Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ποσην ωρα διάρκει η μελετη για το σχολείο?


alan

Recommended Posts

φανταστική η συζήτηση!!!! Ηταν απο τις πιο διαφωτιστικές που έχω διαβάσει!!! Να είστε καλά κατάλαβα ΠΟΛΛΑ και ευχαριστώ.

 

Θα ήθελα να προσθέσω οσα λιγα μου είπε ενας φιλός διευθυντής δημοτικού σχολείου:

1. Ταλαιπωρείται καθημερινά με δασκάλους που δεν θελουν να εφαρμόσουν το νεο συστημα και επιδιώκουν τις φωτοτυπίες (καθε εβδομάδα πρεπει να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια)

2. Πολλοι δασκαλοι εχουν μάθει στο παλιο συστημα και δεν θελουν να κουραστούν αλλάζοντας το

3. Κατα την γνώμη του ενα παιδί στην 1η δημοτικου δεν πρεπει να διαβάζει πάνω απο μιση ώρα (το πολυ)

4. (σε ερωτηση που του εκανα) προσπαθεί πάντα στην 1η δημοτικού να βάζει την καλή-καλό δάσκαλο αλλα κάποια στιγμη και εκείνοι μετα απο κάποια χρόνια κουράζονται και θέλουν καποια αλλαγή ...οπότε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 108
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ναι ναι ... καλά είσαι φοβερή...το κατάλαβες από το τιρκουάζ χρώμα;

 

Η παραλία του Σαρακίνικου δεν είναι; Και άλλες έχουν τυρκουάζ χρώμα αλλά όχι σε τόση έκταση. Πήγαμε πέρισυ το ζεύγος 1-2 Σεπτέμβρη και είμασταν σχεδόν μόνοι. Τέλεια. Από τις ωραιότερες που έχω πάει και θα ξανάκανα το ταξίδι να ξαναπάω, χαλάλι το οδήγημα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον απο τα νευρα μου απο αλλο τοπικ με θέμα τους εκπαιδευτικούς

1. πηγα και ψηφισα για το ιδιωτικό σχολείο (στο αντιστοιχο τοπικ)

2. αρχίζω επισης να αναρωτιέμαι τι γίνεται αν κάποιος γονιός (εγω πχ) αποφασίσει οτι δεν θα βοηθάει το παιδί του στο σχολείο αν αυτά που ζητάει η δασκάλα (τυπου Μανος 1 απο το τοπικ για τους εκαπιδευτικους) ο ίδιος κρίνει οτι είναι παράλογα και ζητάει τοσα διότι βαριέται να κανει σωστά την δουλειά της??????

 

οχι πραγματικά αν δεν βοηθήσω το παιδί μου στις εργασίες του σχολείου και της το δηλώσω τι θα γίνει?????????

Link to comment
Share on other sites

λοιπον απο τα νευρα μου απο αλλο τοπικ με θέμα τους εκπαιδευτικούς

1. πηγα και ψηφισα για το ιδιωτικό σχολείο (στο αντιστοιχο τοπικ)

2. αρχίζω επισης να αναρωτιέμαι τι γίνεται αν κάποιος γονιός (εγω πχ) αποφασίσει οτι δεν θα βοηθάει το παιδί του στο σχολείο αν αυτά που ζητάει η δασκάλα (τυπου Μανος 1 απο το τοπικ για τους εκαπιδευτικους) ο ίδιος κρίνει οτι είναι παράλογα και ζητάει τοσα διότι βαριέται να κανει σωστά την δουλειά της??????

 

οχι πραγματικά αν δεν βοηθήσω το παιδί μου στις εργασίες του σχολείου και της το δηλώσω τι θα γίνει?????????

 

Αν έχετε δάσκαλο το Μάνο1(http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=1427794#post1427794)

και του δηλώσεις ότι δε σκοπεύεις να βοηθάς το παιδί σου;...χμ....:?

