Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σύλλογος Ελλήνων Ενηλίκων Αυτιστικών Asperger & ΥΛΑ


Recommended Posts

Εδώ θα ηθελα να σας συστήσω τον σύλλογό μας ο οποίος ονομάζεται «ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ, ASPERGER ΚΑΙ ΥΛΑ» και αφορά, (εκτός απο τους γονείς των αυτιστικών ατόμων όπως όλοι οι υπόλοιποι σύλλογοι αυτιστικών που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα, όλων των ηλικιών, μικρών και ενηλίκων) για πρώτη φορά και τους ίδιους τους αυτιστικούς!!!

Διότι υπάρχουν πολλά ενήλικά άτομα με αυτισμό που μπορουν να συνυπάρχουν δίπλα μας και να ζουν μια καθόλα "φυσιολογική ζωή" οπως το επιβεβαιώνει και η ίδια η Προεδρός μας η κα Πέρλα Μεσσίνα!!!

 

Σας παραθέτω το λινγκ της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας

http://www.aspergerhellas.org/newsletter.html'>http://www.aspergerhellas.org/newsletter.html

ώστε να διαβάσετε περισσότερα για τα μέλη και το έργο μας και να δείτε τι θαύματα μπορεί να κάνει το κατά τα άλλα "εφυές" αυτιστικό μυαλό, μιας και η προεδρός μας τα έκανε όλα μόνη της , την σύσταση της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής σελίδας και πολλών άλλων και την διάδωση του αυτισμού στο διαδίκτυο με πολύ μεγάλη επιτυχία, όπως:

http://www.aspergerhellas.org/

 https://www.facebook.com/groups/greek.autistic.adults/

 

http://aspergerhellas.blogspot.com/

 

 

 

Σας παρουσιάζω με μεγάλη μου χαρά το σύλλογό μας και το έργο του και ελπίζω να σας βοηθήσουν τα κείμενα της ιστοσελίδας μας να καταλάβετε καλύτερα "τι εστί αυτισμός" και πως νοιώθει η οικογένειά του και ο ίδιος, μέσα στην κοινωνία μας και έπειτα να βοηθήσετε το άτομο με αυτισμό που υπάρχει "δίπλα" σας να ενταχτεί στην κοινωνία με αξιοπρέπεια και τον ανάλογο σεβασμό σαν αναπόσπαστο μέλος αυτής!!!

 

 

 

 

Σας ευχαριστώ πολύ

 

Αγγελική Παπασταύρου

η μητέρα του Νεκτάριου

& Συν-πρόεδρος του συλλόγου ΕΛΛ.ΑS

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Αγγελική μου καλή επιτυχία στον σύλλογό σας μέσα από την καρδία μου. Το forum πραγματικά ελειπε απο την Ελλάδα. Εγώ είχα την τύχη να έχω φίλο με Asperger ( έχω ήδη γράψει γι΄αυτό). Πράγματι πολύ χαρισματικά άτομα.

Animation3-6.gif

"Some only dream of Angels, I held three in my arms"

 

Link to comment
Share on other sites

Θέμα: ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ "ΔΩΣΕ ΦΩΣ" ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ

 

Ο Σύλλογος μας αρχίζει από την 1η Δεκεμβρίου 2008, μιά πανελλαδική καμπάνια με τον τίτλο "ΔΩΣΕ ΦΩΣ".

Ο σκοπός αυτής της καμπάνιας αυτής είναι "Να Βγεί ο Αυτισμός από το

Σκοτάδι της Αφάνειας και του Στιγματισμού"

 

'Εως τώρα τον Αυτισμό τον είχαν στα χέρια τους οι ειδικοί που μαζί με τους γονείς φρόντιζαν και προστάτευαν τα αυτιστικά παιδιά. Τώρα ήρθε η στιγμή να πάρουν στα χέρια τους αυτή την "φροντίδα και προστασία" των ανηλίκων αυτιστικών παιδιών, οι ίδιοι οι αυτιστικοί σε συνεργασία με τους γονείς...

 

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΑΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

 

Θα την βρήτε στην σελίδα του Group μας εκει που είναι οι "Συζητήσεις" με τον τίτλο ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ "ΔΩΣΕ ΦΩΣ".

http://www.facebook.com/group.php?gid=31715619369

 

Επείσης μπορείτε να την βρήτε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου μας, στην στήλη με ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ: http://www.aspergerhellas.org/newsletter.html

 

Ακόμη μπορείτε να δείτε την σελιδα στο facebook αυτής της καμπάνιας εδω: http://apps.facebook.com/causes/131915?m=a3c03490

 

Σας ευχαριστούμε

 

Πέρλα Μεσσίνα

Πρόεδρος και Αυτιστική

--------------------

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

http://www.aspergerhellas.org/

 

Μπειτε στο σιτε μας και δείτε την επίσημη αφίσα μας, με τα δύο βιντεάκια μας, βοηθήστε και σεις υπογράφοντας, ωστε να βγει ο αυτισμός και κατά συνέπεια τα παιδιά μας απο την κοινωνική αφάνεια και να εκλείψει ο κοινωνικός ρατσισμός εναντίον τους!!!

 

Σας ευχαριστώ

Αγγελική

Link to comment
Share on other sites

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ ASPERGER και ΥΛΑ

 

Αρχίζει από την 1η Δεκεμβρίου 2008 με την

 

Πανελλαδική Καμπάνια

 

"ΔΩΣΕ ΦΩΣ"

Να Βγεί ο Αυτισμός από το Σκοτάδι

της Αφάνειας και του Στιγματισμού

 

Γιά να διαβάσετε το κείμενο της καμπάνιας και να κατανοήσετε τον ΛΟΓΟ που είναι αναγκαία μια τέτοια καμπάνια ελάτε στην ιστοσελίδα του Συλλόγου μας http://www.aspergerhellas.gr

 

Σας ευχαριστώ!

Πέρλα Μεσσίνα

Eίμαι Ελληνίδα ενήλικας με Αυτισμό (Σύνδρομο Asperger) και Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ. H Συν-Πρόεδρος αυτού του συλλόγου είναι γονέας αυτιστικού παιδιού. Μαζί και ισάξια, γονείς και αυτιστικοί, αντιπροσωπεύουμε τον Αυτισμό.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 εβδομάδες μετά...

