Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αγγλικά : Ιδιαίτερα ή Φροντιστήριο


bobonela

Recommended Posts

Καλημέρα, θα ήθελα την άποψή σας και αν υπάρχει καμία καθ/τρια αγγλικών να απαντήσει, ακόμη καλύτερα. Τι είναι καλύτερο για ένα παιδί 8-9 ετών, να κάνει αγγλικά σε ομαδικό φροντιστήριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (χάσιμο ωρών, 8 παιδιά στο τμήμα, δασκάλα όχι πάντα καλή) ή να επιλέξω μία δασκάλα για ιδιαίτερο μάθημα?

Και το θέμα είναι πόσες ώρες πρέπει να κάνει ιδιαίτερο, οι οποίες θα αντιστοιχούν στο φροντηστηριακό μάθημα, ώστε να είναι Ο.Κ. με την ύλη?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημέρα, θα ήθελα την άποψή σας και αν υπάρχει καμία καθ/τρια αγγλικών να απαντήσει, ακόμη καλύτερα. Τι είναι καλύτερο για ένα παιδί 8-9 ετών, να κάνει αγγλικά σε ομαδικό φροντιστήριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (χάσιμο ωρών, 8 παιδιά στο τμήμα, δασκάλα όχι πάντα καλή) ή να επιλέξω μία δασκάλα για ιδιαίτερο μάθημα?

Και το θέμα είναι πόσες ώρες πρέπει να κάνει ιδιαίτερο, οι οποίες θα αντιστοιχούν στο φροντηστηριακό μάθημα, ώστε να είναι Ο.Κ. με την ύλη?

Ευχαριστώ

 

νομιζω οτι την απαντηση σου την εχεις ηδη ετοιμη, τα επιχειρηματα για να ακυρωσεις το φροντιστηριο τα εχεις ετοιμα αρα τι ρωτας?

 

για τις ωρες επειδη κι εγω ειμαι των μαθηματων το 2ωρο την εβδομαδα ειναι οκ

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχω εγώ κάποια επιχειρήματα σοβαρά, αλλά πάντα λαμβάνουμε υπόψη και την ψυχολογία του παιδιού, ειδικά σε τόσο μικρή ηλικία. Μήπως δηλ. το ιδιαίτερο που θα εστιάζει επί μία ώρα σ'αυτόν τον κουράσει?? Μήπως με τα άλλα παιδιά σε μία τάξη νιώθει πιο βολικά, πιο ευχάριστα?

Γι'αυτό ρωτάω. Γιατί είχα ξαναρωτήσει πέρυσι και μου είχαν πει άλλα και τώρα τα βρίσκω μπροστά μου τα προβλήματα. Ισως είναι γκαντεμιά! Τι να πω!

Link to comment
Share on other sites

Η προσωπική μου άποψη είναι να το γράψεις σε φροντιστήριο. Επειδή και εγώ παλιά δίδασκα ιδιαίτερα (όχι αγγλικά αλλά δεν έχει σημασία), τα παιδιά είναι πιο άνετα στο φροντιστήριο, το βλέπουν και σαν διέξοδο από το σπίτι, βλέπουν τους φίλους τους, διαβάζουν περισσότερο πιστεύω γιατί υπάρχει και ο ανταγωνισμός, γίνονται πιο κοινωνικά. Και τέλος στο φροντιστήριο πάντα τα πράγματα είναι πολύ πιο οργανωμένα. Η επιλογή δική σου.

Link to comment
Share on other sites

Η προσωπική μου άποψη είναι να το γράψεις σε φροντιστήριο. Επειδή και εγώ παλιά δίδασκα ιδιαίτερα (όχι αγγλικά αλλά δεν έχει σημασία), τα παιδιά είναι πιο άνετα στο φροντιστήριο, το βλέπουν και σαν διέξοδο από το σπίτι, βλέπουν τους φίλους τους, διαβάζουν περισσότερο πιστεύω γιατί υπάρχει και ο ανταγωνισμός, γίνονται πιο κοινωνικά. Και τέλος στο φροντιστήριο πάντα τα πράγματα είναι πολύ πιο οργανωμένα. Η επιλογή δική σου.

 

Προσωπικά την κοινωνικοποιηση μέσω φροντιστηρίου δεν θα την λάμβανα υπόψη μου.

Εξάλλου τα περισσότερα παιδιά πάνε σε διάφορες δραστηριότητες ( αθλητισμός ).