μάλλον την επόμενη μέρα μπες στο φόρουμ του, :wink: θα μάθεις ότι είσαι μια αδιάφορη μάνα που περιμένεις από το δάσκαλο να κάνει εκείνος τη δική σου δουλειά :wink: και φυσικά με τέτοιους γονείς, τι να περιμένει η κοινωνία από την παιδεία και τους δασκάλους...:cool::cool::cool:

 

Κάντο όμως και πες μας κι εμάς!!:lol::lol::lol:

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η κόρη μου είναι πρωτάκι. Πάει και στο ολοήμερο και ευτυχώς τα περισσότερα τα τελειώνει εκεί. Βλέπω ότι το μάθημα προς το παρόν το καταλαβαίνει στην τάξη και έτσι τελειώνει τη δουλειά στο σπίτι γρήγορα. Έχουν καθημερινά σχεδόν 1 φωτοτυπία γλώσσα, 1 μαθηματικά, 2 προτάσεις αντιγραφή που την έχουν και για ορθογραφία συν λέξεις άγνωστες (από τα φυλλάδια) με το γράμμα που κάνουν. Στο σπίτι κάνουμε την ορθογραφία και ελέγχω τις φωτοτυπίες που έκανε στο ολοήμερο. Κάποιες φορές τους βάζει και λίγη γραμματική που την λένε όλοι μαζί στην τάξη. Εμείς διαβάζουμε στο σπίτι το πολύ καμιά ώρα. Υπάρχουν όμως παιδάκια στην τάξη (που δεν πάνε ολοήμερο) και διαβάζουν 4ωρα. Αυτό είναι τεράστια υπερβολή. Τα συγκεκριμένα παιδάκια όμως το 1 ένα γενικά είναι πολύ αργό και το 2ο έχει μια πολύ απαιτητική μαμά. Τα υπόλοιπα δεν ξέρω ακριβώς πόση ώρα διαβάζουν. Έχω και μια ερώτηση: υπάρχουν στις τάξεις παιδάκια μεταναστών που οι γονείς με το ζόρι συνενοούνται στα ελληνικά. Αυτοί λοιπόν πώς να βοηθήσουν τα παιδάκια τους;

74Qtp3.png2SeRp3.png
Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε 30 λεπτά την ημέρα διάβασμα στο σπίτι, ασφαλώς δεν εννοούμε την εξαίρεση, τον μαθητή-φωστήρα που το χέρι του τρέχει σαν αστραπή πάνω στο χαρτί και πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχει τέτοιος στην Α΄Δημοτικού!!! Τόσες φωτοτυπίες και γραψίματα, αναρωτιέμαι, γιατί δεν γίνονται στις 4-5 ώρες του σχολείου;

Ως καθηγήτρια Αγγλικών, έχω και γω τα "πρωτάκια" μου κάθε χρόνο. Πώς γίνεται να προλαβαίνω να κάνω το 90% της δουλειάς στην τάξη και μάλιστα με πολύ πιο περιορισμένο χρόνο;

Μήπως αν όλοι οι γονείς της τάξης συνενοηθούν να μην συνεργαστούν μ΄αυτό τον τρόπο και το εξηγήσουν, ομαδικά όμως στη δασκάλα, ζητώντας παράλληλα και εξηγήσεις για τη χρησιμότητα τόσων ασκήσεων κλπ. Ασφαλώς αυτή θα πει τα δικά της, εσείς όμως θα έχετε την εγκύκλιο στο χέρι.

Αν αυτό γινόταν σε ιδιωτικό σχολείο δεν θα αντιδρούσατε; Ε, ένας λόγος παραπάνω να γίνει και στο Δημόσιο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέμε 30 λεπτά την ημέρα διάβασμα στο σπίτι, ασφαλώς δεν εννοούμε την εξαίρεση, τον μαθητή-φωστήρα που το χέρι του τρέχει σαν αστραπή πάνω στο χαρτί και πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχει τέτοιος στην Α΄Δημοτικού!!! Τόσες φωτοτυπίες και γραψίματα, αναρωτιέμαι, γιατί δεν γίνονται στις 4-5 ώρες του σχολείου;

 

Χωρίς να είμαι εκπαιδευτικός, δεν νομίζω ότι προλαβαίνουν τόση ύλη στην Α' και Β' Δημοτικού να την κάνουν στο ημερήσιο σχολείο όταν αρκετά παιδιά δεν έχουν ακόμη καταλάβει που βρίσκονται και αρκετή ώρα καταναλώνεται σε θέματα "πειθαρχίας".

 

Μπορεί όταν ξεκινάν τα Αγγλικά στην Γ' δημοτικού τα παιδιά να είναι πιο ώριμα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω και μια ερώτηση: υπάρχουν στις τάξεις παιδάκια μεταναστών που οι γονείς με το ζόρι συνενοούνται στα ελληνικά. Αυτοί λοιπόν πώς να βοηθήσουν τα παιδάκια τους;

 

Για τα παιδιά των μεταναστών προβλέπεται, σε σχολεία με συγκεκριμένο ποσοστό αυτών επί του συνόλου του μαθητικού πληθυσμού, η συγκρότηση Τμήματος Υποδοχής τη λειτουργία του οποίου αναλαμβάνει δάσκαλος με ορισμένα τυπικά προσόντα. Αυτό το Τμήμα έχει στόχο κυρίως να βοηθήσει τα παιδάκια αυτά να μάθουν την ελληνική γλώσσα και δευτερευνόντως να τα βοηθήσει να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της τάξης στην οποία φοιτούν.

Υπάρχει σχετική υπουργική απόφαση επί υπουργείας Αρσένη... νομίζω του 1999.

 

Τώρα αν λειτουργούν σωστά και ποιοι δάσκαλοι τα αναλαμβάνουν είναι θέμα πολύ μεγάλο και δεν ξέρω αν αξίζει τιν κόπο να το ανοίξουμε.

Αν, πάντως, γνωρίζετε μετανάστες που αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα μπορείτε να τους ενημερώσετε σχετικά.

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

Η κόρη μου είναι πρωτάκι. Πάει και στο ολοήμερο και ευτυχώς τα περισσότερα τα τελειώνει εκεί. Βλέπω ότι το μάθημα προς το παρόν το καταλαβαίνει στην τάξη και έτσι τελειώνει τη δουλειά στο σπίτι γρήγορα. Έχουν καθημερινά σχεδόν 1 φωτοτυπία γλώσσα, 1 μαθηματικά, 2 προτάσεις αντιγραφή που την έχουν και για ορθογραφία συν λέξεις άγνωστες (από τα φυλλάδια) με το γράμμα που κάνουν. Στο σπίτι κάνουμε την ορθογραφία και ελέγχω τις φωτοτυπίες που έκανε στο ολοήμερο. Κάποιες φορές τους βάζει και λίγη γραμματική που την λένε όλοι μαζί στην τάξη. Εμείς διαβάζουμε στο σπίτι το πολύ καμιά ώρα. Υπάρχουν όμως παιδάκια στην τάξη (που δεν πάνε ολοήμερο) και διαβάζουν 4ωρα.

Θα συμφωνήσω με τη Morchelina, είναι πάρα μα πάρα πολλά για καθημερινή εργασία. Αν το επίπεδο του τμήματος δεν είναι τόσο καλό θα πρέπει να φροντίσει η δασκάλα για έξτρα δουλειά στο σχολείο ή να πάει πιο σιγά στην ύλη.

Κι επειδή πριν λίγο διάβαζα το βιβλίο του παιδιάτρου Στέλιου Παπαβέντση, σας παραθέτω λίγα λόγια του σχετικά με τις ασχολίες των παιδιών το απόγευμα :

"Το παιχνίδι δεν αποτελεί χάσιμο χρόνου που πρέπει να αντικατασταθεί από συστηματική εκμάθηση υπολογιστή, ξένων γλωσσών, μαθηματικών και άλλων τινών, όπως πιστεύουν κάποιοι γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας. Είναι, εκτός από ζωτική ανάγκη, ο μόνος τρόπος εξερεύνησης και μάθησης για το νήπιο". (σελ. 109)

 

Εδώ ο γιατρός αναφέρεται σε νήπια αλλά το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας (φυσικά και αργότερα απλώς αναφέρω αυτήν την ηλικία γιατί τα εν λόγω παιδάκια φοιτούν ατην Α' Δημοτικού).