Αύριο Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008,στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ, μπορείται να διαβάσετε την συνέντευξη της Πέρλας Μεσσίνα στον γνωστό δημοσιογράφο Σταύρο Θεοδωράκη.

 

Η Πέρλα Μεσσίνα μιλάει για τον αυτισμό, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι ενήλικες αυτιστικοί στην Ελλάδα, καθώς και για την καμπάνια του συλλόγου Ελλήνων Ενηλίκων Αυτιστικών, Asperger και ΥΛΑ, με τον τίτλο "ΔΩΣΕ ΦΩΣ".

Link to comment
Share on other sites

ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ!!!

 

Σας ζητω συγνωμη διοτι σε μερικα σημεια χρησημοποιω πολυ "επιθετικη" γλωσσα, και ισως και λεξεις που μπορουν να "πληγωσουν" αυτον που θα τις διαβασει. Αλλα πριν πληγωθητε, σας παρακαλω κατανοηστε ποσο ΛΑΘΟΣ εικονα εχει ο αυτισμος, ποσα παιδια ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ απο αυτη την λαθος εικονα, ΠΟΣΟΙ γονεις υποφερουν που δεν εχουν καταφερει να κατανοησουν και επικοινωνησουν με το παιδι τους, και ΠΟΣΟΙ ειδικοι εκμεταλευονται αυτη την ολη κατασταση με το να προτεινουν θεραπειες και προσεγγησεις που ΔΕΝ ανταποκρινονται στις ΟΥΣΙΑΤΙΚΕΣ αναγκες μας ως ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ.

 

Η λαθος εικονα και οι ΜΥΘΟΙ σχετικα με τον αυτισμο, σας παρουσιαζονται εδω ΠΟΛΥ αναλυτικα! Αυτα τα σημεια τα εστειλε ο διευθυντης κεντρου με τον οποιο ειχα την συνομιλια. ΑΛΛΑ... τα εστειλε απλα σαν σημεια και οχι με την αναλυση. Αυτη τη εκανα εγω. Εγω τα πηρα, τα περασα απο το κοσκινο και σας δεινω εδω την αναλυση.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ, ειναι γραμμενη στα ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ, ωμα, χωρις ευγενειες, αλλα με την ΑΛΗΘΕΙΑ οπως την βλεπουμε και την βιωνουμε ΟΙ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ.

 

Αν το αντεχει το στομαχη σας συνεχιστε και διαβαστε!!!

 

ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΙΣΜΟ;

 

Τοτε συμφωνα με τις τελευταιες επιστημονικες ερευνες, έχετε και εσεις ως γονεις του διοτι ο Αυτισμος εχει βιολογικη βαση! Ετσι πριν αποφασησετε να βαλετε το παιδι σας σε ενα μαραθωνειο "ειδικων" και θεραπειων", θημυθητε ότι εσεις δεν ειχατε τετοιες "θεραπειες¨και ομως τα πατε μια χαρα, αποδειξη ότι εχετε κανει και παιδι!!!

 

ΟΙ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΥΘΟΙ ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ

 

1. Αποφεύγει να κάνει βλεμματική επαφή ή δείχνει να διαπερνά με το βλέμμα τον άνθρωπο

 

Ενα παιδι με αυτισμο, δεν αποφευγει να κοιταξει εναν αλλο στα ματια αμα αυτον τον αλλο τον αγαπα, τον εμπιστευεται, δεχεται σεβασμο και κατανοηση απο αυτον τον αλλο και δεν αισθανεται οτι αυτος ο αλλος βλεπει το παιδι σαν κατι ΜΗ ΙΣΑΞΙΟ με τον ιδιο!

 

Το αυτιστικο παιδι εχει γεννηθει με την ικανοτητα να βλεπει και να αναγνωριζει αν οι αλλοι γυρω του το βλεπουν και δεχονται σαν ισαξιο. Αμα το βλεπουν και το δεχονται ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΦΙΛΟΙ!

 

Αμα δεν το βλεπουν ισαξιο και δεν το δεχονται εστι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ απομενως δεν αξιζουν (απο μερος του παιδιου και την ΒΛΕΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ!!!

 

2. Δεν επικοινωνεί για τα συναισθήματά του ή τα ενδιαφέροντά του με κατάλληλες εκφράσεις προσώπου

 

Οταν επικοινωνει ενας αυτιστικος δεν εμπλεκει μεσα στην επικοινωνια το συναισθημα. Η επικοινωνια ειναι ΚΑΘΑΡΑ μια συναλλαγη ιδεων, γνωσεων, πληροφοριων ΟΠΟΥ το συναισθημα απλα περιπλεκει τα πραγματα ΧΩΡΙΣ κανενα ουσιαστικο ΛΟΓΟ!

 

Ετσι ο αυτιστικος δεν χρησημοποιει εκφρασεις προσωπου να επικοινωνησει τα ενδιαφεροντα του, διοτι τα παραθετει σας ουδετερα συναισθηματικα (τα ενδιφεροντα) μεχρι να δει αν ο ΑΛΛΟΣ ενδιφερεται η οχι! Αμα δει ενδιφερον απο την πλευρα του αλλου, που ανταποκρινεται σε κατι που ενδιαφερει και τον ιδιο, τοτε ο Αυτιστικος θα δειξει συναισθημα και πολυ μαλιστα!

 

Θα αρχισει να μιλαει πολυ και ισως ακαταπαυστα περι του θεματος που τον ενδιαφερει μι ακαι ειδε οτι και ο αλλος εχει ισαξιο ενδιαφερον!!!

 

Οι αυτιστικοι ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΤΑ ΜΑ ΠΟΤΕ για τα συναισθηματα μας! Αυτα ειναι κατι πιο προσωπικο απο οτι ειναι η επιδειξη των γεννητικων οργανων δημοσια! Οπως εσεις δεν θα δειχνατε αυτα ουτε ενας αυτιστικος δειχνει τα συναισθηματα του! Πειζοντας ενα παιδι να μιλησει για αυτα ειναι σαν να του μαθαινετε πως να δειχει τα γεννητικα του οργανα δημοσιως. Μην απορησετε λοιπον αν μια μερα δειξει και τα γεννητικα του οργανα δημοσιως, εφ' οσον εδειξε τα συναισθηματα του, το να τα δειξει αυτα ειναι πολυ λιγοτερο "γυμνωτικο"

 

3. Αντιδρά αρνητικά στην σωματική επαφή με άλλον άνθρωπο (αντιδρά με φόβο ή παντελή παθητικότητα)

 

Για τον ιδιο ανω λογο που ενα παιδι δεν κανει βλεμματικη επαφη δεν θελε και σωματικη επαφη με ατομα που δεν αγαπα, εμποστευεται, που τπυ δειχνουν σεβασμο, που το δεχονται σαν ισαξιο!

 

Αν ενα παιδι δεν θελει λοιπον την βλεμματικη επαφη και την σωματικη επαφη, καλο ειναι να δουμε γιατι οι γονεις του δεν του δειχνουν την αγαπη και σεβασμο που εχει αναγκη ωστε να "ανοιχτει" και να τα κανει αυτα τα δυο!

 

Το οτι δεν το κανει δεν σημαινει οτι το παιδι ειναι χαλσμενο αλλα οτι το περιβαλον στο οποιο μεγαλωνει δεν του παρεχει αυτα που εχει αναγκη συναισθηματικα και ψυχολογικα!!! Καλο ειναι λοιπον να γινει μια θεραπεια στους γονεις ωστε να δουμε απο που αρχιζει το προβλημα, αντι να γινει θεραπεια στο παιδι που ειναι εκει που καταληγει το προβλημα!!!!

 

4. Δεν αντιδρά στην παρουσία συνομηλίκων παιδιών (σαν να μην δίνει σημασία)

 

Ο αυτιστικος πριν κανει οποιαδηποτε "συνδεση" με αλλους, τους παρατηρει, τους καταγραφει, βλεπει τι ειναι, τι κανουν, πως το κανουν και κυριως ΓΙΑΤΙ το κανουν. Η παρατηρηση γινετε με πολλους "μη ορατους" στους αλλους γυρο του τροπους. Αυτους τους τροπους δεν θα τους εξηγησω εδω, απλα θα αναφερθω στο οτι αμα ενα απο αυτα τα παιδια κανει το λαθος να του επιτεθει για οποιονδηποτε λογο, το αυτιστικο παιδι μεσω της παρατηρησης που εχει κανει ξερει αυτοματα το πιο ΑΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ του επιτεθομενου, και αμυνεται ΑΚΑΡΙΑΙΑ!!!

 

5. Δεν αρχίζει κοινωνική από μόνο του επαφή με τους συνομηλίκους (να τους πλησιάσει κοινωνικά κλπ)

 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΕΔΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Πρωτα γινετε η ολοκληρωτικη παρατηρηση και μετα η επαφη αν το παιδι δει οτι ο αλλος ειναι ΑΞΙΟΣ ΕΠΑΦΗΣ. Αμα δεν ειναι κατα την γνωμη μας η επαφη ΔΕΝ θα γινει! Δεν χανουμε τον χρονο μας να κανιυμε επαφες με αλλους που δεν θεωρουμε αξιους του χρονου μας. Δεν καταναλωνουμε ετσι ασκοπα ενεργεια με ασκοπες επαφες που δεν καταληγουν πουθενα.

 

6. Δεν χτίζει φιλίες με συνομήλικα παιδιά ή δεν μένει σε φιλίες (δεν κάνει χρήση κανόνων φιλίας)

 

Χτηζει και παραχτιζει φιλιες αμα βρει καποιον που ειναι αξιος του χρονιυ και της ενεργιας που θα καταναλωσει να δημιουργησει μια τετοια φιλια. Οι κανονες φιλιες ειναι "βλακωδεις" αμα τους σκεφτεις με την αυτιστικη λογικη. Ειναι κανονες που σπαταλανε ασκοπα χρονο και ενεργεια και που το αποτελεσμα (της φιλιας) δεν ειναι καν εγγυημενο!

 

Οταν ο αυτιστικος διαλεξει με ποιον θα κανει φιλια αυτη η φιλια θα ειναι πολυ πιο βαθεια, μακροχρονη και ουσιαστικη! Επειδη λοιπον η συνδεση γινετε με αλλο τροπο, γιαυτο ειμαστε εκλεκτικοι, ΠΟΛΥ εκλεκτικοι στον τροπο που κανουμε και δεινουμε την φιλια μας!

 

7. Δεν κάνει χαριτωμένα πράγματα και «ναζάκια» στους άλλους (για να τους «ρίξει»)

 

Οχι δεν κανουμε ναζακι κανουτε, ουτε "γλυκολογουμε" ουτε "παζαρευουμε" ... δεν κανουμε ολα αυτα τα ακρως ασκοπα (κατα την γνωμη μας παντα) κοινωνικα ΠΑΖΑΡΕΜΑΤΑ ωστε να δημιουργησουμε φιλιες. Αντι αυτου, παρατηρουμε, επιλεγουμε, και κατευθυνομαστε στον ΣΤΟΧΟ φιλιας μας με πολυ ειδικευμενες ικανοτητες! Οποιος δουμ εοτι αξιζει τον κοπο, προχωραμε στο να κανουμε την κινηση "αναγνωρισης φιλιας" με το να μιλησουμε χωρις συναισθημα για κατι που μας ενδιαφερει.

 

Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΑΥΤΗ κινηση αναγνωρισης φιλιας, θα μας δειξει αν αυτος που μας ενδιαφερει εχει τα ιδια ενδιαφεροντα με εμας. Αμα τα εχει μπαινει η αναγνωριση φιλιας στο επομενο σταδιο που ειναι το σταδιο, που θα ανοιχτουμε και θα μιλησουμε με συναισθημα για αυτο που μας ενδιαφερει.

 

Αν και ο αλλος περασει και ανταποκριθει σε αυτο σταδιο, τοτε η δημιουργια φιλιας προχωρα κανονικα και ανοιγομαστε και κανουμε την κοινωνικη αυτη επαφη, που θα ειναι τοσο βαθεια, ζεστη, και μακρυχρονη, που κανεις ΜΗ-ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΣ δεν μπορει να κατανοησει πως ειναι κατι τεοιο δυνατων!!!

 

8. Δεν δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον σε καθημερινά πράγματα που συμβαίνουν στο περιβάλλον του

 

Δεν δειχνει αν το περιβαλλον του, δεν δειχνει κανενα ενδιαφερον, αγαπη, σεβασμο, ισαξια μεταχειρηση προς αυτον! Αμα ενα παιδι και παλι δειχνει αυτη την συμπεριφορα ΠΡΕΠΕΙ να γινει θεραπεια στους γονεις ωστε να κατανοησουν που και πως δεν ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥΣ... οσο και αν ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι τις καλυπτουν!!!

 

Η συμπεριφορα του παιδιου δειχνει το αντιθετο και πρεπει να γινει δεβαστη αντι να προσπαθητε να την αλλαξετε!!!! δεν φτανει που σας λεει το παιδι ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ "ΠΕΙΝΑΣΕΙ" ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ, το βαζετε να κανει αυτο θεραπεια αντι αυτοι που εχουν δημιουργησει αυτη την κατασταση!!!

 

9. Δεν δείχνει να απολαμβάνει ένα αντικείμενο ή μία δραστηριότητα ακόμη κι εάν ασχολείται με αυτό

 

Και παλι δεν εχετε κατανοησει οτι οταν ασχολουμαστε με κατι δνε εμπλεκουμε το συναισθημα μεσα σε αυτο που κανουμε. Οπως ενας επιστημονας δεν εμπλεκετε συναισθηματικα με το αντικειμενο το οποιο ερευνα, το οποιο μελετα, το οποιο παρατηρει και κατανοει, ετσι και το αυτιστικο παιδι δεν εμπλεκεται συναισθηματικα με αυτο που κανει!!!

 

10. Δεν φιλάει αυθόρμητα, δεν αγκαλιάζει ή κάνει χειραψία σε άλλους ανθρώπους

 

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ δεν εχουν αποδειξει οτι ειναι ΦΙΛΟΙ. Και ΦΙΛΟΣ = αυτος που με βλεπει σαν ισαξιο, που μου φερετε με σεβασμο, που κατανοει τις αναγκες και τα θελω μου!

 

Αμα το παιδι δεν τα νοιωθει αυτα, τοτε και δεν θα θελει καμμια επαφη με αυτους που ειναι γυρο του. Και παλι καλο ειναι οι γονεις να κανουν θεπαρεια ωστε να δουν που και πως δεν προσφερουν στο παιδι αυτα που ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ!!!

 

11. Δεν περιμένει την σειρά του όταν παίζει ένα απλό παιχνίδι με άλλα παιδιά ή ενήλικες (πρέπει να του το θυμίζουμε συνεχώς)

 

Δεν περιμενει την σειρα διοτι το ολο θεμα "της σειρας" δεν εχει καμμια λογικη! Γιατι να περιμενει αμα ξερει τι να κανει, και θελει να τ κανει και να τελειωνει με αυτο αντι να καθετε και να σπαταλαει χρονο με κατι που πνευματικα δεν εχει κανενα ενδιαφερον και δεν προφερει καμμια πνευματικη αμυλα!!!

 

Αμα γινινταν σεβαστες αυτες οι αναγκες του αυτιστικου μυαλου, το παιδι θα περιμενε την σειρα του διοτι ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΡΙΟΤΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ!!!

 

Ο λογος λοιπον που δνε περιμενει την σειρα του ενα αυτιστικο παιδι ειναι επειδη το παιδνιδι αυτο του ειναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΒΑΡΕΤΟ!!!

 

12. Προτιμά να μένει μόνο του (απομονώνεται) και δείχνει με αυτό τον τρόπο να μένει πιο ήρεμο.

 

Ναι θελει να μενει μονο του διοτι η συμοεριφορα των γυρω του, του ειναι κουραστικη, εκνευριστικη, διχως αγαπη, διχως κατανοηση, διχως σεβασμο! Σε ενα τετοιο περιβαλον η απομονωση ειναι πολυ πιο ευχαριστη απο την επαφη με ολους αυτους που δνε μας προσφερουν καμμια ουσιαστικη ευχαριστιση!!!

 

Αμα μας προσφεραν θα θελαμε να εχουμε επαφη μαζι τους.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

1. Δεν μιλά αυθόρμητα από μόνο του σε άλλους ανθρώπους ρωτώντας ή αναφέροντας κάτι

 

Οχι δεν θα το κανει ατο αμα δεν εχει παρει τον χρονο να παρατηρησει τον αλλο να καταγραψει την συμπεριφορα του αλλου, να τον "μαθει" να τον "κατανοησει" συμφωνα με τις αναγκες του αυτιστικου μας μυαλου.

Αμα εχει τον χρονο να τα κανει αυτα τοτε απο μονο του θα μιλησει στον αλλο.

 

Για τον αυτιστικο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ!!! Αυτο ειναι κατι που μονο οι μη-αυτιστικοι κανουν και ειναι κατα την γνωμη μας ενα χασημο χρονου και ασκοπη σπαταλη ενεργειας!!!

 

2. Δεν χρησιμοποιεί χειρονομίες ή σημάδια για την επικοινωνία του (πχ δεν δείχνει, δεν κουνά τα χέρια του, δεν κάνει γκριμάτσες ενώ μιλάει)

 

Οχι δεν τα κανει ολα αυτα διοτι οπως ανεφερα η επικοινωνια ειναι ουδετερη συναισθηματικα, δεν ειναι φορτισμενη με συναοσθημα ουτε θετικο αλλα ουτε αρνητικο!!!

 

ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΡΛΑΝΤΕΣ!!!

 

3. Δεν γίνονται αντιληπτές από εσάς με τις χειρονομίες ή τις λέξεις οι ανάγκες του

 

ΝΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΕΣ διοτι απλα περιμενουν οι αλλοι να ειναι οπως εκεινοι τις ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ αντι να δουν οτι με ολα τα ανω που κανει ο αυτιστικος εκφραζει ακριβως και τις αναγκες αλλα και τις επιθυμιες του.

