Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Βγήκαν τα πρώτα δόντια!Θα ηρεμήσουμε;

Recommended Posts

Σας παρακαλώ πείτε μου την εμπειρία σας γιατί δεν φτάνει που δεν έχω βοήθεια είμαι και άσχετη! Από τις 17/1 (το θυμάμαι γιατί είχα πάει σε γιορτή και μετά είπα ότι μου βγήκε ξινή) η μικρή στο θέμα ύπνου μας πάει….(άσε δεν το λέω γιατί δεν ταιριάζει σε μια αξιοπρεπή μαμά).Ποτέ δεν κοιμόταν σερί όλο το βράδυ, αλλά από εκείνη την ημέρα κάθε βράδυ ξύπναγε κάθε δυο ώρες. Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβουμε ότι ήταν δόντια γιατί ήταν φανερό ότι το παιδί πονούσε. Βάλαμε BEXIDENT, τις πιο δύσκολες ημέρες της έδωσα ντεπόν, τελικά πριν δυο-τρεις μέρες «έσκασαν μύτη» και τα δύο μπροστινά δοντάκια!Παρ’όλο που είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη, θέλω να ρωτήσω θα κοιμηθούμε τώρα ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ; Ρωτάω γιατί παρ’όλο που φαίνονται και τα δύο δόντια αρκετά συνεχίζει και ξυπνάει τρεις-τέσσερεις φορές δείχνοντας ενοχλημένη. Υπάρχει περίπτωση να βγάζει και άλλο δόντι; Ξεκινάει αμέσως η διαδικασία για τα επόμενα ή περνάει κάποιο χρονικό διάστημα;Επίσης πια είναι τα πιο πιθανά επόμενα δοντάκια (για να ξέρω που να κοιτάζω!).Έχουν την ίδια ενόχληση σε όλα τα δόντια ή τα πρώτα είναι τα δύσκολα;Συγγνώμη αν αυτά που ρωτάω είναι "απλοϊκα", αλλά για μένα δεν υπάρχουν προφανείς απαντήσεις!

nCE2p3.png

Όποιος προτιμά την ασφάλεια έναντι της ελευθερίας δεν του αξίζει να έχει τίποτα από τα δύο

Διαφημίσεις

Οι ερωτήσεις ΣΟΥ είναι συγκεκριμένες αλλά δυστυχώς ΟΙ απαντήσεις είναι πολύ αόριστες.κάθε παιδί είναι διαφορετικό.αν κ θα ΣΟΥ κόψω τα φτερά θα σου πω για τον γιο μου.είναι 17 μηνών κ σήμερα έβγαλε το 17μο δόντι.AΠO 6 μηνών σχεδόν ΠOY έβγαλε το πρώτο έως κ τώρα ζούμε ENA δράμα στο θέμα ύπνου.

Σειρά δοντιών;

2 κάτω μετά 2 πάνω μετά αλλά 2 κάτω μετά αλλά 2 πάνω.στην συνέχεια τραπεζίτες 4 πριν λίγο καιρό σκύλοδοντά κ τώρα μας έμειναν ΌΙ 3 τραπεζίτες κ τέλος.