Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσια νηπιαγωγεία, πρωτόκολλα και παρεξηγήσεις


Recommended Posts

Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι διάβασα το θέμα μονοκοπανιά σε μια ημέρα. Καλώς ή κακώς αποκόμισα μια εικόνα από τις νηπιαγωγούς που γράφουνε ότι εγώ "δεν", δεν είναι δική μου δουλειά να αλλάζω, να ντύνω, να δένω, να ξεδένω, να μένω 10 λεπτά εκτός ωραρίου. Μου φάνηκε μια νοοτροπία ενός δημοσίου υπαλλήλου που κάθεται πίσω από γκισέ. Συγνώμη, δεν θέλω να σας κακοφανεί, το λέω απολύτως καλοπροαίρετα και αλήθεια ζητάω συγνώμη εκ των προτέρων.

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 495
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι διάβασα το θέμα μονοκοπανιά σε μια ημέρα. Καλώς ή κακώς αποκόμισα μια εικόνα από τις νηπιαγωγούς που γράφουνε ότι εγώ "δεν", δεν είναι δική μου δουλειά να αλλάζω, να ντύνω, να δένω, να ξεδένω, να μένω 10 λεπτά εκτός ωραρίου. Μου φάνηκε μια νοοτροπία ενός δημοσίου υπαλλήλου που κάθεται πίσω από γκισέ. Συγνώμη, δεν θέλω να σας κακοφανεί, το λέω απολύτως καλοπροαίρετα και αλήθεια ζητάω συγνώμη εκ των προτέρων.

 

Μήπως εστίασες σε αυτό που ήθελες να εστιάσεις;

Γιατί αυτές τις μέρες εγώ μιλάω με 4-5 (;) συμφρουμίτισσες οι οποίες λένε ότι "οι νηπιαγωγοί δεν....".

Προσπαθώ αυτές τις μέρες να εξηγήσω αφενός τι πρέπει να μπορεί να κάνει ένα παιδί όταν πάει στο νηπιαγωγείο (δεν τα βγάζω από το κεφλαλι μου, είναι τα αναπτυξιακά ορόσημα), τι κάνει η νηπιαγωγός μέσα στην τάξη, πόσο δύσκολο (΄'οχι για τη νηπαιγωγό, χ@@@ε την αυτήν) είναι να έχει παιδιά που δεν έχουν κατακτήσει αυτά τα ορόσημα (όχι γιατί έχουν κα΄ποιο θέμα, αλλά για διάφορούς άλλους λόγους), πόσο μπερδευτικό είναι για τα ίδια τα παιδιά να τα αλλάζουν μέσα στην τάξη (έστω και διακριτικά) όπου βρίσκονται άλλα 19 παιδιά κλπ κλπ

 

Όσο για το ωράριο, δεν αναφέρθηκε κάτι τέτοιο...... Αλλά φυσικά και ως εργαζόμενη έχω την απαίτηση να γυρίσω σπίτι μου όταν τελειώσει το ωράριο. Εννοείται ότι 1-2 φορές θα καθίσω και θα περιμένω τους γονείς, αλλά αν αυτό είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα (ακόμα και από διαφορετικούς γονείς κάθε φορά) δεν μπορώ να το κάνω, γιατί και γω έχω να κάνω άλλα προγραμματισμένα πράγματα μετά τη δουλειά μου 9π.χ. να πάρω το δικό μου παιδί από το σχολείο)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως εστίασες σε αυτό που ήθελες να εστιάσεις;

Γιατί αυτές τις μέρες εγώ μιλάω με 4-5 (;) συμφρουμίτισσες οι οποίες λένε ότι "οι νηπιαγωγοί δεν....".

Προσπαθώ αυτές τις μέρες να εξηγήσω αφενός τι πρέπει να μπορεί να κάνει ένα παιδί όταν πάει στο νηπιαγωγείο (δεν τα βγάζω από το κεφλαλι μου, είναι τα αναπτυξιακά ορόσημα), τι κάνει η νηπιαγωγός μέσα στην τάξη, πόσο δύσκολο (΄'οχι για τη νηπαιγωγό, χ@@@ε την αυτήν) είναι να έχει παιδιά που δεν έχουν κατακτήσει αυτά τα ορόσημα (όχι γιατί έχουν κα΄ποιο θέμα, αλλά για διάφορούς άλλους λόγους), πόσο μπερδευτικό είναι για τα ίδια τα παιδιά να τα αλλάζουν μέσα στην τάξη (έστω και διακριτικά) όπου βρίσκονται άλλα 19 παιδιά κλπ κλπ

 

Όσο για το ωράριο, δεν αναφέρθηκε κάτι τέτοιο...... Αλλά φυσικά και ως εργαζόμενη έχω την απαίτηση να γυρίσω σπίτι μου όταν τελειώσει το ωράριο. Εννοείται ότι 1-2 φορές θα καθίσω και θα περιμένω τους γονείς, αλλά αν αυτό είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα (ακόμα και από διαφορετικούς γονείς κάθε φορά) δεν μπορώ να το κάνω, γιατί και γω έχω να κάνω άλλα προγραμματισμένα πράγματα μετά τη δουλειά μου 9π.χ. να πάρω το δικό μου παιδί από το σχολείο)

 

Συμφωνώ με ότι λες, αλήθεια, η συνεργασία μεταξύ της βρεφονηπιοκόμου/παιδαγωγού/νηπιαγωγού/δασκάλας/καθηγήτριας με τους γονείς μπορεί να κάνει θαύματα. Και πρέπει να σου πω ότι έχουν βρεθεί πολλοί από τους ανωτέρω και με έχουν βοηθήσει πολύ και συνεχίζουν να με βοηθούν.

 

Όσο για το ωράριο, είσαι τυχερή που μπορείς να απαιτείς;)

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Emmaki, καταλαβαίνω όλες αυτές τις δύσκολες καταστάσεις που περιγράφεις και δεν θέλω να κάνω την έξυπνη, να ψάξω να βρω εγώ λύση...

 

Εγώ έχω στο μυαλό μου συγκεκριμένα παραδείγματα που τα έζησα, όπου οι τουαλέτες ήταν ακριβώς δίπλα στην αίθουσα (και όχι σε άλλο κτίριο ή στην αυλή). Στη συγκεκριμένη περίπτωση και ενώ με καλή διάθεση θα μπορούσε να βρεθεί λύση αν και όποτε προέκυπτε κάποιο θέμα (όχι μόνο τουαλέτας) για οποιοδήποτε παιδί (δεν μιλάω για το δικό μου), η οδηγία με το καλημέρα σας ήταν: εγώ δεν κάνω το ένα, δεν κάνω το άλλο μπλα μπλα μπλα, μπροστά στα παιδιά και με ύφος πολύ αυστηρό. Δηλαδή μας έβγαλε μια λίστα με το τι δεν θα κάνει. Στην ουσία έλεγε ότι δεν κάνει τίποτα άλλο πέραν της παράδοσης του μαθήματος.:rolleyes:

 

Επίσης είπα και πριν ότι τυγχάνει να περνάω από νηπιαγωγεία εν ώρα διαλείμματος και βλέπω τις νηπιαγωγούς σε πηγαδάκια να συζητούν, ενώ τα παιδιά είναι διάσπαρτα σε όλο το προαύλιο, ανεβοκατεβαίνουν σκαλια, μπαινοβγαίνουν στο κτίριο όπου προφανώς δεν είναι κανένας μέσα κτλ. Εκεί δεν υπάρχει κίνδυνος να γυρίσουν την πλάτη τους; την γυρνάνε όμως.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για ένα άλλο νηπιαγωγείο που πήγε το δεύτερο παιδί μου, δεν έχω να πω τίποτα. Πολύ ευγενικές οι νηπιαγωγοί, με αγάπη για τα παιδιά, πρόθυμες κτλ. Παρόλαυτα και εκεί είχαν κάποιες απαγορεύσεις (πχ δεν χορηγούμε φάρμακα κτλ) αλλά στα πλαίσια του λογικού.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ και πάλι με το ζόρι κρατήθηκα να μην ξεκινήσω καταγγελίες και ο λογος που δεν το έκανα ήταν επειδή δεν ήθελα να στοχοποιηθεί ο μικρός (πράγμα που δεν απέφυγα τελικά) ή τουλάχιστον να μην ήταν στοχοποιημένος στο δημοτικό (Δυστυχώς όλες οι παιδαγωγοί/νηπιαγωγοί/δάσκαλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, είναι όλα σε απόσταση βολής).

Emmaki να σε ρωτήσω κάτι? Μπορεί η νηπιαγωγός να φέρνει το παιδάκι της (4ης δημοτικού) στο νηπιαγωγείο, κάποιες μέρες μέσα στο χρόνο χωρίς να γνωρίζουν οι γονείς τον λόγο? (Δεν ήταν βέβαια ο λόγος αυτός που ήθελα να καταγγείλω:-D)

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Emmaki να σε ρωτήσω κάτι? Μπορεί η νηπιαγωγός να φέρνει το παιδάκι της (4ης δημοτικού) στο νηπιαγωγείο, κάποιες μέρες μέσα στο χρόνο χωρίς να γνωρίζουν οι γονείς τον λόγο? (Δεν ήταν βέβαια ο λόγος αυτός που ήθελα να καταγγείλω:-D)

 

 

Όχι!

 

Τώρα, από την άλλη, όλοι (είτε δουλέυουμε σε ιδιωτικό είτε σε δημόσιο) όταν πρόκειται για ανάγκη 1-2 φορές το χρόνο φέρνουμε το παιδί μας στη δουλειά. Για μένα είναι λάθος και δεν νοπμίζω ότι αν είχα παιδί θα το έκανα, αλλά όλοι κάνουν τα στραβά μάτια!

π.χ. Θα σου πω μια περίπτωση. Εγώ δουλεύω στις 8. Πάω το παιδί 8 παρά 5 στο σοχλείο και μου λένε η τάξη του δεν θα κάνει μάθημα σήμερα γιατί υπάρχει το Χ θέμα. Τι θα το κάνω το παιδί; Το παίρνω στη δουλειά μου! Ή έχουν γιορτή και σχολάνε στις 10....

 

Είπα, για μένα είναι λάθος τακτική, αλλά δεν είναι σπάνιο.

Τιο θέλω να πω με αυτό; Δεν θα έκανα καταγγελία στη νηπιαγωγό ή στη δασκάλα. Αν, όμως, το δικό της παιδί κορόιδευε, πείραζε, ενοχλούσε το δικό μου, θα έκανα κουβέντα (πριν την καταγγελία)

Link to comment
Share on other sites

Όχι!

 

π.χ. Θα σου πω μια περίπτωση. Εγώ δουλεύω στις 8. Πάω το παιδί 8 παρά 5 στο σοχλείο και μου λένε η τάξη του δεν θα κάνει μάθημα σήμερα γιατί υπάρχει το Χ θέμα. Τι θα το κάνω το παιδί; Το παίρνω στη δουλειά μου! Ή έχουν γιορτή και σχολάνε στις 10....

 

Ο,τι και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που αν εμφανιστούμε στη δουλειά με το παιδί, θα είναι και η τελευταία μας μέρα σε αυτόν τον εργοδότη;

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που αν εμφανιστούμε στη δουλειά με το παιδί, θα είναι και η τελευταία μας μέρα σε αυτόν τον εργοδότη;

 

Εάν ο εργοδότης σου είναι έτσι, απλά δεν το κάνεις.

 

Εγώ όπου και αν έχω δουλέψει (και στον ιδιωτικό για πολλά χρόνια, και έχω και φίλους στον ιδιωτικό και σε μικρές και σε μεγάλες εταιρείες), έφερναν τα παιδιά τους, όχι βέβαια συστηματικά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είπα εξ' αρχής ότι δεν θα έκανα καταγγελία για κάτι τέτοιο. Απλώς μου έκανε τρομερή εντύπωση, που μπορεί να ερχόταν για δύο μέρες συνεχόμενες μετά από 3 μήνες άλλες 2-3 μέρες χωρίς να είναι αργία (αλλιώς θα ήταν κλειστό και το νηπιαγωγείο).

 

Ο λόγος που ήθελα να καταγγείλω είναι επειδή ο γιος μου είχε ένα πολύ καλό του φίλο στο νηπιαγωγείο, ήταν από δύο χρονών μαζί από τον παιδικό σταθμό. Στην πρώτη (προσωπική) ενημέρωση που είχαμε μου αναφέραν συγκεκριμένα ότι τα δυο συγκεκριμένα παιδιά καλό θα ήταν να μην κάνουνε καθόλου παρέα εκτός σχολείου, ότι θα προσπαθήσουν όσο μπορούν να μην κάνουν παρέα στο νηπιαγωγείο και ότι θα εισηγηθούν στο δημοτικό να μην είναι στην ίδια τάξη. Το πρώτο που σκέφτηκα είναι ότι κάτι θα ξέρουν εκείνες. Μέχρι που μετά από 2-3 μήνες ο γιος μου ερχόταν στο σπίτι και μίλαγε τόσο απαξιωτικά/ταπεινωτικά για τον φίλο του με εκφράσεις που δεν ήξερε καν τι σήμαιναν. Συγκεκριμένα μου είπε: "Δεν θέλω ο 'τάδε" να είναι η ουρά μου πια, συνέχεια τριγυρνάει πίσω από τα βρακιά μου". Η μαμά του φίλου του (χωρίς να της έχω πει κάτι) ήρθε κλαίγοντας σπίτι μας για να μας πει ότι ο γιος της ζήτησε από τον Αγ. Βασίλη σαν δώρο να τον σταματήσει να είναι η ουρά του γιου μου).

 

ΥΓ. μια φορά έφερα τον γιο μου στην δουλειά για μία ώρα, δεν μου μίλαγαν μετά για ένα μήνα. "Το πήρα το μήνυμα!!!):oops:

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Είπα εξ' αρχής ότι δεν θα έκανα καταγγελία για κάτι τέτοιο. Απλώς μου έκανε τρομερή εντύπωση, που μπορεί να ερχόταν για δύο μέρες συνεχόμενες μετά από 3 μήνες άλλες 2-3 μέρες χωρίς να είναι αργία (αλλιώς θα ήταν κλειστό και το νηπιαγωγείο).

 

Ο λόγος που ήθελα να καταγγείλω είναι επειδή ο γιος μου είχε ένα πολύ καλό του φίλο στο νηπιαγωγείο, ήταν από δύο χρονών μαζί από τον παιδικό σταθμό. Στην πρώτη (προσωπική) ενημέρωση που είχαμε μου αναφέραν συγκεκριμένα ότι τα δυο συγκεκριμένα παιδιά καλό θα ήταν να μην κάνουνε καθόλου παρέα εκτός σχολείου, ότι θα προσπαθήσουν όσο μπορούν να μην κάνουν παρέα στο νηπιαγωγείο και ότι θα εισηγηθούν στο δημοτικό να μην είναι στην ίδια τάξη. Το πρώτο που σκέφτηκα είναι ότι κάτι θα ξέρουν εκείνες. Μέχρι που μετά από 2-3 μήνες ο γιος μου ερχόταν στο σπίτι και μίλαγε τόσο απαξιωτικά/ταπεινωτικά για τον φίλο του με εκφράσεις που δεν ήξερε καν τι σήμαιναν. Συγκεκριμένα μου είπε: "Δεν θέλω ο 'τάδε" να είναι η ουρά μου πια, συνέχεια τριγυρνάει πίσω από τα βρακιά μου". Η μαμά του φίλου του (χωρίς να της έχω πει κάτι) ήρθε κλαίγοντας σπίτι μας για να μας πει ότι ο γιος της ζήτησε από τον Αγ. Βασίλη σαν δώρο να τον σταματήσει να είναι η ουρά του γιου μου).

 

ΥΓ. μια φορά έφερα τον γιο μου στην δουλειά για μία ώρα, δεν μου μίλαγαν μετά για ένα μήνα. "Το πήρα το μήνυμα!!!):oops:

 

 

Κοίτα, όταν βλέπουμε ότι 2 παιδιά είναι πάρα πολύ δεμένα σε σημείο που να μην "ανοίγονται" σε άλλους, να μην κ/ανουν παρέα με άλλα παιδιά, να παρεμποδίζεται η κοινωνικοποίηση τους, τότε τα χωρίζουμε στο σοχλείο (ππολλές φορές αυτό γίνεται με τα δίδυμα). Πολλε΄ς φορές, πάλι, το ένα παιδί φορτώνεται στο άλλο, με αποτέλεσμα το άλλο να αγανακτεί ή να φορτ΄'ωνεται με ευθύνες που δεν θέλει, και εκεί παρεμβαίνουμε.

Πιθανότατα, κάτι τέτοιο είχαν στο μυαλό τους, αλλά το είπαν με πολ΄θυ λάθος τρόπο. Όπως και τραγικό λάθος ήταν να εκφράζονται με τέτοιες λέξεις!

Βασικά τα χωρίζουμε, τους λέμε ότι θα κάνουν άλλους φίλους και ότι θα παίζουν όλοι μαζί στην αυλή, κάνουμε και ομαδικά παιχνίδια για να "ξεκολλήσουν" από τη δυάδα, και πετυχαίνουμε το στόχο μας, χωρίς να στεναχωρήσουμε κανέναν (τουλάχιστον όχι για πολύ καιρό)!]

 

Όσο γι' αυτό που σου έκαναν στο γραφείο.... Ξέρω ότι υπάρχουν τέτοιοι εργασιακοί χώροι (δεν ζω σε γυάλα), αλλά (ευτυχώς) δεν έχει τύχει ούτε σε μένα, ούτε στο περιβάλλον μου.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, όταν βλέπουμε ότι 2 παιδιά είναι πάρα πολύ δεμένα σε σημείο που να μην "ανοίγονται" σε άλλους, να μην κ/ανουν παρέα με άλλα παιδιά, να παρεμποδίζεται η κοινωνικοποίηση τους, τότε τα χωρίζουμε στο σοχλείο (ππολλές φορές αυτό γίνεται με τα δίδυμα). Πολλε΄ς φορές, πάλι, το ένα παιδί φορτώνεται στο άλλο, με αποτέλεσμα το άλλο να αγανακτεί ή να φορτ΄'ωνεται με ευθύνες που δεν θέλει, και εκεί παρεμβαίνουμε.

Πιθανότατα, κάτι τέτοιο είχαν στο μυαλό τους, αλλά το είπαν με πολ΄θυ λάθος τρόπο. Όπως και τραγικό λάθος ήταν να εκφράζονται με τέτοιες λέξεις!

Βασικά τα χωρίζουμε, τους λέμε ότι θα κάνουν άλλους φίλους και ότι θα παίζουν όλοι μαζί στην αυλή, κάνουμε και ομαδικά παιχνίδια για να "ξεκολλήσουν" από τη δυάδα, και πετυχαίνουμε το στόχο μας, χωρίς να στεναχωρήσουμε κανέναν (τουλάχιστον όχι για πολύ καιρό)!]

 

Έχω διαφορετική πλεον άποψη. Όταν βλέπουν δυο παιδιά όπως λες δεμένα προσπαθούμε να τους βάλουμε στην ομάδα, στο σύνολο, δεν προσπαθούμε να πάμε τον έναν στην μια άκρη (ομάδα) και τον άλλον στην άλλη άκρη (ομάδα). Είναι λες και τους δίνονται μην. απογορεύσεων-κινδύνου. Το είδα μπροστά μου να γίνεται αυτό:oops:

Στο άλλο που μου λες πράγματι είδα αγανάκτηση από τον γιο μου που του δημιουργήθηκε στο νηπιαγωγείο, από το καλοκαίρι και μετά που ήταν συνέχεια μαζί και πλεον στο δημοτικό (στα διαλλείματα) μαζί αυτή η "αγανάκτηση" έκανε φτερά:shock: Τόσο τυχαίο πια?

 

Όσο γι' αυτό που σου έκαναν στο γραφείο.... Ξέρω ότι υπάρχουν τέτοιοι εργασιακοί χώροι (δεν ζω σε γυάλα), αλλά (ευτυχώς) δεν έχει τύχει ούτε σε μένα, ούτε στο περιβάλλον μου.

Κινούμαστε σε διαφορετικού χώρους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν εύκολα και μάλλον αναίμακτα να βάλουν το πιτσιρίκι τους στο σύνολο των υπολοίπων παιδιών, οπτικά δεν φαίνεται παράξενο.

 

Στα "γραφεία", που μπαινούν βγαίνουν πελάτες που το βάζεις το παιδί καλέ? Εμένα και πάλι κάνενας από το δικό μου περιβάλλον δεν πάει το παιδί του στην δουλειά όχι γιατί απαγορεύεται, προς θεού, αλλά επειδή τα βλέμματα θα γίνουν πολύ πιο αυστηρά από την επομένη

 

Έχω απαντήσει με bold.

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Έχω απαντήσει με bold.

 

Για όλα υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος (και αναφέρομαι στα πολύ δεμένα παιδιά). Δεν περνάει απαραίτητα λάθος μήνυμα.

 

Το έχω ξαναπεί, μπορείς να πεις το ίδιο πράγμα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Πρέπει να βρίσκεις το σωστό για κάθε περίπτωση!

 

Τώρα για το παιδί (μιλάμε για 2 θέματα ταυτόχρονα....) στο γραφείο.... Η κολλητή μου κάνει τη συρταριέρα της "γραφείο" και βάζει το γιο της να ζωγραφίζει εκεί. Ένας άλλος φίλος του δίνει ένα tablet και παίζει ή βλέπει παιδικά..... Και οι δραστηριότητςε εναλλάσσονται μέχρι να περάσει η ώρα.

Αυτό, βέβαια, όπως είπα και πριν προϋποθέτει θετικό κλίμα στη δουλειά. Αν σε κοιτάνε με μισό μάτι, φυσιοκά και δεν γίνεται. όταν ήμουν εγώ στον ιδιωτικό και τώρα όπως βλέπω με τους φίλους μου, όλοι οι συνάδελφοι σε κάποια φάση έφερναν τα παιδια΄τους. Οπότε είναι και λίγο δανεικά: σήμερα είναι το δικό μου παιδί, αύριο το δικό σου, μεθαύριο του Χ. (Καλά δεν είχαμε και κάθε μέρα και από ένα παιδί, τρόπος του λέγειν)

Link to comment
Share on other sites

Για όλα υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος (και αναφέρομαι στα πολύ δεμένα παιδιά). Δεν περνάει απαραίτητα λάθος μήνυμα.

 

Το έχω ξαναπεί, μπορείς να πεις το ίδιο πράγμα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Πρέπει να βρίσκεις το σωστό για κάθε περίπτωση!

 

Τώρα για το παιδί (μιλάμε για 2 θέματα ταυτόχρονα....) στο γραφείο.... Η κολλητή μου κάνει τη συρταριέρα της "γραφείο" και βάζει το γιο της να ζωγραφίζει εκεί. Ένας άλλος φίλος του δίνει ένα tablet και παίζει ή βλέπει παιδικά..... Και οι δραστηριότητςε εναλλάσσονται μέχρι να περάσει η ώρα.

Αυτό, βέβαια, όπως είπα και πριν προϋποθέτει θετικό κλίμα στη δουλειά. Αν σε κοιτάνε με μισό μάτι, φυσιοκά και δεν γίνεται. όταν ήμουν εγώ στον ιδιωτικό και τώρα όπως βλέπω με τους φίλους μου, όλοι οι συνάδελφοι σε κάποια φάση έφερναν τα παιδια΄τους. Οπότε είναι και λίγο δανεικά: σήμερα είναι το δικό μου παιδί, αύριο το δικό σου, μεθαύριο του Χ. (Καλά δεν είχαμε και κάθε μέρα και από ένα παιδί, τρόπος του λέγειν)

To θεωρω δεδομενο οτι καποιοι ισως φερουν τα παιδια τους στην εργασια τους, συνηθως στα γραφεια ;) ... Κι εγω εχω παρει παιδι μαζι (οταν εργαζομουν) αλλα και αλλοι το εχουν κανει, οταν φυσικα υπαρχει αναγκη. Δεν εχει τυχει να κανει καποιος παραπονο... Και ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι ενοχλει... συνηθως ολο και κατι ειχαν ή ειχα για το παιδι, για να απασχοληθει. Οσο για παιδι μεσα στη ταξη, δεν ειναι τωρινο φαινομενο. Απο τοτε που ημουν μαθητρια θυμαμαι κατα καιρους διαφορους εκπαιδευτικους που μπορει να εφερναν τα παιδια τους γιατι δεν ειχαν που να τα αφησουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

To θεωρω δεδομενο οτι καποιοι ισως φερουν τα παιδια τους στην εργασια τους, συνηθως στα γραφεια ;) ... Κι εγω εχω παρει παιδι μαζι (οταν εργαζομουν) αλλα και αλλοι το εχουν κανει, οταν φυσικα υπαρχει αναγκη. Δεν εχει τυχει να κανει καποιος παραπονο... Και ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τι ενοχλει... συνηθως ολο και κατι ειχαν ή ειχα για το παιδι, για να απασχοληθει. Οσο για παιδι μεσα στη ταξη, δεν ειναι τωρινο φαινομενο. Απο τοτε που ημουν μαθητρια θυμαμαι κατα καιρους διαφορους εκπαιδευτικους που μπορει να εφερναν τα παιδια τους γιατι δεν ειχαν που να τα αφησουν.

