε και φυσική στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού... Θα την έπαιρνα έστω και για δυο ώρες τη βδομάδα!!! Να τσεκάρει κάποιος ότι δε μένουν κενά στο παιδί!!!

 

Μια καθηγήτριά μου (φιλόλογος καλή της ώρα όπου και να είναι) έστελνε σε μικρό ιδιωτικό σχολείο του Κορυδαλλού και τα τρία της παιδιά στο δημοτικό (ενώ ήταν πέραν των δυνατοτήτων της) μόνο και μόνο για να ΠΑΡΟΥΝ ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. Το δημοτικό είναι πολύ σημαντικό και καλά θα κάνουν να το καταλάβουν όλοι οι γονείς αυτό...

Link to comment
Share on other sites

μα συμφωνω μαζι σου, γι'αυτο και εγραψα οτι στις μικρες ταξεις οι απαιτησεις ειναι πολυ μεγαλυτερες και τα "πασαλειματα", μακροπροθεσμα προκαλουν κενα.. οπως επισης ξερω καλα οτι στο δημοτικο ειναι πολυ μεγαλες οι απαιτησεις ορισμενων δασκαλων με εξτρα εργασιες και πολυ διαβασμα..

και φυσικα δεν λεω μια μαμα που σχολαει στις 5 κι εχει να τρεξει το παιδι σε αγγλικα,αθληματα/να μαγειρεψει κλπ.. να αφησει το παιδι μονο του να τα καταφερει..

αλλα καλο ειναι να μην τα παραπιεζουμε.. αν βλεπουμε πως ενα παιδι εχει βρει το ρυθμο του.. εχει μαθει να διαβαζει μονο του, ενα τσεκαρισμα 1-2 φορες τη βδομαδα ειναι αρκετο..

the hand that rocks the cradle, is the hand that rules the world..

πριγκιπακος και νεραϊδουλα ..

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει το παιδί να μάθει να διαβάζει κάποια στιγμη μόνο του!! και θεωρώ ότι οι ειδικοί που αναλαμβάνουν την μελέτη των παιδιών, πρέπει να έχουν ως στόχο να μάθουν στο παιδί τρόπους διαβάσματος και οργάνωσης, που να ταιριάζουνν στο συγκεκριμένο παιδί, ώστε να μπορεί κάποια στιγμή να ανεξαρτοποιηθεί. Αυτό βέβαια γίνεται με σταθερά και σωστά βήματα.

....γιατί είναι ωραία να επικοινωνείς...!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω καεί από φοιτήτριες!!!!Ακόμα και από φοιτήτρια-δασκάλα.

Η μία ερχότανε και έφευγε μετά από 20 λεπτά !!Εγώ όποτε διαβάζαμε με τον γιό μου κάναμε ένα δύωρο και αυτή έφευγε στο 20λεπτό:shock:!!!!

Η επόμενη που είχα δεν ήξερενα κάνει απαλήθευση της διαίρεσης ,εγώ έκατσα και τους την έμαθα ,είπα οκ και εγώ δεν τα θυμάμαι και όλα και την επόμενη μέρα με πήρετηλ και μου είπε ότι δεν θα ξανάρθει.

Άρπα κόλα ήτανε όλες τους.Συγνώμη κιόλας στα κορίτσια που είναι φοιτήτριες και το διαβάζουνε αυτό ,αλλά αυτή την εμπειρία είχα ,αυτή γράφω.

Εάν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω και μετά από αυτά που έζησα , θα προτιμούσα να πάρω μία γυναίκα να μου κάνει για ένα δύωρο τις δουλειές που πρέπει να γίνουνε κάθε μέρα και να κάτσω να διαβάσω εγώ το παιδί μου , που το ξέρω ,που δεν θα μπορέσει να με ξεγελάσει πχ με την ορθογραφια.Ένα παράδειγμα ,τον έβαζενα γράψει ορθογραφία ,ο γιός μου ρωτάει να κοιτάξω μία φορά ,του έλεγε οκ.Την έγραφε λοιπόν σωστά ,τέλος τον πήγαινε στο έπόμενο μάθημα.Δεν τον έβαζε να την ξαναγράψει 1-2 φορές ακόμα για να επιβεβαιώσει ότι όντως την ξέρει καλά.

