Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δραστηριότητες - από ποια ηλικία;


Recommended Posts

Συζητάμε με τον άντρα μου μήπως ξεκινήσει η μεγάλη καμία δραστήριοτητα μετά τα Χριστούγεννα ή αλλιώς από Σεπτέμβρη (εάν δεν λειτουργούν μετά τα Χριστούγεννα λόγω covid). Ο άντρας μου είναι πολύ υπέρ, εγώ θεωρώ ότι είναι ακόμα πολύ μικρή. Μόλις έκλεισε τα 3. Δεν ξέρω αλλά στο μυαλό μου το είχα ότι θα αρχίσει δραστηριότητες όταν αρχίσει το δημοτικό, αλλά μάλλον είμαι λίγο off. Ποια ηλικία ξεκίνησαν τα δικά σας παιδια; Το δικό μου επιχείρημα είναι ότι δεν θέλω να της φορτώσω το πρόγραμμα από τόσο μικρή και πως όταν είναι τόσο μικρή ουσιαστικά εμείς επιλέγουμε τι θα κάνει, εκείνη δεν έχει άποψη (η οποία δραστηριότητα ξεκινήσει θα είναι αθλητική). Το επιχείρημα του άντρα μου είναι ότι ούτως ή άλλως θα είναι στυλ παιχνίδι οποία δραστηριότητα σ αυτη την ηλικία. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εμείς είχαμε ξεκινήσει gymboree στο έτος περίπου (στο δεύτερο παιδί 10 μηνών, αν θυμάμαι καλά), μία φορά την εβδομάδα από 1 ώρα μαζί με τον γονέα. Αλλά δεν ήταν ακριβώς δραστηριότητα, κάτι σαν προστάδιο παιδικού σταθμού θα την χαρακτήριζα, μάλιστα όταν όντως άρχισαν να πηγαίνουν παιδικό σταθμό σταματήσαμε γιατί γύριζαν πολύ κουρασμένα το απόγευμα.

 

Είχαμε κάνει περιστασιακά και κολυμβητήριο, κυρίως babyswimming με συνοδό για λίγους μήνες και μετά τα 3 από τον Μάιο έως τον Ιούλιο στο τμήμα χωρίς συνοδό.

 

Κανονική αθλητική δραστηριότητα με πρόγραμμα και τακτικότητα ξεκίνησαν στο νηπιαγωγείο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Συζητάμε με τον άντρα μου μήπως ξεκινήσει η μεγάλη καμία δραστήριοτητα μετά τα Χριστούγεννα ή αλλιώς από Σεπτέμβρη (εάν δεν λειτουργούν μετά τα Χριστούγεννα λόγω covid). Ο άντρας μου είναι πολύ υπέρ, εγώ θεωρώ ότι είναι ακόμα πολύ μικρή. Μόλις έκλεισε τα 3. Δεν ξέρω αλλά στο μυαλό μου το είχα ότι θα αρχίσει δραστηριότητες όταν αρχίσει το δημοτικό, αλλά μάλλον είμαι λίγο off. Ποια ηλικία ξεκίνησαν τα δικά σας παιδια; Το δικό μου επιχείρημα είναι ότι δεν θέλω να της φορτώσω το πρόγραμμα από τόσο μικρή και πως όταν είναι τόσο μικρή ουσιαστικά εμείς επιλέγουμε τι θα κάνει, εκείνη δεν έχει άποψη (η οποία δραστηριότητα ξεκινήσει θα είναι αθλητική). Το επιχείρημα του άντρα μου είναι ότι ούτως ή άλλως θα είναι στυλ παιχνίδι οποία δραστηριότητα σ αυτη την ηλικία. 

η μεγαλη ξεκινησε στα 3,5μπαλετο

εγω σκεφτομουν κτ σαν μουσικοκινητικη,που θα παει μονη σαν προσταδιο για τα νηπια

αλλα επειδη ειχαμε μπαλετο κοντα ζητουσε απο μονη

περυσι που ο μικρος πηγε παιδικο πηγαινε ποδοσφαιρο,κυριως σαν γυμναστικη ηταν

οπως κ το μπαλετο τοτε στις αρχες ηταν σαν μουσικοκινητικη

κ τα δυο ηταν "αθληματα" που ζητουσαν τα παιδια.τους αρεσουν κ συνεχιζουν(τωρα ειναι κλειστα φυσικα αλλα πηγαιναν εναν μηνα πριν)

αν μαζι με το σχολειο δ αντεχουν λογω κουρασης,θα το σταματουσαμε εννοειται

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 said:

η μεγαλη ξεκινησε στα 3,5μπαλετο

εγω σκεφτομουν κτ σαν μουσικοκινητικη,που θα παει μονη σαν προσταδιο για τα νηπια

αλλα επειδη ειχαμε μπαλετο κοντα ζητουσε απο μονη

περυσι που ο μικρος πηγε παιδικο πηγαινε ποδοσφαιρο,κυριως σαν γυμναστικη ηταν

οπως κ το μπαλετο τοτε στις αρχες ηταν σαν μουσικοκινητικη

κ τα δυο ηταν "αθληματα" που ζητουσαν τα παιδια.τους αρεσουν κ συνεχιζουν(τωρα ειναι κλειστα φυσικα αλλα πηγαιναν εναν μηνα πριν)

