Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Καλημερα

Το μωρακι (αχ κα φανταρος να παει μωρο θα το βλεπω :lol::lol: ) μου τελευταια εχει αποκτησει περίεργες συνήθειες:

 

:arrow: Βριζει :? . Το αγνοησαμε τιποτα. Οταν τα παρει (και τελευταια τα παιρνει ευκολα :roll: ) αρχιζει να λεει "αει στο διαολο", "μ..ακα" , "αει χεσου". Δειχνει να ξερει τι σημαινει κι ολας γιατι λεει τα καταληλλα την καταλληλη στιγμη. Σπιτι δεν βριζουμε και γενικα στο περιβαλλον μας.

:arrow: Αν δεν μπορω να φτιαξω ενα παιχνιδι με λεει ηληθια και σχετικα τετοια.

:arrow: Μου λεει συνεχεια "μην μου λες ετσι" κλπ ή "η δασκαλα μου ειπε να σου πω να μην μου λες τετοια πραγματα . ειναι κακο" και μιλαμε για πραγματα που δεν του λεω κατι κακο (σημερα πχ του ειπα οτι θα ειναι ο νανος στο σχολειο και αρχισε παλι ).

:arrow: Οταν θυμωσει σφιγγει ταχερια και κανει .... δεν μπορω να το περιγραψω αλλα πως κανει καποιος με παρα πολλα νευρα που σφιγγει καποιον αλλο... αλλα χωρις τον αλλο. Σφιγγεται μονος του. :cry:

:arrow: Μου λεει οτι συνεχεια τον μαλωνω (και οταν ζητησω διευκρινησεις μου λεει οτι του φωναζω) την στιγμη που εκεινος φωναζει μονος του. :?

:arrow: Γενικα βλεπω το ευαισθητο πλασματακι μου να μεταμορφωνεται σε ενα ψυχρο εκτελεστη που ακομα και να δει οτι αυτο που λεει σε στεναχωρει αδιαφορει και συνεχιζει να βαραει (λεκτικα και πρακτικα).

 

Δεν νομιζω πως ξερω πως να το χειριστω. Δεν εχω κανει κατι να τον θυμωσει. Απ οσο ξερω τουλαχιστον. Δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται .....

Σημερα αφησα τον πατερα του να χειριζεται ολες τις διαμαχες και γενικα τις διαφωνιες για να δω πως θα αντιδρασει (μηπως εχει κατι με μενα μονο). Δεν ηταν το ιδιο εντονη η κατασταση (τον μπαμπα τον ρωταει αν ειναι ηληθιος ενω εμενα μου το ανακοινωνει) αλλα τα ιδια περιπου σε πιο χαλαρο ρυθμο.

Για μια ακομα φορα δεν ξερω τι να κανω . Νοιωθω οτι τελικα δεν εχω ενστικτο στο τι να κανω στα δυσκολα και αυτο με τρομαζει ακομα πιο πολυ.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


κατ αρχήν θα μιλήσεις με το σχολείο και θα τους πείς ότι το να του πουν τετοιο πράγμα είναι εντελώς λάθος παιδαγωγικά.

η δασκαλα μου ειπε να σου πω να μην μου λες τετοια πραγματα . ειναι κακο

 

και με το να του το πούν το έκαναν θέμα στο παιδί σου, που κατάλαβε ότι κάτι είναι σημαντικό και έτσι το επαναλαμβάνει παίρνοντας προσοχή.

 

μα είναι δυνατόν ??? :?:?:?:? εμένα μου φαινεται οτι το σχολειο δεν εχει ιδέα το πως να χειριστεί τέτοιες καταστάσεις.

 

ΟΥΤΕ λες μέσω του παιδιού οδηγίες για τους γονείς

ΟΥΤΕ περιγράφεις κάτι σαν κακό στο παιδί

ΟΥΤΕ μιλάς με τέτοιο τρόπο για τις κακές λέξεις δίνοντας προσοχή στο παιδί σπρώχνοντάς το στο να τις χρησιμοποιήσει περισσότερο

 

εάν χειρίζονται κάτι τόσο απλό με τέτοιο αντιπαιδαγωγικό τρόπο,

 

τότε ποιός ξέρει τι επικρατεί εκεί και πως έχει θυμώσει τόσο ο γιός σου...

 

προφανώς νιώθει κάπου ότι αδικείται, και για αυτό θυμώνει.

συζητήστε γιατί θυμώνει - μη συζητήσετε για τις λέξεις αυτές.

 

ρώτα του πως του μιλάει συνήθως η δασκάλα...

 

μήπως τον μαλώνει συνεχώς? μήπως τον έχει στιγματίσει χωρίς λόγο κάνοντάς του συνεχώς παρατηρήσεις και κάνοντάς τον νανιωθει "κακός!" ?

το να τα παίρνει εύκολα σημαίνει ότι υπάρχει τέτοια συσσώρευση θυμού μέσα του που με την παραμικρή ευκαιρία βγαίνει....!

άρα κάτι συμβαίνει εδώ και καιρό,

... πιθανώς στο σχολείο.

ο θυμός δεν είναι μέρος του χαρακτήρα ενός παιδιού που άπλώς υπάρχει χωρίς λόγο..(εκτός αν γεννιέται αδερφάκι, εκεί αλλάζει λίγο το θέμα)

κάνε μια πολύ ειλικρινή συζήτηση...

 

"αγάπη μου,... να σε ρωτήσω κάτι?.. εγώ δεν σε μαλώνω.... στεναχωρήθηκα πολύ που μου είπες ότι σε μαλώνω...μόνο όταν είχες κάνει αυτό και εκείνο αλλά αλλιώς ποτέ δεν σου μιλάω άσχημα...

στο σχολείο σε μαλώνουν πολύ? κάνεις αταξίες? ...? μήπως σε μαλώνουν και χωρίς να κάνεις αταξίες?"

εχω θυμώσει και εγώ πάρα πολύ που μου μιλάς έτσι και δεν μου αρέσει. μήπως είσαι και εσύ θυμωμένος με κάποιον ?

(με στοχο να αναφέρει ή ένα άλλο παιδί ή την δασκάλα ή το αίτιο τέλος πάντων του θυμού του)

 

νομίζω ότι όταν υπάρχει αδικία στηνυποθεση, τα παιδιά θυμώνουν ακόμα περισσότερο. υπάρχει δηλ περίπτωση άδικα κάπως να τον μαλώνει κάποιος... κάι έτσι προβάλλει ίσως σε σένα το θυμό αυτού του γεγονότος?///?

 

 

όταν σε πεί ηλίθια,

 

θα πείς με πολύ χαρούμενο χασκογελαστό εύθυμο τόνο, (πρόβαρέ το με ένα μαξιλάρι ή με το σύζυγο)

"ηλίθια!?? χαχααχχαχααχ!!! καλέ έχεις μπερδευτεί ΠΟΛΥ !!!( με εκφραση τεράστιας έκπληξης αστείας )

σοβαρεύοντας ελάχιστα τον τόνο φωνης, "κοίτα, ξέρω πολύ καλά τι είμαι χαχα και σίγουρα δεν είμαι ηλίθια! μάλλον εννοείς κάποιον άλλον..."

μήπως σε θύμωσε κανείς τελευταία ? σε ειπε κανείς έτσι ? "

και παει η προσοχή σε άλλο εντελώς θέμα.... και βλέπει κιόλας με πολύ ατόφιο τρόπο ότι αυτό που λέει είναι "λάθος", οπότε, καταλαβαίνει ότι είναι λίγο άχρηστο το να χρησιμοποιεί αυτή την λέξη.

μπορεί να απογοητευτεί με αυτό, .. το αφήνεις όμως αυτό να υπάρχει. είναι λίγο αναγκαστικό για να καταλάβει ότι δεν πετυχαίνει κάτι έτσι.

αν το ξαναπεί

"καλέ δεν άκουσες αυτό που σου είπα πρίν (με χαμογελαστή έκφραση όχι ειρωνική ή θυμωμένη) αφού δεν είμαι εγώ ηλίθια. έχεις μπερδευτεί :) "

συμπληρώνεις και "ε δε πειράζει κάποιες φορές τα παιδάκια μπερδεύονται "

και του δίνεις αγκαλίτσα αν θέλει.

 

όταν σε βαρέσει

θα βάζεις το χέρι ενδιάμεσα, και ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΑΡΑΕΙ.

θα λες με λυπημένο τόνο φωνής "ΑΟΥ.. πόνεσα!!!....μην με χτυπάς.... αν ήταν δυνατό (το χτύπημα) κάνε και οτι κλαίς.. και βάζοντας και τα χέρια σου προστατευτικά γύρω σου.

 

θέλεις η προσοχή του απο το θυμό που είναι εστιασμένη, να εστιάσει στα συναισθήματα του άλλου που εκείνη τη στιγμή πονάει. και στο αρνητικό συναισθηματικά αποτέλεσμα της πράξης του.

(πχ στα δικά σου).

 

όταν σε λέει ηλίθια, μπορείς να τον πάρεις μια αγκαλιά και να του πεις ότι αγάπη μου, στεναχωριέμαι πολύ (κλαψ) που με λες έτσι... σε παρακαλώ μην μου μιλάς έτσι... :(:(:( μήπως μπερδεύτηκες? γιατί εγώ ξέρω ότι δεν είμαι ηλίθια - όταν καποιος δεν ξέρει κάτι δεν σημαίνει ότι είναι ηλίθιος.. στεναχωρήθηκα πολύ τώρα... δώσε μου μια αγκαλίτσα ... μην μου το ξαναπείς αυτό... δεν μου αρέσει... (όχι τιμωρητικά όμως, σαν παράκληση..αλλά αποφαστιστική παράκληση-) ακόμα και αν δεν θέλει να σε αγκαλιάσει μείνε για λίγη ώρα στεναχωρημένη και δείξε κάπως ότι σε επηρέασε..