 

Φεύγουμε από το θέμα, αλλά νομίζω είναι ελάχιστα τα επαγγέλματα στα οποία μπορείς να πάρεις μαζί το παιδί σου. Για παράδειγμα πώς παίρνεις ένα παιδάκι μαζί αν δουλεύεις σε νοσοκομείο, ιατρείο, τράπεζα, υπάλληλος σε πολυκατάστημα (ή γενικά κατάστημα πέραν του συνοικιακού), σε οικοδομική εταιρεία, σε γραφείο τύπου "open plan" οπου και ο παραμικρός θόρυβος ακούγεται, σε χώρο όπου υπάρχουν συναντήσεις με πελάτες (και δεν είναι δική σου η δουλειά), αν είσαι οικιακή βοηθός, κηπουρός, οδηγός; Είναι μάλλον από τα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων γραφείου, των εκπαιδευτικών και των μικρών επιχειρήσεων.

Link to comment
Share on other sites

Φεύγουμε από το θέμα, αλλά νομίζω είναι ελάχιστα τα επαγγέλματα στα οποία μπορείς να πάρεις μαζί το παιδί σου. Για παράδειγμα πώς παίρνεις ένα παιδάκι μαζί αν δουλεύεις σε νοσοκομείο, ιατρείο, τράπεζα, υπάλληλος σε πολυκατάστημα (ή γενικά κατάστημα πέραν του συνοικιακού), σε οικοδομική εταιρεία, σε γραφείο τύπου "open plan" οπου και ο παραμικρός θόρυβος ακούγεται, σε χώρο όπου υπάρχουν συναντήσεις με πελάτες (και δεν είναι δική σου η δουλειά), αν είσαι οικιακή βοηθός, κηπουρός, οδηγός; Είναι μάλλον από τα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων γραφείου, των εκπαιδευτικών και των μικρών επιχειρήσεων.

 

Συμφωνώ και επ' αυξάνω

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

καλημερα σε ολες και ολους,

εχω διαβασει νομιζω ολα τα σχολια και θα ηθελα να ρωτησω κατι..

η κορη μου φετος παει στο νηπιο το οποιο και συστεγαζεται με δημοτικο.αφου μπαινουν τα παιδια του δημοτικου 8:20 η δικη μας δασκαλα μας ανοιγει για να βαλουμε τα παιδια στις ταξεις και η ιδια ειναι στην πορτα του σχολειου ετσι ωστε να ξανακλειδωσει οταν αφησουμε ολοι τα παιδια μας και να φυγουμε.η πορτα ομως του σχολειου ειναι στην αλλη ακρη σε σχεση με τα τμηματα του νηπιαγωγειου,στο διπλα τμημα υπαρχει μια νηπιαγωγος που προσεχει τα δικα της με αποτελεσμα η δικη μας ταξη για τουλαχιστον 10 λεπτα να μενει χωρις καποιον να επιβλεπει(10 λεπτα στην καλυτερη γτ συνηθως της πιανουν κουβεντα οι γονεις κατα την εξοδο).εκει απλα προσευχομαστε να μην γινει κατι?πολλα παιδακια παραπονιουνται οτι μεχρι να μπει η δασκαλα μεσα στην ταξη επικρατει χαος,αλλα λενε φοβουνται μεχρι να ερθει..στην αρχη της χρονιας λειτουργουσε αλλιως..δλδ πηγαιναμε τα παιδια και τα κρατουσε ολα διπλα της τα εκανε δυαδες και τα πηγαινε μεσα στην ταξη,ομως στην πορεια δεν το ηθελε γτ οπως μας ειπε αλλα παιδια ερχονται 8:20 αλλα 8:30 δε μπορει να τα κραταει εξω μεχρι να μαζευτουν ολα σε κρυα και βροχες.καμια ιδεα για το τι μπορουμε να αλλαξουμε και να βοηθησουμε σαν γονεις πανω σ αυτο?μπορει να παραμεινει μια μαμα ας πουμε μεχρι να ερθει η δασκαλα?

miwt37f1iullcsq1.png
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει να κάθεται στην πόρτα του σχολείου δεκα λεπτά και οχι στο τμήμα. Εννοώ οτι θα μπορουσε να βγαίνει να ξεκλειδώνει την πόρτα, να επιστρέφει στο τμήμα και οταν ολοκληρωθεί η προσεύλευση όλων των παιδιών να ξαναβγαίνει και να κλειδώνει την πόρτα. Αυτό θα τις πάρει 2 λεπτά και τα παιδιά την περισσότερη ώρα θα έχουν επίβλεψη.

