Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο?


nihai

Recommended Posts

14 ώρες πρίν, nihai είπε:

Θέλω πρώτα να βεβαιωθώ ότι έχουν γίνει έτσι τα πράγματα. Η μικρή ψέματα δε λέει σχεδόν ποτέ, υπερβολές όμως λέει. Θέλω λοιπόν να δω πού είναι η αλήθεια και πού η υπερβολή. Πάντως όσες φορές τη ρωτήσαμε μας είπε ακριβώς τα ίδια, οπότε της φαντασίας της δεν είναι. Κάτι έγινε.

 

 

H μικρή σου δεν λέει ψέματα ούτε υπερβολές. Τυπική εικόνα περιστατικού. Το πως αξιολογείται το περιστατικό εξαρτάται απο τις δικές σας αρχές. Θα βρείς πάρα πολλούς να συμφωνούν με τέτοιου είδους συμπεριφορές ''πειθαρχίας'' και να υμνούν το απαιτητικό - αυστηρό σχολείο  και πάρα πολλούς που θα το κρίνουν ως απαράδεκτο , αντιπαιδαγωγικό και όπου φύγει φύγει ... και πολλούς που δεν είναι τόσο'' ευαίσθητοι'' και τα προσπερνούν  αδιάφορα.  

Αν ψαρέψεις το παιδί θα δεις ότι συχνά παρόμοια τύπου περιστατικά ''υπακοής'' και προσβλητικά   θα έχουν συμβεί και  σε άλλα παιδιά.

 

 

Επεξεργάστηκαν by ferby
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 197
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

ZWH καλημέρα ξανά. Το ύφος στο γραπτό λόγο παρξηγείται καμιά φορά. Το ίδιο ισχύει και για μένα βεβαίως.

Σκεφτόμαστε όλες τις εναλλακτικές μας και από ότι έχω καταλάβει αν χρειαστεί πρέπει η μικρή μας είτε να ενταχθεί σε τμήμα ένταξης σε δημόσιο σχολείο, ή να έχει τη στήριξη ειδικού παιδαγωγού στο σπίτι ή και στο σχολείο. Που μας οδηγεί και πάλι στην επιλογή του σχολείου.

Τον ειδικό παιδαγωγό που έχετε στο σπίτι τον πληρώνετε με δικά σας μέσα, ή καλύπτεται από κάποιον φορέα?

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, nihai είπε:

 Αυτό

που ήθελα να πω είναι ότι δεν έχω δει αντικειμενικά κάτι που να μου επιτρέπει να πω "μακρυά από εκεί". Είναι ένα σχολείο οργανωμένο, με ποιότητα και επίπεδο, δε μπορώ να τα αρνηθώ αυτά. Απλά δεν κάνει για εμάς

 

Αυτό είναι το δύσκολο που ήδη σου ανέφερα σε προηγούμενο ποστ ότι δεν φαίνεται κάτι,  παρα μόνο αν σου τύχει ή το ακούσεις.

Μην πέφτεις στο τρυπάκη  να ψάχνεις αν εσείς έχετε πρόβλημα και όχι το σχολείο.....Αυτή είναι η βιτρίνα, η αμφιβολία της μειονότητας και των εξαιρέσεων. Σου έχω περιγράψει ανοιχτό βιβλίο το πως λειτουργούν και γιατί.

Η συμφωνείς με την τακτική, γιατί ως αρχές συμφωνείτε ή  όπου φύγει φύγει όσο είναι νωρίς ή όπως λεει και ο σύζυγος σου μην δίνεις σημασία και βάλε κανα όριο.

Και οι 3 θέσεις είναι εξίσου σωστές και αποδεκτές . 

Απλά στην τελευταία αν δεν είσαι αναίσθητη αβίαστα όπως οι περισσότεροι γονείς (δεν προβληματίζονται καν με τέτοια περιστατικά) θα πιέζεσαι αρκετά και θα πιέζεις και το παιδί. 

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by ferby
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ZWH είπε:

Mαλλον δεν το εθεσα σωστα. Δεν μιλαω για το σχολειο. Αν και εκει , στο δημοτικο μονο, αν υπαρχει καλη διαθεση , τα παιρνουν στο τμημα ενταξης (εχει γινει με τον γιο μου αλλα ειχαμε διαγνωση απο το Ναυτικο Νοσοκομειο). Οι γονεις απο μονοι τους, αφου γινουν τα διαφορα τεστ και αποδειχτει οτι το παιδι εχει καποια θεματα, και παρουν στον σπιτι ειδικο (δεν ξερω ποιος θα ειναι αυτος, αναλογα με τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει το παιδι), θα μπορουσε να προχωρησει κανονικα σε αυτη την ηλικια? Και γιατι σε ρωταω.... Ο γιος μου εχει δυσλεξια, που τελικα ξεκαθαρα μας το ειπαν στο ΚΕΔΔΥ οταν ξεκινησε την πρωτη γυμνασιου ενω απο της α δημοτικου μεχρι και την εκτη μας ελεγαν μαθησιακες δυσκολιες. Ολα τα χρονια τον πηγαινα σε ιδιωτικο κεντρο, αρχικα λογοθεραπεια και μετα με ειδικο παιδαγωγο. Ειχε βελτιωση αλλα παντα ηταν πισω, μεχρι που στην πρωτη γυμνασιου πηρα ειδικο παιδαγωγο στο σπιτι. Τωρα στην τριτη γυμνασιου εχει τον δευτερο καλυτερο  βαθμο στην ταξη, χρησιμοποιώντας ελάχιστα την διευκολυνση των προφορικων, μονο εαν δεν εχει προλαβει να τελειωσει τα γραπτα του. Παίρνοντας ως παραδειγμα αυτο, αφου η μαμα εχει αρνηση στο να μείνει το παιδι στο νηπιο εαν και εφοσον εχει οντως δυσκολιες, δεν θα μπορουσε να βοηθηθει ετσι ωστε να μην συσσωρευτούν τα προβληματα και να μην επαναλάβει στον μελλον αλλη ταξη στο δημοτικο? Αυτο  ηταν το ερωτημα μου. Τωρα με το σχολειο δεν ξερω τι θα κανει. Το καθε δημοτικο λειτουργει διαφορετικα. Στο γυμνασιο ομως θελουν χαρτι απο ΚΕΔΔΥ.

