Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αγγλικά σε παιδάκι νηπιαγωγείο??


Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα την γνώμη σας στο εξής:

Η κόρη μου έχει πάει ήδη παιδικό σταθμό 3 χρόνια. Αύριο με το καλό αρχίζουμε νηπιαγωγείο. Τα 2 τελευταία χρόνια στον σταθμό έκαναν και Αγγλικά με την γνωστή μορφή τραγουδάκια, σχήματα, χρώματα κτλ.

Σκεφτόμουν λοιπόν να την γράψω σε κάποιο φροντιστήριο που κάνουν για αυτή την ηλικία 1 ώρα την εβδομάδα την εκμάθηση με τον ίδιο τρόπο (τραγουδάκια, διαδραστικά παιχνίδια κτλ) Ο σκοπός μου είναι να μην χάσει την επαφή.

Οι ώρες αυτές λοιπόν όπου και εάν ρώτησα είναι ακριβώς μετά το ολοήμερο, δηλαδή 16:15 ή 16:30 το οποίο σημαίνει ότι για 1 ημέρα την εβδομάδα από το πρωί θα γυρνάει σπίτι μετά τις 17:30

Και τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1) Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο? Μήπως την φορτώνω με πράγματα (θα ξεκινήσουμε και μπαλέτο που αγαπάει πολύ και επίσης έκανε στον σταθμό) ? Και εμείς στο σχολείο αρχίσαμε τα αγγλικά και μια χαρά τα πήγαμε.

2) Μια άποψη γνωστού ήταν ότι θα κουραστεί από τόσο νωρίς με τα Αγγλικά

3) Μια άλλη άποψη γνωστού ήταν ότι πολύ καλά κάνω και η ενασχόληση είναι ότι καλύτερο (μια που τα παιδιά γενικά είναι "σφουγγάρια" σε μάθηση).

Ποια είναι η άποψή σας??

Ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Είμαι νηπιαγωγός κ τυχαίνει να έχω δουλέψει κ σε φροντιστήριο Αγγλικών πριν διοριστώ στον κλάδο μου. Η γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ μικρή για να της προσφέρουν τα αγγλικά κάτι, ώστε να φορτωθεί με τόσο βαρύ πρόγραμμα έστω κ για μια μέρα. Απλά έρχεται σε μια πρώτη επαφή με τη γλώσσα κάτι το οποίο θα γίνει σωστά, ουσιαστικά κ συστηματικά αργότερα. Γιατί να το κάνει τώρα; Το να θυμάται κάποιες λέξεις ακουστικά ή οπτικά είναι πολύ προσωρινό κ δεν βοηθά στην πραγματική εκμάθηση.

Είναι πολύ βασικό να έχει κατακτήσει πρώτα τη βάση για την ελληνική κ γι' αυτό το καλύτερο είναι να ξεκινήσει πιο μεγάλη.

Άσχετα με το τι θα αποφασίσεις, να θυμάσαι ότι τα παιδιά στα 5 έχουν ανάγκη από πολύ παιχνίδι...:wink:

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Για τους λόγους που είπε η Μελίνα, άρχισε τα Αγγλικά πιο μετα, β ή γ δημοτικού.Μην μπερδεύεις το παιδί...άσε να ξεκινήσει πρώτα με την Ελληνική ανάγνωση και γραφή και να εξοικειωθεί και ξεκινάς Αγγλικά και ό,τι άλλο θές μετά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα την γνώμη σας στο εξής:

Η κόρη μου έχει πάει ήδη παιδικό σταθμό 3 χρόνια. Αύριο με το καλό αρχίζουμε νηπιαγωγείο. Τα 2 τελευταία χρόνια στον σταθμό έκαναν και Αγγλικά με την γνωστή μορφή τραγουδάκια, σχήματα, χρώματα κτλ.

Σκεφτόμουν λοιπόν να την γράψω σε κάποιο φροντιστήριο που κάνουν για αυτή την ηλικία 1 ώρα την εβδομάδα την εκμάθηση με τον ίδιο τρόπο (τραγουδάκια, διαδραστικά παιχνίδια κτλ) Ο σκοπός μου είναι να μην χάσει την επαφή.

Οι ώρες αυτές λοιπόν όπου και εάν ρώτησα είναι ακριβώς μετά το ολοήμερο, δηλαδή 16:15 ή 16:30 το οποίο σημαίνει ότι για 1 ημέρα την εβδομάδα από το πρωί θα γυρνάει σπίτι μετά τις 17:30

Και τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1) Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο? Μήπως την φορτώνω με πράγματα (θα ξεκινήσουμε και μπαλέτο που αγαπάει πολύ και επίσης έκανε στον σταθμό) ? Και εμείς στο σχολείο αρχίσαμε τα αγγλικά και μια χαρά τα πήγαμε.

2) Μια άποψη γνωστού ήταν ότι θα κουραστεί από τόσο νωρίς με τα Αγγλικά

3) Μια άλλη άποψη γνωστού ήταν ότι πολύ καλά κάνω και η ενασχόληση είναι ότι καλύτερο (μια που τα παιδιά γενικά είναι "σφουγγάρια" σε μάθηση).

Ποια είναι η άποψή σας??

Ευχαριστώ!!!

 

 

Ως καθηγητρια αγγλικων έχω να σου πω να μην το πολυβιαστεις το θεμα. Την ιδια αποδοση θα εχει ακομα και αν αρχισει στην τριτη δημοτικου ή στη δευτερα. Γενικα ειμαι λιγο επιφυλακτικη με αυτο που λεγεται "πρωιμη εκμαθηση" αφου το παιδι σε αυτη την ηλικια δεν θα μαθει φυσικα κανονες γραμματικης και συντακτικου, παρα μονο απλες λεξουλες και οδηγιες κατι που ουτως η αλλως θα το κανει μεσα σε 1 μηνα το πολυ αν αρχισει στην β' δημοτικου για παραδειγμα. Υπαρχουν αυτοι που υποστηριζουν οτι αρχιζοντας το παιδι νωρις αγγλικα ή άλλη γλωσσα θα γινει διγλωσσο κλπ. Δυστυχως αυτο δεν γινεται με 1-2 ωρες την εβδομαδα. Το παιδι πρεπει να εκτιθεται συνεχως στην ξενη γλωσσα αλλά και παλι σε αυτην την ηλικια μπερδευονται αρκετα και αργουν να κατανοήσουν τη λειτουργια των 2 γλωσσων και αργουν να μιλησουν ή δεν τις μιλουν σωστα (οπως τουλαχιστον φανταζονται οι μεγαλοι). Γνωμη μου ειναι να αφησεις το παιδακι να χαρει την ηλικια του και θα τα μαθει μια χαρα

καλη σχολικη χρονια!!

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας melina + marynip!!

Μάλλον προς τα εκεί οδεύει η απόφασή μου, δηλαδή να μην την αρχίσω φέτος αλλά να περιμένουμε, Έτσι και αλλιώς θα πηγαίνει και ολοήμερο οπότε η μέρα της θα είναι φορτωμένη αρκετά. Και πάνω από όλα όπως είπατε το παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ως καθηγητρια αγγλικων έχω να σου πω να μην το πολυβιαστεις το θεμα. Την ιδια αποδοση θα εχει ακομα και αν αρχισει στην τριτη δημοτικου ή στη δευτερα. Γενικα ειμαι λιγο επιφυλακτικη με αυτο που λεγεται "πρωιμη εκμαθηση" αφου το παιδι σε αυτη την ηλικια δεν θα μαθει φυσικα κανονες γραμματικης και συντακτικου, παρα μονο απλες λεξουλες και οδηγιες κατι που ουτως η αλλως θα το κανει μεσα σε 1 μηνα το πολυ αν αρχισει στην β' δημοτικου για παραδειγμα. Υπαρχουν αυτοι που υποστηριζουν οτι αρχιζοντας το παιδι νωρις αγγλικα ή άλλη γλωσσα θα γινει διγλωσσο κλπ. Δυστυχως αυτο δεν γινεται με 1-2 ωρες την εβδομαδα. Το παιδι πρεπει να εκτιθεται συνεχως στην ξενη γλωσσα αλλά και παλι σε αυτην την ηλικια μπερδευονται αρκετα και αργουν να κατανοήσουν τη λειτουργια των 2 γλωσσων και αργουν να μιλησουν ή δεν τις μιλουν σωστα (οπως τουλαχιστον φανταζονται οι μεγαλοι). Γνωμη μου ειναι να αφησεις το παιδακι να χαρει την ηλικια του και θα τα μαθει μια χαρα

καλη σχολικη χρονια!!

