Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Οn-line οδηγός για τζάμπα διασκέδαση


Recommended Posts

Ο τζάμπας πέθανε! Ζήτω ο τζάμπας! Καλλιτεχνικές εκθέσεις, κινηματογραφικές προβολές, θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, διαλέξεις και ποικίλες άλλες εκδηλώσεις πραγματοποιούνται καθημερινά στην Αθήνα «for free», επιτρέποντας στους κατοίκους να «ζουν την πόλη χωρίς πορτοφόλι», να διασκεδάζουν, να ψυχαγωγούνται και να αλληλεπιδρούν χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να βάζουν το χέρι βαθιά στην τσέπη.

 

 

Ολα ετούτα τα δωρεάν αναλαμβάνει να συγκεντρώσει υπό μία ψηφιακή σκέπη, να κατηγοριοποιήσει και να παρουσιάσει στους πολίτες του Διαδικτύου η υπηρεσία ForFree (http://www.forfree.gr και http://www.4free.gr ).

 

«Βοήθησε και η συγκυρία», σχολιάζουν στο «Εθνος της Κυριακής» οι δημιουργοί της ForFree, Τόνια Καστριώτη και Πατρίτσια Μασουράκη, αποδίδοντας στην τρέχουσα οικονομική κρίση μερίδιο της επιτυχίας που γνώρισε η νέα υπηρεσία.

 

Η ιδέα για τη ForFree γεννήθηκε προ διετίας και άρχισε να υλοποιείται πριν από περίπου έναν χρόνο. «Οταν ξεκινάγαμε, δεν γνωρίζαμε εάν θα υπάρχει αρκετό υλικό ώστε να γεμίσουμε έναν ιστότοπο τέτοιου χαρακτήρα», θυμάται η Τόνια. Στην πορεία, ωστόσο, η ίδια η δικτυακή πραγματικότητα, η οποία τελευταία ρέπει ολοένα περισσότερο στο τζάμπα (CarPooling, BookCrossing, FreeCycle) ήρθε να διαψεύσει τις όποιες αρχικές αμφιβολίες.

 

Εκεί υποδέχονται τον χρήστη δεκάδες εκδηλώσεις ταξινομημένες βάσει φύσεως (σε συνολικά 10 κατηγορίες: εκθέσεις, προβολές, μουσική, θέατρο, χορός, στον δρόμο, φύση, βιβλίο, διαλέξεις & συνεδριάσεις, μαθήματα & εργαστήρια) και παρουσιαζόμενες συνοδεία δελτίων Τύπου και λοιπών λεπτομερειών (τόπος, χρόνος κλπ.).

 

Στο «ημερολόγιο» της υπηρεσίας προβάλλεται η κίνηση κάθε ημέρας χωριστά, ενώ η ενσωματωμένη στον ιστοχώρο μηχανή αναζήτησης επιτρέπει στους χρήστες να «μην ψάχνουν τζάμπα», αλλά για όλα όσα είναι τζάμπα, βάσει ποικίλων κριτηρίων (κατηγορία, περιοχή, λέξεις-κλειδιά).

 

Στην ερώτηση αν σε καθημερινό επίπεδο είναι εφικτή η ψυχαγωγία στην Αθήνα χωρίς πορτοφόλι; «100%» έρχεται απερίφραστη η απάντηση από την Πατρίτσια. «Δε σημαίνει ότι θα κάνεις τα πάντα χωρίς λεφτά, αλλά από την άλλη, δεν είναι ανάγκη να γίνονται όλα επί πληρωμή», σημειώνει.

 

Η ίδια η ForFree, επί παραδείγματι, απέχει πολύ από το να είναι μια προσπάθεια αυστηρά κερδοσκοπικού χαρακτήρα. «Τα έξοδά μας δεν είναι πολλά, βγάζουμε κάποια χρήματα από διαφημίσεις, τα οποία απλά ανταμείβουν την κούρασή μας και συμβάλλουν στη συνέχεια της υπηρεσίας», διευκρινίζει η Τόνια.

 

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ

Υπακούοντας στις διαδραστικές επιταγές της Web 2.0 εποχής, η ForFree αναγνωρίζει το δικαίωμα στους χρήστες να προσθέτουν σχόλια, κριτικές και βαθμολογίες στα συμβάντα, καθώς και να «ανεβάζουν» τις δικές τους εκδηλώσεις στον χώρο της.

 

Οι πιο δημοφιλείς

Η πρώτη και καλύτερη κατηγορία στις προτιμήσεις των κυβερνοναυτών είναι η μουσική, ακολουθεί η κατηγορία for less και μετά έρχονται οι διαλέξεις και οι συνεδριάσεις.

 

«FOR LESS» για πρακτικούς τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων

Ο ιστότοπος ForFree διαθέτει επίσης, την ταμπέλα «for less», μέσω της οποίας παρουσιάζει πρακτικούς τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων και links για «ό,τι κοστίζει λιγότερο» (παζάρια, προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ελεύθεροι χώροι κ.ά.), ενώ στο πλαίσιο της κατηγορίας «Βόλτες στην πόλη» αναρτώνται προτάσεις για περιπάτους σε γειτονιές της Αθήνας, διανθισμένες με φωτογραφικό υλικό και χάρτες.

 

2.000 επισκέπτες κάθε μέρα και σχέδια για επέκταση

 

Η υπηρεσία ForFree, δηλαδή ο On-line οδηγός για τα τζάμπα της πόλης και το εύκολα αναζητήσιμο ηλεκτρονικό πρόγραμμα δωρεάν εκδηλώσεων, έκανε το ιντερνετικό της ντεμπούτο στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη για να φτάσει τέλη Γενάρη, μόλις τέσσερις μήνες μετά, να «μετρά» 1.500 με 2.000 επισκέψεις ημερησίως.

 

Η «συνέχεια» της υπηρεσίας ForFree, ως φαίνεται, επιφυλάσσει πολλά. Δεν έχουν προλάβει καλά καλά να «κλείσουν» εξάμηνο στον Ιστό και οι δημιουργοί της ForFree, χωρίς την παραμικρή διάθεση επανάπαυσης, καταστρώνουν ήδη σχέδια εμπλουτισμού και ενδυνάμωσής της.

 

«Είχαμε ήδη κάποιες επαφές με Θεσσαλονίκη για επέκταση της σελίδας εκεί», σημειώνει η Πατρίτσια Μασουράκη, μία εκ των δύο δημιουργών του ιστότοπου, ενώ υπάρχουν σκέψεις ο ιστοχώρος να μεταφραστεί και στα αγγλικά προκειμένου να εξυπηρετεί τουρίστες και επισκέπτες.

 

Στα σκαριά βρίσκονται επίσης δύο επερχόμενες κατηγορίες εκδηλώσεων: μία αφιερωμένη στο παιδί και τους νέους γονείς και μία δεύτερη, η οποία θα προωθεί τοπικές κινήσεις και δράσεις πολιτών.

 

 

Πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11429&subid=2&tag=8777&pubid=2256844

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...