 

 

Ξαναλέω. Εξαρτάται από το κάθε παιδί και τις δυσκολίες του! Δεν μπορώ να απαντήσω ούτε θετικά ούτε αρνητικά. 

 

Όσο για το δικό σου παιδί. Μέχρι πριν λίγα χρόνια στο ΤΕ πήγαινε όποιο παιδί είχε δυσκολίες με μια απλή αίτηση του γονέα. Πλέον πρέπει να το προτείνει το ΚΕΔΔΥ ή να είναι σε λίστα αξιολόγησης σε ΚΕΔΔΥ και να φοιτά στο ΤΕ με σύμφωνη γνώμη του συμβούλου ειδικής αγωγής (εννοείται και αίτηση του γονέα).

 

Στο δημοτικό πράγματι, αποφεύγεται η χρήση/χορήγηση του "τίτλου" ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία/δυσγραφίοα/δυσαριθμησία/δυσαναγνωσία), αλλά μιλάμε για μαθησιακές δυσκολίες σε συγκεκριμένους τομείς (γραφή/ανάγνωση/μαθηματικά/ορθογραφία) και περιγράφουμε αυτές τις δυσκολίες. Αυτό συμβαίνει πρώτον γιατί λόγω ηλικίας η εικόνα του παιδιού μπορεί να μην είναι ξεκάθαρη, και δεύτερον γιατί ο"τίτλος" δεν θα προσφέρει κάτι στο παιδί,ενώ στο γυμνάσιο θα το απαλλάξει από τα γραπτά (αν θέλει). Βέβαια, σε σοβαρές/έντονες περιπτώσεις ο "τίτλος" δίνεται νωρίτερα, αλλά ποτέ πριν από την Γ' τάξη,

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 ώρα πρίν, ZWH είπε:

Mαλλον δεν το εθεσα σωστα. Δεν μιλαω για το σχολειο. Αν και εκει , στο δημοτικο μονο, αν υπαρχει καλη διαθεση , τα παιρνουν στο τμημα ενταξης (εχει γινει με τον γιο μου αλλα ειχαμε διαγνωση απο το Ναυτικο Νοσοκομειο). Οι γονεις απο μονοι τους, αφου γινουν τα διαφορα τεστ και αποδειχτει οτι το παιδι εχει καποια θεματα, και παρουν στον σπιτι ειδικο (δεν ξερω ποιος θα ειναι αυτος, αναλογα με τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει το παιδι), θα μπορουσε να προχωρησει κανονικα σε αυτη την ηλικια? Και γιατι σε ρωταω.... Ο γιος μου εχει δυσλεξια, που τελικα ξεκαθαρα μας το ειπαν στο ΚΕΔΔΥ οταν ξεκινησε την πρωτη γυμνασιου ενω απο της α δημοτικου μεχρι και την εκτη μας ελεγαν μαθησιακες δυσκολιες. Ολα τα χρονια τον πηγαινα σε ιδιωτικο κεντρο, αρχικα λογοθεραπεια και μετα με ειδικο παιδαγωγο. Ειχε βελτιωση αλλα παντα ηταν πισω, μεχρι που στην πρωτη γυμνασιου πηρα ειδικο παιδαγωγο στο σπιτι. Τωρα στην τριτη γυμνασιου εχει τον δευτερο καλυτερο  βαθμο στην ταξη, χρησιμοποιώντας ελάχιστα την διευκολυνση των προφορικων, μονο εαν δεν εχει προλαβει να τελειωσει τα γραπτα του. Παίρνοντας ως παραδειγμα αυτο, αφου η μαμα εχει αρνηση στο να μείνει το παιδι στο νηπιο εαν και εφοσον εχει οντως δυσκολιες, δεν θα μπορουσε να βοηθηθει ετσι ωστε να μην συσσωρευτούν τα προβληματα και να μην επαναλάβει στον μελλον αλλη ταξη στο δημοτικο? Αυτο  ηταν το ερωτημα μου. Τωρα με το σχολειο δεν ξερω τι θα κανει. Το καθε δημοτικο λειτουργει διαφορετικα. Στο γυμνασιο ομως θελουν χαρτι απο ΚΕΔΔΥ.