Από κει και πέρα ας διαλέξει ο κάθε γονιός πώς θα διαπαιδαγωγήσει το παιδί του και πώς θα διαχειριστεί το 24ωρο του παιδιού του...

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα συμφωνήσω με τη Morchelina, είναι πάρα μα πάρα πολλά για καθημερινή εργασία. Αν το επίπεδο του τμήματος δεν είναι τόσο καλό θα πρέπει να φροντίσει η δασκάλα για έξτρα δουλειά στο σχολείο ή να πάει πιο σιγά στην ύλη.

Κι επειδή πριν λίγο διάβαζα το βιβλίο του παιδιάτρου Στέλιου Παπαβέντση, σας παραθέτω λίγα λόγια του σχετικά με τις ασχολίες των παιδιών το απόγευμα :

"Το παιχνίδι δεν αποτελεί χάσιμο χρόνου που πρέπει να αντικατασταθεί από συστηματική εκμάθηση υπολογιστή, ξένων γλωσσών, μαθηματικών και άλλων τινών, όπως πιστεύουν κάποιοι γονείς αλλά και εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας. Είναι, εκτός από ζωτική ανάγκη, ο μόνος τρόπος εξερεύνησης και μάθησης για το νήπιο". (σελ. 109)

 

Εδώ ο γιατρός αναφέρεται σε νήπια αλλά το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας (φυσικά και αργότερα απλώς αναφέρω αυτήν την ηλικία γιατί τα εν λόγω παιδάκια φοιτούν ατην Α' Δημοτικού).

Από κει και πέρα ας διαλέξει ο κάθε γονιός πώς θα διαπαιδαγωγήσει το παιδί του και πώς θα διαχειριστεί το 24ωρο του παιδιού του...

 

Ακριβώς αυτό νομίζω κι εγώ! Morchelina, έχεις απόλυτο δίκιο ότι στην Β΄ και Γ΄δημοτικού είναι πιο ώριμα, αλλά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι είναι υπερβολή και μάλλον ανέφικτος παιδαγωγικός στόχος να ζητάμε από 6χρονα να εργάζονται τόση ώρα στο σπίτι, κάθε μέρα!!!

Απ΄ότι καταλαβαίνω η διδακτέα ύλη είναι μάλλον δυσανάλογη για την ηλικία τους, αλλιώς δεν εξηγείται πως χρειάζεται να δουλεύουν τόσο πολύ και εκτός σχολείου!

Αυτό εννοούσα όταν έφερα παράδειγμα τα "πρωτάκια" μου, μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά, φροντίζω να είναι το μάθημα στα μέτρα τους. Το θέμα της πειθαρχίας είναι όντως σημαντικό στις πρώτες τάξεις, γι αυτό πρέπει να ληφθεί υπ΄όψη ότι βεβαίως, ειδικά τους πρώτους μήνες, δεν μπορεί να καλυφθεί τόση ύλη τροχάδην κι από το σπίτι! Όπως λέει κι η mpempoulis, ή έξτρα δουλειά στο σχολείο ή θα βγει λιγότερη ύλη!!!

Η δουλειά των γονιών δεν είναι να "διαβάζουν" τα παιδιά τους, αλλά να τα διαπαιδαγωγούν μέσα από την καθημερινότητα της οικογένειας!

Link to comment
Share on other sites

Η κόρη μου είναι πρωτάκι. Πάει και στο ολοήμερο και ευτυχώς τα περισσότερα τα τελειώνει εκεί. Βλέπω ότι το μάθημα προς το παρόν το καταλαβαίνει στην τάξη και έτσι τελειώνει τη δουλειά στο σπίτι γρήγορα. Έχουν καθημερινά σχεδόν 1 φωτοτυπία γλώσσα, 1 μαθηματικά, 2 προτάσεις αντιγραφή που την έχουν και για ορθογραφία συν λέξεις άγνωστες (από τα φυλλάδια) με το γράμμα που κάνουν.

