Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Να κάνω μια επισήμανση... στο θέμα αυτό δε βλέπω να γίνεται συζήτηση. Ήδη παραπάνω αναφέρθηκε πως υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα, που περιμένουν έστω μια στοιχειώδη απάντηση ή έστω σκέψη (εφόσον πρόκειται για συζήτηση).

 

Όμως μη μας λέτε πως εδώ "συζητάμε". Αυτό δεν ισχύει.

 

Εδώ απλά, θέλετε να υπάρχουν οι απόψεις που σας βολεύουν.

 

Με ιδέες που σας βολεύουν.

 

Με τρόπο που σας βολεύει.

 

 

Αγνοείτε επανειλημένα, όσα ερωτήματα η επειχηρήματα δε σας αρέσουν.

 

Άρα... συζήτηση δεν κάνουμε. Συζήτηση προσπαθούμε να κάνουμε, ανεπιτυχώς όμως.

 

Αν και η άποψή μου, όπως ήδη έχει φανεί, δεν συμμερίζεται το hs, δήλωσα το ενδιαφέρον μου γι' αυτό, για διαφόρους λόγους (π.χ. αν τύχει να ακούσω κάποια "μέθοδο" που να μπορεί να δώσει κάτι ακόμα και σε σχολική τάξη ή κάτι που θα μπορούσα να βρω ως δραστηριότητα για τα δικά μου παιδιά κτλ).

Όμως αυτή η αντιμετώπιση και η γενικότερη στάση από τους θερμούς υποστηρικτές του hs, με κάνει όχι μόνο να αισθάνομαι πως επιβεβαιώνονται οι φόβοι μου -που αφορούν το hs- αλλά να δημιουργούνται και περισσότεροι.

 

 

Άνθρωποι που έχουν απορρίψει μέσα τους το κοινωνικό σύνολο, και προσπαθούν να εξαιρεθούν από αυτό, παρέχοντας κατ' οίκον διδασκαλία, τι παιδιά θα διαπαιδαγωγήσουν; ..... Δεν γίνονται αλλαγές "εξώ" από την κοινωνία, αλλά μέσα σε αυτή.

 

Το hs ΥΠΑΡΧΕΙ και στην Ελλάδα! Αναφέρθηκε και παραπάνω. Αλλά για λόγους (υποθέτω), "ασφαλείας" ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ από το υπουργείο. Δε γίνεται ανεξέλεγκτα. Και γιατί να γίνει ανεξέλεγκτα;

Στο κάτω κάτω, αφού δεν εμπιστεύεσαι το υπουργείο (σύμφωνα με όσα λες θεοδώρα3), πως θα το εμπιστευτείς για να "ελέγξει" το επίπεδο του παιδιού στο τέλος της χρονιάς;; ) Πάλι στον ίδιο "κακό τύπο" δεν θα πέσεις;

 

Το hs έτσι όπως είναι θεσμοθετημένο, έχει τον απόλυτο έλεγχο του υπουργείου και δίδεται σε εξαιρετικές συνθήκες στους μαθητές.

 

Μήπως λοιπόν μιλάμε για ανεξέλεγκτο hs;;;

Τότε πώς θα ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ τα παιδιά από ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ γονείς;;; Ανέφερα ένα παράδειγμα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λίγο παραπάνω... αν δε σας κάνει κόπο... θα ήθελα τη γνώμη σας, πώς μπορεί να προστατευτεί ή να κριθεί η καταλληλότητα αυτού του γονιού, για να μην παράγει την ίδια ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ στο παιδί του.

 

 

 

:P

 

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι υπάρχει η θέληση έκφρασης ύποστηρικτικής άποψης για το homeschooling, αλλά όταν εκφραστεί κάποια αρνητική ή έτσω κάποια ερωτήματα/απορίες....Ξαφνικά διαφαίνεται μια επιθετική και ειρωνική διάθεση, που φτάνει μεχρι και στην απαγόρευση (!!!!) συμμετοχής...

Μιλάμε για απόριψη του δημόσιου σχολείου (δεν εναφέρθηκε κάτι για το ιδιωτικό) γιατί είναι μόνο κακό και δεν προσφέρει τίποτα καλό.

Μιλάμε για απόρριψη όλων των πολιτικών του υπουργείου για την εκπαίδευση.

Μιλάμε για απομάκρυνση των παιδιών από το σχολικό πλαίσιο το οποίο θα αντικαταστήσουμε με κάποιο άλλο πλαίσιο σε κάποιο σπίτι (είτε ατομικά είτε σε ομάδες).

Αλλά, όπως λες και εσύ, στο τέλος μιλάμε για έλεγχο της παρεχόμενης εκπαίδευσης από το υπουργείο και από τα σχολέια (με μορφή εξετάσεων). (Αν και αυτό τοσημείο είναι λίγο θολό, μιας και έχουν αναφερθεί διάφοροι τρόποι ελέγχου ή μη-ελέγχου).

 

Επίσης, μιλάμε για κάτι θεωρητικό και λέμε για τα καλά του. ΟΚ να το δεχτώ ότι έχει καλά. Αυτά όμως δεν πρέπει κάπως να αποδειχτούν; Και εγω λέω ότι το τσιγάρο κάνει καλό. Δεν πρέπει αυτός που είναι απέναντι μου και υποστηρίζει το αντίθετο, να μου φέρει έρευνες που να έχουν αποδείξει ότι το τσιγάρο κάνει αυτό και εκείνο το κακό; Επίσης, αυτές οι έρευνες δεν πρέπει να είναι πρόσφατες; Πριν από 40 χρόνια π.χ. μπορεί και να έλεγαν ότι το τσιγάρο κάνει καλό, γιατί χαλαρώνει ή γιατί εντείνει τη λειτουργίοα του μεταβολισμού.

Αν μου φέρει αυτές τις έρευνες πάει να πει ότι κάνει διδακτορικό;

 

Εγώ ακόμα περιμένω και έχω και μεγάλη υπομονή πανάθε μα με!:-P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ πάλι, πριν τις έρευνες, θέλω να ακούσω τη λογική που ενδεχομένως θα οδηγήσει το νομοθέτη να σκεφτεί να επεκτείνει το hs. Και η λογική δεν είναι "γιατί το σχολείο δεν ... δεν ... δεν...". Η λογική πρέπει να είναι ΘΕΤΙΚΗ και όχι να πατήσει πάνω στο "πτώμα" του σχολείου.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι, πριν τις έρευνες, θέλω να ακούσω τη λογική που ενδεχομένως θα οδηγήσει το νομοθέτη να σκεφτεί να επεκτείνει το hs. Και η λογική δεν είναι "γιατί το σχολείο δεν ... δεν ... δεν...". Η λογική πρέπει να είναι ΘΕΤΙΚΗ και όχι να πατήσει πάνω στο "πτώμα" του σχολείου.

 

 

Mα ναι!

Και η λογική αυτή που λες, θα πρέπει να αποδεικνύει ότι το hs είναι θετικό για το παιδί, όχι μόνο ότι το σχολέιο είναι αρνητικό!

Για να γίνει κάτι τέτοιο όμως, πρέπει να υπ΄παρχει κάποια έρευνα που να το λέει. Δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι επειδή απλά το πιστεύει, πρέπει κάπως να το αποδεικνύει!

Γι΄' αυτό έχω λυσάξει με την έρευνα!

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν σήμερα αν και είχα πολλές δουλειές θυμήθηκα τα.... φοιτητικά μου χρόνια και έκανα ....αναζήτηση για το hs ..... δεν βρήκα ΤΙΠΟΤΑ άλλο νεότερο των 10 ετών εκτός από αυτά που παράθεσα και δεν νομίζω ότι θα φάω κι άλλο χρόνο από την ζωή μου...... ελπίζω όσοι είναι υποστηρικτές να ψαχτούν και μετά να υιοθετήσουν απόψεις ...εκτός αν περιμένουν από εμάς να κάνουμε την έρευνα ;) ή ψάχνουν ...ψάχνουν και....τίποτα δεν βρίσκουν......;)

το θέμα διατηρείται για να βρούμε ένθερμους υποστηρικτές- οπαδούς και όσοι διαφωνούν απλά αγνοούνται;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Ζήτω η ελληνική πραγματικότητα........

 

με περισσότερη fanta φυσικά!!!!!!:-):smile:

 

ΥΓ.Το γράφω επειδή είμαι εκτός πραγματικότητος. Αντίθετα είμαι μακράν αυτής.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

alcyon, emmaki, corina, giotaki, εννοείται ότι συμφωνώ μαζί σας σε κάθε επιχείρημα, εδώ κι ένα χρόνο, ίσως και περισσότερο περιμένω κι εγώ σοβαρά επιχειρήματα και προτάσεις, όχι στείρα άρνηση και ... τίποτα ή μάλλον, τα ίδια και τα ίδια... Αυτό πάντως που συμπεραίνω εγώ από την εξέλιξη αυτού του θέματος είναι ότι εμείς οι ... υπέρμαχοι του "κακού και ολέθριου ελληνικού σχολείου" επιδεικνύουμε μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο ενδιαφέρον για τον μαθητή, γιατί και πρόθυμες είμαστε να ακούσουμε την άλλη πλευρά και εκπαιδευτικά το "ψάχνουμε" το θέμα και το εναλλακτικό μας ενδιαφέρει και... και... και...

Έρευνες σοβαρές δεν θα δούμε, γιατί δεν αντιμετωπίζεται σοβαρά το ζήτημα από αυτούς που το υποστηρίζουν.

Στην πραγματικότητα τα επιχειρήματα που παρατίθενται από την άλλη πλευρά (μέχρι τώρα τουλάχιστον)δεν έχουν καμμία σχέση με εκπαιδευτικές μεθόδους κλπ, αντιθέτως προάγουν τον ρατσισμό και είναι άκρως οπισθοδρομικά, για να μην πούμε για τις ειρωνείες και την απαξίωση των συνομιλητών. Μια τέτοια συμπεριφορά δεν αρμόζει σε άνθρωπο που ισχυρίζεται ότι είναι ικανός να εκπαιδεύσει, ασχέτως αν κατέχει τα τυπικά προσόντα για να το κάνει. Ένα πτυχίο κι οι εξετάσεις μπορεί να σου δίνουν τον τίτλο του δασκάλου ή του καθηγητή, αλλά σίγουρα δεν σε κάνουν και καλό δάσκαλο ή καθηγητή. Αν δεν είσαι ψυχολογικά έτοιμος να συνδιαλέγεσαι και να σέβεσαι τους ενήλικες συνομιλητές σου, φαντάσου πώς θα στέκεσαι απέναντι στον ανήλικο μαθητή...

Ένας γονιός που αρνείται να αντιληφθεί ότι το παιδί του είναι ικανό να περάσει καλά και να εκπαιδευτεί στο σχολείο μαζί με άλλα παιδιά κι ότι δεν έχει απαραίτητα την ανάγκη της μαμάς και του μπαμπά 24 ώρες το 24ωρο, ε για μένα ο γονιός αυτός έχει θέματα να λύσει με το εγώ του και καλά θα κάνει να ασχοληθεί με τα αυτά του θέματα πρώτα και ας αφήσει σε πιο ψύχραιμα "χέρια" την εκπαίδευση του παιδιού.

Συγγνώμη για τη σκληρή γλώσσα, αλλά βαρέθηκα πλέον να ακούω συνέχεια για τα ελαττώματα του συστήματος, του σχολείου, των εκπαιδευτικών κλπ κι από την άλλη ούτε ίχνος όχι αυτοκριτικής ούτε καν μετριοφροσύνης και μάλιστα από άνθρωπο που αποκαλείται εκπαιδευτικός εν ενεργεία και έχει άποψη για τη σαπίλα του συστήματος το οποίο υπηρετεί :shock::shock::shock:!

Link to comment
Share on other sites

Όσοι έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας της υποχρεωτικής φοίτησης

και επιθυμούν να αποκτήσουν απολυτήριο δημοτικού σχολείου,

υποβάλλονται σε γραπτή και προφορική δοκιμασία. Οι αιτήσεις των

ενδιαφερομένων υποβάλλονται στη Δ/νση στο Γραφείο Π. Εκπ/σης που

υπάγεται στο σχολείο στη σχολική περιφέρεια του οποίου διαμένουν και οι

εξετάσεις διεξάγονται το πρώτο δεκαήμερο των μηνών Σεπτεμβρίου,

Οκτωβρίου, Δεκεμβρίου Φεβρουαρίου, Απριλίου και Ιουνίου. Ο

προϊστάμενος της Δ/νσης ή του Γραφείου Π. Εκπ/σης συγκεντρώνει τις

αιτήσεις και με πράξη του ορίζει το σχολείο που θα γίνουν οι εξετάσεις, ο

Διευθυντής του οποίου εκδίδει τον τίτλο σπουδών, αν αυτές είναι επιτυχείς.

Για τη διεξαγωγή των εξετάσεων εφαρμόζονται ανάλογα τα αναφερόμενα

στην παράγραφο 2 του άρθρου αυτού. Στη Δ/νση ή στο Γραφείο Εκπ/σης

αποστέλλονται το πρακτικό των κατατακτηρίων εξετάσεων και η

κατάσταση αυτών, στους οποίους χορηγήθηκε τίτλος σπουδών, ο τύπος του

οποίου είναι αυτός που καθορίζεται με τη Φ. 7/351/Γ1/1027/22-8-1995

υπουργική απόφαση ή με άλλη παρόμοια που θα εκδοθεί σε αντικατάσταση

αυτής. Στην ίδια διαδικασία μπορούν να πάρουν μέρος και όσοι απώλεσαν

τον τίτλο σπουδών.

Αυτά λέει το προεδρικό διάταγμα του 1998 . Το υπουργείο έχει τρόπο να αξιολογήσει και να εντάξει οποιονδήποτε που δεν έχει φοιτήσει στο δημοτικό δια της "πεπατημένης" οδού.

Για τις έρευνες, ό,τι βρήκα το παρέθεσα. Ούτως ή άλλως αν κάποιος θέλει να μάθει για το hs μπορεί να κάνει τις δικές του έρευνες. Αν κάνω την κίνηση να πάω στο υπουργείο θα δω προσωπικά τι θα αντιμετωπίσω και πως. Μήπως μιλάτε εκ μέρους του υπουργείου και δεν το γνωρίζω;

Από που και ως που αυτά που γάφω καλλιεργούν το ρατσισμό; Μάλλον υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην επικοινωνία μεταξύ μας, την οποία ποτέ δεν έχω αρνηθεί.

Το ότι έχουν γραφτεί 20 και πλέον σελίδες στο τόπικ αυτό, δεν δείχνει τη δική μου άρνηση για επικοινωνία. Οι περιπτώσεις που δεν απαντώ είναι αυτές που γράφονται πράγματα δεκάδες φορές τα ίδια και έχω πραγματευτεί σε προηγούμενα μηνύματά μου. Δεν είναι κόσμιο να κάνω και υποδείξεις συνέχεια του τύπου "κάτσε διάβασε τι έχω γράψει". Ούτε είμαι και κάποιος "μπροστάρης" εκπρόσωπος των homeschoolers στην Ελλάδα για να απαντώ σε ερωτήματα του τύπου "πώς θεμελιώνεται επιστημονικά αυτό που λές". Δεν είμαι υποχρεωμένη να στηρίξω επιστημονικά την άποψή μου ότι είναι καλύτερα ένα παιδί να κάθεται στο σπίτι και να μαθαίνει γράμματα με τους γονείς του παρά να πηγαίνει στο σχολείο, διότι δεν απευθύνομαι σε κάποιον υπέθυνο φορέα, αλλά σε γονείς.

Αντί να αντιπαρατίθεμαι για το ναι ή όχι, θα προτιμούσα να συζητώ με άλλους γονείς για τρόπους εφαρμογής του hs. Με το περιβάλλον όμως απαξίωσης του hs και των υποστηρικτών του, δεν μπαίνει κανείς στον κόπο πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και για λίγο μόνο καιρό, να γράψει τις απόψεις του για το θέμα. Για ανταλλαγή ιδεών δεν το συζητώ.

Όχι , δεν προτείνω ιδέες για ένα καλύτερο σχολείο. Είναι πολλά πράγματα γνωστά τοις πάσιν για το πώς μπορεί να γίνει καλύτερο το σχολείο . Όμως .....δενννννν........

Εδώ έχει καεί το σύμπαν με τον Καλλικράτη και τη συγχώνευση των σχολείων και εσείς ασχολείστε με το hs και το ευτελέστατο άτομό μου; Ασχολείστε με κάτι που ΚΑΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Θες να υπάρξει... /// σου λέμε έχουμε αντιρρήσεις...

 

Επιμένεις να υπάρξει... /// σου λέμε οκ... πες μας να ακούσουμε..

 

Μας λες την άποψή σου... ///έχουμε επιφυλάξεις... ζητούμε περισσότερη ανάπτυξη στην οπτική σου

 

... Δε μας λες ανάπτυξη της οπτικής σου, αλλά τι δε σου αρέσει στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα. Άσε τι ΔΕΝ κάνει το σχολείο... Πες μας λίγο σε παρακαλώ... σε παρακαλώ πολύ δηλαδή.... ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.... σκέφτεσαι ΕΣΥ να επιλέγονται οι γονείς. Όχι με έρευνες. Δική σου γνώμη. Κάτι εφικτό... Κάτι που να προστατεύει τα παιδιά από ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ γονείς που εκείνοι για τον εαυτό τους (και ίσως και οι γύρω τους -παράδειγμα παρέθεσα πριν) θα πιστεύουν πως είναι ΙΚΑΝΟΙ.

 

Άφησες ένα απόφθεγμα πως δεν μπορείς να ξεγελάς όλους για πάντα.... (δεν το θεωρώ απάντηση αυτό γιατί δεν έχει καμία προσωπική σου άποψη). Ξέρεις όμως κάτι.... ΟΤΑΝ ανακαλύψουν πως αυτός ο άνθρωπος δεν είναι ικανός... θα είναι ΠΟΛΥ αργά!

Για τη συγκεκριμένη οικογένεια, τα προβλήματα δε φάνηκαν επειδή κάποιος τρίτος έτυχε να τα αναγνώρίσει. Αλλά γιατί τα ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ και ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ με άλλες νοοτροπίες... είδαν το "ΚΑΚΟ"... και το εξέφρασαν!

 

Πες μου λίγο....

ΠΩΣ σκέφτεσαι ΕΣΥ.... την προστασία τέτοιων παιδιών;;;

(Και μη μου πεις πως είναι λίγα!!)

 

Κι από εκεί και περα... δε λες τίποτα ουσιαστικό σε αναπάντητα ερωτήματα, που ΟΤΑΝ επαναλαμβάνονται, είναι γιατί μένουν αναπάντητα. Αν νομίζεις πως έχεις απαντήσει, τότε υπέδειξέ μας τουλάχιστον, τον αριθμό του post που έχουν απαντηθεί.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

 

Εδώ έχει καεί το σύμπαν με τον Καλλικράτη και τη συγχώνευση των σχολείων και εσείς ασχολείστε με το hs και το ευτελέστατο άτομό μου; Ασχολείστε με κάτι που ΚΑΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ;

 

1. Μας αρέσει να ασχολούμαστε μαζί σου (... ψάχνεις για κομπλιμαν;; :P:lol:)

 

2. Υποτιμάς (?) το άτομό σου προκειμένου να μας αποθαρρύνεις από το θέμα; ;) χι χι...

 

 

3. Το hs υφίσταται. Το ανεξέλεγκτο hs δεν υφίσταται. Αλλά και πάλι, λέμε ας το κουβεντιάσουμε.

Επειδή είμαι της υπομονής, κι επειδή μ' αρέσει να "παίζω" με τις άλλες γνώμες... γιατί καμιά φορά έχουν και όμορφες ιδέες να παρουσιάσουν, δηλώνω πως θα μείνω. Ελπίζω να μη σε απογοητεύω! :-D:rolleyes:

 

4. Οι 20 και πλέον σελίδες όπως λες... γράφτηκαν πάνω στο "πτώμα" του δημοσίου σχολείου την οποία κηδεία προσπαθείς να μεθοδεύσεις. :lol:

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Θες να υπάρξει... /// σου λέμε έχουμε αντιρρήσεις...

 

Επιμένεις να υπάρξει... /// σου λέμε οκ... πες μας να ακούσουμε..

 

Μας λες την άποψή σου... ///έχουμε επιφυλάξεις... ζητούμε περισσότερη ανάπτυξη στην οπτική σου

 

... Δε μας λες .....................τι δε σου αρέσει στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα. Άσε τι ΔΕΝ κάνει το σχολείο... Πες μας λίγο σε παρακαλώ... σε παρακαλώ πολύ δηλαδή....

Εσείς.....και εγώ......

δηλαδή ποιοί είστε εσείς;

Εκπροσωπείς μία ευρύτερη ομάδα; Και αν ναι ποια είναι αυτή;

Όσοι γράφουν στο θέμα αυτό εκτός από εμένα; Ποιοί "εμείς";

 

Παρακολουθώ τον τρόπο που γράφεις. Όταν το θέμα κολλάει επεμβαίνεις. Κάνεις το δικηγόρο του διαβόλου χωρίς να δείχνεις με ποιον είσαι. Θα σου θυμίσω ένα προσωπικό μήνυμα που είχες στείλει κάποτε που είχα φάει κόκκινη κάρτα. Παρατηρώ τα θέματα που ανοίγεις με μορφή δημοσκόπησης. Είμαι κάπως επιφυλακτική για το τι πραγματικά πιστεύεις.

 

Προσωπικά δεν έχω κάτι μαζί σου. Μακάρι να βρισκόταν ένας τρόπος να γνωριστούμε, μιας που μας συνδέει η πολυτεκνία.... :wink:. Ως εκπαιδευτικός μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συνάντηση μαζί σου , καθώς έχεις πολλά να μου δώσεις από την εμπειρία σου.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εσείς.....και εγώ......

δηλαδή ποιοί είστε εσείς;

Εκπροσωπείς μία ευρύτερη ομάδα; Και αν ναι ποια είναι αυτή;

Όσοι γράφουν στο θέμα αυτό εκτός από εμένα; Ποιοί "εμείς";

 

Παρακολουθώ τον τρόπο που γράφεις. Όταν το θέμα κολλάει επεμβαίνεις. Κάνεις το δικηγόρο του διαβόλου χωρίς να δείχνεις με ποιον είσαι. Θα σου θυμίσω ένα προσωπικό μήνυμα που είχες στείλει κάποτε που είχα φάει κόκκινη κάρτα. Παρατηρώ τα θέματα που ανοίγεις με μορφή δημοσκόπησης. Είμαι κάπως επιφυλακτική για το τι πραγματικά πιστεύεις.

 

Προσωπικά δεν έχω κάτι μαζί σου. Μακάρι να βρισκόταν ένας τρόπος να γνωριστούμε, μιας που μας συνδέει η πολυτεκνία.... :wink:. Ως εκπαιδευτικός μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συνάντηση μαζί σου , καθώς έχεις πολλά να μου δώσεις από την εμπειρία σου.

 

 

Στο δια ταύτα όμως δεν απαπαντας....

 

Και εγώ έχω τις ίδιες απορίες με την alcyon, αλλά απαντήσεις δεν βλέπω....

΄

Αν δεν θεσ/δεν μπορείς/δεν βρίσκεις να παραθέσεις έρευνες ΟΚ, δεκτον. Αλλά δώσε μια τεκμηριωμένη απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα που δημιουργήθηκαν και, θέλω να πιστεύω, δεν αποφεύγεις ηθελημένα να απαντήσεις.

Επαναδιατυπώνω τις ερωτήσεις: Συγκεκριμένα τι δεν σου αρέσει στο εκπαιδευτικό σύστημα (όχι τι δεν κάνει το σχολείο) το οποίο θα μπορούσε να αλλάξει/βελτιωθεί/αντιμετωπιστεί από το hs, και ποιός θα πραστατέψει τα παιδιά (έστω αυταά τα λίγα που μπορεί να έχουν πρόβλημα) από τους γονείς τους...

Link to comment
Share on other sites

Έχω απαντήσει και στα δύο. Διάβαστε και θα δείτε....όλη η παρέα σας.

Τίποτα καινούριο βρε παιδιά;:-)

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Απαντάς με ... ερώτηση... :?::!::rolleyes:

 

1. "Εμείς" κι "εσείς" = αυτοί που υποστηρίζουν το hs σε πρώτη προσέγγιση... και αυτοί που δεν το υποστηρίζουν (επίσης σε πρώτη προσέγγιση).

 

2. Δεν εκπροσωπώ κανέναν πλην του εαυτού μου. Αν η συζήτηση ήταν επίσημη θα αναφερόμουν στο "εγώ". Εϊναι ανεπίσημη, επομένως μπορώ να υποψιαστώ ποιοι περίπου βρίσκονται με παραπλήσιες σκέψεις με αυτές που εκθέτω.

 

3. Το ότι "επεμβαίνω" όπως το λες... το κάνω γιατί μου αρέσει ο διάλογος και απολαμβάνω να αναπτύσσονται οι προτάσεις όσο το δυνατόν περισσότερο. Τότε, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα, να φανούν περισσότερες πληροφορίες και ο καθένας να πάρει ό,τι ψάχνει (όχι απαραίτητα άσπρο ή μαύρο).

 

4. Τι σημασία έχει το τι πιστεύω; Εννοώ... προσωπικά...; Μου αρέσει ο διάλογος, μου αρέσει να παίζω συχνά το "δικηγόρο του διαβόλου" κι αυτό γιατί... πιστεύω ακράδαντα, πως οποιαδήποτε "γερή" ιδέα, σκέψη, φιλοσοφία κτλ... όσο κι αν την "χτυπήσει" κανείς ή προσπαθήσει να την "υπονομεύσει", ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γερή... θα αντέξει και θα αναδείξει τη δύναμή της. Αλλιώς είναι μια μικρή (όμορφη ίσως) πλάνη...

 

5. Το pm γιατί ακριβώς θέλεις να μου το υπενθυμίσεις;;

 

 

 

 

6. Στο θέμα προφύλαξης των παιδιών... δε θυμάμαι να υπάρχει απάντηση. Αν υπάρχει θα μπορούσες να μας την υποδείξεις; Ειλικρινά, δεν το έχω εντοπίσει, σε βαθμό τουλάχιστον που να αισθάνομαι πως έχει απαντηθεί.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Έχω απαντήσει και στα δύο. Διάβαστε και θα δείτε....όλη η παρέα σας.

Τίποτα καινούριο βρε παιδιά;:-)

Καλά βρε.......τα παιδιά, η οικογένεια όλα καλά?

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

pantos εγω ειχα δει ενα θριλερ που λεγοταν ο τελευταιοσ εξορκισμος και ειχε ως θεμα ενα κοριτσακι που δεν το ξαναπηγε ο μπαμπασ το σχολειο και του μαθαινε στο σπιτι και αυτο το έρμο εγινε λιγο ζαβο και αρχιζε και σκοτωνε πετειναράκια... τώρα βεβαια μετά στην ταινια αποδειχθηκε πως ο πατερας της ηταν οπαδος του σατανά και μάλιστα ηθελε να θυσιάσει την κορη του την στιγμή που ο παπάς ενω ειχε ομοογησει οτι ηταν απατεων και δεν εκανε εξορκισμους..μετα το ξανασκεφτηκε..και πηγε να την εξορκισει αλλά οι άλλοι σατανισμένοι του έκοψαν το κεφαλάκι του :(

 

το ιδιο δεν λέμε? ε?

Ενώ είναι γραπτός λόγος, νιώθω ότι ακούγεται. Έχει χροιά! - Marcella - http://www.parents.gr/forum/showthread.php?t=84479

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έχω απαντήσει και στα δύο. Διάβαστε και θα δείτε....όλη η παρέα σας.

Τίποτα καινούριο βρε παιδιά;:-)

 

 

Η "παρέας μας", δηλα΄δη εγώ, ο εαυτός μου και το emmaki (γιατί δεν εκπροσωπό κανέναν άλλο και δεν γουστάρω τις "παρέες"), πέρασα όλο το βράδυ διαβάζοντας πάλι τα μηνύματα (πολύ μαζοχίστρια, το ξερω).

Δυστυχώς, τα ερώτήματα μου δεν απαντήθηκαν...

Μπορεί και να μου ξέγυγαν...

Από τη στιγμή που εξακολουθούν, όμως, να υπάρχουν, μπορείς ή να μου δόσεις μια απάντηση ή να με παραπέμπψεις στο σημέιο που τα έχεις απαντήσεις;

Θα με διευκόλυνες πολύ, και εμένα, αλλά και όσους μπορεί να διαβάζουν για πρώτη φορά το thread και δεν έχουν το κουράγιο/την τρέλλα τη δική μου να ψάξουν τα πάντα....

Αν θες να διευκολύνεις τους "άλλους" και όχι την "παρέα μας" (κατά τα δικά σου λεγόμενα πάντα)....

Link to comment
Share on other sites

Θα ηταν πολυ καλη ιδεα για εμενα το hs όταν γεννησα το πρωτο μου παιδακι, τοτε που αγχωνομουν για οποιοδηποτε λεπτο δεν θα ημουν διπλα στον μικρο να παρακολουθω την ανασα του :|

Αλλα ευτυχως εκανα το δευτερο παιδακι μου και τωρα κοιταζω μονο σχολεια ολοημερα!!:)

Διαφωνω και εγω με την ιδεα για τους εξης λογους:

1) Θεωρω πως οχι μονο δεν θα βοηθησει την κοινωνικοποιηση του παιδιου αλλα θα δημιουργησει μακροπορθεσμα μια απομακρυσμενη και ρατσιστικη κοινωνια

2) Δεδομενου οτι το σχολειο δινει μια βαση για το επιπεδο των μαθητων σε συγκεκριμενη ηλικια, πιστευω πως το hs θα τεινει ειτε προς την υπερβολικη πιεση των παιδιων να εχουν γνωσεις πολυ πανω απο την ηλικια τους, ειτε προς το 'χαιδεμα' των παιδιων εχοντας ως αποτελεσμα να μενει πισω το παιδι.

