Recommended Posts

    Θέλησα να μοιραστώ το θέμα μου, διότι το σκέφτομαι πάλι συνεχώς τις τελευταίες μέρες και έχω πελαγώσει αρκετά. Κάθε σχόλιο/ συμβουλή καλοδεχούμενη.

    Όταν γεννήθηκε ο μικρός μου, τον  του , μία από τις πιο γνωστές ασφαλιστικές εταιρίες, ( με την οποία έχει ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας και ο σύζυγος) μας έκανε δώρο όσο ήμασταν στο μαιευτήριο ένα χρόνο νοσοκομειακή κάλυψη . Λίγο πριν το πέρας του συμβολαίου αυτού, επικοινώνησα με τον ασφαλιστή του άντρα μου, με τον οποίο ούτως ή άλλως μιλούσαμε τακτικά, ούτως ώστε να το ανανεώσουμε. Συναντηθήκαμε λοιπόν και υπογράψαμε ένα νέο συμβόλαιο, πιο πλούσιο και πιο ακριβό, ως συνέχεια του προηγούμενου συμβολαίου, λέγοντας φυσικά τα γνωστά "αχρείαστο να είναι". Την επόμενη μέρα , Σάββατο απόγευμα, το παιδί παρουσίασε εντελώς ξαφνικά,  επεισόδιο παρατεταμένο (όπως χαρακτηρίστηκε) απύρετων σπασμών , με δυσκολία στην αναπνοή και απώλεια συνείδησης. Πήγαμε λοιπόν τον ενός έτους τότε γιό μου στα επείγοντα περιστατικά του    . Πολύ λίγο αργότερα, μας πληροφόρησαν ότι κάνουν ότι μπορούν, αλλά δεν γνωρίζουν αν το παιδί θα τα καταφέρει, διότι μετά την χορήγηση διαζεπάμης, το παιδί έκανε απανωτά περιστατικά, ότι αναπνέει με μεγάλη δυσκολία και ότι θα μεταφερθεί στην εντατική όπου θα διασωληνωθεί.  Ευτυχώς λίγο μετά το παιδί ανέκτησε την αναπνοή του, οπότε δεν χρειάστηκε διασωλήνωση, διανυκτέρευσε όμως μια ημέρα στην εντατική και άλλες 4 μέρες σε δωμάτιο. Όταν ανέκτησε το παιδί την αναπνοή του, κάλεσα τον ασφαλιστή και ήρθε και μας βρήκε στο νοσοκομείο, όπου έμεινε για ώρες, προσφέροντας μας την στήριξη του και την διαβεβαίωση κάλυψης της νοσηλείας. Κατά την διάρκεια της νοσηλείας του το παιδί έκανε κυριολεκτικά ότι εξέταση υπάρχει ( για ιούς, εγκεφαλίτιδα, μηνιγγίτιδα, εγκεφαλογράφημα, μαγνητική εγκεφάλου κτλ. Βγήκαν όλες ππεντακάθαρες. Ο νευρολόγος και η παιδίατρος μας (εργάζεται στο    και την είχαμε συνεχώς δίπλα μας), μας μίλησαν για μεμονωμένο περιστατικό, που συμβαίνει συχνά στα βρέφη/νήπια. Προσωπικά πιστεύω προκλήθηκε από εμβόλιο που κάναμε μια βδομάδα νωρίτερα. Στο δια ταύτα. Περνάνε 3 μήνες και μου έρχεται μήνυμα από το    ότι χρωστάμε 4.500 χιλιάδες ευρώ στο . Σοκ. Παίρνω τον ασφαλιστή, δεν ξέρει τίποτα. Με παίρνει λίγο αργότερα και μου λέει δεν είχα καταλάβει ότι το παιδί έπαθε κρίση επιληψίας(!! ) και το παλιό συμβόλαιο δεν σε καλύπτει για κρίσεις επιληψίας! Αφού "σφαχτήκαμε" του λέω έχετε κάνει λάθος, δες τι θα κάνεις. Στέλνω λοιπόν (έπειτα από δική του υπόδειξη), μια επιστολή στο τμήμα των παραπόνων, όπου επισυνάπτω το σημείωμα εξόδου των γιατρών καθώς και όλες τις εξετάσεις που αποδεικνύουν ότι το παιδί δεν είναι επιληπτικό. Μετά από 40 μέρες απάντησαν ότι εμμένουν στην αρχική τους απόφαση. Έπειτα από πολλούς καυγάδες με τον ασφαλιστή , συναντάει τον διευθυντή του, και μου λέει ότι εγώ δεν έχω όλο τον φάκελο και ότι εκείνοι έχουν στα χέρια τους έγγραφο που λέει ότι το παιδί έπαθε κρίση επιληψίας. Πηγαίνω στο   , εξηγώ την κατάσταση και ζητάω ολόκληρο τον φάκελο του παιδιού. Τον "ξεσκονίσαμε " μαζί με την γιατρό μου, πουθενά δεν υπάρχει τέτοιο έγγραφο. Στο μεταξύ στέλνω e-mail, παίρνω τηλεφωνα για να βρώ κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω , με αγνοούν εντελώς! Τον Ιούλιο στέλνω εξώδικο! Δεν απάντησαν ποτέ! Στο μεταξύ τα τσούγγρισα και με την δικηγόρο γιατί μου έλεγε θα τους παίρνω μέχρι να απαντήσουν και τελικά πήρε τα 350 για το εξώδικο και δεν ασχολήθηκε ξανά. Το χρέος στο νοσοκομείο υπάρχει ακόμη και περιμένω πότε θα μου κάνουν αγωγή. Από την άλλη σκέφτομαι μήπως κάνω εγώ πρώτη (όπου θα ζητήσω πολλά χρήματα για ψυχική οδύνη και στιγματισμό του παιδιού κτλ), αλλά σκέφτομαι τα έξοδα και δεν ξέρω τι είναι καλύτερο, να περιμένω, ή να προχωρήσω. Στο μεταξύ αναγκάστηκα να ανανεώσω το συμβόλαιο μου στην συγκεκριμένη εταιρία, διότι οι άλλες λόγω του περιστατικού, μου αφαιρούσαν τα επείγοντα

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Σε καταλαβαίνω απόλυτα.

    Εμένα ο γιος μου έπαθε περίσφιξη βουβωνοκήλης ενώ ήταν ασφαλισμένος σε γνωστή εταιρεία, κάναμε εισαγωγή, κάναμε χειρουργείο και κατά την έξοδο από το νοσοκομείο μαθαίνω πως η ασφαλιστική δεν καλύπτει τίποτα καθώς υπάρχει εξαίρεση στο συμβόλαιο για κρυψορχία , στέλνει ο χειρούργος χαρτί που διαβεβαιώνει πως η περίσφιξη δεν έχει σχέση με την κρυψορχία, πως το παιδί δεν έχει κρυψορχία και όλα τα συναφή φυσικά και η ασφαλιστική δεν δέχθηκε τίποτα, ε πλήρωσα στο νοσοκομείο 4000 ευρώ και άφησα το θέμα εκεί. Δεν είχα αντοχή να το τραβήξω αν και πιστεύω πως αν το τραβούσα θα με δικαίωνε το δικαστήριο καθώς ο γιατρός ήταν εκείνος που εμένε πως η αιτιολογία απόρριψης του αιτήματος μας είναι άστοχη και ιατρικά άκυρη. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να το τραβήξεις, άλλαξε εταιρεία, κάνε μεταφορά συμβολαίου. Για εσένα τα δικαστήρια και οι αγωγές θα είναι χρόνος και χρήμα ενώ για εκείνους είναι κάτι που κάνουν κάθε μέρα.

    Δυστυχώς όλα είναι καλά μέχρι να τους χρειαστείς.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καταρχάς πάλι καλά που πήγαν όλα καλά με το παιδάκι σου, περαστικά και να μην χρειαστεί να ξαναπεράσετε πόρτα γιατρού!

    Επειδή και εμείς έχουμε ιδιωτική ασφάλιση, έχω την εξής απορία: όταν μπήκατε στο  δεν σας ρώτησαν πως θα πληρώσετε? αυτά τα κάνουν πρώτα πρώτα! σε ρωτάνε αν έχεις ασφάλεια κλπ και μάλιστα επικοινωνεί το ίδιο το νοσοκομείο με την ασφαλιστική να δούν αν είναι σε ισχύ το συμβόλαιο κλπ.

    Δηλαδή δεν φεύγεις από εκεί μέσα αν δεν έχει τακτοποιηθεί το οικονομικό.

    Εάν η ασφαλιστική δέχτηκε να πληρώσει το νοσοκομείο πρέπει να κινηθείς κατά της Ασφαλιστικής.. σίγουρα ένας δικηγόρος θα σε κατευθύνει καλύτερα, δες μήπως μπορείς να κάνεις τίποτε και μέσω των κάτωθι

     

    "Για θέματα που αφορούν όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, στην Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καταρχάς πάλι καλά που πήγαν όλα καλά με το παιδάκι σου, περαστικά και να μην χρειαστεί να ξαναπεράσετε πόρτα γιατρού!

    Επειδή και εμείς έχουμε ιδιωτική ασφάλιση, έχω την εξής απορία: όταν μπήκατε στο  δεν σας ρώτησαν πως θα πληρώσετε? αυτά τα κάνουν πρώτα πρώτα! σε ρωτάνε αν έχεις ασφάλεια κλπ και μάλιστα επικοινωνεί το ίδιο το νοσοκομείο με την ασφαλιστική να δούν αν είναι σε ισχύ το συμβόλαιο κλπ.

    Δηλαδή δεν φεύγεις από εκεί μέσα αν δεν έχει τακτοποιηθεί το οικονομικό.

