Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Είναι αλήθεια ότι μπορείς να τους ξεγελάσεις όλους, για λίγο. Μερικούς μάλιστα μπορείς να τους ξεγελάσεις παντοτινά. Ποτέ όμως δεν θα μπορείς να τους ξεγελάς όλους παντοτινά.

Αβραάμ Λίνκολν (1809-1865) πρόεδρος των ΗΠΑ.

 

Είδες που σέβομαι και διαβάζω και γνώμες Εβραίων που όσο και αν φαίνεται παράξενο έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο σε όσα διαδραματίζονται σήμερα;

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Είναι αλήθεια ότι μπορείς να τους ξεγελάσεις όλους, για λίγο. Μερικούς μάλιστα μπορείς να τους ξεγελάσεις παντοτινά. Ποτέ όμως δεν θα μπορείς να τους ξεγελάς όλους παντοτινά.

Αβραάμ Λίνκολν (1809-1865) πρόεδρος των ΗΠΑ.

 

Είδες που σέβομαι και διαβάζω και γνώμες Εβραίων που όσο και αν φαίνεται παράξενο έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο σε όσα διαδραματίζονται σήμερα;

 

Ναι, αλλά τι γίνεται όταν αυτοί οι μερικοί που θα ξεγελιούνται παντοτινά θα είναι τα παιδιά?:roll::roll:

Djccp2.png

67KIp2.png

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο που διαβάζεις τις γνώμες των Εβραίων! (Μακάρι να μην ξε΄χωριζες όμως τους ανθρώπους σε Εβραίους και μη!)

Μπράβο που διαβάζει και γνώμες ομοφυλοφίλών, και γνώμες μάυρων, και γνώμες Τούρκων, και γνώμες κομμουνιστών, και γνώμες δεξιών, και γώμες Άγγλων, και γνώμες όλων των ανθρώπων, χωρίς καμία διάκριση!!!!!!!!!!!!

 

Αλλά απάντηση στο κύριο ερώτημα που έθεσα δεν έχω πάρει ακόμα! Βλέπω ότι και άλλοι περιμένουν αυτή την απάντηση......

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω, θεωρείς προοδευτικό τον εαυτό σου επειδή παρόλο που διακρίνεις τους ανθρώπους ανάλογα με την εθνικότητα, φυλή κλπ διαβάζεις τις γνώμες τους;;;

Εντάξει λοιπόν, εγώ την απάντησή μου την πήρα...:shock::shock::shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites

 

Υ.Γ. Θεοδώρα, απαξιώνοντας να απαντάς σε σημαντικά θέματα που αφορούν το ζήτημα που έθεσες (hs), επειδή δεν μιλάς στο "ίδιο μήκος κύματος"... δεν προάγει τον διάλογο. Απ' όσο έχω παρατηρήσει, θεωρείς σχεδόν πως όσοι δε συμφωνούν μαζί σου δεν μιλούν "στο ίδιο μήκος κύματος" και αφήνεις έτσι αναπάντητα όσα δε "βολεύουν".

 

Σε αυτά που γράφεις απόλυτα συμφωνώ!:D

 

και ρωτάω ....εσείς τι καταλαβαίνετε;;;;;;;;;:shock::shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το φόρουμ νόμιζα ότι είναι για γονείς.

Δεν απευθύνομαι στους εκπαιδευτικούς. Ως γονέας θέλω να επικοινωνήσω με γονείς. Όχι με τους υπερμάχους του σχολείου εκπαιδευτικούς.

Θέλω να επικοινωνήσω με τους υπέρμαχους των παιδιών, τους γονείς.

 

Αν ήθελα να επικοινωνήσω με εκπαιδευτικούς θα το έκανα μπαίνοντας σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών.

 

ΔΙαφωνώ απόλυτα - κάθε άποψη μπορει να συνεισφερει σε μια συζητηση. Ειδικα οταν μιλαμε για εκπαιδευση, δεν μπορει να μην επιδιώκουμε ακούμε να ακουμε και απόψεις εκπαιδευτικων.