 

Σε ευχαριστώ πολύ.

Όπως έγραψα και πριν λίγα λεπτά μάλλον αυτό θα κάνω τελικά.

Είναι πολύ σημαντικό αυτό που είπες "να χαρεί την ηλικία του....."

Link to comment
Share on other sites

και εγώ συμφωνώ αλλά με προβληματίζει το γεγονός ότι έχουν μπει τα αγγλικά υποχρεωτικά από την α' δημοτικού!

¨

Είναι σίγουρο αυτό culte? Στον αγιασμό σήμερα το πρωί μου έλεγαν ότι στο σχολείο μας αρχίζουν από την Γ' δημοτικού.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εδώ εμείς δεν έχουμε γίνει εξαθέσιο ακόμα (σε βόρειο προάστειο της Αττικής)!!!

οπότε προφανώς ισχύει η Γ'δημοτικού για εμάς

σε ευχαριστώ πάντως culte

Link to comment
Share on other sites

Και να μην ξεχναμε : το νηπειαγωγειο εχει υποχρεωτικο προγραμμα γλωσσας και αριθμητικης (γινεται η προκατακτικη δουλεια που γινοταν παλια στους πρωτους μηνες της α΄δημοτικου)

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι πολύ θετικό

να σε ρωτήσω όμως κάτι?

στο νηπιαγωγείο μας είναι 20 παιδάκια, εκ των οποίων τα 8 μόλις νήπιο και τα υπόλοιπα προνήπιο (το έμαθα μόλις σήμερα αυτό)

γίνεται η ίδια δουλειά ? μήπως λόγω προνηπίου δεν κάνουν αυτά που αναγράφεις ώστε να μπορούν όλα τα παιδάκια να παρακολουθούν ή ανεξάρτητα με αυτό γίνεται η δουλειά?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι αυτό που κάναν στον παιδικό σας ήταν πολύ καλό.

Τα παιδιά που μαθαίνουν γλώσσες πολύ μικρά έχουν την ευκαιρία να μάθουν μια γλώσσα με φυσικό τρόπο (όπως μαθαίνουν την μητρική δηλαδή πρώτα μαθαίνουν την γλώσα εμπειρικά και μετά μαθαίνουν τους κανόνες της γραμματικής)

Οι ειδικοί λένε ότι όσο το νωρίτερο μάθεις μια γλώσσα τόσο το καλύτερο όχι μόνο γιατί μπορεί να την μάθεις καλύτερα αλλά επειδή έχουν βρεί ότι βοηθά στην γνωσιακή ανάπτυξη των παιδιών. Σου στέλλω μερικά site:

 

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9374

 

http://www.actfl.org/i4a/pages/index.cfm?pageid=4724

http://www.actfl.org/i4a/pages/index.cfm?pageid=4524

http://www.childhoodaffirmations.com/general/child/5-6/language-1.html

 

 

 

 

 

 

 

Καλησπέρα σας!

Θα ήθελα την γνώμη σας στο εξής:

Η κόρη μου έχει πάει ήδη παιδικό σταθμό 3 χρόνια. Αύριο με το καλό αρχίζουμε νηπιαγωγείο. Τα 2 τελευταία χρόνια στον σταθμό έκαναν και Αγγλικά με την γνωστή μορφή τραγουδάκια, σχήματα, χρώματα κτλ.

Σκεφτόμουν λοιπόν να την γράψω σε κάποιο φροντιστήριο που κάνουν για αυτή την ηλικία 1 ώρα την εβδομάδα την εκμάθηση με τον ίδιο τρόπο (τραγουδάκια, διαδραστικά παιχνίδια κτλ) Ο σκοπός μου είναι να μην χάσει την επαφή.

