Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εντυπώσεις απο pingpong-online.de


Recommended Posts

Παρακαλω οποια θελει τελικα να κανει καταγγελια στο Ευρωπαικο Κεντρο Καταναλωτη, να επικοινωνησει μαζι μου με πμ. Εμεις τελικα θα ζητησουμε τα χρηματα μας πισω, κι οχι τη βαση. Λεγαμε να το αφησουμε αλλα τελικα με οσα διαβαζω εδω το κανουν ΕΠΙΤΗΔΕΣ με τις βασεις!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 134
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Έχω πάθει σοκ, δε γινόταν να σας έβλεπα πιο πριν.

και εγώ παρήγγειλά καθισματάκι με βάση της recaro και μάλιστα το είχα παραγγείλει απο το olivers αλλά επειδή εδώ ήταν πιο φτηνό και είχε και το χρώμα που ήθελα το ακύρωσα και το πήρα απο το pingpong.

Λέτε να την πάτησα;;;;

H παραγγελία έγινε 16/2. Τους έστειλα ήδη mail για να μου πουνε πότε περίπου θα έρθουν αλλά καμμία απάντηση.

Τι λέτε να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω και εχω πάθει σοκ...

Μιας και πήρα απο εκει 2 καθισματακια Recaro...

Το πρώτο τον Ιουνιο του 09 για εμενα και το δευτερο το Σεπτεμβριο του 09 για τον ανιψιο μου και τα δυο ήρθαν ακριβως στην ημερομηνια που μου είχαν πει απο ενα σημειο και μετά εβλεπα την παραγγελεία μου που βρίσκεται κλπ...

Εμεινα πολύ ευχαριστημένη κυριως απο τις τιμες, για την παραδοση ήξερα οτι κανουν περισσότερο καιρο γι'αυτο ειναι φτηνα τα μεταφορικά.

Τωρα ετοιμαζομαι ναπαραγείλω για τον νεο μπεμπη και τυχαια το είδα...

Βεβαια μια φιλη μου που παρειγγειλε απο εκει αρχες του χρόνου μου ειπε πως δεν ειχαν να της στειλουν...

Σκεφτομαι μηπως φταιει το γεγονος πως τελος χρονια αρχες καινουργιας τελειωνουν τα stock και εχουν χάσει το μπουσουλα με τις παραδοσεις απο τις εταιριες? Γιατι απο οτι διάβασα αν δεν κανω λάθος το προβλημα ειναι σε συγκεκριμένες μαρκες και ειδη.

Παντως αυτο με την μη επιστροφη χρηματων ειναι απαραδεκτο:twisted:

Τα καλυτερα ερχονται...

2sgpp2.pngn2LTp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είναι απίστευτοι!!!!

Μετά απο συνομιλία μας (και απειλές ότι θα ακυρώσω τη παραγγελία) και αφού είχε περάσει πάνω απο μήνας απο τη παραγγελία μου έστειλαν μόνο το κάθισμα γιάτι δεν είχαν τη βάση, την οποία θα έστελναν 1 εβδομάδα μετα. Τελικά η βάση έρχεται τη Δευτέρα 2 μήνες απο την παραγγελία και 3 βδομάδες μετά το κάθισμα.

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΤΕ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακουσατε ακουσατε! Μετα απο 4 ιμειλ οτι" βαρεθηκα ακυρωστε την παραγγελια" μου εστειλαν μειλ οτι τα στελνουμε . Τους ειπα οχι σας εχω στειλει ακυρωση . Λενε ενταξει συγγνωμη. Μετα απο μια εβδομαδα ηρθαν οι κουτες σπιτι. Εβριζε ο κουριερ εφυγε. Προχθες με πηραν τηλεφωνο απο αλλη εταιρεια κουριερ και τα ειχαν ξαναστειλει.Α μου αφαιρεσαν και το ποσο απο την πιστωτικη . 5 μηνες μετα... Παει χαλασε κιο Γερμανος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Tην περασμένη εβδομάδα κάναμε παραγγελία για το 2ο καρότσι μας.Απο το συγκεκριμένο σαιτ είχαμε παραγγείλει και το πρώτο μαζί με το καθησματάκι αυτοκινήτου(quinny + maxi cosi) και μας είχαν έρθει σε διαφορετικές παραλαβές αλλά στις ημερομηνίες που μας είχαν εμημερώσει!Αυτή την φορά κάναμε την παραγγελία μας και μας έστειλαν email πως θα μας το στείλουν την 16η εβδομάδα(δηλ. την επόμενη εβδομάδα).Στο χθεσινό email που του έστειλα για να επιβεβαιώσουμε την ημερομηνία μου απάντησαν στο 10λεπτο ότι θα σταλεί την επόμενη εβδομάδα αλλά δεν ξέρουν πιά μέρα!Στο τρόπο πληρωμής επιλέξαμε να πάρουν τα χρήματα με την αποστολή του καροτσιού!Υπάρχει μεγάλη διαφορά ρε τιμές με γνωστο πολυκατάστημα βρεφικών που κοιτάξαμε (245 Ελλάδα 186 Γερμανία μαζί με τα μεταφορικά).Ελπίζω να μην υπάρξει θέμα τελικά!

pcs9p3.pngTYJ2p2.png
Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...
  • 3 months later...

Καλημέρα σε όλους!

 

Είμαι νέα στην παρέα του parents αλλά αλλά θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι και εγώ έκανα παραγγελία στο ping pong, φυσικά δεν είχα διαβάσει νωρίτερα όλα όσα αναφέρονται στο συγκεκριμένο topic αλλιώς πιθανότατα να μην την είχα κάνει από εκεί, απλά επειδή όλα εξελίχθηκαν ομαλά για αυτό και ενημερώνω. Εμείς παραγγείλαμε ενα καθισματάκι αυτοκινήτου (maxi cosi pebble) και αντάπτορες για το καρότσι μας (συνολικό όφελος 60 euro είχαν και μια επιπλέον έκπτωση 5% και μόνο 10 euro μεταφορικά). Η παραγγελία έγινε στις 11/08/2010 και η πληρωμή ήταν μέσο paypal. Στις 13/08/2010 μας ενημέρωσαν ότι έφυγε η παραγγελία και μετά από τρεις μέρες μας έστειλαν mail με το track number και έναν σύνδεσμο από τον οποίο οποιαδήποτε στιγμή βλέπαμε που είναι το δέμα. Σήμερα παραλάβαμε και ήταν όλα σωστά το χρώμα, το μοντέλο και οι αντάπτορες όλα εντάξει. Ουσιαστικά μέσα σε 9 μέρες παραλάβαμε....πιο γρήγορα δεν γίνεται. Επίσης είχαμε στείλει και mail στο support customers και οι απαντήσεις ήταν άμεσες. Κανένα παράπονο από το site!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Δυστυχώς είμαι και εγώ ένας απογοητευμένος αγοραστής από την εταιρεία ping pong. Αν και είχα διαβάσει τις κριτικές στο συγκεκριμένο forum επειδή είχα αγοράσει ξανά από το internet δεν πίστευα ότι τα πράγματα είναι τόσο τραγικά με την συγκεκριμένη εταιρεία.

Στις 31-12-2010 έδωσα ηλεκτρονικά την παραγγελία μου για:

1. Ένα κάθισμα αυτοκινήτου Britax First Class plus Billy

2. Ένα κάλυμμα για το καλοκαίρι της εταιρείας Romer-Britax

3. Για μια καλαθούνα της Britax-Römer Baby-Safe Sleeper Venetian Red

4. Για ένα ποδόσακο Römer footmuff Venetian Red

Και δυστυχώς για ένα καρότσι

5. B-Smart Neon Black 2011 4-wheel

Αμέσως μου έστειλαν ένα email όπου μου έλεγαν ότι παρέλαβαν την παραγγελία μου αφού τα μαζέψουν θα μου τα στείλουν την 04 εβδομάδα του 2011. Μέχρι τώρα όλα καλά – Παράλογα τα κορίτσια…

Κατά τις αρχές Φεβρουαρίου αρχίζουν να μου στέλνουν τμηματικά τα προϊόντα. Ένα κατά τα άλλα πολύ ωραίο καρότσι B-Mobile και κατά 200 EUR ποιο φθηνό και βέβαια το κάλυμμα για το καλοκαίρι. Τους στέλνω email και τους παίρνω τηλέφωνο για να τους ενημερώσω.

Εφόσον το έλεγξαν λοιπόν μου απαντούν να κρατήσω το καρότσι γιατί δεν τους συμφέρει να επιστραφεί ή να ψάξω εγώ μεταξύ γνωστών προκειμένου να το πουλήσω. Βεβαίως και αρνήθηκα. Το αποστέλλω λοιπόν με απλό ταχυδρομείο και αυτοί μου επιστρέφουν τα χρήματα μέσω Paypal.

Μου ετοιμάζουν δυο πακέτα και μου τα στέλνουν. Το ένα περιέχει τα πράγματα που περίμενα και το άλλο ένα B-Smart Neon Black 2010 4-wheel άλλη μια καλαθούνα και ένα προστατευτικό βροχής.

Δυστυχώς ούτε αυτό είναι το καρότσι που είχα παραγγείλει. Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει καλά πράγματα για το καρότσι του 2010 καθώς με τον καιρό βγαίνουν οι μπροστινές ρόδες.

Ξανά τηλέφωνα – ξανά email και ούτε λόγος για επιστροφή του καροτσιού μέχρι και εξτρά ρόδες μου έταξαν να μου στείλουν. Σήμερα αποφάσισα να στείλω και καταγγελία στην paypal η οποία και μου απάντησε ότι πλέον έχουν περάσει οι 45 ημέρες από την αγορά μέσα στις οποίες θα μπορούσα να καταγγείλω την συγκεκριμένα αγορά.

Απέστειλα email και στην Britax Romer Γερμανίας σχετικά με τον πωλητή τους και περιμένω απάντηση.

Επίσης δεν θα αργήσω να κάνω και καταγγελία στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.

Για να αγοράσω κάτι πάλι από αυτούς δεν νομίζω. Ελπίζω όσοι έχουν την υπομονή να τα διαβάσουν όλα αυτά να το σκεφτούν καλύτερα. Αλλιώς θα γράφουν μετά από λίγο και αυτοί την εμπειρία τους.

Τα παράλογα κορίτσια θα λένε άμα το διαβάσουν όπως και η γυναικούλα μου…. Στα ʽλεγα εγώ…

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...