Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Υ.Γ. Βγάλε τον ένα, βγάλε τον άλλο από το black-list... μόνο εγώ έμεινα .... :lol:

 

Αλλά δεν αισθάνομαι πως με αγγίζει το συγκεκριμένο σχόλιο... γιατί απλά η θεοδώρα3 δε με γνωρίζει προσωπικά. ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  Morchelina είπε:
Θεοδώρα εσύ τι παιδάκια έχεις αν επιτρέπεται;

 

Η γνώση δεν σταματά στο σχολείο και απορώ γιατί προβληματίζεστε τόσο με το σχολείο.

Να με συγχωρείς, αλλά μόνο ιδέες μοιράζομαι διαδικτυακά. Προσωπικά δεδομένα δεν θα μπορέσω δυστυχώς.:|

 

Αφού αναγνωρίζεις ότι η γνώση δε σταματα στο σχολείο, γιατί να σταματά η κοινωνικοποίηση;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι ειναι απιστευτα παθολογικο να νομιζουν οι γονεις οτι μπορουν να αντικαταστησουν τα παντα,,,,,ενα κακο σχολειο ειναι καλυτερο απο το να κλειστει ενα παιδι στους 5 τοιχους με την μανα του και τον πατερα οι οποιοι νομιζουν οτι τα ξερουν ολα καλυτερα απο τους αλλους

 

αυτη η δηθεν παντοδυναμια καποιον που νομιζουν οτι τα ελεγχουν ολα η τα γνωριζουν ολα η τα πραττουν καλυτερα ειναι πολυ επικυνδινη

 

τα παιδια πρεπει να ανοιξουν το μυαλο τους και την ψυχη τους προς τα εξω προς την κοινωνια,,,ακομα κι αν αυτη πασχει,,,,κι οχι να μεινουν εγκλωβισμενα στα φουστανια μιας μανας ...

 

δεν εχω ακουσει τιποτα πιο αρρωστο απο αυτο,,,,,να αναβαθμισουμε τα σχολεια μας ναι,,,οχι να τα καταργησουμε

,,,

 

δηλαδη επειδη μπορει να μην υπαρχουν αρκετα καλες κοπελες η αγορια για παντρεμα στις μερες μας,τοσο καλες οσο εμεις οι γονεις τους, τοτε να κρατησουμε τα παιδια μας σπιτι να παντευονται εμας

 

ο κυνοδοντας η ταινια του λανθιμου πιο επικαιρη απο ποτε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  jannis είπε:
Το πρόβλημα είναι ότι όταν ο γονιός αποφασίσει γιατί "αυτός ξέρει καλύτερα" υπάρχει κίνδυνος να αποφασίσει μόνοπλευρα. Στο σχολείο η ύλη είναι "ισορροπημένη" ύλη και οι μέδοθοι ποικίλουν - σε κάθε περίπτωση έρχονται απο πολλούς "φωστήρες" και όχι τον ένα και μοναδικό πατέρα/μητέρα! Ο κίνδυνος είναι ότι ο πατέρας/μητέρα προσπαθεί να κάνει το παιδί προέκταση του.

 

Και εγώ αφιερώνω πολλές ώρες με τα παιδιά μου μαθαίνοντας τους πράγματα που εγώ θεωρώ σημαντικά. Όμως δεν τους στερώ την σφαιρικότητα του σχολείου. Ο γιος μου πρόσφατα μου ζήτησε να του "λέω προσευχούλα" κάθε βράδυ και λέει και μια μόνος του το πρωί. Το σεβάστηκα, τι να κάνουμε έμαθα να λέω και προσευχές. Εχοντας 2 σχεδόν άθεους γονείς (κατα τα άλλα πανεπιστήμονες που θα μπορούσαν μεταξύ τους να καλύψουν όλη την ύλη) σας εγγυόμαι ότι αν του κάναμε hs αυτό δεν θα συνέβαινε...

 

Εξ άλλου εγώ επιμένω, τα παιδιά σας τα ρωτήσατε?

Όσο για το ποιος ξέρει τι είναι καλύτερο για το παιδί, η άποψη μου είναι ότι μόνο το παιδί ξέρει - με δεδομένο ότι έχει σφαιρικές εμπειρίες και τον απαραίτητο σεβασμό για τις απόψεις του και τις συνέπειες τους.

 

πεστα βρε ανθρωπε

ενα παιδι θα ακουσει πολλα, πολλες θεσεις, πολλους λογους, θα κρινει, θα ψαξει, θα αντιπροτεινει,,,θα ακουσει και σωστα πραγματα και λαθος στο τελος θα ταυτιστει με οτι εκεινο γουσταρει,,,επικυνδινο ειναι να ερχεται καθημερινα σε επαφη με τη θεση γνωση εμπειρια μονο 2 ανθρωπων,,,,σεβασμος κι εμπιστοσυνη στα παιδια μας

Link to comment
Share on other sites

  alcyon είπε:
Υ.Γ. Βγάλε τον ένα, βγάλε τον άλλο από το black-list... μόνο εγώ έμεινα .... :lol:

 

Αλλά δεν αισθάνομαι πως με αγγίζει το συγκεκριμένο σχόλιο... γιατί απλά η θεοδώρα3 δε με γνωρίζει προσωπικά. ;)

 

 

Επειδή ακριβώς δεν γνωριζόμαστε προσωπικά και δεν γνωρίζει τι δουλειά κάνω ή δεν κάνω στο σχολείο ούτε η Θοδώρα ούτε κανένας άλλος εδώ μέσα, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο δεν μπορώ να ανεχτώ ότι κάποιος θα κάνει τέτοια κριτική!

 

Υ.Γ. Και εγώ διορισμένη είμαι!!!

Link to comment
Share on other sites

  γλυκος είπε:
πεστα βρε ανθρωπε

ενα παιδι θα ακουσει πολλα, πολλες θεσεις, πολλους λογους, θα κρινει, θα ψαξει, θα αντιπροτεινει,,,θα ακουσει και σωστα πραγματα και λαθος στο τελος θα ταυτιστει με οτι εκεινο γουσταρει,,,επικυνδινο ειναι να ερχεται καθημερινα σε επαφη με τη θεση γνωση εμπειρια μονο 2 ανθρωπων,,,,σεβασμος κι εμπιστοσυνη στα παιδια μας

 

 

Συμρωνώ απόλυτα!

Το καλύτερο για τα παιδιά είναι να τα βοηθήσει ο γονιός να αποκτήσουν κριτική σκέψη. Πώς θα γίνει αυτό; Πολύ απλά προσφέροντας τους πολλά ερεθίσματα (ακόμα και αντίθετα με τα πιστεύω του γονιού) ώστε το παιδί να δει πολλά και να επιλέξει αυτό που το εκφράζει καλύτερα.

Στην τελική, όπως έχει ειπωθεί πολλε΄ς φορές, τα παιδιά δεν είναι προέκταση του ευατού μας. Είναι αυτόνομες προσωπικότητες και σαν τέτοιες πρέπει να αντιμετωπίζονται!

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
Να με συγχωρείς, αλλά μόνο ιδέες μοιράζομαι διαδικτυακά. Προσωπικά δεδομένα δεν θα μπορέσω δυστυχώς.:|

 

Αφού αναγνωρίζεις ότι η γνώση δε σταματα στο σχολείο, γιατί να σταματά η κοινωνικοποίηση;

 

Ρωτώ για να καταλάβω αν έχεις ιδέα πόση προσπάθεια απαιτεί από το γονιό το hs στην πράξη. Αν έχεις στην τελική καθόλου πρακτική εμπειρία από το αντικείμενο ή μιλάς θεωρητικά;

 

Δυστυχώς οι αλάνες χάθηκαν και ο μόνος χώρος που βρίσκονται τα παιδιά μεταξύ τους εκτός σπιτιού, χωρίς την επίβλεψη γονέων και για πολλές ώρες είναι το σχολείο. Στις δραστηριότητες οι επαφές είναι για περιορισμένο χρόνο και η δυνατότητα ανάπτυξης σχέσεων περιορισμένη.

 

Σου το λέω εγώ που μένω επαρχία και δυστυχώς ούτε εδώ τα παιδιά παίζουν ελεύθερα έξω γιατί έχουν πολλές υποχρεώσεις. Τα παιδιά μου έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο, δεν ισχύει το ίδιο για τους φίλους τους. Οπότε δεν αρκεί να θέλεις μόνο εσύ πρέπει να θέλουν και οι άλλοι. Σε αντίθεση η απόκτηση της γνώσης μπορεί να είναι μία μοναχική εμπειρία και να είναι και πολύ αποδοτική. Θεωρώ όμως τη διαμόρφωση ισορροπημένης προσωπικότητας πολύ πιο σημαντική από τη γνώση.

Link to comment
Share on other sites

  emmaki είπε:
Πολύ απλά προσφέροντας τους πολλά ερεθίσματα (ακόμα και αντίθετα με τα πιστεύω του γονιού) ώστε το παιδί να δει πολλά και να επιλέξει αυτό που το εκφράζει καλύτερα.

 

Οι γονείς μου είχαν τη δουλειά τους με εξαντλητικά ωράρια και μετά την εφηβεία δεν είχαν χρόνο να ασχοληθούν και πολύ μαζί μας. Βλέποντας προς τα πίσω και συγκρίνοντάς τους με παρεμβατικούς γονείς που θεωρούσαν ότι ήξεραν καλύτερα από τα παιδιά τους (και όντως ήξεραν) για σπουδές, σχέσεις, καριέρα, κλπ, βλέπω ότι μου έκαναν τελικά μεγάλο καλό που δεν παρενέβησαν στις επιλογές μου στα παραπάνω αλλά μου είχαν εμπιστοσύνη και με στήριξαν απόλυτα. Όλα τα λάθη μου είναι δικά μου και δεν κατηγορώ κανένα, όλες οι επιτυχίες μου πιστώνονται σε μένα και αυτό τελικά μου έδωσε δύναμη.

 

Ανησυχώ για εμάς τους ξερόλες γονείς που θέλουμε να τα προσφέρουμε όλα στα παιδιά μας. Ας τα ανακαλύψουν και μόνα τους. Η χαρά και η ικανοποίηση θα είναι μεγαλύτερη. Με πόση δυσκολία θα πρέπει να κάνουμε στην άκρη και να μην τους δείξουμε το δρόμο για να τον βρουν μόνα τους, που θα βλέπουμε τα λάθη και θα πρέπει να καταπιούμε τη γλώσσα μας. Που θα πρέπει να βρούμε τη δύναμη να μην συνθλίψουμε τα παιδιά μας. Τι μας περιμένει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  Παράθεση
Η πολιτεία με τη νομοθεσία οφείλει να διαφυλάξει όσο γίνεται το συμφέρον τον παιδιών. Συχνά, το συμφέρον τον παιδιών είναι εντελώς διαφορετικό από τις επιθυμίες των γονιών. Άρα, δε θα στηρίξω το γονιό που αγωνίζεται για το "δικαίωμα" να μάθει το παιδί του όπως εκείνος το θέλει. Θα στηρίξω 100% το παιδί και το πραγματικό του δικαίωμα να αναπτύξει κριτική σκέψη για να την έχει ως εργαλείο στις δικές του επιλογές.

 

  Παράθεση
Το πρόβλημα είναι ότι όταν ο γονιός αποφασίσει γιατί "αυτός ξέρει καλύτερα" υπάρχει κίνδυνος να αποφασίσει μόνοπλευρα. Στο σχολείο η ύλη είναι "ισορροπημένη" ύλη και οι μέδοθοι ποικίλουν - σε κάθε περίπτωση έρχονται απο πολλούς "φωστήρες" και όχι τον ένα και μοναδικό πατέρα/μητέρα! Ο κίνδυνος είναι ότι ο πατέρας/μητέρα προσπαθεί να κάνει το παιδί προέκταση του.

 

  Παράθεση
Ποιος είπε πως στο σχολείο τελικά διδάσκονται οι "ανακρίβειες"; Υπάρχουν φορές που αναφέρουμε στα παιδιά τι γράφει το βιβλίο και τα παραπέμπουμε σε άλλες πηγές αναφερόμενοι σε αυτό που πραγματικά ισχύει.

 

Μερικά σημεία με τα οποία συμφωνώ...

 

Οι γονείς θα "δώσουν" στα παιδιά τους αυτά που θέλουν να τους "δώσουν". Καλό είναι όμως να τους δώσουν κ την ευκαιρία να δεχτούν επιρροές κ από άλλους τρόπους σκέψης.

 

Κατανοώ ότι το εκπαιδευτικό σύστημα έχει αρκετά προβλήματα αλλά για να αντικατασταθεί ως θεσμός ή για να βελτιωθεί θα πρέπει να γίνουν μελέτες σε βάθος κ κυρίως το "νέο" σύστημα θα πρέπει να υπερτερεί σε σχέση με το υπάρχον σε όλους τους τομείς κάτι το οποίο δεν φαίνεται με βάση τα όσα περιγράφονται κ μάλιστα με μια πρόχειρη ματιά είναι εύκολο να το διακρίνει κανείς.

 

Όπως είπε κ η emmaki

  Παράθεση
Και βασικά όποιος ζητάει μια αλλάγή, πρέπει να αποδεικνύει ότι η αλλαγή αυτή θα είναι καλύτερη από την υπάρχουσα κατάσταση.

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

παρακαλώ δηλώνετε ιδιότητα γιατί αν είστε εκπαιδευτικοί και μάλιστα διορισμένοι δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε (κάπου το έχω ακούσει αυτό...) γιατί ως γνωστό όλοι οι....διορισμένοι είναι κατά του hs γιατί είναι βολεμένοι .........και μόνο για αυτό......

επιπλέον δεν πρέπει να ενοχλούμε με τις ...ανούσιες γνώμες μας τους ....στοργικούς γονείς που πραγματικά νοιάζονται για τα παιδιά τους ....ΜΟΝΟ το HS είναι η λύση όλα τα άλλα είναι ....απλά οδοντόκρεμες και στην τελική ποιος ρώτησε την γνώμη μας....εδώ ψάχνουμε για ομοιδεάτες να ξεκινήσουμε τον Αγώνα...... ;)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω κ το εξής: Οι εκπαιδευτικοί περισσότερο από όλους τους άλλους έχουν ευνοϊκή διάθεση απέναντι στις αλλαγές ενός συστήματος που υπηρετούν κ που γνωρίζουν πολύ καλύτερα τις ατέλειές του. Δεν αφορίζουν ,ούτε φορούν παρωπίδες κ σε καμία περίπτωση δεν φοβούνται αλλά επιθυμούν το διαφορετικό. Αρκεί αυτό να είναι αποτελεσματικό κ να μην δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει.

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

....ό,τι και να προσθέσουμε οι απόψεις μας θα αντιμετωπίζονται με την ίδια αμερόληπτη και ανοιχτή σε αντίθετες απόψεις τακτική...με ερωτήσεις που θα απαντώνται ...κατά βούληση ...κ.λ.π. (δείγμα γραφής για το τι θα περάσουν τα.....ευτυχή παιδάκια που θα έχουν την χαρά να τα διδάξουν οι......στοργικοί....:lol: γονείς τους.........)

Link to comment
Share on other sites

  Morchelina είπε:
Οι γονείς μου είχαν τη δουλειά τους με εξαντλητικά ωράρια και μετά την εφηβεία δεν είχαν χρόνο να ασχοληθούν και πολύ μαζί μας. Βλέποντας προς τα πίσω και συγκρίνοντάς τους με παρεμβατικούς γονείς που θεωρούσαν ότι ήξεραν καλύτερα από τα παιδιά τους (και όντως ήξεραν) για σπουδές, σχέσεις, καριέρα, κλπ, βλέπω ότι μου έκαναν τελικά μεγάλο καλό που δεν παρενέβησαν στις επιλογές μου στα παραπάνω αλλά μου είχαν εμπιστοσύνη και με στήριξαν απόλυτα. Όλα τα λάθη μου είναι δικά μου και δεν κατηγορώ κανένα, όλες οι επιτυχίες μου πιστώνονται σε μένα και αυτό τελικά μου έδωσε δύναμη.

 

Ανησυχώ για εμάς τους ξερόλες γονείς που θέλουμε να τα προσφέρουμε όλα στα παιδιά μας. Ας τα ανακαλύψουν και μόνα τους. Η χαρά και η ικανοποίηση θα είναι μεγαλύτερη. Με πόση δυσκολία θα πρέπει να κάνουμε στην άκρη και να μην τους δείξουμε το δρόμο για να τον βρουν μόνα τους, που θα βλέπουμε τα λάθη και θα πρέπει να καταπιούμε τη γλώσσα μας. Που θα πρέπει να βρούμε τη δύναμη να μην συνθλίψουμε τα παιδιά μας. Τι μας περιμένει.

αχ κοπελα μου πεστα κι εσυ γιατι θα μας τρελλανουν

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βλέπω έπεσε χοντρό σύρμα....

 

Η ειρωνία πάει σύννεφο....

 

Πάλι νωρίς πήγε για ύπνο ο συντονιστής συζητήσεων και δεν έχει αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά. Αλλά και να του το επισημάνεις κάποια στιγμή.....έχει άλλες δουλειές να κάνει....τι δουλειές; Ίσως γράφει σε κάποιο θέμα, χωρίς να ξέρουμε όμως ποτέ ποιος ή ποια είναι....

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  mariazil είπε:
Τα αλλοδαπά παιδάκια, που όπως λέει η marron έχουν μέγα κίνητρο να μάθουν, το πιθανότερο είναι ότι μια μέρα θα το πουν σωστά : πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

 

Δεν συνηθίζω να το κάνω αυτό (να διορθώνω εννοώ στην χρήση της γλώσσας) αλλά το μήνυμα ήταν πρόκληση για μένα. Καλά τα Αρχαία Ελληνικά, αλλά να μην σκοτώνουμε και τα Νέα, ειδικά όταν θέλουμε και να τα διδάξουμε!

Στη θέση σου θα ήμουν λιγότερο αλαζονική απέναντι στα "αλλοδαπά παιδάκια" και θα φρόντιζα να προσέχω μήπως μιλώντας στα παιδιά μου τους μεταδίδω τα λάθη μου!

 

ΥΓ. Ούτε εγώ είμαι διορισμένη. Βγάλτε με από τη μαυρη λίστα:lol:

 

κι ό,τι με έτρωγε το χέρι μου να το γράψω. Συμφωνώ μαζί σου ΑΠΟΛΥΤΑ. Όταν βλέπω σε 2 ποστ συστηματικά λάθη σε απλές λέξεις της ελληνικής γλώσσας, για την οποία κόπτονται τόσο οι εδώ υπερασπιστές του hs, δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι αυτομάτως δεν βλέπουν τις ήδη υπαρκτές αδυναμίες τους να αναλάβουν ένα τέτοιο εγχείρημα, αλλά τη λάσπη την πετάνε με τις χούφτες στους υπόλοιπους. Καλός ο Καποδίστριας, αλλά τα σωστά Ελληνικά καλύτερα... κι εγώ μπορεί να θέλω να μάθει το παιδί μου τέλεια αγγλικά, αλλά δεν το κόβω από το σχολείο με το σκεπτικό ότι εγώ τα ξέρω καλύτερα, γιατί στο σχολείο διδάσκεται και κάτι που λέγεται μαθηματικά κι εγώ σε αυτά είμαι σκράπας.

 

Τέλος πάντων, φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι η ζέση για το hs δεν είναι θέμα γνώσεων ή ανησυχίας για την παιδεία, αλλά καθαρά προσπάθεια επιβολής συγκεκριμένων ιδεολογιών στα παιδιά - κι αυτό για μένα είναι ισχυρότατο κίνητρο για να μην επεκταθεί η εφαρμογή του.

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

  Morchelina είπε:
Ρωτώ για να καταλάβω αν έχεις ιδέα πόση προσπάθεια απαιτεί από το γονιό το hs στην πράξη. Αν έχεις στην τελική καθόλου πρακτική εμπειρία από το αντικείμενο ή μιλάς θεωρητικά;

 

Δυστυχώς οι αλάνες χάθηκαν και ο μόνος χώρος που βρίσκονται τα παιδιά μεταξύ τους εκτός σπιτιού, χωρίς την επίβλεψη γονέων και για πολλές ώρες είναι το σχολείο. Στις δραστηριότητες οι επαφές είναι για περιορισμένο χρόνο και η δυνατότητα ανάπτυξης σχέσεων περιορισμένη.

 

Σου το λέω εγώ που μένω επαρχία και δυστυχώς ούτε εδώ τα παιδιά παίζουν ελεύθερα έξω γιατί έχουν πολλές υποχρεώσεις. Τα παιδιά μου έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο, δεν ισχύει το ίδιο για τους φίλους τους. Οπότε δεν αρκεί να θέλεις μόνο εσύ πρέπει να θέλουν και οι άλλοι. Σε αντίθεση η απόκτηση της γνώσης μπορεί να είναι μία μοναχική εμπειρία και να είναι και πολύ αποδοτική. Θεωρώ όμως τη διαμόρφωση ισορροπημένης προσωπικότητας πολύ πιο σημαντική από τη γνώση.

Συμφωνώ απόλυτα με αυτά, γι αυτό και θέλω την νομιμοποίηση του hs. Μόνη μου θα μπορούσα να το κάνω....στην Ελλάδα βρισκόμαστε....πάντα υπάρχει τρόπος. Επειδή όμως το παιδί θα ζήσει μέσα σε μια κοινωνία, μόνο και μόνο με τη λογική αν το πάρεις , αφήνοντας την ηθική, χρεάζεται αναβάθμιση της παιδείας όσο περισσότερων παιδιών γίνεται και το γρηγορότερο.Όσο περισσότεροι γονείς μπορούν να προσφέρουν ανώτερη παιδεία στα παιδιά τους από αυτή που τους παρέχει το σχολείο πρέπει να το κάνουν.

 

Τα επιχειρήματα περί ελίτ είναι άτοπα, αφού όλοι γνωρίζουμε πως όλοι οι ευκατάστατοι τυγχάνουν ιδιαίτερης μεταχείρησης ούτως ή άλλως. Και το κακό είναι ότι συνήθως αυτοί οι εκλεκτοί φεύγουν στο εξωτερικό για σπουδές και αυτά που μαθαίνουν μόνο για το καλό της χώρας μας δεν είναι. Όχι απαραίτητα ανθελληνικά. Τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να εφαρμοστούν εδώ, γιατί δεν δίνονται ευκαιρίες.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  kinkajoujou είπε:

Τέλος πάντων, φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι η ζέση για το hs δεν είναι θέμα γνώσεων ή ανησυχίας για την παιδεία, αλλά καθαρά προσπάθεια επιβολής συγκεκριμένων ιδεολογιών στα παιδιά - κι αυτό για μένα είναι ισχυρότατο κίνητρο για να μην επεκταθεί η εφαρμογή του.

Δεν είσαι σε θέση να ομιλείς για επιβολή συγκεκριμένων ιδεολογιών στα παιδιά, καθότι η θέση σου είναι στις ΗΠΑ.

 

Πράγμα που σημαίνει ότι τα δικά σου παιδάκια θα λάβουν ή ήδη λαμβάνουν από το σχολείο μία βαθειά πλύση εγκεφάλου για τη ζωή, την ιστορία, τη σχέση τους με το κράτος και τον κόσμο.

 

Καλά να περνάτε εκεί στο Αμέρικα οι αμερικάνοι (πρώην έλληνες) και να μας χαιρετάτε εμάς τους παλιοέλληνες της Ελλάδας.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
Όσο περισσότεροι γονείς μπορούν να προσφέρουν ανώτερη παιδεία στα παιδιά τους από αυτή που τους παρέχει το σχολείο πρέπει να το κάνουν.

 

οι γονείς που μπορούν πραγματικά να προσφέρουν παιδεία ανώτερη, είτε οι ίδιοι, είτε χρησιμοποιώντας άλλους παιδαγωγούς, είτε εμπειρικά, είτε με χίλιους δυο τρόπους το κάνουν ήδη, χωρίς να απαιτούν ουσιαστικά την κατάλυση της δημόσιας παιδείας. όπως έγραψα και κάποια ποστ παραπάνω, δεν περιμένω από το σχολείο να μου μορφώσει το παιδί και να μου παραδώσει έναν ώριμο άνθρωπο, εμποτισμένο με τα δικά μου ιδανικά. περιμένω να του δώσει κάποιες γενικές γνώσεις για διάφορα γνωστικά αντικείμενα. εγώ αναλαμβάνω να του μάθω πως η γνώση είναι δύναμη, πως το να μαθαίνεις είναι απόλαυση, αλλά κι ότι η ζωή δεν περιορίζεται στη στείρα συλλογή γνώσεων και στο να μπαίνει το μυαλό σε συγκεκριμένα καλούπια περί πατρίδος, θρησκείας και οικογένειας (αναφέρομαι σε αυτά επειδή εκεί εστιάζεται η μεγαλύτερη ανησυχία σας).

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

Το σχολειο δεν περναει απλα θεωρητικη 'γνωση' στο παιδι, περναει το κοινωνικο γιγνεσθαι, το οποιο κανενα σπιτι ως οντοτητα μονο του δεν μπορει να το κανει. Για μενα ΑΥΤΟΣ ειναι ο μονος λογος να μην επεκταθει το hs......

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

  kinkajoujou είπε:
αλλά κι ότι η ζωή δεν περιορίζεται στη στείρα συλλογή γνώσεων και στο να μπαίνει το μυαλό σε συγκεκριμένα καλούπια περί πατρίδος, θρησκείας και οικογένειας (αναφέρομαι σε αυτά επειδή εκεί εστιάζεται η μεγαλύτερη ανησυχία σας).

Έχεις δίκιο. Εκεί στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα καλούπια περί πατρίδος, θρησκείας και οικογένειας, αλλά περί πατρίδας, πατρίδας και πατρίδας...:cool::lol:

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
Δεν είσαι σε θέση να ομιλείς για επιβολή συγκεκριμένων ιδεολογιών στα παιδιά, καθότι η θέση σου είναι στις ΗΠΑ.

 

Πράγμα που σημαίνει ότι τα δικά σου παιδάκια θα λάβουν ή ήδη λαμβάνουν από το σχολείο μία βαθειά πλύση εγκεφάλου για τη ζωή, την ιστορία, τη σχέση τους με το κράτος και τον κόσμο.

 

Καλά να περνάτε εκεί στο Αμέρικα οι αμερικάνοι (πρώην έλληνες) και να μας χαιρετάτε εμάς τους παλιοέλληνες της Ελλάδας.

 

Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να σου επιτρέψω να μου υποδείξεις ποια είναι η θέση μου, ούτε αν μπορώ να ομιλώ ή όχι. Αν δεν επιθυμείς να βλέπεις τις απόψεις των Αμερικάνων (πρώην Ελλήνων) γιατί δεν ταιριάζουν με τις δικές σου (της απογόνου του περιούσιου λαού του Θεού), μπορείς να επιλέξεις να μην σου εμφανίζονται τα μηνύματά μου.

 

Τέλος, ο λοβοτομημένος δεν νομίζω ότι είναι σε θέση να μιλά για πλύση εγκεφάλου ;)

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

  θεοδώρα3 είπε:
Έχεις δίκιο. Εκεί στις ΗΠΑ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα καλούπια περί πατρίδος, θρησκείας και οικογένειας, αλλά περί πατρίδας, πατρίδας και πατρίδας...:cool::lol:

 

οι περιορισμένες γνώσεις που επιθυμείς να μεταφέρεις και στο παιδί σου δεν περιλαμβάνουν και το In God we trust των Αμερικάνων; ;)

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

  kinkajoujou είπε:
αλλά κι ότι η ζωή δεν περιορίζεται στη στείρα συλλογή γνώσεων και στο να μπαίνει το μυαλό σε συγκεκριμένα καλούπια περί πατρίδος, θρησκείας και οικογένειας (αναφέρομαι σε αυτά επειδή εκεί εστιάζεται η μεγαλύτερη ανησυχία σας).

Το τρίπτυχο καλούπι που αναφέρεις, πατρίς θρησκεία οικογένεια, είναι τα λεγόμενα "ιδανικά". Λένε ότι πρέπει να έχει ιδανικά ο άνθρωπος.

 

Εσύ την πατρίδα ίσως την έχεις αρνηθεί. Αν είσαι από τους μετανάστες α ή β γεννεάς. Το ότι στο σχολείο το παιδί σου δεν θα ακούσει ποτέ την πρωινή προσευχή σε ενδιαφέρει; Αντί γι αυτήν θα ακούει κάθε πρωί τον εθνικό ύμνο της Αμερικής. Δικαίωμά σου να μη σε ενδιαφέρει.

 

Εγώ όμως και όλοι όσοι αισθάνονται Έλληνες αγαπούμε την πατρίδα και θέλουμε να τη διατηρήσουμε. Όχι να την πουλήσουμε για μια καλλίτερη ζωή. Είμαστε χριστιανοί και δεν θέλουμε τα παιδιά μας να γίνουν άθεοι ή μουσουλμάνοι. Αυτά τα δύο, την πατρίδα και τη θρησκεία, το επιστημονικά στελεχωμένο υπουργείο θέλει να μας τα υποβαθμίσει. Αν μπορούσε να τα εξαλείψει θα το έκανε παρά χρήμα. Για την οικογένεια φροντίζουν άλλοι φορείς μας να την εκμηδενίσουν.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...