 

Έχω μέτρο σύγκρισης τι έκανε η κόρη μου προ εξαετίας και με μία από τις καλύτερες δασκάλες του σχολείου έπαιρναν 1-2 φωτοτυπίες την εβδομάδα κυρίως Σ/Κ. Από τα Χριστούγεννα δε της Β' δημοτικού σταματήσαμε να κάνουμε μαζί ορθογραφία και να την ελέγχω και πλην ελαχίστων εξαιρέσεων το παιδί διάβαζε μόνο του στο δημοτικό.

 

Τώρα με το γιο μου από την Α' δημοτικού πέρισυ έχουμε πελαγώσει από την ύλη χωρίς το παιδί να έχει κανένα πρόβλημα εμπέδωσης. Πλην ορθογραφίας που όμως δεν επιμένω γιατί βλέπω ότι βελτιώνεται με τη χρήση.

 

Οι δραστηριότητές τους είναι μόνο ψυχαγωγικές, καθόλου φροντιστήρια.

 

mariazil, τώρα το είδα. Συμφωνώ, λιγότερη ύλη γιατί δε βλέπω ο γιος μου παρόλο το τρέξιμο να μαθαίνει περισσότερα από την κόρη μου.

Link to comment
Share on other sites

Είδες τί κρίμα? Η δασκάλα της κόρης σου πέτυχε τον στόχο, γιατί το παιδί όχι μόνο έμαθε την ύλη, αλλά και πώς να δουλεύει μόνο του. Αυτό είναι το σωστό, αλλά πώς να το μάθουν τα παιδάκια. Με τόση δουλειά στο σπίτι πελαγώνουν κι οι γονείς, δεν έχουν πάντα και τη δική σου ψυχραιμία και μπερδεύονται τα πράγματα! Άσε, εδώ έδωσαν φυλλάδιο στον γιο μου στο προνήπιο, τί να λέμε τώρα ...

Link to comment
Share on other sites

Είδες τί κρίμα? Η δασκάλα της κόρης σου πέτυχε τον στόχο, γιατί το παιδί όχι μόνο έμαθε την ύλη, αλλά και πώς να δουλεύει μόνο του. Αυτό είναι το σωστό, αλλά πώς να το μάθουν τα παιδάκια. Με τόση δουλειά στο σπίτι πελαγώνουν κι οι γονείς, δεν έχουν πάντα και τη δική σου ψυχραιμία και μπερδεύονται τα πράγματα! Άσε, εδώ έδωσαν φυλλάδιο στον γιο μου στο προνήπιο, τί να λέμε τώρα ...

 

Για πες...έχει ενδιαφέρον...τι ζητούσε από τα μωράκια - προνήπια η νηπιαγωγός;

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

Να χρωματίσουν φιγούρες με σχήμα γραμμάτων! Εντάξει, καταλαβαίνω να το κάνουν στην τάξη, αλλά νομίζω ότι σ΄αυτή την ηλικία μάλλον περιττό είναι να το κάνουν και στο σπίτι, κάνω λάθος? Εκτός αν γίνεται για εντυπωσιασμό, τί να πω? Πάντως, για να είμαι δίκαιη, άσχετα από αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη δουλειά της και εννοείται ότι άφησα τον μικρό ελεύθερο να αποφασίσει πότε και πώς θα το κάνει! Συνήθως τους το δίνει Σβκ1

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Με τόση δουλειά στο σπίτι πελαγώνουν κι οι γονείς, δεν έχουν πάντα και τη δική σου ψυχραιμία και μπερδεύονται τα πράγματα!

 

Καλά ας μη μιλάμε για ψυχραιμία αλλά αντιστέκομαι για να μην πέσω στη λούμπα. Αρκετοί γονείς κάνουν οι ίδιοι τα μαθήματα. Χα χα χα.....

 

Η λύση μου μετά τα περσινά Χριστούγεννα ήταν να μην κάθομαι από πάνω του γιατί πραγματικά σπάζαν τα νεύρα μου με τις ώρες που περνάγανε αλλά να τον αφήνω μόνο του και σιγά σιγά να τον δελεάζω με το ΚΔΑΠ ή με το να καλέσει κανέναν φίλο του, για να τελειώνει πιο γρήγορα. Φέτος είμαστε πολύ καλύτερα, κοντά στη μία ώρα αλλά μειώθηκε η αντιγραφή από 6-7 φορές στις 3. Ανάγνωση και ορθογραφία στην πρώτη μετά το μέσον της χρονιάς έκανε σποραδικά. Τώρα καθόλου. Τον ελέγχω και διορθώνω πολύ επιλεκτικά χοντρά λάθη αλλά στα τέστ γράφει πολύ καλά οπότε δεν ανησυχώ. Δεν ξέρω τί θα έκανα αν είχε πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Να χρωματίσουν φιγούρες με σχήμα γραμμάτων! Εντάξει, καταλαβαίνω να το κάνουν στην τάξη, αλλά νομίζω ότι σ΄αυτή την ηλικία μάλλον περιττό είναι να το κάνουν και στο σπίτι, κάνω λάθος? Εκτός αν γίνεται για εντυπωσιασμό, τί να πω? Πάντως, για να είμαι δίκαιη, άσχετα από αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη δουλειά της και εννοείται ότι άφησα τον μικρό ελεύθερο να αποφασίσει πότε και πώς θα το κάνει! Συνήθως τους το δίνει Σβκ1

 

 

Και εμας στην Α' δημοτικού μας έδινε φωτοτυπίες με γράμματα για να τα χρωματίσει στο σπίτι. Νομίζω ότι απλά τα δίνουν για διασκέδαση αυτά, εμένα πάντα χαίρεται να ζωγραφίζει ο γιος μου και ερχόταν ενθουσιασμένος που είχε να κάνει κάτι σχετικό με ζωγραφική.:mrgreen:

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια....ο Θεός γελάει!

Link to comment
Share on other sites

Να χρωματίσουν φιγούρες με σχήμα γραμμάτων! Εντάξει, καταλαβαίνω να το κάνουν στην τάξη, αλλά νομίζω ότι σ΄αυτή την ηλικία μάλλον περιττό είναι να το κάνουν και στο σπίτι, κάνω λάθος? Εκτός αν γίνεται για εντυπωσιασμό, τί να πω? Πάντως, για να είμαι δίκαιη, άσχετα από αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη δουλειά της και εννοείται ότι άφησα τον μικρό ελεύθερο να αποφασίσει πότε και πώς θα το κάνει! Συνήθως τους το δίνει Σβκ1

 

Η αλήθεια είναι ότι από νηπιαγωγείο δεν ξέρω πολλά...ελάχιστα όσα για να μπορώ να "υποδεχτώ" τα πρωτάκια στο νέο τους σχολείο. Αλλά έτσι όπως το γράφεις μάλλον το δίνει για διασκέδαση όπως λέει και η mom, οπότε αυτό είναι λίγο διαφορετικό. Εφόσον δηλαδή έχει χαρακτήρα προαιρετικό και το παιδάκι μπορεί να το κάνει όποτε θέλει...δεν είναι τόσο τραγικό. Αν και εμμένω στην άποψή μου ότι ό,τι περιορίζει τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών το απόγευμα πρέπει να αποφεύγεται ή να περιορίζεται στο ελάχιστο.

Ίσως αν το δίνει ως "δωράκι" στα παιδάκια για το Σαββατοκύριακο, χωρίς, όμως, αυτά να είναι υποχρεωμένα να το επιστρέψουν συμπληρωμένο τη Δευτέρα...να μην είναι τόσο κατακριτέο.

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

[Ίσως αν το δίνει ως "δωράκι" στα παιδάκια για το Σαββατοκύριακο, χωρίς, όμως, αυτά να είναι υποχρεωμένα να το επιστρέψουν συμπληρωμένο τη Δευτέρα...να μην είναι τόσο κατακριτέο.]

 

 

 

Κι εγώ τελικά έτσι το αντιμετωπίζω σαν "παιχνίδι" για το Σβκ. Είπαμε, είναι καλή παιδαγωγός, η δουλειά της "φαίνεται" στο παιδί μου και το κυριότερο χαίρεται να πηγαίνει στο σχολείο, οπότε κι εγώ είμαι ευχαριστημένη και ... προς Θεού, δεν το θεωρώ κατακριτέο, δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο σ΄αυτή την ηλικία, αλλά πάλι εγώ δεν είμαι στη θέση της, κάτι παραπάνω θα ξέρει:cool:

Link to comment
Share on other sites

Εχθές ηρθε η νονα της μικρής μου της οποίας ο γιος παει Δευτέρα. Της ανέφερα την όλη μας συζήτηση και μου είπε οτι γνωρίζει οτι απαγορεύεται να δίνουν φωτοτυπίες στο σπιτι και οτι γενικά προσπαθεί να μην πρηζει την δασκάλα στο έργο της (μαμαδες συμμαθητων τηλ σχεδον καθε ημέρα στη δασκάλα να παραπονεθούν οτι διάβαζν 3 ώρες). Καποια στιγμη όμως οταν είδε οτι το παιδί της αρχίζει να βαριέται μιλησε με την δασκάλα που της είπε: μιλήστε στον δ\ντη του σχολείου διότι με δική του απαιτηση (ιδωτικό γαρ) βάζουν τοση ύλη για το σπιτι.

Ααααα να μην ξεχάσω να σας πω οτι ο δ/ντης τους στέλνει σε ολα τα σεμινάρια και ενημερώνει και τους γονείς: δλδ οι δακσάλες ξέρουν οτι κάνουν λάθος και ο δ/ντης ...κοιμάται!!!!

Εκνευριστηκα λίγο με την κουμπαρα μου διότι μου είπε και ενα "δεν πειράζει αφου βλέπω οτι το παιδί τραβάει" και της υπολόγισα οτι εργάζεται 2 ώρες παραπάνω απο την ίδια (σηκωσε τους ώμους, τυπου ε!και?) και τονισα οτι εχουν 30 χρονάκια διαφορά, δλδ υπάρχει μια πιθανότητα να σταματήσει να είναι αποδοτικός!!!! (μπουχτίσει)

Αχ αχ αχ!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι τα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία φορτώνουν υπερβολικά τα παιδιά για να παρουσιάσουν και καλά ότι κάνουν "παραπάνω" δουλειά από το δημόσιο. Τουλάχιστον στο δημόσιο υπάρχει η περίπτωση η δασκάλα να ακολουθεί την εγκύκλιο και να μην τα φορτώνει.

Link to comment
Share on other sites

Εκνευριστηκα λίγο με την κουμπαρα μου διότι μου είπε και ενα "δεν πειράζει αφου βλέπω οτι το παιδί τραβάει" και της υπολόγισα οτι εργάζεται 2 ώρες παραπάνω απο την ίδια (σηκωσε τους ώμους, τυπου ε!και?) και τονισα οτι εχουν 30 χρονάκια διαφορά, δλδ υπάρχει μια πιθανότητα να σταματήσει να είναι αποδοτικός!!!! (μπουχτίσει)

Αχ αχ αχ!!!!!!

 

Δηλ. το παιδάκι σχολάει στις 4 και έχει και δύο ώρες διάβασμα στο σπίτι; Στο σχολείο τι κάνει τότε; Kαι πληρώνει γιαυτό; Kαλά έχουμε χάσει το μέτρο.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι τα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία φορτώνουν υπερβολικά τα παιδιά για να παρουσιάσουν και καλά ότι κάνουν "παραπάνω" δουλειά από το δημόσιο. Τουλάχιστον στο δημόσιο υπάρχει η περίπτωση η δασκάλα να ακολουθεί την εγκύκλιο και να μην τα φορτώνει.

