Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ουρολοιμωξη η οχι?


Recommended Posts

επειδη ειδα λιγη βλεννη στο πουλακι της μπεμπουλας μου καναμε γενικη και καλλιεργεια ουρων.πριν λιγο η μικροβιολογος μου ειπε οτι η γενικη δειχνει μικροβια αλλα δεν εχει πυοσφαιρια.πρεπει να περιμενω ως αυριο την καλλιεργεια.εχετε καμια εμπειρια?εκλεισε τους 8 μηνες η μπεμπα μου θα πρεπει να παμε νοσοκομειο αν τελικα βγει θετικο?

7Ggjp2.png

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Επειδή, δυστυχώς, έχω αρκετή εμπειρία από ουρολοιμώξεις στην μικρή μου κόρη, χωρίς όμως να είμαι και γιατρός έχω να σου πω τα εξής:

Στο νοσοκομείο σίγουρα δεν πάτε. Εάν είναι όντως ουρολοίμωξη το χειρίζεται η παιδίατρος με αντιβίωση.

Υποθέτω ότι τα ούρα τα μαζεψες με το σακουλάκι, σωστά? Αυτή η μέθοδος δυστυχώς είναι πολύ αφερέγγυα, γιατί το σακουλάκι δεν κλείνει απόλυτα, οπότε μπορεί το δείγμα σου να είναι επιμολυσμένο από το περιβάλλον. Εάν λοιπόν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό το δεχόμαστε ως σωστό, ενώ, εάν είναι θετικό, αλλά το παιδί δεν έχει άλλα συμπτώματα (πυρετό) και χωρίς πυοσφαίρια, συνήθως ο παιδίατρος αμφισβητεί την εξέταση και προτείνει επανάληψη.

Σε κάθε περίπτωση, σε καθοδηγεί ο παιδίατρος. Περαστικά σας!!!!

Link to comment
Share on other sites