Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ω3 συμπληρωμα

Recommended Posts

Καλημέρα μέλλουσες μανούλες! Είμαι στο β τρίμηνο (21+3) και απο την πρώτη μέρα που εμαθα ότι είμαι εγκυος ο γιατρός μου μου εδωσε συμπλήρωμα Ω3 της Health Aid. To παίρνει καμια άλλη ή είμαι η μόνη;;;;

Εχω πρόβλημα στην κατάποση, δηλ εχω κοντέψει να πνιγώ 4-5 φορες και ψάχνω για κάποια εναλλακτική μορφή να προτείνω στο γιατρό προκειμένου να μην το κόψω γιατί κάθε φορά πριν το πάρω προσευχομαι να μην ειναι και η τελευταια μου....χαχαχαχα

Πείτε καμια ιδέα μέχρι την Τετάρτη που θα δω τον γιατρό...

GlXHp3.png

YCLEp3.png

Διαφημίσεις

Καλημέρα! και εγώ στο β τρίμηνο είμαι (20+3) αλλά δεν μου έχει πει τίποτα για συμπλήρωμα Ω3, αλλά τρώω 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι, φαντάζομαι να καλύπτει την ποσότητα...

Δεν το πήρα επειδή δεν τρώω ψάρια κλπ αλλά όπως και το φιλισιν γιατί βοηθάει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου ή κάτι τέτοιο αρκετά σημαντικό. Ψάρι μου εχει συστήσει 2 φορές την εβδομαδα ετσι κι αλλιως...

GlXHp3.png

YCLEp3.png

Εγω παίρνω τα pregnacare plus omega 3 που είναι δυο χάπια.ένα το συμπληρωμα με το φολικο οξύ και ένα το ω3.ρώτησε το γιατρό σαν μπορείς να παίρνεις αυτά.δεν είναι πολυ μεγάλα σε μέγεθος.εγω τα καταπινω ταυτόχρονα και τα δυο

wMpkp2.png

tUiRp2.png

Το pregnacare plus το έπαιρνα στην αρχή πριν τα ασβεστια κλπκλπ. Τωρα μου ειπε σκετο Ω3. Παρεπιπτόντως και με αυτη την κάψουλα είχα λιγο πρόβλημα γιατί είναι λίγο πιο φουσκωτη στο κεντρο και μου στεκόταν στο λαιμό αλλα ελάχιστες φορες. Αυτό που έπαιρνα μετα το pregnacare plus και μεχρι τωρα έχει το 2πλάσιο μήκος. Φαντασου.... για τι πράγμα μιλάμε!!!! Κανονικό υπόθετο χαχαχαχα!!!!

GlXHp3.png

YCLEp3.png

Διαφημίσεις

Αν πνιγοσουνα με τα pregnacare παει να πει ότι έχεις ανατομικο πρόβλημα στενου λαιμου:lol::lol:

Μια φίλη είχε το ίδιο πρόβλημα μαζί σου και άκου τι έκανε: