Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης;!

Recommended Posts

Καλησπέρα. Είμαι 19 ετών και φοιτητούδι. Λοιπόν,στις 17/9 μου ήρθε περίοδος και τελείωσε 9 μέρες μετά όπως πάντα άλλωστε. Εγώ έχω πολυκυστικές οπότε ο κύκλος μου είναι σχετικά ασταθής,ωστόσο ποτέ δεν είναι κάτω απο 28 μέρες.Συνήθως αργεί αρκετά μπορει και κανα δίμηνο. Ωστόσο τις τελευταίες 3 φορές ο κύκλος μου κράτησε 35-40 μέρες. Έτσι στις 25 ήταν η τελευταία μέρα που είδα την περίοδό μου και στις 27 για πρώτη φορά αποφασίσαμε με τον σύντροφό μου κατά τη διάρκεια της πράξης να μπει για λίγο (πρέπει να ήταν 10 δεύτερα περίπου όχι παραπάνω) χωρις προφυλακτικό. Εδώ να σημειώσω ότι κίνδυνος ασθένειας δεν υπάρχει και αποφασίσαμε να το κάνουμε αυτό γιατί ήμουν στις πρώτες μέρες του κύκλου μου (ο,τι μου είχε τελειώσει η περίοδος!). Ωστόσο,στις 30 ένοιωσα ενοχλήσειςσ τη μέση και στην κοιλιά,όχι κάτι τρομερό,φυσιολογικά πράγματα κι εμφάνισα και διάφανα υγρά. Υποθέτω λοιπόν ότι ίσως η ωορηξία μου έγινε νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Και τώρα θέλω να ρωτήσω. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εγκυμοσύνης; Πραγματικά το μετάνοιωσα γιατί τώρα αγχώνομαι κι ίσως να μεγαλοποιώ τα πράγματα. Αλλά θέλω πολύ μια συμβουλή γιατί αργούν πολύ οι μέρες για την θεωρητική καθυστέρηση και το τεστ. Ευχαριστω εκ των προτερων.

Διαφημίσεις

Λουλούδι μια συμβουλή από μένα. Ποτέ, ποτέ, μα ποτέ επαφή χωρίς προφύλαξη. Αν δε θέλεις να μείνεις έγκυος εννοώ. Για αυτό που ρωτάς, φυσικά και υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης με προσπερματικά υγρά και εδώ στο σαίτ θυμάμαι 2-3 περιπτώσεις μαμάδων που έμειναν έτσι έγκυες στο δεύτερο ή τρίτο παιδί (ενώ δεν το ήθελαν, προέκυψε με προσπερματικά). Τα δευτερόλεπτα δεν έχουν σημασία άσε που θεωρώ πως τα 10'' φτάνουν και περισσεύουν. Κατά τα άλλα έχεις πολύ μικρές πιθανότητες όπως μας τα γράφεις κορίτσι μου αν και γιατρός δεν είμαι.

jcEKp3.png  JKdkp3.png