αν μαζι με το σχολειο δ αντεχουν λογω κουρασης,θα το σταματουσαμε εννοειται

Αλήθεια; εμένα δεν ζητάει τίποτα, πέρα από σκι, μόνο αυτό ζητάει που σ αυτό δεν χρειάζεται να πάει κάποια δραστηριότητα. Αλλιώς οταν την ρωτάμε δηλαδή σε όλα ναι λέει, αλλά δεν νομίζω ότι έχει ιδέα τι σημαίνει να παίξει ποδόσφαιρο ή τένις για παράδειγμα που συζητάμε. Γι αυτό σκέφτομαι κατά πόσο θα το θέλει η ίδια ή θα το αποφασίσουμε εμείς για αυτήν 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Αλήθεια; εμένα δεν ζητάει τίποτα, πέρα από σκι, μόνο αυτό ζητάει που σ αυτό δεν χρειάζεται να πάει κάποια δραστηριότητα. Αλλιώς οταν την ρωτάμε δηλαδή σε όλα ναι λέει, αλλά δεν νομίζω ότι έχει ιδέα τι σημαίνει να παίξει ποδόσφαιρο ή τένις για παράδειγμα που συζητάμε. Γι αυτό σκέφτομαι κατά πόσο θα το θέλει η ίδια ή θα το αποφασίσουμε εμείς για αυτήν 

ναι ειναι πολυ περιεργο,αλλα πραγματικα αυτα τα δυο τους αρεσουν απο μωρα

απο 2χρ ζητουσε η μεγαλη,γτ ειδε την σχολη

κ ο μικρος ηθελε να παει κτ γτ πηγαινε η μεγαλη.αλλα το ποδοσφαιρο το λατρευει

γενικα ζητανε πολλα,κ μπασκετ,κ γυμναστικη,κ καρατε,κ ζωγραφικη,αλλα αυτα δ τα αλλαζουν με τπτ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Eιχαμε δοκιμασει απο τα 3 διαφορα. Μπαλετο και μουσικοκινητικη απετυχαν, η κολυμβηση ηταν μεγαλο σουξε με ολα τα παιδια (κανονικο μαθημα, οχι παιχνιδι κλπ) , αγγλικα απο τα 4 και μετανιωνω που δεν αρχισαμε ακομη νωριτερα, οσο πιο μικρα, τοσο πιο καλα με τις γλωσσες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ said:

Eιχαμε δοκιμασει απο τα 3 διαφορα. Μπαλετο και μουσικοκινητικη απετυχαν, η κολυμβηση ηταν μεγαλο σουξε με ολα τα παιδια (κανονικο μαθημα, οχι παιχνιδι κλπ) , αγγλικα απο τα 4 και μετανιωνω που δεν αρχισαμε ακομη νωριτερα, οσο πιο μικρα, τοσο πιο καλα με τις γλωσσες.

Ισχύει αυτό που λες με τις γλώσσες, είναι πραγματικά σφουγγάρια σ αυτές τις ηλικιες. Αλλά η κόρη μου μιλάει ήδη 3 και του χρόνου στο αλλο σχολείο θα μάθει και τεταρτη, οπότε είναι ήδη too much. Οπότε θα είναι σε άθλημα η δραστηριότητα. Κολυμβηση θα μπορούσε να πάει ναι, αλλά δεν θα μπορώ να είμαι και εγώ ή ο μπαμπάς της στο μάθημα και δεν ξέρω αν μπορεί σ αυτή την ηλικία να πάει μόνη της. 

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου 18 μηνών ξεκίνησε κολυμβητήριο (χωρίς συνοδό μέσα στην πισίνα, με την δασκάλα μόνο) και λίγο πριν τα 2 μουσικοκινητική. Το δεύτερο το σταματήσαμε φέτος λόγω κορονοϊού και κάνουμε mini sports σε εξωτερικό χώρο. Του χρόνου σκέφτομαι να ξεκινήσει κάποιο μουσικό όργανο, κατά προτίμηση πιάνο για αρχή, γιατί για έγχορδο είναι λίγο νωρίς και μετά βλέπουμε. Κοιτάζω ήδη για πιάνα, ωστε να υπάρχει στο σπίτι, να χαζοασχοληθεί (ξέρω και εγώ να του ψιλοδείξω) και να ζητήσει να μάθει!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Ισχύει αυτό που λες με τις γλώσσες, είναι πραγματικά σφουγγάρια σ αυτές τις ηλικιες. Αλλά η κόρη μου μιλάει ήδη 3 και του χρόνου στο αλλο σχολείο θα μάθει και τεταρτη, οπότε είναι ήδη too much. Οπότε θα είναι σε άθλημα η δραστηριότητα. Κολυμβηση θα μπορούσε να πάει ναι, αλλά δεν θα μπορώ να είμαι και εγώ ή ο μπαμπάς της στο μάθημα και δεν ξέρω αν μπορεί σ αυτή την ηλικία να πάει μόνη της. 

Πολλα παιδακια ξερω που πανε κολυμβητηριο απο 3-4,στην πισινα χωρις τον γονιο

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Ισχύει αυτό που λες με τις γλώσσες, είναι πραγματικά σφουγγάρια σ αυτές τις ηλικιες. Αλλά η κόρη μου μιλάει ήδη 3 και του χρόνου στο αλλο σχολείο θα μάθει και τεταρτη, οπότε είναι ήδη too much. Οπότε θα είναι σε άθλημα η δραστηριότητα. Κολυμβηση θα μπορούσε να πάει ναι, αλλά δεν θα μπορώ να είμαι και εγώ ή ο μπαμπάς της στο μάθημα και δεν ξέρω αν μπορεί σ αυτή την ηλικία να πάει μόνη της. 

 

Δεν ξερω εκει που ειστε αλλα εδω στα 2 με 3 ειναι μονα. Δεν ειναι baby swimming, ειναι κανονικη προπονηση, τεχνικες κολυμβησης κλπ, προφανως σε επιπεδο που να "χωνευεται" στην ηλικια τους. Στα δικα μου αρεσε παρα πολυ, προφανως ειναι και θεμα κολυμβητηριου και προπονητων, το συνεχιζουν μεχρι και 13 χρονια μετα πια η μεγαλη. Σα γονιο, η μουσικοκινητικη μου αρεσε, στα παιδια μου ομως καθολου. Το μπαλετο μας επεσε βαρυ, γιατι πηγαμε σε σχολη χορου και εκει απο τα 3 απαιτουν πειθαρχια μπαλαρινας, δεν ειναι παιχνιδι και η κορη μου επεμεινε μεν για μηνες, αλλα τελικα δεν αντεξε.

Απο  δραστηριοτητες για παιδια που εχω δει, γενικα εχει να κανει και με το που ζεις. Αν δηλαδη θελει σκι που λες, Ελλαδα θα ηταν γελοιο, αλλα σε Βορεια χωρα, λογικα θα υπαρχουν μαθηματα.

Απο οσο ειχα συζητησει με προπονητη εκ των υστερων, σε πολυ μικρες ηλικιες θεωρειται ρισκο να ασχοληθεις με τα περισσοτερα αθληματα που θελουν ιδιαιτερες μυικες ομαδες, εννοω ρισκο για το σωμα, και ας επιμενουν σε πολλα να ξεκινανε μωρα, οπως χορο και ρυθμικη/ενοργανη, και μου ειχαν πει οτι καλο ειναι να ψαχνει κανεις πραγματα που ειναι πιο πολυ γυμναστικη για ολο το σωμα και μετα απο μια ηλικια να γινει πιο πολυ εξειδικευση. Εμεις σταθηκαμε τυχεροι που μας εκατσε η κολυμβηση, αλλα φανταζομαι και πολλα αλλα σπορ θα ειναι οντως καταλληλα και διασκεδαστικα.

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, ΑΡΓΚ said:

 

Δεν ξερω εκει που ειστε αλλα εδω στα 2 με 3 ειναι μονα. Δεν ειναι baby swimming, ειναι κανονικη προπονηση, τεχνικες κολυμβησης κλπ, προφανως σε επιπεδο που να "χωνευεται" στην ηλικια τους. Στα δικα μου αρεσε παρα πολυ, προφανως ειναι και θεμα κολυμβητηριου και προπονητων, το συνεχιζουν μεχρι και 13 χρονια μετα πια η μεγαλη. Σα γονιο, η μουσικοκινητικη μου αρεσε, στα παιδια μου ομως καθολου. Το μπαλετο μας επεσε βαρυ, γιατι πηγαμε σε σχολη χορου και εκει απο τα 3 απαιτουν πειθαρχια μπαλαρινας, δεν ειναι παιχνιδι και η κορη μου επεμεινε μεν για μηνες, αλλα τελικα δεν αντεξε.

Απο  δραστηριοτητες για παιδια που εχω δει, γενικα εχει να κανει και με το που ζεις. Αν δηλαδη θελει σκι που λες, Ελλαδα θα ηταν γελοιο, αλλα σε Βορεια χωρα, λογικα θα υπαρχουν μαθηματα.

Απο οσο ειχα συζητησει με προπονητη εκ των υστερων, σε πολυ μικρες ηλικιες θεωρειται ρισκο να ασχοληθεις με τα περισσοτερα αθληματα που θελουν ιδιαιτερες μυικες ομαδες, εννοω ρισκο για το σωμα, και ας επιμενουν σε πολλα να ξεκινανε μωρα, οπως χορο και ρυθμικη/ενοργανη, και μου ειχαν πει οτι καλο ειναι να ψαχνει κανεις πραγματα που ειναι πιο πολυ γυμναστικη για ολο το σωμα και μετα απο μια ηλικια να γινει πιο πολυ εξειδικευση. Εμεις σταθηκαμε τυχεροι που μας εκατσε η κολυμβηση, αλλα φανταζομαι και πολλα αλλα σπορ θα ειναι οντως καταλληλα και διασκεδαστικα.

 

Σ ευχαριστώ! Έχουμε κολυμβητήριο στα 400μ από το σπίτι, οπότε θα βόλευε. Βέβαια φοβάται το νερό, αλλά δεν έχει μάθει ποτέ να κολυμπάει, μάλλον γι αυτό. Θα πάω να ρωτήσω τι έχουν και τι παίζει από μαθήματα. 

Σκι σε τόσο μικρές ηλικιες δεν έχει μαθήματα (τουλάχιστον το σκι που θέλει να μάθει η κόρη μου που είναι άλλο είδος, δεν είναι downhill), ξέρουν όλοι, όπως ξέρουν να περπατάνε έτσι ξέρουν και σκι, οπότε οι γονείς μαθαίνουν στα παιδιά τους. Γι αυτό και μου ζητάει να μάθει, γιατί βλέπει τα μεγαλύτερα κυρίως παιδιά στον παιδικό που με τα πρώτα χιόνια έχουν μαζί τα πέδιλα του σκι και κάνουν στην αυλή και θέλει κι αυτή. Επίσης έκανε ο άντρας μου πρωταθλητισμο στα νιάτα μου όποτε το έχει πάρει πατριωτικά να της μάθει αυτός. 

Αυτό που έχει στην γειτονιά μας και το σκεφτόμαστε είναι ένα τύπου all in. Παίζουν διαφορά αθλήματα με μπάλες κυρίως και σε μορφή παιχνιδιού και δοκιμάζουν διάφορα, ποδόσφαιρο, handball, βολλευ κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, ΑΡΓΚ said:

 

Δεν ξερω εκει που ειστε αλλα εδω στα 2 με 3 ειναι μονα. Δεν ειναι baby swimming, ειναι κανονικη προπονηση, τεχνικες κολυμβησης κλπ, προφανως σε επιπεδο που να "χωνευεται" στην ηλικια τους. Στα δικα μου αρεσε παρα πολυ, προφανως ειναι και θεμα κολυμβητηριου και προπονητων, το συνεχιζουν μεχρι και 13 χρονια μετα πια η μεγαλη. Σα γονιο, η μουσικοκινητικη μου αρεσε, στα παιδια μου ομως καθολου. Το μπαλετο μας επεσε βαρυ, γιατι πηγαμε σε σχολη χορου και εκει απο τα 3 απαιτουν πειθαρχια μπαλαρινας, δεν ειναι παιχνιδι και η κορη μου επεμεινε μεν για μηνες, αλλα τελικα δεν αντεξε.

 

Μου κάνει εντύπωση που λες ότι τα αφήνουν μόνα τους 2-3 ετών, εγώ όπου έχω ρωτήσει συζητάνε για 4 μινιμουμ, πολλοί λένε για 5. Για 2, 3 ετών υπάρχουν αλλά με συνοδία του γονέα απαραίτητα.

 

Στο δια ταύτα της ερώτησης, κι εγώ είμαι υπέρ των δραστηριοτήτων σαν ιδέα, εξαρτάται βέβαια και το πργραμμα του παιδιού. Αν πηγαίνει ήδη παιδικό σταθμό άρα έχει μια δραστηριότητα εκτός σπιτιού ίσως να μην είναι τόσο απαραίτητο, ίσως μάλιστα να προτιμάει να περνάει χρόνο μαζί σας πχ. Αν τη βλέπεις ότι στο σπίτι ή στον ελέυθερό της χρόνο anyway είναι τλείως ζιζάνιο (πέραν από το φυσιολογικό της ηλικίας βέβαια) και της λείπει η εκτόνωση, δεν είναι άσχημη ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω εγώ είμαι κατά της οργανωμένης δραστηριότητας σε  τόσο μικρές ηλικίες. Δεν νομίζω ότι τους προσφέρει κάτι. Θεωρώ αρκετό το ελεύθερο παιχνίδι και ιδανικά σε εξωτερικό χώρο όποτε είναι δυνατό. Τώρα βέβαια ο καθένας επιλέγει ότι νομίζει. Στην τελική δοκιμάστε κάτι και βλέπετε. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Chrysoum said:

Αυτό που έχει στην γειτονιά μας και το σκεφτόμαστε είναι ένα τύπου all in. Παίζουν διαφορά αθλήματα με μπάλες κυρίως και σε μορφή παιχνιδιού και δοκιμάζουν διάφορα, ποδόσφαιρο, handball, βολλευ κλπ. 

 

Τι ωραίο αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είπατε για γλώσσες θέλω να ρωτήσω. Ξέρω ότι όσο πιο μικρός κλπ, ισχύει όμως για μάθηση σαν ξένη γλώσσα ή μόνο για βιωματική σε συνθήκες σχεδον διγλωσσίας όπως αυτοί που είχαν ξενόγλωσσες νταντάδες; 

 

εγω προσωπικά θεωρώ τραγικό χάσιμο χρόνου αυτό το σύστημα με αγγλικά σε φροντιστήριο από β δημοτικού γθα να πάρεις το lower στο γυμνάσιο. γι αυτό έχω πει ότι το παιδι θα το ξεκινήσω στην πέμπτη ιδιαίτερο εντατικό με καθηγήτρια αγγλικησ που είναι κ native speaker. γενικα στο δημοτικό δεν θέλω φόρτωμα με πολλά «διαβαστερά», προτιμώ να δώσω έμφαση στη μουσική κ κάποιο άθλημα (αν κ εμένα δεν μ αρέσει ο αθλητισμός κ η κουλτούρα του, κατακαβαινω ότι είναι σημαντικό για το παιδί). Για τις μικρές ηλικίες μ αρέσουν οι δραστηριότητες, άσχετο που εδώ στην επαρχία δεν έχουμε κάτι οργανωμένο για τόσο μικρά . ανυπομονώ να πάει μουσικοκινητική κ στα προσχολικα τμήματα των αθλημάτων κ το καλοκαίρι θα κάνουμε κολύμβηση που έχει για την ηλικία μας. Μουσική θα ξεκινήσουμε μαζί σιγά σιγά επίσης. Εσείς που λετε για γλώσσες από μικρά, με ποια μέθοδο εννοείτε; 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:
Just now, Έσπερος είπε:

Επειδή είπατε για γλώσσες θέλω να ρωτήσω. Ξέρω ότι όσο πιο μικρός κλπ, ισχύει όμως για μάθηση σαν ξένη γλώσσα ή μόνο για βιωματική σε συνθήκες σχεδον διγλωσσίας όπως αυτοί που είχαν ξενόγλωσσες νταντάδες; 

 

εγω προσωπικά θεωρώ τραγικό χάσιμο χρόνου αυτό το σύστημα με αγγλικά σε φροντιστήριο από β δημοτικού γθα να πάρεις το lower στο γυμνάσιο. γι αυτό έχω πει ότι το παιδι θα το ξεκινήσω στην πέμπτη ιδιαίτερο εντατικό με καθηγήτρια αγγλικησ που είναι κ native speaker. γενικα στο δημοτικό δεν θέλω φόρτωμα με πολλά «διαβαστερά», προτιμώ να δώσω έμφαση στη μουσική κ κάποιο άθλημα (αν κ εμένα δεν μ αρέσει ο αθλητισμός κ η κουλτούρα του, κατακαβαινω ότι είναι σημαντικό για το παιδί). Για τις μικρές ηλικίες μ αρέσουν οι δραστηριότητες, άσχετο που εδώ στην επαρχία δεν έχουμε κάτι οργανωμένο για τόσο μικρά . ανυπομονώ να πάει μουσικοκινητική κ στα προσχολικα τμήματα των αθλημάτων κ το καλοκαίρι θα κάνουμε κολύμβηση που έχει για την ηλικία μας. Μουσική θα ξεκινήσουμε μαζί σιγά σιγά επίσης. Εσείς που λετε για γλώσσες από μικρά, με ποια μέθοδο εννοείτε; 

 

Just now, Έσπερος είπε:

Επειδή είπατε για γλώσσες θέλω να ρωτήσω. Ξέρω ότι όσο πιο μικρός κλπ, ισχύει όμως για μάθηση σαν ξένη γλώσσα ή μόνο για βιωματική σε συνθήκες σχεδον διγλωσσίας όπως αυτοί που είχαν ξενόγλωσσες νταντάδες; 

 

εγω προσωπικά θεωρώ τραγικό χάσιμο χρόνου αυτό το σύστημα με αγγλικά σε φροντιστήριο από β δημοτικού γθα να πάρεις το lower στο γυμνάσιο. γι αυτό έχω πει ότι το παιδι θα το ξεκινήσω στην πέμπτη ιδιαίτερο εντατικό με καθηγήτρια αγγλικησ που είναι κ native speaker. γενικα στο δημοτικό δεν θέλω φόρτωμα με πολλά «διαβαστερά», προτιμώ να δώσω έμφαση στη μουσική κ κάποιο άθλημα (αν κ εμένα δεν μ αρέσει ο αθλητισμός κ η κουλτούρα του, κατακαβαινω ότι είναι σημαντικό για το παιδί). Για τις μικρές ηλικίες μ αρέσουν οι δραστηριότητες, άσχετο που εδώ στην επαρχία δεν έχουμε κάτι οργανωμένο για τόσο μικρά . ανυπομονώ να πάει μουσικοκινητική κ στα προσχολικα τμήματα των αθλημάτων κ το καλοκαίρι θα κάνουμε κολύμβηση που έχει για την ηλικία μας. Μουσική θα ξεκινήσουμε μαζί σιγά σιγά επίσης. Εσείς που λετε για γλώσσες από μικρά, με ποια μέθοδο εννοείτε; 

Τα δικά μου ξεκίνησαν 3 ετών, στον παιδικό. Με παιχνίδια και τραγούδια, χωρίς βιβλία εννοείται. Κάθε μέρα όμως.

 

Συνεχισαν πιο «εντατικά» (και πάλι κάθε μέρα) στο προνήπιο-νήπιο και πάλι με έμφαση στο παιχνίδι, αλλά μαζί με βιβλία (κυρίως δραστηριοτήτων, με αυτοκόλλητα κλπ) και από την α’ δημοτικού πιο «σοβαρά», από τα Χριστούγεννα και μετά με homework.

 

Ο γιος μου Γ’ δημοτικού είναι σε θέση να σχηματίζει προτάσεις με το λεξιλόγιο που μαθαίνει, χωρίς ιδιαίτερο κόπο και χρόνο στο διάβασμα, είναι βεβαια και παιδί που φαίνεται ότι τα πιάνει εύκολα (όλα, όχι μόνο τα αγγλικά).

 

Εχει φτάσει ωστόσο σε αυτό το σημείο άνετα και φυσικά, χωρίς τρελή μελέτη, χωρίς φυλλάδια επι φυλλαδίων, χωρίς να χρειαστεί να μελετήσει τόνους λεξιλογίου κλπ όπως θυμάμαι ότι κάναμε εμείς από ένα σημείο και πέρα.