3) Η κριτικη ικανοτητα στο να ξεχωρισουν και να επιλεξουν τι αρεσει στα παιδια και τι οχι θα εξαφανιστει....Για ολα πλεον θα αποφασιζουν αλλοι....Δεν θα υπαρχει η δυνατοτητα να σκεφτουν τα παιδια πχ ότι ο διπλανος τους εχει χαρακτηρα που δεν τους αρεσει....

4) Θα συνηθισουν τα παιδια στην ιδεα ότι στη ζωη τους θα ασχολουνται μονο με αυτα που τους ενδιαφερει αμεσα και δεν θα ασχολουνται με οτιδηποτε αλλο....αυτο πιστευω θα τους κανει μη σκεπτομενους, στο μελλον.

5)Δεν θα υπαρχει σημειο αναφορας για τα παιδια μας.....θα ειναι καλα, ήσυχα, διαβασμενα ως προς ποιον?? Τη μαμα ή το μπαμπα?? το βρισκω τραγικο....

6) και φυσικα με τρομαζει και ο ελεγχος που δεν πιστευω οτι θα μπορει να γινεται σε καθε οικογενεια....

 

Θα συμφωνησω με τα μελη alcyon και kinkajoujou και συγκεκριμενα με:

''τα παιδιά της elit... θα έρθουν κάποια στιγμή σε επαφή.... με πολύ ξένες προς αυτούς συμπεριφορές. Θα είναι δίπλα τους, στην καθημερινότητά τους, και όμως τόσο άγνωστες και ίσως τρομακτικές γι' αυτούς.

 

Από την άλλη, χάνεται η ευκαιρία για επαφή και ίσως βελτίωση της συμπεριφοράς των παιδιών με "δύσκολες" συμπεριφορές...

 

Καταδικάζουμε την κοινωνία μας στο να "σφαχτεί" στο μέλλον. Γιατί όπου υπάρχει μεγάλη ανισότητα, σίγουρα ακολουθεί αναταρραχή για "εξίσωση των διαφορών". Νόμος της φύσης! ''

 

και

 

''Θεωρώ ότι, πέρα από μια τάση υπερπροστατευτισμού, όπου ο γονιός θέλει ενδόμυχα να ελέγχει κάθε πλευρά της ζωής του παιδιού, υπάρχει και μια μορφή (κοινωνικής; ταξικής;) υπεροψίας πίσω από τέτοιες επιλογές, να μην έρθει το παιδί σε επαφή με αυτούς που δεν θεωρούμε ίσους μας, αλλά μόνο με εκείνους που εγκρίνουμε και θεωρούμε του επιπέδου μας. Να δημιουργηθεί δλδ ένας μικρόκοσμος ομοίων, και να μείνουν στην απέξω οι παρακατιανοί. Μόνο και μόνο για αυτό, αξίζει να υπάρχει το σχολείο.'''

 

αντιστοιχα.

 

Στην αρχαια Ελλαδα το hs ηταν διαδεδομενο επειδη δικαιωμα στην μορφωση δεν ειχαν ολοι οι ανθρωποι, όσο Δημοκρατικοι και αν ηταν οι προγονοι ;)

Για εμενα ειναι σημαντικο να δινεαι η ευκαιρια σε ολα τα παιδακια του κοσμου να γινονται καλυτερα...ακομη και εις βαρος του δικου μου.....ας μην παρει το Νομπελ βρε αδερφε!!!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μου ρχεται συνεχεια στο μυαλο ο "Κυνοδοντας" παντως....

το σεναριάκι ψηλοκλεμένο παντως ! :-)

(οφ τοπικ 20 ποιντσ )

και σε καμία περίπτωση το hs δεν προάγει την συγκαικρημένη διαστροφή !

απλά όπως εχω ξανα πεί το hs παγκοσμίως είναι συνηφαμένο με μεγαλα θρησκευτικά συναισθήματα και φοβίες

απλά λεω δεν κατηγορώ ! :D;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο, αλλα μου το φερνει στο μυαλο

Όλα είναι σχετικά και κυρίως υποκειμενικά. Της θεοδώρας προφανώς το hs δεν της θυμίζει σε τίποτα τον κυνόδοντα, το αντίθετο ίσως να πιστευει πως το δημόσιο σχολείο πλασσάρει κατευθυνόμενη γνώση στους μαθητές, με αμφιβόλου ειλικρίνειας κίνητρα. Μήπως δεν το πιστεύει και πολύς άλλος κόσμος αυτό? Για εσένα και για εμένα αυτό ίσως να μην είναι σοβαρός λόγος να μην πάω το παιδί μου στο δημόσιο σχολείο, όπως μπορεί να μην είναι και όλοι οι άλλοι λόγοι που έχει αναφέρει η θεοδώρα. Για την ίδια προφανώς τα όποια μειονεκτήματα του hs είναι ελάχιστα σε σχέση με τα πλεονεκτήματα που έχει παραθέσει και φυσικά είναι αμελητέα μπροστά σε αυτά (τα μειονεκτηματα δηλαδή) του δημόσιου σχολείου.