 

Η απάντηση  για μένα ξεκινά ως εξής. Τι είδους μαθησιακή δυσκολία μπορεί ο οποιοσδήποτε φορέας να διαγνώσει σε ένα νήπιο? Με ποια κριτήρια θα ορίσει ένας φορέας την υποθετική μαθησιακή εξέλιξη ή δυσκολία  ενός παιδιού ωστε και να το βοηθήσει ? Υποθέσεις βεβαίως  μπορεί να κάνει κανείς, με διάφορες ενδείξεις, αλλα καμία εγγύηση δεν υπάρχει.'Η κορόνα ή γράμματα θα φέρει το νόμισμα  αν το ρίξεις, αλλα δεν μπορείς  να ξέρεις τι θα φέρει μέχρι να πέσει.Στο νήπιο δεν είναι η ώρα να πέσει το νόμισμα.

Σε εσάς έφτασε α γυμνασίου για να  δουν ότι έχει δυσλεξία . Που θα βοηθούσε πχ να κάνει ξανά και ξανά ένα νήπιο?

Αρα το μόνο που σκέφτονται  για τα νήπια είναι η θετική έκβαση μιας κατάστασης , ότι συνήθως το παιδί δεν έχει κάτι ''μόνιμο '' ως δυσκολία  απλά είναι ακόμη ανώριμο για να αντεπεξέλθει σε κάποια θέματα και ας του δώσουμε χρόνο να τα δουλέψει.Μετά το ξαναβλέπουμε.

Οταν δεν υπάρχει  σοβαρή ''ανωριμότητα'' ή  άλλο  αίτιο ,δεν βοηθά η επανάληψη απλά καθυστερεί άσκοπα να αντιμετωπιστεί αν υπάρχει η  όποια δυσκολία για να συνεχίσει ομαλά και φυσιολογικά το παιδί τη σχολική ζωή του και προσθέτει και  αρνητικά στην ψυχολογία του παιδιού καθώς ΔΕΝ είναι ανώριμο τελικά  για να μην το πάρει χαμπάρι όσο καλά και αν το παρουσιάσουν οι γονείς. 

 

Θεωρώ κατανοητή και λογική την ανησυχία του κάθε γονέα  και ειδικά όταν η προτροπή είναι απο χώρους που έτσι και αλλιώς το έχουν εύκολο , αρα θέλει 100% έλεγχο ή εκτίμηση τους   και προσωπικά δεν το βλέπω σαν άρνηση .

Ουσιαστικά αυτό που γίνεται εδώ είναι.Το σχολείο βλέπει αφηρημένο παιδί αρα ή δεπυ ή ανώριμο ή υπερβολική απαίτηση ησυχίας απο το σχολείο.Για να μείνει στο σχολείο πρέπει να μην έχει δεπυ και απλά να είναι'' ανώριμο'' και να ξανακάνει λοιπόν νήπιο ώστε να ωριμάσει. Αν δεν ΄΄ωριμάσει-ησυχάσει΄΄ γιατί έχει δεπυ  ή είναι ανήσυχο απλά πνεύμα και πάλι ....Α δημοτικού στο σχολείο αυτό  δεν θέλουν να πάει.

Άρα τσαμπα χάσιμο χρόνου για το παιδί  αν δεν είναι ''ανώριμο''. 

 

Ολα σχετικά είναι....και δύσκολα.

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, nihai είπε:

ZWH καλημέρα ξανά. Το ύφος στο γραπτό λόγο παρξηγείται καμιά φορά. Το ίδιο ισχύει και για μένα βεβαίως.

Σκεφτόμαστε όλες τις εναλλακτικές μας και από ότι έχω καταλάβει αν χρειαστεί πρέπει η μικρή μας είτε να ενταχθεί σε τμήμα ένταξης σε δημόσιο σχολείο, ή να έχει τη στήριξη ειδικού παιδαγωγού στο σπίτι ή και στο σχολείο. Που μας οδηγεί και πάλι στην επιλογή του σχολείου.

Τον ειδικό παιδαγωγό που έχετε στο σπίτι τον πληρώνετε με δικά σας μέσα, ή καλύπτεται από κάποιον φορέα?

Απο την δικη μου εμπειρια μεχρι τωρα απο διαφορετικά σχολεία, το τμημα ενταξη του σχολείου δεν μπορει να κανει πολλα, οσες φιλοτιμες προσπαθειες και να κανει. Ειναι ομως μια στήριξη. Απο το τιποτα ευτυχως που υπαρχει και αυτη. Οταν ο γιος μου ηταν μικροτερος τον πηγαινα σε ιδιωτικο κεντρο. Καλο και βοηθησαν αρκετα. Κατεθετα τα χαρτια μου και επαιρνα χρηματα πισω. Οταν ξεκινησε γυμνασιο καταλαβα οτι ο μικρος χρειαζοταν κατι αλλο και ετσι κατεληξα στον ιδιωτικο παιδαγωγο στο σπιτι. Αυτον τον πληρωνω εξολοκληρου εγω αλλα δεν το εχω μετανιώσει. Την πρώτη χρονια ειχα αφησει το ελευθερο και εκαναν οσες ωρες χρειαζοταν χωρις περιορισμο. Αυτο βεβαια προυποθετει εμπιστοσυνη στο ατομο που θα το κανει και να εισαι σιγουρος οτι δεν εκμεταλεύεται γιατι υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις. Τωρα στις γ γυμνασιου κανει το 1/4 απο τις ωρες που εκανε και μαλιστα του χρονου θα τον κρατησω μονο 2 διωρα τον μηνα για συγκεκριμενο μαθημα, την εκθεση. Ψαξου πολυ και αποφασισε.

