Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Στέρηση διαλείμματος


Recommended Posts

Ο γιός μου είναι το κλασσικό πρωτάκι: λίιιγο αφηρημένος, λίιιγο βαριέται να κάνει τις εργασίες του στο σπίτι. Οταν τις κάνει, τις κάνει σωστά και χωρίς καμία βοήθεια από εμάς. Στο σχολείο τον πρώτο καιρό το ίδιο: λίιιιιγο αφηρημένος καμιά φορά και λίιιιγο αργός κάποιες άλλες φορές, όχι πάντα όμως. Τον τελευταίο καιρό ειναι μονίμως αργός, μονίμως αφηρημένος στην τάξη (λέει η δασκάλα του). Με αποτέλεσμα να έχει γίνει καθεστώς η στέρηση διαλείμματος αν δεν έχει ολοκληρώσει κάποια αντιγραφή από τον πίνακα.

Και ερωτώ: είναι κίνητρο αυτό για ένα παιδί να ολοκληρώσει την εργασία του από τη στιγμή, μάλιστα, που δεν απέδωσε μία, δύο, πέντε φορές?? Τι στάση πρέπει να κρατήσω? Είναι σωστό να μένει μέσα, νηστικός, χωρίς να βγει έστω αυτά τα 10 λεπτά έξω να "ξεδώσει" για να ολοκληρώσει την αντιγραφή από τον πίνακα?

Ολες οι απόψεις δεκτές. Εχω μπλοκάρει.

Ευχαριστώ!

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Νομίζω ότι το διάλειμμα είναι απαραίτητο. Πρέπει να ξεκουραστεί το μυαλουδάκι τους. Με τη στέρηση του διαλείμματος το μόνο που θα καταφέρει η δασκαλα είναι να κουραστεί πιο πολύ και να αργεί ακόμα περισσότερο. Και επιπλέον συμφωνώ ότι τέτοιου είδους τιμωρίες είναι αντιπαιδαγωγικές. Μήπως να συζητήσεις με τη δασκάλα και να εκθέσεις τους προβληματισμούς σου;

Link to comment
Share on other sites

προς αυτή την κατεύθυνση θέλω να κινηθώ, αλλά δεν ξέρω πώς να της θέσω το ζήτημα χωρίς να νομίζει ότι "της κουνάω το δάχτυλο"...

Για την ακρίβεια, είμαι έξαλλη με τη μέθοδό της... αλλά θέλω να το συζητήσω με όποιον έχει κάτι να μου προτείνει...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Η στέρηση διαλείμματος όσο βάρβαρη και αν ακούγεται στα μεγαλύτερα παιδιά αποδίδει όμως σε τόσι μικρά μωρά (γιατί μωρό είναι μπροστά σε άλλα του δημοτικού) σίγουρα δεν θα αποδώσει για τον απλό λόγο οτι δεν το συνδέει σα συνέπεια το πρωτάκι και σαφ'ως δεν γνωρίζει τι να κάνει για να μην του ξανασυμβεί. Γνώμη μου σαν δασκάλα είναι να πας να μιλήσεις με τον δασκάλα του μικρού και να σου πει πως κατά την γνώμη της θα μπορούσες να βοηθείσεις εσύ. Αν γνωρίζεις και κάποια δασκάλα με μεγαλύτερη πείρα αλλά με νέα μυαλά και μεθόδους μην ντραπείς να την ρωτήσεις. Εχεις μιλήσει μαζί της;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ακου

 

κανεις εκπαιδευτικος δε τρελαινεται να του "κουνανε το δαχτυλο"..

 

επισης ομως, κανεις δε παιρνει την ευθυνη οταν ενας γονιος παει και λεει "θα προτιμουσα να βγαινει το παιδι μου διαλλειμα πασει θυσια, επειδη για σοβαρους λογους δε πρεπει να μενει νηστικο"

 

εγω ας πουμε, οσο κι αν ξερω οτι πολλες φορες ειναι ψευτια και απλα θελουν να βγουν εξω για λιγο, δεν λεω οχι σε παιδι που θελει να παει για τσισα... ποτε...

Link to comment
Share on other sites

Αύριο έχουμε ενημέρωση. Και θέλω να είμαι έτοιμη να της θέσω αυτό το ζήτημα.... ότι δηλαδή κατά τη γνώμη μου δεν είναι κίνητρο το διάλειμμα για να τελειώνει πιο γρήγορα, το διάλειμμα ειναι υποχρεωτικό για όλους, ή κάνω λάθος??

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Φυστικάκι αυτό με τα τσίσα ξαναπές το γιατί το έπαθα την πρώτη χρονιά σαν αναπληρώτρια :oops: και από τότε .. όλοι μαζί γρήγορα για τσίσα τρέξτε!!!!

Σε περίπτωση που ένας μαθητής μένει στην τάξη για χ λόγους είναι υποχρέωση της δασκάλας να μένει μαζί του. Αν μας λες πως αυτό γίνεται συνέχεια πολύ αμφιβάλλω για το αν τον προσέχει. Σίγουρα θα πηγαίνει στο γραφείο. Και αυτό είναι μεγάλο θέμα για συζήτηση να μένει ένας μαθητής μόνος του σε τάξη.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο έχουμε ενημέρωση. Και θέλω να είμαι έτοιμη να της θέσω αυτό το ζήτημα.... ότι δηλαδή κατά τη γνώμη μου δεν είναι κίνητρο το διάλειμμα για να τελειώνει πιο γρήγορα, το διάλειμμα ειναι υποχρεωτικό για όλους, ή κάνω λάθος??

 

To διάλειμα είναι δικαίωμα.Αναφαίρετο κατά τη γνώμη μου.

Αν δηλ.την τελευταία ώρα το παιδί δεν προλάβει να τελειώσει την εργασία θα μείνει η ίδια παραπάνω μέχρι το παιδί να τελειώσει?΄

Και το να τιμωρηθεί επειδή δε γράφει ακόμη γρήγορα,θα κάνει το χεράκι του να "τρέχει? :roll::roll:

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Αν δηλ.την τελευταία ώρα το παιδί δεν προλάβει να τελειώσει την εργασία θα μείνει η ίδια παραπάνω μέχρι το παιδί να τελειώσει?΄

Και το να τιμωρηθεί επειδή δε γράφει ακόμη γρήγορα,θα κάνει το χεράκι του να "τρέχει? :roll::roll: [/color]

 

αυτό ακριβώς συνέβη σήμερα, συνέβη και την προηγούμενη εβδομάδα. Τον περίμενα 20' να τελειώσει αυτά που είχε να αντιγράψει από τον πίνακα. Και δεν χάζευε. Είχε μπλοκάρει. Τι στο καλό φταίει? ...... Τι κάνω στραβά??....

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ θα συζήταγα μαζί της το ενδεχόμενο της επιβράβευσης όταν το παιδί τελειώνει στον καθορισμένο χρόνο. Και θα ζητούσα να μου εξηγήσει εκείνη τι πιστέυει παρακολουθόντας το παιδί, ότι θα το βοηθήσει ( εξαιρώντας την τακτική της στέρησης διαλείματος).

Θα μιλούσαμε λίγο και για το χαρακτήρα του παιδιού και θα της έλεγα κι απο την πλέυρά μου τι έιναι αυτό που το πείθει να κάνει κάτι για το οποίο δεν έχει μεγάλη αγάπη.

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Πραγματικά είναι χρήσιμες οι γνώμες σας και οι κατευθύνσεις σας. Αύριο... θα είμαι εκεί το μεσημέρι για την ενημέρωση... Για να δούμε.. θα βγάλω αποτέλεσμα...??...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

H στερηση διαλείμματος ειναι μια μορφη στερησης προνομιων. Χρησιμοποιειται δηλαδη για να επισημανουμε στο παιδι καποια ανεπιθυμητη συμπεριφορα δηλ. συμπεριφορα που παραβαινει τους κανονες που εχουμε βαλει. Το παιδι δε βλεπω να παραβιαζει καποιο κανονα (π.χ. δεν χτυπαει αλλα παιδια) αλλα το οτι ειναι αργο μου χτυπαει αλλα καμπανακια.

Το πρωτο που επρεπε να κανει η δασκαλα ειναι διερευνηση του γιατι το παιδι το κανει αυτο. Γράφει αργα? Ειναι αφηρημενο? Δε βλεπει απο τον πινακα? Μιλαει με αλλα παιδια? Και τι εκανε η δασκαλα για ολα αυτα?

Μηπως το παιδι δεν εχει κινητρο? Οταν γραφει και αργει η δασκαλα τι κανει? Το παροτρυνει? Του δινει μια εναλλακτικη λύση? Τον ενθαρρυνει? Τον επιβραβευει? Δεν πηγαινει καθολου απο πανω του να δει τι γραφει? Τι σημαινει ειναι αφηρημενο και αργει?

 

Απαραδεκτο να τιμωρειται το παιδι επειδη δεν τα καταφερνει να ολοκληρωσει εργασιες.

Ξεκιναμε απο το γιατι και επειτα βρισκουμε λυσεις για να βοηθησουμε το παιδι να το ξεπερασει.

Γιατι να φορτωνουμε το παιδι με ενοχες ενω δεν εχει κανει κατι ασχημο και να στιγματιζεται απο τους συμμαθητες του ως το παιδακι που δεν κανει διαλειμμα γιατι δεν γραφει?

Θεωρω μεγαλο φορτιο για ενα παιδακι πρωτης δημοτικου να στοχοθετειται μονιμως γιατι δεν ολοκληρωσε τις εργασιες του και κυριως εκπαιδευτικη ανεπαρκεια το να μην αναζητειται το αιτιο.

 

Υ.Γ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, πόσα είνα αυτά που μπορεί να γράφουνε από τον πίνακα παιδάκια πρώτης Δημοτικού;;;;;

Έχουνε περάσει 2 παιδιά μου από την πρώτη και ποτέ δεν είχανε να γράψουνε κάτι από τον πίνακα. Η δασκάλα τους έγραφε η ίδια στο τετράδιο (δικά της γράμματα με στυλό) τις λεξούλες που είχανε για αντιγραφή και τους έδινε και φωτοτυπία. Αντιγραφή από τον πίνακα μπορεί να είχανε ελάχιστες φορές προς το τέλος της χρονιάς. Εδώ μιλάμε για κάθε μέρα και σχεδόν σε κάθε σχολική ώρα;;;;

Απορώ που τα υπόλοιπα παιδάκια καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την αντιγραφή αυτή εγκαίρως δηλαδή! :evil:

HXuSp2.pngaS46p2.png
Link to comment
Share on other sites

έχουν να αντιγράψουν το κατεβατό της γλώσσας, της ορθογραφίας, τις τυχόν παρατηρήσεις της δασκάλας τύπου "αύριο θα πάμε θέατρο, κοστίζει 11 ευρώ" και αν έχουν και μαθηματικά...

Δεν ξέρω αν τα υπόλοιπα παιδάκια κάνουν την αντιγραφή από τον πίνακα σωστά, ή τα "πασαλείβουν" για να τελειώνουν...

 

kel πραγματικά το παιδί μοιάζει να μην έχει κίνητρο. Εκεί έχω εστιάσει κι εγώ. Στο κίνητρο, στην επιβράβευση και στην παρότρυνση. Δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτά από όσο μπορώ να αντιληφθώ... Αντίθετα έχουμε την στοχοποίηση ενός παιδιού που -αν μη τι άλλο- κάθεται στο θρανίο του βρε αδερφέ, τη στιγμή που άλλα 5 τρέχουν μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος... Και ξέρεις τι μου λέει εμένα αυτό? Οτι τη δική της ανεπάρκεια την βαφτίζει "αφηρημένος μαθητής"...

Ες αύριον τα σπουδαία λοιπόν...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτού του είδους οι εκπαιδευτικές μέθοδοι δημιουργούν καλούς αντιγραφείς αλλά όχι δημιουργούς. Η δημιουργικότητα μπορεί να είναι έξω από τα φαινόμενα που μελετούν ή που το σχολείο θέτει με τη στοχοκεντρική του διάσταση. Δυστυχώς πολύ συχνά η δημιουργικότητα που δε συμμορφώνεται με τις επιταγές των σχολικών εγχειριδίων ή του δασκάλου – μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. . . Και καταλήγουμε να κάνουμε θέμα την ταχύτητα με την οποία οι μαθητές κάνουν την αντιγραφή και όχι το κλείδωμα της φαντασίας και της δημιουργικότητας στα πιο σκοτεινά ντουλάπια. . . Υπάρχουν άπειροι τρόποι για να κάνεις ένα παιδί καλλιγράφο ή να διδάξεις ορθογραφία – χωρίς να διδάσκεις.

Ο ρόλος του δασκάλου πρέπει να είναι αντιδιδακτικός.

Διδάσκει μόνο εκείνος που δε μπορεί να εμπνεύσει, να κινητοποιήσει και να δραστηριοποιήσει τους μαθητές. . .

Αγωγή σημαίνει κοινωνικοποίηση.

Αγωγή σημαίνει εκμάθηση κοινωνικών ρόλων.

Mε το να απομονώνεις ένα παιδί μέσα στη σχολική αίθουσα – κελί – προκειμένου να ολοκληρώσει την αντιγραφή του, με ποιο τρόπο ακριβώς προάγεται η κοινωνικοποίηση του;

Κατά τον Seif αγωγή σημαίνει κατανόηση και βοήθεια. Η αγωγή δηλαδή δεν είναι δαμασμός, ούτε τυποποιημένος μηχανισμός.

Η στέρηση του διαλείμματος με ποιο τρόπο βοηθά το παιδί να μάθει πώς να μαθαίνει; Με ποιο τρόπο το βοηθά να αγαπήσει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα; Η κατανόηση πώς εκφράζεται; Και πως είναι δυνατόν να προσφερθεί η βοήθεια εξ αποστάσεως (εγώ στο γραφείο και εσύ στην τάξη);

Αν ένα παιδί δε μάθει κάτι στα 45 ή 90 ή 1000 λεπτά του μαθήματος μπορεί με κάποιο μαγικό τρόπο να τα μάθει μόνο του κατά τη διάρκεια του διαλείμματος;

Και αν τα διαλείμματα αποτελούν συνέχεια του διδακτικού χρόνου - τότε δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Θα κάναμε μάθημα όλη μέρα. Τα διαλείμματα για να υπάρχουν προφανώς θα εξυπηρετούν κάποιο σκοπό αλλά σε καμιά περίπτωση δεν έχουν ως λόγο ύπαρξης την ολοκλήρωση του ανολοκλήρωτου διδακτικού έργου. Τα διαλείμματα αφορούν την ξεκούραση πνεύματος και σώματος (γιατί και το σώμα καταπονείται – ακινητοποιημένο σε μια σκληρή καρέκλα ενώ όλη η ζωτική του ενέργεια ψάχνει τρόπους να διοχετευτεί) και την κοινωνικοποίηση.

Και εκτός από την καθαρά ψυχολογική και παιδαγωγική άποψη ας εξετάσουμε και την πρακτική πλευρά του ζητήματος. Τι θα συμβεί αν ου μη γένοιτο συμβεί κάτι στο παιδί ενώ βρίσκεται μόνο στην αίθουσα χωρίς επιτήρηση;

 

Η δική μου άποψη είναι πως πρέπει να μιλήσεις με τη δασκάλα του παιδιού. Ίσως να σου πει πως το παιδί τη δυσκολεύει με την αργοπορία του ή την αφηρημάδα του. Η δική σου απάντηση πρέπει να είναι η εξής:

Το παιδί δυσκολεύεται όχι εκείνη και σε τέτοιες περιπτώσεις ο ρόλος γονιών και δασκάλου είναι να βρουν την αιτία και διάφορες εναλλακτικές μεθόδους που θα βοηθήσουν το παιδί να προσαρμοστεί και να ξεπεράσει τα εμπόδια που συναντά.

