Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Στήριξη οικογενειών σε κρίση


administrator

Recommended Posts

Στήριξη οικογενειών σε κρίση

 

πάγιος τρόπος αντιμετώπισης περιστατικών/καταστάσεων που αφορούν μέλη του φόρουμ, όσον αφορά την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και γενικής υποστήριξης (οικονομικής/εργοδοτικής)

 

Τα μέλη θα πρέπει

α) να αποστέλλουν μια λεπτομερή έκθεση/κείμενο που να περιγράφει την τωρινή κατάσταση με κάθε λεπτομέρεια, και έγγραφα που να αποδεικνύουν όλα τα λεγόμενα, στο εμαιλ info(at)parents.gr

 

β) θα αφαιρούνται όλα τα προσωπικά δεδομένα όπως όνομα πόλη τηλέφωνο και το κείμενο θα ανακοινώνεται σε κλειδωμένο θέμα

 

ενώ παράλληλα

 

γ) η οικογένεια θα είναι απαραίτητο να στραφεί και σε φορέα ο οποίος να πιστοποιεί με όποιον τρόπο αυτό είναι εφικτό, το περιστατικό.

Η ΕΕΕΓ δεν έχει δυνατότητα ούτε εξουσιοδότηση επιβεβαίωσης προσωπικών δεδομένων ή εγγράφων και μια τέτοια δραστηριότητα δεν υποστηρίζεται απο το καταστατικό. Για αυτό το λόγο ο μόνος τρόπος επιβεβαίωσης είναι απο φορείς που έχουν στόχο την στήριξη των οικογενειών.

Οι φορείς αυτοί, καλύπτονται απο όρους εμπιστευτικότητας οπότε είναι πάντα απαραίτητη η συναίνεση της οικογένειας για να επιβεβαιώσει ο εκάστοτε φορέας στην ΕΕΕΓ ότι όντως έχει υπάρξει επαφή,

η επιβεβαίωση αυτή δεν είναι εφικτό να γίνεται απο τρίτους χωρίς την συναίνεση της εκάστοτε οικογένειας.

Για αυτό το λόγο, η οικογένεια θα είναι απαραίτητο να αναφέρει ρητά στον φορέα ότι επιθυμεί την γνωστοποίηση της όποιας επαφής και εξέλιξης, στην διαχείριση της ΕΕΕΓ έτσι ώστε με αυτό το τρόπο να επιβεβαιώνεται και η κατάσταση την οποία η οικογένεια δηλώνει ότι βρίσκεται (ανάγκη για στήριξη).

 

δ) τα μέλη που θέλουν να στηρίξουν την οικογένεια, θα μπορούν να έρχονται σε επαφή με αυτήν, μεσω των στοιχείων που θα εχουν τοποθετηθεί στην αρχική ανακοίνωση (πχ εμαιλ) έτσι ώστε να τους δοθεί απο την ίδια την οικογένεια διεύθυνση για να αποστέλλουν τα υλικά αγαθά που επιθυμούν, όπως επίσης να αποστείλουν χρηματοοικονομική στήριξη, εάν ο φορέας το κρίνει αναγκαίο ή επιθυμητό.

 

ε) η αποστολή χρημάτων σε οικογένειες που έχουν ανάγκη στήριξης γίνεται πάντα με ευθύνη του εκάστοτε μέλους/αναγνώστη, ενώ η ΕΕΕΓ δεν έχει καμία εμπλοκή σε αυτή την διαδικασία, καθώς δεν εμπίπτει στους σκοπούς του καταστατικού της η οποιαδήποτε συγκέντρωση χρηματικών ποσών για στήριξη οικογενειών.

 

Πλέον δεν θα επιτρέπονται συζητήσεις που να αφορούν την οικονομική κατάσταση ενός εγγεγραμμένου μέλους/οικογενείας ή την διαδικασία για στήριξη μελών,

ενώ θα αναρτούνται μέσω του administrator ή άλλου συντονιστή,

κείμενα που να αφορούν την πορεία /εξέλιξη της υποστηριξης,

που θα αποστέλλονται στην διαχείριση απο τις οικογένειες που έχουν ζητήσει την στήριξη. Θα γίνεται δηλαδή κάποιου είδους γνωστοποίηση αλλά όχι με την μορφή συζήτησης.

Η γνωστοποίηση αυτή θα μπορεί να γίνεται όσο συχνά το επιθυμεί η οικογένεια.

 

Λίστα/κατάλογος των ειδών που αποστέλλονται

 

Εάν τα μέλη το επιθυμούν για οργανωτικούς σκοπούς, να υπάρχει συγκεντρωτική λίστα με το τι έχει σταλεί στο μέλος, παρακαλούνται σε κάθε μύνημα που στέλνουν στο μέλος όπου αναφέρουν τι έχουν στείλει, να κάνουν κοινοποίηση του μυνήματος και στο εμαιλ contact(at)parents.gr καθώς έτσι θα μπορεί να υπάρχει ένας κατάλογος/καταγραφή των δράσεων, στον οποίο τα στοιχεία θα συλλέγονται ανώνυμα και χωρίς καμία αναφορά ή συσχέτιση με τα εμαιλ ή προσωπικά δεδομένα του μέλους που στέλνει τα αγαθά/βοήθεια.

 

Η διαχείριση θα μπορεί κάθε τόσο (πχ κάθε 10 μέρες) να ανακοινώνει την λίστα αυτή (πάντα χωρίς αναφορά στο ποιός απο πού τα έχει στείλει) έτσι ώστε να είναι ορατό στα υπόλοιπα μέλη εάν υπάρχει ακόμα ανάγκη συγκεκριμένων αγαθών.

 

 

[Για τους παραπάνω λόγους θα θέλαμε να παρακαλέσουμε το μέλος ioanna ioanna να αποστείλει σχετικό κείμενο που να εξιστορεί την εξέλιξη της πορείας το οποίο θα ανακοινωθεί κλειδωμένο απο την διαχείριση.

Μέχρι τώρα η οικογένεια είχε στραφεί στον φορέα Praxsis και στον φορέα Χαμόγελο του παιδιού, απο το οποίο υπήρξε η προφορική βεβαίωση ότι όντως επρόκειτο για μια οικογένεια σε στιγμή κρίσης η οποία χρήζει στήριξης για να ορθοποδήσει.

 

Δεν θα επιτραπεί εκ νέου συζήτηση

και τα μέλη τα οποία επιθυμούν να έρθουν σε επαφή με την οικογένεια θα χρειαστεί να στείλουν κάποιο στοιχείο/εμαιλ τους στην διαχείριση,

η οποία κατόπιν εντολής τους θα το προωθήσει στην εν λόγω οικογένεια, εκτός και εάν ηδη το αρχικό κείμενο περιλαμβάνει εμαιλ επικοινωνίας το οποίο να είναι ενεργό, οπότε τα μελη / αναγνώστες που επιθυμούν να στηρίξουν την οικογένεια,

θα μπορούν απο μόνα τους, σε άλλο μέσο επικοινωνίας (όχι δηλαδή στο φόρουμ του parents.gr) να επικοινωνούν με αυτήν. ]

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ανακοίνωση σχετικά με το μέλος ΙωάνναΙωάννα

 

Η διαχείριση δεν έχει στην διάθεσή της καμία καταγγελία ή απόδειξη, ότι το μέλος ΙωάνναΙωάννα ψεύδεται σχετικά με την ανάγκη της οικογένειας του για στήριξη.

Απο την στιγμή που δεν υπάρχει κάποια καταγγελία ή απόδειξη, η διαχείριση οφείλει να απομακρύνει αναρτήσεις που υπονοούν κάτι τέτοιο, και να επιβάλλει κυρώσεις στα μέλη τα οποία διαδίδουν τέτοιες υπόνοιες.

Σε περίπτωση που κάποιο μέλος έχει στη διάθεσή του στοιχεία που να αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς του μπορεί να στείλει ότι επιθυμεί στο εμαιλ info(at)parents.gr

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...