1 ώρα πρίν, ferby είπε:

 

Η απάντηση  για μένα ξεκινά ως εξής. Τι είδους μαθησιακή δυσκολία μπορεί ο οποιοσδήποτε φορέας να διαγνώσει σε ένα νήπιο? Με ποια κριτήρια θα ορίσει ένας φορέας την υποθετική μαθησιακή εξέλιξη ή δυσκολία  ενός παιδιού ωστε και να το βοηθήσει ? Υποθέσεις βεβαίως  μπορεί να κάνει κανείς, με διάφορες ενδείξεις, αλλα καμία εγγύηση δεν υπάρχει.'Η κορόνα ή γράμματα θα φέρει το νόμισμα  αν το ρίξεις, αλλα δεν μπορείς  να ξέρεις τι θα φέρει μέχρι να πέσει.Στο νήπιο δεν είναι η ώρα να πέσει το νόμισμα.

Σε εσάς έφτασε α γυμνασίου για να  δουν ότι έχει δυσλεξία . Που θα βοηθούσε πχ να κάνει ξανά και ξανά ένα νήπιο?

Αρα το μόνο που σκέφτονται  για τα νήπια είναι η θετική έκβαση μιας κατάστασης , ότι συνήθως το παιδί δεν έχει κάτι ''μόνιμο '' ως δυσκολία  απλά είναι ακόμη ανώριμο για να αντεπεξέλθει σε κάποια θέματα και ας του δώσουμε χρόνο να τα δουλέψει.Μετά το ξαναβλέπουμε.

Οταν δεν υπάρχει  σοβαρή ''ανωριμότητα'' ή  άλλο  αίτιο ,δεν βοηθά η επανάληψη απλά καθυστερεί άσκοπα να αντιμετωπιστεί αν υπάρχει η  όποια δυσκολία για να συνεχίσει ομαλά και φυσιολογικά το παιδί τη σχολική ζωή του και προσθέτει και  αρνητικά στην ψυχολογία του παιδιού καθώς ΔΕΝ είναι ανώριμο τελικά  για να μην το πάρει χαμπάρι όσο καλά και αν το παρουσιάσουν οι γονείς. 

 

Θεωρώ κατανοητή και λογική την ανησυχία του κάθε γονέα  και ειδικά όταν η προτροπή είναι απο χώρους που έτσι και αλλιώς το έχουν εύκολο , αρα θέλει 100% έλεγχο ή εκτίμηση τους   και προσωπικά δεν το βλέπω σαν άρνηση .

Ουσιαστικά αυτό που γίνεται εδώ είναι.Το σχολείο βλέπει αφηρημένο παιδί αρα ή δεπυ ή ανώριμο ή υπερβολική απαίτηση ησυχίας απο το σχολείο.Για να μείνει στο σχολείο πρέπει να μην έχει δεπυ και απλά να είναι'' ανώριμο'' και να ξανακάνει λοιπόν νήπιο ώστε να ωριμάσει. Αν δεν ΄΄ωριμάσει-ησυχάσει΄΄ γιατί έχει δεπυ  ή είναι ανήσυχο απλά πνεύμα και πάλι ....Α δημοτικού στο σχολείο αυτό  δεν θέλουν να πάει.

Άρα τσαμπα χάσιμο χρόνου για το παιδί  αν δεν είναι ''ανώριμο''. 

 

Ολα σχετικά είναι....και δύσκολα.

 

Σε εμας ποτε δεν τεθηκε θεμα για να ξαναπαει νηπιο. Αντιθετα οι νηπιαγωγοι του με θεωρουσαν υπερβολικη οταν ζητησα την γνωμη τους γιατι κατι εβλεπα στο παιδι. Ειχε να κανει με αλλο θεμα και οχι με δυσλεξια που φανηκε αρκετα αργοτερα. (Εμεις ειχαμε ερθει απο το εξωτερικο και ο μικρος μιλουσε σπαστα Ελληνικα και ηθελα να κανω κατι για αν ειναι ετοιμο στην πρωτη). Ειδα οτι κατι συνεβαινε τον μηνα φλεβαρη-Μαρτη που πηγαινε πρωτη δημοτικου οπου εκανε ενα πισογυρισμα. Τελοσπανων.. Δεν θελω να μπερδεψω περισσοτερο την θεματοθετρια. Απ οτι καταλαβαινω ομως πρεπει να ψαξει πολλους παραμέτρους.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, emmaki said:

Στο δημοτικό πράγματι, αποφεύγεται η χρήση/χορήγηση του "τίτλου" ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία/δυσγραφίοα/δυσαριθμησία/δυσαναγνωσία), αλλά μιλάμε για μαθησιακές δυσκολίες σε συγκεκριμένους τομείς (γραφή/ανάγνωση/μαθηματικά/ορθογραφία) και περιγράφουμε αυτές τις δυσκολίες. Αυτό συμβαίνει πρώτον γιατί λόγω ηλικίας η εικόνα του παιδιού μπορεί να μην είναι ξεκάθαρη, και δεύτερον γιατί ο"τίτλος" δεν θα προσφέρει κάτι στο παιδί,ενώ στο γυμνάσιο θα το απαλλάξει από τα γραπτά (αν θέλει). Βέβαια, σε σοβαρές/έντονες περιπτώσεις ο "τίτλος" δίνεται νωρίτερα, αλλά ποτέ πριν από την Γ' τάξη,

.