Μήπως εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι σωστα; Στο δικό μας νηπιαγωγείο πάντως κάπως έτσι είναι ολη η διαδικασία με την διαφορά οτι δεν υπάρχει συστέγαση και η είσοδος είναι μονο για τα νήπια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει να κάθεται στην πόρτα του σχολείου δεκα λεπτά και οχι στο τμήμα. Εννοώ οτι θα μπορουσε να βγαίνει να ξεκλειδώνει την πόρτα, να επιστρέφει στο τμήμα και οταν ολοκληρωθεί η προσεύλευση όλων των παιδιών να ξαναβγαίνει και να κλειδώνει την πόρτα. Αυτό θα τις πάρει 2 λεπτά και τα παιδιά την περισσότερη ώρα θα έχουν επίβλεψη.

Μήπως εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι σωστα; Στο δικό μας νηπιαγωγείο πάντως κάπως έτσι είναι ολη η διαδικασία με την διαφορά οτι δεν υπάρχει συστέγαση και η είσοδος είναι μονο για τα νήπια.

 

 

Είναι ένα από τα σοβαρά θέματα που έχουμε στα νηπιαγωγεία και ειδικά σε αυτά που συστεγάζονταιμε δημοτικά.

 

Έστω ότι η νηπιαγωγός αφήνει την πόρτα ανοιχτή για να μπαίνουν τα παιδιά και την κλειδώνει με το τέλος της προσέλευσης.

Πώς εξασφαλίζεται ότι δεν θα μπει και κάποιος άλλος μέσα; Κάποιος ο οποίος μπορεί να αποδειχτεί και επικίνδυνος....

Πώς εξασφαλίζεται ότι το παιδί που θα αφήσει η μαμά στην πόρτα (γιατί δεν μπορούν να μπαίνουν όλοι οι γονείς μέσα στοκτήριο,εκεί είναι που θα γίνει ο κακός χαμός) θα έρθει στην τάξη και δεν θα περιπλανιέται στο σχολείο (από τη στιγμή που συστεγάζεται με δημοτικό, βρίσκεται σε μεγάλο κτήριο, με σκάλες,με μέρη για κρύψιμο κλπ) ή δεν θα φύγει μόλις γυρίσει την πλάτη η μαμά του; Εμένα μου είχε φύγει παιδί γιατί ο μπαμπάς το άφησε στην πόρτα της αυλής και όχι στην πόρτα της τάξης. Δεν το πήραμε χαμπάρι καν ότι ήρθε και μετά από 3 ώρες το έφερε μια κυρία που τοβρήκε να τριγυρνά στην πόλη φορτωμένο με την τσάντα του. Ευτυχώς δεν είχε κάποιοατύχημα. Ευτυχώς δεν το βρήκε κανένας άλλος.

 

Βασικά αυτό που μπορεί να γίνει είναι η μια νηπιαγωγός να είναι στην πόρτα και η άλλη να έχει τονου της στα παιδιά και των 2 τάξεων. Πολύ δύσκολο. Πολύ μεγάλη ευθύνη (αν συμβεί κάτι ποιος είναι υπέυθυνος;),αλλά από την άλλη δεν μπορούν και τα παιδιά να είναι εντελώς μόνα τους.

Το άλλο που μπορεί να γίνει, είναι όλοι οι γονείς να φέρνετε τα παιδιά σας ακριβώς σε μια συγκεκριμένη ώρα,έτσι ώστε η πόρτα να ανοίγει και να κλέινει αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

καμια ιδεα για το τι μπορουμε να αλλαξουμε και να βοηθησουμε σαν γονεις πανω σ αυτο?μπορει να παραμεινει μια μαμα ας πουμε μεχρι να ερθει η δασκαλα?

 

Στο δικό μας νηπιαγωγείο, η δασκάλα καθόταν στην είσοδο της τάξης. Οι γονείς έμπαιναν μέσα παρέδιδαν τα παιδιά στην δασκάλα (δεν τα άφηναν δηλαδή στην αυλή) και όταν ερχόταν η ώρα να κλειδώσει, πεταγόταν για 1 λεπτό και κλείδωνε...

 

Απλό δεν είναι;

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει τον πορτιέρη... Αν της έχουν πει να τον κάνει, τότε θα πρέπει για 10 λεπτά η άλλη δασκάλα να επιβλέπει και τα 2 τμήματα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ένα από τα σοβαρά θέματα που έχουμε στα νηπιαγωγεία και ειδικά σε αυτά που συστεγάζονταιμε δημοτικά.

 

Έστω ότι η νηπιαγωγός αφήνει την πόρτα ανοιχτή για να μπαίνουν τα παιδιά και την κλειδώνει με το τέλος της προσέλευσης.

Πώς εξασφαλίζεται ότι δεν θα μπει και κάποιος άλλος μέσα; Κάποιος ο οποίος μπορεί να αποδειχτεί και επικίνδυνος....

Πώς εξασφαλίζεται ότι το παιδί που θα αφήσει η μαμά στην πόρτα (γιατί δεν μπορούν να μπαίνουν όλοι οι γονείς μέσα στοκτήριο,εκεί είναι που θα γίνει ο κακός χαμός) θα έρθει στην τάξη και δεν θα περιπλανιέται στο σχολείο (από τη στιγμή που συστεγάζεται με δημοτικό, βρίσκεται σε μεγάλο κτήριο, με σκάλες,με μέρη για κρύψιμο κλπ) ή δεν θα φύγει μόλις γυρίσει την πλάτη η μαμά του; Εμένα μου είχε φύγει παιδί γιατί ο μπαμπάς το άφησε στην πόρτα της αυλής και όχι στην πόρτα της τάξης. Δεν το πήραμε χαμπάρι καν ότι ήρθε και μετά από 3 ώρες το έφερε μια κυρία που τοβρήκε να τριγυρνά στην πόλη φορτωμένο με την τσάντα του. Ευτυχώς δεν είχε κάποιοατύχημα. Ευτυχώς δεν το βρήκε κανένας άλλος.

 

Βασικά αυτό που μπορεί να γίνει είναι η μια νηπιαγωγός να είναι στην πόρτα και η άλλη να έχει τονου της στα παιδιά και των 2 τάξεων. Πολύ δύσκολο. Πολύ μεγάλη ευθύνη (αν συμβεί κάτι ποιος είναι υπέυθυνος;),αλλά από την άλλη δεν μπορούν και τα παιδιά να είναι εντελώς μόνα τους.

Το άλλο που μπορεί να γίνει, είναι όλοι οι γονείς να φέρνετε τα παιδιά σας ακριβώς σε μια συγκεκριμένη ώρα,έτσι ώστε η πόρτα να ανοίγει και να κλέινει αμέσως.

 

 

Κατανοώ οτι σε ένα μεγάλο χώρο με πολλά παιδιά η κατάσταση με το μπες-βγες ειναι λιγότερο ελεγχόμενη και δεν μπορούν ολοι να ξέρουν όλους και ίσως μέσα σε αυτά τα αθώα 10 λεπτά όντως να μπει κάποιος κακοβουλος. Οπότε συμφωνώ οτι η λύση θα ήταν να προσέχει η μια δασκάλα και τα δυο τμήματα οσο δύσκολο κι αν είναι, απο το να είναι όμως τα παιδιά χωρίς επίβλεψη. Γιατί εάν συμβεί κάτι στο παιδί μου υπέυθυνο είναι το σχολείο και θα ζητήσω ευθύνες απο τους αρμόδιους.

Απο την άλλη ένας κακόβουλος ή ένας επικύνδυνος άνθρωπος θα βρεί τρόπο να μπεί σ' ενα χωρο του σχολείου, δεν τον κρατάει καμία κλειστή εξώπορτα ή τα κάγκελα του σχολείου.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μας νηπιαγωγείο, η δασκάλα καθόταν στην είσοδο της τάξης. Οι γονείς έμπαιναν μέσα παρέδιδαν τα παιδιά στην δασκάλα (δεν τα άφηναν δηλαδή στην αυλή) και όταν ερχόταν η ώρα να κλειδώσει, πεταγόταν για 1 λεπτό και κλείδωνε...

 

Απλό δεν είναι;

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει τον πορτιέρη... Αν της έχουν πει να τον κάνει, τότε θα πρέπει για 10 λεπτά η άλλη δασκάλα να επιβλέπει και τα 2 τμήματα.

 

Από ό,τι κατάλαβα ούτε και εδώ τα αφήνουν στην αυλή. Τα αφήνουν στην πόρτα του κτηρίου, στο οποίο συστεγάζονται το νηπιαγωγείομε το δημοτικό. Είναι πολύ δύσκολο να μπαινοβγαίνουν γόνείς σε ένα κτήριο που στη διπλανή τάξη ένας εκπαιδευτικός θα προσπαθεί να κάνει μάθημα. Επίσης, δεν μπορεί να μένει και η πόρτα του κτηρίου ανοιχτή,την ώρα που μπορεί κάποιο παιδί να μην είναι στην τάξη του γιατί π.χ. πάει τουαλέτα, ή γιατίμπορεί να μπει κάποιος άσχετος μέσα.

 

Όλο το πρόβλημα είναι το κοινό κτήριο.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μας νηπιαγωγείο, η δασκάλα καθόταν στην είσοδο της τάξης. Οι γονείς έμπαιναν μέσα παρέδιδαν τα παιδιά στην δασκάλα (δεν τα άφηναν δηλαδή στην αυλή) και όταν ερχόταν η ώρα να κλειδώσει, πεταγόταν για 1 λεπτό και κλείδωνε...

 

Απλό δεν είναι;

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνει τον πορτιέρη... Αν της έχουν πει να τον κάνει, τότε θα πρέπει για 10 λεπτά η άλλη δασκάλα να επιβλέπει και τα 2 τμήματα.

 

 

Ακριβώς αυτό γίνεται και στο δικό μας νηπιαγωγείο. Γι' αυτο και ΄γω αναρωτήθηκα γιατί κάθεται εξω απο την πόρτα και τα παιδια είναι μεσα μονα τους. Φυσικά και θα γίνεται ο κακος χαμος μέσα στην τάξη.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...