Όπως έγραψα και πριν αγωγή σημαίνει κατανόηση και βοήθεια. Στις περιπτώσεις αυτές μόνο με κατανόηση μπορούμε να βοηθήσουμε ένα παιδί να ξεπεράσει τη δυσκολία του και όχι να το περιπλέξουμε με αντιπαιδαγωγικές ενέργειες (όπως ή στέρηση της ανάσας – γιατί το διάλειμμα αυτό είναι για τα παιδιά) κατηγορώντας το έμμεσο ή άμεσο τρόπο.

 

Συγνώμη για το τεράστιο post

*

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όλους εδώ και ειδικά με την kel.

 

Επίσης η περιγραφή της "αντιγραφής" εν ώρα μαθήματος με παραπέμπει στη δασκάλα που είχε ο γιος μου, η οποία ήταν "δασκάλα της έδρας"...δηλαδή, αντί για πραγματικό μάθημα, περνάει την ώρα του μαθήματος με την πλάτη της γυρισμένη στην τάξη και τα παιδιά να αντιγράφουν το κατεβατό.

 

Μάθηση ελάχιστη, κίνητρο ελάχιστο και φυσικά, χαμός πίσω από την πλάτη της...

 

Κατά τη γνώμη μου, μη διστάσεις να την προσεγγίσεις και μη φοβηθείς ότι θα φανεί πως "κουνάς το δάκτυλο"... δήλωσε καθαρά ότι επιθυμείς το παιδί να βγαίνει στα διαλλείματα εκτός αν τιμωρείται για λόγους πειθαρχίας...

 

Η αργή αντιγραφή ξεκάθαρα δεν είναι λόγος πειθαρχίας

 

Στη συνέχεια, θα τη ρωτούσα πόσην ώρα περνούν αντιγράφοντας και ποιες ακριβώς ικανότητες αναπτύσσονται με αυτή τη "μεθοδολογία" διδασκαλίας... της αντιγραφής...

 

Δεν μπορώ παρά να στεναχωριέμαι σκεφτόμενη πόσο βαριά να είναι η καρδιά του γιου σου την ώρα που αντιγράφει και γνωρίζοντας ότι δε θα προλάβει για να βγει στο διάλλειμα...

 

...εν έτει 2009.

 

Τώρα είδα το post της άννας+

Γεια σου βρε anna+!... Μπράβο... όπως τα λες είναι.

+++ σε σένα.

Link to comment
Share on other sites

Αχχχ αυτο το θεμα με απασχολει και μενα.Ειναι που ειναι ελαχιστος ο χρονος για να παρουν μια ανασα τα παιδια, και να "ξαναφορτισουν τις μπαταριες"και τελικα την χανουν και αυτη :(

Link to comment
Share on other sites

Αν και οι προηγούμενες απαντήσεις θεωρώ ότι κάλυψαν το θέμα πλήρως θα ήθελα να προσθέσω και το εξής.

Θεωρώ ότι η στέρηση ίσως ενός μόνο διαλείματος για έναν πολύ σοβαρό λόγο, όπως όταν για παράδειγμα κάποιο παιδί χτυπήσει ένα άλλο, ίσως να είναι ένας τρόπος τιμωρίας.

Και πάλι βέβαια δεν το λέω με βεβαιότητα, γιατί μπορεί το παιδί να θέλει να πάει τουαλέτα και να ΄ντραπεί να το πεί και να του προκληθεί πρόβλημα.

Αλλά φυσικά όχι για να μάθει το παιδί να είναι πιο συγκεντρωμένο ή πιο γρήγορο.