Γι' αυτό νιώθω ότι καλό θα είναι να της δώσουμε το χώρο και το χρόνο να προχωρήσει.

Ήδη από το Σεπτέμβριο έχει κάνει άλματα σε όλα τα επίπεδα και ως προς τον εαυτό της, αλλά τολμώ να πω και ως προς συνομίληκα παιδάκια.

Το αν θα προχωρήσει σε αυτό ή άλλο σχολείο είναι μια άλλη συζήτηση.

 

Εγώ, αν με άφηνε κανείς μόνη να αποφασίσω, δε θα έκανα το τεστ, θα άλλαζα σχολείο, θα κρατούσα μόνο την εργοθεραπεία που της αρέσει κιόλας πολύ και θα έκανα αυτό που λένε watchful waiting, μαζί τους εργοθεραπευτές, ώστε στην πρώτη δυσκολία να πέσουμε από πάνω και να το αντιμετωπίσουμε

 

Αλλά δεν είμαι μόνη μου. Θα το κάνουμε το τεστ. Και θα λάβουμε εννοείται υπόψιν ότι και να μας πουν.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας ξανά.

Είχαμε σήμερα συνάντηση με το σχολείο.

 

Θα σας τα πω επιγραμματικά:

 

- Μαθησιακά/γνωστικά είμαστε μια χαρά (!). Το θέμα στην ανάλυση των φωνημάτων λύθηκε (!) και τώρα προχώρησε με επιτυχία στο συλλαβισμό των λέξεων (!) και όλα καλά. Το γνωστικό είναι το δυνατό της σημείο (!).

- Βάζει στο στόμα της μολύβια/μαλλιά/γόμες/κόλλες/κραγιόνια, μέχρι και χαλίκια. Αυτό στο σπίτι δεν το κάνει ποτέ. Ούτε εμείς, ούτε η γιαγιά την έχουμε δει να κάνει τέτοιο πράγμα.

- Πέρα από μια κολλητή που έχει, δεν έχει δεθεί με τα παιδιά στην τάξη. Είναι πολύ κοινωνική με όλους, αλλά φίλη έχει μόνο μια και συχνά παίζει μόνη της. Να πω εδώ ότι το πρώτο πράγμα που λένε όλοι όσοι τη γνωρίζουν είναι πόσο κοινωνική είναι. 

- Το μεγάλο, τεράστιο θέμα είναι οι χρόνοι της. Κάνει ότι της ζητείται, ολοκληρώνει τη δουλειά της πάντα και σωστά από ότι μας είπαν, αλλά είναι πάντα η τελευταία που θα τελειώσει/θα μοιράσει τα έντυπα/θα ετοιμαστεί για το μπαλέτο, κλπ κλπ.

- Λόγω των χρόνων της θεωρούν ότι θα ζοριστεί πάρα πολύ στο δημοτικό (τους).

- Θέμα επαναφοίτησης το σχολείο δεν θέτει. Μας είπαν μάλιστα ότι το συγκεκριμένο παιδί αν μείνει στο νηπιαγωγείο και δε θα μάθει τίποτα, αλλά θα μείνει πίσω.

- Συνεχίζουν να ζητούν τεστ σχολικής ετοιμότητας, παρόλα αυτά, για να δουν αν η μικρή έχει άλλου είδους δυσκολίες.

- Τους ζητήσαμε μια έκθεση της εικόνας του παιδιού μέσα στην τάξη.

 

Και τέλος είχαμε τον εξής διάλογο:

-Το θέμα δεν είναι αν η μικρή θα πάει πρώτη, σωστά?

- Βέβαια.

- Το θέμα είναι αν θα πάει πρώτη στο δικό σας σχολείο ή σε άλλο, σωστά?

- Ναι.

 

Αυτά...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου κι από εμένα @nihai. Διάβασα όλο το θέμα σου και το μόνο που μου έρχεται να πω αυτή τη στιγμή είναι πως, αν ήμουν εγώ στη θέση σου, η τελευταία συζήτηση με το σχολείο θα είχε την εξής κατάληξη: εν τοιαύτη περιπτώσει, για να μη χάνει κανείς μας το χρόνο του άδικα, σας το λέω από τώρα οτι θα πάει πρώτη αλλού. Χαίρεται.

 

Στην Ελλάδα του 2018, μου ειναι αδιανόητο να παρακαλάω καποιον να τον πληρώσω. Με συγχωρείς για την έκφραση, αλλά εγώ τουλάχιστον, αυτο εισπράττω. Χωρίς να σημαινει οτι βγάζω το σχολείο άκυρο σε όλα, τη στιγμή που δε γνωρίζω τι έχουν δει. Το τεστ δλδ θα το έκανα 100%. Απλά θα έψαχνα για διαφορετικής νοοτροπίας ανθρώπους. Προσωπικά δλδ δε θα επέλεγα ένα τοσο ανταγωνιστικό σχολείο ούτε για τα δικά μου παιδιά, παρότι ξέρω πως θα ανταπεξερχονταν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, nihai είπε:

Γεια σας ξανά.

Είχαμε σήμερα συνάντηση με το σχολείο.

 

Θα σας τα πω επιγραμματικά:

 

- Μαθησιακά/γνωστικά είμαστε μια χαρά (!). Το θέμα στην ανάλυση των φωνημάτων λύθηκε (!) και τώρα προχώρησε με επιτυχία στο συλλαβισμό των λέξεων (!) και όλα καλά. Το γνωστικό είναι το δυνατό της σημείο (!).

- Βάζει στο στόμα της μολύβια/μαλλιά/γόμες/κόλλες/κραγιόνια, μέχρι και χαλίκια. Αυτό στο σπίτι δεν το κάνει ποτέ. Ούτε εμείς, ούτε η γιαγιά την έχουμε δει να κάνει τέτοιο πράγμα.

- Πέρα από μια κολλητή που έχει, δεν έχει δεθεί με τα παιδιά στην τάξη. Είναι πολύ κοινωνική με όλους, αλλά φίλη έχει μόνο μια και συχνά παίζει μόνη της. Να πω εδώ ότι το πρώτο πράγμα που λένε όλοι όσοι τη γνωρίζουν είναι πόσο κοινωνική είναι. 

- Το μεγάλο, τεράστιο θέμα είναι οι χρόνοι της. Κάνει ότι της ζητείται, ολοκληρώνει τη δουλειά της πάντα και σωστά από ότι μας είπαν, αλλά είναι πάντα η τελευταία που θα τελειώσει/θα μοιράσει τα έντυπα/θα ετοιμαστεί για το μπαλέτο, κλπ κλπ.

- Λόγω των χρόνων της θεωρούν ότι θα ζοριστεί πάρα πολύ στο δημοτικό (τους).

- Θέμα επαναφοίτησης το σχολείο δεν θέτει. Μας είπαν μάλιστα ότι το συγκεκριμένο παιδί αν μείνει στο νηπιαγωγείο και δε θα μάθει τίποτα, αλλά θα μείνει πίσω.

- Συνεχίζουν να ζητούν τεστ σχολικής ετοιμότητας, παρόλα αυτά, για να δουν αν η μικρή έχει άλλου είδους δυσκολίες.

- Τους ζητήσαμε μια έκθεση της εικόνας του παιδιού μέσα στην τάξη.

 

Και τέλος είχαμε τον εξής διάλογο:

-Το θέμα δεν είναι αν η μικρή θα πάει πρώτη, σωστά?

- Βέβαια.

- Το θέμα είναι αν θα πάει πρώτη στο δικό σας σχολείο ή σε άλλο, σωστά?

- Ναι.

 

Αυτά...

 

 

Θα κατέβουν τα μικρά σε αγώνες ταχύτητας;; Μήπως έχει ο δάσκαλος στο δημοτικό χρονόμετρο και μέτρα επιδόσεις;;; Τι ακούμε πάλι... Τέλος πάντων το σχολείο με μεσοβεζικο τρόπο σου ξεκαθάρισε τις προθέσεις του...και τι σκοπεύει να κάνει. Το τεστ αποτελεί ένα πρόσχημα για να έχει μια επίσημη δικαιολογία σε περίπτωση που βγει αρνητικό. Θεωρώ πως έχει προεξοφληθεί το θέμα. Αν θέλετε μαζί με το παιδί να βαδίσετε με δικά σας πόδια εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε νέο σχολείο. Αν παραμείνει το παιδί σ αυτό το περιβάλλον ,μέχρι να βγάλει το δημοτικό θα περάσει από 40 κύματα και συνεχώς θα βρίσκεται υπό αμφισβήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Το επιχείρημα ήταν ότι λόγω των χρόνων της θα δυσκολευτεί να ακολουθεί τους ρυθμούς της τάξης, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω και γνωστικά.

 

Το ότι θα αλλάξουμε σχολείο είναι δεδομένο. Δεν είναι πλέον υπό συζήτηση. 

Αναρωτιέμαι τι θα κάνουν στην περίπτωση που το τεστ βγει θετικό. Και έστω ότι εμείς (που δεν υπάρχει περίπτωση) πούμε οκ, μένουμε εδώ.

Τι θα πουν? Πραγματικά είμαι περίεργη.

 

Για να προλάβω τυχόν απορίες εννοείται ότι εμείς θα την κάνουμε την αξιολόγηση/τεστ. Θα την κάνουμε γιατί πρέπει να δούμε μήπως όντως η μικρή μας έχει μια δυσκολία που δεν έχουμε δει ούτε εμείς ούτε οι εργοθεραπευτές και να την αντιμετωπίσουμε. Μήπως δηλαδή αυτή η ραθυμία της δεν είναι μόνο θέμα χαρακτήρα, αλλά αποτέλεσμα ενός ζητήματος μεγαλύτερου.

 

Τι να πω, έχουμε ένα παιδί, το προσέχουμε, το παρακολουθούμε, είμαστε από πάνω. Τη βλέπουμε μεν ότι δεν είναι το παιδί που θα του πεις να κάνει κάτι και θα πεταχτεί επάνω, αλλά είναι χαρούμενη, δραστήρια, κοινωνική, τρυφερή, φιλομαθής, εκφραστική, δημιουργική. Γενικά είναι ένα παιδί θετικό, ευχαριστημένο με τη ζωή του, πώς να το πω. Και τώρα ακούμε ότι δε μπορεί να συνεχίσει σε ένα σχολείο. Ότι δηλαδή ξεφεύγει πολύ από το μέσο όρο. 

Επεξεργάστηκαν by nihai
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ότι δε μπορεί να συνεχίσει σε ένα σχολείο, αλλά στο συγκεκριμένο σχολείο. 

 

Κανένας γονιός δε θέλει να ακούει αρνητικά πράγματα για το παιδί του κι οταν αυτό συμβαίνει, είναι πολύ, μα πάρα πολύ δύσκολο να το διαχειριστείς. Ειδικά στο πρώτο παιδί. Σου μιλάω εκ πείρας. 

 

Ωστόσο, ούσα πλέον μαμά 2 παιδιων ηλικίας έκτης και τρίτης Δημοτικού (αριστων μαθητών και χωρίς άλλα θέματα), έχουν δει πολλά τα μάτια μου, και στα δικά μου τα παιδιά και στων αλλων. Το τέλειο παιδί δεν υπάρχει. Όλα θα σου βγάλουν κάτι στην πορεία, μα μαθησιακό θα είναι, μα κοινωνικό, μα σε θέμα συμπεριφοράς. Θεός φυλάξοι μην είναι ιατρικό. Όλα παλευονται κι ολα διορθώνονται, έστω κι αν δεν πιάσεις το 100% στο συγκεκριμένο πεδίο. Έχεις όμως το 100% σε κάποιο άλλο, που εσύ το θεωρείς δεδομένο, αλλά κάποιοι άλλοι παλεύουν να το κατακτήσουν. Το παιδάκι σου είναι ακόμα πολύ  μικρό κι έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου. Θα δεις κι εσύ και θα μάθεις πολλά και θα καταλάβεις ακόμα περισσότερα, όπως όλες μας. 

 

Στη θέση σου, αυτό που θα δούλευα περισσότερο σε αυτή τη φάση, είναι  η κοινωνικοποίηση. Έχει άμεση σχέση με την αυτοεκτίμηση, που είναι υψίστης σημασίας.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πρίν, nihai είπε:

Το επιχείρημα ήταν ότι λόγω των χρόνων της θα δυσκολευτεί να ακολουθεί τους ρυθμούς της τάξης, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω και γνωστικά.

 

Το ότι θα αλλάξουμε σχολείο είναι δεδομένο. Δεν είναι πλέον υπό συζήτηση. 

Αναρωτιέμαι τι θα κάνουν στην περίπτωση που το τεστ βγει θετικό. Και έστω ότι εμείς (που δεν υπάρχει περίπτωση) πούμε οκ, μένουμε εδώ.

Τι θα πουν? Πραγματικά είμαι περίεργη.

 

 

Τι θα πουν; πάλι τα ίδια θα σου πουν. Ότι οι ρυθμοί είναι απαιτητικοί και θα δυσκολευτεί να τους ακολουθήσει. Αν κατάλαβα καλά στην ουσία επιλέγουν τους μαθητές που θέλουν με δικά τους κριτήρια. Και τους υπόλοιπους προσπαθούν να τους αποτρέψουν...

Και εγώ θα άλλαζα σχολείο πάντως. 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? Δηλαδη ενα παιδι δεν μπορει να εχει μονο εναν καλο φιλο? Θα πρεπει να εχει πολλους για να θεωρηθει οτι δεν εχει θεματα? Και γιατι η επιλογη ενος μονο φιλου θα πρεπει να ειναι προβλημα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν αναφέρεσαι σε αυτό που έγραψα εγώ περί κοινωνικοποίησης, με παρεξηγησες @ZWH 

 

Απλά θεωρώ πως είναι προς όφελος του παιδιού να εχει περισσότερες παρέες και εναλλακτικές, καθώς τα παιδιά πληγώνονται πολύ όταν μαλώνουν με τους φιλους τους. Πόσο μάλλον να εχουν μόνο έναν. 

 

Πάντως δεν είναι αυτο το θέμα εδώ, παρεμπιπτόντως το ανέφερα. 

 

Συμφωνώ απόλυτα με την @erin0000

Επεξεργάστηκαν by Lisbet
Link to comment
Share on other sites

Το ζήτημα είναι ότι είναι πολύ περίεργη συμπεριφορά αυτή για τη μικρή μου. Η κοινωνικότητά της και η ευκολία της να κάνει φίλους και παρέες είναι το βασικό της χαρακτηριστικό, πώς να το πω, είναι το πρώτο πράγμα που λένε όλοι όσοι τη γνωρίζουν. Στον παιδικό κάθε πρωί που την αφήναμε τα παιδάκια φώναζαν το όνομά της ρυθμικά και ακόμα και τώρα όταν βρισκόμαστε με τα παιδιά αυτά κάνουν σαν τρελά από τη χαρά τους. Βέβαια πρέπει να πω ότι κι εγώ είχα δει ότι με τα παιδιά στο τωρινό σχολείο δεν είναι καθόλου δεμένη. Εκτός από τη φίλη της δεν τους ζητάει ποτέ - ίσα ίσα συνέχεια μας λέει πόσο πολύ της λείπουν οι φίλοι της από το παλιό σχολείο.

