Recommended Posts

επειδη ειδα λιγη βλεννη στο πουλακι της μπεμπουλας μου καναμε γενικη και καλλιεργεια ουρων.πριν λιγο η μικροβιολογος μου ειπε οτι η γενικη δειχνει μικροβια αλλα δεν εχει πυοσφαιρια.πρεπει να περιμενω ως αυριο την καλλιεργεια.εχετε καμια εμπειρια?εκλεισε τους 8 μηνες η μπεμπα μου θα πρεπει να παμε νοσοκομειο αν τελικα βγει θετικο?

7Ggjp2.png

Διαφημίσεις

Επειδή, δυστυχώς, έχω αρκετή εμπειρία από ουρολοιμώξεις στην μικρή μου κόρη, χωρίς όμως να είμαι και γιατρός έχω να σου πω τα εξής:

Στο νοσοκομείο σίγουρα δεν πάτε. Εάν είναι όντως ουρολοίμωξη το χειρίζεται η παιδίατρος με αντιβίωση.

Υποθέτω ότι τα ούρα τα μαζεψες με το σακουλάκι, σωστά? Αυτή η μέθοδος δυστυχώς είναι πολύ αφερέγγυα, γιατί το σακουλάκι δεν κλείνει απόλυτα, οπότε μπορεί το δείγμα σου να είναι επιμολυσμένο από το περιβάλλον. Εάν λοιπόν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό το δεχόμαστε ως σωστό, ενώ, εάν είναι θετικό, αλλά το παιδί δεν έχει άλλα συμπτώματα (πυρετό) και χωρίς πυοσφαίρια, συνήθως ο παιδίατρος αμφισβητεί την εξέταση και προτείνει επανάληψη.

Σε κάθε περίπτωση, σε καθοδηγεί ο παιδίατρος. Περαστικά σας!!!!

Η δική μου πάθαινε ουρολοιμώξεις γιατί είχε μία πολύυυυ μικρή παλινδρόμηση ούρων, η οποία με την ηλικία διορθώθηκε μόνη της. Γενικά, αυτό που μου είχε πει η παιδίατρος είναι ότι την ουρολοίμωξη την παθαίνουμε συνήθως από μέσα και όχι από έξω. Δηλ., όταν τα ούρα επιστρέφουν απο την κύστη στα νεφρά όπως συνέβαινε σε εμάς, ή όπως συμβαίνει σε αρκετά παιδάκια όταν βγάζουν την πάνα ή όταν πρωτοπηγαίνουν στο σχολείο και κρατάν τα ούρα τους περισσότερη ώρα από ότι πρέπει. Στην περίπτωση που τα ούρα μένουν στην κύστη περισσότερη ώρα από ότι είναι ο οργανισμός μας ρυθμισμένος να τα κρατά αρχίζουν και αναπτύσονται μικρόβια μέσα στην κύστη.