Οι ώρες αυτές λοιπόν όπου και εάν ρώτησα είναι ακριβώς μετά το ολοήμερο, δηλαδή 16:15 ή 16:30 το οποίο σημαίνει ότι για 1 ημέρα την εβδομάδα από το πρωί θα γυρνάει σπίτι μετά τις 17:30

Και τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:

1) Πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο? Μήπως την φορτώνω με πράγματα (θα ξεκινήσουμε και μπαλέτο που αγαπάει πολύ και επίσης έκανε στον σταθμό) ? Και εμείς στο σχολείο αρχίσαμε τα αγγλικά και μια χαρά τα πήγαμε.

2) Μια άποψη γνωστού ήταν ότι θα κουραστεί από τόσο νωρίς με τα Αγγλικά

3) Μια άλλη άποψη γνωστού ήταν ότι πολύ καλά κάνω και η ενασχόληση είναι ότι καλύτερο (μια που τα παιδιά γενικά είναι "σφουγγάρια" σε μάθηση).

Ποια είναι η άποψή σας??

Ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Το μεγάλο μου παιδάκι είναι 4+. Βρήκα μία αγγλόφωνη babysitter και έρχεται μία φορά την εβδομάδα και παίζουν. Χωρίς καμία προσδοκία από την πλευρά μου, μόνο για την εξοικείωση με τη γλώσσα. περνάει πολύ καλά και σίγουρα δεν κουράζεται καθόλου, γιατί τη ζητάει. Φροντιστήριο δεν θα τον έστελνα και, αν μπορώ, δεν θα τον στείλω ποτέ. Νομίζω ότι τις ξένες γλώσσες πρέπει το παιδί να τις μαθαίνει βιωματικά. Θα κρατήσω την κοπελιά αυτή όλο το δημοτικό (γραφή και ανάγνωση θα μάθει στο σχολείο, δεν μπορεί, κάτι θα μάθει), ίσως λίγο περισσότερο από 2 ώρες, και μετά θα επιδιώξω να πηγαίνουν τα καλοκαίρια μία- δύο εβδομάδες στο εξωτερικό. Νομίζω ότι και οικονομικότερα θα μου έρθει και το παιδί θα αγαπήσει τη γλώσσα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ πάλι σαν καθηγήτρια Αγγλικών θα σε προέτρεπα να το δοκιμάσεις, τι πρόγραμμα είναι μελετημένο για παιδια αυτής της ηλικίας και σίγουρα δεν θα πέσει "βαρύ" στο παιδί!! Το θα "κουραστεί" δεν το πολυκατάλαβα!! Παιχνίδι θα είναι και αν κάνεις μια αναζήτηση στο google θα δεις ότι έξω είναι πολύ συνηθισμένη η "πρώιμη εκμάθηση" αγγλικών. Εαν δεις ότι το παιδί κουράζεται πολύ ή αργότερα παρατηρηθούν διάφορες "δυσκολίες", το σταματας. Δυστυχώς οι απαιτήσεις πλεον σε όλα τα επίπεδα εκμάθησης είναι μεγάλες γι'αυτό η Γ' δημοτικού σιγά σιγά γίνεται Α' δημοτικού. Εκμεταλλευόμαστε τη διάθεση του παιδιου για παιχνίδι και ταυτόχρονα του μαθαίνουμε και πράγματα.

Εγώ κάνω στον ανιψιό μου από 3ετών και φέτος θα αρχίσω και την ανιψιά μου στα 4. Και πέρσι είχα δύο τμήματα με παιδάκι 4-5 ετων και τα πήγαιναν θαυμάσια. Ένα παιδάκι θυμάμαι μόνο σταμάτησε αλλά διαγνώσαμε άλλου είδους "πρόβλημα".

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!

Τελικά είπα να δω πως θα τα πάει με το σχολείο και το ολοήμερο και σε καμιά 20αριά μέρες να αποφασίσω. Ετσι και αλλιώς Οκτώβριο αρχίζουν τα περισσότερα, δεν νομίζω να μην μας πάρουν πια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έχω πάει σε 2 αλυσίδες που το διαφημίζουν αυτό και μάλιστα 1 από τις 2 με κέντρισε γιατί το έκανε με πολύ παιχνίδι. Θα δούμε εν καιρώ τελικά τί θα κάνουμε.