Link to comment
Share on other sites

Μη μου βάζεται quote... σε ψιλά γράμματα. Ένα σχόλιο ήταν... και πήγαινε στη θεοδώρα3 ... ίσως καλύτερα έπρεπε να το είχα κάνει με πμ... :(

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

το θέμα πια πιστεύω ότι έχει εξαντληθεί από άποψη σχολίων

 

αναμένουμε ακόμα απαντήσεις σχετικά με επιστημονικά αποδεδειγμένες έρευνες που είναι ...νεότερες των 10 ετών για να τις μελετήσουμε και να εκφέρουμε γνώμη αλλιώς απλά περνάμε την ώρα μας σχολιάζοντας ο ένας τα λεγόμενα του άλλου και παραθέτοντας απλά τις προσωπικές μας απόψεις.....

 

οποιεσδήποτε ενέργειες και επίσημες προτάσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από έρευνα ειδικά δε στον τομέα της παιδείας......

 

νομίζω πια ότι χωρίς στοιχεία για αξιολόγηση απλά φθειρόμαστε χωρίς αποτέλεσμα.....

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν άλλα σημαντικότερα σημεία στην κουβέντα...

 

... και όσο κι αν φαίνεται παράξενο (ίσως) στη θεοδώρα, με ενδιαφέρει η "άλλη άποψη". Ακόμα κι αν δε συμφωνώ μαζί της, έχει κάποια στοιχεία ή σημεία που μου κινούν το ενδιαφέρον (είτε καθαρά από περιέργεια, είτε γιατί μπορεί αυτή η δημόσια παιδεία που τόσο απαξιώνεται γενικώς, να βρει ένα μικρό σημείο βελτίωσης).

 

Όχι τόσο επειδή δυσφημίζεται ή τονίζονται τα αρνητικά της, αλλά γιατί στην προσπάθεια να τονιστούν τα θετικά σημεία του hs... μου αρέσει να βλέπω αν κάτι μπορεί να συμπεριληφθεί ως διδακτική πρακτική πιο φιλική προς το παιδί (εντός τάξης).

 

Αλλά ομολογώ η όλη συζήτηση συχνά παλινδρομεί... ή αφήνει αναπάντητα ερωτήματα... κι έτσι δεν παίρνω αυτά που θα περίμενα.

 

Όμως αξίζει πιστεύω τον κόπο.... να ακούσουμε κι ας μην χρειάζεται να πείσουμε τον άλλο.

 

Η θεοδώρα3 Ο,ΤΙ κι αν της πούμε δεν πιστεύω πως θα αλλάξει άποψη (και είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ). Όμως, από εκεί και πέρα έχει δικαίωμα να στηρίζει τη γνώμη της κι εμείς φυσικά τη δική μας. Όποιος θέλει να ψάξει το θέμα... ας αντλήσει πληροφορίες από όσα λέγονται και από τις δύο πλευρές και ας τις αξιολογήσει με τη δική του οπτική (που αυτό θα κάνει... δεν περιμένει εμάς να του το πούμε!)

 

 

Αν λοιπόν η θεοδώρα3 δεν έχει εξαντληθεί από το πλήθος των ερωτημάτων (ομολογουμένως "παλεύει" μόνη της, γιατί οι ομοϊδεάτες της φαίνεται να μη συμμετέχουν ενεργά στο θέμα -τουλάχιστον όχι δημόσια)... τότε θα την παρακαλούσα, να προσπαθήσει να μας απαντήσει σε όσα εκκρεμούν. :D

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Εγω να ρωτήσω κάτι γιατί μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή; Άλλος εκτός της Θεοδώρας που να υποστηρίζει το homescooling υπάρχει; Μήπως πάρουμε από εκείνον τις απαντήσεις αφού εκείνη απαξιεί.

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μία μελέτη του ΙΟΒΕ για την εκπαίδευση στην Ελλάδα αναφέρει στα συμπεράσματά της ότι οι Έλληνες προτιμούν όσο κανείς άλλος λαός στην Ευρώπη την ιδιωτική εκπαίδευση.

Όχι γιατί είναι ευχαριστημένοι από αυτήν , αλλά γιατί.... το μη χείρον βέλτιστο. Ως αναγκαίο κακό.

Ενώ η ιδιωτική εκπαίδευση στο εξωτερικό έχει οικονομική στήριξη από το κράτος, εδώ συμβαίνει το αντίθετο.