 

Το ίδιο ισχύει και για τα πράγματα που βάζει στο στόμα. Όπως το παρουσίασε η δασκάλα είναι πολύ έντονο στο σχολείο. Στο σπίτι δεν το κάνει ποτέ. Ποτέ δεν της έχουμε κάνει παρατήρηση για τέτοιο πράγμα.

 

Είναι λοιπόν συμπεριφορές που μας ξενίζουν, γιατί είναι πολύ κόντρα σε ότι ζούμε εμείς στο σπίτι. Αυτά με κάνουν να σκέφτομαι ότι ίσως το παιδί ζορίζεται στο συγκεκριμένο περιβάλλον, μαγκώνεται. Δεν ξέρω (πάλι) τι να πω.

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...τόσο το καλύτερο λοιπόν. Ειναι πασιφανές ότι το κοριτσάκι σας δεν περνάει καλά εκεί που βρίσκεται, γι αυτο έχει αλλάξει η συμπεριφορά της. Δε νομίζω πως χρειάζεται να είσαι ειδικός για να  καταλάβεις οτι αυτά ειναι ενδείξεις άγχους. Δύσκολα θα απέδιδε το μάξιμουμ των δυνατοτήτων της στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Ένας λόγος παραπάνω να χαίρεσαι που σας δόθηκε η αφορμή να το ψάξετε εγκαίρως. Φαντάσου όλα αυτά να συνέβαιναν του χρόνου τετοιον καιρό, πόσο πιο δύσκολα θα ήταν για όλους σας.  Καθε εμπόδιο για καλό, όπως λένε. Μήπως  να κοίταζες πού πάνε τα περισσότερα παιδια του παλιου σας παιδικού σχολείο;

Επεξεργάστηκαν by Lisbet
Link to comment
Share on other sites

Τα περισσότερα παιδάκια θα πάνε σε δημόσιο σχολείο-πράγμα που για εμάς είναι πολύ δύσκολο, λόγω ωραρίων.

Από τα λίγα που θα πάνε σε ιδιωτικά κάποια πάνε σε σχολεία που παραείναι ακριβά για εμάς. 1-2 πάνε σε άλλα σχολεία, τα οποία κοιτάμε κι εμείς.

Λόγω του γεγονότος ότι η περιοχή μας είναι αρκετά απομακρυσμένη είναι πολύ λίγα τα σχολεία που στέλνουν σχολικά μέχρι το σπίτι μας, οπότε εκ των πραγμάτων οι επιλογές είναι περιορισμένες.

Επεξεργάστηκαν by nihai
Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πρίν, Lisbet είπε:

Αν αναφέρεσαι σε αυτό που έγραψα εγώ περί κοινωνικοποίησης, με παρεξηγησες @ZWH 

 

Απλά θεωρώ πως είναι προς όφελος του παιδιού να εχει περισσότερες παρέες και εναλλακτικές, καθώς τα παιδιά πληγώνονται πολύ όταν μαλώνουν με τους φιλους τους. Πόσο μάλλον να εχουν μόνο έναν. 

 

Πάντως δεν είναι αυτο το θέμα εδώ, παρεμπιπτόντως το ανέφερα. 

 

Συμφωνώ απόλυτα με την @erin0000

Δεν παρεξηγησα. Απορια εξέφρασα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μια που έχετε διαθέσει όλοι χρόνο αυτόν τον καιρό για να ασχοληθείτε με το θέμα και να συμμετάσχετε στη συζήτηση που ξεκίνησα, να πω ότι αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην αξιολόγηση της μικρής μας (όχι απλά στο Α τεστ). Θα πάμε την Τετάρτη. Ελπίζω να είναι καλά τα πράγματα γιατί αυτό έχει σημασία. Το θέμα είναι ότι χθες ο μπαμπάς της της είπε (πολύ προσεκτικά) για το τεστ και από τότε η μικρή δείχνει ανήσυχη και την έχει πιάσει μια άνευ προηγουμένου "μαμακίαση". Δεν ξέρω αν οφείλεται σε στρες, αλλά δε μπορώ παρά να τα συνδέσω.

 

Όπως και να έχει δε γίνεται αλλιώς, ότι γίνεται είναι για καλύτερο.

 

Περιμένουμε λοιπόν να δούμε πώς θα πάει αυτό και μέσα στο Πάσχα κανονίζουμε τα επόμενα βήματα ως προς το (νέο) σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

 Καλημέρα!!!!!!

nihai πως πήγε η αξιολόγηση? νομίζω μας έγραψες οτι ηταν την τεταρτη...

έχω και εγώ αύριο ραντεβού στο αττικό στο τμήμα εργοθεραπειας για αξιολόγηση του γιου μου άλλα σκέφτομαι να μην το πάω, γιατί έχουμε αποφασίσει την επαναφοιτηση μιας και είναι γεννημένος τον Δεκέμβριο 2012 . ελπίζω να μας δώσεις λεπτομέρειες 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...