Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δυσλεξία


Recommended Posts

οπως κ αν μαθαινουν χρωματα,μπορουν να πουν μια ιστορια με χρονικη σειρα κτλ..

 

Καλά ... αυτό με τα χρώματα με είχε φρικάρει!!

Είχα το μικρό που μπέρδευε τα χρώματα... συστηματικά... έλεγε το πράσινο κίτρινο και αντίστροφα.

 

Κι αφού φρίκαρα γιατί νόμιζα πως ίσως υπάρχουν τέτοια θέματα... μετά θυμήθηκα πως μίλησε νωρίς και όταν αναλογίστηκα την ηλικία του.... συνειδητοποίησα πως ήταν ΝΩΡΙΣ... και πάλι καλά που ήξερε κάποια χρώματα!!

 

Το σοκ μου όμως το έφαγα!

 

----------

Πάντως αυτά που λέτε τα βρίσκω στα παιδιά... δυστυχώς που έχουν φτάσει στο Λύκειο ΧΩΡΙΣ να έχουν σχετική διάγνωση. Είτε επειδή κανένας δεν τόλμησε να το πει στους γονείς, αλλά και γιατί οι γονείς νομίζουν πως "στιγματίζεται" το παιδί!! Έτσι προτιμούν να το αφήνουν "στη μοίρα του" παρά να του παρέχουν τη σχετική βοήθεια.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 76
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλησπέρα! Έχω πει στους γονείς μιας μαθήτριας μου να την ψάξουν για δυσλεξία αλλά δεν έχω ιδέα που θα πρέπει να απεύθυνθουν για να γίνει η διάγνωση. Γνωρίζει κανείς κάτι πάνω σε αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς να μπει "ταμπέλα", πολλοί θα σου πουν πού να πας. Αν εννοείς να καταλάβουν οσυαστικά το θέμα, ίσως μπορούν να διαβάσουν εδώ:

 

http://enallaktikimathisi.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

Ίσως χρειαστεί να μπεί η ΄ταμπέλα' όπως την εννοεις γιατί έχει σοβαρό πρόβλημά με το σχολείο. Δέν μπορεί να γράψει ούτε μια πρόταση σωστη και είναι ήδη Γυμνάσιο. Δυστυχως οι γονείς της δεν είναι σε θέση να βοηθήσουν. Είναι από άλλη χωρα και δεν μπορώ να συννενοηθώ εύκολα μαζί τους. Η διάγνωση γίνεται μόνο σε ιδιωτικά κέντρα? Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως χρειαστεί να μπεί η ΄ταμπέλα' όπως την εννοεις γιατί έχει σοβαρό πρόβλημά με το σχολείο. Δέν μπορεί να γράψει ούτε μια πρόταση σωστη και είναι ήδη Γυμνάσιο. Δυστυχως οι γονείς της δεν είναι σε θέση να βοηθήσουν. Είναι από άλλη χωρα και δεν μπορώ να συννενοηθώ εύκολα μαζί τους. Η διάγνωση γίνεται μόνο σε ιδιωτικά κέντρα? Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

 

να απευθυνθει στα ΚΕΔΥ τηλ απο αιγαλεω που γνωριζω 5610995 .ψαξε κ για αλλες περιοχες.υπαρχει κ στο παιδων αντιστοιχο τμημα.κανουν διαγνωση στα ΚΕΔΥ αλλα οχι "θεραπεια"δυστυχως θα εχουν τρεξιμο με τα ταμεια κτλ αν κανουν σε ιδιωτικο μαθηματα.τουλαχιστον να κανουν αξιολογηση

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

να απευθυνθει στα ΚΕΔΥ τηλ απο αιγαλεω που γνωριζω 5610995 .ψαξε κ για αλλες περιοχες.υπαρχει κ στο παιδων αντιστοιχο τμημα.κανουν διαγνωση στα ΚΕΔΥ αλλα οχι "θεραπεια"δυστυχως θα εχουν τρεξιμο με τα ταμεια κτλ αν κανουν σε ιδιωτικο μαθηματα.τουλαχιστον να κανουν αξιολογηση

 

Μπορούν οι γονείς να παευθυνθούν και σε ιατροπαιδαγωγικό κέντρο που υπάρχει σε κάποια νοσοκομέια. Μια αναζήτηση στο ίντερνετ θα βγάλει τη λίστα.

Αλλά μήπως το παιδί δεν έχει δυσλεξία και έιναι πρόβλημα λόγω διγλωσσίας; Το ίδιο τι γνώση έχει στα Ελληνικά; Στα προφορικά πώς είναι; Μιλάς για δυσκολία στη γραφή, στην ανάγνωση έχει δυσκολίες;

Επίσης, αν γίνει διάγνωση μαθησιακών δυσκολίων, μπορεί το παιδί να παρακολουθήσει τμήμα ένταξης, και με ειδικό παιδαγωγό να δουλέψει πάνω στα συγκεκριμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει, για κάποιες ώρες μέσα στη μέρα. Τι ς υπόλοιπες ώρες θα είναι στη γενική τάξη με τους υπόλοιπους συμμεθητές.

Link to comment
Share on other sites

Το παιδί έχει γεννηθεί εδώ οπότε δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα διγλωσσίας. Μιλάει καλύτερα τα ελληνικά από την μητρική του γλώσσσα. Εγώ πάντως δεν είμαι υπεύθυνη να κανω αξιολόγηση καθώς δεν γνωρίζω πολλά πράγματα. Θεώρησα όμως υποχρέωση μου να αναφέρω το θέμα στους γονείς του. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Σιγά σιγά μαθαίνω και εγώ.

Ασχετο, άλλα θα έπρεπε εμείς οι καθηγητές και οι δασκαλοι να έχουμε κάνει κάποιοα μαθήματα ειδικής αγωγης στις σχολές μας. Δεν είχαμε κάνει τίποτα σχετικό στο πανεπιστήμιο, τουλάχιστον όταν σπούδαζα έγω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 χρόνο μετά...

Αν έχει συμπτώματα, μη το αγνοήσεις ...

Είναι κρίμα να παιδεύεται το παιδί για πολλά πολλά χρόνια και να βιώνει έντονη σχολική αποτυχία σε περίπτωση που έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία. (Αν μείνει αδιάγνωστη και επομένως δεν λάβει κατάλληλη στήριξη).

Αν δεν έχει... τότε ... δε θα γίνει και κανένα κακό... ;)

 

Μη το αφήσεις.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 4 months later...

Στην ενημέρωση του σχολείου, όταν κάναμε την αντίστοιχη ερώτηση στη δασκάλα, είπε πως είναι ακόμα νωρίς για τέτοιες ανησυχίες. Μας εξήγησε πως πρώτα πρέπει να περάσουν από αυτά τα συγκεκριμένα γράμματα και αριθμούς στην ύλη τους και αν μετά από τις ασκήσεις αυτά συνεχίσουν να επιμένουν, τότε... βλέποντας και κάνοντας κατά περίπτωση.

Άρα... περίμενε...

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

perimenw...

den rwthsa den eipa tipota (gia mena) sthn daskala - den 8elw na thn prokatavalw - as mou pei avth an nomizei oti einai provlhma

Mia filh nhpiagwgos moy eipe meta ta Xristougenna na anhsyxhsw

Se ola ta alla einai poly kalos- diavazei syllavista oti toy valeis me ta grammata pou 3erei

Link to comment
Share on other sites

Η δυσλεξία είναι μια διαφορετική λειτουργία του εγκεφάλου, ένας διαφορετικός τρόπος αντίληψης. Το διαφορετικό, έχουμε μάθει να το φοβόμαστε και να το κατηγοριοποιούμε, προσπαθώντας να το αλλάξουμε.

 

Η αλήθεια είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τίποτα να στερηθεί, ούτε έχει κάποια "δυσλειτουργία" ή ανικανότητα ο δυσλεκτικός, αλλά έχει άπειρα να προσφέρει και να καταφέρει, εφόσον δεν τον καταδικάσουμε με υποτίμηση και χαμηλή αυτο-εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

perimenw...

den rwthsa den eipa tipota (gia mena) sthn daskala - den 8elw na thn prokatavalw - as mou pei avth an nomizei oti einai provlhma

Mia filh nhpiagwgos moy eipe meta ta Xristougenna na anhsyxhsw

Se ola ta alla einai poly kalos- diavazei syllavista oti toy valeis me ta grammata pou 3erei

 

Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία για "δυσλεξία" μιλάμε μετά τα Χριστούγεννα της Β Δημοτικού (προς το τέλος ακόμα καλύτερα), όταν το παιδί είναι σχεδόν 8 χρονών. Πρέπει το παιδί να κατακτήσει τη γραφή και την ανάγνωση και γι' αυτό του δίνουμε την ευκαιρία να το κάνει.

 

Πριν από αυτό το χρονικό όριο και πάλι όμως όχι πριν το τέλος της ρπώτης, αν βλέπουμε σοβαρές δυσκολίες, μπορεί φυσικά να γίνει παρέμβαση αλλά δεν θα μιλήσουμε για "δυσλεξία" παρά για "ειδικές μαθησιακές δυσκολίες".

 

Όπως και να έχει είναι πάρα πολύ νωρίς τώρα να ανησυχείς για κάτι τέτοιο. Άσε να περάσουν τα Χριστούγεννα και ο Φλεβάρης θα έλεγα εγώ, και μετά συζήτα το με τη δασκάλα του παιδιού σου.

 

Όσο για τους ενήλικες, ξέρω ότι γίνονται διαγνώσεις στο ψυχολογικό κέντρο Θεσσαλονίκης (πήγε γνωστός μου που ήθελε να μπει σε μεταπτυχιακό και πίστευε ότι έχει δυσλεξία και ήθελε να δώσει προφορικές εξετάσεις, για την κστορία δεν είχε τίποτα!). Σίγουρα κάπου ανάλογα και στην Αθήνα....

Link to comment
Share on other sites

Η δυσλεξία είναι μια διαφορετική λειτουργία του εγκεφάλου, ένας διαφορετικός τρόπος αντίληψης. Το διαφορετικό, έχουμε μάθει να το φοβόμαστε και να το κατηγοριοποιούμε, προσπαθώντας να το αλλάξουμε.

 

Η αλήθεια είναι ότι όχι μόνο δεν έχει τίποτα να στερηθεί, ούτε έχει κάποια "δυσλειτουργία" ή ανικανότητα ο δυσλεκτικός, αλλά έχει άπειρα να προσφέρει και να καταφέρει, εφόσον δεν τον καταδικάσουμε με υποτίμηση και χαμηλή αυτο-εκτίμηση.

 

 

Αυτά ακούγονται πάρα πολύ ωραία, όμως εγώ ως μάνα δυσλεκτικού παιδιού δεν μπορώ να δω κάτι θετικό σε όλη αυτή την ιστορία που ταλαιπωρεί το παιδί, αλλά και την οικογένεια, επί σειρά ετών.

Πως μπορείς να διασφαλίσεις τα περί μη υποτίμησης και χαμηλής αυτοεκτίμησης, όταν το παιδί ζει σε ένα σχολικό περιβάλλον το οποίο αντικατοπτρίζει την ανταγωνιστική κοινωνία των ενηλίκων; Πως να το προστατέψεις από την κοροϊδία των συμμαθητών του; Πως να εξηγήσεις στον κάθε δάσκαλο τι λάθος χειρισμούς έχει κάνει;

Αλλά και πως διατηρείς την ψυχραιμία σου ως γονιός όταν έρχεσαι σε καθημερινή σύγκρουση με το παιδί σου επειδή αρνείται να κάνει τα αυτονόητα;

Ίσως στο μέλλον το παιδί μου να μεγαλουργήσει, όμως το μόνο σίγουρο αυτή τη στιγμή είναι πως (έχει) υποφέρει.

Μπορεί για κάποιους η δυσλεξία να είναι πρόκληση. Για μένα, μετά από 4 χρόνια τριβής, είναι πρόβλημα.

-

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για τις απαντησεις. emmaki επίσης χρησιμη η πληροφορία για τους ενήλικες στην Θεσσαλονίκη.

Δεν ανησυχώ προς το παρον.

Δεν είμαι και σιγουρη ακόμη ότι ξέρω ακριβώς τι είναι δυσλεξία -αν υπάρχει ακριβής ορισμός αλλά δεν μου δίνει ενδείξεις για πρόβλημα στο διάβασμα αντιθέτως εχει απο μόνος του βρει τον τρόπο να διαβάζει (συλλαβιστά -οχι οπτικά) και φαινεται ότι δεν θα έχει πρόβλημα σε αυτό. Θα δούμε.

Αν ''ακολουθήσει'' τα βήματα μου θα έχει πρόβλημα μόνο στην γραφή - το οποίο δεν ξέρω αν είναι ενα είδος δυσλεξίας ή όχι.

Νεφέλη ίσως έχεις δίκαιο είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης και δεν φοβάμαι το διαφορετικό.

Αλλά όπως και να το κάνουμε αν ενα παιδί γράφει τους αριθμούς ανάποδα είναι πρόβλημα, αν παιδί / ενήλικας δεν μπορεί να αντιγράψει σωστά αριθμούς του δημιουργεί πρακτικά προβλήματα - πέραν του σχολείου, αν κάνει ορθογραφικά λάθη πάλι δημιουργεί προβλήματα και αυτά που λέω είναι κάποιο μικρό φάσμα φαντάζομαι των προβλημάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα

ο γιος μου έχει διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, παρορμητικότητα κι δυσλεξία.

Έχουμε τρέξει σε διάφορα κέντρα δεξιά - αριστερά από το νηπιαγωγείο ακόμα (τώρα είναι Γ' δημοτικού) και τις προάλλες πήγαμε για τεστ οφθαλμοκίνησης όπου μας επιβεβαίωσαν τα παραπάνω και μας πρότειναν ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης.

 

Στα ΚΔΑΥ έχουμε κλείσει ραντεβού εδώ και αρκετούς μήνες και περιμένουμε...

 

Ερωτήσεις:

1) Τι γνώμη έχετε για την μέθοδο Παυλίδη

2) Τι γνώμη έχετε για την μέθοδο Davis

3) Τελικά υπάρχουν "μαγικές λύσεις" ή να μην το κουράζουμε?

 

Και ρωτάω το τελευταίο διότι έχουμε κουραστεί αφάνταστα και εμείς κι το παιδί από τους διάφορους "μάγους" που τελικά κοιτάνε το πορτοφόλι μας και ο μόνος άνθρωπος που έκανε καλό στο παιδί ήταν η δασκάλα του Α'-Β' Δημοτικού η οποία δεν ήξερε για την δυσλεξία αλλά έλεγε ότι είναι ένα υπέροχο και ταλαντούχο παιδί (ζωγραφίζει ωραία) αγνοώντας τα "μικρο"προβλήματα σε ορθογραφία και ανάγνωση....

 

Για ακόμη μια φορά είμαστε πελαγωμένοι και το ταμείο (ποιο ταμείο πλέον?) μας βγάζει την πίστη για τα 250 ή 300? το μήνα....

 

Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις σας...

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

ο γιος μου έχει διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, παρορμητικότητα κι δυσλεξία.

Έχουμε τρέξει σε διάφορα κέντρα δεξιά - αριστερά από το νηπιαγωγείο ακόμα (τώρα είναι Γ' δημοτικού) και τις προάλλες πήγαμε για τεστ οφθαλμοκίνησης όπου μας επιβεβαίωσαν τα παραπάνω και μας πρότειναν ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης.

 

Στα ΚΔΑΥ έχουμε κλείσει ραντεβού εδώ και αρκετούς μήνες και περιμένουμε...

 

Ερωτήσεις:

1) Τι γνώμη έχετε για την μέθοδο Παυλίδη

2) Τι γνώμη έχετε για την μέθοδο Davis

3) Τελικά υπάρχουν "μαγικές λύσεις" ή να μην το κουράζουμε?

 

Και ρωτάω το τελευταίο διότι έχουμε κουραστεί αφάνταστα και εμείς κι το παιδί από τους διάφορους "μάγους" που τελικά κοιτάνε το πορτοφόλι μας και ο μόνος άνθρωπος που έκανε καλό στο παιδί ήταν η δασκάλα του Α'-Β' Δημοτικού η οποία δεν ήξερε για την δυσλεξία αλλά έλεγε ότι είναι ένα υπέροχο και ταλαντούχο παιδί (ζωγραφίζει ωραία) αγνοώντας τα "μικρο"προβλήματα σε ορθογραφία και ανάγνωση....

 

Για ακόμη μια φορά είμαστε πελαγωμένοι και το ταμείο (ποιο ταμείο πλέον?) μας βγάζει την πίστη για τα 250 ή 300? το μήνα....

 

Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις σας...

 

 

Θα σου πω τη γνώμη μου, ως ειδική παιδαγωγός.

Τη μέθοδο Davies δεν την έχω ακούσει ποτέ ούτε στο μεταπτυχιακό μου, ούτε στα συνέδρια που παρακολούθησα, ούτε σε κάποιο βιβλίο. Δεν γνωρίζω, δεν εκφέρω γνώμη.

 

Η μέθοδος Παυλίδη.....ένα μόνο θα πω. Αν αναφερθείς σε μεγάλα "κεφάλια" στη δυσλεξία παγκοσμίως για τη μέθοδο αυτή, το λιγότερο που θα κάνουν είναι να γελάσουν! Μέχρι και έξω από το γραφείο τους θα σε πετάξουν!

Η δυσλεξία είναι ένα σύνδρομο (με την έννοια ότι είναι ένα σύνολο συμπτωμάτων που σχετίζονται με την ίδια εικόνα), που υπάρχει σ ποσοστό 4-5% παγκοσμίως (ανεβαίνει στο 10% περίπου στις χώρες με ιδεογραφικό σύστημα γραφής). Η μέθοδος Παυλίδη, σε ένα ποσοστό 70% "βγάζει" δυσλεξία....

 

"Μαγικές" λύσεις και συνταγές δεν υπάρχουν. Υπάρχει η πολλή δουλειά και η εκπαίδευση του παιδιού ώστε να μάθει να παρακάμπτει τα ¨εμπόδια¨που υπάρχουν μπροστά του λόγω της δυσλεξίας. Δεν θα το ξεπεράσει ποτέ, αλλά θα μάθει να λειτουργεί με αυτό.

Υπάρχουν στο εμπόριο πολλά και καλά βιβλία που μπορούν να βοηθήσουν εσάς ως γονείς για να βοηθήσετε με τη σειρά σας το παιδί σας.

 

Απλά κλείνοντας θα πω, ότι πέρυσι παιδί που γνωρίζω με δυσλεξία διαγνωσμένη από το δημοτικό (ισχύει το όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά) πέρασε 3ο στη νομική.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ καταρχήν!

Ο Παυλίδης ισχυρίζεται ότι η μόνη γλώσσα που μπορούν να μάθουν πανεύκολα τα παιδιά είναι τα Κινέζικα επειδή ακριβώς έχουν εικονογράμματα....

Ο Davis έχει γράψει το βιβλίο "το χάρισμα της δυσλεξίας" το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον και προτείνει κάποιες μεθόδους αποκατάστασης ...σχεδόν μαγικές!!

Όπως έχω γράψει σε άλλο thread ο δάσκαλος που βρήκα για τα Αγγλικά στο παιδί έχει δυσλεξία και ΔΕΠΥ και έχει τελειώσει Αγγλική φιλολογία. Τα πάνε δε περίφημα...!

 

Το πρόβλημα που ξαναθέτω είναι το εξής:

- Από το Παίδων Πεντέλης μας κάνανε την διάγνωση ΔΕΠΥ σε 10 λεπτά από κάτι ερωτηματολόγια και μας στείλαν πακέτο σε "ειδικό κέντρο στην πόλη μας, το οποίο είναι το καλύτερο"....(?) το οποίο θα έκανε "ακριβή" διάγνωση και για τον τύπο μαθησιακών δυσκολιών.

- Στο κέντρο, (που πήγαμε τελικά), τέθηκε το θέμα της εργοθεραπείας ως πρωταρχικό και μετά από 6 μήνες πήγαινε-έλα δεν είχαμε ξεκάθαρη απάντηση περί του αν πρόκειται για δυσλεξία ή όχι...

- Φίλος ειδικός παιδαγωγός που πήγαμε το καλοκαίρι το παιδί μας είπε ότι "το παιδί έχει ξεκάθαρη δυσλεξία, τι δεν βλέπουν στο κέντρο?"

- Το Σεπτέμβρη σταματήσαμε από το κέντρο και πήραμε μια ειδική παιδαγωγό στο σπίτι για να τον διαβάζει 2 μέρες την εβδομάδα και να του κάνει κάποιας μορφής αντιμετώπιση...

- Προσφάτως κάναμε το τεστ Παυλίδη που διέγνωσε φουλ ΔΕΠΥ-παρορμητικότητα και δυσλεξία. Εκεί δε, προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πείσουν ότι μόνο αυτοί εγγυώνται την "αντιμετώπιση' η οποία γίνεται μέσω υπολογιστή.....(?)

 

Προσωπικά δεν με απασχολεί να μάθει να διαβάζει πιο γρήγορα ή να γίνει καλύτερος στην ορθογραφία (είναι δευτερεύων τέλος πάντων). Το βασικό πρόβλημά μας είναι η άσχημη συμπεριφορά η οποία προέρχεται και από την παρορμητικότητα και από την έλλειψη αυτοπεποίθησης...Αυτά μας έχουν σμπαριαλιάσει σαν οικογένεια...Και το ζητούμενο είναι να βρούμε τι τελικά ειδικό χρειαζόμαστε!

- Ειδικό παιδαγωγό?

- Ψυχολόγο?

- Εργοθεραπευτή?

- Ψυχολόγο για εμάς (διότι ειλικρινά τα νεύρα είναι κορδόνια και δεν κρατάμε και πάντα την καλύτερη στάση)....

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Να πω καταρχήν ότι σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία η διάγνωση της δυσλεξίας γίνεται στο (ή μάλλον από το) τέλος της Β δημοτικού και μέχρι τα μέσα της Γ (περίπου τέτοια εποχή).

Άρα από τη στιγμή που το δικό σας παιδί είναι τώρα Γ δημοτικού, η διάγνωση είναι φυσιολογικό να βγήκε τώρα. Πιο μπροστά μιλάμε για μαθησιακές δυσκολίες, εφαρμόζουμε προγράμματα παρέμβασης/αντιμετώπισης, αλλά δεν βάζουμε τον τίτλο (αν μου επιτρέπεται ο όρος) δυσλεξία.

 

Τι χρειάζεται; Γνώμη μου, τελείως θεωρητική μιας και δεν έχω εικόνα του παιδιού, ειδικός παιδαγωγός για να του μάθει τον τρόπο να μαθαίνει και να διαβάζει (π.χ. χοντρό παράδειγμα, αν μαθαίνει με εικόνες, γιατί εξαρτάται από το κάθε παιδί, η λέξη "φωτιά" γράφεται με "ω" που ως εικόνα μας θυμίζει φλόγες, όλα όσα στην αρχή τους βάζουμε "το" και τελειώνουν σε "ι" γράφονται με "ι" και όχι "η" ή "υ", να διαβάζει ένα γραπτό του από το τέλος προς την αρχή λέξη λέξη ώστε να μην βγάζει νόημα και να επικεντ΄ρωνεται στις λέξεις και στα γράμματα και έτσι να "πιάνει" κάποια ορθογραφικά ή παραλέιψεις και αντιστροφές....).

Μετά ψυχολόγος για να τον τονώσει. Και συμβουλευτική γονέων σε ομάδες γονέων (προσφέρονται και από αρκετούς δήμους και από τον ΟΚΑΝΑ δωρεάν), ώστε να μάθετε εσείς πώς να χειρίζεστε το παιδί.

Παράλληλα με όλα αυτά, απαραίτητη είναι η συνεργασία με το σχολείο και με το δάσκλαο της γενικής τάξης αλλά και του τμήματος ένταξης που καλό είναι να φοιτήσει το παιδί, ώστε να ακολουθείται μια κοινή γραμμή στο σχολείο και στο σπίτι, τόσο σε μαθησιακό όσο και σε συμπεριφορικό επίπεδο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Καλη χρονιά και ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!

Η δυσλεξία είναι σε χαμηλό επίπεδο αλλά το έχει βρει πλέον ως άλλοθι ("Έχω δυσλεξία άρα δεν μπορώ να διαβάσω")

Το βασικό μας πρόβλημα το οποίο επιδεινώθηκε μέσα στις γιορτές είναι η παρορμητική συμπεριφορά του και η υπερκινητικότητά του! Μιλάμε για τον διάβολο της Τασμανίας αυτοπροσώπως!! Άσε που έχουμε πλέον αντίθετα αποτελέσματα με την τόνωση του ηθικού (Στο κέντρο Παυλίδη του είπαν ότι είναι πιο έξυπνος από την ηλικία του): Μας γράφει κανονικά σε ότι κι αν του λέμε πλέον, χτυπάει συνεχώς την μικρότερη αδερφή του, παρουσιάζεται αχάριστος ("θέλω κι άλλα δώρα") και άλλα πολλά!!!

 

Μου φαίνεται ότι το σημαντικότερο είναι η δική μας ψυχολογική υποστήριξη με αυτά που τραβάμε!!

Καλό Κουράγιο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Καλη χρονιά και ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!

Η δυσλεξία είναι σε χαμηλό επίπεδο αλλά το έχει βρει πλέον ως άλλοθι ("Έχω δυσλεξία άρα δεν μπορώ να διαβάσω")

Το βασικό μας πρόβλημα το οποίο επιδεινώθηκε μέσα στις γιορτές είναι η παρορμητική συμπεριφορά του και η υπερκινητικότητά του! Μιλάμε για τον διάβολο της Τασμανίας αυτοπροσώπως!! Άσε που έχουμε πλέον αντίθετα αποτελέσματα με την τόνωση του ηθικού (Στο κέντρο Παυλίδη του είπαν ότι είναι πιο έξυπνος από την ηλικία του): Μας γράφει κανονικά σε ότι κι αν του λέμε πλέον, χτυπάει συνεχώς την μικρότερη αδερφή του, παρουσιάζεται αχάριστος ("θέλω κι άλλα δώρα") και άλλα πολλά!!!

 

Μου φαίνεται ότι το σημαντικότερο είναι η δική μας ψυχολογική υποστήριξη με αυτά που τραβάμε!!

 

 

για σου γιαννη ειμαι ο σπυρος και μενω με την οικογενεια μου στην κερκυρα καταρχας σηγνομη για τα ορθογραφηκα ( δησλεκτηκος και εγω ) και μπενω κατεφθηαν στο θεμα . μην ανχονεστε και μην στενοχοριεστε . ο γιος μου 17 τορα και δηνει και πανεληνιες εχει δησλεξια και το καταλαβε η γηνεκα μου οταν ηταν στην τριτη δημοτηκου ,,, ξεκηνησαμε και πηγαμε στα τοτε κδαυ και αργοτερα κεδυ , αυτοι μας ελεγαν να παμε σε ψυχολογους και οτι ο γιος μας δεν θα μαθενε τιποτε και να επαναλαμβανε καπιες ταξεις του δημοτηκου (μακρηα απο αυτες της σημβουλες ) και ψαχνοντας και ροτοντας βρηκαμε εναν δασκαλο του δημοτηκου που πηγενε τοτε ο βλασης ο οπιος ηταν ο μοναδηκος δασκαλος που καταλαβενε ο βλασης . αυτος μας βοηθησε μας εδωσε καπια φηλαδια του παυληδη και τον ανελαβε για και για τα ηποληπα χρονια του δημοτηκου . χορης να εχει βγαλει καπια σχολη δησλεξιας με ηπομονη και αγαπη τα καταφερε και ευτιαξε εναν μαθητη που οταν πηγενε στο γυμνασιο επερνε στα αρχαια 18 ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΗΝΔΗΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ με υπομονη θα βρει τον δρομο του και βεβαια θα χρηαστει βοηθια απο ανθροπο με μεγαλη υπομονη και επημονη να μπορει να τον προγημναζει για τα καθημερηνα μαθηματα του και οποσδηποτε να παρετε το χαρτι του κεδη και να το χρησημοποιοισετε κανονηκα οπος λεει ο νομος . θα πρεπει ομος να περνετε τους δασκαλους απο το χερι και να τους εξηγητε τι και πως και στο δημοτηκο και στο γυμνασιο και στο λυκειο οτι χρηασρεις στηλε μου μηνημα στο [email protected] η εδω και απο οτι ξερω θα σου πω

Link to comment
Share on other sites

  • 3 χρόνια μετά...

ΜΥ ΜΟΤΤΟ

 

…ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΕΙΜΜΑΤΙΚΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ….

ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ.

 

 

 

 

 

 

ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ

2/ΕΤΕΣ MASTER K.C.LONDON

COMPUTER, ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΑΥΤΙΣΜΟΣ,

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

DOTTORE IN PEDAGOGIA

SPECIALE TRIESTE ΙTALIA

ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΠΘ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΣΤ ΑΘΗΝΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. ΤΗΛ. 6998743718

sokratishlias@outlook.com.gr

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...