 

4. Δεν αρχίζει συζητήσεις με άλλους για οποιοδήποτε θέμα (ή δεν μιλάει καθόλου)

 

Γιατι να μιλησει αμα κανεις δεν ενδιαφερετε για αυτα, για ΟΛΑ ΑΥΤΑ που σας λεει ΗΔΗ με ολη του την συμπεριφορα;;; Τον εχετε μηπως για ηλιθιο να θελει να μιλησει σε ατομα που προφανως δεν τα ενδιαφερει να τον ακουσουν;;;

 

5. Δεν κάνει χαιρετισμούς («γεια») ή φράσεις ευγενείας «παρακαλώ» «ευχαριστώ»)

 

Γιατι να ειναι ή να φερθει ευγενικα προς αλλους αμα βλεπει οτι οι αλλοι δεν ειναι ευγενικοι (ΟΠΩΣ Ο ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ) προς τον ιδιο και δεν του δειχνουν κανενα σεβασμο (ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ);;;

 

6. Δεν κάνει ερωτήσεις σε άλλους

 

Διοτι δεν τον ενδιαφερει να κανει ερωτησεις, αμα κανεις δεν ενδιαφερετε να ρωτησει τον ιδιο αμα θελει να κανει ολες αυτες τις ηλιθειες και ακρως αγενεις προσεγγησεις και θεραπειες που γινονται. Γιατι λοιπον περιμενετε να ενδιφερθει αυτο για τους αλλους και να κανει ερωτησεις;;;

 

7. Ηχολαλεί (επαναλαμβάνει λεκτικά ότι ακούει με τον τρόπο που το είπατε)

 

Το επαναλαμβανει για να σας δειξει οτι το ακουσε, οτι το ελαβε και το ξαναλεει για να βεβαιωθει οτι ειναι σωστο αυτο που ακουσε και να το δουλεψει μεσα στο στομα του, να το νοιωσει με το ολο το στομα του.

 

Η ηχολαλια οπως την λενε οι ειδικοι ΠΟΛΥ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ειναι η απτη κατανοηση των ακουστικων ερεθυσματων. Οπως ενα παιδι θα βαλει κατι στο στομα του για να το "ψηλαφισει" με την γλωσσα του, τα χειλη του, με τον ουρανισκο του, ετσι "ηχολαλοντας" κανει την ομιλια τρισδιαστατη.

 

Με την ακοη, (επαναληψη του ηχου, ηχολαλια = ηχοεπαναληψη), με την γλωσσα (διαμορφωνοντας τον ηχο με το οργανο της γλωσσας = αφη), και με το κεντρο του εγκεφαλου (παραγωγη της λεξης).

 

Ετσι η ηχολαλια εχει ως αποτελεσμα την ολοκληρωτικη τρισδιαστατη δημιουργια εικονας αυτου που λεει ο αλλος. Με αυτο τον τροπο το μυαλο μαθαινει πολυ πιο βαθεια, και καλα την ομιλια και τον λογο. Τα παιδια στα οποια εχει απαγορευτει να το κανουν επειδη η επιστημη σταμπαρισε την ηχολαλια σαν κατι κακο, δεν θα αναπτυξουν ποτε καλα και με ολη τους την ικανοτητα την παραγωγη του λογου.

 

Εγω εχω τοση μεγαλη ικανοτητα λογου διοτι μικρη "ηχολαλουσα" τραγουδοντας, ακουγα τις λεξεις των τραγουδιων και τις επαναλαμβανα τραγουδοντας μαζι με τον δισκο που επαιζε. Μια σημερινη λυση που μπορει να αντικαταστησει την ηχολαλια ειναι το καραοκε!

 

8. Εμμένει στην ομιλία (επαναλαμβάνει την ίδια φράση ή την ίδια ερώτηση ξανά και ξανά)

 

Το κανει αυτο για ολους τους ανω λογους!

 

9. «Απαγγέλλει» κοινές φράσεις («ατάκες») που ακούει από την TV ή το ράδιο

 

Εξηγω τον λογο αυτης της επαναληψης στην ερωτηση 7.

 

10. Δεν εμπλέκεται σε κατάλληλο για την ηλικία και τις δυνατότητές του αυθόρμητο παιχνίδι

 

Θα εμπλεκοταν αμα το παιγνιδι ανταποκρινοταν στις αναγκες του αυτιστικου του μυαλου. Αλλα τα παιγνιδια που του προσφερονται ειναι παιγνιδια δημιουργημενα για τις αναγκες μη-αυτιστικων παιδιων. Ετσι δεν καλυπτουν με κανενα τροπο τις αναγκες του μυαλου των αυτιστικων παιδιων.

 

11. Δεν εντάσσεται μαζί με άλλα παιδιά σε παιχνίδι (να παίξουν ένα παιχνίδι με νόημα από κοινού)

 

ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ;;; ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ 'Η ΤΑ ΜΗ-ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ;;;

 

12. Δείχνει αποτραβηγμένο και απόμακρο από τα συνομήλικα παιδιά σε ανοιχτούς χώρους (πχ παιδότοπους)

 

Ναι διοτι πριν εμπλεκτει σε οποιαδηποτε επαφη, θελει να τα παρατηρησει, επεξεργαστει και να τα μαθει!!!

 

13. Δεν δείχνει τα μέρη του σώματος του ή αντικείμενα όταν του ζητούνται (πχ όταν του λέτε «δείξε μου το . . .»