Maryp, ελπίζω να βρείς άκρη με τη δασκάλα και να λυθεί το πρόβλημα! :wink:

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

Kακως γραφουν τοσα κατεβατα απο τον πινακα. Τα παιδακια πρεπει να παιρνουν τις εργασιες τους και τις ενημερωσεις τους σε φωτοτυπια και να γραφουν μονο λιγες λεξουλες απο τον πινακα (για να εξασκουν και τον οπτικοκινητικο συντονισμο- ειναι απαραιτητο να εξασκουν για 10-15 λεπτα το βλεπω- γραφω-ξαναβλεπω-διορθωνω-ελεγχω) Σε αυτες τι λεξουλες θα τα εκπαιδευσει η δασκαλα να εστιαζουν την προσοχη και να αντιγραφουν σωστα . Ολα τα αλλα ειναι περιττα.

Link to comment
Share on other sites

έχουν να αντιγράψουν το κατεβατό της γλώσσας, της ορθογραφίας,

εννοείς να κάνει τη δουλειά στο σχολείο ή να σημειώσει το τί έχει.

 

στο δικό μας σχολείο όποιο παιδί προλάβαινε τα τελείωνε στο σχολείο, όποιο δεν προλάβαινε, συνέχιζε στο σπίτι

 

 

τις τυχόν παρατηρήσεις της δασκάλας τύπου "αύριο θα πάμε θέατρο, κοστίζει 11 ευρώ"

:shock:

Στο σχολείο δεν υπάρχει φωτοτυπικό για να μοιράσει η δασκάλα χαρτάκια;

Μήπως η δασκάλα τεμπελιάζει να ετοιμάσει τις ανακοινώσεις;

Μήπως η δασκάλα δεν κάνει μάθημα και καλύπτει την ώρα του μαθήματος με τέτοιες "δραστηριότηες" ;

 

Το σχολείο έχει διευθυντή. Μπορείς να απευθυνθείς σε αυτόν με όλη την καλή διάθεση για να ζητήσεις τη γνώμη του.

 

Το διάλειμμα υπάρχει για να παίρνει το παιδί καθαρό αέρα, να πηγαίνει στην τουαλέτα, να τρώει, να παίζει και να γίνεται κοινωνικό.

 

Δεν θα δεχόμουν τη στέρηση διαλείματος για κανένα λόγο...

Link to comment
Share on other sites

Τα παιδακια πρεπει να παιρνουν τις εργασιες τους και τις ενημερωσεις τους σε φωτοτυπια

 

Προφανώς η δασκάλα δεν γνωρίζει ούτε τις φωτοτυπίες ούτε τα αντίγραφα που κάποτε βγάζαμε με τον πολύγραφο... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Αν δηλ.την τελευταία ώρα το παιδί δεν προλάβει να τελειώσει την εργασία θα μείνει η ίδια παραπάνω μέχρι το παιδί να τελειώσει?΄

Και το να τιμωρηθεί επειδή δε γράφει ακόμη γρήγορα,θα κάνει το χεράκι του να "τρέχει? :roll::roll: [/color]

 

αυτό ακριβώς συνέβη σήμερα, συνέβη και την προηγούμενη εβδομάδα. Τον περίμενα 20' να τελειώσει αυτά που είχε να αντιγράψει από τον πίνακα. Και δεν χάζευε. Είχε μπλοκάρει. Τι στο καλό φταίει? ...... Τι κάνω στραβά??....

 

Εγώ ήμουν από τα παιδιά που έγραφαν αργά στο σχολείο και στο φροντιστήριο (αγγλικά). Να σημειώσω πως στο φροντιστήριο ήμουν κατά 1 τάξη μικρότερη σε σχέση με τα άλλα παιδιά κάτι που εκανε την αργοπορία μου να φαίνεται ακόμα πιο έντονα.