Εγώ έχω επιλέξει όταν σε 2 χρόνια ξεκινήσουμε αγγλικά να κάνουμε ιδιαίτερα.Πιστεύω ότι γίνεται καλύτερη δουλειά, εντοπίζονται γρηγορότερα τα κενά και φυσικά γλιτώνει το παιδί χρόνο από μετακινήσεις όπου κάλλιστα θα μπορεί να κάνει κάτι που τον ευχαριστεί.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμεις στελνουμε την κόρη μας απο τα 4 στο pre-junior σε τοπικο φροντηστήριο.

Οχι επειδη ειμαστε ψώνια ή κομπλεξικοι , αλλα 2 ωριτσες την εβδομάδα , απο το

να κάθεται μπροστα στην TV...ειναι οτι καλύτερο.

Ασε που της αρέσει και ξετρελένεται.

Ανυπομονεί ποτε θα ερθει η Δευτέρα και η Τετάρτη, ποτε θα δει τα άλλα παιδάκια

και ιδιαίτερα την δασκάλα της.

Αν δεν της άρεσε , οπως συνέβει με αλλες δραστηριότητες,δεν θα επιμέναμε ουτε στιγμή.

Απλα δοκίμασε το...μπορει να του/της αρέσει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο είναι το ιδιαίτερο αλλά με 2 παιδιά. Έτσι και ανταγωνισμός θα υπάρχει και δεν θα έχεις τα μειονεκτήματα του φροντιστηρίου. 2 ώρες την εβδομάδα είναι αρκετές και αν είναι καλή η/ο καθηγήτρια/-τής βγαίνει η ύλη. Τέλος, να επιλέξετε καθηγητή που είναι ιθαγενής ομιλητής της γλώσσας με μεγάλη εμπειρία στα ιδιαίτερα.

0A53p3.png

oC8dp2.png

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τον ανταγωνισμό που αναφέρετε, νομίζω ότι με τα αγγλικά που κάνει ήδη στο σχολείο 3 ώρες, υπάρχει αρκετός. Οπότε στο ιδιαίτερο θα μπορούσε να προχωράει σταθερά και γρήγορα και να μην έχει κενά κατανόησης.

Link to comment
Share on other sites

Άποψη μου ως εκπαιδευτικού που έχει δουλέψει και σε φροντιστήριο Αγγλικών και έχει κάνει και ιδιαίτερα....

 

Αν το παιδί ξεκινάει τώρα Αγγλικά, καλύτερα να πάει σε φροντιστήριο.

Μπορεί τα παιδιά να είναι περισσότερα (αν και 8 παιδιά δεν είναι και τραγικός αριθμός) αλλά υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους, μπορεί να συγκρίνει τον εαυτό του με τα υπόλοιπα παιδιά και να προσπαθήσει περισσότερο...

Αργότερα, και φτάνοντας κοντά στο πρώτο πτυχίο, καλό είναι να κάνει ιδιαίτερο ώστε να φορτσάρει, να δουλέψει πάνω στις δικές του ανάγκες (γιατί μπορεί να είναι άριστος μαθητής σε όλα εκτός από το listening, στο φροντιστήριο δεν μπορεί να δουλευτεί σε αυτό που έχει ελλείψεις, αλλά στο ιδιαίτερο μπορεί)...

 

Τέλος, με το φροντιστήριο βγαίνει από το σπίτι και αλλάζει περιβάλλον! Για μένα είναι πολύ σημαντικό, όσα γυμναστήρια, μουσικές κλπ και αν πηγαίνει ένα παιδί, να βρίσκει ευκαιρίες να βγει από το απίτι! Επίσης είναι πάρα πολύ σηαντικό, το σπίτι να μην τον ταυτίσει μόνο με διάβασμα και μάθημα! Το σπίτι είναι για να διαβάζουμε για το σχολείο, να ηρεμούμε και να παίζουμε! (Αυτός ήταν και ο λόγος που όταν έκανα μαθήματα σε παιδιά, επέμενα το μάθημα να γίνεται στο δικό μου σπίτι και όχι στο σπίτι του παιδιού)

Αργότερα που θα είναι πιο μεγάλο και πιο ώριμο, μπορεί να κάνει μάθημα και στο σπίτι!

Link to comment
Share on other sites

bobonela θα σου πω και εγω την δικη μου προσωπικη αποψη. Ειμαι καθηγητρια αγγλικων 10 χρονια παντα δουλευοντας και σε φροντιστηριο και σε ιδιατερα ολων των επιπεδων και ηλικιων. Για μενα καλυτερα θα ηταν να αρχισεις με ιδιαιτερα και τουσ λογους που προανεφεραν τα κοριτσια (μαθημα στους ρυθμους και στις αναγκες του παιδιου, εξοικονομηση χρονου κ.τ.λ.) αλλα και για εναν αλλο βασικο λογο. Τα φροντιστηρια συνηθως δεν εχουν λονο 8 παιδια αλλα για οικονομικους λογους τιγκαρουν τα τμηματα ΚΑΙ τα κριτήρια επιλογης καθηγητριας δεν ειναι παντα σωστα.Για να μη μακρηγορώ νομιζω καταλαβες αλλα αν θες παραδειγματα πολυ ευχαριστως θα σου ξαναγραψω.