    Εάν η ασφαλιστική δέχτηκε να πληρώσει το νοσοκομείο πρέπει να κινηθείς κατά της Ασφαλιστικής.. σίγουρα ένας δικηγόρος θα σε κατευθύνει καλύτερα, δες μήπως μπορείς να κάνεις τίποτε και μέσω των κάτωθι:

    "Για θέματα που αφορούν όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, στην Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

    • Μου αρέσει 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 14/2/2020 at 3:32 ΜΜ, kotsifikos είπε:

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα.

    Εμένα ο γιος μου έπαθε περίσφιξη βουβωνοκήλης ενώ ήταν ασφαλισμένος σε γνωστή εταιρεία, κάναμε εισαγωγή, κάναμε χειρουργείο και κατά την έξοδο από το νοσοκομείο μαθαίνω πως η ασφαλιστική δεν καλύπτει τίποτα καθώς υπάρχει εξαίρεση στο συμβόλαιο για κρυψορχία , στέλνει ο χειρούργος χαρτί που διαβεβαιώνει πως η περίσφιξη δεν έχει σχέση με την κρυψορχία, πως το παιδί δεν έχει κρυψορχία και όλα τα συναφή φυσικά και η ασφαλιστική δεν δέχθηκε τίποτα, ε πλήρωσα στο νοσοκομείο 4000 ευρώ και άφησα το θέμα εκεί. Δεν είχα αντοχή να το τραβήξω αν και πιστεύω πως αν το τραβούσα θα με δικαίωνε το δικαστήριο καθώς ο γιατρός ήταν εκείνος που εμένε πως η αιτιολογία απόρριψης του αιτήματος μας είναι άστοχη και ιατρικά άκυρη. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να το τραβήξεις, άλλαξε εταιρεία, κάνε μεταφορά συμβολαίου. Για εσένα τα δικαστήρια και οι αγωγές θα είναι χρόνος και χρήμα ενώ για εκείνους είναι κάτι που κάνουν κάθε μέρα.

    Δυστυχώς όλα είναι καλά μέχρι να τους χρειαστείς.

    Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει έτσι. Να πληρώσω εγώ το νοσοκομείο, αποκλείεται. Εκεί ποντάρει η ασφαλιστική. Ότι θα κάνω ότι και σύ (sorry ε). Γι' αυτό τα κάνουν. Την δίκη δεν την κερδίζουν με τίποτα. Και μετά είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν και τα δικαστικά μου έξοδα.

    On 14/2/2020 at 3:40 ΜΜ, elenip είπε:

    Καταρχάς πάλι καλά που πήγαν όλα καλά με το παιδάκι σου, περαστικά και να μην χρειαστεί να ξαναπεράσετε πόρτα γιατρού!

     

    Επειδή και εμείς έχουμε ιδιωτική ασφάλιση, έχω την εξής απορία: όταν μπήκατε στοδεν σας ρώτησαν πως θα πληρώσετε? αυτά τα κάνουν πρώτα πρώτα! σε ρωτάνε αν έχεις ασφάλεια κλπ και μάλιστα επικοινωνεί το ίδιο το νοσοκομείο με την ασφαλιστική να δούν αν είναι σε ισχύ το συμβόλαιο κλπ.

     

    Δηλαδή δεν φεύγεις από εκεί μέσα αν δεν έχει τακτοποιηθεί το οικονομικό.

     

    Εάν η ασφαλιστική δέχτηκε να πληρώσει το νοσοκομείο πρέπει να κινηθείς κατά της Ασφαλιστικής.. σίγουρα ένας δικηγόρος θα σε κατευθύνει καλύτερα, δες μήπως μπορείς να κάνεις τίποτε και μέσω των κάτωθι:

     

    "Για θέματα που αφορούν όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, στην Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

     

    Φυσικά και ρωτάνε. Όμως η ασφαλιστική έχει προφανώς δικαίωμα στο τέλος να αρνηθεί με κάποιο πρόσχημα. Παράδειγμα, πρίν από χρόνια, έκανα χειρουργείο αφαίρεσης κύστης, ρομποτικά , στην Ευρωκλινική. Είχα το οκ από την ασφαλιστική μου. Στο τέλος όμως αρνήθηκαν να πληρώσουν (10.000 ευρώ!), γιατί την είχα λέει εκ γενετής!!! Φυσικά τους πήρε και τους σήκωσε και τελικά πλήρωσαν πριν φτάσουμε σε δικαστική διαμάχη.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Just now, Yovanna said:

    μα στο τέλος να αρνηθεί με κάποιο πρόσχημα. Παράδειγμα, πρίν από χρόνια, έκανα χειρουργείο αφαίρεσης κύστης, ρομποτικά , στην Ευρωκλινική. Είχα το οκ από την ασφαλιστική μου. Στο τέλος όμως αρνήθηκαν να πληρώσουν (10.000 ευρώ!), γιατί την είχα λέει εκ γενετής!!! Φυσικά τους πήρε και τους σήκωσε και τελικά πλήρωσαν πριν φτάσουμε σε δικαστική διαμάχη.

     

    Σε τέτοια ποσά νομίζω ότι είναι τακτική τους να προχωράνε σε απορρίψεις ώστες να τους τρέξει ο άλλος και να πληρώσουν μετά!!

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Παντως και εγω οταν χρειαστηκε να κανω τεστ στεπτοκοκκου για το μικρο λογω υψηλου πυρετού πηρα τηλεφωνο στην ασφαλιστικη και ζητησα συνεργαζομενο νοσοκομειο.ειπαν ταχα οτι ειχαν ανοιξει καρτελα και με περιμενουν στα επειγοντα.Καρτελα δεν ειχε ανοιξει και τελικα το τεστ στεπτοκοκκου δεν καλυπτοταν απο την ασφαλιστικη.Αν και ειχαν πει στο τηλεφωνο οτι καλυπτονται εξετάσεις μεχρι 500 ευρω.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, elenip said:

     

    Σε τέτοια ποσά νομίζω ότι είναι τακτική τους να προχωράνε σε απορρίψεις ώστες να τους τρέξει ο άλλος και να πληρώσουν μετά!!

    Μα σε πολλούς θα περάσει αυτό! Σου λέει ας πάρουμε την αγωγή στα χέρια μας και τότε βλέπουμε. Μου έχουν πεί άνθρωποι του χώρου ότι οι ασφαλιστικές δεν θέλουν να έχουν πολλές υποθέσεις στο δικαστήριο. Πόσο μάλλον υποθέσεις "χαμένες"

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πωπω κοπέλα μου έπαθα σοκ με αυτό που περασατε, ευτυχως ήταν μεμονωμένο περιστατικό με τον μικρο, να είναι πάντα γερό 

    Ξερω οτι ειναι έξοδα κ διαδικασία αλλά εγώ στη θέση σου θα το κυνηγούσα, πάνε σε άλλον δικηγόρο κ θα σε κατευθυνει

    Επισης θα αλλαζα εταιρία, αναγκαστικα

    • Ευχαριστώ! 1

    z05y1ebwohf5jra3.pngkk3v7ypa2n0kj0uy.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, vicky86 said:

    Πωπω κοπέλα μου έπαθα σοκ με αυτό που περασατε, ευτυχως ήταν μεμονωμένο περιστατικό με τον μικρο, να είναι πάντα γερό 

    Ξερω οτι ειναι έξοδα κ διαδικασία αλλά εγώ στη θέση σου θα το κυνηγούσα, πάνε σε άλλον δικηγόρο κ θα σε κατευθυνει

    Επισης θα αλλαζα εταιρία, αναγκαστικα

    Δυστυχώς δεν μπορούμε να αλλάξουμε εταιρία, προς το παρών τουλάχιστον, γιατί σε 2 μεγάλες που ρώτησα, μου αποκλείουν τα επείγοντα περιστατικά! Όχι για το ίδιο περιστατικό, εκεί θα το καταλάβαινα. Για οποιοδήποτε περιστατικό! Ακόμη και αν πέσει και χτυπήσει! Ενώ επειδή το συμβόλαιο μας προυπήρχε του περιστατικού, δεν μπορούν να το σπάσουν.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Πωπωπω... και μη χειρότερα!!!

     

    Το μόνο που έχω να πω είναι πραγματικά πολύ θετικό να γίνονται ευρέως γνωστά τέτοιου είδους περιστατικά.

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Yovanna said:

    Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει έτσι. Να πληρώσω εγώ το νοσοκομείο, αποκλείεται. Εκεί ποντάρει η ασφαλιστική. Ότι θα κάνω ότι και σύ (sorry ε). Γι' αυτό τα κάνουν. Την δίκη δεν την κερδίζουν με τίποτα. Και μετά είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν και τα δικαστικά μου έξοδα.

     

    Τι σορρυ η αλήθεια είναι, εκεί ποντάρουν, πως δεν θα ασχοληθείς. Ο γιατρός μου έλεγε πως αν πάω δικαστικά θα πληρώσουν παραπάνω από ότι η νοσηλεία και το χειρουργείο μας, εγώ αρνήθηκα να το κάνω.  και έκανα μεταφορά σε άλλη εταιρεία, έτσι ούτε απαλλαγές είχα ούτε τίποτα. Μίλα με τον ασφαλιστή σου να δεις αν μπορείς να το κάνεις έτσι, εγώ είχα κάνει την μεταφορά με αυτή την προϋπόθεση.

    Αν έχεις τα μέσα κυνήγησε το νομικά, κάνε αγωγή.

    υγ: να χαίρεσαι το παιδάκι σου γερό και δυνατό πάντα.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 14/2/2020 at 4:26 ΜΜ, kotsifikos είπε:

    Τι σορρυ η αλήθεια είναι, εκεί ποντάρουν, πως δεν θα ασχοληθείς. Ο γιατρός μου έλεγε πως αν πάω δικαστικά θα πληρώσουν παραπάνω από ότι η νοσηλεία και το χειρουργείο μας, εγώ αρνήθηκα να το κάνω.  και έκανα μεταφορά σε άλλη εταιρεία, έτσι ούτε απαλλαγές είχα ούτε τίποτα. Μίλα με τον ασφαλιστή σου να δεις αν μπορείς να το κάνεις έτσι, εγώ είχα κάνει την μεταφορά με αυτή την προϋπόθεση.

    Αν έχεις τα μέσα κυνήγησε το νομικά, κάνε αγωγή.

    υγ: να χαίρεσαι το παιδάκι σου γερό και δυνατό πάντα.

    Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω μεταφορά. αναφέρω παραπάνω τον λόγο. Βασικά περιμένω να με " κυνηγήσει " το  για να κυνηγήσω εγώ μετά την ασφαλιστική. Κερδίζω χρόνο βασικά.. Αν είχα την άνεση, θα τους κυνηγούσα πρώτη. Βασικά ακόμη δεν έχω αποφασίσει πώς θα κινηθώ.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Πάντως είναι να τρελαίνεσαι με αυτά που γίνονται, πληρώνουμε αδρά τις ιδιωτικές ασφάλειες και τυχαίνει κάτι και σου λένε πλήρωσε γιατί δεν σε καλύπτει η ασφάλεια!!

    Ενώ είχαμε συμβόλαιο εξωνοσοκομειακό και νοσηλεία, πήγε ο άντρας μου στο νοσοκομείο με αλλεργικό σοκ και του χρέωσαν 10 ευρώ το φάρμακο, φυσικά  πήρα στην ασφάλεια και έγινε χαμός, και τότε υποτίθεται ότι είχαμε τα πάντα μέσα ώστε να είμαστε οκ αν συμβει κάτι, το φάρμακο όμως το πλήρωσα γιατί διαφορετικά ο άντρας μου θα είχε σοβαρό θέμα, η ασφαλιστική είχε πει πως τα χρήματα θα επιστραφούν πράγμα το οποίο δεν έγινε ποτέ, επίσης πόνταραν πως δεν θα ασχοληθώ με τα δέκα ευρώ όπως και δεν ασχολήθηκα.

    On 14/2/2020 at 4:30 ΜΜ, Yovanna είπε:

    Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω μεταφορά. αναφέρω παραπάνω τον λόγο. Βασικά περιμένω να με " κυνηγήσει " το , για να κυνηγήσω εγώ μετά την ασφαλιστική. Κερδίζω χρόνο βασικά.. Αν είχα την άνεση, θα τους κυνηγούσα πρώτη. Βασικά ακόμη δεν έχω αποφασίσει πώς θα κινηθώ.

    Ναι το διάβασα, κατάλαβα. Πάρε τον χρόνο σου, μίλα και με έναν δικηγόρο να ενημερωθείς για το τί είναι καλύτερο να κάνεις!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Yovanna said:

    Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω μεταφορά. αναφέρω παραπάνω τον λόγο. Βασικά περιμένω να με " κυνηγήσει " το Ιασώ, για να κυνηγήσω εγώ μετά την ασφαλιστική. Κερδίζω χρόνο βασικά.. Αν είχα την άνεση, θα τους κυνηγούσα πρώτη. Βασικά ακόμη δεν έχω αποφασίσει πώς θα κινηθώ.

     

    Αυτό που εγώ ξέρω από το δικό μας συμβόλαιο, στην Εθνική ασφαλιστική (δεν κάνω διαφήμιση αλλά 2 - 3 είναι οι μεγάλες εταιρείες :)) είναι πως αν δεν πληρώσεις τα ασφάλιστρα όταν σου έρχονται, τότε αυτόματα δεν ισχύει το συμβόλαιο (καταλαβαίνεις ότι και αυτό υπέρ τους το έχουν κάνει).

    Αυτό στο λέω στην περίπτωση που θες να αλλάξεις εταιρεία, παλιά σου έλεγαν ότι πρέπει να κλείσει π.χ ένας χρόνος για να φύγεις από την ασφαλιστική κλπ.

    Από εκεί και πέρα πάρε κανένα τηλ ή καλύτερα στείλε email σε αυτούς που σου παράθεσα και πες αναλυτικά την περίπτωση να δεις τι θα σου πουν!

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Just now, elenip said:

     

    Αυτό που εγώ ξέρω από το δικό μας συμβόλαιο, στην Εθνική ασφαλιστική (δεν κάνω διαφήμιση αλλά 2 - 3 είναι οι μεγάλες εταιρείες :)) είναι πως αν δεν πληρώσεις τα ασφάλιστρα όταν σου έρχονται, τότε αυτόματα δεν ισχύει το συμβόλαιο (καταλαβαίνεις ότι και αυτό υπέρ τους το έχουν κάνει).

    Αυτό στο λέω στην περίπτωση που θες να αλλάξεις εταιρεία, παλιά σου έλεγαν ότι πρέπει να κλείσει π.χ ένας χρόνος για να φύγεις από την ασφαλιστική κλπ.

    Από εκεί και πέρα πάρε κανένα τηλ ή καλύτερα στείλε email σε αυτούς που σου παράθεσα και πες αναλυτικά την περίπτωση να δεις τι θα σου πουν!

     

    Δεν στέκεται εμπόδιο η ασφαλιστική στο να φύγω. Εμένα δεν με συμφέρει. Επίσης , στην Εθνική,  μόλις περάσει η λήξη, έχεις 2 επιπλέον μήνες που είσαι κανονικά ασφαλισμένη.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, kotsifikos said:

    Πάντως είναι να τρελαίνεσαι με αυτά που γίνονται, πληρώνουμε αδρά τις ιδιωτικές ασφάλειες και τυχαίνει κάτι και σου λένε πλήρωσε γιατί δεν σε καλύπτει η ασφάλεια!!

    Ενώ είχαμε συμβόλαιο εξωνοσοκομειακό και νοσηλεία, πήγε ο άντρας μου στο νοσοκομείο με αλλεργικό σοκ και του χρέωσαν 10 ευρώ το φάρμακο, φυσικά  πήρα στην ασφάλεια και έγινε χαμός, και τότε υποτίθεται ότι είχαμε τα πάντα μέσα ώστε να είμαστε οκ αν συμβει κάτι, το φάρμακο όμως το πλήρωσα γιατί διαφορετικά ο άντρας μου θα είχε σοβαρό θέμα, η ασφαλιστική είχε πει πως τα χρήματα θα επιστραφούν πράγμα το οποίο δεν έγινε ποτέ, επίσης πόνταραν πως δεν θα ασχοληθώ με τα δέκα ευρώ όπως και δεν ασχολήθηκα.

    Ναι το διάβασα, κατάλαβα. Πάρε τον χρόνο σου, μίλα και με έναν δικηγόρο να ενημερωθείς για το τί είναι καλύτερο να κάνεις!

     

    Ακριβώς αυτό, εγώ όταν άλλαξα εταιρία και πήγαμε σε αυτή που είμαστε τώρα, όταν ήρθε ο ασφαλιστής στο σπίτι του είπα να μου πει αναλυτικά τα πάντα. Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει πόσο θα βγει η δόση των ασφαλίστρων, αρκεί να είναι όλα καλλυμένα, και όταν λέω όλα εννοώ όλα.

    Εκεί μου είπε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα πχ. σου λέει ότι αν το παιδί πέσει και σπάσει το χέρι του, στο καλύπτουν το περιστατικό (αυτό που δεν καλύπτουν και δεν στο λένε είναι τα υλικά, π.χ. γύψο κλπ) τα οποία θα στα χρεώσουν και ακριβά έτσι?? :)

    υπάρχουν πολλά ψιλά γράμματα, τα οποία επίτηδες τα αποκρύπτουν για να βγάζουν μία χαμηλή δόση ασφαλίστρων, να σου λέει ότι είναι όλα μέσα, μόνο και μόνο για να πιάνουν πελάτες.

    Ακόμη και ο δικός μας ασφαλιστής που υποτίθεται μου τα είχε πει όλα αναλυτικά, όταν χρειάστηκε να νοσηλευτεί ο μικρός, ενώ το συμβόλαιο έλεγε μονόκλινο στο Μητέρα μου έλεγαν και καλά δεν είχαν διαθέσιμο και μπούρδες. Πήρα τηλ τον ασφαλιστή και μου λέει οκ λογικό, να πάτε σε δίκλινο. Τον έβρισα και ησύχασε καθότι ήταν από τα θέματα που του είχα θέσει ότι δεν παίζει, αν ποτέ μπουμε νοσοκομείο να πάμε σε οτιδήποτε άλλο πλην μονόκλινου. Είπα και στο νοσοκομείο ότι παίρνω το παιδί να το πάω στο Ιατρικό και αμέσως βρήκαν και αυτοί μονοκλίνο. Είναι θλιβερό το τι κάνουν για τα χρήματα, για να τα αρπάξουν όχι για να τα δώσουν :mad:

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, elenip said:

     

    Ακριβώς αυτό, εγώ όταν άλλαξα εταιρία και πήγαμε σε αυτή που είμαστε τώρα, όταν ήρθε ο ασφαλιστής στο σπίτι του είπα να μου πει αναλυτικά τα πάντα. Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει πόσο θα βγει η δόση των ασφαλίστρων, αρκεί να είναι όλα καλλυμένα, και όταν λέω όλα εννοώ όλα.