Δεν μπορούσα να καταλάβω τι έκανα λάθος και τελείωνα τελευταία τα γραπτά μου. Θυμάμαι πως είχα τρομερό άγχος όταν έβλεπα εκείνο το κατεβατό από τις λέξεις για το τετράδιο τις οποίες έπρεπε να αντιγράψω από τον πίνακα. Θυμάμαι που έλεγε η δασκάλα πως όποιος τελειώσει μπορεί να βγει για διάλειμμα (δεν μας είχανε κουδούνι που να σηματοδοτεί την έναρξη ή τη λήξη του διαλείμματος για την 1η και 2α δημοτικού). Εγώ πάντα τελευταία... και πάντα με την ίδια απορία.

 

Μη με ρωτάτε για απάντηση. Δεν έμαθα ποτέ γιατί καθυστερούσα τόσο πολύ να γράψω. Δεν γνωρίζω αν αντιμετώπιζα κάποιου τύπου μαθησιακή δυσκολία. Γενικά στο σχολείο ήμουν στην "αφρόκρεμα" με καλούς βαθμούς και ήσυχη.

 

Νομίζω πως δεν πρέπει να σε ανησυχεί η αργοπορία του μικρού σου. Το μόνο που να σε ανησυχεί είναι να μην αισθανθεί πως κάνει κάτι λάθος! Γιατί τότε ίσως να εκδηλώσει αρνητική αντίδραση στο σχολείο, κάτι που σε αυτή ειδικά την ηλικία είναι ανεπιθύμητο.

 

Υ.Γ. Θυμάμαι επίσης την καθηγήτρια αγγλικών -να 'ναι καλά η γυναίκα!- που 1-2 φορές προσφέρθηκε να με βοηθήσει να γράψω τις λέξεις από τον πίνακα για να πάω γρηγορότερα στο σπίτι μου (για την ακρίβεια τις έγραψε εκείνη τις υπόλοιπες!). Θυμάμαι πόσο πολύ το χάρηκα γιατί είχε πιαστεί το χέρι μου και είχα αγχωθεί και δεν ήξερα τι να κάνω αφού είχαν έρθει τα άλλα παιδιά για την επόμενη τάξη/μάθημα.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

έχουν να αντιγράψουν το κατεβατό της γλώσσας, της ορθογραφίας, τις τυχόν παρατηρήσεις της δασκάλας τύπου "αύριο θα πάμε θέατρο, κοστίζει 11 ευρώ" και αν έχουν και μαθηματικά...

Δεν ξέρω αν τα υπόλοιπα παιδάκια κάνουν την αντιγραφή από τον πίνακα σωστά, ή τα "πασαλείβουν" για να τελειώνουν...

 

:shock::shock::shock::shock::shock::evil::evil::evil:

Η δασκάλα είναι απαράδεκτη! Μιλάμε για πρώτη Δημοτικού! Οπωσδήποτε πρέπει να μιλήσεις και με τον Διευθυντή για τη μέθοδο διδασκαλίας που ακολουθεί η συγκεκριμένη δασκάλα και αν δεν δεις αλλαγή στην ποσότητα που έχουν να αντιγράψουν από τον πίνακα, ίσως να έκανες ερώτημα στη διεύθυνση του σχολείου εγγράφως, με κοινοποίηση στην πρωτοβάθμια σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να δίνονται οι εργασίες στα παιδιά της πρώτης δημοτικού, αν δηλ. πρέπει αυτά να τις αντιγράφουνε από τον πίνακα ή αν η δασκάλα πρέπει να γράφει αυτή στο τετράδιό τους αυτά που έχουνε για αντιγραφή και να δίνει φωτοτυπίες. Πιστεύω πως μετά απ' αυτό θα μαζευτεί.

Πάντως εγώ και στα δύο μου παιδιά έβλεπα πως οι δάσκαλοι έγραφαν οι ίδιοι στο τετράδιο του κάθε παιδιού αυτά που είχε για αντιγραφή. Μάλλον η δασκάλα βαριέται... :evil::(

HXuSp2.pngaS46p2.png
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...