στόχος είναι να δεί ότι το να μιλάει έτσι, επηρεάζει κάποιον πολύ στα συναισθήματά του..

 

δες τι ταιριάζει καλύτερα στον κώδικα επικοινωνίας σας,........

θέλει μια σταθερότητα για να πετύχει ...

γράψε μας το αποτέλεσμα, όταν το δοκιμάσεις για να δούμε εάν θέλει μήπως διαφορετική αντιμετώπιση...

 

αλλα το ότι ήδη δοκιμάσατε την αδιαφορία και δεν πέτυχε δείχνει ότι υπάρχει κάτι απο πίσω που ίσως δεν έχετε θέσει σαν θέμα (το τι συμβαίνει στο σχολείο )

αν δεν λυθεί αυτό το θέμα πρώτα, όλα τα άλλα που φαίνεται να είναι συμπτώματα, δεν θα φυγουν...

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

ρώτα του πως του μιλάει συνήθως η δασκάλα...

 

μήπως τον μαλώνει συνεχώς? μήπως τον έχει στιγματίσει χωρίς λόγο κάνοντάς του συνεχώς παρατηρήσεις και κάνοντάς τον νανιωθει "κακός!" ?

το να τα παίρνει εύκολα σημαίνει ότι υπάρχει τέτοια συσσώρευση θυμού μέσα του που με την παραμικρή ευκαιρία βγαίνει....!

άρα κάτι συμβαίνει εδώ και καιρό,

... πιθανώς στο σχολείο....

 

H δασκαλα μου λεει οτι ειναι πολυ καλη (ειδικα αυτη που εχει τα μωρα την λατρευει και ειναι η μονη που με το που την δει παει χωρις κλαματα μεσα).

Και η δικια του ειναι "καλη δασκαλα"(ετσι την αποκαλει) και τον προσεχει (και το πιστευω γιατι φαινεται γλυκητατη σαν ανθρωπος).

Μου λεει οτι υπαρχει και καλα στο σχολειο ενα πολυ μεγαλο παιδακι που τον δαγκωνει και τον τσιμπαει. Τον ρωταω και εσυ τι κανεις? Το λεω στην δασκαλα μου λεει. Και εκεινη τι κανει ρωταω? Τον βαζει τιμωρια με τα μωρα μου λεει.

Ρωταω την δασκαλα γι αυτο και μου λεει οτι δεν εχει γινει κατι τετοιο (τσιμπημα, δαγκωμα κλπ) εν γνωση της (εκτος απο μια φορα που μου το ειπε και εκεινη αλλα ηταν κοριτσακι που τον δαγκωσε). Τωρα αν εγινε κατι και δεν το ειδε τι να πει..!

Όταν λες καιρο τι εννοεις? 1 1/2 μηνα παει σχολειο.

 

κάνε μια πολύ ειλικρινή συζήτηση...

 

"αγάπη μου,... να σε ρωτήσω κάτι?.. εγώ δεν σε μαλώνω.... στεναχωρήθηκα πολύ που μου είπες ότι σε μαλώνω...μόνο όταν είχες κάνει αυτό και εκείνο αλλά αλλιώς ποτέ δεν σου μιλάω άσχημα...

στο σχολείο σε μαλώνουν πολύ? κάνεις αταξίες? ...? μήπως σε μαλώνουν και χωρίς να κάνεις αταξίες?"

εχω θυμώσει και εγώ πάρα πολύ που μου μιλάς έτσι και δεν μου αρέσει. μήπως είσαι και εσύ θυμωμένος με κάποιον ?

(με στοχο να αναφέρει ή ένα άλλο παιδί ή την δασκάλα ή το αίτιο τέλος πάντων του θυμού του)....

 

Όλο το παραπανω το ειπα ακριβως μα ακριβως και η απαντηση ηταν "με αφηνεις σχολειο ενω εγω θελω να ειμαι ειμαι μαζι σου" .

Μαρια δεν του μιλαω ασχημα. Ειλικρινα οσοι με ξερουν , με μαλωνουν για το οτι εχω αφησει και καλα πολυ λασκα τον Βασιλη με αποτελεσμα να κανει οτι θελει χωρις να τον μαλωσει κανεις. Οι μονες φορες που εχω φωναξει πραγματικα ειναι 1. Όταν βλεπω οτι κανει κατι επικινδυνο αλλα δεν ακουει (πχ σημερα εβαλε πανω στο τραπεζακι του , το καρεκλακι του αυτοκινητου, τον αρκουδο, μια καρεκλιτα και ηθελε να κατσει εκει πανω. Τι οχι ειπα τιποτα δεν ακουγε. Ε! Εμπειξα φωνη. :oops: )

2. Οταν ειμαι εγω χαλια (σπανιο φαινομενο) (πχ τις προαλες που ποναγα και ο Βασιλης ουρλιαζε .Μονο μια φορα εχω φερθει με τροπο που δεν θελω να ξαναφερθω. Καμια αλλη.

Μπορει να με κατηγορησει καποιος οτι δεν εχω βαλει κανονες , οτι ειμαστε χυμα στο κυμμα οσον αφορα το θεμα ορια για τον Βασιλη, αλλα το οτι τον μαλωνω δεν το δεχομαι.

Τον ρωτησα επισης αν πιστευει οτι του φωναξα ποτε χωρις λογο και μου ειπε "Τωρα" :shock::shock: και εκεινη την στιγμη συζητουσαμε με τον ηρεμοτερο τροπο τα παραπανω .

 

 

 

όταν σε βαρέσει

θα βάζεις το χέρι ενδιάμεσα, και ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΑΡΑΕΙ.

θα λες με λυπημένο τόνο φωνής "ΑΟΥ.. πόνεσα!!!....μην με χτυπάς.... αν ήταν δυνατό (το χτύπημα) κάνε και οτι κλαίς.. και βάζοντας και τα χέρια σου προστατευτικά γύρω σου.

 

θέλεις η προσοχή του απο το θυμό που είναι εστιασμένη, να εστιάσει στα συναισθήματα του άλλου που εκείνη τη στιγμή πονάει. και στο αρνητικό συναισθηματικά αποτέλεσμα της πράξης του.

(πχ στα δικά σου)

 

όταν σε λέει ηλίθια, μπορείς να τον πάρεις μια αγκαλιά και να του πεις ότι αγάπη μου, στεναχωριέμαι πολύ (κλαψ) που με λες έτσι... σε παρακαλώ μην μου μιλάς έτσι... :(:(:( μήπως μπερδεύτηκες? γιατί εγώ ξέρω ότι δεν είμαι ηλίθια - όταν καποιος δεν ξέρει κάτι δεν σημαίνει ότι είναι ηλίθιος.. στεναχωρήθηκα πολύ τώρα... δώσε μου μια αγκαλίτσα ... μην μου το ξαναπείς αυτό... δεν μου αρέσει... (όχι τιμωρητικά όμως, σαν παράκληση..αλλά αποφαστιστική παράκληση-) ακόμα και αν δεν θέλει να σε αγκαλιάσει μείνε για λίγη ώρα στεναχωρημένη και δείξε κάπως ότι σε επηρέασε..

στόχος είναι να δεί ότι το να μιλάει έτσι, επηρεάζει κάποιον πολύ στα συναισθήματά του.. ).

 

Μαρια χθες δεν ξερω πως μου βγηκε αλλα ειχα φρικαρει τοσο πολυ που εβαλα πραγματικα τα κλαματα. Ηρθε μου ελεγε "μην κλαις, δεν θα το ξανακανω. Κατα λαθος το εκανα" αλλα ηταν τοσο μα τοσο σφιγμενα τα χερια του που τρομαξα.

 

αλλα το ότι ήδη δοκιμάσατε την αδιαφορία και δεν πέτυχε δείχνει ότι υπάρχει κάτι απο πίσω που ίσως δεν έχετε θέσει σαν θέμα (το τι συμβαίνει στο σχολείο )

αν δεν λυθεί αυτό το θέμα πρώτα, όλα τα άλλα που φαίνεται να είναι συμπτώματα, δεν θα φυγουν...

 

Ξερω πως εχει θυμωσει με το οτι παει σχολειο (το εχει παρει θεοστραβα).

Μου λεει συνεχεια οτι θελει να ειμαι απ εξω και να περιμενω και εχουν τυχει φορες που η δασκαλα του λεει οτι και καλα δεν θα με αφησει να φυγω (ενω εγω προσπαθω να του πω οτι θα παω στην δουλεια και μολις σχολασω θα ερθω αμεσως να τον παρω να παμε εδω και εκει). Καταλαβαινω οτι και εκεινη προσπαθει να τον ηρεμησει εκεινη την στιγμη (ειδικα αφου με το που μπει ξεχιεται) αλλα με το που παω στον παιδικο μου λεει "Ειπες ψεματα δεν ησουνα στην μεσα πορτα" (και εγω βεβαια δεν εχω πει κατι τετοιο αλλα το χρεωνομαι).

 

1εβδμαδα που ηταν αρωστος (και επειδη ημουνα και εγω και εκατσα 3 ημερες + ΣΚ αρα 5 μερες με μενα + 5 με την γιαγια = 10 μερες σπιτι ηταν ενα πραγματικο αγγελουδι. Ειλικρινα δεν εχεις δει καλυτερο παιδακι στην ζωη σου (αφου και εγω σταυροκοπιομουνα) . Κολαω παρα πολυ σε αυτο γιατι με το που γυρισε στον παιδικο αρχισαν τα ξεσπασματα (τις λεξουλες τις ειχαμε αλλα ηταν σε χαριτωμενη μορφη). Υπαρχει περιπτωση να βλεπει τον παιδικο σαν τιμωρια? Και να ηταν τοσο καλος για να μην ξαναπαει? Δεν ξερω καν αν ειναι σωστο αυτο που λεω βεβαια. Το πρωι οταν ξυπνησει λεει "ειμαι αρωστος"και κανει πως κανει εμετο για να μην παει σχολειο.

 

Επισης σημερα μου ειπε οτι η δασκαλα του ειπε οτι ειμαι "πονηριτσα" :shock::?

 

ΥΓ: Δεν κατουριεται πια την νυχτα πανω του (κατι που με το που ξεκινησε να κοιμαται στον παιδικο ηταν στανταρ). Το εκοψε και αυτο στις 10 μερες

και δεν πισωγυρισε παλι.

 

Συγνωμη για την εκθεση :(

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Επισης (σε επρηξα) θεωρεις πως θα ηταν σωστο να αλλαξει ο Βασιλης σχολειο ή θα χειροτερεψει? Απλα σκεφτομουνα μηπως καταφερω και τον βαλω στον παιδικο που παει η κολητη του μηπως και χαλρωσει λιγο.

 

Του το προτεινα και μου ειπε "οχι θελω την καλη δασκαλα" αλλα λεω μηπως

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

φτου , φτου και παλι φτου μην μας ματιασω τελειωσε το θεμα.

 

Δεν το ψαχνω, δεν το μελεταω πια απλα απολαμβανω το οτι τελειωσε (ελπιζω) . Βεβαια Σαββάτο-Κυριακή Δευτερα ηταν σπιτι και σημερα ηταν η πρωτη μερα στον παιδικο. Αν ξαναρχισει παει να πει οτι κατι παει στραβα εκει μεσα. Εχω το νου μου αλλα αυτη την στιγμη απολαμβανω την απολυτη ηρεμια στο σπιτι.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μου λεει συνεχεια οτι θελει να ειμαι απ εξω και να περιμενω και εχουν τυχει φορες που η δασκαλα του λεει οτι και καλα δεν θα με αφησει να φυγω (ενω εγω προσπαθω να του πω οτι θα παω στην δουλεια και μολις σχολασω θα ερθω αμεσως να τον παρω να παμε εδω και εκει). Καταλαβαινω οτι και εκεινη προσπαθει να τον ηρεμησει εκεινη την στιγμη (ειδικα αφου με το που μπει ξεχιεται) αλλα με το που παω στον παιδικο μου λεει "Ειπες ψεματα δεν ησουνα στην μεσα πορτα" (και εγω βεβαια δεν εχω πει κατι τετοιο αλλα το χρεωνομαι).

 

 

Αυτό μπορεί να φταίει και για πολλά!!!

Λοιπόν αυτό πρέπει να το συζητήσεις με την δασκάλα, και οπωσδήποτε πρέπει να το σταματήσει.

ΔΕΝ είναι σωστό, να του λέει ότι δεν θα σε αφήσει να φύγεις.

 

μπορεί να πεί απλώς ότι δεν θα σε αφήσει να φύγεις χωρίς να του δώσεις ένα φιλάκι! μόνο αυτό.

αν του το έχει πεί αυτό,

είναι προσπάθεια ξεγελάσματος του παιδιού που έχει και το ανάλογο αποτέλεσμα...

 

Το παιδί σου πιθανώς νομίζει κιόλας ότι η δασκάλα σου είπε να μείνεις (άρα είναι καλή στα μάτια του) αλλά εσύ έφυγες παρόλα αυτά.

Αρα ούτε εκείνη έχει τον έλεγχο (αφού δεν κατάφερε την υπόσχεσή της) ούτε εσύ είσαι ειλικρινής (στα μάτια του)

 

Μάλλον είναι θυμωμένος και με τις δυο σας! Και εσύ δεν φταίς καθόλου! Είναι καθαρά φταίξιμο της δασκάλας αυτό εάν του λέει κάτι τέτοιο.

 

Για ρώτα την ψαρευτικά τι ακριβώς κατα λέξη του λέει κάθε πρωί.

Ανέφερέ της μετά αυτό που σου είπε ο γιός σου, και ότι δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να συνεχιστεί (εάν σου πεί ότι αυτό του λέει)

 

Πρέπει πάντα να αποχαιρετιέστε κανονικά, και όταν φεύγεις να ξέρει ότι έφυγες! να μην έχει την ανησυχία ότι είσαι ακόμα εκεί! και μετά να ανακαλύπτει ότι κάποιος του είπε ψέμματα και να μη ξέρει ποιός...!

 

η δασκάλα πρέπει να του λέει, αχ, η μαμά πήγε στην δουλειά, ... αλλα θα έρθει να σε πάρει μόλις τελειώσουμε το παιχνίδι, το φαγητό, τα χρώματα, τον κήπο και όλα τα άλλα παιχνίδια!! (το μεσημέρι δεν το καταλαβαίνουν σαν χρονική έννοια...!!!! )

 

αυτό που λες λύνεται εύκολα (το γράφω παρόλο ότι είπες ότι δεν συμβαίνει συχνά απλώς και για όσους διαβάζουν)

Όταν βλεπω οτι κανει κατι επικινδυνο αλλα δεν ακουει

μήπως λές όχι ή μή? (αρνητική ενίσχυση συμπεριφοράς λόγω προσοχής με αρνητικό τρόπο) -

είναι καλό αντί το μή ή το όχι με τόνο φοβισμένο να παραπέμψεις το παιδί κατευθείαν σε κάτι άλλο χ "αν θέλεις να σκαρφαλώσεις, ανέβα εδώ στον καναπέ, στο μαξιλάρι! -σκαμπώ.. ή κάτι άλλο" με τόνο θετικό.

εάν αυτό δεν πετυχαίνει, βάζε απλώς τα χέρια σου εκεί που πάει να ανέβει εμποδίζοντας το να υλοποιήσει αυτή την προθεση η οποιά φαίνεται επικίνδυνη, ειδοποιώντας ότι δεν γίνεται αυτό που πάει να κάνει.

Εκεί που θα έλεγες κατέβα μην ανεβαίνεις εκεί,

θα ξεχάσεις αυτη τη φράση και θα πείς - δίνοντας κάτι άλλο "έλα να ανεβούμε εκεί - " ..

τα λόγια σε αυτή την ηλικία, για να περιοριστεί ή οριοθετηθεί ένα παιδί, σκέτα είναι σπάνιο να έχουν άμεση επιτυχία. Πολύ πιο άμεση είναι η επιβράβευση σε περίπτωση που πχ δεν κάνουν αυτό που πάνε να κάνουν ή

η υπενθύμιση ότι ίσως θα έχουν κάποια απώλεια (αν χρονοτριβούν ή κάτι κάνουν επίτηδες) " αχ νομίζω ότι δεν θα΄προλάβουμε να πάμε στο σπίτι του ....... - " μήπως δεν προσέχεις αρκετά το..... μάλλον θα πρέπει να το βγάλουμε απο εδώ ..... ?"

πάντα με ενα ερωτηματικό, έτσι ώστε να δίνεται ο χώρος στο παιδί να επιλέξει κάποια διαφορετική πράξη απο αυτή που σκόπευε - αλλιώς είναι σαν να είναι τετελεσμένη η απώλεια, άρα δεν υπάρχει λόγος να ξανασκεφτεί κάτι. (και να προλάβετε και εσείς κάτι :) να μην πάει στραβά)

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Για ρώτα την ψαρευτικά τι ακριβώς κατα λέξη του λέει κάθε πρωί.

Ανέφερέ της μετά αυτό που σου είπε ο γιός σου, και ότι δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να συνεχιστεί (εάν σου πεί ότι αυτό του λέει)

 

:oops::oops: Mπροστα μου γινεται. :lol:

Ο Βασιλης γατζωνεται πανω μου και ουρλιαζει, εγω του λεω διαφορα : "Πρεπεινα παω στην δουλεια μου, εσυ τωρα θα παιξεις με τους φιλους σου, και μετα θα παμε στις παπιες. Ενταξει αγαπη μου?" . Προσπαθω να οργανωθω στο να πω το σωστο εκεινη την ωρα αλλα ειναι δυσκολο γιατι κυνηγαω τον Βασιλη για να τον πιασω να μπει.

Τον πιανω τρεμοντας μην το ξανασκασει :oops: και εκεινη την ωρα λεω εγω τα δικα μου, η δασκαλα τα δικα της και ειναι ωρα πανικου για ολους.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι παντα η ιδια κοπελα στην υποδοχη και Βασιλης μπαινει μεσα τραλαρι τραλαλα. Αναλογα με τον ποιον θα δει ειναι οι αντιδρασεις:

- Ελευθερια : τρεχουμε αγκαλιτσα

- κα .... : κλααααμαααα και τρεχαλα

- Η δασκαλα του : αναλογα με την διαθεση (η κλαιμε ή μπαινουμε καλα , αλλα δεν τρεχουμε)

 

Η Ελευθερια ειναι η δασκαλα των παιδιων και την λατρευει αλλα για να παει στην ταξη της (εχει τα μωρακια) ΄κανει το μωρο στο σπιτι (πχ ειμαι μωρακι ουαααααα κλπ)

 

μήπως λές όχι ή μή? (αρνητική ενίσχυση συμπεριφοράς λόγω προσοχής με αρνητικό τρόπο) -

είναι καλό αντί το μή ή το όχι με τόνο φοβισμένο να παραπέμψεις το παιδί κατευθείαν σε κάτι άλλο χ "αν θέλεις να σκαρφαλώσεις, ανέβα εδώ στον καναπέ, στο μαξιλάρι! -σκαμπώ.. ή κάτι άλλο" με τόνο θετικό.

 

Προσπαθω και το δουλευω αυτο αλλα σημερα πχ που το ειδα οτι επεφτε το πιατο κατω το μη ηταν αυθορμητο (δεν ειχε καν λογω γιατι το ειδα την ωρα που το πετυχαινε το χερι)

 

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ:

Ξανακατουριέται και εχει δυσκολες και ευκολες μερες :? Οταν του φευγουν στο σχολειο λιγο , δεν το λεει στην δασκαλα γιατι και καλα θελει να τον αλλαξω εγω σπιτι :shock::shock:

 

Κανει το μωρο (γαλα σε μπιμπερο - οχι με πιπιλα), ουαααα αντι για το τι θελει, ταισμα απο την μαμα γιατι ειναι μωρο

 

Τα γραφω εδω για να μην ανοιγω διαφορα ποστ (μιας και το προβλημα πλεον εχει διαφορες φασεις)

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Για ρώτα την ψαρευτικά τι ακριβώς κατα λέξη του λέει κάθε πρωί.

Ανέφερέ της μετά αυτό που σου είπε ο γιός σου, και ότι δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να συνεχιστεί (εάν σου πεί ότι αυτό του λέει)

 

:oops::oops: Mπροστα μου γινεται. :lol:

Ο Βασιλης γατζωνεται πανω μου και ουρλιαζει, εγω του λεω διαφορα : "Πρεπεινα παω στην δουλεια μου, εσυ τωρα θα παιξεις με τους φιλους σου, και μετα θα παμε στις παπιες. Ενταξει αγαπη μου?" . Προσπαθω να οργανωθω στο να πω το σωστο εκεινη την ωρα αλλα ειναι δυσκολο γιατι κυνηγαω τον Βασιλη για να τον πιασω να μπει.

Τον πιανω τρεμοντας μην το ξανασκασει :oops: και εκεινη την ωρα λεω εγω τα δικα μου, η δασκαλα τα δικα της και ειναι ωρα πανικου για ολους.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι παντα η ιδια κοπελα στην υποδοχη και Βασιλης μπαινει μεσα τραλαρι τραλαλα. Αναλογα με τον ποιον θα δει ειναι οι αντιδρασεις:

- Ελευθερια : τρεχουμε αγκαλιτσα

- κα .... : κλααααμαααα και τρεχαλα

- Η δασκαλα του : αναλογα με την διαθεση (η κλαιμε ή μπαινουμε καλα , αλλα δεν τρεχουμε)

 

Η Ελευθερια ειναι η δασκαλα των παιδιων και την λατρευει αλλα για να παει στην ταξη της (εχει τα μωρακια) ΄κανει το μωρο στο σπιτι (πχ ειμαι μωρακι ουαααααα κλπ)

 

μήπως λές όχι ή μή? (αρνητική ενίσχυση συμπεριφοράς λόγω προσοχής με αρνητικό τρόπο) -

είναι καλό αντί το μή ή το όχι με τόνο φοβισμένο να παραπέμψεις το παιδί κατευθείαν σε κάτι άλλο χ "αν θέλεις να σκαρφαλώσεις, ανέβα εδώ στον καναπέ, στο μαξιλάρι! -σκαμπώ.. ή κάτι άλλο" με τόνο θετικό.

 

Προσπαθω και το δουλευω αυτο αλλα σημερα πχ που το ειδα οτι επεφτε το πιατο κατω το μη ηταν αυθορμητο (δεν ειχε καν λογω γιατι το ειδα την ωρα που το πετυχαινε το χερι)

 

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ:

Ξανακατουριέται και εχει δυσκολες και ευκολες μερες :? Οταν του φευγουν στο σχολειο λιγο , δεν το λεει στην δασκαλα γιατι και καλα θελει να τον αλλαξω εγω σπιτι :shock::shock:

 

Κανει το μωρο (γαλα σε μπιμπερο - οχι με πιπιλα), ουαααα αντι για το τι θελει, ταισμα απο την μαμα γιατι ειναι μωρο

 

Τα γραφω εδω για να μην ανοιγω διαφορα ποστ (μιας και το προβλημα πλεον εχει διαφορες φασεις)

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι κάτι τρομερό αυτό με το κατούρημα ούτε με το μπεμπέδισμα.

 

είναι ένας έξυπνος τρόπος για να παρει την προσοχή σου.

πολύ έξυπνος :)

όμως, είναι σημαντικό να μην τον ενθαρρύνεις -

αυτό θα το πετύχεις με το να ενδίδεις κάποιες στιγμές, την πρώτη φορά πχ.

αλλά μετά να του λές "μίλα με την κανονική σου φωνή ,για να σου δώσω ..... " "δεν καταλαβαίνω τι λές με αυτή τη φωνή"

 

μπορείτε δηλαδή να παίξετε μωράκι μια στιγμή της ημέρας, και να το εξηγήσεις αυτό πότε θα γίνεται.

αλλα΄τις υπόλοιπες στιγμές να μην απαντάς ή κάνεις αυτό που σου ζητάει όταν μπεμπεδίζει.

 

για το κατούρημα, αναγκαστικά, δεν μπορείς να κάνεις κάτι.

πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη με την δασκάλα ή το άτομο αυτό για να νιώσει και εκεί άνεση.

Ρώτα τι κάνουν όταν τον αλλάζουν εκείνον πρώτα, και μετά την δασκάλα (όχι μπροστά του) . μήπως δεν θέλει να τον πιάνουν?

μήπως τον καθαρίζουν με τρόπο που δεν του αρέσει?

κανε αυτή τη συζήτηση για να ξέρει τι και πως. επιτρέπεται τι όχι. να του δώσεις μια αίσθηση αυτοελέγχου.

μήπως δεν του αρέσει να τον αλλάζουν μπροστά στα άλλα παιδιά. (οτιδήποτε και αν είναι είναι ανάγκη να γίνει σεβαστό αυτό απο τις δασκάλες κτλ. )

 

αν δεν λυθεί αυτό φυσικά και θα αισθάνεται άνετα στο σπίτι αντί εκεί.

 

 

Το σταματήσατε αυτό που έλεγε η δασκάλα ότι θα είσαι εκεί κτλ? είναι πολύ σημαντικό να μην του το λέει αυτό..

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη την εβδομαδα τον παιρνει η Ελευθερια και ετσι δεν χρειαζεται να λεω τιποτα. Δεν κλαιει καν. Φιλακι , αγκαλιτσα και στην ελευθερια :D:D

 

Τον εβαλαν ομως στο πανω κρεβατακι και ο Βασιλης φοβαται στο πανω και τους το εχω πει.

Οταν του ειπα να πουμε στην δασκαλα να μην τον βαζει ψηλα αφου δεν θελει , ενω πριν μου εκανε παραπονα αρχισε να μου λεει οτι δεν πειραζει και καλα, ωραια ηταν πανω (πριν πω να της πουμε κατι μονο που δεν ειχε βαλει τα κλαματα που μου το ελεγε)

Δεν μπορω να καταλαβω . Μονο ο Βασιλης εχει αυτο με τον υπνο? Δλδ σταθερο κρεβατι, κατι να νοιωσει οικεια (αν του αλλαζουν κρεβατι) και οχι πανω ψηλα? Με κανουν και νοιωθω οτι ζηταω πραγματα τρελλα. :?

 

Το να συζητησω με αυτην που τον παιρνει μπροστα στον Βασιλη δεν εχει νοημα πιστευω γιατι αλλη τον παιρνει και αλλη εχει δασκαλα και απο οτι καταλαβα δεν εχουν επικοινωνια μεταξυ τους (Χθες τον πηρα με αλλα ρουχα και ρωτησα αν κατουρηθηκε και μου ειπε :"Δεν μου ειπαν κατι")

 

Σημερα θα παμε στον παιδιατρο να αποκλεισω το οργανικο (μηπως και) αλλα αν ηταν οργανικο δεν θα εκανε διαλειμα 1 εβδομαδα οταν εκατσε σπιτι και μετα αντε παλι. Σωστα?

 

Χθες εκανε 2 φορες τσισα, κοιμηθηκε , εκανε πανω του τσισα , τον εκανα μπανιο , αλλαξα τα παντα, μετα ξαναεκανε και αρνιοταν να τον πλυνω και να του βαλω καθαρα ρουχα. Αλλαξα μονο τα ρουχα και του εβαλα μονο βρακακι. Το πρωι μας πηρε ο υπνος οποτε το παιδι μου ειναι βρωμικο (αφου δεν πλυθηκε , ουτε μωρομαντιλο ηθελε).

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μίλησα τηλεφωνικα με τον παιδιατρο ωστε αν χρειαζεται καποια εξεταση να την εχω κανει πριν (και επισης επειδη μου ειπαν να μην το συζητησω μπροστα του) και μου ειπε πριν τα 5 να μην κανω τιποτα :shock: . Απλα υπομονη.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...