Τα ιδιωτικά έξω λειτουργούν συμπληρωματικά στην εκπαίδευση γενικά της χώρας. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ μεγάλος έλεγχος από το κράτος, το οποίο δεν επιτρέπει παρεκκλίσεις σε οτιδήποτε. Κάτι τέτοιο θα συνέβαλλε στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης και των ιδιωτικών , αλλά και των δημοσίων σχολείων....

http://www.iobe.gr/media/meletes/education.pdf

Το "νέο σχολείο" υπόσχεται πολλά....όμως δεν υπάρχουν υποδομές.

 

Ο γονέας λοιπόν που έχει την υποχρέωση και θέλει να φροντίσει για την παιδεία και την εκπαίδευση (αναφαίρετο δικαίωμα) των παιδιών του, τι πρέπει να κάνει; Φως από το σχολείο δεν βλέπει. Ή μάλλον το φώς που δίνει το σχολείο.....τυφλώνει. Είναι σε όλους γνωστό τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί το σχολείο. Και γίνονται τα αντίθετα.

 

Γι αυτό..... "ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό", αφού μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

Μόνο που στην πρώτη περίπτωση ο γονέας πληρώνει μία φορά, στο κράτος με τους φόρους, ενώ στη δεύτερη περίπτωση πληρώνει τρεις φορές: μία με τους φόρους που του αναλογούν για την εκπαίδευση χωρίς να έχει απαλλαγή, μία για τη λειτουργία του ιδιωτικού σχολείου, και μία ακόμη το μερίδιο του κράτους που παίρνει από το ιδιωτικό σχολείο, το οποίο είναι ενσωματωμένο στα δίδακτρα.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

η μελέτη αυτή αφορά τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της χώρας δεν αφορά το homeschooling ούτε και αναφέρει κάτι για αυτό!

 

για τα ....φώτα που προέρχονται από το σχολείο..... δεν θα σχολιάσω.....

 

τα ερωτήματα σχετικά με πρόσφατες μελέτες για το homeschooling παραμένουν αναπάντητα ..... αντ' αυτού λοιδορείται το σχολείο......και φεύγουμε ακόμα μια φορά από το θέμα μας.......

Link to comment
Share on other sites

Μία μελέτη του ΙΟΒΕ για την εκπαίδευση στην Ελλάδα αναφέρει στα συμπεράσματά της ότι οι Έλληνες προτιμούν όσο κανείς άλλος λαός στην Ευρώπη την ιδιωτική εκπαίδευση.

Όχι γιατί είναι ευχαριστημένοι από αυτήν , αλλά γιατί.... το μη χείρον βέλτιστο. Ως αναγκαίο κακό.

Ενώ η ιδιωτική εκπαίδευση στο εξωτερικό έχει οικονομική στήριξη από το κράτος, εδώ συμβαίνει το αντίθετο.

Τα ιδιωτικά έξω λειτουργούν συμπληρωματικά στην εκπαίδευση γενικά της χώρας. Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ μεγάλος έλεγχος από το κράτος, το οποίο δεν επιτρέπει παρεκκλίσεις σε οτιδήποτε. Κάτι τέτοιο θα συνέβαλλε στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης και των ιδιωτικών , αλλά και των δημοσίων σχολείων....

http://www.iobe.gr/media/meletes/education.pdf

Το "νέο σχολείο" υπόσχεται πολλά....όμως δεν υπάρχουν υποδομές.

 

Ο γονέας λοιπόν που έχει την υποχρέωση και θέλει να φροντίσει για την παιδεία και την εκπαίδευση (αναφαίρετο δικαίωμα) των παιδιών του, τι πρέπει να κάνει; Φως από το σχολείο δεν βλέπει. Ή μάλλον το φώς που δίνει το σχολείο.....τυφλώνει. Είναι σε όλους γνωστό τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί το σχολείο. Και γίνονται τα αντίθετα.

 

Γι αυτό..... "ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό", αφού μιλάμε για το ίδιο πράγμα.