    Εκεί μου είπε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα πχ. σου λέει ότι αν το παιδί πέσει και σπάσει το χέρι του, στο καλύπτουν το περιστατικό (αυτό που δεν καλύπτουν και δεν στο λένε είναι τα υλικά, π.χ. γύψο κλπ) τα οποία θα στα χρεώσουν και ακριβά έτσι?? :)

    υπάρχουν πολλά ψιλά γράμματα, τα οποία επίτηδες τα αποκρύπτουν για να βγάζουν μία χαμηλή δόση ασφαλίστρων, να σου λέει ότι είναι όλα μέσα, μόνο και μόνο για να πιάνουν πελάτες.

    Ακόμη και ο δικός μας ασφαλιστής που υποτίθεται μου τα είχε πει όλα αναλυτικά, όταν χρειάστηκε να νοσηλευτεί ο μικρός, ενώ το συμβόλαιο έλεγε μονόκλινο στο Μητέρα μου έλεγαν και καλά δεν είχαν διαθέσιμο και μπούρδες. Πήρα τηλ τον ασφαλιστή και μου λέει οκ λογικό, να πάτε σε δίκλινο. Τον έβρισα και ησύχασε καθότι ήταν από τα θέματα που του είχα θέσει ότι δεν παίζει, αν ποτέ μπουμε νοσοκομείο να πάμε σε οτιδήποτε άλλο πλην μονόκλινου. Είπα και στο νοσοκομείο ότι παίρνω το παιδί να το πάω στο Ιατρικό και αμέσως βρήκαν και αυτοί μονοκλίνο. Είναι θλιβερό το τι κάνουν για τα χρήματα, για να τα αρπάξουν όχι για να τα δώσουν :mad:

    Ξέρω εκ των έσω ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν ως παροχή τρίκλινα δωμάτια στα ιδιωτικά νοσοκομεία. Δεν πληρώνουν τίποτα γι' αυτά δηλαδή.. Και πάντα οι ασφαλιστές προσπαθούν να σε βάλουν σε  τρίκλινο, άσχετα αν πληρώνεις ά θέση.

    Επεξεργάστηκαν by Yovanna

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To εξώδικο το έχεις στείλει στο νοσοκομείο ή στην ασφαλιστική?

     

    Εάν έχει σταλεί στην ασφαλιστική, να επανέλθεις με νέο εξώδικο και αυτή την φορά να το κοινοποιήσεις προς γνωστοποίηση και προς το νοσοκομείο.

     

    Εάν σου κάνει αγωγή το νοσοκομείο, να προσεπικαλέσεις στην δίκη την ασφαλιστική.

    • Ευχαριστώ! 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 14/2/2020 at 4:57 ΜΜ, Deena είπε:

    To εξώδικο το έχεις στείλει στο νοσοκομείο ή στην ασφαλιστική?

     

    Εάν έχει σταλεί στην ασφαλιστική, να επανέλθεις με νέο εξώδικο και αυτή την φορά να το κοινοποιήσεις προς γνωστοποίηση και προς το νοσοκομείο.

     

    Εάν σου κάνει αγωγή το νοσοκομείο, να προσεπικαλέσεις στην δίκη την ασφαλιστική.

    Στην ασφαλιστική έχει σταλεί, και έχει κοινοποιηθεί και στο . Έτσι τουλάχιστον μου είπε η δικηγόρος! Έχει νόημα να κάνω κι άλλο εξώδικο? Αγνόησαν το πρώτο. Σε επιστολή που έστειλα προ Χριστουγέννων, όπου τους ζητάω τον λόγο που δεν απάντησαν στο εξώδικο, μου απάντησαν (ένα μήνα μετά), ότι δεν αλλάζει η απόφαση τους, και ότι το συμβόλαιο μου δεν καλύπτει κρίσεις επιληψίας! άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, elenip said:

     

    Ακριβώς αυτό, εγώ όταν άλλαξα εταιρία και πήγαμε σε αυτή που είμαστε τώρα, όταν ήρθε ο ασφαλιστής στο σπίτι του είπα να μου πει αναλυτικά τα πάντα. Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει πόσο θα βγει η δόση των ασφαλίστρων, αρκεί να είναι όλα καλλυμένα, και όταν λέω όλα εννοώ όλα.

    Εκεί μου είπε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα πχ. σου λέει ότι αν το παιδί πέσει και σπάσει το χέρι του, στο καλύπτουν το περιστατικό (αυτό που δεν καλύπτουν και δεν στο λένε είναι τα υλικά, π.χ. γύψο κλπ) τα οποία θα στα χρεώσουν και ακριβά έτσι?? :)

    υπάρχουν πολλά ψιλά γράμματα, τα οποία επίτηδες τα αποκρύπτουν για να βγάζουν μία χαμηλή δόση ασφαλίστρων, να σου λέει ότι είναι όλα μέσα, μόνο και μόνο για να πιάνουν πελάτες.