Η επιλογη ειναι καθαρα δικη σου!!

Ψαξ'το και ειμαι σιγουρη οτι θα βρεις την λυση που ταιριαζει σε σενα και πανω απο'ολα στο παιδι!!!!

Φιλια!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

bobonela θα σου πω και εγω την δικη μου προσωπικη αποψη. Ειμαι καθηγητρια αγγλικων 10 χρονια παντα δουλευοντας και σε φροντιστηριο και σε ιδιατερα ολων των επιπεδων και ηλικιων. Για μενα καλυτερα θα ηταν να αρχισεις με ιδιαιτερα και τουσ λογους που προανεφεραν τα κοριτσια (μαθημα στους ρυθμους και στις αναγκες του παιδιου, εξοικονομηση χρονου κ.τ.λ.) αλλα και για εναν αλλο βασικο λογο. Τα φροντιστηρια συνηθως δεν εχουν λονο 8 παιδια αλλα για οικονομικους λογους τιγκαρουν τα τμηματα ΚΑΙ τα κριτήρια επιλογης καθηγητριας δεν ειναι παντα σωστα.Για να μη μακρηγορώ νομιζω καταλαβες αλλα αν θες παραδειγματα πολυ ευχαριστως θα σου ξαναγραψω.

Η επιλογη ειναι καθαρα δικη σου!!

Ψαξ'το και ειμαι σιγουρη οτι θα βρεις την λυση που ταιριαζει σε σενα και πανω απο'ολα στο παιδι!!!!

Φιλια!!!!

 

Αγαπητή Dimsim, αφού είσαι καθηγήτρια τόσα χρόνια θα έχεις ολοκληρωμένη άποψη και για τα δύο (ιδιαίτερα-ομαδικό). Σε παρακαλώ γράψε μου ό,τι νομίζει ότι μπορεί να φανεί χρήσιμο ώστε να αποφασίσουμε τι είναι καλύτερο για το παιδί.

Τώρα είναι b junior και όπως μου έχουν πει οι 3 ώρες του φροντιστηρίου αντιστοιχούν με 2 κατ'οίκον. Αυτό νομίζω ισχύει και για κάποιες επόμενες τάξεις. Σε ποια τάξη αρχίζουν να κάνουν στα φροντιστήρια πάνω από 3 ώρες εβδομαδιαίως? Αν τότε κάνει ιδιαίτερο, πόσες ώρες θα πρέπει να κάνει?

Θα υπάρχει χρόνος και για προφορικά ή θα είναι λίγη η 1+1 ώρα που θα κάνει τώρα?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Κ εγω αυτο που λεει η emmaki προτεινω κ σε φιλους που με ρωτανε (ειμαι κ εγω καθηγητρια αγγλικων).επισης στις πρωτες ταξεις δουλευουμε πολυ με τραγουδακια κ παιχνιδια οποτε θα ειναι κ πιο διασκεδαστικη η διαδικασια της εκμαθησης της γλωσσας. επομενως δεν ειναι καλυτερο να ειναι σε μια ταξη με αλλα παιδακια?

Αργοτερα, στις τελευταιες ταξεις, καλυτερα να προτιμησετε τα ιδιαιτερα

FU2np2.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, θα ήθελα την άποψή σας και αν υπάρχει καμία καθ/τρια αγγλικών να απαντήσει, ακόμη καλύτερα. Τι είναι καλύτερο για ένα παιδί 8-9 ετών, να κάνει αγγλικά σε ομαδικό φροντιστήριο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (χάσιμο ωρών, 8 παιδιά στο τμήμα, δασκάλα όχι πάντα καλή) ή να επιλέξω μία δασκάλα για ιδιαίτερο μάθημα?

Και το θέμα είναι πόσες ώρες πρέπει να κάνει ιδιαίτερο, οι οποίες θα αντιστοιχούν στο φροντηστηριακό μάθημα, ώστε να είναι Ο.Κ. με την ύλη?