 

Δεν κάνει φροντιστήριο, μόνο στο σχολείο αλλά 4 φορές την εβδομάδα σε ολιγομελή τμήματα.

 

Δεν ξέρω αν θα είχε αυτή την άνεση χωρίς να είχε ξεκινήσει από τα 3, ούτε θα το μάθω και ποτέ φυσικά. 
 

Επίσης, δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν ήταν καλό το επίπεδο των αγγλικών στο σχολείο του και αν το φροντιστήριο θα ήταν μονόδρομος.

 

Ετσι όπως το βλέπω τώρα, υπολογίζω κάπου στην Ε’ ή ΣΤ’ Δημοτικού να του κάνουμε κανένα ενισχυτικό ιδιαίτερο, αν φυσικά συνεχιστεί το καλό επίπεδο του σχολείου και εξακολουθήσει να πηγαίνει καλά. Κάπως έτσι μάλλον θα κινηθούμε και για την μικρή που ακολουθεί.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Belmar είπε:

 

Μου κάνει εντύπωση που λες ότι τα αφήνουν μόνα τους 2-3 ετών, εγώ όπου έχω ρωτήσει συζητάνε για 4 μινιμουμ, πολλοί λένε για 5. Για 2, 3 ετών υπάρχουν αλλά με συνοδία του γονέα απαραίτητα.

 

Πισίνες σε σχολές κολύμβησης (όχι χώροι babyswimming, αναψυχη κλπ) έχουν τα πρώτα τμήματα στις ακαδημίες να ξεκινάνε 2-3 ετών, εφόσον έχει βγει η πάνα φυσικά και το παιδί συνεργάζεται . 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος said:

Επειδή είπατε για γλώσσες θέλω να ρωτήσω. Ξέρω ότι όσο πιο μικρός κλπ, ισχύει όμως για μάθηση σαν ξένη γλώσσα ή μόνο για βιωματική σε συνθήκες σχεδον διγλωσσίας όπως αυτοί που είχαν ξενόγλωσσες νταντάδες; 

 

εγω προσωπικά θεωρώ τραγικό χάσιμο χρόνου αυτό το σύστημα με αγγλικά σε φροντιστήριο από β δημοτικού γθα να πάρεις το lower στο γυμνάσιο. γι αυτό έχω πει ότι το παιδι θα το ξεκινήσω στην πέμπτη ιδιαίτερο εντατικό με καθηγήτρια αγγλικησ που είναι κ native speaker. γενικα στο δημοτικό δεν θέλω φόρτωμα με πολλά «διαβαστερά», προτιμώ να δώσω έμφαση στη μουσική κ κάποιο άθλημα (αν κ εμένα δεν μ αρέσει ο αθλητισμός κ η κουλτούρα του, κατακαβαινω ότι είναι σημαντικό για το παιδί). Για τις μικρές ηλικίες μ αρέσουν οι δραστηριότητες, άσχετο που εδώ στην επαρχία δεν έχουμε κάτι οργανωμένο για τόσο μικρά . ανυπομονώ να πάει μουσικοκινητική κ στα προσχολικα τμήματα των αθλημάτων κ το καλοκαίρι θα κάνουμε κολύμβηση που έχει για την ηλικία μας. Μουσική θα ξεκινήσουμε μαζί σιγά σιγά επίσης. Εσείς που λετε για γλώσσες από μικρά, με ποια μέθοδο εννοείτε; 

Εμενα τις έχει μάθει βιωματικά και του χρόνου θα ειναι ξενόγλωσσο το σχολείο. Αλλιώς δεν γνωρίζω με σιγουριά να σου πω, πως θα γινόταν η εκμάθηση σ αυτή την ηλικία. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Επειδή είπατε για γλώσσες θέλω να ρωτήσω. Ξέρω ότι όσο πιο μικρός κλπ, ισχύει όμως για μάθηση σαν ξένη γλώσσα ή μόνο για βιωματική σε συνθήκες σχεδον διγλωσσίας όπως αυτοί που είχαν ξενόγλωσσες νταντάδες; 

 

εγω προσωπικά θεωρώ τραγικό χάσιμο χρόνου αυτό το σύστημα με αγγλικά σε φροντιστήριο από β δημοτικού γθα να πάρεις το lower στο γυμνάσιο. γι αυτό έχω πει ότι το παιδι θα το ξεκινήσω στην πέμπτη ιδιαίτερο εντατικό με καθηγήτρια αγγλικησ που είναι κ native speaker. γενικα στο δημοτικό δεν θέλω φόρτωμα με πολλά «διαβαστερά», προτιμώ να δώσω έμφαση στη μουσική κ κάποιο άθλημα (αν κ εμένα δεν μ αρέσει ο αθλητισμός κ η κουλτούρα του, κατακαβαινω ότι είναι σημαντικό για το παιδί). Για τις μικρές ηλικίες μ αρέσουν οι δραστηριότητες, άσχετο που εδώ στην επαρχία δεν έχουμε κάτι οργανωμένο για τόσο μικρά . ανυπομονώ να πάει μουσικοκινητική κ στα προσχολικα τμήματα των αθλημάτων κ το καλοκαίρι θα κάνουμε κολύμβηση που έχει για την ηλικία μας. Μουσική θα ξεκινήσουμε μαζί σιγά σιγά επίσης. Εσείς που λετε για γλώσσες από μικρά, με ποια μέθοδο εννοείτε; 