 

Φιλιά και από εμένα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Ο Φραντσέσκο πηγαίνει αγγλικά από το προνήπιο, μία ώρα την εβδομάδα, μόνο παιχνίδι, όχι γράψιμο και αλλαγή δραστηριότητας κάθε 5-7 λεπτά. Περιμένει πώς και πώς να έρθει εκείνη η Τετάρτη στις 7 να πάει αγγλικά. Το διασκεδάζει πάρα πολύ. Δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην το κάνει. Είναι ήδη δίγλωσσος λόγω μπαμπά (ιταλός) και δεν τον "ξενίζει" μία άλλη γλώσσα. Και να μην ήταν όμως, πάλι θα τον έστελνα αν έβλεπα ότι τον ενθουσίαζε. Όσο για την κούραση... ειλικρινά μου φαίνεται πιο κουρασμένος πριν, παρά μετά το μάθημα!

wjhKp3.png

c5dop3.png

Link to comment
Share on other sites

Είμαι νηπιαγωγός κ τυχαίνει να έχω δουλέψει κ σε φροντιστήριο Αγγλικών πριν διοριστώ στον κλάδο μου. Η γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ μικρή για να της προσφέρουν τα αγγλικά κάτι, ώστε να φορτωθεί με τόσο βαρύ πρόγραμμα έστω κ για μια μέρα. Απλά έρχεται σε μια πρώτη επαφή με τη γλώσσα κάτι το οποίο θα γίνει σωστά, ουσιαστικά κ συστηματικά αργότερα. Γιατί να το κάνει τώρα; Το να θυμάται κάποιες λέξεις ακουστικά ή οπτικά είναι πολύ προσωρινό κ δεν βοηθά στην πραγματική εκμάθηση.

Είναι πολύ βασικό να έχει κατακτήσει πρώτα τη βάση για την ελληνική κ γι' αυτό το καλύτερο είναι να ξεκινήσει πιο μεγάλη.

Άσχετα με το τι θα αποφασίσεις, να θυμάσαι ότι τα παιδιά στα 5 έχουν ανάγκη από πολύ παιχνίδι...:wink:

είμαι καθηγήτρια αγγλικών και συμφωνώ απόλυτα!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω κι εγω...ειναι πολυ νωρις,δεν χρειαζεται απο τωρα το παιδι να εκτεθει σε "μαθημα σε ταξη".Αλλωστε φανταζομαι οτι τραγουδακια,λεξουλες κλπ μπορεις να του τα ξεκινησεις κι εσυ με τα αναλογα βιβλια και cd.

Εγω τουλαχιστον στην κορη μου οταν ερθει η ωρα δεν θα βιαστω να την εισαγω στην ξενη γλωσσα πριν την Γ Δημοτικου.Μεχρι τοτε...στο χαλαρο.

Aαααα,και παρα πολυ καλη ιδεα αυτη που ειπε μια κοπελα παραπανω και εννοειται ειναι στα σχεδια μου.

Κοπελα,native speaker που να ασχολειται μαζι της και να μιλανε,να κανουν προφορικα που λεμε...Τα υπολοιπα,γραμματικη,συνταξη κλπ μαζι μου!

Link to comment
Share on other sites

η επιλογή της αγγλόφωνης νταντάς είναι άλλη περίπτωση από αυτή του φροντιστηρίου. μήπως ξεχνάμε ότι όταν λέμε "φυσική εκμαθηση γλώσσας" εννοούμε η καθημερινή έκθεση σε αυτή για επικοινωνιακούς σκοπούς? ένα παιδί δίγλωσσο είναι όταν έχει 2 μητρικές γλώσσες όχι όταν μαθαίνει μια 2η γλώσσα πολύ νωρίς. άσε που μετά το νηπιαγωγείο το παιδί θα είναι ήδη πολύ κουρασμένο και πολύ πιθανό να σου κοιμηθεί πριν φτάσει στο φροντιστήριο. αν θες να διατηρήσει την επαφή γιατί δνε της παιρνεις τίποτα τραγουδάκια στα αγγλικά?

vyLxp3.pngG7Azp3.png

Link to comment
Share on other sites

Στελνω κι εγω την κορη μου σε ενα τετοιο τμημα...Δεν δειχνει να μαθαινει κατι, αλλα και μονο που ερχεται σε επαφη εστω και για τοσο λιγο, ειναι καλο.Κι επιπλεον κανει κατι που ειναι ξεσκασμα για αυτην (εδω που μενω δεν εχουμε πολλες επιλογες για την ηλικια της-ή κανα μπαλετο ή αγγλικα.Το μπαλετο δεν το συμπαθω ουτε εγω ουτε εκεινη οποτε...).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι αυτό που κάναν στον παιδικό σας ήταν πολύ καλό.

Τα παιδιά που μαθαίνουν γλώσσες πολύ μικρά έχουν την ευκαιρία να μάθουν μια γλώσσα με φυσικό τρόπο (όπως μαθαίνουν την μητρική δηλαδή πρώτα μαθαίνουν την γλώσα εμπειρικά και μετά μαθαίνουν τους κανόνες της γραμματικής)

Οι ειδικοί λένε ότι όσο το νωρίτερο μάθεις μια γλώσσα τόσο το καλύτερο όχι μόνο γιατί μπορεί να την μάθεις καλύτερα αλλά επειδή έχουν βρεί ότι βοηθά στην γνωσιακή ανάπτυξη των παιδιών. Σου στέλλω μερικά site:

 

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9374

 

http://www.actfl.org/i4a/pages/index.cfm?pageid=4724

http://www.actfl.org/i4a/pages/index.cfm?pageid=4524

http://www.childhoodaffirmations.com/general/child/5-6/language-1.html

 

Όσα αναφέρεις ισχύουν απ' όσο ξέρω για παιδιά με δίγλωσσους γονείς που κατακτούν από πολύ μικρά και τις 2 γλώσσες.

Διάβασα και τις σελίδες που παραθέτεις και μάλλον το ίδιο υποστηρίζουν ( αν κ ομολογώ δεν τις διάβασα εξονυχιστικά)

Αν κατάλαβα σωστά υποστηρίζεται ότι είναι θετική η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε μικρή ηλικία γενικά κ όχι συγκεκριμένα στα 4 ή 5. π.χ Although people can learn languages at any age, some studies suggest that children who learn a language before adolescence are more likely than older learners to attain native-like pronunciation...

 

Σε άλλο σημείο που αναφέρεται σε ηλικία τριών ή ενός έτους μιλά για παιδιά που μαθαίνουν τη γλώσσα από δίγλωσσους γονείς γιατί αν παρατηρήσεις μιλά για κατοχή της γλώσσας και για την επίδρασή της στον εγκέφαλο. Δεν αναφέρεται όμως σε ένα παιδί που κάνει μάθημα σε ηλικία ενός ή 3 αλλά σε παιδί που καθημερινά του μιλάνε κ με τις 2 γλώσσες.

Some of this research has analyzed the effect of language acquisition on the brain. The results of these studies have generated media interest in how early learning experiences — including first and second language acquisition — promote cognitive development. Newsweek magazine, for example, devoted a special edition to the critical first three years of a child's life and indicated that there is a window of opportunity for second language learning that begins when a child is one year of age (Lach, 1997).

Μιλά δηλαδή για την ευκαιρία που έχει ένα παιδί να μάθει κ τις 2 γλώσσες σε αυτές τις μικρές ηλικίες γιατί ο εγκέφαλος είναι "ανοιχτός", όχι όμως μαθαίνοντας τραγουδάκια κ λεξούλες αλλά όπως μαθαίνει κ την πρώτη γλώσσα με καθημερινή επικοινωνία.

 

Και εδώ νομίζω το λέει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για δίγλωσσα παιδιά..

 

Research conducted in Canada with young children shows that those who are bilingual develop the concept of â?œobject permanenceâ? at an earlier age. Bilingual students learn sooner that an object remains the same, even though the object has a different name in another language.

 

Δεν είμαι γλωσσολόγος για να μιλάω με σιγουριά αλλά έτσι έχω καταλάβει όποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας με διορθώσει.

Κι εσύ jannis αν παρέλειψα κάτι σημαντικό απ' τα ενδιαφέροντα άρθρα.

 

Όσο για το υπουργείο εκεί διατηρώ πάρα πολύ μεγάλες επιφυλάξεις....για το αν πράττει με βάση το συμφέρον του μαθητή εννοώ, εισάγοντας σε τόσο μικρή ηλικία τα αγγλικά...

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...