Ευχαριστώ

Εγω ως καθηγητρια αγγλικων(εχοντας δουλεψει και σε φριντιστηριο και σε ιδιαιτερα και στη δημοσια εκπαιδευση)θα σου πω πως αν το παιδι ειναι γενικα επιμελης και διαβαζει θα τα παει καλα και στο φροντιστηριο αν εχει σημασια για εσας να συναναστρεφεται με αλλα παιδια και να βγαινει απο το σπιτι.Αν παλι δεν ειναι και τοσο επιμελης στο διαβασμα αλλα και εαν δε σας ανδιαφερουν οσα προανεφερα τοτε η αποψη μου ειναι πως τα ιδιαιτερα ειναι πολυ καλυτερα απο πολλες αποψεις.Το μαθημα γινεται αναλογα με τις αναγκες και τους ρυθμους του παιδιου και δε χανει τοσες ωρες οσες χρειαζεται στο φροντιστηριο.Ασε που απο την εμπειρια μου σε φροντιστηρια δεν εχω και την καλυτερη αποψη.Πολλα τα παιδια,''καθηγητες'' που μονο καθηγητες αγγλικων δεν ειναι(και ομως........) και ''φουσκωμενη'' βαθμολογια σε περιπτωσεις που δε τα πανε καλα για να μη τα σταματησουν οι γονεις και τους κανουν ιδιαιτερα.Τονιζω πως δεν ειναι ολα τα φροντιστηρια ετσι απλα εγω αναφερω αυτα που εχω παρατηρησει κατα καιρους........

q3pIp3.png

7QYNp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς οι λόγοι που αναφέρει η Liveloula2 με "έσπρωξαν" ώστε όταν έρθει η ώρα να επιλέξω τα ιδια'ιτερα.

Τα φαινόμενα που αναφέρει τα έζησα από παιδιά πολύ κοντινών μου ανθρώπων.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εγω ως καθηγητρια αγγλικων(εχοντας δουλεψει και σε φριντιστηριο και σε ιδιαιτερα και στη δημοσια εκπαιδευση)θα σου πω πως αν το παιδι ειναι γενικα επιμελης και διαβαζει θα τα παει καλα και στο φροντιστηριο αν εχει σημασια για εσας να συναναστρεφεται με αλλα παιδια και να βγαινει απο το σπιτι.Αν παλι δεν ειναι και τοσο επιμελης στο διαβασμα αλλα και εαν δε σας ανδιαφερουν οσα προανεφερα τοτε η αποψη μου ειναι πως τα ιδιαιτερα ειναι πολυ καλυτερα απο πολλες αποψεις.Το μαθημα γινεται αναλογα με τις αναγκες και τους ρυθμους του παιδιου και δε χανει τοσες ωρες οσες χρειαζεται στο φροντιστηριο.Ασε που απο την εμπειρια μου σε φροντιστηρια δεν εχω και την καλυτερη αποψη.Πολλα τα παιδια,''καθηγητες'' που μονο καθηγητες αγγλικων δεν ειναι(και ομως........) και ''φουσκωμενη'' βαθμολογια σε περιπτωσεις που δε τα πανε καλα για να μη τα σταματησουν οι γονεις και τους κανουν ιδιαιτερα.Τονιζω πως δεν ειναι ολα τα φροντιστηρια ετσι απλα εγω αναφερω αυτα που εχω παρατηρησει κατα καιρους........

 

Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά. Είμαι πλέον σίγουρη ότι η επιλογή του φροντιστηρίου δεν ήταν η σωστή, αλλά τελικά αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις. Τώρα όμως ένα σημαντικό ερώτημα: Πώς γίνεται η ανεύρεση καθ/τριας αγγλικών? Τι ζητάς να σου δείξει από προσοντα? Της ζητάς να δεις το πτυχίο ή όχι? Εάν κάνει δοκιμαστικό τι να προσέξω, γιατί οπωσδήποτε στην αρχή θα προσπαθήσει να δώσει τον καλύτερο εαυτό της. Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά δεν ξέρω από αυτά και θα ήθελα να ξέρω κάποια πράγματα για κάποιον που βάζω στο σπίτι μου, χωρίς να γίνω αγενής.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ακριβώς οι λόγοι που αναφέρει η Liveloula2 με "έσπρωξαν" ώστε όταν έρθει η ώρα να επιλέξω τα ιδια'ιτερα.

Τα φαινόμενα που αναφέρει τα έζησα από παιδιά πολύ κοντινών μου ανθρώπων.

 

Αυτό που αναφέρει η liveloula το έχω ζήσει εγώ με το παιδί μου!!! Τι τραβάει κι αυτό.....

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακούω πολυ περί ανταγωνισμού, να σας ρωτήσω κάτι;;; Πρώτον, γιατί θα πρέπει σώνει κ καλά να βάζουμε τα παιδια στην διαδικασία του ανταγωνισμού κ δεύτερον, ποιος είπε ότι ο ανταγωνισμός τους κάνει καλό;;; Το παιδι αισθάνεται πολυ πιο άνετα να εκφράζεται σε μια ξένη γλώσσα χωρίς φόβο μην το κοροιδεψουν . Εγω ήμουν άριστη μαθήτρια, άλλα γενικά ντρεπόμουν να μιλάω (για ξένη γλώσσα μιλάω) μπροστά σε άλλα παιδιά. επίσης, ποιος είπε ότι ο ανταγωνισμός τα κάνει να διαβάζουν;;; Πολλά παιδια παραιτούνται απο την προσπάθεια, όταν συγκριθούν με κάποιο άλλο. Εγω μάθαινα δυο ξένες γλώσσες, ήμουν συνέχεια στον δρόμο για να προλάβω, υπήρχαν παιδια αδιάφορα που έκαναν φασαρία, καθηγήτριες που ήταν αντιπαιδαγωγικες κ μακάρι να έκανα ιδιαίτερα. Λιγότερες ώρες κ πιο ποιοτικό μάθημα. Επίσης, κάποια κοπέλα είπε ότι τα παιδια κάνουν φιλίες κτλ. Για μένα το φροντιστήριο δεν είναι τόπος συνάντησης κ διασκέδασης. Αν είναι να κάνει την πλάκα του το στέλνω στον Αθλητισμό να εκτονώνεται κιόλας. Άποψη μου πάντα!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ακούω πολυ περί ανταγωνισμού, να σας ρωτήσω κάτι;;; Πρώτον, γιατί θα πρέπει σώνει κ καλά να βάζουμε τα παιδια στην διαδικασία του ανταγωνισμού κ δεύτερον, ποιος είπε ότι ο ανταγωνισμός τους κάνει καλό;;; Το παιδι αισθάνεται πολυ πιο άνετα να εκφράζεται σε μια ξένη γλώσσα χωρίς φόβο μην το κοροιδεψουν . Εγω ήμουν άριστη μαθήτρια, άλλα γενικά ντρεπόμουν να μιλάω (για ξένη γλώσσα μιλάω) μπροστά σε άλλα παιδιά. επίσης, ποιος είπε ότι ο ανταγωνισμός τα κάνει να διαβάζουν;;; Πολλά παιδια παραιτούνται απο την προσπάθεια, όταν συγκριθούν με κάποιο άλλο. Εγω μάθαιναν δυο ξένες γλώσσες, ήμουν συνέχεια στον δρόμο για να προλάβω, υπήρχαν παιδια αδιάφορα που έκαναν φασαρία, καθηγήτριες που ήταν αντιπαιδαγωγικες κ μακάρι να έκανα ιδιαίτερα. Λιγότερες ώρες κ πιο ποιοτικό μάθημα. Επίσης, κάποια κοπέλα είπε ότι τα παιδια κάνουν φιλίες κτλ. Για μένα το φροντιστήριο δεν είναι τόπος συνάντησης κ διασκέδασης. Αν είναι να κάνει την πλάκα του το στέλνω στον Αθλητισμό να εκτονώνεται κιόλας. Άποψη μου πάντα!!!

 

Ησουν μέσα στο μυαλό μου!!!! το ίδιο πιστεύω κι εγώ, αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να ακούσω όλες τις απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ο κάθε γονιός εχειτα δικα του κριτήρια κ επιχειρήματα. Εγω πάντως όταν έρθει η ώρα εκείνη , θα κάνουν ιδιαίτερα! Ελέγχω κ τι γίνεται... Πρόοδο, συνθήκες κτλ

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή Dimsim, αφού είσαι καθηγήτρια τόσα χρόνια θα έχεις ολοκληρωμένη άποψη και για τα δύο (ιδιαίτερα-ομαδικό). Σε παρακαλώ γράψε μου ό,τι νομίζει ότι μπορεί να φανεί χρήσιμο ώστε να αποφασίσουμε τι είναι καλύτερο για το παιδί.

Τώρα είναι b junior και όπως μου έχουν πει οι 3 ώρες του φροντιστηρίου αντιστοιχούν με 2 κατ'οίκον. Αυτό νομίζω ισχύει και για κάποιες επόμενες τάξεις. Σε ποια τάξη αρχίζουν να κάνουν στα φροντιστήρια πάνω από 3 ώρες εβδομαδιαίως? Αν τότε κάνει ιδιαίτερο, πόσες ώρες θα πρέπει να κάνει?

Θα υπάρχει χρόνος και για προφορικά ή θα είναι λίγη η 1+1 ώρα που θα κάνει τώρα?

Ευχαριστώ

 

bobonela πολυ ευχαριστως να σε βοηθησω σε οτι θες. Αρχικα να σου πω οτι σε επιπεδο junior οντως ειναι 3 ωρες σε φροντιστηρια και 2 σε ιδιαιτερο(για να μην κουραστει το παιδακι που ειναι μικρουλι). Τωρα τα πραγματα διαφοροποιουνται σε ταξεις elementary η regular (A-D). Στο πρωτο φροντιστηριο που ειμουν (Ευρωγνωση) ηταν 4 ωρες και στο δευτερο 4.5 ωρες. Στο ιδιαιτερο κανονιζετε μαζι με τη βοηθεια της καθηγητριας, Δηλαδη εμενα μου εφταναν 2 ωρες την εβδομαδα με καλους και μετριους μαθητες και 3 ωρες με κατω του μετριου. Εγω αυτο που κανω παντα ειναι να βαζω ενα διωρο μεζεμενο και αν χρειαστει προσθετουμε (εξαιρω τα junior που τους κανω 1+1 γιατι ειναι μικρουλια). Οσο για τα προφορικα μην αγχωνεσαι...σε ιδιαιτερο παντα βγαινει η υλη με ολα μεσα - και προφορικα. Στα φροντιστηρια τα προφορικα ειναι θεμα συνηθως φροντιστηριουχου...γινονται μεσα στο μαθημα ειτε με το να μιλαει η δασκαλα κυριως αγγλικα η με μορφη ασκησεων η και καθολου αν δεν υπαρχει ελεγχος. Παντως να επιμεινεις στα προφορικα αν επιλεξεις φροντιστηριο. Αν επιλεξεις απο την αλλη ιδιαιτερο και σε ενδιαφερουν πολυ τα προφορικα μπορεις να κανεις ενα εξτρα μισαωρο μονο με ασκησεις προφορικων. Αν σου ερθει αλλη απορια ρωτα με..!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ησουν μέσα στο μυαλό μου!!!! το ίδιο πιστεύω κι εγώ, αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να ακούσω όλες τις απόψεις.

 

 

Ε Ν Ν Ο Ο Ε Ι Τ Α Ι οτι φουσκωνουν βαθμους και γενικα την αποδοση ενος παιδιου για να μη τους χασουν απο πελατες κατι στο οποιο ειχα εκφρασει εντονη δυσαρεσκεια ειδικα στο τελευταιο φροντιστηριο και η απαντηση ηταν - τι σε πειραζει εσενα?παιδια σου ειναι?αν δεν σ'αρεσει φυγε...και αλλα τετοια χαριτωμενα.... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά. Είμαι πλέον σίγουρη ότι η επιλογή του φροντιστηρίου δεν ήταν η σωστή, αλλά τελικά αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις. Τώρα όμως ένα σημαντικό ερώτημα: Πώς γίνεται η ανεύρεση καθ/τριας αγγλικών? Τι ζητάς να σου δείξει από προσοντα? Της ζητάς να δεις το πτυχίο ή όχι? Εάν κάνει δοκιμαστικό τι να προσέξω, γιατί οπωσδήποτε στην αρχή θα προσπαθήσει να δώσει τον καλύτερο εαυτό της. Συγγνώμη για τις ερωτήσεις, αλλά δεν ξέρω από αυτά και θα ήθελα να ξέρω κάποια πράγματα για κάποιον που βάζω στο σπίτι μου, χωρίς να γίνω αγενής.

Κοιτα,καλυτερα ειναι να προσλαβεις μια καθηγητρια που να εχει κανει μαθημα σε φιλικο - συγγενικο προσωπο ετσι ωστε να εχεις μια αποψη.Μπορεις να ρωτησεις αλλες μαμαδες η συγγενικα σου προσωπα που εχουν παιδακια...Αν κανείς δε κανει ιδιαιτερα τοτε απο αγγελιες αλλα θελει πολυ προσοχη....Εμενα στα ιδιαιτερα δε μου εχουν ζητησει να τους δειξω πτυχιο(φυσικα τους ελεγα οτι ειμαι πτυχιουχος αγγλικης φιλολογιας)αλλα εγω στη θεση σου θα το εκανα.Χωρις να θελω να προσβαλω τις κοπελες που κανουν αγγλικα με proficiency(γιατι υπαρχουν και καποιες που κανουν καλα τη δουλεια τους και εχουν αρκετες γνωσεις)ενα τετοιο πτυχιο δε σε καθιστα ικανο να διδαξεις.Θα εβαζες ποτε ενα μαθητη α λυκειου που εχει το ιδιο πτυχιο να διδαξει το παιδι σου?Απο εκει και περα θα κλεισεις ραντεβου μαζι τους να τους γνωρισεις και να δεις και αν σου κανουν και σαν ανθρωποι.....

q3pIp3.png

7QYNp3.png

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,καλυτερα ειναι να προσλαβεις μια καθηγητρια που να εχει κανει μαθημα σε φιλικο - συγγενικο προσωπο ετσι ωστε να εχεις μια αποψη.Μπορεις να ρωτησεις αλλες μαμαδες η συγγενικα σου προσωπα που εχουν παιδακια...Αν κανείς δε κανει ιδιαιτερα τοτε απο αγγελιες αλλα θελει πολυ προσοχη....Εμενα στα ιδιαιτερα δε μου εχουν ζητησει να τους δειξω πτυχιο(φυσικα τους ελεγα οτι ειμαι πτυχιουχος αγγλικης φιλολογιας)αλλα εγω στη θεση σου θα το εκανα.Χωρις να θελω να προσβαλω τις κοπελες που κανουν αγγλικα με proficiency(γιατι υπαρχουν και καποιες που κανουν καλα τη δουλεια τους και εχουν αρκετες γνωσεις)ενα τετοιο πτυχιο δε σε καθιστα ικανο να διδαξεις.Θα εβαζες ποτε ενα μαθητη α λυκειου που εχει το ιδιο πτυχιο να διδαξει το παιδι σου?Απο εκει και περα θα κλεισεις ραντεβου μαζι τους να τους γνωρισεις και να δεις και αν σου κανουν και σαν ανθρωποι.....

 

Κάνω quote το παραπάνω γιατί συμφωνώ σε όλα όσα αναφέρει. Προηγουμένως δεν ήμουνα πολύ αναλυτική γιατί δεν είχα χρόνο.

Η εμπερία μου είναι η εξής. Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος διορισμένη τα τελευταία 7 χρόνια περίπου. Πριν από αυτό έκανα μαθήματα ιδιαίτερα και επειδή έχω και το Proficiency έκανα μαθήματα τόσο ελληνικών όσο και αγγλικών. Είχα και για 7 χρόνια φροντιστήριο ξένων γλωσσών όπου έκανα μάθημα αλλά και έπαιρνα άλλους καθηγητές.

Στο προκείμενο τώρα. Ιδιαίτερο ή φροντιστήριο. Για να προχωρήσει ένα παιδί παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Το σημαντικότερο είναι το ίδιο το παιδί να είναι επιμελές και να θέλει να προχωρήσει. Αν αυτό δεν ισχύει ό,τι και να επιλέξεις δεν έχει σημασία γιατί θα είνια χάσιμο χρόνου. Για την ακρίβεια αν το παιδί δεν είναι συνεργάσιμο, άστα βράστα. Έχω μαθητές Λυκείου που κάνουν πολλαααααά ιδιάιτερα αλλά δεν διαβάζουν πουθενά, οπότε δεν υπάρχει κανένα αποτέλεσμα. Σε αυτή την περίπτωση τα ιδιαίτερα είναι χάσιμο χρημάτων.

Αν το παιδί είναι μέτριος προς καλός μαθητής γενικότερα είναι σημαντικό να εστιάσει κάποιος στις ιδιαίτερότητές του και να το βοηθήσει, άρα το ιδιαίτερο είναι προτιμότερο. Παρόλα αυτά, προανέφερα ότι θα πρέπει να υπάρχουν 2 μαθητές γιατί το παιδί δεν θα βαριέται και θα υπάρχει επιπλέον κίνητρο.

Αν το παιδί είναι πολύ καλός μαθητής, στάνταρ ιδιαίτερο γιατί θα μπορεί να αυξήσει τους ρυθμούς και να τελειώσει σε 4 χρόνια (μιλάω για τις μεγάλες και όχι junior τάξεις) και όχι σε 24 όπως κάνουν στα φροντιστήρια, συχνά για ευνόητους λόγους.

Ως προς την επιλογή του καθηγητή. Προανέφερα ότι είναι σημαντικό ο καθηγητής να είναι ΑΓΓΛΟΣ. Το τονίζω γιατί λίγοι καταλαβαίνουν πόσο μεγάλη σημασία έχει να μιλάς τη γλώσσα που διδάσκεις. Μετά από ένα μεταπτυχικό στην Αγγλιά κατάλαβα πόσο πολυυυυυύ σημαντικό είναι αυτό. Ακόμη και αν ο Αγγλος δάσκαλος δεν ξέρει καλά την ελληνική γραμματική δεν έχει σημασία γιατί οι μαθητές μαθαίνουν την Αγγλική γραμματική βιωματικά μέσα από τα προφορικά που αναγκαστικά γίνονται στη γλώσσα στόχος. Εξάλλου όλα τα βιβλία που διδάσκονται τα παιδιά έχουν μέσα γραμματική με κανόνες οπότε δεν υπάρχει περίπτωση ο μαθητής να μην μάθει.

Φυσικά αναφέρομαι σε δάσκαλο Άγγλο και όχι σε τουρίστα που ήρθε από την Αγγλία. Δηλαδή ο άνθρωπος να ασχολείται με τη διδασκαλία επαγγελματικά για χρόνια. Τώρα για πτυχίο δύσκολο να έχουν οι ιθαγενείς ομιλητές της γλώσσας αλλά αν υπάρχει κάτι αντίσοτιχο ακόμη καλύτερα.

Τέλος, το καλύτερο είναι να βρεις δάσκαλο μέσω συστάσεων από παιδιά που ήδη έχει αναλάβει και έχουν πάρει πτυχίο.

Ελπίζω να έγραψα όλα όσα ήθελα γιατί το θέμα είναι πολύ μεγάλο και κάθε περίπτωση παιδιού διαφορετική.

0A53p3.png

oC8dp2.png

Link to comment
Share on other sites

Η πρωτη μου κορη ξεκινησε φροντιστηριο αλλα κατι δεν μ αρεσε (ενω ηταν πολυ καλη μαθητρια και ηταν σ ολα παντα αριστη... δεν εβλεπα να γινεται τριβη σ αυτα που μαθαιναν και εβλεπα και παιδακια που δεν διαβαζαν να παιρνουν κι αυτα 20 αρια...οποτε το ενστικτο μου , με οδηγησε να την παω ιδιαιτερα την δευτερη χρονια .)

Την δευτερη χρονια η δασκαλα καλη (απο πολλες πληροφοριες ..και φιλολογος αγγλικης ).Καναν πολυ καλη δουλεια στην γραμματικη...αλλα ενιωθα οτι αφηναν πισω αλλα σημαντικα κομματια (πχ το λεξικολογιο ...οποτε μπορει να απανταγε κατι λαθος..οχι γιατι δεν ηξερε γραμματικη αλλα γιατι δεν ηξερε αρκετες λεξεις ) Να πως οτι και τα λεφτα ηταν αρκετα αρη.... οταν εχεις 1 παιδι που να εχεις 2 ή 3.

Οποτε την τριτη χρονια... επειδη παλι κατι δεν μου αρεσε ... (ψαχνομουν ομως πολυ και ημουν παντα κοντα της στο τι κανουν) βρηκα ενα αλλο φροντιστηριο και πηγε πλεον και η μεγαλη και τα μικρα μου (α κανονικη και α τζουνιορ)

Ειναι πλεον εκει 2 χρονιες και ειμαι παρα πολτ ευχαριστημενη... εχει σειρα και δουλευει ολα τα κομματια (προφορικα απ την αρχη , γραμματικη εξασκηση , λεξικολογιο κτλ) και ειδα με συγκριση τα μικρα μου πολλα σε σχεση με την α-b junior στην μεγαλη .

 

Οποτε για μενα περα απ το θεμα παιδιου θεωρω λαχειο ειτε το ιδιαιτερο ειτε το φροντιστηριο .... καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη ... μπορει να το πας στο φροντιστηριο και να ειναι η καλυτερη επιλογη και στο ιδιαιτερο να πεταξεις χρονια ..και τουμπαλιν

 

Τωρα που εχω μεγαλα παιδια ...εχω ακουσει κακες εμπειριες απ ολες τις πλευρες... ο ''κακος'' δασκαλος μπορει να ειναι ειτε σε φροντιστηριο ειτε σε ιδιαιτερα ...

 

Εαν δεν ειχα καποιον που να ξερω οτι κανει καλο μαθημα..εχει αναλαβει παιδια και εχουν παρει μαζι του πτυχια κτλ...εγω προσωπικα ιδιαιτερα στα τυφλα δεν θα εμπιστευομουν

Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν ειχα καποιον που να ξερω οτι κανει καλο μαθημα..εχει αναλαβει παιδια και εχουν παρει μαζι του πτυχια κτλ...εγω προσωπικα ιδιαιτερα στα τυφλα δεν θα εμπιστευομουν

 

Αυτό είναι το θέμα μου και μένα Αφροδίτη! Που θα βρω κάποια καλή από συστάσεις, αλλιώς τι να ζητάω να δω από κάποια ξένη και τι να προσέχω στα πρώτα μαθήματα, στα οποία βέβαια θα είμαι εκεί. Γι'αυτό ξεκίνησα από τώρα να ψάχνω.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...