Το τι θεωρεί ο καθένας πλεονέκτημα είναι σχετικό, έχει να κάνει με τον τρόπο σκέψης του, τα βιώματά του και γενικά την κοσμοθεωρία του. Θα μου πεις και θα κάνει ο καθένας ό,τι θέλει, άλλος θα στέλνει το παιδί του στο σχολείο και άλλος όχι?

Εδώ θα έρθει να απαντήσει η θεοδώρα όταν πάρει την απάντηση εάν επιτρεπεται τελικά το hs στην Ελλάδα. Τι νομικό πλαίσιο υπάρχει? Και τότε θα απαντηθούν και οι ερωτήσεις σχετικά με το τι θα γίνει με την ύλη, τις εξετάσεις του μαθητή κλπ

Link to comment
Share on other sites

δεν το προσωποποιω στη θεοδωρα, ουτε κρινω τις προτιμησεις της. γραφω απλα τη μου φερνει ΕΜΕΝΑ στο μυαλο(+ολα τα αλλα που εχω γραψει σε προηγουμε ποστ).

 

 

Link to comment
Share on other sites

δεν το προσωποποιω στη θεοδωρα, ουτε κρινω τις προτιμησεις της. γραφω απλα τη μου φερνει ΕΜΕΝΑ στο μυαλο(+ολα τα αλλα που εχω γραψει σε προηγουμε ποστ).

Ο κυνόδοντας έχει αναφερθει πολλές φορές. Και εγώ όπου θεοδώρα θα προτιμούσα να βάζαμε "υποστηρικτές του hs" αλλά για συντομια χρησιμοποιησα το όνομα του πιο ένθερμου υποστηρικτή.

Επίσης χρησιμοποίησα το ποστ σου και επεκταθηκα λίγο :P Εγώ για παράδειγμα έχω κρίνει τις προτιμήσεις της, άσχετα αν δεν το έχω εκφράσει έντονα στο φόρουμ, και πολλά από όσα σκέφτηκα έχουν ήδη γραφτεί πολλές φορές. Όμως βλέπω πως σε πολλά έχουν δοθεί απαντήσεις (το αν τις θεωρούμε ικανοποιητικές είναι υποκειμενικό) και για όσα εκκρεμούν θα πρέπει να ψάξουμε τι ορίζει η νομοθεσία.

Πιθανόν οι απαντήσεις που μπορεί να δοθούν από την πολιτεία να μην καλύπτουν το θέμα hs στο σύνολό του ή αν τελικά το hs εφαρμοσθεί να προκύψουν και άλλα ερωτήματα, είναι κάτι νέο και η εμπειρία μικρή. Σίγουρα θα εμφανισθούν "παιδικές ασθένειες"

Link to comment
Share on other sites

Μήπως λοιπόν μιλάμε για ανεξέλεγκτο hs;;;

Τότε πώς θα ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ τα παιδιά από ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ γονείς;;; Ανέφερα ένα παράδειγμα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λίγο παραπάνω... αν δε σας κάνει κόπο... θα ήθελα τη γνώμη σας, πώς μπορεί να προστατευτεί ή να κριθεί η καταλληλότητα αυτού του γονιού, για να μην παράγει την ίδια ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ στο παιδί του.

 

Η από ΞΕΡΟΛΕΣ γονείς ?????

Ο μεγαλύτερος εχθρός της γνώσης είναι η ημιμάθια

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος που απαξιώνει εντελώς ένα σύστημα το οποίο είναι αποτέλεσμα συλλογικής αλλά και ατομικής προσπάθειας, επιστημονικών ερευνών και εφαρμογών τους, δοκιμής και σφάλματος, επαναπροσδιορισμού με βάση την διεθνή / ευρωπαική /ελληνική πραγματικότητα είναι ικανός να διδάξει ή έστω να αφήσει να αναπτυχθεί η κριτική σκέψη στο παιδί του. Την αλαζονία όμως πιστεύω σίγουρα θα την διδάξει.

 

Σίγουρα έχει 'λάθη' / 'μειονεκτήματα' το σύστημα μας. Ο 'πραγματικός' τρόπος αντιμετώπισης είναι τα εντοπίζουμε είτε ως γονείς, ως εκπαιδευτικοί ή ως 'μέρος του συστήματος' και να ζητάμε την βελτίωση τους, να κάνουμε τις εισηγήσεις μας για το τί και πως. Και αν δεν μπορούμε να το κάνουμε μέσα από το σχολείο μπορούμε ως γονείς να το κάνουμε συμπληρωματικά.

 

Το να ακυρώνουμε όλο το σύστημα και να ισχυριζόμαστε ότι εμείς μπορούμε να το δημιούργησουμε από το μηδέν και να είναι και αλάθητο μάλιστα είναι για μένα τουλάχιστον αστείο.

 

mariazil επίσης συμφωνώ με το τελευταίο σχόλιο σου...

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...