 

Προσωπικά, με ομιλία, παιχνίδι και σιγά σιγά ανάγνωση, αυστηρά 1-1 αν και δε θα ήμουν αρνητική σε μικρό γκρουπ (3-4 παιδιά) . Τα φροντιστήρια με την έννοια που περιγράφεις δε θεωρώ ότι προσφέρουν κάτι σε μικρά παιδιά, ίσως είναι βολικά όταν υπάρχει βάση της γλώσσας πια και ένα μεγαλύτερο παιδί (π.χ. Γυμνάσιο) επικεντρώνεται σε εμβάθυνση και όχι πια στο να σκέφτεται στη γλώσσα την ίδια. Εμείς ξεκινήσαμε με 2 σαραντάλεπτα τη βδομάδα, φτάσαμε 2μιση ώρες τη βδομάδα στο γυμνάσιο πια, σε επίπεδο proficiency. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι καποια "οργανωμενη" δραστηριοτητα "αθλήτικου" τυπου εχει να προσφερει κατι σε αυτη την ηλικια...Αναπτυξιακα το παιδι σε νηπιακη ηλικια χρειαζεται ελευθερο παιχνιδι. Μια δραστηριοτητα που μπορει να φαινεται οτι "παιζουν" και περνανε ωραια ας μην μπερδευομαστε οτι εχει μια δομη και "οδηγιες" "εντολες" που πρεπει το παιδι να ακολουθησει. Δεν ειναι δηλαδη ουτε "ελευθερο" ουτε "παιχνιδι"..Αποτελει μια "εισαγωγη" σε αθληματα και ενα προγραμμα "προπονησης". Ενα παιδι σε αυτη την ηλικια νομιζω θα επωφελουταν περισσοτερο με το να παιξει στην αυλη η στην γειτονια απο το να του λενε "πετα την μπαλα εκει" "χοροπηδαμε με την σειρα στο στεφανι" "μετα κανουμε βαρελακια" κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Fenia27 said:

Δεν νομιζω οτι καποια "οργανωμενη" δραστηριοτητα "αθλήτικου" τυπου εχει να προσφερει κατι σε αυτη την ηλικια...Αναπτυξιακα το παιδι σε νηπιακη ηλικια χρειαζεται ελευθερο παιχνιδι. Μια δραστηριοτητα που μπορει να φαινεται οτι "παιζουν" και περνανε ωραια ας μην μπερδευομαστε οτι εχει μια δομη και "οδηγιες" "εντολες" που πρεπει το παιδι να ακολουθησει. Δεν ειναι δηλαδη ουτε "ελευθερο" ουτε "παιχνιδι"..Αποτελει μια "εισαγωγη" σε αθληματα και ενα προγραμμα "προπονησης". Ενα παιδι σε αυτη την ηλικια νομιζω θα επωφελουταν περισσοτερο με το να παιξει στην αυλη η στην γειτονια απο το να του λενε "πετα την μπαλα εκει" "χοροπηδαμε με την σειρα στο στεφανι" "μετα κανουμε βαρελακια" κτλ...

Γενικά συμφωνώ, δεν έχω πειστεί ακόμα κατά πόσο αξίζει να πάει ή όχι. Ο άντρας μου είναι αυτός που προσπαθεί να με πείσει. Στην αυλή και στην γειτονιά δεν μπορεί να παίξει για κάποιους μήνες ακόμα. Γενικά νομίζω ότι είναι επηρεασμένος από το ότι το έχουν πολύ με το frame activities εδω, και βλέπει και τα παιδιά στην γειτονιά που πηγαίνουν. Αλλά εγώ δεν έχω πειστεί κατά πόσο είναι νωρίς ή όχι. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Γενικά συμφωνώ, δεν έχω πειστεί ακόμα κατά πόσο αξίζει να πάει ή όχι. Ο άντρας μου είναι αυτός που προσπαθεί να με πείσει. Στην αυλή και στην γειτονιά δεν μπορεί να παίξει για κάποιους μήνες ακόμα. Γενικά νομίζω ότι είναι επηρεασμένος από το ότι το έχουν πολύ με το frame activities εδω, και βλέπει και τα παιδιά στην γειτονιά που πηγαίνουν. Αλλά εγώ δεν έχω πειστεί κατά πόσο είναι νωρίς ή όχι. 

κι εγω ταλαντεύομαι αλλά απ την αντίθετη πλευρά. θεωρητικά ξέρω ότι το ελεύθερο παιχνίδι κλπ αλλά από την άλλη βλέπω τι οικογένειες ενός συγκεκριμένου μορφωτικού οικονομικού κ κοινωνικού επιπέδου τα παιδιά τους τα στέλνουν κ ξέρουμε βέβαια ότι αυτά τα παιδιά έχουν μια άνετη εξέλιξη σε όλα κ αναρψτιεμαι αν παίζει ρόλο το ότι βρέθηκαν από μικρά σε ένα τέτοιο περιβάλλον. 

Just now, Deena είπε:

Τα δικά μου ξεκίνησαν 3 ετών, στον παιδικό. Με παιχνίδια και τραγούδια, χωρίς βιβλία εννοείται. Κάθε μέρα όμως.