 

Από παιδιά στα οποία παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών και που πάνε σε γνωστά και μεγάλα ιδιωτικά, παρατηρώ ότι κάνουν πράγματι πολλά, αλλά κι ότι ολοκληρώνουν τις εργασίες τους εκεί, οπότε γυρνούν σπίτι και έχουν ελεύθερο χρόνο.

Μπορεί σε κάποια άλλα ιδιωτικά, που δεν γνωρίζω, να τα φορτώνουν.

 

Από την άλλη, έχω μαθητές που πηγαίνουν σε δημόσιο σχολείο και έχουν πάρα πολλά για το σπίτι. Φυλλάδια, αποστήθιση από το μάθημα της Ιστορίας, των Θρησκευτικών, της Μελέτης Περιβάλλοντος συν τις ασκήσεις μαθηματικών και Γλώσσας. Δεν ακολουθούν όλοι δυστυχώς την εγκύκλιο στο δημόσιο.

 

Γι αυτό θα πρέπει και οι γονείς να ενημερώνονται γύρω από τι ορίζουν οι εγκύκλιοι (κυκλοφορούν στο διαδίκτυο) και να επιδιώξουν τη συνεργασία με τον εκπαιδευτικό, αν παρατηρούν υπερφόρτωση εργασιών για το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. το παιδάκι σχολάει στις 4 και έχει και δύο ώρες διάβασμα στο σπίτι; Στο σχολείο τι κάνει τότε; Kαι πληρώνει γιαυτό; Kαλά έχουμε χάσει το μέτρο.

 

Ελα ντε... φτάνει.

Τι να πει κανείς... το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει (ο δ/ντης).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

σε συνέχεια της παραπάνω αναζήτησης και αφου μιλησα και με άλλους εκπαιδευτικους μεγαλύτερους και αρα σοφότερους μου εξήγησαν οτι θυμούνται φοιτητες ακόμα κατι απεργίες των δασκάλων και των καθηγητών με αιτημα να μην διαχωρηστεί το γυμνάσιο απο το λύκειο (καπως το διατυπωναν συγχωρέστε με δεν θυμαμαι) το οποίο σαν φοιτητες δεν καταλαβαιναν (μικροι και ανόητοι)

Στο σήμερα: Μου εξήγησαν οτι το γεγονός πως το δημοτικο το γυμνάσιο και το λύκειο αντιμετοπίζονται σαν διαφορετικες βαθμίδες αρα σαν αυτοτελή επισοδια εχει οδηγήσει την συμπήκνωση και επανάληψη των γνώσεων. δλδ: καποιες αρχικές γνώσεις φυσικής στην 5η 6η δημοτικού (πολυ νωρίς κατα την γνώμη τους). Οι ίδιες γνώσεις σε επανάληψη στο γυμνάσιο κατα το οποίο "περνιέται" ολοκληρη η φυσική και η χημεία, και ξανα μανα τα ίδια στο λύκειο.

Αντιθετα στο Φιλανδικο συστημα η εκπαιδευση είναι ενιαία με αποτέλεσμα η γνώση να ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ μεσα στα χρόνια της εκπαιδευσης ανάλογα με την ηλικία των παιδιών. Τπτ δεν επαναλαμβάνεται και ολα αυξάνουν σταδιακα βαθμό δυσκολίας.

 

Και τωρα λύνεται εν μερη η απορία για ποιον λόγο ενα παιδάκι στην Ελλάδα χρειάζεται να διαβάζει τοσο, χωρίς αγάπη στην μαθηση.....

...............όμως.....(υπάρχει και αυτό το καταραμένο όμως)....

 

.....................βρε παιδιά διάνοια δεν είμαι αλλα δεν είναι μια απλή και λειτουργική σκέψη τουτη που εκαναν οι Φιλανδοι????? δλδ αν δεν μπορείς να την δημιουργήσεις αντεγραψέ την για τον Θεο!!!!!! :evil::evil::evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...