Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ DVD

katia83

Recommended Posts

Hi σε όλους και σε όλες!Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια κάποιου που ξέρει από υπολογιστές γιατί εγώ είμαι πολύ αρχάρια!Θέλω να αντιγράψω το dvd του γάμου μου.Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει???

Υπάρχει κάποιο εύχρηστο πρόγραμμα για να κατεβάσω και πώς ακριβώς θα το κάνω?

Please μια βοήθεια step by step μήπως και τα καταφέρω!!!

Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ όποιον ή όποια μπει στον κόπο να με βοηθήσει!!!:roll::roll::roll:

Διαφημίσεις

Χμ υπάρχει το γνωστό Nero..

ακολουθησε το σύνδεσμο..http://www.soft82.com/download/Windows/Nero

ελπίζω να βοήθησει.

Ενας φίλος μου που μου "έφτιαχνε" το pc έτσι τα κατέβαζε..

Καλή επιτυχία και να ζήσετε !!! ..:)

Σε ευχαριστώ πολύ!Θα κάνω μια προσπάθεια και θα επανέλθω για διευκρινήσεις!!!

Για να δούμε γιατί είμαι και λίγο άσχετη από αυτά!Εως και πολύ!!!Χι,χι,χι!!!

Τίποτα! και εγώ μην νομίζεις..

Πάντως κανά-δυό φορές που προσπάθησα να κατεβάσω λογισμικό δωρεάν(καλή ώρα)

έμπαινα στο google.gr και έβαζα το όνομα π.χ Nero και τη λέξη free και μου έβγαζε αποτελέσματα σελίδων από τα οποία μερικά όντως τα παρείχαν δωρεάν.

Πρέπει να έχεις όμως ένα καλό αντι-οιικό μην σε παρω στο λαιμό μου και αρρωστήσει το pc σου!!

Άντε θα περιμένω να δω post αν τα κατάφερες...φιλιά!!

το πρόγραμμα που χρειάζεσε λέγεται clone dvd, θα διαβάσει και αναλύσει το dvd, θα σου δώσει μια πλήρη εικόνα (αρχεία βίντεο, ήχου, υποτίτλων κτλ) και θα δημιουργήσει μια "εικονα" του dvd (iso image) στο σκληρό δίσκο την οποία στη συνέχεια θα την "καψεi" σε ένα κενό dvd.