 

Συνεχισαν πιο «εντατικά» (και πάλι κάθε μέρα) στο προνήπιο-νήπιο και πάλι με έμφαση στο παιχνίδι, αλλά μαζί με βιβλία (κυρίως δραστηριοτήτων, με αυτοκόλλητα κλπ) και από την α’ δημοτικού πιο «σοβαρά», από τα Χριστούγεννα και μετά με homework.

 

Ο γιος μου Γ’ δημοτικού είναι σε θέση να σχηματίζει προτάσεις με το λεξιλόγιο που μαθαίνει, χωρίς ιδιαίτερο κόπο και χρόνο στο διάβασμα, είναι βεβαια και παιδί που φαίνεται ότι τα πιάνει εύκολα (όλα, όχι μόνο τα αγγλικά).

 

Εχει φτάσει ωστόσο σε αυτό το σημείο άνετα και φυσικά, χωρίς τρελή μελέτη, χωρίς φυλλάδια επι φυλλαδίων, χωρίς να χρειαστεί να μελετήσει τόνους λεξιλογίου κλπ όπως θυμάμαι ότι κάναμε εμείς από ένα σημείο και πέρα.

 

Δεν κάνει φροντιστήριο, μόνο στο σχολείο αλλά 4 φορές την εβδομάδα σε ολιγομελή τμήματα.

 

Δεν ξέρω αν θα είχε αυτή την άνεση χωρίς να είχε ξεκινήσει από τα 3, ούτε θα το μάθω και ποτέ φυσικά. 
 

Επίσης, δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν ήταν καλό το επίπεδο των αγγλικών στο σχολείο του και αν το φροντιστήριο θα ήταν μονόδρομος.

 

Ετσι όπως το βλέπω τώρα, υπολογίζω κάπου στην Ε’ ή ΣΤ’ Δημοτικού να του κάνουμε κανένα ενισχυτικό ιδιαίτερο, αν φυσικά συνεχιστεί το καλό επίπεδο του σχολείου και εξακολουθήσει να πηγαίνει καλά. Κάπως έτσι μάλλον θα κινηθούμε και για την μικρή που ακολουθεί.

Αυτό είναι που πάνε να κάνουν με τα αγγλικά στο προνήπιο κ όπως το κάνουν στην α δημοτικού. Σε τέτοιο πλαίσιο που είναι μέρος της σχολικής ρουτίνας το κατακαβαινω. σαν απογευματινό εξωσχολικο δεν μπορώ να σκεφτώ πώς μπορεί να εφαρμοστεί. τη φάση να κάνουμε αγγλικά για δέκα χρόνια δεν τη θέλω. απ την άλλη, κ στα τρία να ξεκινήσει, δεν νοκιζω ότι θα πάρει το lower στην έκτη δημοτικού, οπότε ποιο το κέρδος τελικά; 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν το συνδέω με το lower ή άλλο πτυχίο, ούτε βασικά επιδίωξα να αρχίσουν τόσο νωρις, ούτε διάλεξα σταθμό ή σχολείο για τον λόγο αυτό, απολογιστικά περισσότερο μέχρι στιγμής έχω να διαπιστώσω ότι το παιδί έχει φτάσει 8 ετών και έχει αρκετά μεγάλη άνεση στην γλώσσα χωρίς να έχει πιεστεί μέχρι τώρα στο οτιδήποτε σχετικό με τα αγγλικά.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

Εγώ δεν το συνδέω με το lower ή άλλο πτυχίο, ούτε βασικά επιδίωξα να αρχίσουν τόσο νωρις, ούτε διάλεξα σταθμό ή σχολείο για τον λόγο αυτό, απολογιστικά περισσότερο μέχρι στιγμής έχω να διαπιστώσω ότι το παιδί έχει φτάσει 8 ετών και έχει αρκετά μεγάλη άνεση στην γλώσσα χωρίς να έχει πιεστεί μέχρι τώρα στο οτιδήποτε σχετικό με τα αγγλικά.

Δεν το συνδέω με την εξέταση ως αυτοσκοπό, αλλά με τον στόχο να κερδηθεί χρόνος ώστε το παιδί να μπορεί πιο μικρό να ασχοληθεί με αλλά κ όχι με το να κάνει μάθημα αγγλικών. το να κάνει από μικρό ενταγμένο στο σχολικό του περιβάλλον έχει λογική. το να έχει έξτρα απογευματινό «βιωματικά» αγγλικά είναι που αναρωτιέμαι αν αξίζει. 

 

Αν υπήρχε ποτέ ενδεχόμενο να στείλουμε παιδί σε ιδιωτικό, θα επιλέγαμε μόνο δίγλωσσο σχολείο, αποκλειστικά κ μόνο δλδ για να μιλάει άλλη μια γλώσσα σε υψηλό επίπεδο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ said:

 

Πισίνες σε σχολές κολύμβησης (όχι χώροι babyswimming, αναψυχη κλπ) έχουν τα πρώτα τμήματα στις ακαδημίες να ξεκινάνε 2-3 ετών, εφόσον έχει βγει η πάνα φυσικά και το παιδί συνεργάζεται . 

 

Ναι, σε τέτοιες έχω ρωτήσει κι εγώ (κανονικά κολυμβητήρια) και μου έχουν αποκλείσει το 2-3. Έχεις κάποιο παράδειγμα ενδεικτικό;

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...