Τι να πω ,ίσως να ήμουνα και άτυχη.

Οπότε θα προτιμούσα δασκάλα βεβαια κοστίζει αρκετά ή γυναίκα για το σπίτι και ΄το διάβασμα να το κάνω εγώ(συμφέρει και καλύτερα στο οικονομικο)

 

20 λεπτα???????:shock::shock:

σκετη κοροιδια!!!! ημαρτον!!!εγω καθομαι και κανενα τεταρτο παραπανω απο το κανονικο για να ειμαι σιγουρη πως τα εχουμε τελειωσει ολα με τα παιδια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 χρόνια μετά...
Σίγουρα το εξατομικευμένο μάθημα είναι το καλύτερο δεν το συζητώ! Το θέμα είναι ότι εγώ πιστεύω ότι στα μελετητήρια αυτά που βάζουν παιδιά ακόμα και από διαφορετικές τάξεις, δεν γίνεται καθόλου δουλειά, ειδικά αν ένα παιδάκι δεν είναι "αστέρι" σε κάποια μαθήματα... Το να κάνεις μια ομάδα 2-4 παιδιών (για οικονομικούς λόγους, να βγαίνουν λιγότερα τα χρήματα στους γονείς), άντε το καταλαβαίνω (αν και πάλι είναι δύσκολα τα πράγματα). Μπορεί ας πούμε να προχωράει ανεξάρτητα την ύλη μπροστά και οι ασκήσεις του σχολείου να παίζουν το ρόλο επαναλήψεων για εμπέδωση. Αλλά το να είναι παιδιά 5ης και 6ης μαζί ας πούμε, είναι αστείο, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει δουλειά...

 

Θα διαφωνήσω μαζί σου, γιατί έχω δικό μου κέντρο μελέτης και ξέρω πως γίνεται η δουλειά. Δεν παίζει ρόλο το ότι τα παιδιά ανήκουν σε διαφορετικές τάξεις γιατί δε γίνεται μια κοινή παράδοση σε όλους. Το κάθε παιδάκι μαθαίνει να διαβάζει μόνο του (κι αυτό είναι που ξεχωρίζει το κέντρο μελέτης από το φροντιστήριο) έχοντας τη συνεχή επίβλεψη του παιδαγωγού που το διορθώνει και το βοηθάει όπου χρειάζεται. Το θέμα είναι να είσαι σωστός παιδαγωγός και να θέλεις να κάνεις δουλειά. Και μόνο που τα παιδιά μαθαίνουν να οργανώνουν σωστά το διάβασμά τους, ότι διαβάζουμε ένα μάθημα, το τελειώνουμε και μετά προχωράμε στο επόμενο και δεν αφήνουμε στη μέση ό,τι μας δυσκολεύει ή ό,τι βαρεθήκαμε, τα βοηθάει πολύ και φαίνεται η διαφορά και στο σχολείο τους

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!!! Επειδή εργάζομαι με παδιά και ασχολούμε με την μελέτη παιδιών, είμαι κάθετη στο ότι όταν είναι η μελέτη μαθημάτων γίνεται σε ομάδες ΔΕΝ υπάρχουν αποτελέσματα και δεν προετοιμάζονται σωστά τα παιδιά. Μια βδομάδα το δοκίμασα και αμέσως μετά τους χώρισα. Γιατί μπορεί τα παιδιά να είναι ίδιας ηλικίας, αλλά προφανώς δεν πάνε και στο ίδιο σχολείο, δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες και αδυναμίες και το κάθε παιδί έχει διαφορετικούς τρόπους μάθησης!!!!!! και στην τελική σκοπός της μελέτης δεν είναι μόνο η καλή προετοιμασία του παιδιού για την επόμενη μέρα, αλλά και η κάλυψη πιθανών κενών του. Άρα το κάθε παιδί πρέπει να έχει εξατομικεύμενο πρόγραμμα !!!!!!!!!!!!

 

Πράγμα που γίνεται στο κέντρο μελέτης γιατί - στο δικό μου τουλάχιστον - δε διδάσκω ομαδικά παιδιά αλλά εξηγώ στο κάθε παιδάκι ξεχωριστά τι έχει να κάνει και πως πρέπει να το κάνει και του δίνω επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό που καλύπτει τα κενά του

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...