    Ακόμη και ο δικός μας ασφαλιστής που υποτίθεται μου τα είχε πει όλα αναλυτικά, όταν χρειάστηκε να νοσηλευτεί ο μικρός, ενώ το συμβόλαιο έλεγε μονόκλινο στο Μητέρα μου έλεγαν και καλά δεν είχαν διαθέσιμο και μπούρδες. Πήρα τηλ τον ασφαλιστή και μου λέει οκ λογικό, να πάτε σε δίκλινο. Τον έβρισα και ησύχασε καθότι ήταν από τα θέματα που του είχα θέσει ότι δεν παίζει, αν ποτέ μπουμε νοσοκομείο να πάμε σε οτιδήποτε άλλο πλην μονόκλινου. Είπα και στο νοσοκομείο ότι παίρνω το παιδί να το πάω στο Ιατρικό και αμέσως βρήκαν και αυτοί μονοκλίνο. Είναι θλιβερό το τι κάνουν για τα χρήματα, για να τα αρπάξουν όχι για να τα δώσουν :mad:

    Αυτό με το μονόκλινο έτυχε και σε μένα, όταν πήγα στην γραμματεία και τσακώθηκα βρήκα αμέσως μονόκλινο, όπως επίσης έχω πάει νοσοκομείο μου λένε εισαγωγή, λέω μόνο αν υπάρχει μονόκλινο αν δεν υπάρχει θα πάω σε άλλο νοσοκομείο (άλλωστε όλα τα ιδιωτικά νοσοκομεία εκεί γύρω είναι) ε μου βρήκαν αμέσως!

    Για αυτό λέω όσο πληρώνεις είναι καλά, αν κάτι χρειαστείς είσαι χαμένος.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καταρχήν εάν δεν συνεργάζεσαι πια με την δικηγόρο, να πάρεις πίσω τον φάκελό σου.

     

    Μην κάνεις άλλο εξώδικο, το πρότεινα ώστε το νοσοκομείο να είναι ενήμερο ότι δεν αρνείσαι να πληρώσεις κακόπιστα αλλά επειδή υπάρχει θέμα με την ασφαλιστική σου. Αφού το έχεις κοινοποιήσει, ΟΚ.

     

    Από την στιγμή που από τον φάκελο του  δεν προκύπτει από πουθενά επιληψία, θα είναι διστακτικό και το νοσοκομείο να προχωρήσει δικαστικά.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Yovanna said:

    Στην ασφαλιστική έχει σταλεί, και έχει κοινοποιηθεί και στο Ιασώ. Έτσι τουλάχιστον μου είπε η δικηγόρος! Έχει νόημα να κάνω κι άλλο εξώδικο? Αγνόησαν το πρώτο. Σε επιστολή που έστειλα προ Χριστουγέννων, όπου τους ζητάω τον λόγο που δεν απάντησαν στο εξώδικο, μου απάντησαν (ένα μήνα μετά), ότι δεν αλλάζει η απόφαση τους, και ότι το συμβόλαιο μου δεν καλύπτει κρίσεις επιληψίας! άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

    Είναι να τρελαίνεσαι

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 14/2/2020 at 5:12 ΜΜ, Deena είπε:

    Καταρχήν εάν δεν συνεργάζεσαι πια με την δικηγόρο, να πάρεις πίσω τον φάκελό σου.

     

    Μην κάνεις άλλο εξώδικο, το πρότεινα ώστε το νοσοκομείο να είναι ενήμερο ότι δεν αρνείσαι να πληρώσεις κακόπιστα αλλά επειδή υπάρχει θέμα με την ασφαλιστική σου. Αφού το έχεις κοινοποιήσει, ΟΚ.

     

    Από την στιγμή που από τον φάκελο του ΙΑΣΩ δεν προκύπτει από πουθενά επιληψία, θα είναι διστακτικό και το νοσοκομείο να προχωρήσει δικαστικά.

    Τον έχω ήδη πάρει πίσω τον φάκελο. Όχι , δεν υπάρχει τέτοιο έγγραφο. Είπαν ψέματα και για αυτό! Ο ασφαλιστής μου δεν το είδε, του το είπαν. Μου είπε ότι μπορούν να μου στείλουν αντίγραφο, αρκεί να υπογράψω συγκατάθεση, όμως εγώ φοβήθηκα μήπως με την υπογραφή μου νομιμοποιήσω τίποτα πλαστό που μπορεί να έχουν, και αρνήθηκα. Απευθύνθηκα στο . Η γιατρός μας είναι έξαλλη. Φυσικά είναι πρόθυμη να καταθέσει αν χρειαστεί. Έπιασε και τον γιατρό της ασφαλιστικής στο   (μας είχε επισκεφτεί) και του μίλησε και δεν καταλάβαινε και αυτός τί συνέβη.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Eίναι στάνταρ πρακτική δυστυχώς. Δεν ξέρω πώς ξεμπερδεύεις, ειλικρινά. Έχω ακούσει ουκ ολίγα παρόμοια περιστατικά.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα