Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ποσην ωρα διάρκει η μελετη για το σχολείο?


alan

Recommended Posts

Εχω μια απορία που προέκυψε απο την επαφή μου τουτο το ΣαββατοΚύριακο με μανούλες που τα παιδάκια τους είναι στο δημοτικό.

Πόσην ώρα διάβάζουν τα παιδιά σας για την επόμενη μέρα?

Ακουσα για παιδάκια 2ας δημοτικού 2,5 ώρες????? θα λαλήσω!!!! είναι πραγματικά τόσες πολλές οι απαιτήσεις?

το σχολείο ετσι οπως μου το περιέγραψαν οι μαμαδες συμπερανα οτι εχει σκοπό να ξεχωρήσουν και να προσωρήσουν μονο οι πολύ καλοι!!! Οι υπόλοιποι??? δεν μιλάω για τους "κακους" μαθητές αλλα για τους μέτριους, για εκείνους που δυσκολέυονται να αποστηθήσουν, να συγκεντρωθούν. Πεστε μου τι συμβαίνει????

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 108
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Μέχρι τώρα είχαμε καταπληκτικούς δασκάλους, που μας απαγόρευσαν (ναι, με αυτά τα λόγια) να διαβάζουμε τα παιδιά παραπάνω από 1-1,5 ώρα. Ειδικά τα παιδιά του ολοημέρου το πολύ 3 τέταρτα της ώρας μας είπαν.

Ό,τι δεν προλάβουν θα το δουν στην τάξη, ήταν κάθετοι σε αυτό.

Μιλάμε για δημόσιο σχολείο. Από του χρόνου, δεν ξέρω αν θα αλλάξουν τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα ειναι αθλιο και δεν ειναι το μονο.εχουμε φτυσει αιμα ολα τα χρονια που πανε τα παιδια μου σχολειο και δεν μαθαινουν σοβαρα πραγματα ειμαστε πολυ κατω στην κλυμακα της εκπαιδευσης παγκοσμιως να το ξερετε.εχω μια ξαδερφη που εχει δυο παιδια καποια χρονια αποφασισαν να ερθουν να μεινουν μονιμα στην ελλαδα απο την σουιδια ηρθαν καλοκαιρι και φυγαν τρεχωντας πισω λιγο πριν τα χριστουγεννα!οταν την ρωτησα γτ(τι ρωτησα κι εγω)μου απαντησε ασε ρε εγω πανεπιστημιο τελιωσα και τοσες ωρες δεν διαβαζα τα χαζευετε τα παιδια σας ειναι δυνατον και δεν τα μενει τπτ!!!!τα ανηψια μου τοτε πηγαιναν τριτη δημοτικου και πεμπτη.αυτο εγινε πριν 4 χρονια τα συμπερασματα δικα σας

my 3 little stars are my reason to be2946785n7mfu4of95.gif

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω Σουηδια μενω κι εχω και μια κορη που πηγαινει σχολειο εδω!!Την καταλαβαινω την ξαδερφη σου,ετσι ειναι σπουδαζουν και δεν το καταλαβαινουν!!

Μαθαινουν ξενες γλωσσες απταιστα χωρις κανενα φροντιστηριο.....Τι να πω!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω Σουηδια μενω κι εχω και μια κορη που πηγαινει σχολειο εδω!!Την καταλαβαινω την ξαδερφη σου,ετσι ειναι σπουδαζουν και δεν το καταλαβαινουν!!

Μαθαινουν ξενες γλωσσες απταιστα χωρις κανενα φροντιστηριο.....Τι να πω!!

και με τα πτυχια στο χερι!οταν τελιωνεις το σχολειο οχι να τρως μια περιουσια στα ιδιαιτερα και τα φροντιστηρια και να μην μαθαινεις και τπτ!α ρε μεγαλη βλακεια καναμε που δεν φυγαμε κι εμεις οχι τπτ οσο περναν τα χρονια μουτζωνομαι περισσοτερο με αυτα που βλεπω στα παιδια μου!!!:evil::evil::evil:

my 3 little stars are my reason to be2946785n7mfu4of95.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο γιος μου πηγαίνει τώρα στην Γ' Δημοτικού.

Πιστεύω ότι εξαρτάται πολύ από τον εκπαιδευτικό της κάθε τάξης.

 

Στην Α' Δημοτικού, δε χρειαζόταν πάνω από μία ώρα. Βέβαια, δεν είχαν πολλά. Μια αντιγραφή, μια ορθογραφία και λίγες ασκήσεις μαιηματικών.

 

Στη Β' Δημοτικού, όμως, είχαμε πολλά φυλλάδια με ασκήσεις μαθηματικών, γλώσσας (γραμματική), αντιγραφή, ορθογραφία και μερικές φορές έκθεση. Κάποιες φορές ξεπερνούσε τις 2 ώρες. Τις περισσότερες, χρειαζόταν 1.5 ώρα.