Μόνο που στην πρώτη περίπτωση ο γονέας πληρώνει μία φορά, στο κράτος με τους φόρους, ενώ στη δεύτερη περίπτωση πληρώνει τρεις φορές: μία με τους φόρους που του αναλογούν για την εκπαίδευση χωρίς να έχει απαλλαγή, μία για τη λειτουργία του ιδιωτικού σχολείου, και μία ακόμη το μερίδιο του κράτους που παίρνει από το ιδιωτικό σχολείο, το οποίο είναι ενσωματωμένο στα δίδακτρα.

 

Καλα αυτο πρωτη φορα το ακουω....προτιμουν οι ελληνες την ιδιωτικη εκπαιδευση? Εκτος αν εννοουμε την πανεπιστημιακη εκπαιδευση και βαζουμε μεσα τους μαθητες που απετυχαν στις πανελληνιες, οποτε βγαινουν εξω...αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα και δε νομιζω οτι κολλαει με το θεμα του hs ή οτισηποτε αλλο σχετικα με αυτο. Ή αν αναφερομαστε στα νηπειαγωγεια που λογω ελλειψης θεσεων παλι οι γονεια καταφευγουν στον ιδιωτικο τομεα. Αλλα Δημοτικο-Γυμνασιο-Λυκειο σε ιδιωτικο ? Οχι...δε νομιζω....δε ξερω ποιο ειναι το στατιστικο δειγμα της ερευνας (οσον αφορα τις κοινωνικες ταξεις απο το οποιο παρθηκε και αν περιλαμβανει και αυτα που προανεφερα, για νηπειαγωγειο-πανεπιστημιο), αλλα εμενα δε μου στεκει...κατι αλλο εννοει ο ποιητης....

 

Δε καταλαβα γιατι θα πρεπει να στηριζει οικονομικα απο το κρατος την ιδιωτικη εκπαιδευση. Δλδ, αν εγω ανοιξω ενα μαγαζι με ρουχα θα με στηριξει? Γιατι προφανως μιλαμε για επιχειρηση.

Να το παω και λιγο παρακατω...πολυ χαιρομαι που δε το κανει. Και που δεν επιτρεπει την ιδρυση (μεχρι ποτε βεβαια...) ιδιωτικων πανεπιστημιων. Γιατι το πανεπιστημιο-επιχειρηση (δεν εννοω το ιδιωτικο, ετσι χαρακτηριζω τη σημερινη πανεπιστημιακη εκπαιδευση) θα συνδεθει ολο και περισσοτερο με την αγορα, πραγμα που σχεδον αυτοματα σημαινει απομακρυνση απο την ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

 

Θα πω και ενα παραδειγμα, στον τομεα μου, για να γινω λιγο πιο αντιληπτη, γιατι ομολογουμενως τα λεω λιγο μπερδεμενα( ειναι που εχω τοσα στο μυαλο μου να πω σχετικα και συγχεονται οι σκεψεις μου....)

 

Αν η INTERBETON (εταιρεια παραγωγης σκυροδεματος) αποφασισει να ανοιξει ενα πανεπιστημιο στο αντικειμενο της προφανως και ολες οι γνωσεις που θα παρεχει θα εχουν να κανουν με το εμπορικο της αντικειμενο και την τεχνολογια σκυροδεματος που υπαρχει στον παροντα ή πολυ κοντινο μελλοντα χρονο. Οταν θα ξεπεραστει η τεχνολογια αυτη, με την εισαγωγη μιας νεας τεχνολογιας, οι αποφοιτοι τι απογινονται? Στην ανεργια φυσικα, μιας και το γνωστικο τους αντικειμενο θα εχει ξεπεραστει απο τις τεχνολογικες εξελιξεις.

 

Το μονο που θα κανει μια τετοια εξελιξη στο χωρο της παιδειας, ειναι εργαζομενους με γνωστικο αντικειμενο συγκεκριμενης ημερομηνιας ληξης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν η INTERBETON (εταιρεια παραγωγης σκυροδεματος) αποφασισει να ανοιξει ενα πανεπιστημιο στο αντικειμενο της προφανως και ολες οι γνωσεις που θα παρεχει θα εχουν να κανουν με το εμπορικο της αντικειμενο και την τεχνολογια σκυροδεματος που υπαρχει στον παροντα ή πολυ κοντινο μελλοντα χρονο. Οταν θα ξεπεραστει η τεχνολογια αυτη, με την εισαγωγη μιας νεας τεχνολογιας, οι αποφοιτοι τι απογινονται? Στην ανεργια φυσικα, μιας και το γνωστικο τους αντικειμενο θα εχει ξεπεραστει απο τις τεχνολογικες εξελιξεις.

 

Το μονο που θα κανει μια τετοια εξελιξη στο χωρο της παιδειας, ειναι εργαζομενους με γνωστικο αντικειμενο συγκεκριμενης ημερομηνιας ληξης.

Και τώρα βρε Ράννια οι απόφοιτοι των πανεπιστημιων και πολυτεχνείων διδάσκονται τις τρέχουσες (για να μην πω προηγούμενες) τεχνολογίες και κατά συνέπεια διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο. Πχ οι γιατροί πριν 50 χρόνια τι ήξεραν από μεταμοσχεσεις? (λέω τώρα....) Ο κάθε επιστήμονας οφείλει να ενημερώνεται διαρκώς για τις εξελίξεις στον κλάδο του, δεν μπορεί να κάνει τπτ παραπάνω το πανεπιστήμιο

Link to comment
Share on other sites

καταλάβατε λοιπόν ότι και το ερώτημα για το homeschooling έμεινε αναπάντητο και είμαστε εκτός θέματος.....

 

το κείμενο της μελέτης του ΙΟΒΕ δεν λέει ότι οι περισσότεροι Έλληνες προτιμούν το ιδιωτικό έναντι του δημοσίου....λέει ότι σε σχέση με τις άλλες χώρες της Ε.Ε. έχουμε μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών στα ιδιωτικά.....λέει ότι στις χώρες αυτές επιδοτείται η ιδιωτική εκπαίδευση....αναφέρει ότι με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα θα είναι δύσκολο να αναβαθμιστεί η παιδεία και....ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ HOMESCHOOLING....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θεοδώρα εγώ αναρωτιέμαι πώς ήταν η δική σου εμπειρία από την εκπαίδευση που πήρες. Ήταν τόσο χάλια, τόσο άθλια, ώστε θες να προστατέψεις το παιδί σου από αυτήν? Επίσης, τι ηλικίας είναι τώρα το παιδί/παιδιά σου? Σε ιδιωτικό ή σε δημόσιο φοιτούν?

Link to comment
Share on other sites

Όταν άνοιξα το θέμα, του είχα δώσει τον τίτλο "ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό" . Το homeschooling στην παρένθεση μπήκε από κάποιον administrator προφανώς διαβάζοντας τα μηνύματα.

Ως λύση στην αποσχολειοποίηση ξεκίνησα προτείνοντας το homeschooling. Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται γενικά για την μη σχολική εκπαίδευση. Ίσως άκαιρα, αλλά χρησιμοποιείται.

 

Περιγράφοντας το hs ανέφερα ότι γίνεται είτε από γονείς, είτε από μισθωμένους ή εθελοντές εκπαιδευτικούς. Η κοινωνικοποίηση είναι κάτι που επιτυγχάνεται με την καθημερινή επαφή με συνομιλήκους και μη, με συνεργασίες και ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Η πρόοδος των παιδιών , και η εξακρίβωση εάν το παιδί λαμβάνει ικανοποιητική εκπαίδευση μπορεί να γίνει εύκολα με ένα ραντεβού με το δάσκαλο του σχολείου της γειτονιάς.....ή σε λίγο.... της περιφέρειας. Ή με εξετάσεις στο τέλος του χρόνου, για όσους επιλέξουν να είναι εγγεγραμμένοι ως κατʼ οίκον διδασκόμενοι.

 

Αλλά και η συστηματική και καθημερινή επαφή με άλλα παιδιά είναι κάτι που εύκολα παρέχεται και πιστοποιείται.

 

Είναι πάρα πολλοί αυτοί που θα επέλεγαν την απομάκρυνση του παιδιού από το σχολείο. Όχι όμως και από τις κοινωνικές επαφές και δημιουργικές και ψυχαγωγικές συναθροίσεις. Ακόμα και αν μέσα στο σχολείο δεν μπορούσαν να έχουν επιλεκτική παρακολούθηση μαθημάτων, μόνο αυτοί που επιλέγουν το hs μπορούν να συστήσουν κοινότητες ανα περιοχή και να συνεργάζονται, πραγματοποιώντας έναν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης. Η φαντασία και οι ικανότητες κάθε γονέα ή εκπαιδευτικού που θα ήθελε να είναι μέλος μίας τέτοιας κοινότητας θα έδινε σε αυτή μία ξεχωριστή προσωπικότητα και ζωντάνια.

 

Αυτό μπορεί να γίνει και άτυπα εάν τελικά δεν γίνεται τυπικά.

Τις ώρες που δεν έχουν τα παιδιά υποχρεωτική παρουσία στο σχολείο, να λαμβάνει χώρα μία άλλου είδους εκπαίδευση, μία άλλου είδους ζωή, πέρα από αυτή που μας προτείνει το κράτος, με το ατέρμονο κυνηγητό πίσω από την ύλη η οποία δεν μπορεί να αφομοιωθεί ποτέ στην ώρα της.

"Εύχομαι στους Γερμανούς από ελληνίζοντα φαντάσματα να γίνουν Έλληνες."Φρειδερίκος Νίτσε

Δίχως Ελληνικές σπουδές, δεν υπάρχει εκπαίδευση.

Leo Tolstoy

Link to comment
Share on other sites

Θεοδώρα 3 τι κάνεις ;

ελπίζω να έισαι καλά....

μια ερώτηση σε αυτο μόνο (έτσι σαν απορία)

Όταν άνοιξα το θέμα, του είχα δώσει τον τίτλο "ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό" . Το homeschooling στην παρένθεση μπήκε από κάποιον administrator προφανώς διαβάζοντας τα μηνύματα.
δηλαδή θα μπορούσε ο τιτλος να έιναι :

ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό μόνο κατηχητικό;

ή

ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό μόνο το κρυφό σχολειό ;;;;

θέλω να πω

οτι το hs όπως εχει αναφερθει και ανταποκρίνετε κατα παραδοση και πλειοψυφια σε εντονων θρησκευτικών πεποιθήσεων οικογενειες

αυτο είναι μια παραγματικότητα

απλα εδω ο μέσος όρος των γονέων ανταποκρίνονται στο ερωτημα τελικά τι ;;;;

αν όμως το κίνητρο είναι θρησκευτική πεποίθηση αυτο σαφώς αλλαζει τα δεδόμενα

 

καλο είναι όποιος τοποθετήτειται να τοποθετείτε με ειλικρίνεια

για να ξέρουμε κι εμείς σε ποιον και γιατί τελικά μιλάμε - απαντάμε !!! !

Link to comment
Share on other sites

 

Είναι πάρα πολλοί αυτοί που θα επέλεγαν την απομάκρυνση του παιδιού από το σχολείο. Όχι όμως και από τις κοινωνικές επαφές και δημιουργικές και ψυχαγωγικές συναθροίσεις. Ακόμα και αν μέσα στο σχολείο δεν μπορούσαν να έχουν επιλεκτική παρακολούθηση μαθημάτων, μόνο αυτοί που επιλέγουν το hs μπορούν να συστήσουν κοινότητες ανα περιοχή και να συνεργάζονται, πραγματοποιώντας έναν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης. Η φαντασία και οι ικανότητες κάθε γονέα ή εκπαιδευτικού που θα ήθελε να είναι μέλος μίας τέτοιας κοινότητας θα έδινε σε αυτή μία ξεχωριστή προσωπικότητα και ζωντάνια.

Αυτό το θεωρείς εφικτό? Προϋποθέτει ότι σε κάθε περιοχή θα υπάρχουν πολλοί που θα έχουν επιλέξει homeschooling (ίσως και για τους ίδιους λόγους) πράγμα που μου φαίνεται λιγο δύσκολο...

Και επειδή δεν είμαι σίγουρη αν βρήκες τελικά άκρη, το homeschooling επιτρέπεται στην Ελλάδα? Το Υπ.Παιδείας μήπως θα μπορούσε να σου απαντήσει αν έστελνες μια επιστολή?

Link to comment
Share on other sites

Kορίτσια-μαμάδες καλησπέρα . Προσπάθησα να καταλάβω το θέμα ή ερώτηση σχετικά με το hs αλλά μπερδέυτηκα.

Κάποιες φορές μου έχει περάσει από το μυαλό αν θα μπορούσα να μην πάω το παιδί μου στο σχολείο , 1ον γιατί θεωρώ πως αν το παιδί δεν τα παίρνει είναι δύσκολο για τον δάσκαλο να δώσει προσοχή σ'αυτό - οπότε πρέπει να το ανάλαβει ο γονιός ...

2ον Δεν γνωρίζω για όσους μεναιτε στην πρωτεύουσα αλλά εδώ στην επαρχία στα δημόσια σχολεία έχουμε έντονο πρόβλημα με άσχημη συμπεριφόρα παιδιών ... κ αυτό με φοβίζει για το παιδί μου ...

Και καταλήγω : αν μπορούσα σε λιγότερο χρόνο να του παρέχω ποιοτική μαθηση και στον περισσότερο χρόνο να βρω τρόπους κοινωνικοποίησης (αθληση , χόμπι , προσκοπάκια κ.ο.κ) τότε γιατί όχι ?

Link to comment
Share on other sites

.

 

Αυτό μπορεί να γίνει και άτυπα εάν τελικά δεν γίνεται τυπικά.

Τις ώρες που δεν έχουν τα παιδιά υποχρεωτική παρουσία στο σχολείο, να λαμβάνει χώρα μία άλλου είδους εκπαίδευση, μία άλλου είδους ζωή, πέρα από αυτή που μας προτείνει το κράτος, με το ατέρμονο κυνηγητό πίσω από την ύλη η οποία δεν μπορεί να αφομοιωθεί ποτέ στην ώρα της.

 

Μου αρεσει!

p7z6p3.pngsQqep3.png
Link to comment
Share on other sites

Γιατί; Δε γίνεται ήδη... άτυπα;

 

Άλλο που πολλοί γονείς επιλέγουν τα φροντιστήρια (νομίζοντας πως παρέχουν μια τέτοια εκπαίδευση).

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Φαντασου το σκηνικο στο σπιτι το δικο σας ηή των φιλων σας Να διαβαζεις στα παιδακια ενα παραμυθι και να το δραματοποιουν μετα Αργοτερα να ζωγραφιζουν το παραμυθι

Η διαφορα ειναι στο χωρο και στην ατμοσφαιρα (πιο οικογενειακη)

Ειναι ενας τροπος να ερθουμε πιο κοντα ο ενας στον αλλον

p7z6p3.pngsQqep3.png
Link to comment
Share on other sites

...

2ον Δεν γνωρίζω για όσους μεναιτε στην πρωτεύουσα αλλά εδώ στην επαρχία στα δημόσια σχολεία έχουμε έντονο πρόβλημα με άσχημη συμπεριφόρα παιδιών ... κ αυτό με φοβίζει για το παιδί μου ...

.......

 

Εφόσον στο σχολείο υπάρχει τέτοιο θέμα, σημαίνει πως η γειτονιά έχει τέτοια παιδιά. Επομένως το παιδί θα πρέπει να αναπτύξει τρόπους να ζει μέσα στο κοινωνικό του σύνολο.

 

Αλλιώς... εθελοτυφλούμε.

 

Δε λέω πως δεν υπάρχει λόγος για ανησυχία λόγω συμπεριφορών.

Όμως αν είναι τόσο άσχημες... μήπως ας πούμε... να αλλάζατε γειτονιά, και έτσι το παιδί να έχει μια "καλύτερη γειτονιά" άρα ένα "καλύτερο" σχολείο;

 

 

 

Επίσης...

εντός της κοινωνίας μας υπάρχουν ανισότητες (εκπαιδευτικές, οικονομικές, κοινωνικές κτλ). Όσο "αναμιγνύουμε" τον πληθυσμό, τόσο λόγω των κοινωνικών επαφών, μειώνονται αυτές οι διαφορές.

 

Αν όλοι "τραβήξουμε" τα παιδιά μας σε τμήματα "elit" είτε ιδιωτικών σχολείων, είτε ομάδων hs... αυτά που θα μείνουν "έξω" θα είναι ενός συγκεκριμένου επιπέδου.