 

Γιατι να δειξει;; Ειναι τυφλος ο αλλος και δεν τα βλεπει μονος του; Μα καλα επειδη τα αλλα παιδακια δεν εχουν την νοητικη ικανοτητα να κατανοησουν αυτη την λεπτομερια, περνετε το αυτιστικο παιδι για χαζο;;;

 

14. Δεν αντιδρά όταν του μιλούν (δείχνει σαν να μην δίνει σημασία σε αυτά που του λένε)

 

Διο το ενοχλητε οταν του μιλατε, και δεν ξερει γιατι εσεις θεωρητε υποχρεωτικο να αντιδρασει. Γιατι καν να σας δωσει σημασια; Αμα εσεις εισασταν απασχολημενοι με κατι και δεν θελατε να σας ενοχλησει καποιος, και το εκανε με το σωνει και καλα εσεις θα του δινατε σημασια;;;

 

Επειδη η "απασχοληση" του αυτιστικου παιδιου δεν ειναι ορατη στα δικα σας ματια και νομιζετε οτι αμα δεν κανει κατι το μυαλο του δεν ασχολητε με κατι και δεν μαθαινει, πρεπει ν ανεχετε τις συνεχεις σας ενοχλησεις επειδη εσεις ετσι το θελετε;;; ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΑΣ;;;

 

Δεν εχει ενα παιδι δικαιωμα να κανει κατι που εκεινο θελει εστω και αν αυτο ειναι να σας αγνοησει;;;

 

15. Δεν αντιδρά σε απλές εντολές (δείχνει σαν να μην δίνει σημασία σε αυτά που του λένε ή ανυπάκουο)

 

ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΔΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!

 

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

 

1. Προτιμά να κάνει την ίδια δραστηριότητα ξανά και ξανά (δείχνει να μην βαριέται να την κάνει)

 

Οχι δεν βαριεται διοτι δνε ειναι η ΙΔΙΑ!!! ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΝΕ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΟΣ. ΚΑΘΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ!!!

 

Θα το κανει αυτο μεχρι να ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ!

 

2. Γίνεται πολύ ανήσυχο όταν του διακόπτουμε αυτό που του αρέσει (αντιδράει)

 

ΦΥΣΙΚΑ!!! ΑΜΑ ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΕΚΑΝΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΡΕΥΝΑΓΑΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΕΚΟΨΑΝ;;;

 

Επειδη το παιδι σας δεν μοιαζει με επιστημονα δεν εχει το δικαιωμα να κανει το ιδιο και να ειναι απασχολημενο με κατι που στα δικα σας ματια μοιαζει σαν να μην κανει τιποτα...

 

3. Δυσκολεύεται και αντιστέκεται στο να δείξει ενδιαφέρον σε καινούργια πράγματα

 

Θα δειξει ενδιαφερον ΜΟΛΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΑ "ΠΑΛΙΑ" αυτα δηλαδη που τον ενδιαφερουν και απασχολουν εκεινη την στιγμη. Το μυαλο του εχει μια τελεια οργανωση και ξερει τι πρεπει να κανει τωρα και τι μετα ωστε να συνδεσει αυτα που μαθαινει με τον καλυτερο τροπο!

 

4. Εμπλέκεται σε μη χρήσιμες εμμονές (πχ επιμένει στην ομοιομορφία, κάνει τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο χωρίς πρακτική σκοπιμότητα)

 

ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΑΤΙΑ, ΟΧΙ ΜΗ ΧΡΗΣΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΜΥΑΛΟ! Εσεις δεν ξερετε γιατι κανει κατι και το βγαζετε μη χρησιμο = ΑΧΡΗΣΤΟ, ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ, ΜΗ-ΝΟΡΜΑΛ!!!

 

5. Αν δεν τον αφήσετε να εμπλακεί στις εμμονές του γίνεται ανήσυχο (ταράζεται)

 

ΦΥΣΙΚΑ! Διοτι διαταραξατε την σωστη σειρα μαθησης και κατανοησης του. Ξερετε κατι; Αυτοι που με την επιμμονη τους θελουν να γινονται ολα οπως εκεινοι τα θελουν και οχι οπως το αυτιστικο παιδι τα εχει αναγκη, ειναι ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ!!!

 

Και αυτο που γινετε ειναι και πολυ εκνευριστικο, οποτε μην απορειτε γιατι δεν θελουμε την παρεα αλλων, γιατι δεν μιλαμε σε αλλους, γιατι δεν αποζηταμε την φιλια σας!

 

6. Αντιστέκεται στο να δείξει ενδιαφέρον σε λειτουργικές δράσεις (προτιμά τα πράγματα όπως τα ξέρει)

 

ΝΑΙ, διοτι για να μαθει κατι καινουργιο πρεπει να ακολουθησει τον τροπο που το μυαλο του εχει αναγκη και οχι τον τροπο που του επιβαλουν οι απο εξω (γονεις, ειδικοι, κτλ).

 

Αμα κανατε ολοι εσεις τον ΚΟΠΟ να αναγνωρισετε ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ τον ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ που το αυτιστικο μυαλο κατανοει, καταγραφει, επεξεργαζεται, κτλ. τοτε δεν θα αντιστεκοταν και θα εδειχνε ενδιαφερον στις λειτουργικες δρασεις που του ζητατε να μαθει!!!

 

Χωρις σεβασμο και κατανοηση απλως το κανετε ενα "κουρδισμενο" μαιμουδακι!

 

7. Κυματίζει τα δάχτυλα μπροστά στα μάτια, περιστρέφει τα δάχτυλά του, πετάει αντικείμενα κλπ όταν δεν έχει τι να κάνει

 

ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Το αυτιστικο μυαλο θελει να μαθει, να μαθει, να μαθει, και αμα δεν μπορει να μαθει οπως αυτο εχει αναγκη βαριεται, ΒΑΡΙΕΤΑΙ, ΒΑΡΙΕΤΑΙ!!!

 

Και απο ανια βρησκει κατι να κανει και το κανει οσο το κανει το μελεταει λεπτομερως καταγραφει ολες τις μικρες αλλαγες μεσα απο την κινηση των δακτυλων, την περιστροφη, κτλ. Κατι πρεπει να μαθει και αμα δεν του δωθει απο το περιβαλον του, τοτε το δημιουργει μονο του, βρησκει κατι να ασχοληθει, και σε εσας απο τα εξω μοιαζει ασκοπο κυματισμα δαχτυλων, ασκοπη περιστροφη δαχτυλων, ασκοπο πεταγμα αντικειμενων, κτλ.

 

8. Αυξάνει τα στερεότυπα με τα χέρια (πχ φτερουγίσματα, κυματίσματα) όταν είναι ταραγμένο

 

ΝΑΙ, διοτι η κινηση των χεριων, καταναλωνει την ενεργεια που εχει συσωρευτει μεσα στο μυαλο μας, και εγω οταν κανω ομιλιες, ΚΟΙΤΑΞΤΕ ποσο κουναω, τριβω, χειρονομω!

 

Χωρις ολες αυτες τις κινησεις δνε θα μπορουσα να ανταποκριθω και να καταναλωσω την μεγαλη ενεργια που εχει συσωρευτει μεσα στο μυαλο μιυ απο την "πνευματικη κινηση" που κανει το μυαλο μου ωστε να κανω την ομιλια!

 

Ειναι ΝΟΡΜΑΛ δραση/αντιδραση για ενα αυτιστικο! Οσο πιο πολυ πνευματικη κινηση γινετε (σκεψη, ομιλια, κτλ) ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ενεργεια παραγεται την οποια πρεπει καπως να καταναλωσει το σωμα του αυτιστικου διοτι αμα δεν την καταναλωσει, συσσωρευεται μεσα στο μυαλο μας και το "γεμιζει" με αποτελεσμα να μην μπρουμε πια να σκεφτουμε ηρεμα αλλα αρχιζουμε και νοιωθουμε "αγχομενοι" σαν να μια μηχανη που εχει συσσωρευσει ατμο και παει να εκραγει!!!!!

 

9. Αντιστέκεται στο να δείξει ενδιαφέρον σε συμπεριφορές που με αυτές θα έχει κάποιο αποτέλεσμα (πχ θα κερδίσει κάτι)

 

ΔΕΝ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟ ΟΥΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΣΚΟΠΑ. ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

 

Οποτε το οτι το παιδι ρωταει γιατι δνε ειναι στο τι θα κερδισει, αλλα σε τι αποβλεπει η ζητουμενη συμπεριφορα ωστε να ενωσουμε τον σκοπο, την διαδικασια και το αποτελεσμα = τρισδιαστατη εικονα του τι παμε να κανουμε!

 

Αμα δεν τα εχουμε αυτα τα τρεια δεν θελουμε για το "ετσι θελω" να κανουμε κατι. Ειναι χασημο χρονου και ενεργειας κατα την γνωμη του ΑΚΡΩΣ ΛΟΓΙΚΟΥ ΜΑΣ ΜΥΑΛΟΥ!!!

10. Επίμονα εξετάζει λεπτομερώς μέρη των αντικειμένων αντί για ολόκληρο το αντικείμενο;

 

ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ "ΔΕΙ" ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. Αλλωστε απο τις λεπτομεριες μπορει και ξεχωριζει αυτο τι αντικειμενο απο ενα αλλο που του μοιαζει αλλα δεν ειναι ακριβως το ιδιο!

 

Για εναν μη-αυτιστικο ολα αυτα μοιαζουν ασκοπα! Αλλα το ιδιο ασκοπα μοιαζουν σχεδον ολα οσα κανετε εσεις σε εμας τους αυτιστικους. Ισως θα επρεπε και στους μη-αυτιστικους να γινετε καποια παρεμβαση και θεραπειες απο ηλικια 3 ετων, δεν νομιζετε;;;

 

11. Χειρίζεται στο χέρι αντικείμενα ή μέρη τους συνεχώς και επίμονα (χωρίς λειτουργικότητα)

 

Εχει και πολυ λειτουργικοτηατ αυτο!!! Την ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΦΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ! Αλλα εσεις οι μη-αυτιστικοι δεν εχετε ιδεα περι τινος προκειται ... Ουφ!!! τις εχω βαρεθει αυτες τις χαζομάρες!

 

12. Απομακρύνει τα παιχνίδια (τα πετάει, τα βάζει στην άκρη) αντί να τα παίξει με φαντασία

 

Καλα αυτο το τελευταιο ειναι να ουρλιαζει κανεις! Επειδη τα πεταει ή τα βαζει στην ακρη δεν ειναι αυτο παιγνιδι με φαντασια;;; ΓΙΑΤΙ;;; Επειδη το μη-αυτιστικο μυαλο το εβγαλε αυτο σαν αποφθεγμα με το ετσι θελω;;;

 

ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΤΙ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΜΕ "ΜΗ-ΦΑΝΤΑΣΙΑ" ΚΙΝΗΣΕΙΣ;;;;

 

 

Περλα

Eίμαι Ελληνίδα ενήλικας με Αυτισμό (Σύνδρομο Asperger) και Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ. H Συν-Πρόεδρος αυτού του συλλόγου είναι γονέας αυτιστικού παιδιού. Μαζί και ισάξια, γονείς και αυτιστικοί, αντιπροσωπεύουμε τον Αυτισμό.

Link to comment
Share on other sites

Να μην ξεχάσουμε να παρακολουθήσουμε σήμερα και τις επομενες μέρες στην τηλεόραση της ΕΤ3 - την Εκπομπή "'Εκτη Αίσθηση" στις 18:00 σήμερα

Τρίτη 2, αύριο Τετάρτη 3 & μεθαύριο Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008 , που θα

παρούσιασει μια συνέντευξη με την Προεδρο του Συλλόγου μας Πέρλα

Μεσσίνα και στιγμιότηπα από την ομιλία που έγινε στην Θεσ/νίκη στις

22/11/08.

Link to comment
Share on other sites

Μπαζάρ γιά τα Χριστούγεννα

Πέμπτη 18 &

Παρασκευή 19

Δεκεμβρίου 2008

στον Πειραιά!!!

 

ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ 30 & ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Τηλέφωνο - FAX: 210 46 31 911

'Ωρες: 11:30πμ - 18:30μμ

 

 

Για χάρτη και περισσότερες πληροφορίες εδώ:

http://www.pireas1911.gr/wb/pages/el/epikoinonia.php

 

Σας ευχαριστούμε

Αγγελική Παπασταύρου

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ!!!

 

Καλημέρα Star,

 

Είσαι πραγματικό αστέρι, το κείμενο σου έιναι φοβερό και πολύ διαφωτιστικό.

 

Μια χαρά τα λές, μακάρι ολοι μας να πάρουμε μαθήματα απο το μοναδικό τροπο σκέψης σας.

"Δεν ξέρω κάτι άλλο, για το οποίο κάθε άνθρωπος θα έπρεπε να νοιάζεται τόσο πολύ, όσο για το πώς θα γίνουν τα παιδιά του καλύτερα απ' αυτόν και τους όμοιούς του"

Πλάτωνας

chmod 777 world

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστω!!!!

 

θα σε ενδιεφερε να μπεις και στο δικο μας φορουμ αυτισμου και να διαβασεις ακομη πιο πολλα απο αυτα που γραφω;;;

 

Αν ναι στειλε μου ενα εμαιλ στο info(papaki)aspergerhellas.org - κανε αντικατασταση του (papaki) με @

 

Φιλικα,

Star (Περλα)

Eίμαι Ελληνίδα ενήλικας με Αυτισμό (Σύνδρομο Asperger) και Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ. H Συν-Πρόεδρος αυτού του συλλόγου είναι γονέας αυτιστικού παιδιού. Μαζί και ισάξια, γονείς και αυτιστικοί, αντιπροσωπεύουμε τον Αυτισμό.

Link to comment
Share on other sites

Ο Σύλλογος Α.Μ.Ε.Α. Μεγάρων σε συνεργασία με τον

Σύλλογος Ελλήνων Ενηλίκων Αυτιστικών Asperger και ΥΛΑ

Σας προσκαλεί στο

 

 

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ

ΜΠΑΖΑΡ

 

 

Δευτέρα 15, Τρίτη 16 και

Τετάρτη 17

Δεκεμβρίου 2008

9πμ-2μμ, 5-8μμ

Στο Κυριακούλειο

Κεντρική Πλατεία Μεγάρων

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Πέμπτη 18 και

Παρασκευή 19

Δεκεμβρίου 2008

11.30πμ-6.30μμ

Στο ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1911

Θερμοπυλών 30 και Παπαστράτου στον Πειραιά

XAPTH 8A BPHTE STO

http://www.aspergerhellas.org/XMAS-bazaar.html

 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΕΧΝΗΣ

Τετάρτη 14, Πέμπτη 15 & Παρασκευή 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2009

 

 

Πληροφορίες Εκδήλωσης Διοργανωτής: GREEK AUTISTIC & ASPERGER ADULTS

Είδος: Σκοπός - Έρανος

 

Ώρα και Μέρος Έναρξη: Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009 στις 9:15 μ.μ.

Λήξη: Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2009 στις 11:45 μ.μ.

Τοποθεσία: Θέατρο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΑΜΙΤΗΣ

Οδός: Ιλισίων 21 και Κερασούντος - Ιλίσια

Πόλη: Athens, Greece

 

Στοιχεία επικοινωνίας Τηλέφωνο: 2107481695

Email: info@aspergerhellas

http://www.facebook.com/event.php?eid=41303729063#

 

Το Σύνολο Τέχνης "ΣΥΝ ΚΑΤΙ" προσφέρει μιά θέρμη υποστήριξη στον Σύλλογο μας, των Eλλήνων Ενηλίκων Αυτιστικών και Asperger και ΥΛΑ (ΕΛΛ.ΑS.) μέσω της θεατρικής παράστασης τους

Σας προσκαλούμε όλους να παρεβρεθειτε στις παραστάσεις αυτές!!!

Αγγελική Παπασταύρου

 

"ΡΙΤΤΕΡ , ΝΤΕΝΕ, ΦΟΣ" του ΤΟΜΑΣ ΜΠΕΡΝΧΑΡΝΤ

 

Σε σκηνοθεσία : Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου

 

Με τους

ΡΙΤΤΕΡ: Μάντυ Λάμπου

ΝΤΕΝΕ: Μαρία Καψή

ΦΟΣ: Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος

 

Τρία αδέλφια,(ο Λούντβιχ -ο γυιός- και οι δύο κόρες ) γόνοι μιάς μεγαλοαστικής οικογένειας της Βιέννης, είναι οι ήρωες του έργου του πολυβραβευμένου Αυστριακού συγγραφέα Τόμας Μπέρνχαρντ.

Παγιδευμένοι στο οικογενειακό τους σύμπαν και σχολιάζοντας τις αντιφάσεις του πολιτισμού μας και τη σχέση της ταξικής καταγωγής με το ηθικό ζήτημα, αναζητούν το νόημα της ζωής και της ελευθερίας.

 

Ο Λούντβιχ – ήρωας εμπνευσμένος από το πρόσωπο του φιλόσοφου Λούντβιχ Βιτγκενστάϊν – έφτασε στην ύψιστη επανάσταση ενάντια στον εαυτό του και στα γύρω του. Ο θρίαμβος της ανυποταξίας! Ορθώθηκε ενάντια σε όλα και κατέληξε τρελός! Το μυαλό του εξερράγη μη μπορώντας να διαχειριστεί το διανοητικό του πλούτο. Όπως ακριβώς εξερράγη και το κεφάλι του Νίτσε , που πίστευε πως :

“Το προϊόν του φιλόσοφου -κατ΄αρχήν, και πρίν από τα έργα του- είναι η ίδια του η ζωή . Αυτό είναι το έργο τέχνης του!”

 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ! Τηλ 210-7481695

 

"Και οι Τρείς είστε ΥΠΕΡΟΧΟΙ σε αυτό το σπουδαίο και δύσκολο έργο..!!! Κωνσταντίνε, νομίζω οτι είναι ένας από τους καλύτερους ρόλους που έχεις κάνει-τελείως διαφορετικός από τους υπόλοιπους "΄ηρωές" σου -, με απίστευτα πειστικό και συγκηνητικό τρόπο που όλοι αξίζει να απολαύσουν...!!! Μαρία μου,εντυπωσιασμένη από το "γέμισμά" -εκτόπισμα-σου και την φωνή σου στη σκηνή, "καθαρή" παρουσία..!! Μήπως είσαι μαθήτρια του Κωνσταντίνου..??!!! Τυχερή ,όπως όλοι μας,να τον έχουμε Δάσκαλο....!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ..!!

 

Ειρήνη Βογιατζή

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...