Αλλά αυτό συνέβαινε, διότι ο γιος μου δεν καταλάβαινε τη δασκάλα στο σχολείο, οπότε ουσιαστικά, η εκμάθηση γινόταν στο σπίτι. Με άλλα λόγια, αν μαθαίνουν πραγματικά στην τάξη, το μόνο που χρειάζεται στο σπίτι είναι να εξασκηθεί το παιδί σε αυτά που ήδη έμαθε λύνοντας τις ασκήσεις, και όχι να κάνει το μάθημα από την αρχή. Στην περίπτωση αυτή, είναι αδύνατον ο γονιός να μην ασχολείται με το διάβασμα του παιδιού, εκτός αν προτιμά να το αφήνει στη μοίρα του.

Στα μέσα της Β' τάξης, τον έβγαλα (για πολλούς λόγους) από το δημόσιο και τον έστειλα σε ένα μικρό ιδιωτικό σχολείο. Η διαφορά ήταν μεγάλη, καθώς πράγματι μάθαινε στην τάξη και στο σπίτι απλά έλυνε τις ασκήσεις Μαθηματικών και γλώσσας, έκανε την αντιγραφή του και μάθαινε την ορθογραφία του και η ενασχόλησή του διαρκούσε το πολύ 45λεπτά. Επειδή καταλάβαινε τα μαθήματα μέσα στην τάξη, η στάση του άλλαξε πολύ και καθόταν με σκοπό, χωρίς καθυστερήσεις, διότι η αυτοπεποίθησή του μεγάλωσε, καθώς αντιλαμβανόταν ότι είχε τα εφόδια να κάνει τις εργασίες του. Μειώθηκαν οι αντιδράσεις και η σύγχυση που αισθανόταν και εξέφραζε.

 

Στην Γ' τάξη, όπου έχουν και Ιστορία και Θρησκευτικά, ασχολείται 30 λεπτά με 45 λεπτά, διότι πάλι μαθαίνει μέσα στην τάξη και έχει ήδη καταλάβει τη μεθοδολογία, οπότε απλά εξασκείται. Στο σπίτι έχει μόνο ασκήσεις μαθηματικών, γλώσσας και πού-και-πού μια ειδική εργασία στη μελέτη περιβάλλοντος και καμιά φορά κοιτάζουμε να απαντήσουμε τις ερωτήσεις που υπάρχουν στα τετράδια εργασιών της Ιστορίας και των Θρησκευτικών για να φρεσκάρει τις γνώσεις του.

 

Επειδή διδάσκω Αγγλικά στους παλιούς του συμμαθητές από το δημόσιο, βλέπω ότι είναι διαφορετικό το σύστημα εκεί, καθώς έχουν να μάθουν ΑΠ'ΕΞΩ και ΝΕΡΑΚΙ την Ιστορία, τα Θρησκευτικά και τη Μελέτη Περιβάλλοντος και να λύσουν τις ασκήσεις των μαθηματικών και της γραμματικής. Έχουν και τη ξένη γλώσσα. Οπότε, η δική τους ενασχόληση είναι ουσιαστικά 2-3 ώρες ημερησίως, σύμφωνα με τα λεγόμενα των γονιών τους.

 

Να προσθέσω ότι μια φορά, καθήσαμε μαζί να διαβάσει το επόμενο μάθημα της Ιστορίας και την επόμενη μέρα μου δήλωσε ότι βαρέθηκε στην τάξη, διότι ήδη ήξερε το μάθημα και προτίμησε να ζωγραφίζει στο τετράδιό του. Οπότε, δε συνεχίσαμε αυτή τη μέθοδο και αφήνουμε τον ικανό εκπαιδευτικό να παραδώσει το μάθημα της ημέρας.

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια επειδη τυχαινει να ειμαι εκπαιδευτικος,θα ηθελα να πω οτι ναι η δουλεια στο σπιτι εξαρταται απο τον εκαστοτε εκπαιδευτικο!!

Εμεις ομως σαν εκπαιδευτικοι ξερουμε ολοι μας,θελω να πιστευω,το γραφει αλλωστε στα βιβλια του δασκαλου,οτι δεν πρεπει να δινουμε δουλεια στο σπιτι παρα μονο ελαχιστη και στα μετρα ολων των μαθητων!!

Παρ ολα αυτα μερικοι επιμενουν να εξαντλησουν τα καημενα τα παιδακια!Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι ολο αυτο?Ενδιαφερον να μαθουν τα παιδια,γιατι ετσι δεν μαθαινουν!!Η μηπως ετσι πιστευουν οτι ειναι καλυτεροι δασκαλοι?

Η δουλεια πρεπει να γινεται στο σχολειο κι οχι στο σπιτι,τις περισσοτερες φορες απο τους γονεις!!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

πρωτα πρωτα ευχαριστώ που απαντήσατε λιγάκι με ξεαγχώσατε.

 

Ακούστε τωρα τι μου ελεγαν οι μαμαδες - φιλες.

Πρωτον τα παιδάκια πανε ολοήμερο.

1. Καθε ημέρα εχουν αντιγραφή 3-4 προτάσεις. απο το βιβλιο.

2. καθε ημέρα εχουν 4-5 λέξεις να τις γραψουν 3-4 φορές την καθε μια

3. Καθε ημέρα με αυτες τις λέξεις πρεπει να σχηματίζουν δικές τους προτάσεις

4. Εχουν και μια κολλα Α4 μπρος πισω ασκήσεις αριθμητικής

5. Για κάθε ασκηση είτε απο το βιβλιο είτε απο το φυλλάδιο οφείλουν να αντιγραφουν την εκφώνηση στο τετράδιο.

 

Εχθές για να καταλάβαιτε μας πήραν τηλ να τους πουμε 2 γλωσσοδετες οχι ομως απο αυτους που είχε το βιβλιο ή ειχε δώσει η δασκάλα, και γενικά και αλλες φορες χρειάστηκε στην πραγματικοτητα οι γονείς να δώσουν την λύση και οχι τα παιδιά

ΠΧ την προηγούμενη εβδομαδα η ασκηση των μαθηματικών πηρε 5 λεπτά στους γονείς που εδωσαν ετοιμη την απαντηση και οταν τους ρωτησε η μικρή πως το βρήκαν δεν μπορούσαν να το εξηγησουν με απλα λόγια διότι η ασκηση ελεγε οτι καποιος ειχε χ ευρώ και δαπανησε 74,8 και είχε απο πανω διάφορα αντικείμενα με τα ποσα τους οχι "στρογγυλά" ποσά να τα προσθέσουν για να βρούν τι αγόρασε.

 

Πως σας ακούγετε το όλο?

 

Αααααα η μητέρα ανησηχη κάποια στιγμη ρωτησε την δασκάλα μηπως εχει υψηλες απαιτήσεις και της απαντησε οτι "πραγματικά είμαι απο αυτες που ζητούν λίγα"

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά για τα μαθηματικά της Α' και Β' δημοτικού, εμείς ως γονείς φρίξαμε κυριολεκτικά και το παιδί μαζί. Δεν καταλαβαίναμε το σκεπτικό και απευθυνόμαστε σε μαθηματικούς να το εξηγήσουν σε μας πρώτα και μετά ψάχναμε τρόπο να το εξηγήσουμε στο παιδί. Η δε δασκάλα (του δημοσίου όπου πήγαινε ο μικρός) έδινε λάθος τις ασκήσεις, διότι προφανώς ούτε εκείνη καταλάβαινε το σκεπτικό. Και ειδικά οι ασκήσεις με τα Ευρώ ήταν σκέτος εφιάλτης.

Ευτυχώς στην Γ' δημοτικού, στρώνει το μάθημα και είναι περισσότερο κατανοητό.

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω: σκοπός του σχολείου ποιος είναι????

 

Εγω υπουργός δεν είμαι ούτε εκπαιδευτικός υπήρξα όμως μαθήτρια και αργότερα εργαζόμενη και τελος πάντων ακόμα ψάχνομαι (είμαι 2ετής φοιτήτρια στα Τει σε αυτα τα ....γεράματα) και εχω την αποψη οτι ο σκοπός του σχολείου είναι να αγαπήσουν αρχικά τα παιδιά την μάθηση και μετά να εξειδικευτούν. Επίσης να κατανοήσουν και οχι να αποστηθήσουν γνώσεις.

 

 

 

Βρε κουφετάκι ετσι μου έρχεται να σηκωθώ και να παω στην ξαδέρφη σου, μα τον Θεο!!!!!!!

Θυμήθηκα και μια εκπομπή για την εκπαίδευση τους "πρωταγωνιστές" το είχες δει??????? το βλέπεις και σε πιάνει καταθλιψη, ζήλια!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ειδικά για τα μαθηματικά της Α' και Β' δημοτικού, εμείς ως γονείς φρίξαμε κυριολεκτικά και το παιδί μαζί.

 

Καλά, τα μαθηματικά της Β' παίρνουν το Όσκαρ του πιο κακογραμμένου βιβλίου του Δημοτικού! (Για τη δευτεροβάθμια είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός...)

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites

πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω: σκοπός του σχολείου ποιος είναι????

 

Εγω υπουργός δεν είμαι ούτε εκπαιδευτικός υπήρξα όμως μαθήτρια και αργότερα εργαζόμενη και τελος πάντων ακόμα ψάχνομαι (είμαι 2ετής φοιτήτρια στα Τει σε αυτα τα ....γεράματα) και εχω την αποψη οτι ο σκοπός του σχολείου είναι να αγαπήσουν αρχικά τα παιδιά την μάθηση και μετά να εξειδικευτούν. Επίσης να κατανοήσουν και οχι να αποστηθήσουν γνώσεις.

 

 

 

Βρε κουφετάκι ετσι μου έρχεται να σηκωθώ και να παω στην ξαδέρφη σου, μα τον Θεο!!!!!!!

Θυμήθηκα και μια εκπομπή για την εκπαίδευση τους "πρωταγωνιστές" το είχες δει??????? το βλέπεις και σε πιάνει καταθλιψη, ζήλια!!!!!