 

Αυτό σημαίνει πως....

τα παιδιά της elit... θα έρθουν κάποια στιγμή σε επαφή.... με πολύ ξένες προς αυτούς συμπεριφορές. Θα είναι δίπλα τους, στην καθημερινότητά τους, και όμως τόσο άγνωστες και ίσως τρομακτικές γι' αυτούς.

 

Από την άλλη, χάνεται η ευκαιρία για επαφή και ίσως βελτίωση της συμπεριφοράς των παιδιών με "δύσκολες" συμπεριφορές...

 

Καταδικάζουμε την κοινωνία μας στο να "σφαχτεί" στο μέλλον. Γιατί όπου υπάρχει μεγάλη ανισότητα, σίγουρα ακολουθεί αναταρραχή για "εξίσωση των διαφορών". Νόμος της φύσης!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα βρε Ράννια οι απόφοιτοι των πανεπιστημιων και πολυτεχνείων διδάσκονται τις τρέχουσες (για να μην πω προηγούμενες) τεχνολογίες και κατά συνέπεια διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο. Πχ οι γιατροί πριν 50 χρόνια τι ήξεραν από μεταμοσχεσεις? (λέω τώρα....) Ο κάθε επιστήμονας οφείλει να ενημερώνεται διαρκώς για τις εξελίξεις στον κλάδο του, δεν μπορεί να κάνει τπτ παραπάνω το πανεπιστήμιο

 

Δε μιλαω γι'αυτο. Προφανως θελω μια συγχρονη εκπαιδευση. Αλλα συγχρονη εκπαιδευση δεν ειναι για μενα -οπως κανει η Microsoft στα πανεπιστημια στα οποια ειναι χορηγος (ο,τι αυτο σημαινει....) να μαθαινει στον κοσμο τα Windows (πολυ χοντρα το λεω...). Γιατι τα Windows δεν ειναι επιστημη.

 

Επισης, το οτι ο καθε επιστημονας οφειλει να ενημερωνεται για τις εξελιξεις στον κλαδο του ειναι αυτονοητο....αλλα αυτες οι εξελιξεις δεν ειναι αυτονομες επιστημες. Επιστημη ειναι η Ιατρικη. Οι εξελιξεις ειναι .... απλα εξελιξεις!

 

Δεν ισχυριζομαι οτι αυτα γινονται μονο στο εξωτερικο. Συμβαινουν και στην Ελλαδα, ειδικα στα ΤΕΙ. Πχ....καποια στιγμη το Υπ.Παιδειας ειχε ανακοινωσει οτι θα φτιαξει ΤΕΙ καρναβαλικων εκδηλωσεων....Φυσικα, δεν εγινε ποτε λογω των αντιδρασεων. Τωρα....ποια επιστημη ειναι αυτη που πρεπει να σπουδασεις τις καρναβαλικες εκδηλωσεις....εγω δε ξερω! :rolleyes:

 

Θεοδώρα 3 τι κάνεις ;

ελπίζω να έισαι καλά....

μια ερώτηση σε αυτο μόνο (έτσι σαν απορία)

δηλαδή θα μπορούσε ο τιτλος να έιναι :

ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό μόνο κατηχητικό;

ή

ούτε δημόσιο , ούτε ιδιωτικό μόνο το κρυφό σχολειό ;;;;

θέλω να πω

οτι το hs όπως εχει αναφερθει και ανταποκρίνετε κατα παραδοση και πλειοψυφια σε εντονων θρησκευτικών πεποιθήσεων οικογενειες

αυτο είναι μια παραγματικότητα

απλα εδω ο μέσος όρος των γονέων ανταποκρίνονται στο ερωτημα τελικά τι ;;;;

αν όμως το κίνητρο είναι θρησκευτική πεποίθηση αυτο σαφώς αλλαζει τα δεδόμενα

 

καλο είναι όποιος τοποθετήτειται να τοποθετείτε με ειλικρίνεια

για να ξέρουμε κι εμείς σε ποιον και γιατί τελικά μιλάμε - απαντάμε !!! !

 

Κι εγω συμφωνω απολυτα, και η ολη φαση μου θυμιζει κατι απο AMIS (ετσι δε λεγονται?)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...