ημαστε για τα αναθεμα!!!!!!απο που να μας πιασειςκαι που να μας αφησεις τι να κανουμε που ζουμε εδω ομως?και αυτες οι ανουσιες εξετασεις στο γυμνασιο?ο μεγαλος μου μου ειπε καποια στιγμη εγω μαμα δεν ασχολουμε αφου περναω να ξερεις θα πηγαινω να γραφω αλλα δεν διαβαζω να το ξερεις ...πραγματικα δεν ειχα τπτ αντιθετο να του πω και αν και στεναχωρεθηκα στην αρχη μετα ενιωσα μια ικανοποιηση για το σκεπτικο του γτ το παιδι ειχε απολυτο δικιο που αποφασισε να μην ασχοληθη!!!!

my 3 little stars are my reason to be2946785n7mfu4of95.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλά, τα μαθηματικά της Β' παίρνουν το Όσκαρ του πιο κακογραμμένου βιβλίου του Δημοτικού! (Για τη δευτεροβάθμια είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός...)

 

Συμφωνώ! Ειδικά το "νεο" βιβλίο της Β Δημοτικού είναι απαράδεκτο...Κάνω μαθηματικά σε 2 παιδάκια της Β που αρχικά ήρθαν σε μένα για μαθησιακές δυσκολίες (στα μαθηματικά) και των οποίων οι γονείς τα είχαν χάσει με τον τρόπο σκέψης που απαιτεί το συγκεκριμένο βιβλίο! Σημείωση: Τα παιδιά δεν έχουν απολύτως τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

ΕΜΕΝΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΗ Α ΤΑΞΗ ΔΙΑΒΑΖΕ 1,5-2 ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ Β ΤΑΞΗ 2-3 ΩΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΗΝ Γ 1-1,5 ΣΤΗΝ Δ ΔΙΑΒΑΖΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ 1 ΩΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ε ΔΙΑΒΑΖΕΙ 30 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ?

Link to comment
Share on other sites

Να διευρύνω κάπως το ερώτημα; Πόση ώρα διαβάζετε εσείς για το παιδί; Δεν εννοώ να κάθεστε δίπλα του, αλλά να πρέπει να εργαστείτε εσείς για το παιδί. Για να φέρω ένα παράδειγμα: Βρείτε- λέει το βιβλίο Γλώσσας της Β΄ Δημοτικού-γλωσσοδέτες: Να τους βρει πού το παιδί; Κάτω απ' το μαξιλάρι; Στη βιβλιοθήκη του σχολείου;;;; (χαχαχαχα, ασυγκράτητο γέλιο, σε καλό μου, πού το σκέφτηκα;;;;) Ν' ανοίξει η μαμά το ίντερνετ, να βάλει στο google "γλωσσοδέτες", να τους βρει, να τους διαβάσει, να επιλέξει, να τυπώσει... έτοιμη η εργασία!!!

Χρόνος: 10-15 λεπτά!

Εσείς λοιπόν πόσο χρόνο διαβάζετε για το παιδί σας;

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να διευρύνω κάπως το ερώτημα; Πόση ώρα διαβάζετε εσείς για το παιδί; Δεν εννοώ να κάθεστε δίπλα του, αλλά να πρέπει να εργαστείτε εσείς για το παιδί. Για να φέρω ένα παράδειγμα: Βρείτε- λέει το βιβλίο Γλώσσας της Β΄ Δημοτικού-γλωσσοδέτες: Να τους βρει πού το παιδί; Κάτω απ' το μαξιλάρι; Στη βιβλιοθήκη του σχολείου;;;; (χαχαχαχα, ασυγκράτητο γέλιο, σε καλό μου, πού το σκέφτηκα;;;;) Ν' ανοίξει η μαμά το ίντερνετ, να βάλει στο google "γλωσσοδέτες", να τους βρει, να τους διαβάσει, να επιλέξει, να τυπώσει... έτοιμη η εργασία!!!

Χρόνος: 10-15 λεπτά!

Εσείς λοιπόν πόσο χρόνο διαβάζετε για το παιδί σας;

 

 

καλα ακριβώς αυτο εγραψα σε ενα μυνημα μου παραπάνω, μαλλον προχωράτε μαζί την ύλη!!!!!!!!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Να διευρύνω κάπως το ερώτημα; Πόση ώρα διαβάζετε εσείς για το παιδί; Δεν εννοώ να κάθεστε δίπλα του, αλλά να πρέπει να εργαστείτε εσείς για το παιδί. Για να φέρω ένα παράδειγμα: Βρείτε- λέει το βιβλίο Γλώσσας της Β΄ Δημοτικού-γλωσσοδέτες: Να τους βρει πού το παιδί; Κάτω απ' το μαξιλάρι; Στη βιβλιοθήκη του σχολείου;;;; (χαχαχαχα, ασυγκράτητο γέλιο, σε καλό μου, πού το σκέφτηκα;;;;) Ν' ανοίξει η μαμά το ίντερνετ, να βάλει στο google "γλωσσοδέτες", να τους βρει, να τους διαβάσει, να επιλέξει, να τυπώσει... έτοιμη η εργασία!!!

Χρόνος: 10-15 λεπτά!

Εσείς λοιπόν πόσο χρόνο διαβάζετε για το παιδί σας;

 

Καλά, στη Β' Δημοτικού ειδικά όσο είμαστε στο δημόσιο, βάλε τα τηλέφωνα που έκανα σε μαθηματικούς να μου εξηγήσουν, να προσπαθήσω να βγάλω άκρη μόνη μου και να ξεκαθαρίσω η ίδια πώς να του το εξηγήσω χωρίς να τον μπερδεύω.

Βάλε μετά να του κάνω το μάθημα που προφανώς δεν κατάλαβε στην τάξη.

Βάλε ασκησούλες για να το εμπεδώσει.

Και μετά έκανε μόνος του τις εργασίες.

 

Τώρα στην Γ' δημοτικού (και με τον καλό δάσκαλο που έχει φέτος), ελάχιστα χρειάζεται να του εξηγήσω το μάθημα και γιαυτό λύνει σε καλό χρόνο τις εργασίες που έχει για το σπίτι.

 

Όσο για τις εργασίες στο σπίτι που θέλουν έρευνα...όπως αυτό με τους γλωσσοδέτες (και αργότερα που θα έχει από τη Μελέτη Περιβάλλοντος) τι γίνεται αν οι γονείς δεν έχουν ιντερνετ;

 

Κι αν έχουν εγκυκλοπαίδεια, μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, όπως, π.χ. γλωσσοδέτες ή ποια χημική επεξεργασία γίνεται για να δημιουργηθεί το κρασί (Μελέτη Περιβάλλοντος);

 

Μέσα στο ίδιο απόγευμα που δόθηκε η εργασία και η οποία πρέπει να παραδοθεί την επόμενη μέρα, προλαβαίνει κανείς να πάει να αγοράσει κανένα βιβλίο (κι αν υπάρχει αυτή η οικονομική δυνατότητα);

 

Και να έχει βιβλιοθήκη το σχολείο, υπάρχει πρόσβαση σε αυτήν εκτός σχολικού ωραρίου;

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτον ακριβως τον λογο,οι εργασιες που δινονται στο σπιτι πρεπει να ειναι προσιτες σε ολα τα παιδια η να δινονται πχ 3 με διαφορετικο βαθμο δυσκολιας και δικαιωμα επιλογης της μιας απο τους μαθητες ετσι ωστε να καλυπτεις και τους δυνατους και τους αδυνατους μαθητες της ταξης.Εγω το εχω εφαρμοσει στην ταξη και ειδα οτι ολα τα παιδια ηταν ευχαριστημενα!!

Οσον αφορα τους γλωσσοδετες,δεν φανταζομαι να ζητηθηκαν παραπανω απο ενα η δυο.Ολοι μας λιγο πολυ ξερουμε τουλαχιστο εναν.

Καταλαβαινω πολυ καλα τι εννοειτε γιατι μου εχει τυχει και μενα με την κορη μου!Εκει πια αρχιζαν τα τηλεφωνα και δεν συμμαζευεται!!!

θα σαι παντα μεσα στην καρδια μας...

Link to comment
Share on other sites

Μα για αυτον ακριβως τον λογο,οι εργασιες που δινονται στο σπιτι πρεπει να ειναι προσιτες σε ολα τα παιδια η να δινονται πχ 3 με διαφορετικο βαθμο δυσκολιας και δικαιωμα επιλογης της μιας απο τους μαθητες ετσι ωστε να καλυπτεις και τους δυνατους και τους αδυνατους μαθητες της ταξης.

 

Επειδή η δυσάρεστη εμπειρία μας με εκπαιδευτικούς με έχει προκαλέσει να τους αποδοκιμάζω και παρόλο που δεν το επιδιώκετε, αισθάνομαι την ανάγκη να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη μεθοδολογία σας!

Link to comment
Share on other sites

καλα ακριβώς αυτο εγραψα σε ενα μυνημα μου παραπάνω, μαλλον προχωράτε μαζί την ύλη!!!!!!!!!!!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Ω, πώς ντρέπομαι...:oops::oops::oops::oops::oops:

Τώρα το είδα!

Συγνώμη, βρε alan μου...

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites

Καλά, τα μαθηματικά της Β' παίρνουν το Όσκαρ του πιο κακογραμμένου βιβλίου του Δημοτικού! (Για τη δευτεροβάθμια είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός...)

 

Συμφωνώ! Ειδικά το "νεο" βιβλίο της Β Δημοτικού είναι απαράδεκτο...Κάνω μαθηματικά σε 2 παιδάκια της Β που αρχικά ήρθαν σε μένα για μαθησιακές δυσκολίες (στα μαθηματικά) και των οποίων οι γονείς τα είχαν χάσει με τον τρόπο σκέψης που απαιτεί το συγκεκριμένο βιβλίο! Σημείωση: Τα παιδιά δεν έχουν απολύτως τίποτα...

 

Με έχετε καλύψει πλήρως. Να συμπληρώσω, ότι για να εξηγήσω στον γιό μου πως πρέπει να λύσει μια άσκηση με τα Ευρώ, πιθανολόγησα, το συζήτησα με τον άντρα μου που είναι γνωστό μαθηματικό μυαλό, βρήκαμε 2-3 εκδοχές και τελικά το "παίξαμε". Την επόμενη μέρα πήγα και ρώτησα τη δασκάλα, όπου μου απάντησε μεν, βρήκα την μεθοδολογία απαράδεκτη δε. Αλλά προκειμένου το παιδί μου να μπορεί να παρακολουθήσει μαζί με τα άλλα παιδιά, την ακολούθησα. Και αυτό φυσικά όχι μόνο με τα ευρώ, αλλά και με τις δεκάδες κλπ...

Το βιβλίο είναι απλά ΧΑΛΙΑ!!!:evil::evil::evil:

 

Όσο για τον χρόνο που χρειαζόμαστε για μελέτη....ΦΕΤΟΣ μάλλον αγγίζουμε τη 1-1,5 ώρα. Αντιγραφή και ορθογραφία, φωτοτυπία γλώσσας και μερικές ή ασκήσεις μαθηματικών ή τετράδιο εργασιών (γλώσσας).

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια....ο Θεός γελάει!

Link to comment
Share on other sites

Μανούλες καλησπέρα! Γράφω σε αυτή την ενότητα όχι με την ιδιότητα της μητέρας, μιας και το μωράκι μου είναι μόλις 2 μηνών, αλλά με την ιδιότητα της δασκάλας. Θα ήθελα, λοιπόν, να σας πω τα εξής : όντως το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας δεν είναι από τα καλύτερα (έχει αποδειχθεί και με έρευνες αυτό, πχ. αξιολόγηση PISA). Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι ως γονείς και εκπαιδευτικοί πρέπει να τα ισοπεδώσουμε όλα ή να τρελάνουμε τα παιδιά μας (στα φροντιστήρια, στις πολλές ώρες μελέτης κτλ).

Τι είναι αυτά που διαβάζω ;;; Ότι δηλαδή ως μανούλες φροντίζετε να μαθαίνετε πρώτα εσείς για να δείχνετε μετά στα παιδιά σας!!! Σκοπός του σύγχρονου σχολείου και ταυτόχρονα ένας από τους 4 πυλώνες εκπαίδευσης της UNESCO είναι στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος να μάθει το παιδί να μαθαίνει.

Κατανοώ τις αγωνίες σας,τους προβληματισμούς σας αλλά δυστυχώς είναι λανθασμένη η τακτική που ακολουθείτε και συχνά λανθασμένη είναι και η στάση των γονέων απέναντι στον αποτελεσματικό δάσκαλο. Τι θέλω να πω; Ότι θεωρείται συχνά από τους γονείς καλός εκείνος ο εκπαιδευτικός που δίνει κάθε μέρα φωτοτυπία για το σπίτι ή τέλος πάντων αρκετή δουλειά για το σπίτι. Δυστυχώς ο εκπαιδευτικός αυτός δεν έχει μελετήσει καλά τα πανεπιστημιακά του συγράμματα ούτε φρόντισε να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις της παιδαγωγικής επιστήμης. Υπάρχει κλάδος της παιδαγωγικής για τις κατ οίκον εργασίες των μαθητών και πολλά σχετικά συγράμματα που αναφέρουν το μέγιστο χρονικό διάστημα της μελέτης στο σπίτι για κάθε ηλικία.

Κι επειδή σας κούρασα, αν τα παιδιά σας έχουν τέτοιους δασκάλους, διεκδικήστε το αυτονόητο... τον απαιτούμενο ελεύθερο χρόνο των παιδιών σας. Είναι περισσότερο ωφέλιμο για τα παιδάκια ειδικά της πρώτης σχολικής ηλικίας να παίξουν, να κάνουν φίλους και εκτός σχολείου, να συζητήσουν με τη μητέρα τους, να κοιμηθούν μία ώρα το μεσημέρι από το να συμπληρώνουν φωτοτυπίες που κανένα νόημα δεν έχουν. Τα καινούρια βιβλία, παρόλα τα μειονεκτήματά τους, παρέχουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να βάλει στους μαθητές ασκήσεις κλιμακούμενης δυσκολίας για να καλύψει τις ανάγκες της τάξης του. Η φωτοτυπία είναι απαραίτητη μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις που αφορούν κυρίως στις μεγάλες τάξεις.

Και όταν το παιδί δεν καταλαβαίνει στο σχολείο ενημερώνουμε άμεσα το δάσκαλο. Αυτή είναι η δουλειά του...να ασχολείται με το κάθε παιδί χωριστά και να αφιερώνει κάθε φορά τον απαιτούμενο χρόνο.

Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά πραγματικά τα σύγχρονα παιδιά είναι γερασμένα από κούνιας και για να διορθωθεί η κατάσταση αυτή πρέπει να συνεργαστούμε γονείς και δάσκαλοι.

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

Καλά, στη Β' Δημοτικού ειδικά όσο είμαστε στο δημόσιο, βάλε τα τηλέφωνα που έκανα σε μαθηματικούς να μου εξηγήσουν, να προσπαθήσω να βγάλω άκρη μόνη μου και να ξεκαθαρίσω η ίδια πώς να του το εξηγήσω χωρίς να τον μπερδεύω.

Βάλε μετά να του κάνω το μάθημα που προφανώς δεν κατάλαβε στην τάξη.

Βάλε ασκησούλες για να το εμπεδώσει.

Και μετά έκανε μόνος του τις εργασίες.

 

Τώρα στην Γ' δημοτικού (και με τον καλό δάσκαλο που έχει φέτος), ελάχιστα χρειάζεται να του εξηγήσω το μάθημα και γιαυτό λύνει σε καλό χρόνο τις εργασίες που έχει για το σπίτι.

 

Όσο για τις εργασίες στο σπίτι που θέλουν έρευνα...όπως αυτό με τους γλωσσοδέτες (και αργότερα που θα έχει από τη Μελέτη Περιβάλλοντος) τι γίνεται αν οι γονείς δεν έχουν ιντερνετ;

 

Κι αν έχουν εγκυκλοπαίδεια, μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, όπως, π.χ. γλωσσοδέτες ή ποια χημική επεξεργασία γίνεται για να δημιουργηθεί το κρασί (Μελέτη Περιβάλλοντος);

 

Μέσα στο ίδιο απόγευμα που δόθηκε η εργασία και η οποία πρέπει να παραδοθεί την επόμενη μέρα, προλαβαίνει κανείς να πάει να αγοράσει κανένα βιβλίο (κι αν υπάρχει αυτή η οικονομική δυνατότητα);

 

Ο απόλυτος παραλογισμός!:?:-?:?

 

Και να έχει βιβλιοθήκη το σχολείο, υπάρχει πρόσβαση σε αυτήν εκτός σχολικού ωραρίου;

 

Είχα τη μεγάλη ευτυχία να δουλέψω μια χρονιά σε σχολείο με βιβλιοθήκη (δημόσιο γυμνάσιο, ενταγμένο στο πρόγραμμα των σχολικών βιβλιοθηκών).

Την οποία βιβλιοθήκη την είχε αναλάβει μια εκπαιδευτικός πολύ εμπνευσμένη, δραστήρια και άοκνη!!! Ας πούμε, κάθε μήνα είχε αφιέρωμα σε κάποιο μάθημα: ιστορία, βιολογία, καλλιτεχνικά... και έκανε έκθεση βιβλίου! Κανονίζαμε λοιπόν να κατεβάζουμε με κάποια σειρά τα τμήματα στη βιβλιοθήκη, όπου ξεναγούσαμε τα παιδιά στα βιβλία του αφιερώματος και έπειτα τ΄ αφήναμε να περιηγηθούν μόνα τους.

Όταν ήθελα να αναθέσω εργασίες, έκανα μαζί της μια συνάντηση λίγες μέρες νωρίτερα και ψάχναμε παρέα, ώστε να μπορεί να προτείνει βιβλία στα παιδιά.

Ερχόταν συχνά στο γραφείο και ζητούσε απ' όλους να της προτείνουμε βιβλία για να εμπλουτίσει τη συλλογή. Είχε επίσης CD, CD-ROM, περιοδικά.

Είχε επιπλέον οργανώσει ομάδα μαθητών, με την οποία εξέδιδε εφημεριδούλα και πραγματοποιούσε μικρές έρευνες!

 

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γινόταν σε κάθε διάλειμμα. Τα παιδιά κουτρουβαλούσαν στις σκάλες να προλάβουν να πιάσουν θέση... Επίσης υπήρχε και λίγος χρόνος πριν και μετά το διδακτικό πρόγραμμα(λειτουργούσε νομίζω 7.30 με 2.30, αν και δεν είμαι σίγουρη γι' αυτό).

 

Και όμως δεν το ονειρεύτηκα!!!!!!

Ακόμα κλαίω που έφυγα από κει!:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

660759jzef7rhw6w.gif
Link to comment
Share on other sites

Μανούλες καλησπέρα! Γράφω σε αυτή την ενότητα όχι με την ιδιότητα της μητέρας, μιας και το μωράκι μου είναι μόλις 2 μηνών, αλλά με την ιδιότητα της δασκάλας. Θα ήθελα, λοιπόν, να σας πω τα εξής : όντως το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας δεν είναι από τα καλύτερα (έχει αποδειχθεί και με έρευνες αυτό, πχ. αξιολόγηση PISA). Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι ως γονείς και εκπαιδευτικοί πρέπει να τα ισοπεδώσουμε όλα ή να τρελάνουμε τα παιδιά μας (στα φροντιστήρια, στις πολλές ώρες μελέτης κτλ).

Τι είναι αυτά που διαβάζω ;;; Ότι δηλαδή ως μανούλες φροντίζετε να μαθαίνετε πρώτα εσείς για να δείχνετε μετά στα παιδιά σας!!! Σκοπός του σύγχρονου σχολείου και ταυτόχρονα ένας από τους 4 πυλώνες εκπαίδευσης της UNESCO είναι στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος να μάθει το παιδί να μαθαίνει.

Κατανοώ τις αγωνίες σας,τους προβληματισμούς σας αλλά δυστυχώς είναι λανθασμένη η τακτική που ακολουθείτε και συχνά λανθασμένη είναι και η στάση των γονέων απέναντι στον αποτελεσματικό δάσκαλο. Τι θέλω να πω; Ότι θεωρείται συχνά από τους γονείς καλός εκείνος ο εκπαιδευτικός που δίνει κάθε μέρα φωτοτυπία για το σπίτι ή τέλος πάντων αρκετή δουλειά για το σπίτι. Δυστυχώς ο εκπαιδευτικός αυτός δεν έχει μελετήσει καλά τα πανεπιστημιακά του συγράμματα ούτε φρόντισε να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις της παιδαγωγικής επιστήμης. Υπάρχει κλάδος της παιδαγωγικής για τις κατ οίκον εργασίες των μαθητών και πολλά σχετικά συγράμματα που αναφέρουν το μέγιστο χρονικό διάστημα της μελέτης στο σπίτι για κάθε ηλικία.

Κι επειδή σας κούρασα, αν τα παιδιά σας έχουν τέτοιους δασκάλους, διεκδικήστε το αυτονόητο... τον απαιτούμενο ελεύθερο χρόνο των παιδιών σας. Είναι περισσότερο ωφέλιμο για τα παιδάκια ειδικά της πρώτης σχολικής ηλικίας να παίξουν, να κάνουν φίλους και εκτός σχολείου, να συζητήσουν με τη μητέρα τους, να κοιμηθούν μία ώρα το μεσημέρι από το να συμπληρώνουν φωτοτυπίες που κανένα νόημα δεν έχουν. Τα καινούρια βιβλία, παρόλα τα μειονεκτήματά τους, παρέχουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να βάλει στους μαθητές ασκήσεις κλιμακούμενης δυσκολίας για να καλύψει τις ανάγκες της τάξης του. Η φωτοτυπία είναι απαραίτητη μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις που αφορούν κυρίως στις μεγάλες τάξεις.

Και όταν το παιδί δεν καταλαβαίνει στο σχολείο ενημερώνουμε άμεσα το δάσκαλο. Αυτή είναι η δουλειά του...να ασχολείται με το κάθε παιδί χωριστά και να αφιερώνει κάθε φορά τον απαιτούμενο χρόνο.

Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά πραγματικά τα σύγχρονα παιδιά είναι γερασμένα από κούνιας και για να διορθωθεί η κατάσταση αυτή πρέπει να συνεργαστούμε γονείς και δάσκαλοι.

 

Αχ....Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για τα παιδιά μας, αν όλοι είχαν τη δική σου "οπτική γωνία" και εκπαίδευση mpempouli!!:rolleyes:

 

Να σου στείλω το τηλέφωνο της δασκάλας μας? :-P:-P:-P

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια....ο Θεός γελάει!

Link to comment
Share on other sites

Να διευρύνω κάπως το ερώτημα; Πόση ώρα διαβάζετε εσείς για το παιδί; Δεν εννοώ να κάθεστε δίπλα του, αλλά να πρέπει να εργαστείτε εσείς για το παιδί. Για να φέρω ένα παράδειγμα: Βρείτε- λέει το βιβλίο Γλώσσας της Β΄ Δημοτικού-γλωσσοδέτες: Να τους βρει πού το παιδί; Κάτω απ' το μαξιλάρι; Στη βιβλιοθήκη του σχολείου;;;; (χαχαχαχα, ασυγκράτητο γέλιο, σε καλό μου, πού το σκέφτηκα;;;;) Ν' ανοίξει η μαμά το ίντερνετ, να βάλει στο google "γλωσσοδέτες", να τους βρει, να τους διαβάσει, να επιλέξει, να τυπώσει... έτοιμη η εργασία!!!

Χρόνος: 10-15 λεπτά!

Εσείς λοιπόν πόσο χρόνο διαβάζετε για το παιδί σας;

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις ο δάσκαλος ζητά από το μαθητή να ρωτήσει τη μαμά, το μπαμπά ή τη γιαγιά ή κάποιο τελος πάντων κοντινό του πρόσωπο ένα γλωσσοδέτη. Όπως ανέφερε και μία άλλη κοπέλα όλοι ξέρουμε ένα γλωσσοδέτη. Μην ανάγετε μια τέτοιου είδους εργασία σε εργασία εξαμήνου στο πανεπιστήμιο!!! Με όλο το σεβασμό που σας έχω...σιγά σιγά θα μου πείτε ότι ψάχνατε και για βιβλιογραφία στο ίντερνετ. Απλοποιήστε λίγο την κατάσταση γιατί έτσι δημιουργείτε άγχος στο παιδί και είναι κρίμα από τόσο μικρή ηλικία. έχει όλη τη ζωή του μπροστά να αγχώνετε κάθε μέρα και για κάτι διαφορετικό.

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...